Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz VDénes #7550. hozzászólásáraA 892 töl többet tud ezt tudom tapasztalatbol
Ahol dolgoztam ott 892 volt ahoz egy 3.2 m tárcsa azzal küszködve birta tartani a 8km/h-t aztán elkértem a 12045 höz 12 vel erölködés nélkül húztam 75-80 fok volt a vizem nem füstölt
Az mtzvel meg-meg kellett állnom hogy főzi a vizet és kente a füstöt
Jó ekkor csak teszteltem
Aztán vissza egyet 7km/h ott birta de igy meg lassú voltam nem volt teljesitmény.
Azt tuti hogy jobban birja azért plusz 30 ló az 30 ló meg plusz 2 henger
Ha van is baja a gèpnek meg lehet csinálni aztán az meg húlyeség hogy annyira nagyon bajos gépek
Csak vigyázni kell rá
Ugyan ilyen hozzáállással bármilyen gépet tönkre lehet vágni pillanatok alatt de ugyan igy ha van gazdája sokat ki is birhat
Válasz VDénes #7550. hozzászólásárajonit 1x kell kijavítani,a crystálokat meg javíthatod állandóan,és s...r marad,te pénzed nehéz ügy én tudom,1 évig volt zetorom,szabadidőtraki(minden szabadidőd rámegy)
Válasz csoppika #7548. hozzászólásáraSajnos ez benne van. Én nagyon félek hogy bele választok. Nekem pont e miatt tetszik a 12245 hogy van hozzá minden alkatrész viszonylag olcsón. Biztos jó a JD de ott hamarabb össze jön egy egymilliós javítás úgy hogy nem lesz utána sem hibátlan.
A 120 ló meg nem tudom elképzelni hogy a 892vel éppen elhúzott gépeket ne vigye egy kicsivel gyorsabban.
De még agyalok
Válasz csoppika #7539. hozzászólásáraA nyul/béka nem dobja ki békába ??
Műszeresen úgy szúrod ki ha baja lehet hogy megméred az olajnyomást bekapcsolás előtt és után
Ha az olajnyomásod 7.5-8 bár körül van kikapcsolva akkor az már váltó szivattyú. És nem érdemes kapcsolgatni az elejét meg nyulba vagy akár még a tlt is mert akkor megégeted a kuplungot és akkor tuti sok csere lesz.
Nah de ha kikapcsolva meg van a 8 bar felett és ha bekapcsolod akkor se esik 8 alá akkor jó
Ha leesik bekapcsolva dugattyú tömités és labirintgyűrű hiba lehetséges vsgy tulzottan elkopott a lamella és nem tud összenyomni
Méréshez èn vettem egy 1025 mtz váltó nyomás órát 16 barig mér meg csináltattam egy olyan csövet ami 10x1 hollandis másfél méter és felvittem a műszetfalhoz állandóan benne van
Kb 6000ft
A mérésböl lehet állapotot meghatározni könnyen
Válasz VDénes #7546. hozzászólásáraHa nem számolom amit ráköltöttem, akkor megérte...
Ezt leszámítva nekem tetszik. Munkatempóhoz kevés benne kicsit a sebességfokozat(az enyémben még inkább , mert nem 25-ös váltó)
Válasz VDénes #7546. hozzászólásáraGruberral most csak fokozatosan... Idén olyan jól bejött minden... annyi lóvém sincs, hogy kimenjek a kapun... Egy 11 kapás 300 eurós gruberről lecsúsztam... 800 euróm meg nincs másikra... (300 ezerért meg elvből nem veszek grubert...ha lenne lóvém sem...)
Válasz lorant90 #7544. hozzászólásáraVoltak "balesetek", mikor majdnem az aszfaltig hallgattam, hogy mi vinnyog Azért még érezni, hogy dolgozik, mikor tárcsázok. Majd jövő héten a lazító megmutatja...
