Hirdetés
- Kalászosok műtrágyázása új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Családban marad? Gazdaságátadás a mezőgazdaságban új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Használt szántóföldi permetező új
Cikkajánló

323 hozzászólás
Válasz sanyi179 #322. hozzászólásáraNekem is van egy, nem annyira eladó, de egy értelmes összegért lehet eladnám!
Válasz t pisti #321. hozzászólásáraszia 1.3m korul gondoltam . vagy mtz csere
Válasz sanyi179 #316. hozzászólásáraSzia érdekelne zt elérhetőséget kérhetek ?
Válasz sanyi179 #319. hozzászólásáraGyakorlatilag használati értéke van.
5-600000ft ha van aki megvegye papírok nélkül!
Lehet jobban kijössz ha a motort és a kerekeket eladod, a többi méhtelep.
Vagy megtartod virágtartónak.
De csak használati értéke van.
Vagy szépen renbeteszed és gyönyörködsz benne!
Válasz rtamas1976 #318. hozzászólásárapapirja nincs . korahoz kepest jo alapot. gumik jo . mukodik minden
Válasz sanyi179 #316. hozzászólásáraAttól függ!
Papírja van e?
Állapot?
Gumik?
Ócskavas és nemsokkaltöbb között!
Válasz LovasTomy #315. hozzászólásáraHa jólemlékszem, van a 3db kiemelővilla.
A szerkezeten a villák közt félúton van3db állítócsavar. Azokon kell kifelé tekerni.
Mindhármat egyformán, számolva a fordulatokat.
Nesokat egyszerre! 0.5-1fordulatot csak.
Addig kell kicsavarni, hogy a kardánhajtás csak akkorálljon meg ha teljesen kinyomod a kuplungot.( nekem teljesen levolt állítva mert nemhasználtam a tlt hajtás)
erdeklodnek hogy egy zt303 ast menyiert lehet eladni
Válasz rtamas1976 #314. hozzászólásáraHol tudok állítani rajta? Mennyire nagy cumi?
Válasz LovasTomy #313. hozzászólásáraA kuplung nemjólvan beállítva!
Válasz rtamas1976 #312. hozzászólásáraÉn ha annyira be nyomom, hogy a traktor megáll, már a szivattyú se megy meg a kardán sem! Egyszerre old minden
Válasz LovasTomy #311. hozzászólásáraKettósműködtetésű a kuplung.
Ha nemnyomod be addig akkor fog működni.
Lelehet állítani róla de akkor a kardánt nemtudod bekapcsolni.
Sziasztok!
Zt303-nál lehet úgy kuplungolni, hogy a traktor meg áll, de a kardánhajtas és a hidraulika szivattyú tovább működik? Nekem nem, de az akkor miért lehet?
Válasz buti #309. hozzászólásáraVolt 303 és 323a gépem is.
Elég útálatosvolt javítani főleg a váltóját.
Válasz rtamas1976 #308. hozzászólásáraSzerettem a ZT-t ,előrelépés volt az MTZ-80-hoz képest és a zt kereste meg az utána jövő traktor árát, de nem volt egy kiforrott konstrukció.Úgy látom ez ,még inkább igaz a 303-asra, azt nem ismerem, javítani sem javítottam. 323-ast többet is. Nagy böszme alkatrészekből volt mindene, de nem volt nehéz szerelni, legalábbis így utólag megszépülnek az emlékek.
Válasz buti #307. hozzászólásáraA 303as levegő rásegítéses.
A 323 hidraulikus rásegítés.
A levegősnek túlkönnyű a pedál egy rugó segíthet.
Válasz Marti Miklós #305. hozzászólására323-asom volt, a kuplungot a kezelési utasításban leírt értékekre állítva az nem volt vészes én nem kézifékeztem soha.Nem tudom miben másabb a 303 és a 323-as, a 323
kezelési aktuális oldalait kifényképezem, ha gondolod.
Válasz Marti Miklós #305. hozzászólásáraNagy sebességifokozatban kell tolatni rááláskor.
És nemszabad a közeléállni!
A 323as is ugyanúgy ugrott.
Válasz pista303 #304. hozzászólásáraKöszi, de a kuplung tökéletes beállítása itt mit jelent? A kéziféket én is behúzom már
Válasz Marti Miklós #303. hozzászólásáraÜdv. A kuplung tökéletes beállítása meg egy kis rutin. (Én érintőre rászoktam húzni a kéziféket és biztos nem ugrik meg.)
Sziasztok, van valami titka a kuplungnak, hogy finoman lehessen ráállni a munkagépre és ne ugorjon meg hirtelen?
Válasz R Sándor #301. hozzászólásáraBe kellett volna már rég, be is lett még az mtz-vel, ez egy most dec.31-el lejáró bérleti szerződéses terület, amit ezek után én művelek 9Ha, jó lenne már ezt a zt-vel ki fordítani
Válasz LovasTomy #299. hozzászólásáraIgen de ha ló nincs jó a szamár is. Szerintem januárban kifagy az eke mi előbb be kell fejezni a talaj munkát
Válasz rtamas1976 #297. hozzászólásáraAz biztos, hogy fogalmuk nem volt a géphez, örökölték, probálkoztak egy ideig mezőgazdasággal, de feladták, így került hozzám
Válasz R Sándor #298. hozzászólásáraDe van hosszú lyuk is, de azért uszoba csak jobb lenne!
