Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #6792. hozzászólásáraTe valami ritka szar gépet vehettél, mert olvasgatom az írásaidat és abból az jön le, hogy folyamatosan baja van. Amikor megvetted akkor azt írtad jó masina. Hogy van ez?
Válasz csoppika #6788. hozzászólásáraNem az erőre gondolok. Itt nálunk elvisz egy 4es ekét oszt kész. kb ennyire kellene. A többit megoldja a két muszka.
Inkább ha javítani kell. Mtz-s ésszel meg lehet e oldani a javításokat
Válasz csoppika #6787. hozzászólásáraA muszkánál erősebb, de nincs viszonyítási alapom, milyen a motorja... Ma teszteltük volna a tárcsámmal egy 105 lovas IH-t, de megint beesett...
Válasz csoppika #6782. hozzászólásáraMondjál már vmit hogy vált be a masina?
Nagyon távoli jövőben tervbe van nálam hogy vmi ilyesmit kellene venni.
Csak errefelé a kutya nem ért hozzá.
Mennyire bonyolult a muszkához képest?
Mert mostmár a habinál is van alkatrészt. Ha nem is minden de vannak dolgok
Válasz T.f. #6780. hozzászólásáraHali!
Akkor hüvely gumigyűrű lesz...
A kartergáz a szerelő szerint víz elgőzölése(az első munkanap el is tűnt melegen, gondolom kifogyott a víz az olajból)...mivel nem ütemesen "pufog", nyomása abszolút nincs... Csak mint mikor a teafőző gőzölög... Khm, most már ezt is tudom... 2 mtz van még, azokkal ilyen gond sosem volt...
Már csak az lesz a kérdés, hogy a pasztás kencés vízeltömítési hókuszpókuszt megpróbálták-e már a motor hüvelyeknél
Teszek bele új olajat, meg a vizet leengedem este, aztán meglátjuk kibírja-e a szántást... A szerelő lebetegedett, csak 2-3 hét, mire guggolni, meg egyebeket tud
Válasz csoppika #6779. hozzászólásáraSzia. Az olajnyomás mindig nagyobb a hűtővíz nyomásánál ,így az olaj megy a vízbe járó motornál , leállítás után zárt hűtő sapkánál csak ezután kerülhet víz az olajba.Tehát ha nincs a vízben olaj, a hőcserélőnek jónak kell lennie.A vízkő miatti dugulás az más téma.
Válasz némedi #6774. hozzászólásáraÉn azt hittem te is az uj M7-ről beszélsz. Nem rossz ár. A 130-as Zetort 13,5 + Fa körül igérték nagyon jól fölszerelve. Azért még igy is van különbség. 17,5 környékén adják a HD zetort de ezek már az új Adblue-s motorral vannak. És a HD azért már egy másik történet a crystal váltóval/lehajtásokkal és a jostickes hidraulikájával nagyon komoly gép. Nem tudom, hogy a GX-nél mekkora árnövekedés lesz ha Adblue-s lesz.
Válasz T.f. #6763. hozzászólásáraHali. Csak kb 2 centire a cellák felett volt tegnap a fagyálló. Ma sem ment a cellák alá. Ma max fél liter olajos vizes trutymó jött le 24 óra után... Mondjuk a moci csak kicsit volt langyos tegnap már mikor leengedtem az olajat. Most csurig öntöttem a hűtőt. Délelőtt még ránézek. Aztán átfutok meglesni a szerelővel.
Válasz bokonyi.david #6764. hozzászólásáraAbba az árba még belefér az M130-as Kubota is. Egy pár traktor már volt alattam, de sok minden miatt ez viszi a prímet! (pedig nagy szerelmeim a Zetorok)
Válasz bokonyi.david #6769. hozzászólásáraNem akarlak semmire se rábeszélni de pl ahol voltam volt egy landini 165 5 éves korára 4300üó lett benne adagoló baja volt mert sajnálta a szürőt időben cserélni a tulaj.
Amúgy szépen birja a munkát és a fogyasztása is nagyon jó volt.
160 ha-t műveltem vele.
220 literes tankja elég volt 8-10 óra kemény munkára
Szántáskor 4váltvaforgós lemken 30-32 centin napi 9.5-10 ha
Tárcsa maszek nehéz 4m 25-30ha
Frakomb 4m 25 ha
Használtan ha jol hozzájutol 12 körül megkapod.
