Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraKíváncsi lettem volna, hogy ezt az első híd hibát hogyan diagnosztizálod a próbán?
Vagy ha nálad valaki a muszkát akarná megvenni...szó nélkül hagynád , hogy nekitámassza az orrát egy nagy nyárfának??? Oszt ott nyektesse???
Válasz Turbo Gyuszi #6968. hozzászólásáraEz végül is egy EATON automata diffizáras "bolygó"...van róla videó fent...
Elvileg ugyanez van a kisebb zetrókba is... pl 7745...cikkszámos keresés után ez a gyanú...
Válasz Filler #6969. hozzászólásáraHavernak bevált a 106-os forterra (gömbölyű)... 2 v 3 éve vette 6mill. +700-1mill között költött rá... Valami Nyomatékdob csere volt(ez a nem jól diagnosztizált plusz...nem kellett volna), meg powernál tengely meg egyéb oda valók...(ez lett volna 700)
Azóta hibamentes...3500órával vette...40ha-on vezérgép...
Ha már itt tartunk. Esetleg valakinek véleménye a Zetor 10540 10641 11641 gépekről? Esetleg még ezekben gondolkodom, mert megfizethető áron szaladoznak, ha van. Jó lenne ha klímás lenne 40 váltóval Bosch hidraulikával 2 üléssel. A többi már csak hab a tortán amit szeretnék, de azt magam is meg tudnám rá szerezni csinálni.
Az ígért képek az össze szerelt difiről. Mikor össze nyomtuk, hogy csavarozni lehessen akkor hosszú csavarral tartottuk össze húzatva. Sajna a difi hídba szerelése sikertelen volt, mert a hézagoláshoz szükséges vékony lemezből keveset vettem. Így folyt köv jövőhéten.
Nekünk is 31 ha szántóra van a 16245. Akkor mi is csak pocsékoltunk?
Nem tudom nagyon új MTZ-ben nem ültem csak 82-952.3 892.2-ben de mind egytől egyig kényelmetlen volt. Zetorban eddig sosem csalódtam. Nem mondom, hogy nem kell javítani, de ha megcsinálom nem 100 üzemóra után jelentkezik olajfolyás esetleg valamilyen zaj ott ahol szereltük. Ezek a crystalok meg legalább nem rázzák ki a belemet ha dolgozni kell benne. Esetleg amiben gondolkodom még az a Fiat masinák bár én csak a 110-90-ben gondolkodom segéd gépnek, de csak azért mert abban 2 ember elfér. Ha a crystalban is el lehetne férni akkor 10245 nézegetném.
Válasz lorant90 #6965. hozzászólásáraHolnap reggel megyek megnézni. A körmös részek egyik darabján látszik kopás... Rugóról csak a boltban tudok nyilatkozni, ha tudnak mutatni egy újat...
Meg lesz kérdezve a Biro meg az Agrocenter is... Mivel szét lett szedve csapágyat újat rakatok bele...
Válasz csoppika #6963. hozzászólásáraNem is fogok,az én lelkemen ne száradjon a keze vagy fütyköse.Amúgy két dolog van ha kevés földre nagy traki kell,egyik ha multinál dolgozol másik ha a nők elveszik az idődet.Majdnem eltaláltam
Válasz mtz1221 #6960. hozzászólásáraArra a 1025-re gondolsz, amit szlovén "kisgazdáktól" hordanak be??? Vettek itt 892-est tip top állapotút 2.8-ért... Váltó széthúz...szemtanúk szerint kb 10000órás... Ki ad el makulátlan gépet? Nem sokan... Aki kisgazda és maga hajtja, az általában nem cserélgeti 2000 órásan, aki meg alkalmazottal használ(tat)ja...no ott lehet gond...
Amúgy meg javaslom, menj el télen holtidőben tanulmány útra dolgozni egy multihoz...aztán kiderül, mihez mennyi kedved van meló után...
