Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz némedi #7070. hozzászólásáraKinézetre egy fajta van, de méretileg egy csoporton belül több a szórás gyárilag (A ,B, C. jut eszembe most)!Nem szabad a gyáros bácsi szerint nem megfelelő vastagságú Hengerfej tömítéssel összerakni ,ugyanis kétféle vastagságot gyártottak anno hozzájuk.Szétszereléskor vigyázva szedd le a tömítést és mérd meg. Amennyiben ua. hüvely marad a tömítés vastagság is maradhat!( új formába persze,rászámolva az összepréselést)
Válasz Plútó #7072. hozzászólásáraIgen 95-ös. A 100-as az 6701-es UN-050 motorját szokták csereként betenni!Tettem be már én is!
Csak azt hozta a "Jézuska" !!
Válasz kajszi_71823 #7086. hozzászólásáraÉn addig szét sem szedem míg jelre nem forgatom,le ne ellenőrizem a jeleket -aztán ,gyí!!Amennyiben jól emlékszem Jeltől jelig (újból ) a 101. fordulat után áll újból össze a jelölés. Valahova felírtam ,holnap lehet megnézem.
Válasz Plútó #7088. hozzászólásáraUrsus motornál(ua mint a zetor ) én is találkoztam olyannal,hogy nem passzolt a hüvely meg a tengely ricnije,felhúzatták és az adagoló tengelyt axiális írányba eltolta!Csapágy befogó csavarok menete bánta! Nem is lett az se jó!A kézzel teljesen felfekvésűt lehet csak felhúzni,rögzíteni.
Válasz Plútó #7088. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy csinálják mert legalább 4-5 milinek lenni kell ha nem kap össze ha annyira hülye valaki hogy azt összehúzatja akkor oda még döglött falovat sem adnék .
Válasz Hús Futár #7087. hozzászólásáraNekem az adagolós mondta,mikor vittem tőle haza az adagolót,hogy figyeljek oda a felszereléskor,hogy az adagolónak kézzel teljesen a helyére kell menni.Mert ő többször találkozott olyannal,hogy felrakáskor nem csúszott össze az adagoló fogaskereke a belsőfogazású kapcsológyűrűvel,mert el volt fordulva 1-2 foggal,de a 3 csavarral összehúzták.Persze rögtön szóltak neki,hogy nem jó az adagoló,szarul jár a gép.Elment megnézni,és amikor levette látszott,hogy mellérakták.Persze ahogy összehúzták összefeszült az egész, hajtotta az adagolót,a gép járt csak nem jól.Nem lehetett beállítani pontosan az előtöltést.
Válasz kajszi_71823 #7086. hozzászólásáraEzt írtam én is vagy nincs jelre rakva vagy a meghajtó fogaskerék vagy az adagoló fogáskerekében az ékpálya átvan rakva ( ilyet már láttam is )
Válasz Hús Futár #7050. hozzászólására Vagy nem rakták jelre, mielott szétszedték. Mert ha jelreállítod és ugy van szétszedve
osszerakva, mennie kell. Akkor meg az adagoló a ludas, nem a motorhozvaló van rajta.
Udv mindenkinek. Segitsegetek szeretnem kerni . UrI traktorokkal kapcsolatban . Olvastam a javitasi kezikonyvet es azt irja az elobefecskendezes beallitasarol h a lendkereken a jelnek ossze kell futni a valton talalhato jellel . Mik ezek a jelek es hol talalom meg a valton ??? A lendkereken tudom h bevannak jelolve a fokok
Válasz Hús Futár #7079. hozzászólásáraPedig van.Csak úgy mint ahogy te is,sokan ledobták róla.Ezért kevés gépen lehet megtalálni.Pedig hasznos dolog.A gépkönyv 111. oldalán részletesen leírják a működését és a funkcióját.
Válasz VESZTES. :) #7080. hozzászólásáraSzia. Bocs ,hogy beleszólok. A beütött szám csak a gyári összeszerelés motor kódját adja meg , ha variáltak a felújításnál ,akkor az már nem igaz.
Válasz Plútó #7073. hozzászólásáraNem mertem meg rendelni, mert nem tudtam hogyan is működik. Találtam egy cseh oldalt ott írtak róla, de így biztosabb. Még egyszer köszönöm.
Válasz VESZTES. :) #7074. hozzászólásáraA 4-es hengerfej alatt a blokk felső részébe van beütve.Első 4 szám a motorkód, a többi a motorszám.Az öntött számokat ne nézd.
