Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Balázs. #283. hozzászólásáraPersze a német mindent használt mindenre.
A 323a ban fevoltak matricázva a trélertől kezdve miden vontatmány.
122mm vontatott tarackos kidolgozó voltam.
Uralok voltak előtte.
Válasz Balázs. #281. hozzászólásáraElsősorban a k700as volt katonai célú.
De ezeket is használták mindenre.
Löveget azért nemhiszem mert a kisegítő dolgokat, szemelyzetet és lőszert így meigazán tudtak szállítani.
Tarackos tüzér voltam.
Válasz R Sándor #277. hozzászólásáraAz mtzét bármikor megette!
Új 952.4esel szántotunk 1barázdában ugyanolyan ekével. 4körön utolértem.
Működött rajta mindem.
Difizárak,autómata elsőhajtás, légfék, összerék fék,
Nehézmunkára taláták ki.
Igen nehezebben fordult.
Lomhábbvolt, viszont ha erő kellett akkor volt.
Sokan aztgondolták világmegváltó de nem.
Csak1 100lóerős nagydarab vasvolt.
Hármas ekét húzott, hármas lazítót, 3m mw tárcsát.
Ugyan azokat húzom a 12145ösel. Sokatszámít az a +20le is. Meg a6henger.
Válasz Marti Miklós #276. hozzászólásáraVolt előte 303asom is.
Az nagyonfáradt volt.
Fillérekért vettem de nagyon szétvolt verve.
Ez aránylag egybenvolt.(323a)
Dolgoztam vele, szántottam, lazítóztam, tárcsáztam.
Az alkatrész ellátás miatt adtam el.
A zetort megnéztem megszerettem.
Teljesen más technika.
Nagyon megérte váltani.
Időben vettem jóáron, jóállapotban.
Amitől agyfaszt kapok a 25kh/h száguldozás.
A323a 43mal ment.
Cd lemezen van minden.
Megkell keresnem.
Válasz rtamas1976 #274. hozzászólására Azért kérdeztem, mert nekem is volt. 2 évig használtam, de teljesen más a véleménnyem mint neked. Szerintem egy 820.2 traktor többet ér mint a zt , lomha nagy helyen fordul, én úgy éreztem az ifa motor nyöszörög benne talán a nagy váltó miatt. A sulya megvan de mégis tehetetlen. Hangsúlyozom nem kötekedni akarok. De ez magánvélemény. Végül elcseréltem egy t-150 es trakira, az már jó talajmunkára, de már az sincs meg.
Válasz rtamas1976 #270. hozzászólásáraEgy kicsit komfortosabbnak néz ki, mint az enyémHa ugyanaz a motor, befényképezed a nyomatékgörbéjét? Amúgy megérte Zetorra váltani? A turbóért NKHs vizsgán sztem szólnak.
Válasz rtamas1976 #266. hozzászólásáraA 323 már hathengeres motorral van, ha jóltudom, így annak a teljesítmény és nyomatékgörbéjével nemvagyok beljebb A saját kezelésiében sem hoz táblázatot. Az infókat köszönöm, a turbót azért nem veszem le, max a vizsgára, h nehogy belekössenek.
Válasz Marti Miklós #262. hozzászólásáraEz nem így van. A nyomaték öl nem a fordulat. Szóval váltónak az ajó ha minnél nagyobb a motor fordulat, és 7km/h alatt nem dolgozik fogós munkát .
Válasz Marti Miklós #265. hozzászólásáraAz ifában maximum-minimum szabályzó van.
A kombájn és a traktor az teljesítményszabályzós.
Az mtzhez képest jóval erősebb!
Már eleve a tömegemiatt is dominánsabb.
Az 1025mtzét is megeszi.
Csak nemannyira pörgős.
Nemkell arra turbó!
Van annak elégbaja anélkül is!
Ahozhogy erő legyen ahoz kaja is kell! Töblet levegőtől nemfog menni ha kaja nincs.
Lehetneki csavarni csak nembiztos, hogy jótteszneki!
323ashoz van kezelésim és alkatrész katalógusom.