Válasz csoppika #7533. hozzászólásáraItt semi másról nem megy, csak a JD agyon istenítése. Ilyen laza talajon hármas ekékel egy 80 lovas traktor szántana így, nem egy 155 Le elsőmeghajtásu traktor.
Válasz csoppika #7535. hozzászólásáraAz első kommentelő azt kérdezi, hogy miért ilyen kicsi az eke és miért megy ilyen lassan?
A válasz, hogy csúszik a kuplungja.
Válasz VDénes #7517. hozzászólásáraHa nagyobb traki kéne, én megvenném... Kérdés, ha az intercoolert leveszed, meg hozzá állítod az adagolót, akkor vissza lehet-e venni 140 pacira... Vagy bonyolultabb a dolog...
A blokk a tractordata szerint majdnem ugyanaz...
Válasz VDénes #7521. hozzászólásáraMondjuk, hogy eladom a 122-est... Megbeszéljük, mire gyere, én előtte 15 óra alatt meglazítom azt az 5 hektárt, te meg letárcsázod gyönge 5 óra alatt... (legalább az is meglesz, míg én délután melózom...)
Mit szólsz?
(Persze a végén majd nem tudunk megegyezni...)
Válasz *** HM *** #7520. hozzászólásáraAkkor szezonba menjek? :D
Egyébként régebben voltam szlovákiában ott 12045 Zetort néztem és egy 2 órás tárcsázást simán engedtek. Sajnos az a gép már eléggé le volt ütve, így nem vettem meg.
De jogos amit írsz. Akkor csak paraszttól vegyek azt mondod?
Válasz VDénes #7515. hozzászólásáraSzervizkönyv kimerítő , több száz oldal,célszerszámok rajzaival.
Az üzemeltetésnél , esetleges javításnál a hidraulikát ismerni kell.
Utángyártott alkatrésszel nem sok dolgom volt (bőséges készletem van ) ,de az új vízpumpát generálozni kellet, a nem belevaló csapágyak miatt.
Hátsó kerék több opcióban létezik , az egyik a 18,4R34 . Az első hajtás közvetítő fk. cseréjével lehet variálni.
Követem a témát a JD-ben is . A JD egy külön kategória .Mivel én a Zetort ismerem , igy csak erről van véleményem , de egy 20-30 éves gép esetén márkától függetlenül kilehet fogni jót is és rosszat is.
Válasz T.f. #7513. hozzászólásáraNekem az mtz is tökéletes. Megvannak a határértékek foghézag meg csapágy hézagra mérem rendszeresen ha már nem lehet állítani cserélem. Ha ennél is van ilyen könyv akkor nagyon nagy baj csak nem lesz az üzemeltetéssel. A tákolást az a baj nem fogom látni. De ez benne van sajnos a pakliban.
Ennél is van kínai utángyártott rossz minőségű alkatrész?
Amúgy a 12245 hátsó kerék mérete 18,4R34?
Válasz VDénes #7511. hozzászólásáraHa teheted akkor 122-est nézz . Az orbit kormány és a szinkron az én szememben nagy érték.Az sem mellékes , hogy a 122-esek kb. 10 évvel fiatalabbak.
A váltón túl az általános dolgok ,fék (javítani munkás , de nem drága ) a gép hangja ,elektromos rendszer működése.Szóval amit más gépnél is megnéznél.
A Zetor nem egy bonyolult gép , van egy két nyűge , de ha az rendben van és normálisan van hajtva akkor egy középgazdaságban örökös darab.
Válasz VDénes #7508. hozzászólásáraNeked is csak azt tudom mondani, mint Csöpikének mondtam amikor ő vette a 12245. Vegyél inkáb Zetor Forterát 11441 és erősebet. Kiforot megbízható traktorok. Nem túldrágitot alkatrészekel /kivétel a klímakompreszor/. Gyors, ügyes, forgékony gép, viszonylag jó fülkével. Ami hátrány a 6 hengeres Crystalhoz képest, az hogy rövideb és az úton bepetog. Be vannak sürítve az egyes részei, karbantartásnál javításnál hátrány.