Igaz a pótülése egy 4-5 éves gyerek számára kényelmes csak ,,kicsi nagyon"
30 pár óránál az egyik váltó szűrő eltömődött meg 70 óránál egy hőérzékelő ment tönkre a váltó oldalán power váltó vezértömjében . Valamikor nem tudom mennyi óránál behalt a gardánt kapcsoló billenő kapcsoló ezt ideiglenesen tudtuk orvosolni egy lada kapcsolóval így nem állt le a permetezés . Ennyi bajom volt vele eddig . Még esetleg hogy nyáron 40 fokban a klímája nem hűt tökéletesen de azért dolgozik a kinti hőmérséklettől csak pár fokkal tudott kevesebbet tartani .
Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásokat!
Az ár az inkább bruttó lenne.
Nem feltétlenül Zetor csak hát ez a viszonylag alacsony bruttó ár úgy gondoltam hogy a többit újonnan kizárja.
Üzemeltetési tapasztalatok érdekelnének leginkább hogy mennyi meghibásodás és üzemeltetési költség várható egy fiatal használt nyugati vagy esetleg egy új Zetor vagy más esetleg árkategóriába beleférő olcsóbb nyugati kapcsán.
A művelendő terület: szántó: 100 ha, plusz bálázás kb 4000 bála/év
Én Húsvét előtt csütörtökön vettem át egy Forterra 140 HSX-et . Azóta 720 óránál járok vele . Nekem nagyon be vált tárcsát kombinátort ugyan azt húzom vele amit a 16245-ös krisztálal és szépen bírja őket bár szántásban elviszi a 4 fejes IH ekét de nagyon nem szereti a motor így 3 fejjel szántok inkább vele de szállításban is simán megy két 8 tonnás kocsival 180 mázsa raksúlyal .
A kezdeti pár kisebb problémán kívül semmi bajom nem volt .
Sziasztok! 5611-es Zetorról lenne szó. Az őszi munkáknál..leginkább a szántásnál azt vettem észre, hogy a kartercsövön folyik ki az olaj. Tárcsázásnál, vetésnél csak minimálisan jelentkezett. Egy ismerős mondta, hogy ez gyakori jelenség ezeknél a gépeknél..vezessem ki a kartergázt a szelepfedélen keresztül, amit meg is tettem, de ott is nyomta az olajat. 2 hete volt egy olyan munkám, ahol 10 percet ment a gép egy álló helyben(kardánt hajtattam)is elkezdte már nyomni az olajat. Kb. 10 hónapja volt full motorgenerál (főtengely, hüvely, dugó, gyűrű stb..), kartergáz elhanyagolható..inkább csak kis gőz. Mindenesetre dugók ki..hátha eltört valamelyik gyűrű, vagy valami más probléma van, de semmi rendellenesség(kopás sincs). Ha már szétszedtem cserélek egy gyűrű sort.
Üdvözletem minden fórumozónak!
Szeretnék tanácsot kérni főleg olyanoktól akik illetékesek a témában. Traktort szeretnék vásárolni. A számomra most lehetséges kategória a 17 18 milliós árfekvés. A dilemma ami most foglalkoztat hogy ennyi pénzért egy új 120 as Zetor forterrát vagy inkáb egy használt 4-5 éves nyugati traktort lenne érdemes venni 3-4 ezer üzemórával (pl. John Deere 6330prémium). Kérlek osszátok meg akinek van bármiféle üzemeltetési tapasztalata, a legjobb az lenne ha mondjuk mindkettővel. Köszönöm!
Válasz Dzsanosi #6762. hozzászólásáraAhol az olaj a tartályba vissza folyik ott kellene lennie egy szitaszűrőkből álló szűrőnek egy mélyhúzott lemez fészekben.(50-es MTZ,az újabbakban ugyan ott papír szűrő van)
Válasz T.f. #6761. hozzászólásáraNeharagudj már a sok kérdésért de megvan már 16 éve ez az mtz 50 es bukócsöves 80as hengerfejjel és a dereka is 80 as mert benne a felező meg tudja az 1000 es tlt-t.
De én még hidraula szűrővel nem találkoztam benne.
A vezértömbböl direktbe egyböl visszamegy a hidraulika tartályba
Válasz Dzsanosi #6760. hozzászólásáraA tömítések ugyan olyan anyagból vanak mid két gépben.