Válasz rtamas1976 #264. hozzászólásáraKombájnban is zt adagoló van, vagy az IFÁé?
Még zt teljesítménygörbét keresnék, de se a könyvében , sem a neten nem találok.Így érzésre sztem ninxs benne 150 ló, de a 80ashoz képest azért rakéta????
Válasz rtamas1976 #261. hozzászólásáraMennyit pörögnek ezek gyárilag? A fordulatot visszább akarom venni, h a váltót ne terhelje túl a +lóerő. Amikor kombájnba tették ezt a motort, ott nem volt rajta turbó?
Válasz rtamas1976 #259. hozzászólásáraSzerintem ilyen felni van rajta, amúgy abszolút kezdő vagyok ezzel a tipussal. Még turbó is van rajta, ami nyilván nem gyári.
Válasz Georgosz #241. hozzászólásáraNagyon erős nagyonjó vasak!
Nálunkis volt olyan mikor a 3 kést a 180le vel csak nyöszörgött.
De nálunk az 5öt elviszi.
Ez terület függő.
Kíváncsi leszek hogyfogja vinni a kicsi jympát a zetor. 5kés és 180cm széles.
Válasz rtamas1976 #240. hozzászólásáraVan 2 Jympa az udvaron, a 3 késest húztuk 170 lóval, az 5-öst meg Rábával. Mindig a traktor maradt alul, pedig ! (2012-ben mezőhíres "médiasztár" is voltam egy cikk erejéig... )Ahogy a spanyol megcsinálta csavarozás nélkül állíthatóra a vázon átdugva a kést, attól jobb megoldást nem sokat láttam. A csavaros megoldásokat nem győzik egyengetni-visszahegeszteni...
Ilyen vas árak mellett küszködne a franc a házi tákolással, de nem vagyunk egyformák!
Válasz rtamas1976 #236. hozzászólásáraIgen, elvileg közel hulladék vas árába tudnám meg oldani hozzá a cuccokat! Ebből az okból szeretnék inkább csinálni
286 hozzászólás
Üdv. Így gondoltad?
Válasz Balázs. #283. hozzászólásáraPersze a német mindent használt mindenre.
A 323a ban fevoltak matricázva a trélertől kezdve miden vontatmány.
122mm vontatott tarackos kidolgozó voltam.
Uralok voltak előtte.
Válasz rtamas1976 #282. hozzászólásáraJa és vegyvédelmi felderítő
Válasz rtamas1976 #282. hozzászólásáraÉn BTR sofőr. Már majdnem 30 éve a szakiskolában volt egy ZT 303 ott tanították mondták
Válasz Balázs. #281. hozzászólásáraElsősorban a k700as volt katonai célú.
De ezeket is használták mindenre.
Löveget azért nemhiszem mert a kisegítő dolgokat, szemelyzetet és lőszert így meigazán tudtak szállítani.
Tarackos tüzér voltam.
Válasz rtamas1976 #279. hozzászólásáraNem nehéz munkára találták ki hanem löveg vontatásra
Válasz rtamas1976 #278. hozzászólásáraA lényeg sebességben neállízsd le!
Elmegy a levegő a kuplungot nemtudod benyomni!!!
Válasz R Sándor #277. hozzászólásáraAz mtzét bármikor megette!
Új 952.4esel szántotunk 1barázdában ugyanolyan ekével. 4körön utolértem.
Működött rajta mindem.
Difizárak,autómata elsőhajtás, légfék, összerék fék,
Nehézmunkára taláták ki.
Igen nehezebben fordult.
Lomhábbvolt, viszont ha erő kellett akkor volt.
Sokan aztgondolták világmegváltó de nem.
Csak1 100lóerős nagydarab vasvolt.
Hármas ekét húzott, hármas lazítót, 3m mw tárcsát.
Ugyan azokat húzom a 12145ösel. Sokatszámít az a +20le is. Meg a6henger.
Válasz Marti Miklós #276. hozzászólásáraVolt előte 303asom is.
Az nagyonfáradt volt.
Fillérekért vettem de nagyon szétvolt verve.