A zetor azért komolyabb, mint az mtz...csakhát meglátszik rajta a kor...
Haver 820-asán is már fix a malac, mert minden komolyabb szántási nap után lamella csere következett...
Válasz lorant90 #6952. hozzászólásáraSzét lett szedve a cucc. Valamennyi kopás látszik a körmökön... A rugót kézzel össze lehet nyomni... Holnap remélem tudnak a boltba mutatni hozzá valamit...
Válasz VTR-es #6959. hozzászólásáraNem ismered addig ne ítélkezz,két váltásban dolgozik hogy a 3-rom feleségét eltartsa.Mikor összejön nekik hogy egyikkel sem lehet semmit csinálni,na akkor bír csak traktorozni.Amúgy ő is bánja már hogy nem 1025-öst vett,csak ebben a fórumban nem meri bevallani.
Válasz VTR-es #6949. hozzászólásáraAz hogy a tulajok felét nem reklámozzák az más tészta... Az mtz-im is ami hibákat produkálja...sokan csak lesnek, hogy milyen szar... aztán kiderül hogy az illetőnek is közbe 3x volt szétszedve...csak nem mondja...
Amúgy a 25ha hobbi szint...a hobbi pénzbe kerül...
Vehettem volna nyugatit is...aztán most infarktus gyanús lennék...
Kötöttebb földeket nem lehet MTZ-vel megművelni. Mi 13 éve vettünk egy új New Holland TL90-est. A nagy kerekekkel húzta is az ekét mindaddig míg összeroppant a váltó. Ezután lett a 12045 ennek van tömege tud kapaszkodni, elkínlódik a 3 késes lazítóval.
Nyugatit használtat 6m körül lehet venni. De ott is kilehet fogni rosszat, és abba 1 fogaskerék kerül annyiba mint a Crystal váltója.
Az ősszel a Crystal hátsó reduktorházában szétment a golyóscsapágy és tönkretette az egészet. Kapott kompletten újjat, fogasívet. 1 napot állt a gép és 150eFt-ból megvolt.
Ha veszek másik traktort csak is 16145 :) Ha esetleg átlépem a 200HA akkor lehet újban gondolkodni.
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraSzlovákban is 10-ből jó esetben 1 a gazdától árult gép... Hívott egy koma régebben mikor hirdetésben kerestem kint 120-ast...hogy neki lenne egy...mondom már vettem...erre: Akkor esetleg tudok bele bontott motort?Mert belemgy a víz az olajba...
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraNézd azt az oldalát hogy durva esteből is 1 millából átnyálazzák utána évekig gép neki , és ha kell akkor 6 henger azért tud is produkálni .
Válasz csoppika #6943. hozzászólásáraNa hát ez jó kérdés nekem a benne lévő görgök voltak elkopva 8 miliméterről 7,2-7,3-ra . Na azt már cserélem meg hozzá a másik felét igaz még bontatlan első hidam volt 10600 óra van a gépben .
A reduktor bolygó kerekek kicsit lambadáznak...az mennyire gáz? A szerelő szerint elmenne így még évekig??? A behajtó közép kerék makulátlan(a bordás rész)...persze a"lambada"miatt a fogak oldala elég szélesen fényes, de még domború...
A kardáncsonk szimering helye kopott, az csere...egy bálamadzag darab volt odatömve(csomózva) a szimeringhez, tömszelence gyanánt...legalább vett volna grafitos tömítő zsinórt a f@szi
Válasz csoppika #6933. hozzászólásáraÉn a 162-essel jelenleg 700-nál állok és még nincs vége . És ez még csak az anyag . Munka meg egy első gumi még kell plusszba
11587 hozzászólás
Válasz Myrrdin #6987. hozzászólásáraKértem segítséget, a kalapácstól és a méteres stangától, ja meg persze fatertől.
Igen szerintem diagonál.
Válasz Filler #6985. hozzászólására Te gumiztad át vagy kértél segítséget?