A szivárgás azért lesz több ,mert a tömb háza , a kapcsolókarok gömbje egy térben van a visszafolyóval ,ott viszont egy kicsit nagyobb lesz a nyomás mert a szűrön a sűrűbb olaj nehezebben jut át.
Válasz T.f. #6758. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget
A váltóban nekem se ált szándékomba lecserélni az olajat már csak a mennyisége miatt se mert nem igazán futi ilyen mennyiségű olajra jelen állapotban.
Az mtz re meg ma aztondták hogy abba meg azért ne öntsek 80-90 est mert megeszi a tömitéseket gumikat karmantyúkat a hidraulikájában.
Ez igaz ??
Am ezt se értem hogy miért szvárogna jobban ?? Hát a sűrűbb olaj mem pont az hogy nehezebben kéne átszivárogni ??
Válasz Dzsanosi #6756. hozzászólásáraSzia. Én mindig nyúl-ban dolgozom (a váltónak is jobb ,a békában a bolygómű dolgozik ,a kenése viszont nem a legjobb,kapcsolt nyúlnál a dob résolaja viszont a bolygóműbe megy , keni azt ),így van leletőség vissza váltani ha valamiért nem bírja (dombvidéki vegyes talaj).
Egy régebbi kérdésedhez:
A váltóba még véletlenül se cseréld le az olajat vékonyra.A kapcsoló hidraulika nem fogja bírni.
Az MTZ-t sűrűbb olajjal még nem próbáltam ,szét nem mehetne ,de a tömb jobban szivárogna (nagyobb lesz a visszafolyó-ági nyomás)
Válasz Csori0 #6754. hozzászólásárahttp://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8011-12045/rejstrik-30/meziskrin/?p=98
Egy kicsit türelem-játék , de minden benne van.
Kérdésem volna
Hogy hogy jobb variálni a sebességet pl szántáshoz birja mind a kettőt mert kb forma forma
De terep 4 +nyul
Vagy országuti 2+ béka
Csak tized különbségek vannak a sebességek között de hogy jobb a váltónak ??
Major 80
Előző munkahelyemen a 892 es akarta kivàltani a főnök de esélytelen volt még a sima 96os kiadású 82 es se tudta kiváltani
Többnyire semmire se használtuk maradtak az mtz-k. Viszonylag könnyű rövid a sebesség tartománya. Még egy sebesség mérő se fért bele csak egy szimpla fordulat mérő. Legalább valahogy beskálázhatták volna mint az elődei meg pl az mtz.
2 év alatt 30 üó ment bele ez idő alatt kiment a klima ömlött az olaj a szervómunkahengerből mindkét oldal 3. Alkalomra sikerült megcsinálnija a szervizesnek. A hidraulikájárol meg ne beszéljünk hát elég ,,ideges'' finoman lehetetlenség volt emelni süllyeszteni.
És nekem hogy 185 centi vagyok nagyon kényelmetlen volt pedig ülést is cseréltünk de hiába ugyan olyan maradt ha puhább volt nagyon alacsonyan ültem a hónom alá felkellett emelni a lában a pedálok kezeléséhez ha meg keményebbre akkor meg jó lett a pedál de a plafont fejelgettem.
Hát az mtz 50/80 asunkat mondtam neki hogy nem adtam volna érte pedig az már 40 éves
Válasz traktorajtóhajtogató #6745. hozzászólásáraKöszönöm a választ ,mivel hitelt kell vállalni hozzá ,jó lenne ha a törlesztés végéig működne .Zetor traktorhoz kellene egy fiatal a homlokrakodó nem fontos inkább talajra kell ott is csak pár hektárt kellene művelni-e.Tárcsa és eke meg pótkocsi,ezt kell dolgoznia,de évek óta nem gyártották így nem ismerjük.
Válasz Anicska #6742. hozzászólásáraNekem ugyan nincs de azért egy nagyon jó barátomnak van és dolgoztam már vele. Nagyon könnyű kis gép. Ha pl. 80-as MTZ-t szeretnél leváltani, akkor felejtsd el. Ha egy kis univerzális jó fogyasztású gépet szeretnél, akkor vedd meg. Valójában nem zetor. Ez egy carraro traktor deutz motorral. A motor négyhengeres és modern közös nyomócsöves. Nagyon jó a fogyasztása és fordulékony. Homlokrakodóval ideális lehet állattartóknak csak súly kell a hátuljára, mert hamar földhöz csap. Megbízhatóságától ne félj. Minden alkotóeleme jó helyről van.