Ez aránylag egybenvolt.(323a)
Dolgoztam vele, szántottam, lazítóztam, tárcsáztam.
Az alkatrész ellátás miatt adtam el.
A zetort megnéztem megszerettem.
Teljesen más technika.
Nagyon megérte váltani.
Időben vettem jóáron, jóállapotban.
Amitől agyfaszt kapok a 25kh/h száguldozás.
A323a 43mal ment.
Cd lemezen van minden.
Megkell keresnem.
Válasz rtamas1976 #274. hozzászólására Azért kérdeztem, mert nekem is volt. 2 évig használtam, de teljesen más a véleménnyem mint neked. Szerintem egy 820.2 traktor többet ér mint a zt , lomha nagy helyen fordul, én úgy éreztem az ifa motor nyöszörög benne talán a nagy váltó miatt. A sulya megvan de mégis tehetetlen. Hangsúlyozom nem kötekedni akarok. De ez magánvélemény. Végül elcseréltem egy t-150 es trakira, az már jó talajmunkára, de már az sincs meg.
Válasz rtamas1976 #270. hozzászólásáraEgy kicsit komfortosabbnak néz ki, mint az enyémHa ugyanaz a motor, befényképezed a nyomatékgörbéjét? Amúgy megérte Zetorra váltani? A turbóért NKHs vizsgán sztem szólnak.
Válasz R Sándor #273. hozzászólásáraIgen
Válasz rtamas1976 #266. hozzászólásáraNeked volt 323-as zt -d?
Válasz Sk Laci #271. hozzászólásáraAzvolt eladtam mikor megvettem a zetort.
Elvitték szlovákba erdőre
Válasz rtamas1976 #270. hozzászólásáraZT 323 a tiéd?
Válasz Marti Miklós #269. hozzászólásáraVizsgához semmi köze.
Ugyanaz a motor minta a 303as.
Válasz rtamas1976 #266. hozzászólásáraA 323 már hathengeres motorral van, ha jóltudom, így annak a teljesítmény és nyomatékgörbéjével nemvagyok beljebb A saját kezelésiében sem hoz táblázatot. Az infókat köszönöm, a turbót azért nem veszem le, max a vizsgára, h nehogy belekössenek.
Válasz Marti Miklós #262. hozzászólásáraEz nem így van. A nyomaték öl nem a fordulat. Szóval váltónak az ajó ha minnél nagyobb a motor fordulat, és 7km/h alatt nem dolgozik fogós munkát .
Válasz Marti Miklós #265. hozzászólásáraAhol az mtz megdöglik ez még megy.
Válasz Marti Miklós #265. hozzászólásáraAz ifában maximum-minimum szabályzó van.
A kombájn és a traktor az teljesítményszabályzós.
Az mtzhez képest jóval erősebb!
Már eleve a tömegemiatt is dominánsabb.
Az 1025mtzét is megeszi.
Csak nemannyira pörgős.
Nemkell arra turbó!
Van annak elégbaja anélkül is!
Ahozhogy erő legyen ahoz kaja is kell! Töblet levegőtől nemfog menni ha kaja nincs.
Lehetneki csavarni csak nembiztos, hogy jótteszneki!
323ashoz van kezelésim és alkatrész katalógusom.
Válasz rtamas1976 #264. hozzászólásáraKombájnban is zt adagoló van, vagy az IFÁé?
Még zt teljesítménygörbét keresnék, de se a könyvében , sem a neten nem találok.Így érzésre sztem ninxs benne 150 ló, de a 80ashoz képest azért rakéta????
Válasz Marti Miklós #263. hozzászólásáraIfán sohanemvolt turbó.
1800f/p
A turbóval bolondított 150le
Gyárilag 100le
A kombájnban2200f/p
120le
Válasz rtamas1976 #261. hozzászólásáraMennyit pörögnek ezek gyárilag? A fordulatot visszább akarom venni, h a váltót ne terhelje túl a +lóerő. Amikor kombájnba tették ezt a motort, ott nem volt rajta turbó?
Válasz rtamas1976 #261. hozzászólásáraMennyit pörögnek ezek gyárilag? A fordulatot visszább akarom venni, h a váltót ne terhelje túl a +lóerő.