Köszönöm a segítségeket, mostmár csak azt mondjátok meg melyik számról lehet beazonosítani a motort mert az oldalán két helyen is van öntött szám illetve ami a forgalmiba szerepel.
Válasz VESZTES. :) #7037. hozzászólásáraAz 5611-es zetor eredeti motorja 95 mm-es hüvelyű,és 3100 köbcentis.Ha azt mondják,hogy 100-asra cserélték a motort,akkor az valószínű,hogy a 6001-es motorkódú 100 mm-es hüvelyű 3500 köbcentis motor.
Válasz VESZTES. :) #7067. hozzászólására1-3-2-4! Ha örvénykamrás a dugattyú abból, csak egy fajta van. (hacsak nem martak, hegesztettek bele) ha örvénykamra nélküli, akkor az a turbós 1-2 példányába való, és ha nem az való bele gyárilag akkor hidegen kopog, füstöl, de ha bemelegszik elmúlnak a tünetek.
Ahogy te írtad "gyarapszik" a motorolaj, akkor későn fecskendez be, elégetlen üzemanyag marad az égéstérben és füstöl hidegen melegen egyaránt. Tehát nagy az esélye, hogy későn kap előtöltést. Vagy a komresszor/adagoló tengely csavarodott, vagy egy foggal eltették a vezérlést. Mindkét esettel találkoztam már, azokkal a tünetekkel amiket írtál.
Válasz Tekergőke #7068. hozzászólásáraAz UR1-es zetorokon a nyomatéknövelő berendezésnél,ez a mágnesszelep engedi rá a levegőt,a menetkuplung kiemelő levegős munkahengerre. De szerintem más típusú zetorokon is megtalálható,de az ottani funkcióját nem ismerem.
Jó estét!
A Zetorok ezen mágnesszelep milyen célt szolgál?
Csatlakozóit jól sejtem, hogy 1, amin kapja az üzemi nyomást 2,amin kapcsol"valamit" 3, pedig amin lefúj?
Válasz csoppika #7065. hozzászólásáratuti biztos nem vagyok benne de úgy tudom egy féle dugó kialakítás létezik hozzájuk csak 3 féle hüvely méret van .
Válasz gyorisandor55 #7060. hozzászólásáraA felújítás után csak jóval később cseréltek adagolót, ez a jelenség már rögtön a nagygenerál utáni első indításnál jelentkezett!Gyujtási sorrendet esetleg valaki tudja-e?
Köszönöm az eddigi segítséget mindenkinek!
Válasz gyorisandor55 #7060. hozzászólásáraHa tényleg csapágyazva volt, mint ahogy írta akkor a főtengelyt ha elrakta egy foggal (minden további nélkül sikerülhet) a szelepváltásnál még nem okoz gondot, de a befecskendezésnél már sok az a 4,5 fok eltérés.
Válasz VESZTES. :) #7055. hozzászólásáraAz is lehetséges,hogy az adagolóra nem 4hengeres motorra való fogaskerék let téve.Nem egyforma a3-6 hengeresével.Nem sok eltérés van közte.1-másfél fog.
Válasz Hús Futár #7057. hozzászólásáraKérlek szépen el lehet, megtörtént eset. Egyik ismerős is visszarakta az adagolót, jelre forgatta a fogaskereket és az adagolót vagyis csak hitte felrakta majd ahogy kell csavarokat meghúzta. Mint kiderült az adagolónál jó helyre rakta csak a motornál nem. az is hasonlót produkált mint amit a kolléga leírt.
Válasz mtz1221 #7053. hozzászólásáraNem lennék nyugtalan, ha csak az alkatrészcserés oldal csinálta volna... De a másik oldalon csak 1 csap meg tűgörgő meg bolygókerék lett kiszedve...
Válasz csoppika #7052. hozzászólásáraHolnap az üveg aljára leseges Majd ha azok a kínai új fogaskerekek feltükrösödnek(vagy szét esnek )akkor abba hadja a sünözést.
Válasz T.f. #7049. hozzászólásáraBolygóműnél mit lehet elszarni összerakásnál?
A javítási sem ír semmi extrát...
Azt mondom, hogy az új bolygó esetleg nem illik a korona kerékhez... Meg az új kerekek nem volta tükörbe csiszolva...
De a régi oldalon csak a csapágyak, szimeringek, meg a behajtó villás tengely, meg a bronz persely új...
Előtte itt is csak a szokásos finom fémiszap volt a mágnesen...
Amit említett a szerelő, hogy szerinte a beletömött, belevaló filc eléggé megfogta a reduktort, mikor kézzel tesztelte a racsni működését...
Holnap valahogy belelesek...
