Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fexco #6836. hozzászólásáraazért irtam,hogy első,mert ezeken van hátsó is,és figyeli a 2 egymást(állitolag az összes cr motorokon van.ezt a többiek szerintem jobban tuggyák..
Válasz traktorajtóhajtogató #6831. hozzászólásárameg kell jegyeznem azért van egy pár komplikált plussz elektronika benne,(pl.:tele van figyelő szenzorral,az egyik csomó jel bemegy az egyik központba,ezek áttmennek egy ettől nagyobb központba,azt meg kiadja még valahova máshova szóval van keverés az biztos)ami nembánnámha nem lenne,valóbana a forterra egyszerű...de ezeket a traktorokat a szervizesek legalábbis OKOS TRKTOROKNAK hivják...amúgy eccerű mint a faék,de mégse....
Válasz Hús Futár #6830. hozzászólásáraaz enyimbe most 400valahányora van,135oránál a motor főtengely első forgásérzékelő jelado beszart.csere.azóta eddig semmi.
Válasz traktorajtóhajtogató #6831. hozzászólásáraA leges legutolsó ajánlat is 2 milla külömbözet volt pedig ezzel már akkor próbálkozott az Agrotec mikor szóltam nekik hogy zetor lesz és ennél már nem volt lejjebb . KB hasonló felszereltségről beszélünk .
Az ára mellett még a hagyományas motor ami sokat nyomott latban a zetor javára . Nem tökéletes a zetor de nekem megfelel és amit vártam azt szinte tudja is .
Válasz fexco #6829. hozzászólásáraMajd 5 év múlva beszélünk. A Zetor akkor is gép lesz, a nyuszi meg az agyadra fog menni. Fogyasztáskülönbség is van rendesen. Én mielőtt megvettem a kis 100-asom szétnéztem a piacon és beszéltem nyuszis tulajokkal meg zetor tulajokkal is. Megnéztem pár ój és használt gépet is de a zetor egyértelmű befutó volt. Egyébként árban nincsenek olyan messze ám. Ha jól alkudozol a nyuszisokkal nagyon hasonló árat kapsz egy hasonlóan fölszerelt NH-ra mint egy Zetorra.
Válasz fexco #6829. hozzászólásáraÉn t6-ot néztem mittudom én mi volt ( nem tudom melyik tipust hány lovasnak hazudják ) a száma azt biztos hogy 105 lovas volt és azt tudták volna 1000 juróért 135 lóra húzni . Nagyon tetszett a csilli villi belső bár megminden . De azért a 2 millás ár külömbség nem mindegy és szerintem nincs akkor külömbség köztük mint ami te látsz mert azért a fellépőm se szakad le egyszer sem igaz nem 120 kilós vagyok meg az a személysem aki eljött egy kanyarra megnézni a gépet és a 100 pár kilójával a lépcsőn állt még szántásban kanyartunk egyet .
Nem tudom a nyuszi 4 hengeres hány mázsa de a zetorom 57 .
Nekem amire kellet azt tökéletesen ellátja és hát majd 9 hónap alatt 770 órát tekertem bele komolyabb bajok nélkül . A szervizesek is mondják hogy ennyi idő alatt ennyi órásgépük nem sűrűn van .
Te nyuszidban mennyi óra van ? Estleges problémák voltak esetleg vele ?
Válasz Hús Futár #6823. hozzászólására ha a t6os nh(azon belül tökmindegy melyik a 4hengeresekről legyen szó)-ot nézted ki a variálás előtt annak csak egyetlen egy hátránya volt a forterrával szemben,mégpedig az ára.egyébbként nem egy lapon említendő a kép gép.én is végignéztem a piacot a-z ig,a a forterrának amikor felléptem a lépcsőjén már akkor látszott nem egy komoly konstrukcio,egy 120kilos fószer ne nagyon ugrájjon rajta...tudom ezek lényegtelen dolgok,de azért mégse. az első alváztartó vasakat is néztem ez is kezdetlegesnek tűnik.szerintem te nem a t6os nht nézted ki magadnak,esetleg a t5öt.az én t6osom 66mázsa.nem fikázásnak akarom ezt irni,ne érts fére!!