A Crystálokat már rég nem gyártják, eredeti álapotban nagyon keveset találni, a 11441-et ha jól tudom 2003-tól gyártják, ezért mégsincsenek agyonvágva mint a Crystálok. 15000 eurótól ami 300Ft/euró árnál 4500000 ft-ért meg lehet veni.
Én jártam-járok, mindkét gépel, tudom miről írok. Ha Forterát választasz amit nagyon ajánlanák az a levegős interkuler, a vizes szeret melegedni a nyári foróságokban nehéz munkáknál.
Válasz T.f. #7509. hozzászólásáraAkkor érdemesebb inkább 121-eket nézni?
Ha szépen vált a szinkronos mármint könnyen veszi a fokozatokat akkor van még mit nézni rajta?
Válasz csoppika #7495. hozzászólásáraSzia, ami vontató horgot tetél be lejeb az az UR1 sorozaté 80 Le-ig van. A Crystalokon 38-as csap van. Voltak öregeb Crystalok, hol még enél is vastagab vontató csap volt, de nem jut az eszembe milyen vastag, talán 50-es.
Azt amit betettél nem erőltetném a Crystalra, mert ha valami elszakad és garambol lenne, kemény következményei lehetnének a nem eredeti vontatóhorog miat.
Válasz VDénes #7506. hozzászólásáraNettóban határeset.
Hidegen is lehet bizonyos fokig tesztelni.Ha fölfelé gyorsan vált ,visszafelé viszont sokat vár akkor a váltóolaj sűrű , de ez is hőfok függő,az olaj sűrítése az első "trükk", ami egyébként jól működik.
Mivel ez szinkronos , annak állapotát jól nézzétek , próbáljátok .Gyenge pontja és elég drága egy szinkron szett ( van benne két garnitúra)
Válasz Sk Laci #7507. hozzászólásáraTudnál javasolni nekem? Tudom nem lehet bele látni de egy szakember aki ismeri a gépet apró dolgokat is észre vesz.
Köszönöm
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraHa azt a 12245 nézted, ami a Lévai Slovakfinancnál ál bent, az meszemenőleg 3900 óra felet jár. A traktor valahonan keletszlovákiából származik, exekúcióval vete a felvásárló cég. A motor szépen megy rajta, kuplung új, mostan let javítva, talán 3 hete. A belseje totál szétrabolva, hiányoznak a hidraulikus karok, nyúl-béka lehegesztve az első meghajtás királycsapja totális, cserés a "teknő" is, mert amikor kanyarodsz tekeredik ott minden. Igaz hogy jó az ára, de ha azt a traktort rendbe akarod teni, ugyan ott vagy, mintha a piacon vennél egy jó állapotú traktort nem eszement áron. Azt a traktort néztem én is, mert úgymond a számban van. Nem voltam megnézni, mivel az egyik haverom javította a cégnek, első kézből való az infó.
Válasz T.f. #7505. hozzászólásáraAz ÁFA az megoldható. Úgy már nem olyan drága?
Végülis elég fiatal a gép. A friss javítás úgyis látszik rajta.
Hidegen meg lehet valamit állapotani róla? Motor füstölésen kívül. Kapcsol e szépen a váltó vagy az majd csak melegen jön ki ha nem ok?
Válasz VDénes #7504. hozzászólásáraA festés szerintem gyári ( vannak kopás és rozsda nyomok)
Az ár húzós , főleg ha az ÁFa-t bukod .
Azért nem minden gépe "szép", és tény , hogy van műhelye és szerelő brigádja.
A hirdetett gép lehet ettől még jó állapotú.
Válasz T.f. #7502. hozzászólásáraCsak kérdés érdemes e adni annyit érte? :D
Biztosan jó e vagy csak jól le van dukkózva. Mert ahogy nézem ez az eladó tényleg igényes a külcsínre. Szépen néz ki minden gép nála és ki is van tartva az ára.