Válasz Filler #6985. hozzászólásáraDiagonál?
Válasz Myrrdin #6981. hozzászólásáraIgen BKT TR-135. Ez volt rajta. Rosszat még nem hallottam róla, majd kiderül milyen.
Válasz Myrrdin #6978. hozzászólásáraJa... legalább látod, hogy hajt az eleje
Válasz Myrrdin #6981. hozzászólásáraBkt...kicsit olvasható a logó...
Válasz Myrrdin #6981. hozzászólásáraannak látszik
Válasz Filler #6977. hozzászólásáraMilyen gumi? esetleg BKT?
Válasz Filler #6977. hozzászólásáraAz enyém is ilyen volt, csak öreganyámmal egy idős
Válasz Myrrdin #6978. hozzászólásáraEladó. :)
Válasz Filler #6977. hozzászólásáraMifelénk még biztos nyúzták volna.
Megérett már a cserére szerintem. :)
Válasz VTR-es #6974. hozzászólásáraNem utálom a muszkát...
Válasz csoppika #6972. hozzászólásáracsakj azt jelenti hogy mind két oldlát kicserélem . Lényegében teljes első felújítás van
Válasz csoppika #6973. hozzászólásáraSehogy. Nem basztatni akartalak nyugi, csak azt látom hogy a nagy muszka utálatodba elhamarkodott döntést hoztál.
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraKíváncsi lettem volna, hogy ezt az első híd hibát hogyan diagnosztizálod a próbán?
Vagy ha nálad valaki a muszkát akarná megvenni...szó nélkül hagynád , hogy nekitámassza az orrát egy nagy nyárfának??? Oszt ott nyektesse???
Válasz Hús Futár #6944. hozzászólásáraMit jelent a másik fele?
Válasz Turbo Gyuszi #6968. hozzászólásáraEz végül is egy EATON automata diffizáras "bolygó"...van róla videó fent...
Elvileg ugyanez van a kisebb zetrókba is... pl 7745...cikkszámos keresés után ez a gyanú...
Válasz Filler #6969. hozzászólásáraHavernak bevált a 106-os forterra (gömbölyű)... 2 v 3 éve vette 6mill. +700-1mill között költött rá... Valami Nyomatékdob csere volt(ez a nem jól diagnosztizált plusz...nem kellett volna), meg powernál tengely meg egyéb oda valók...(ez lett volna 700)
Azóta hibamentes...3500órával vette...40ha-on vezérgép...
Ha már itt tartunk. Esetleg valakinek véleménye a Zetor 10540 10641 11641 gépekről? Esetleg még ezekben gondolkodom, mert megfizethető áron szaladoznak, ha van. Jó lenne ha klímás lenne 40 váltóval Bosch hidraulikával 2 üléssel. A többi már csak hab a tortán amit szeretnék, de azt magam is meg tudnám rá szerezni csinálni.
Válasz csoppika #6966. hozzászólásáraSzia!
Az ígért képek az össze szerelt difiről. Mikor össze nyomtuk, hogy csavarozni lehessen akkor hosszú csavarral tartottuk össze húzatva. Sajna a difi hídba szerelése sikertelen volt, mert a hézagoláshoz szükséges vékony lemezből keveset vettem. Így folyt köv jövőhéten.
Nekünk is 31 ha szántóra van a 16245. Akkor mi is csak pocsékoltunk?
Nem tudom nagyon új MTZ-ben nem ültem csak 82-952.3 892.2-ben de mind egytől egyig kényelmetlen volt. Zetorban eddig sosem csalódtam. Nem mondom, hogy nem kell javítani, de ha megcsinálom nem 100 üzemóra után jelentkezik olajfolyás esetleg valamilyen zaj ott ahol szereltük. Ezek a crystalok meg legalább nem rázzák ki a belemet ha dolgozni kell benne. Esetleg amiben gondolkodom még az a Fiat masinák bár én csak a 110-90-ben gondolkodom segéd gépnek, de csak azért mert abban 2 ember elfér. Ha a crystalban is el lehetne férni akkor 10245 nézegetném.