Válasz ano #6824. hozzászólásáraÉn nézegettem HD-t. Valójában egy Crystal csak a motorja 4 hengeres Zetor. A hidraulikája komolyabb mint a crystalé. Összességében egy komoly kis traktor. A rugózott melső híjda egy kicsikét komplikáltnak tünik, köll zsírozni rendesen. A crystalok is ügyesek, bár szerintem az első 1-2 évben biztos lesznek gubancok. A deutz motor nagyon komoly.
Válasz ano #6824. hozzászólásáraHirtelen nem tudok árat 160-asra de ha jól emlékszem pár hónapja olyan 25 bruttóba állt meg . H jól emlékszem 8-10 darab van krisztálból magyarba .
Nem tudom a HD-kat milyenek nagy külömbség nem lehet csak a rugózott híd meg az elektromos kihelyezett szelepek .
Válasz Hús Futár #6823. hozzászólásárahecci korábban azt írta, hogy a hd-ket kerülni kell, vagy mégsem?
krisztálokról van híred? milyen gépek? beválnak, nem, akadoznak?
árban hogy mozog 160-as, nem tudod?
Válasz ano #6821. hozzászólásáraNem méregetem igazából a fogyasztását szántásban nézegettem 3 fejes ekével olyan 22-23 liter lehetett .
Néztem nagyon a krisztálokat is de mikor mellé álltam a kiállításon első ránézésre egy böhöm nagy talajosgép nekem meg agy olyan gép kellet ami jó mindenre talajra is meg vetni sorközművelni . PL a 16245-össel simán kultizok 6 sorral vagy vetek is vele és a méretéhez képest meglepően jól fordul , első ránézésből nem ez jött le az új krisztálról . Utána el is döntöttem hogy inkább olyan gép kell ami 4 hengeres de ha kell nem ilyed meg a 162-es eszközeitől . 150HD-t nézegettem nagyon de kiállításon mikor beleültem valahogy inkább a HSX jött be főleg a mechanikus kihelyezett szelepek miatt . Rugózott elsőhíd sem kell nekem felesleges szerintem bár fülkerugózást azért belekértem a HSX-be .
Egyenlőre nem bántam meg hogy nem a New Holland mellett döntöttem .
Igazából ha lenne lóvé a 8870es nyuszi és a 162-es krisztál helyére hoznák egy új 160-es krisztált nekem nagyon bejön a gép , főleg mióta Vásárhelyen a kiállításon be is indíthattam
Válasz Dzsanosi #6820. hozzászólásáraNekünk volt ilyen. Hidegben csinálta ezt hogy az istenért nem akart indulni. Adagolta megnézte belőtte és jó lett. Maszek 10 rongybol kihozta.
Válasz Hús Futár #6818. hozzászólásáraazt meg tudod mondani, hogy nagy átlagba üzemóránként milyen átlagfogyasztása van?
és miért nem nagyobb crystált vettél? azok gyengébb minőségűek, nem kellene megvenni?
Hello
Segitséget szeretnék kérni.
Zetor 12045
Ha sokáig áll (1 nap) elég nehézkesen akar beindulni.
És ha el is kapja padló gázon kell tartani 5-7mp ig mire felpörög és addig olyan 6-800 körül dadog utánna rendbe van megy rendesen van alapjárat.
Tippem az volna hogy fejszelepes lesz
De sajna soros adagolót nem szereltem még csak ve adagolót.
Meg mondjuk porlasztó is lehetne hogy nem tartja meg a nyomást becsepeg és kell neki némi idő mire vissza felnyomja a rendszert
De a porlasztót azért nem mondanám mert nem füstöl szinte eggyáltalán hirtelen gázra ,,harap " akkor is csak minimális füst ereje megvan. Akkor okádja csak a füstöt ha leterhelem rendesen de az már kinzás.
Pl mikor tárcsáztam próbábol 2-2nyulból fejebb tettem 2-3 béka de ekkor már mint a gyárkémény.