Viszont ahogy nézem a többi gépet eléggé lestrapáltak vannak és lehet azokkal meg még több javítás lenne és nem biztos, hogy nem volt már kókányolva... szóval fogós kérdés, hogy mi is a jó
Válasz Claastra. #7501. hozzászólásáraAzért egy külföldi gép Mo. forgalomba helyezése sem elhanyagolható költség , főleg ,hogy nem derül ki a hirdetésből az okmányok helyzete.
11601 hozzászólás
Válasz VDénes #7550. hozzászólásáraA 892 töl többet tud ezt tudom tapasztalatbol![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ahol dolgoztam ott 892 volt ahoz egy 3.2 m tárcsa azzal küszködve birta tartani a 8km/h-t aztán elkértem a 12045 höz 12 vel erölködés nélkül húztam 75-80 fok volt a vizem nem füstölt
Az mtzvel meg-meg kellett állnom hogy főzi a vizet és kente a füstöt
Jó ekkor csak teszteltem
Aztán vissza egyet 7km/h ott birta de igy meg lassú voltam nem volt teljesitmény.
Azt tuti hogy jobban birja azért plusz 30 ló az 30 ló meg plusz 2 henger
Ha van is baja a gèpnek meg lehet csinálni aztán az meg húlyeség hogy annyira nagyon bajos gépek
Csak vigyázni kell rá
Ugyan ilyen hozzáállással bármilyen gépet tönkre lehet vágni pillanatok alatt de ugyan igy ha van gazdája sokat ki is birhat
Válasz VDénes #7550. hozzászólásárajonit 1x kell kijavítani,a crystálokat meg javíthatod állandóan,és s...r marad,te pénzed nehéz ügy én tudom,1 évig volt zetorom,szabadidőtraki(minden szabadidőd rámegy)
Válasz csoppika #7548. hozzászólásáraSajnos ez benne van. Én nagyon félek hogy bele választok. Nekem pont e miatt tetszik a 12245 hogy van hozzá minden alkatrész viszonylag olcsón. Biztos jó a JD de ott hamarabb össze jön egy egymilliós javítás úgy hogy nem lesz utána sem hibátlan.![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
A 120 ló meg nem tudom elképzelni hogy a 892vel éppen elhúzott gépeket ne vigye egy kicsivel gyorsabban.
De még agyalok
Válasz csoppika #7539. hozzászólásáraA nyul/béka nem dobja ki békába ??
Műszeresen úgy szúrod ki ha baja lehet hogy megméred az olajnyomást bekapcsolás előtt és után
Ha az olajnyomásod 7.5-8 bár körül van kikapcsolva akkor az már váltó szivattyú. És nem érdemes kapcsolgatni az elejét meg nyulba vagy akár még a tlt is mert akkor megégeted a kuplungot és akkor tuti sok csere lesz.
Nah de ha kikapcsolva meg van a 8 bar felett és ha bekapcsolod akkor se esik 8 alá akkor jó
Ha leesik bekapcsolva dugattyú tömités és labirintgyűrű hiba lehetséges vsgy tulzottan elkopott a lamella és nem tud összenyomni
Méréshez èn vettem egy 1025 mtz váltó nyomás órát 16 barig mér meg csináltattam egy olyan csövet ami 10x1 hollandis másfél méter és felvittem a műszetfalhoz állandóan benne van
Kb 6000ft
A mérésböl lehet állapotot meghatározni könnyen
Válasz VDénes #7546. hozzászólásáraHa nem számolom amit ráköltöttem, akkor megérte...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ezt leszámítva nekem tetszik. Munkatempóhoz kevés benne kicsit a sebességfokozat(az enyémben még inkább , mert nem 25-ös váltó)
Válasz VDénes #7546. hozzászólásáraGruberral most csak fokozatosan... Idén olyan jól bejött minden... annyi lóvém sincs, hogy kimenjek a kapun... Egy 11 kapás 300 eurós gruberről lecsúsztam... 800 euróm meg nincs másikra...
(300 ezerért meg elvből nem veszek grubert...ha lenne lóvém sem...)