Válasz lorant90 #6965. hozzászólásáraHolnap reggel megyek megnézni. A körmös részek egyik darabján látszik kopás... Rugóról csak a boltban tudok nyilatkozni, ha tudnak mutatni egy újat...
Meg lesz kérdezve a Biro meg az Agrocenter is... Mivel szét lett szedve csapágyat újat rakatok bele...
Válasz csoppika #6961. hozzászólásáraRemelhetoleg csak a rugofaradsag van akkor csapagyak is rendben ? Maga a diferencial okes?
Válasz csoppika #6963. hozzászólásáraNem is fogok,az én lelkemen ne száradjon a keze vagy fütyköse.Amúgy két dolog van ha kevés földre nagy traki kell,egyik ha multinál dolgozol másik ha a nők elveszik az idődet.Majdnem eltaláltam
Válasz mtz1221 #6960. hozzászólásáraJa amúgy a Szeminek néztél már csőtörőt???
Válasz mtz1221 #6960. hozzászólásáraArra a 1025-re gondolsz, amit szlovén "kisgazdáktól" hordanak be??? Vettek itt 892-est tip top állapotút 2.8-ért... Váltó széthúz...szemtanúk szerint kb 10000órás... Ki ad el makulátlan gépet? Nem sokan... Aki kisgazda és maga hajtja, az általában nem cserélgeti 2000 órásan, aki meg alkalmazottal használ(tat)ja...no ott lehet gond...
Amúgy meg javaslom, menj el télen holtidőben tanulmány útra dolgozni egy multihoz...aztán kiderül, mihez mennyi kedved van meló után...
A zetor azért komolyabb, mint az mtz...csakhát meglátszik rajta a kor...
Haver 820-asán is már fix a malac, mert minden komolyabb szántási nap után lamella csere következett...
Válasz lorant90 #6952. hozzászólásáraSzét lett szedve a cucc. Valamennyi kopás látszik a körmökön... A rugót kézzel össze lehet nyomni... Holnap remélem tudnak a boltba mutatni hozzá valamit...
Válasz VTR-es #6959. hozzászólásáraNem ismered addig ne ítélkezz,két váltásban dolgozik hogy a 3-rom feleségét eltartsa.Mikor összejön nekik hogy egyikkel sem lehet semmit csinálni,na akkor bír csak traktorozni.Amúgy ő is bánja már hogy nem 1025-öst vett,csak ebben a fórumban nem meri bevallani.
Válasz csoppika #6953. hozzászólásáraDe,, 25ha-ra minek ekkora gépesítés?Vagy bővíteni akarsz? Azt egy 4 hengeres összkerekes traktor 150-200üó alatt kényelmesen megcsinálja évente.
Válasz lorant90 #6955. hozzászólásáraRugó und nyomaték különbség vezérelt automata... Majd Turbo Gyuszi kifejti...ha benéz...
Válasz lorant90 #6955. hozzászólásáraNe mondj ilyet... Ebben csak rugó van meg pár körmös gyűrű...
Válasz VTR-es #6949. hozzászólásáraMert akárhogy nézzük MTZ helyett ebben az árkategóriában nem nagyon van más, ráadásul ami többet is húz nála.
Amúgy ahogy visszaolvastam tótiában is már a múlté lesznek ezek, gondolom szabadulnának már tőlük, és a hazai neppereknél szerintem estek az árak.
Meg szarba is lehet nyúlni, de magyar viszonyban az MTZ is ugyanez. Drága pénzért sokszor egy lom....
Válasz csoppika #6954. hozzászólásáraAzt talan levegovel mukodo ha jol emlekszem !?