Válasz VESZTES. :) #7037. hozzászólására7701-es motor lesz benne szerintem. 4 lyukú a porlasztó csúcs ami belevaló. A vezérlésnél b@sztak el valamit, amikor a főtengelyt visszarakták csapágyazás után. Ha alapjáraton is füstöl akkor biztosan vezérlés hiba. 3921ccm.
Válasz Claaastra #7048. hozzászólásáraha csak az ékpályákat ne reszelték arrébb vagy ne rakták jelre a vezérlést , egyébként nem tudod rosszul össze rakni .Pont olyan mint a krisztálé azt szerintem láttál a közvetítő kis hüvely meg azonos .
Válasz csoppika #7034. hozzászólásáraSzia. Ha ez egy bontás utáni állapot (összerakás előtt elmosva),az gond. Friss összerakás és új olaj esetén nem lehetne ennyi használattal ilyen.
11596 hozzászólás
Válasz némedi #7070. hozzászólásáraKinézetre egy fajta van, de méretileg egy csoporton belül több a szórás gyárilag (A ,B, C. jut eszembe most)!Nem szabad a gyáros bácsi szerint nem megfelelő vastagságú Hengerfej tömítéssel összerakni ,ugyanis kétféle vastagságot gyártottak anno hozzájuk.Szétszereléskor vigyázva szedd le a tömítést és mérd meg. Amennyiben ua. hüvely marad a tömítés vastagság is maradhat!( új formába persze,rászámolva az összepréselést)
Válasz Hús Futár #7059. hozzászólásáraNos, csak igazam van kolléga olvasva az oldalt.
Válasz Plútó #7072. hozzászólásáraIgen 95-ös. A 100-as az 6701-es UN-050 motorját szokták csereként betenni!Tettem be már én is!
Csak azt hozta a "Jézuska" !!
Válasz kajszi_71823 #7086. hozzászólására
A tipust szigorúan be kellene tartani!
Válasz kajszi_71823 #7086. hozzászólásáraÉn addig szét sem szedem míg jelre nem forgatom,le ne ellenőrizem a jeleket -aztán ,gyí!!Amennyiben jól emlékszem Jeltől jelig (újból ) a 101. fordulat után áll újból össze a jelölés. Valahova felírtam ,holnap lehet megnézem.
Válasz Hús Futár #7089. hozzászólásáraHelyesen írod!!
Válasz Plútó #7088. hozzászólásáraUrsus motornál(ua mint a zetor ) én is találkoztam olyannal,hogy nem passzolt a hüvely meg a tengely ricnije,felhúzatták és az adagoló tengelyt axiális írányba eltolta!Csapágy befogó csavarok menete bánta! Nem is lett az se jó!A kézzel teljesen felfekvésűt lehet csak felhúzni,rögzíteni.
Válasz némedi #7070. hozzászólásáraMióta ez a gyújtási sorrend!??
Válasz Plútó #7088. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy csinálják mert legalább 4-5 milinek lenni kell ha nem kap össze ha annyira hülye valaki hogy azt összehúzatja akkor oda még döglött falovat sem adnék .
Válasz Hús Futár #7087. hozzászólásáraNekem az adagolós mondta,mikor vittem tőle haza az adagolót,hogy figyeljek oda a felszereléskor,hogy az adagolónak kézzel teljesen a helyére kell menni.Mert ő többször találkozott olyannal,hogy felrakáskor nem csúszott össze az adagoló fogaskereke a belsőfogazású kapcsológyűrűvel,mert el volt fordulva 1-2 foggal,de a 3 csavarral összehúzták.Persze rögtön szóltak neki,hogy nem jó az adagoló,szarul jár a gép.Elment megnézni,és amikor levette látszott,hogy mellérakták.Persze ahogy összehúzták összefeszült az egész, hajtotta az adagolót,a gép járt csak nem jól.Nem lehetett beállítani pontosan az előtöltést.
Válasz kajszi_71823 #7086. hozzászólásáraEzt írtam én is vagy nincs jelre rakva vagy a meghajtó fogaskerék vagy az adagoló fogáskerekében az ékpálya átvan rakva ( ilyet már láttam is )
Válasz Hús Futár #7050. hozzászólására Vagy nem rakták jelre, mielott szétszedték. Mert ha jelreállítod és ugy van szétszedve
osszerakva, mennie kell. Akkor meg az adagoló a ludas, nem a motorhozvaló van rajta.