Nah vagyis maradok az adagoló hibánál ezt kb mennyi átnézetni felújjitatni.
Vagy esetleg találkozott már valaki a tünettel és mi a baj lehet akkor.
Ismerős zetorjával gond van. zetor proxima van szó és nem mindig akar kulcsot elforgatva indítani főleg most hogy bejöttek ezek a hidegek. Régi az aksi mert néha alig akart tekerni néha kattogó hangot is adott már és ki lett cserélve és jó is lett egy ideig de néha bizonyos időnként előjön ez a hiba? Mi lehet a gond? esetleg önindító? Nagyon hozzányúlni nem akarok mert tele van vezetékkel.
Válasz Kolláth Tamás #6806. hozzászólásáraKépzelj el egy nagyon első generációs leták tárcsát 40-45-re kopott lapokkal, amint ez a Zetor az egyszer már felkapart vakolóhomokban keringül vele... Mikor megláttam ezt a komoly munkagépet...nem tudtam, sírjak vagy nevessek...nagyon leterhelte a traktort...
Válasz Kolláth Tamás #6806. hozzászólásáraHogy kopott-e a motor? Ki tudja. Aki itthon megnézte, annyit mondott, látott már erősebbet(amit 4éve néztem vele, az jobban "harapott")... Egy üresen futott kör után megmondta, hogy a tárcsámat terep 3-ban fogja csak vinni...úgy is lett...(35-ös váltó kb. bár csak 2000-2100-at pörög...a gps 35-nek mérte)
Mint kiderült a kis kartergáz igazából "kartergőz"... ugyanis nem ütemre nyomja, hanem mint a teafőző...
Válasz csoppika #6800. hozzászólásáraAz eladó nem mondta hogy az eleje más? Mert a "később" az gondolom otthon volt amikor megszakértette valaki. Nem tetted szóvá? Bár megnézted és láttad mit veszel, úgy is ezt mondta volna az eladó.Írjál már még erről mert érdekel ez a téma.
Válasz csoppika #6800. hozzászólásáraAkkor azt meg kellett volna jobban lesni ha ilyen öszvér gép. Nincs azzal baj ha a motor régi, csak hajtani kellett volna még ha tárcsával is. A kopott motort fel lehet ismerni és annak függvènyében alkudni. Bár ha jó áron vetted akkor belefér a generálozás. Hüvelyt kolbenschmidttet vegyél.
Válasz Hús Futár #6799. hozzászólásáraA motor az biztosan 121, vagy 120, centrifugál szűrős...mechanikus fordulat számlálós...
A hídon nincs difizár, nem tudom, mindegyik 122-esen volt-e... A kormánya hibrid, orbit+régi szerkezet gyári egyvelege...
A kuplung olajos, az 122-es.
Válasz Kolláth Tamás #6795. hozzászólásáraMint később kiderült, az eleje 121-es...
A külalak nem jelent semmit.
3 méteres tárcsával, homokon meg mit lehet próbálni?
Amúgy gondom a motorral van...(egyelőre)...
Itt az erős igaz még szeptemberi kép jelenleg csupa sár és ma lépte át a 760 órát pont ezzel a tárcsával . Így haladok idén meg lesz benne az 1000 óra is .
Válasz Myrrdin #6794. hozzászólásáraAz teljesen rendben van, de amikor kinézte akkor még jókat mondott róla. Az sem tiszta hogy 121 vagy 122, mert mind a kettőről beszél. Sok a kérdés.
Válasz Myrrdin #6794. hozzászólásáraAz teljesen rendben van, de amikor kinézte akkor még jókat mondott róla. Az sem tiszta hogy 121 vagy 122, mert mind a kettőről beszél. Sok a kérdés.
Válasz csoppika #6792. hozzászólásáraTe valami ritka szar gépet vehettél, mert olvasgatom az írásaidat és abból az jön le, hogy folyamatosan baja van. Amikor megvetted akkor azt írtad jó masina. Hogy van ez?
Válasz csoppika #6788. hozzászólásáraNem az erőre gondolok. Itt nálunk elvisz egy 4es ekét oszt kész. kb ennyire kellene. A többit megoldja a két muszka.