Válasz lorant90 #6952. hozzászólásáraKintről nézve körmös...rugós... holnap kiderül...
Válasz VTR-es #6949. hozzászólásáraAz hogy a tulajok felét nem reklámozzák az más tészta... Az mtz-im is ami hibákat produkálja...sokan csak lesnek, hogy milyen szar... aztán kiderül hogy az illetőnek is közbe 3x volt szétszedve...csak nem mondja...
Amúgy a 25ha hobbi szint...a hobbi pénzbe kerül...
Vehettem volna nyugatit is...aztán most infarktus gyanús lennék...
Válasz csoppika #6941. hozzászólásáraDifizaras az elsohidad ??
Válasz VTR-es #6949. hozzászólásáraTudsz jobbat?
Kötöttebb földeket nem lehet MTZ-vel megművelni. Mi 13 éve vettünk egy új New Holland TL90-est. A nagy kerekekkel húzta is az ekét mindaddig míg összeroppant a váltó. Ezután lett a 12045 ennek van tömege tud kapaszkodni, elkínlódik a 3 késes lazítóval.
Nyugatit használtat 6m körül lehet venni. De ott is kilehet fogni rosszat, és abba 1 fogaskerék kerül annyiba mint a Crystal váltója.
Az ősszel a Crystal hátsó reduktorházában szétment a golyóscsapágy és tönkretette az egészet. Kapott kompletten újjat, fogasívet. 1 napot állt a gép és 150eFt-ból megvolt.
Ha veszek másik traktort csak is 16145 :) Ha esetleg átlépem a 200HA akkor lehet újban gondolkodni.
Válasz VTR-es #6949. hozzászólásáraAzért nem mind ilyen szar
Válasz csoppika #6948. hozzászólásáraDe ha mind ilyen akkor miért kell ezt erőltetni
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraSzlovákban is 10-ből jó esetben 1 a gazdától árult gép... Hívott egy koma régebben mikor hirdetésben kerestem kint 120-ast...hogy neki lenne egy...mondom már vettem...erre: Akkor esetleg tudok bele bontott motort?Mert belemgy a víz az olajba...
Válasz Hús Futár #6946. hozzászólásáraDe hány ha-ra?Meg a valamelyik nap már 2 mill körül írta.
Válasz VTR-es #6945. hozzászólásáraNézd azt az oldalát hogy durva esteből is 1 millából átnyálazzák utána évekig gép neki , és ha kell akkor 6 henger azért tud is produkálni .
Válasz csoppika #6943. hozzászólásáraTe ,érdemes volt ezt a zetort megvenni?
Válasz csoppika #6943. hozzászólásáraNa hát ez jó kérdés nekem a benne lévő görgök voltak elkopva 8 miliméterről 7,2-7,3-ra . Na azt már cserélem meg hozzá a másik felét igaz még bontatlan első hidam volt 10600 óra van a gépben .
A reduktor bolygó kerekek kicsit lambadáznak...az mennyire gáz? A szerelő szerint elmenne így még évekig??? A behajtó közép kerék makulátlan(a bordás rész)...persze a"lambada"miatt a fogak oldala elég szélesen fényes, de még domború...
A kardáncsonk szimering helye kopott, az csere...egy bálamadzag darab volt odatömve(csomózva) a szimeringhez, tömszelence gyanánt...legalább vett volna grafitos tömítő zsinórt a f@szi
Válasz Turbo Gyuszi #6912. hozzászólásáraTurbó Úr!
Önt kerestem telefonon kora este differenciál ügyben...
Válasz lorant90 #6938. hozzászólásáraVolt már dolgod ilyen difivel?
Válasz lorant90 #6938. hozzászólásáraAnnyit mondott a szerelő, hogy simán szétjött...
Válasz csoppika #6933. hozzászólásáraÉn a 162-essel jelenleg 700-nál állok és még nincs vége . És ez még csak az anyag . Munka meg egy első gumi még kell plusszba