11593 hozzászólás
Válasz Kolláth Tamás #6793. hozzászólásáraNem azért de ez egy pénztárca függő dolog ez határolja be hogy milyen állapotú gépet vesz valaki.
Válasz csoppika #6792. hozzászólásáraTe valami ritka szar gépet vehettél, mert olvasgatom az írásaidat és abból az jön le, hogy folyamatosan baja van. Amikor megvetted akkor azt írtad jó masina. Hogy van ez?
Válasz Tomi81 #6790. hozzászólásáraNos javítani kell(-ene) most is...
Válasz Tomi81 #6789. hozzászólásáraAkkor simán megy majd a dolog főleg egy alkatrész katalog segítségével biztos .
Válasz csoppika #6788. hozzászólásáraNem az erőre gondolok. Itt nálunk elvisz egy 4es ekét oszt kész. kb ennyire kellene. A többit megoldja a két muszka.
Inkább ha javítani kell. Mtz-s ésszel meg lehet e oldani a javításokat
Válasz Hús Futár #6786. hozzászólásáraPersze
Válasz csoppika #6787. hozzászólásáraA muszkánál erősebb, de nincs viszonyítási alapom, milyen a motorja... Ma teszteltük volna a tárcsámmal egy 105 lovas IH-t, de megint beesett...
Válasz Tomi81 #6785. hozzászólásáraHehe... 33 üzemóra után mit mondjak???
Válasz Tomi81 #6785. hozzászólásáraMTZ-t tudod szerelni ?
Válasz csoppika #6782. hozzászólásáraMondjál már vmit hogy vált be a masina?
Nagyon távoli jövőben tervbe van nálam hogy vmi ilyesmit kellene venni.
Csak errefelé a kutya nem ért hozzá.
Mennyire bonyolult a muszkához képest?
Mert mostmár a habinál is van alkatrészt. Ha nem is minden de vannak dolgok
Ma végre elkészültem a 12045-ös feszitőjével.
Jó lett nagyon
Válasz csoppika #6776. hozzászólásáraA Mahle ami eddig a legtovább bírta! (legalábbis azok közül amit én szereltem) A lengyel, kínai, török felejtős!
Válasz T.f. #6780. hozzászólásáraHali!
Akkor hüvely gumigyűrű lesz...
A kartergáz a szerelő szerint víz elgőzölése(az első munkanap el is tűnt melegen, gondolom kifogyott a víz az olajból)...mivel nem ütemesen "pufog", nyomása abszolút nincs... Csak mint mikor a teafőző gőzölög... Khm, most már ezt is tudom... 2 mtz van még, azokkal ilyen gond sosem volt...
Már csak az lesz a kérdés, hogy a pasztás kencés vízeltömítési hókuszpókuszt megpróbálták-e már a motor hüvelyeknél
Teszek bele új olajat, meg a vizet leengedem este, aztán meglátjuk kibírja-e a szántást... A szerelő lebetegedett, csak 2-3 hét, mire guggolni, meg egyebeket tud
Válasz Gabi3 #6694. hozzászólásáraSzia. Sikerült megtalálni a bűnöst?
Válasz csoppika #6779. hozzászólásáraSzia. Az olajnyomás mindig nagyobb a hűtővíz nyomásánál ,így az olaj megy a vízbe járó motornál , leállítás után zárt hűtő sapkánál csak ezután kerülhet víz az olajba.Tehát ha nincs a vízben olaj, a hőcserélőnek jónak kell lennie.A vízkő miatti dugulás az más téma.
Srácok. 12145 hőcserélő hibáját hogy lehet kiszűrni?
Válasz némedi #6774. hozzászólásáraÉn azt hittem te is az uj M7-ről beszélsz. Nem rossz ár. A 130-as Zetort 13,5 + Fa körül igérték nagyon jól fölszerelve. Azért még igy is van különbség. 17,5 környékén adják a HD zetort de ezek már az új Adblue-s motorral vannak. És a HD azért már egy másik történet a crystal váltóval/lehajtásokkal és a jostickes hidraulikájával nagyon komoly gép. Nem tudom, hogy a GX-nél mekkora árnövekedés lesz ha Adblue-s lesz.