Inkább ha javítani kell. Mtz-s ésszel meg lehet e oldani a javításokat
11587 hozzászólás
Válasz fexco #6836. hozzászólásáraazért irtam,hogy első,mert ezeken van hátsó is,és figyeli a 2 egymást(állitolag az összes cr motorokon van.ezt a többiek szerintem jobban tuggyák..
Válasz traktorajtóhajtogató #6831. hozzászólásárameg kell jegyeznem azért van egy pár komplikált plussz elektronika benne,(pl.:tele van figyelő szenzorral,az egyik csomó jel bemegy az egyik központba,ezek áttmennek egy ettől nagyobb központba,azt meg kiadja még valahova máshova szóval van keverés az biztos)ami nembánnámha nem lenne,valóbana a forterra egyszerű...de ezeket a traktorokat a szervizesek legalábbis OKOS TRKTOROKNAK hivják...amúgy eccerű mint a faék,de mégse....
Válasz Hús Futár #6830. hozzászólásáraaz enyimbe most 400valahányora van,135oránál a motor főtengely első forgásérzékelő jelado beszart.csere.azóta eddig semmi.
Válasz traktorajtóhajtogató #6834. hozzászólásáranem rosszak a proximák sem de igazából egy kistestű gép ami egy 82-es kiváltására jó
Válasz Hús Futár #6833. hozzászólásáraProximát én se nagyon vennék de a forterra egy nagyon bevált gép.
Válasz traktorajtóhajtogató #6831. hozzászólásáraKisebb gépet ha kéne vennem 90-100 lovast viszont 80%-hogy T5 lenne nem proxima .
Válasz traktorajtóhajtogató #6831. hozzászólásáraA leges legutolsó ajánlat is 2 milla külömbözet volt pedig ezzel már akkor próbálkozott az Agrotec mikor szóltam nekik hogy zetor lesz és ennél már nem volt lejjebb . KB hasonló felszereltségről beszélünk .
Az ára mellett még a hagyományas motor ami sokat nyomott latban a zetor javára . Nem tökéletes a zetor de nekem megfelel és amit vártam azt szinte tudja is .
Válasz fexco #6829. hozzászólásáraMajd 5 év múlva beszélünk. A Zetor akkor is gép lesz, a nyuszi meg az agyadra fog menni. Fogyasztáskülönbség is van rendesen. Én mielőtt megvettem a kis 100-asom szétnéztem a piacon és beszéltem nyuszis tulajokkal meg zetor tulajokkal is. Megnéztem pár ój és használt gépet is de a zetor egyértelmű befutó volt. Egyébként árban nincsenek olyan messze ám. Ha jól alkudozol a nyuszisokkal nagyon hasonló árat kapsz egy hasonlóan fölszerelt NH-ra mint egy Zetorra.
Válasz fexco #6829. hozzászólásáraÉn t6-ot néztem mittudom én mi volt ( nem tudom melyik tipust hány lovasnak hazudják ) a száma azt biztos hogy 105 lovas volt és azt tudták volna 1000 juróért 135 lóra húzni . Nagyon tetszett a csilli villi belső bár megminden . De azért a 2 millás ár külömbség nem mindegy és szerintem nincs akkor külömbség köztük mint ami te látsz mert azért a fellépőm se szakad le egyszer sem igaz nem 120 kilós vagyok meg az a személysem aki eljött egy kanyarra megnézni a gépet és a 100 pár kilójával a lépcsőn állt még szántásban kanyartunk egyet .
Nem tudom a nyuszi 4 hengeres hány mázsa de a zetorom 57 .
Nekem amire kellet azt tökéletesen ellátja és hát majd 9 hónap alatt 770 órát tekertem bele komolyabb bajok nélkül . A szervizesek is mondják hogy ennyi idő alatt ennyi órásgépük nem sűrűn van .
Te nyuszidban mennyi óra van ? Estleges problémák voltak esetleg vele ?