Válasz Marti Miklós #260. hozzászólásáraA gyári biztos nemilyen.
Az a turbó úgyhiányzott neki mint mókusnak az erdőtűz.
Válasz rtamas1976 #259. hozzászólásáraSzerintem ilyen felni van rajta, amúgy abszolút kezdő vagyok ezzel a tipussal. Még turbó is van rajta, ami nyilván nem gyári.
Válasz Marti Miklós #255. hozzászólására
Válasz Marti Miklós #257. hozzászólásáraAz tökéletes!
Az olaj nelegyen szürke benne.
Ismeretlen a gép?
Válasz rtamas1976 #256. hozzászólásáraKöszi, még egy kérdés : a 4 bar olajnyomás normális, vagy valami eldugult. Az MTZ-ben 1 barhoz vagyok szokva.
Válasz Marti Miklós #255. hozzászólásáraDomborúfelnis ifa kerék.
Szerintem attól semmi nemmegy beljebb.
Sziasztok! Létezik olyan felni, amivel még szűkebbre lehet venni at első nyomtávot? Zöldségtermesztés miatt kérdem.
Válasz rtamas1976 #250. hozzászólásáraKöszi a segítséget, holnap majd világosba meg csiszoló papirozom
Válasz LovasTomy #251. hozzászólásáraHa nemtúl ragyás sok festékkel nembiztos,hogy lessz ott.
Válasz LovasTomy #251. hozzászólására
Válasz rtamas1976 #250. hozzászólásáraKöszi a segítséget, holnap majd világosba meg csiszoló papirozom
Válasz LovasTomy #249. hozzászólásáraKb ott keresd!
Műszakin aztmondták az indítónál van.
Válasz rtamas1976 #248. hozzászólásáraTábla előtt vagy mögött? Ott nem találom, önindító alatt meg van, elvileg 5szám
Válasz LovasTomy #247. hozzászólásáraÚgy emlékszem 6-8szám
Válasz rtamas1976 #246. hozzászólásáraHány karakter? Csak számok?
Válasz LovasTomy #245. hozzászólásáraIgen.
Válasz rtamas1976 #244. hozzászólásáraJobb oldalon mind2 akkor?
Válasz LovasTomy #243. hozzászólásáraA kormánymű sarlókarja mellet oldalról a vázba.
A tábla mellett.
És az idítómotor mellett a váz tetejében.
Sziasztok!
Zt 303-ason van be ütött alváz szám, vagy csak a plakett? Ha van akkor hol keressem?
Válasz Georgosz #241. hozzászólásáraNagyon erős nagyonjó vasak!
Nálunkis volt olyan mikor a 3 kést a 180le vel csak nyöszörgött.
De nálunk az 5öt elviszi.
Ez terület függő.
Kíváncsi leszek hogyfogja vinni a kicsi jympát a zetor. 5kés és 180cm széles.
Válasz rtamas1976 #240. hozzászólásáraVan 2 Jympa az udvaron, a 3 késest húztuk 170 lóval, az 5-öst meg Rábával. Mindig a traktor maradt alul, pedig ! (2012-ben mezőhíres "médiasztár" is voltam egy cikk erejéig... )Ahogy a spanyol megcsinálta csavarozás nélkül állíthatóra a vázon átdugva a kést, attól jobb megoldást nem sokat láttam. A csavaros megoldásokat nem győzik egyengetni-visszahegeszteni...
Ilyen vas árak mellett küszködne a franc a házi tákolással, de nem vagyunk egyformák!
Válasz LovasTomy #239. hozzászólásáraIs!
A váznak is erősnek kell lenie!
A csavaró hatást kikell bírnia.
Válasz rtamas1976 #238. hozzászólásáraMagához a késhez gondolom!?
Válasz LovasTomy #237. hozzászólásáraS 355 ös anyag kell hozzá!
Válasz rtamas1976 #236. hozzászólásáraIgen, elvileg közel hulladék vas árába tudnám meg oldani hozzá a cuccokat! Ebből az okból szeretnék inkább csinálni