Válasz LovasTomy #294. hozzászólásáranem emléxem mert már vagy 15- 20 éve eladtam hogy a föggőleges állító orsót nem lehet hosszanti horonyba tenni?? mert akkor fix állásban is lehet szántani , jobb hijján .
Válasz LovasTomy #296. hozzászólásáraBiztoshogy van benne!
Csak fingjuk semvolt róla!
Pici kalapáccsal kocogtasd, megkell indulnia!
Válasz rtamas1976 #295. hozzászólásáraOkés, akkor valamilyen módon próbálom azt meg mozdítani! Mikor vettem mondták, hogy úszót ne is keressem, mert nincs, mondjuk ők sem értettek hozzá
Válasz LovasTomy #291. hozzászólásáraBiztos, hogy a választókapcsoló van rosszhelyen!
Azt kopodtasd megkell indítani.
Utána jólessz.
Privátban írom a számomat, viberen tudunk videóhívásban beszélni mikor ottvagy a gépnél!
Válasz R Sándor #293. hozzászólásáraVolt azon már minden, wd40, fékolaj,csavar lazító, kocogtatás, ütögetés, vízpumpa fogó, de nem enged, nem lehet azt az egységet valahogy ki venni?
Válasz LovasTomy #292. hozzászólásáraKocogtatas WD 40
Válasz R Sándor #289. hozzászólásáraItt kezdődik a baj, az a fekete meg sem mozdul, ahogy néztem talán közép állásban van!
Válasz rtamas1976 #288. hozzászólásáraNógrád megye, Mátraszőlős
Válasz LovasTomy #287. hozzászólásáraMondjuk nekem 323 volt de szerintem ugyanaz
Válasz LovasTomy #287. hozzászólásáraA fekete tekerhető gombot kell ha jol emlékszem lagasó állásba helyezni és akkor lesz.
Válasz LovasTomy #287. hozzászólásáraHol laksz?
Helló!
Nem tudtok valami szerelőt, hozzá értő embert aki el jönne és megnézné, megcsinálná az úszó állást a 303-ason?
Kellene szántani, de az istennek nem tudom miért nincs úszó állás!?
Üdv. Így gondoltad?
Válasz Balázs. #283. hozzászólásáraPersze a német mindent használt mindenre.
A 323a ban fevoltak matricázva a trélertől kezdve miden vontatmány.
122mm vontatott tarackos kidolgozó voltam.
Uralok voltak előtte.
Válasz rtamas1976 #282. hozzászólásáraJa és vegyvédelmi felderítő
Válasz rtamas1976 #282. hozzászólásáraÉn BTR sofőr. Már majdnem 30 éve a szakiskolában volt egy ZT 303 ott tanították mondták
Válasz Balázs. #281. hozzászólásáraElsősorban a k700as volt katonai célú.
De ezeket is használták mindenre.
Löveget azért nemhiszem mert a kisegítő dolgokat, szemelyzetet és lőszert így meigazán tudtak szállítani.
Tarackos tüzér voltam.
Válasz rtamas1976 #279. hozzászólásáraNem nehéz munkára találták ki hanem löveg vontatásra
Válasz rtamas1976 #278. hozzászólásáraA lényeg sebességben neállízsd le!
Elmegy a levegő a kuplungot nemtudod benyomni!!!
Válasz R Sándor #277. hozzászólásáraAz mtzét bármikor megette!
Új 952.4esel szántotunk 1barázdában ugyanolyan ekével. 4körön utolértem.
Működött rajta mindem.
Difizárak,autómata elsőhajtás, légfék, összerék fék,
Nehézmunkára taláták ki.
Igen nehezebben fordult.
Lomhábbvolt, viszont ha erő kellett akkor volt.
Sokan aztgondolták világmegváltó de nem.
Csak1 100lóerős nagydarab vasvolt.
Hármas ekét húzott, hármas lazítót, 3m mw tárcsát.
Ugyan azokat húzom a 12145ösel. Sokatszámít az a +20le is. Meg a6henger.
Válasz Marti Miklós #276. hozzászólásáraVolt előte 303asom is.
Az nagyonfáradt volt.
Fillérekért vettem de nagyon szétvolt verve.
Ez aránylag egybenvolt.(323a)
Dolgoztam vele, szántottam, lazítóztam, tárcsáztam.
Az alkatrész ellátás miatt adtam el.
A zetort megnéztem megszerettem.
Teljesen más technika.
Nagyon megérte váltani.
Időben vettem jóáron, jóállapotban.
Amitől agyfaszt kapok a 25kh/h száguldozás.
A323a 43mal ment.
Cd lemezen van minden.
Megkell keresnem.
Válasz rtamas1976 #274. hozzászólására Azért kérdeztem, mert nekem is volt. 2 évig használtam, de teljesen más a véleménnyem mint neked. Szerintem egy 820.2 traktor többet ér mint a zt , lomha nagy helyen fordul, én úgy éreztem az ifa motor nyöszörög benne talán a nagy váltó miatt. A sulya megvan de mégis tehetetlen. Hangsúlyozom nem kötekedni akarok. De ez magánvélemény. Végül elcseréltem egy t-150 es trakira, az már jó talajmunkára, de már az sincs meg.
Válasz rtamas1976 #270. hozzászólásáraEgy kicsit komfortosabbnak néz ki, mint az enyémHa ugyanaz a motor, befényképezed a nyomatékgörbéjét? Amúgy megérte Zetorra váltani? A turbóért NKHs vizsgán sztem szólnak.
Válasz R Sándor #273. hozzászólásáraIgen