Válasz csoppika #6776. hozzászólásáraKolbenschmidt
A miénkbe AGS Jičín ment, az sem rossz de a KS jobb minőségű.
SK magyarok figyelem. 12145 hüvelygarnitúrából a közelmúltban(2év) kinek milyen márka vált be? Kolbenscmidt+???
Válasz T.f. #6763. hozzászólásáraHali. Csak kb 2 centire a cellák felett volt tegnap a fagyálló. Ma sem ment a cellák alá. Ma max fél liter olajos vizes trutymó jött le 24 óra után... Mondjuk a moci csak kicsit volt langyos tegnap már mikor leengedtem az olajat. Most csurig öntöttem a hűtőt. Délelőtt még ránézek. Aztán átfutok meglesni a szerelővel.
Válasz traktorajtóhajtogató #6773. hozzászólásáraAz M135 egy 4,4 tonnás míg az M7-131 6,3 tonnás gép. Talán ez az árkülönbség oka
Az az M135 amit vezettem 16,9 (pluszfa) millió volt.
Válasz némedi #6772. hozzászólásáraÉn kértem már árat az új M7-re és nagyon fapadosan jött ki 21 milkából + ÁFA. Én ezért az összegért Zetort vennék.
Válasz bokonyi.david #6764. hozzászólásáraAbba az árba még belefér az M130-as Kubota is. Egy pár traktor már volt alattam, de sok minden miatt ez viszi a prímet! (pedig nagy szerelmeim a Zetorok)
Válasz bokonyi.david #6769. hozzászólásáraNem akarlak semmire se rábeszélni de pl ahol voltam volt egy landini 165 5 éves korára 4300üó lett benne adagoló baja volt mert sajnálta a szürőt időben cserélni a tulaj.
Amúgy szépen birja a munkát és a fogyasztása is nagyon jó volt.
160 ha-t műveltem vele.
220 literes tankja elég volt 8-10 óra kemény munkára
Szántáskor 4váltvaforgós lemken 30-32 centin napi 9.5-10 ha
Tárcsa maszek nehéz 4m 25-30ha
Frakomb 4m 25 ha
Használtan ha jol hozzájutol 12 körül megkapod.
Igaz a pótülése egy 4-5 éves gyerek számára kényelmes csak ,,kicsi nagyon"
Válasz bokonyi.david #6769. hozzászólásáraHasonló a gazdaság méret csak én nem bálázok .
30 pár óránál az egyik váltó szűrő eltömődött meg 70 óránál egy hőérzékelő ment tönkre a váltó oldalán power váltó vezértömjében . Valamikor nem tudom mennyi óránál behalt a gardánt kapcsoló billenő kapcsoló ezt ideiglenesen tudtuk orvosolni egy lada kapcsolóval így nem állt le a permetezés . Ennyi bajom volt vele eddig . Még esetleg hogy nyáron 40 fokban a klímája nem hűt tökéletesen de azért dolgozik a kinti hőmérséklettől csak pár fokkal tudott kevesebbet tartani .
Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásokat!
Az ár az inkább bruttó lenne.
Nem feltétlenül Zetor csak hát ez a viszonylag alacsony bruttó ár úgy gondoltam hogy a többit újonnan kizárja.
Üzemeltetési tapasztalatok érdekelnének leginkább hogy mennyi meghibásodás és üzemeltetési költség várható egy fiatal használt nyugati vagy esetleg egy új Zetor vagy más esetleg árkategóriába beleférő olcsóbb nyugati kapcsán.
A művelendő terület: szántó: 100 ha, plusz bálázás kb 4000 bála/év
Válasz bokonyi.david #6764. hozzászólásáraA 17-18 nettó vagy bruttó ?
Én Húsvét előtt csütörtökön vettem át egy Forterra 140 HSX-et . Azóta 720 óránál járok vele . Nekem nagyon be vált tárcsát kombinátort ugyan azt húzom vele amit a 16245-ös krisztálal és szépen bírja őket bár szántásban elviszi a 4 fejes IH ekét de nagyon nem szereti a motor így 3 fejjel szántok inkább vele de szállításban is simán megy két 8 tonnás kocsival 180 mázsa raksúlyal .
A kezdeti pár kisebb problémán kívül semmi bajom nem volt .