Válasz Hús Futár #6823. hozzászólására ha a t6os nh(azon belül tökmindegy melyik a 4hengeresekről legyen szó)-ot nézted ki a variálás előtt annak csak egyetlen egy hátránya volt a forterrával szemben,mégpedig az ára.egyébbként nem egy lapon említendő a kép gép.én is végignéztem a piacot a-z ig,a a forterrának amikor felléptem a lépcsőjén már akkor látszott nem egy komoly konstrukcio,egy 120kilos fószer ne nagyon ugrájjon rajta...tudom ezek lényegtelen dolgok,de azért mégse. az első alváztartó vasakat is néztem ez is kezdetlegesnek tűnik.szerintem te nem a t6os nht nézted ki magadnak,esetleg a t5öt.az én t6osom 66mázsa.nem fikázásnak akarom ezt irni,ne érts fére!!
Válasz ano #6824. hozzászólásáraÉn nézegettem HD-t. Valójában egy Crystal csak a motorja 4 hengeres Zetor. A hidraulikája komolyabb mint a crystalé. Összességében egy komoly kis traktor. A rugózott melső híjda egy kicsikét komplikáltnak tünik, köll zsírozni rendesen. A crystalok is ügyesek, bár szerintem az első 1-2 évben biztos lesznek gubancok. A deutz motor nagyon komoly.
Válasz ano #6816. hozzászólásáraHúzhatod is ha ismered a határt több 100kmen meg birod a csattogàst hehe
Válasz ano #6824. hozzászólásáraNem az írtam
Jók ezek is minden jó míg megy
Nagy pénzek ezek már 55 60 70000 eu szinte nem kisparaszt kategória
Válasz ano #6824. hozzászólásáraHirtelen nem tudok árat 160-asra de ha jól emlékszem pár hónapja olyan 25 bruttóba állt meg . H jól emlékszem 8-10 darab van krisztálból magyarba .
Nem tudom a HD-kat milyenek nagy külömbség nem lehet csak a rugózott híd meg az elektromos kihelyezett szelepek .
Válasz Hús Futár #6823. hozzászólásárahecci korábban azt írta, hogy a hd-ket kerülni kell, vagy mégsem?
krisztálokról van híred? milyen gépek? beválnak, nem, akadoznak?
árban hogy mozog 160-as, nem tudod?
Válasz ano #6821. hozzászólásáraNem méregetem igazából a fogyasztását szántásban nézegettem 3 fejes ekével olyan 22-23 liter lehetett .
Néztem nagyon a krisztálokat is de mikor mellé álltam a kiállításon első ránézésre egy böhöm nagy talajosgép nekem meg agy olyan gép kellet ami jó mindenre talajra is meg vetni sorközművelni . PL a 16245-össel simán kultizok 6 sorral vagy vetek is vele és a méretéhez képest meglepően jól fordul , első ránézésből nem ez jött le az új krisztálról . Utána el is döntöttem hogy inkább olyan gép kell ami 4 hengeres de ha kell nem ilyed meg a 162-es eszközeitől . 150HD-t nézegettem nagyon de kiállításon mikor beleültem valahogy inkább a HSX jött be főleg a mechanikus kihelyezett szelepek miatt . Rugózott elsőhíd sem kell nekem felesleges szerintem bár fülkerugózást azért belekértem a HSX-be .
Egyenlőre nem bántam meg hogy nem a New Holland mellett döntöttem .
Igazából ha lenne lóvé a 8870es nyuszi és a 162-es krisztál helyére hoznák egy új 160-es krisztált nekem nagyon bejön a gép , főleg mióta Vásárhelyen a kiállításon be is indíthattam
Válasz Dzsanosi #6820. hozzászólásáraNekünk volt ilyen. Hidegben csinálta ezt hogy az istenért nem akart indulni. Adagolta megnézte belőtte és jó lett. Maszek 10 rongybol kihozta.
Válasz Hús Futár #6818. hozzászólásáraazt meg tudod mondani, hogy nagy átlagba üzemóránként milyen átlagfogyasztása van?
és miért nem nagyobb crystált vettél? azok gyengébb minőségűek, nem kellene megvenni?