Válasz csoppika #7545. hozzászólásáraNeked amúgy nem vált be a gép? Mármint a zetor. Grúberral milyen fokozatban mész?
Válasz lorant90 #7544. hozzászólásáraVoltak "balesetek", mikor majdnem az aszfaltig hallgattam, hogy mi vinnyog
Azért még érezni, hogy dolgozik, mikor tárcsázok. Majd jövő héten a lazító megmutatja...![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz csoppika #7543. hozzászólásáraErezni h nem ugy megy ahogy kellene ??
Válasz .Richard. #7542. hozzászólásáraCsak nyárfám van magányos, vastag...de az is félszáraz...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz csoppika #7539. hozzászólásáraakkor tölgynek, nehogy magadra döntsd.
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Sk Laci #7540. hozzászólásáraÚgy már üresen is elcsúszik?
Válasz csoppika #7539. hozzászólásáraTolatva nagy lejtőn, mondjuk nálatok gátparton.
Srácok. Ha kezd csúszni az elsőhajtás, azt hogy lehet kiszúrni? (A "Támaszd neki egy nagy nyárfának!" megoldáson kívül
)
Válasz _NB_ #7536. hozzászólásáraMár látom...nem olvastam végig...![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
Válasz csoppika #7533. hozzászólásáraItt semi másról nem megy, csak a JD agyon istenítése. Ilyen laza talajon hármas ekékel egy 80 lovas traktor szántana így, nem egy 155 Le elsőmeghajtásu traktor.
Válasz csoppika #7535. hozzászólásáraAz első kommentelő azt kérdezi, hogy miért ilyen kicsi az eke és miért megy ilyen lassan?
A válasz, hogy csúszik a kuplungja.
Válasz Filler #7534. hozzászólásáraHmm... Most olvasom a kommenteket... Az a Zetor vagy bejáratós, vagy lóg a bele...
Válasz csoppika #7533. hozzászólásáraUgye ennek a videónak a tartalmát te sem hiszed el?
Válasz VDénes #7517. hozzászólásáraKb itt azért látszik a különbség...
Válasz csoppika #7531. hozzászólásáraHa tavaly ilyenkor lett volna ilyen ajánlat...![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Válasz VDénes #7517. hozzászólásáraHa nagyobb traki kéne, én megvenném... Kérdés, ha az intercoolert leveszed, meg hozzá állítod az adagolót, akkor vissza lehet-e venni 140 pacira... Vagy bonyolultabb a dolog...
A blokk a tractordata szerint majdnem ugyanaz...
Válasz VDénes #7528. hozzászólásáraKüldtem választ.
Válasz VDénes #7526. hozzászólásáraVagy elküldöd a nénit a képről![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz mtz1221 #7527. hozzászólásáraNem kaptam választ.
Válasz VDénes #7526. hozzászólásáraKaptál vissza választ valamelyik nap??Most kaptam valami angol,emailt.
Válasz csoppika #7524. hozzászólásáraLegalább traktoroznék egy jót![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz *** HM *** #7523. hozzászólásáraEjj...azt hittem pontosabban öntenek...most mi lesz???![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz VDénes #7521. hozzászólásáraMondjuk, hogy eladom a 122-est... Megbeszéljük, mire gyere, én előtte 15 óra alatt meglazítom azt az 5 hektárt, te meg letárcsázod gyönge 5 óra alatt... (legalább az is meglesz, míg én délután melózom...)![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Mit szólsz?
(Persze a végén majd nem tudunk megegyezni...)
Válasz csoppika #7514. hozzászólására37.15 től 38.25 ig szórt a 2 vastag súly tömege amit lemértünk a minap...![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
Válasz VDénes #7521. hozzászólásáraInkább azt![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Mint nemazt
Válasz *** HM *** #7520. hozzászólásáraAkkor szezonba menjek? :D![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Egyébként régebben voltam szlovákiában ott 12045 Zetort néztem és egy 2 órás tárcsázást simán engedtek. Sajnos az a gép már eléggé le volt ütve, így nem vettem meg.