Válasz bokonyi.david #6764. hozzászólásáraúj holland,case, azért szóba jöhet?
lambó és tesói ?
ezek beleférnek ám ebbe az árkategóriába.
hacsak nem mindenáron ZETOR-t!
Válasz bokonyi.david #6764. hozzászólásáraForterrát talán ne
Hsx et hamarabb
Hd nél meg sok a kerdőjel
Jd meg megeszi a fejed ha szántatod
Sziasztok! 5611-es Zetorról lenne szó. Az őszi munkáknál..leginkább a szántásnál azt vettem észre, hogy a kartercsövön folyik ki az olaj. Tárcsázásnál, vetésnél csak minimálisan jelentkezett. Egy ismerős mondta, hogy ez gyakori jelenség ezeknél a gépeknél..vezessem ki a kartergázt a szelepfedélen keresztül, amit meg is tettem, de ott is nyomta az olajat. 2 hete volt egy olyan munkám, ahol 10 percet ment a gép egy álló helyben(kardánt hajtattam)is elkezdte már nyomni az olajat. Kb. 10 hónapja volt full motorgenerál (főtengely, hüvely, dugó, gyűrű stb..), kartergáz elhanyagolható..inkább csak kis gőz. Mindenesetre dugók ki..hátha eltört valamelyik gyűrű, vagy valami más probléma van, de semmi rendellenesség(kopás sincs). Ha már szétszedtem cserélek egy gyűrű sort.
Valakivel esetleg előfordult már hasonló?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdvözletem minden fórumozónak!
Szeretnék tanácsot kérni főleg olyanoktól akik illetékesek a témában. Traktort szeretnék vásárolni. A számomra most lehetséges kategória a 17 18 milliós árfekvés. A dilemma ami most foglalkoztat hogy ennyi pénzért egy új 120 as Zetor forterrát vagy inkáb egy használt 4-5 éves nyugati traktort lenne érdemes venni 3-4 ezer üzemórával (pl. John Deere 6330prémium). Kérlek osszátok meg akinek van bármiféle üzemeltetési tapasztalata, a legjobb az lenne ha mondjuk mindkettővel. Köszönöm!
Válasz Dzsanosi #6762. hozzászólásáraAhol az olaj a tartályba vissza folyik ott kellene lennie egy szitaszűrőkből álló szűrőnek egy mélyhúzott lemez fészekben.(50-es MTZ,az újabbakban ugyan ott papír szűrő van)
Válasz T.f. #6761. hozzászólásáraNeharagudj már a sok kérdésért de megvan már 16 éve ez az mtz 50 es bukócsöves 80as hengerfejjel és a dereka is 80 as mert benne a felező meg tudja az 1000 es tlt-t.
De én még hidraula szűrővel nem találkoztam benne.
A vezértömbböl direktbe egyböl visszamegy a hidraulika tartályba
Válasz Dzsanosi #6760. hozzászólásáraA tömítések ugyan olyan anyagból vanak mid két gépben.
A szivárgás azért lesz több ,mert a tömb háza , a kapcsolókarok gömbje egy térben van a visszafolyóval ,ott viszont egy kicsit nagyobb lesz a nyomás mert a szűrön a sűrűbb olaj nehezebben jut át.
Válasz T.f. #6758. hozzászólásáraKöszönöm a segitséget
A váltóban nekem se ált szándékomba lecserélni az olajat már csak a mennyisége miatt se mert nem igazán futi ilyen mennyiségű olajra jelen állapotban.
Az mtz re meg ma aztondták hogy abba meg azért ne öntsek 80-90 est mert megeszi a tömitéseket gumikat karmantyúkat a hidraulikájában.
Ez igaz ??
Am ezt se értem hogy miért szvárogna jobban ?? Hát a sűrűbb olaj mem pont az hogy nehezebben kéne átszivárogni ??
Válasz T.f. #6757. hozzászólásáraKöszi..
Válasz Dzsanosi #6756. hozzászólásáraSzia. Én mindig nyúl-ban dolgozom (a váltónak is jobb ,a békában a bolygómű dolgozik ,a kenése viszont nem a legjobb,kapcsolt nyúlnál a dob résolaja viszont a bolygóműbe megy , keni azt ),így van leletőség vissza váltani ha valamiért nem bírja (dombvidéki vegyes talaj).