Hello
Segitséget szeretnék kérni.
Zetor 12045
Ha sokáig áll (1 nap) elég nehézkesen akar beindulni.
És ha el is kapja padló gázon kell tartani 5-7mp ig mire felpörög és addig olyan 6-800 körül dadog utánna rendbe van megy rendesen van alapjárat.
Tippem az volna hogy fejszelepes lesz
De sajna soros adagolót nem szereltem még csak ve adagolót.
Meg mondjuk porlasztó is lehetne hogy nem tartja meg a nyomást becsepeg és kell neki némi idő mire vissza felnyomja a rendszert
De a porlasztót azért nem mondanám mert nem füstöl szinte eggyáltalán hirtelen gázra ,,harap " akkor is csak minimális füst ereje megvan. Akkor okádja csak a füstöt ha leterhelem rendesen de az már kinzás.
Pl mikor tárcsáztam próbábol 2-2nyulból fejebb tettem 2-3 béka de ekkor már mint a gyárkémény.
Nah vagyis maradok az adagoló hibánál ezt kb mennyi átnézetni felújjitatni.
Vagy esetleg találkozott már valaki a tünettel és mi a baj lehet akkor.
Válasz csoppika #6805. hozzászólásáraIgen az is ilyen összvér volt .
Válasz ano #6814. hozzászólásáraIgen az
Válasz Claaastra #6812. hozzászólásáraUgyan úgy lehet a kábelok csatlakozásánál ahol mennek be a fülkébe.
Myrrdin -ajánlanám kipróbálni egyenes indításal a kulcsszekrény kihagyásával kívülről. Ha gond nélkül indul akkor a csatlakozó dugóban van a hiba.
INDÍTÁS ELőT A SEBESSÉGET NEUTRÁLBA TENNI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemhogy valakit átmegy a traktor, mert megkerülitek a biztonsági rendszert.
Válasz *** HM *** #6815. hozzászólásáralefelé gurulnak, vagy húzni kell?
Válasz ano #6814. hozzászólásáraLucny valec
Tazky valec
Bazos.sk
Pl.
Válasz Hús Futár #6797. hozzászólásárahsx 140?
Válasz Myrrdin #6811. hozzászólásáraEzek már csak ilyenek nyugi
Zetorbetegség
Fagyban ne inditgassa a paraszt
Válasz Myrrdin #6811. hozzászólásáraInditó kapcsoló.relé sokminden,próbáljátok az önödítóról indítani amikor bibis
Urak!
Ismerős zetorjával gond van. zetor proxima van szó és nem mindig akar kulcsot elforgatva indítani főleg most hogy bejöttek ezek a hidegek. Régi az aksi mert néha alig akart tekerni néha kattogó hangot is adott már és ki lett cserélve és jó is lett egy ideig de néha bizonyos időnként előjön ez a hiba? Mi lehet a gond? esetleg önindító? Nagyon hozzányúlni nem akarok mert tele van vezetékkel.
Válasz Kolláth Tamás #6806. hozzászólására2.6miska volt... Az előző tulaj 3miskáért hirdette a tavasz elején... Szóval lehet még "meglepetés"...
Válasz Kolláth Tamás #6806. hozzászólásáraKépzelj el egy nagyon első generációs leták tárcsát 40-45-re kopott lapokkal, amint ez a Zetor az egyszer már felkapart vakolóhomokban keringül vele... Mikor megláttam ezt a komoly munkagépet...nem tudtam, sírjak vagy nevessek...nagyon leterhelte a traktort...
Válasz Kolláth Tamás #6806. hozzászólásáraHogy kopott-e a motor? Ki tudja. Aki itthon megnézte, annyit mondott, látott már erősebbet(amit 4éve néztem vele, az jobban "harapott")... Egy üresen futott kör után megmondta, hogy a tárcsámat terep 3-ban fogja csak vinni...úgy is lett...(35-ös váltó kb. bár csak 2000-2100-at pörög...a gps 35-nek mérte)
Mint kiderült a kis kartergáz igazából "kartergőz"... ugyanis nem ütemre nyomja, hanem mint a teafőző...