De jogos amit írsz. Akkor csak paraszttól vegyek azt mondod?
Válasz VDénes #7517. hozzászólásáraBecsületes paraszttól vegyél akàrmit is van még olyan.
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Mit takargatni ha vlm bomlik rajta?
Aki nem ajánlja föl hogy fél napot gyilkolhatod a traktort akármelyik géppel amire rámutatsz onnét húzz el....
Válasz VDénes #7515. hozzászólásáraSzervizkönyv kimerítő , több száz oldal,célszerszámok rajzaival.
Az üzemeltetésnél , esetleges javításnál a hidraulikát ismerni kell.
Utángyártott alkatrésszel nem sok dolgom volt (bőséges készletem van ) ,de az új vízpumpát generálozni kellet, a nem belevaló csapágyak miatt.
Hátsó kerék több opcióban létezik , az egyik a 18,4R34 . Az első hajtás közvetítő fk. cseréjével lehet variálni.
Követem a témát a JD-ben is . A JD egy külön kategória .Mivel én a Zetort ismerem , igy csak erről van véleményem , de egy 20-30 éves gép esetén márkától függetlenül kilehet fogni jót is és rosszat is.
Válasz VDénes #7517. hozzászólásáraleveszel 2 nyomócsövet![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Claastra. #7516. hozzászólásáraPont most nézem. Meg fogom kérdezni azt is. Csak annál a sok lótól félek, hogy nem lesz kihasználva és enni fog![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
Válasz VDénes #7515. hozzászólásáraBasszus ott a joni 2,8-ért megbízható eladótól,ne pöcsölj
Válasz T.f. #7513. hozzászólásáraNekem az mtz is tökéletes. Megvannak a határértékek foghézag meg csapágy hézagra mérem rendszeresen ha már nem lehet állítani cserélem. Ha ennél is van ilyen könyv akkor nagyon nagy baj csak nem lesz az üzemeltetéssel. A tákolást az a baj nem fogom látni. De ez benne van sajnos a pakliban.
Ennél is van kínai utángyártott rossz minőségű alkatrész?
Amúgy a 12245 hátsó kerék mérete 18,4R34?
Válasz Sk Laci #7510. hozzászólásáraMár mindegy... Amivel most húzom, az sem eredeti.
Válasz VDénes #7511. hozzászólásáraHa teheted akkor 122-est nézz . Az orbit kormány és a szinkron az én szememben nagy érték.Az sem mellékes , hogy a 122-esek kb. 10 évvel fiatalabbak.
A váltón túl az általános dolgok ,fék (javítani munkás , de nem drága ) a gép hangja ,elektromos rendszer működése.Szóval amit más gépnél is megnéznél.
A Zetor nem egy bonyolult gép , van egy két nyűge , de ha az rendben van és normálisan van hajtva akkor egy középgazdaságban örökös darab.
Válasz VDénes #7508. hozzászólásáraNeked is csak azt tudom mondani, mint Csöpikének mondtam amikor ő vette a 12245. Vegyél inkáb Zetor Forterát 11441 és erősebet. Kiforot megbízható traktorok. Nem túldrágitot alkatrészekel /kivétel a klímakompreszor/. Gyors, ügyes, forgékony gép, viszonylag jó fülkével. Ami hátrány a 6 hengeres Crystalhoz képest, az hogy rövideb és az úton bepetog. Be vannak sürítve az egyes részei, karbantartásnál javításnál hátrány.
A Crystálokat már rég nem gyártják, eredeti álapotban nagyon keveset találni, a 11441-et ha jól tudom 2003-tól gyártják, ezért mégsincsenek agyonvágva mint a Crystálok. 15000 eurótól ami 300Ft/euró árnál 4500000 ft-ért meg lehet veni.
Én jártam-járok, mindkét gépel, tudom miről írok. Ha Forterát választasz amit nagyon ajánlanák az a levegős interkuler, a vizes szeret melegedni a nyári foróságokban nehéz munkáknál.