Válasz Myrrdin #7083. hozzászólására Ezt ismered ,itt több információt ad: konedata.net
Udv mindenkinek. Segitsegetek szeretnem kerni . UrI traktorokkal kapcsolatban . Olvastam a javitasi kezikonyvet es azt irja az elobefecskendezes beallitasarol h a lendkereken a jelnek ossze kell futni a valton talalhato jellel . Mik ezek a jelek es hol talalom meg a valton ??? A lendkereken tudom h bevannak jelolve a fokok
A zetor 5611 traki melyikhez áll a legközelebb a listából? 5511-re?
traktordata.com
Válasz Hús Futár #7079. hozzászólásáraPedig van.Csak úgy mint ahogy te is,sokan ledobták róla.Ezért kevés gépen lehet megtalálni.Pedig hasznos dolog.A gépkönyv 111. oldalán részletesen leírják a működését és a funkcióját.
Válasz VESZTES. :) #7080. hozzászólásáraSzia. Bocs ,hogy beleszólok. A beütött szám csak a gyári összeszerelés motor kódját adja meg , ha variáltak a felújításnál ,akkor az már nem igaz.
Válasz Plútó #7075. hozzászólásáraKöszönöm! Meglesem.
Válasz Plútó #7078. hozzászólásáraLevegős kuplungot még nem hallotam zetoron . Milyen nyomaték növelő van a 6011-esen ?
7745-ösnél volt egy levegős rásegítéses valami az elsőhajtás kspcsoló karnál de én azt annó ledobtam róla .
Válasz Hús Futár #7077. hozzászólásáraNekem 6011-es volt,azon volt ilyen.
Válasz Plútó #7069. hozzászólásáraUR-1-esen még nem találkoztam ilyennel
De UR-3-ason 3 is van
Válasz Plútó #7073. hozzászólásáraNem mertem meg rendelni, mert nem tudtam hogyan is működik. Találtam egy cseh oldalt ott írtak róla, de így biztosabb. Még egyszer köszönöm.
Válasz VESZTES. :) #7074. hozzászólásáraA 4-es hengerfej alatt a blokk felső részébe van beütve.Első 4 szám a motorkód, a többi a motorszám.Az öntött számokat ne nézd.
Köszönöm a segítségeket, mostmár csak azt mondjátok meg melyik számról lehet beazonosítani a motort mert az oldalán két helyen is van öntött szám illetve ami a forgalmiba szerepel.
Válasz Tekergőke #7071. hozzászólásáraIgen jól írtad.
Válasz VESZTES. :) #7037. hozzászólásáraAz 5611-es zetor eredeti motorja 95 mm-es hüvelyű,és 3100 köbcentis.Ha azt mondják,hogy 100-asra cserélték a motort,akkor az valószínű,hogy a 6001-es motorkódú 100 mm-es hüvelyű 3500 köbcentis motor.
Válasz Plútó #7069. hozzászólásáraKöszönöm szépen, és a csatlakozásokat jól írtam? Difizárhoz szeretném felhasználni egy mtz-n.
Válasz VESZTES. :) #7067. hozzászólására1-3-2-4! Ha örvénykamrás a dugattyú abból, csak egy fajta van. (hacsak nem martak, hegesztettek bele) ha örvénykamra nélküli, akkor az a turbós 1-2 példányába való, és ha nem az való bele gyárilag akkor hidegen kopog, füstöl, de ha bemelegszik elmúlnak a tünetek.
Ahogy te írtad "gyarapszik" a motorolaj, akkor későn fecskendez be, elégetlen üzemanyag marad az égéstérben és füstöl hidegen melegen egyaránt. Tehát nagy az esélye, hogy későn kap előtöltést. Vagy a komresszor/adagoló tengely csavarodott, vagy egy foggal eltették a vezérlést. Mindkét esettel találkoztam már, azokkal a tünetekkel amiket írtál.
Válasz Tekergőke #7068. hozzászólásáraAz UR1-es zetorokon a nyomatéknövelő berendezésnél,ez a mágnesszelep engedi rá a levegőt,a menetkuplung kiemelő levegős munkahengerre. De szerintem más típusú zetorokon is megtalálható,de az ottani funkcióját nem ismerem.
Jó estét!
A Zetorok ezen mágnesszelep milyen célt szolgál?
Csatlakozóit jól sejtem, hogy 1, amin kapja az üzemi nyomást 2,amin kapcsol"valamit" 3, pedig amin lefúj?
Az első dolgom az lesz hogy ellenőrzöm a gyújtást. Tudna valaki linket 5611 gépkönyvről.
Válasz csoppika #7065. hozzászólásáratuti biztos nem vagyok benne de úgy tudom egy féle dugó kialakítás létezik hozzájuk csak 3 féle hüvely méret van .