Válasz csoppika #6800. hozzászólásáraAz eladó nem mondta hogy az eleje más? Mert a "később" az gondolom otthon volt amikor megszakértette valaki. Nem tetted szóvá? Bár megnézted és láttad mit veszel, úgy is ezt mondta volna az eladó.Írjál már még erről mert érdekel ez a téma.
Válasz csoppika #6800. hozzászólásáraAkkor azt meg kellett volna jobban lesni ha ilyen öszvér gép. Nincs azzal baj ha a motor régi, csak hajtani kellett volna még ha tárcsával is. A kopott motort fel lehet ismerni és annak függvènyében alkudni. Bár ha jó áron vetted akkor belefér a generálozás. Hüvelyt kolbenschmidttet vegyél.
Válasz Hús Futár #6803. hozzászólásáraA mórahalmi volt fent jó darabig 3 miska körül ugye?
Válasz Hús Futár #6803. hozzászólásáraNagykőrösről való. Előtte kb Kömlőn volt...ott vszínű kcr volt rajta, mielőtt kicsinosították... Kiskerekű amúgy...
Válasz csoppika #6800. hozzászólásáraakkor 120-as a motor . Véletlen nem Mórahalom környékéről vetted ? Nagy kerekes a gép ?
Válasz Sk Laci #6801. hozzászólásáraLeszedtem mikor tavaszon sorművelő kereket aláraktam és azóta nem lett felrakva a súly de szántásra felteszem
Válasz Hús Futár #6797. hozzászólásáraKeréksúlyokat leszedted róla, vagy nem adtak hozá?
Válasz Hús Futár #6799. hozzászólásáraA motor az biztosan 121, vagy 120, centrifugál szűrős...mechanikus fordulat számlálós...
A hídon nincs difizár, nem tudom, mindegyik 122-esen volt-e... A kormánya hibrid, orbit+régi szerkezet gyári egyvelege...
A kuplung olajos, az 122-es.
Válasz csoppika #6798. hozzászólásárahonnan tudod hogy 121-es az eleje ?
Válasz Kolláth Tamás #6795. hozzászólásáraMint később kiderült, az eleje 121-es...
A külalak nem jelent semmit.
3 méteres tárcsával, homokon meg mit lehet próbálni?
Amúgy gondom a motorral van...(egyelőre)...
Itt az erős igaz még szeptemberi kép jelenleg csupa sár és ma lépte át a 760 órát pont ezzel a tárcsával . Így haladok idén meg lesz benne az 1000 óra is .
Válasz Myrrdin #6794. hozzászólásáraAz teljesen rendben van, de amikor kinézte akkor még jókat mondott róla. Az sem tiszta hogy 121 vagy 122, mert mind a kettőről beszél. Sok a kérdés.
Válasz Myrrdin #6794. hozzászólásáraAz teljesen rendben van, de amikor kinézte akkor még jókat mondott róla. Az sem tiszta hogy 121 vagy 122, mert mind a kettőről beszél. Sok a kérdés.
Válasz Kolláth Tamás #6793. hozzászólásáraNem azért de ez egy pénztárca függő dolog ez határolja be hogy milyen állapotú gépet vesz valaki.
Válasz csoppika #6792. hozzászólásáraTe valami ritka szar gépet vehettél, mert olvasgatom az írásaidat és abból az jön le, hogy folyamatosan baja van. Amikor megvetted akkor azt írtad jó masina. Hogy van ez?
Válasz Tomi81 #6790. hozzászólásáraNos javítani kell(-ene) most is...
Válasz Tomi81 #6789. hozzászólásáraAkkor simán megy majd a dolog főleg egy alkatrész katalog segítségével biztos .
Válasz csoppika #6788. hozzászólásáraNem az erőre gondolok. Itt nálunk elvisz egy 4es ekét oszt kész. kb ennyire kellene. A többit megoldja a két muszka.
Inkább ha javítani kell. Mtz-s ésszel meg lehet e oldani a javításokat
Válasz Hús Futár #6786. hozzászólásáraPersze