Válasz T.f. #7509. hozzászólásáraAkkor érdemesebb inkább 121-eket nézni?
Ha szépen vált a szinkronos mármint könnyen veszi a fokozatokat akkor van még mit nézni rajta?
Válasz csoppika #7495. hozzászólásáraSzia, ami vontató horgot tetél be lejeb az az UR1 sorozaté 80 Le-ig van. A Crystalokon 38-as csap van. Voltak öregeb Crystalok, hol még enél is vastagab vontató csap volt, de nem jut az eszembe milyen vastag, talán 50-es.
Azt amit betettél nem erőltetném a Crystalra, mert ha valami elszakad és garambol lenne, kemény következményei lehetnének a nem eredeti vontatóhorog miat.
Válasz VDénes #7506. hozzászólásáraNettóban határeset.
Hidegen is lehet bizonyos fokig tesztelni.Ha fölfelé gyorsan vált ,visszafelé viszont sokat vár akkor a váltóolaj sűrű , de ez is hőfok függő,az olaj sűrítése az első "trükk", ami egyébként jól működik.
Mivel ez szinkronos , annak állapotát jól nézzétek , próbáljátok .Gyenge pontja és elég drága egy szinkron szett ( van benne két garnitúra)
Válasz Sk Laci #7507. hozzászólásáraTudnál javasolni nekem? Tudom nem lehet bele látni de egy szakember aki ismeri a gépet apró dolgokat is észre vesz.
Köszönöm
Válasz VDénes #7476. hozzászólásáraHa azt a 12245 nézted, ami a Lévai Slovakfinancnál ál bent, az meszemenőleg 3900 óra felet jár. A traktor valahonan keletszlovákiából származik, exekúcióval vete a felvásárló cég. A motor szépen megy rajta, kuplung új, mostan let javítva, talán 3 hete. A belseje totál szétrabolva, hiányoznak a hidraulikus karok, nyúl-béka lehegesztve az első meghajtás királycsapja totális, cserés a "teknő" is, mert amikor kanyarodsz tekeredik ott minden. Igaz hogy jó az ára, de ha azt a traktort rendbe akarod teni, ugyan ott vagy, mintha a piacon vennél egy jó állapotú traktort nem eszement áron. Azt a traktort néztem én is, mert úgymond a számban van. Nem voltam megnézni, mivel az egyik haverom javította a cégnek, első kézből való az infó.
Válasz T.f. #7505. hozzászólásáraAz ÁFA az megoldható. Úgy már nem olyan drága?
Végülis elég fiatal a gép. A friss javítás úgyis látszik rajta.
Hidegen meg lehet valamit állapotani róla? Motor füstölésen kívül. Kapcsol e szépen a váltó vagy az majd csak melegen jön ki ha nem ok?
Válasz VDénes #7504. hozzászólásáraA festés szerintem gyári ( vannak kopás és rozsda nyomok)
Az ár húzós , főleg ha az ÁFa-t bukod .
Azért nem minden gépe "szép", és tény , hogy van műhelye és szerelő brigádja.
A hirdetett gép lehet ettől még jó állapotú.
Válasz T.f. #7502. hozzászólásáraCsak kérdés érdemes e adni annyit érte? :D![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Biztosan jó e vagy csak jól le van dukkózva. Mert ahogy nézem ez az eladó tényleg igényes a külcsínre. Szépen néz ki minden gép nála és ki is van tartva az ára.
Viszont ahogy nézem a többi gépet eléggé lestrapáltak vannak és lehet azokkal meg még több javítás lenne és nem biztos, hogy nem volt már kókányolva... szóval fogós kérdés, hogy mi is a jó
Válasz Claastra. #7501. hozzászólásáraAzért egy külföldi gép Mo. forgalomba helyezése sem elhanyagolható költség , főleg ,hogy nem derül ki a hirdetésből az okmányok helyzete.