Válasz Hús Futár #7064. hozzászólásáraSanszos, hogy vezérlés, esetleg a dugó nem belevaló...
Válasz VESZTES. :) #7062. hozzászólásáraInkább nézd meg a vezérlését egyre valószínűbb ott raktak valamit félre .
Válasz némedi #7051. hozzászólásáraA dugattyú örvénykamrájára gondoltam nem a motor köbcentire,de ezt is köszönöm!
Válasz gyorisandor55 #7060. hozzászólásáraA felújítás után csak jóval később cseréltek adagolót, ez a jelenség már rögtön a nagygenerál utáni első indításnál jelentkezett!Gyujtási sorrendet esetleg valaki tudja-e?
Köszönöm az eddigi segítséget mindenkinek!
Válasz gyorisandor55 #7060. hozzászólásáraHa tényleg csapágyazva volt, mint ahogy írta akkor a főtengelyt ha elrakta egy foggal (minden további nélkül sikerülhet) a szelepváltásnál még nem okoz gondot, de a befecskendezésnél már sok az a 4,5 fok eltérés.
Válasz VESZTES. :) #7055. hozzászólásáraAz is lehetséges,hogy az adagolóra nem 4hengeres motorra való fogaskerék let téve.Nem egyforma a3-6 hengeresével.Nem sok eltérés van közte.1-másfél fog.
Válasz Myrrdin #7058. hozzászólásáraÉs azt hogy sikerült neki mert a két fogaskeréken és a közbetétet csak egyféle képpen lehet összerakni .
Válasz Hús Futár #7057. hozzászólásáraKérlek szépen el lehet, megtörtént eset. Egyik ismerős is visszarakta az adagolót, jelre forgatta a fogaskereket és az adagolót vagyis csak hitte felrakta majd ahogy kell csavarokat meghúzta. Mint kiderült az adagolónál jó helyre rakta csak a motornál nem. az is hasonlót produkált mint amit a kolléga leírt.
Válasz Myrrdin #7056. hozzászólásáraazt nem tudod elrakni
Válasz VESZTES. :) #7037. hozzászólásáraLehet "csak" annyi baja van hogy az adagolónál el lett egy foggal az a belső fogazású fogaskerék.
Akkor jobban járok ha bontás előtt ellenőrzöm a befecskendezést. Gyujtási sorrendet megtudnátok mondani?
Válasz mtz1221 #7053. hozzászólásáraNem lennék nyugtalan, ha csak az alkatrészcserés oldal csinálta volna... De a másik oldalon csak 1 csap meg tűgörgő meg bolygókerék lett kiszedve...
Válasz csoppika #7052. hozzászólásáraHolnap az üveg aljára leseges Majd ha azok a kínai új fogaskerekek feltükrösödnek(vagy szét esnek )akkor abba hadja a sünözést.
Válasz T.f. #7049. hozzászólásáraBolygóműnél mit lehet elszarni összerakásnál?
A javítási sem ír semmi extrát...
Azt mondom, hogy az új bolygó esetleg nem illik a korona kerékhez... Meg az új kerekek nem volta tükörbe csiszolva...
De a régi oldalon csak a csapágyak, szimeringek, meg a behajtó villás tengely, meg a bronz persely új...
Előtte itt is csak a szokásos finom fémiszap volt a mágnesen...
Amit említett a szerelő, hogy szerinte a beletömött, belevaló filc eléggé megfogta a reduktort, mikor kézzel tesztelte a racsni működését...
Holnap valahogy belelesek...
Válasz VESZTES. :) #7037. hozzászólására7701-es motor lesz benne szerintem. 4 lyukú a porlasztó csúcs ami belevaló. A vezérlésnél b@sztak el valamit, amikor a főtengelyt visszarakták csapágyazás után. Ha alapjáraton is füstöl akkor biztosan vezérlés hiba. 3921ccm.
Válasz Claaastra #7048. hozzászólásáraha csak az ékpályákat ne reszelték arrébb vagy ne rakták jelre a vezérlést , egyébként nem tudod rosszul össze rakni .Pont olyan mint a krisztálé azt szerintem láttál a közvetítő kis hüvely meg azonos .
Válasz csoppika #7034. hozzászólásáraSzia. Ha ez egy bontás utáni állapot (összerakás előtt elmosva),az gond. Friss összerakás és új olaj esetén nem lehetne ennyi használattal ilyen.
Válasz Hús Futár #7047. hozzászólásáraértem én ha csak adagolócseréről van szó,de ha szét volt szedve a vezérlés akkor nem lehet elqrni?