Egy régebbi kérdésedhez:
A váltóba még véletlenül se cseréld le az olajat vékonyra.A kapcsoló hidraulika nem fogja bírni.
Az MTZ-t sűrűbb olajjal még nem próbáltam ,szét nem mehetne ,de a tömb jobban szivárogna (nagyobb lesz a visszafolyó-ági nyomás)
Válasz Csori0 #6754. hozzászólásárahttp://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8011-12045/rejstrik-30/meziskrin/?p=98
Egy kicsit türelem-játék , de minden benne van.
Kérdésem volna
Hogy hogy jobb variálni a sebességet pl szántáshoz birja mind a kettőt mert kb forma forma
De terep 4 +nyul
Vagy országuti 2+ béka
Csak tized különbségek vannak a sebességek között de hogy jobb a váltónak ??
Major 80
Előző munkahelyemen a 892 es akarta kivàltani a főnök de esélytelen volt még a sima 96os kiadású 82 es se tudta kiváltani
Többnyire semmire se használtuk maradtak az mtz-k. Viszonylag könnyű rövid a sebesség tartománya. Még egy sebesség mérő se fért bele csak egy szimpla fordulat mérő. Legalább valahogy beskálázhatták volna mint az elődei meg pl az mtz.
2 év alatt 30 üó ment bele ez idő alatt kiment a klima ömlött az olaj a szervómunkahengerből mindkét oldal 3. Alkalomra sikerült megcsinálnija a szervizesnek. A hidraulikájárol meg ne beszéljünk hát elég ,,ideges'' finoman lehetetlenség volt emelni süllyeszteni.
És nekem hogy 185 centi vagyok nagyon kényelmetlen volt pedig ülést is cseréltünk de hiába ugyan olyan maradt ha puhább volt nagyon alacsonyan ültem a hónom alá felkellett emelni a lában a pedálok kezeléséhez ha meg keményebbre akkor meg jó lett a pedál de a plafont fejelgettem.
Hát az mtz 50/80 asunkat mondtam neki hogy nem adtam volna érte pedig az már 40 éves
Sziasztok
Segítség kellene 12045 zetor váltó alkatrész katalógust hol találok?
Válasz *** HM *** #6752. hozzászólásáraA javítás ...reméljük nem kell állandóan szerelni.
Válasz Anicska #6746. hozzászólásáraVegyetek vlm használtat amit ismernek már
Nem értem mi a fantázia az ilyen kis mütymürüttyben
Válasz traktorajtóhajtogató #6750. hozzászólásáraEz jó ilyen áron még nem láttam.
Válasz kovacsmihaly0905 #6748. hozzászólásáraKolléga 27.000 euró + ÁFA-ért vette a 80 lovas változatot. Annyit megér.
Válasz *** HM *** #6744. hozzászólásáraHD-t én sem látam a környéken bár HSX-is csak az enyémet tudom
Válasz traktorajtóhajtogató #6745. hozzászólásáraÁra?
Válasz némedi #6743. hozzászólásáraCsak kútról tankolt üzemanyagot használunk ,nem tudod a fogyasztása elfogadható?Köszi a választ.
Válasz traktorajtóhajtogató #6745. hozzászólásáraKöszönöm a választ ,mivel hitelt kell vállalni hozzá ,jó lenne ha a törlesztés végéig működne .Zetor traktorhoz kellene egy fiatal a homlokrakodó nem fontos inkább talajra kell ott is csak pár hektárt kellene művelni-e.Tárcsa és eke meg pótkocsi,ezt kell dolgoznia,de évek óta nem gyártották így nem ismerjük.
Válasz Anicska #6742. hozzászólásáraNekem ugyan nincs de azért egy nagyon jó barátomnak van és dolgoztam már vele. Nagyon könnyű kis gép. Ha pl. 80-as MTZ-t szeretnél leváltani, akkor felejtsd el. Ha egy kis univerzális jó fogyasztású gépet szeretnél, akkor vedd meg. Valójában nem zetor. Ez egy carraro traktor deutz motorral. A motor négyhengeres és modern közös nyomócsöves. Nagyon jó a fogyasztása és fordulékony. Homlokrakodóval ideális lehet állattartóknak csak súly kell a hátuljára, mert hamar földhöz csap. Megbízhatóságától ne félj. Minden alkotóeleme jó helyről van.