Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Traktorok átírása új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Kukorica terményárak új
- Fórumtalálkozó az AGROmashEXPO-n! új
- Körbálázót, de milyet? új
- Direktvetés, no-till. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Teleszkópos rakodógépben melyik a jobb? új
- Napraforgó ára új
101 hozzászólás
Sziasztok!!!
TIH 445 rakódógéphez keresnék porlasztó csúcsot!
Nem tudom hogy az UTB traktoréval megeggyezik e vagy sem!
Ha tudtok valamilyen beszerzési forrást azt nagyon megköszönném!!!!!
Eladták Egyiptomba a teljes gyártósort és a gyártási jogot! Romániában csak HOYO traktorokat szerelnek össze! A 650-nek csak az volt a baja, h szar csapágyakból gyenge minőségű acélanyagokból csinálták. 4000 üzemóra után visszavitték a gyárba felújítani! Ennyi!Ez nem a konstrukció, hanem a gyártástechnológia bűne!
Válasz ISTI-UTB #90. hozzászólásáraTe nem vagy tisztában a dolgokal a UTB 650 a román csucsgép erdélyben és az utébé mért lenne szar van simán olyan mint egy mtz
Gyártanak még UTB-t csak más néven és más színben és romániában nem kapható állítólag a törököknél vannak.
amúgy jó gépek,én UTB-szoktam nyomni néha.
IGY VAN,VAN AZ EGYIK HAVERNAK,KURVA JOL MEGY,4EKEFEJJEL SZANT,ALIG ERZI,DE EZ TALAJTOL FUGG,OLCSOBB MINT EGY MTZ,ES EZ ELEG BEVALT FAJTA,MINT A TOBBI,CSAK KULFOLDON ISMERETLEN
nem is lenne gond a 650 es el( attól hogy zörög csörög )ha 651 esnek hívnák.én dolgoztam olyannal és nem tudja hogy mit bír!meg ha nem lennénk olyan telhetetlenek akkor 650 es el is lehetne szántani csak két fejjel mélyebben és nyugottabban !
Hello!
UTB 650-ös régi erős gépe, de nem számít elsőmeghajtású, csak hátsó ez erősebb, mint MTZ-82-é.
Nálunk sok szántásnál kb.1000 ha amit 1972-óta Lajta LCD 4 fejessel 4/35-rel! 1985-ig utolsó volt. Majd MTZ-82-es csak 3 fejessel.
65 lovas jó erősebb tud elvinni 4 fejessel, de elég kemény kötött és kötött a földet, akár elvinni mint repül...
Most lajta 4 fejessel csak 100-110 lovas traktorral, de UTB-650-ös elvinni!
Ha valakit kipróbáltak 4 fejessel, de első orrsúllyal + hátsókeréksúlyak kell rakni. Nekem van eredeti gyári UTB 9 db orrsúlyok. (Gyári 14 db volt.)
a képen látható gép akkor csak valamilyen prototipus? láttam ezt gépet az utb honlapján is korábban.
Válasz #92. hozzászólásra
A 650es az szörnyem hangos és rezonál belül.
Válasz #90. hozzászólásra
Hidd el nekem, hogy mar nincs UTB es a gyar is mar el van adva darabokban es lebontva/atalakitva. Motor, sebessegvalto, hatso hid gyartas mar nem folyik. Akkor mitol lenne UTB az altalad emlitett traktor?
Az UTB-k pedig nem voltak epp olyan rossz gepek. A 650-es nagyon strapabiro es eros persze ezert cserebe kenyelmetlen es sokat fogyaszt. A 45-osnek pedig a sajat kategoriajaban ma se nagyon van parja vagyis nagyon jo. A 4 hengeres fiatok meg hat eleg jo kozepes traktorok a sajat kategoriajukban. Nekeunk ma is van egy jo par (5) UTB-nk es konnyebb munkakra (szallitas, novenyvedelem) nagyon jok. Persze ha annyi penz volna mint amennyi nincs nekunk is csak Fendt-jeink volnanak de hat ugye nem igy van.
neked egy ilyen uj utb-d van?
TÉVEDÉSBE VAGYTOK MERRT IGENIS GYÁRJÁK AZ UTB-T PERKINS MOTORRAL ÉS MÉG TÖBB SZART TESZNEK RÁ !AZ UTB EDDIG SEM VOLT JÓ EZUTÁN SEM LESSZ AMÍG AROMÁN NAK A KEZE BENNE LESSZ !!!
Válasz #88. hozzászólásra
Sajnos mar egy par eve nem gyartanak UTB-t. Mult evben olvastam valamit egy brassoi uzletemberrol, aki allitolag megvette a 650-es licenszet es gyartani fogja de erosen ketelkedem benne. Az eredeti UTB gyar akkora volt mint egy kissebb varos. Hogy ennek a gyarnak a termekeit hogyan lehetne reprodukalni egy kissebb muhelyben azt nem tudom.
akkor ezek szerint a gyártását az utb traktoroknak le is állították
akkor ezek szerint a gyártását az utb traktoroknak le is állították
Válasz #85. hozzászólásra
Egy ket torok alkatreszt leszamitva jo traktor. Kicsit konnyu ezert nem adja olyan jol le a teljesitmenyet mint pl. a 650-es U annak ellenere, hogy ez 4 x 4-es viszont a fogyasztasa nagyon jo. Problemak egyedul a hidraulikaja korul voltak, mert van bennuk egy csomo szar tomites(torok). A motorja eleg jo(aro). Mar reg gyartjak 640-es DTC neven de valamiert a 650-es szeria mindig hatterbe szoritotta. Nem tudom megmondani egesz pontosan miert. Valoszinu azert mert nem olyan igenytelen mint a 650-es es a kissebb sulya is kozrejatszott ebben. A 640-es kissebb modositasaval szuletett meg a 683-as. Majd vegul a 650-es gyartasanak leallitasa utan ez volt az Universal nagy modellje (703 meg istentudja milyen modositott valtozatok mellett) egeszen a gyartas leallitasaig. Ma mar sajna a gyar sem letezik.
tudtok valamit irni az utb 683dt-ről?milyen traktor?
Válasz #83. hozzászólásra
Nem, ez a Te főded.
Lerohanták romániát az éjjel!
Válasz #82. hozzászólásra
akkor ez kínai főd ? ( vagy bérmunkáznak ró-ba ?
Válasz #81. hozzászólásra
Van nekik vagy 200!!!!!!! ilyenjük bamme!!!!!
( ezek kínaiaaaaaaaak !!!!!!!! :-OOOOOOO )
Válasz #77. hozzászólásra
Mik ezek a furcsa számok a trakikon??? (ilyet még nem láttam)
Honnan irsz? ( nem az országra vok kiváncsi :-)
Válasz #79. hozzászólásra
nagyon nehéz volt , de sikerült :-)
(valamikor valaki nem húzta meg rendesen azt a 4 csavart ami az agyat fogja, és lecsúszott a tengelyröl .
fél óra után újra szaladt
Válasz #78. hozzászólásra
AZT MEG HOGYAN SIKERÜLT ÖSSZEHOZZAD???
Válasz #77. hozzászólásra
ez semmi :-)))
mutatok jobbat :-))))))
Válasz #76. hozzászólásra
na az nem semmi de mutatok én jobbat!!!
Válasz #75. hozzászólásra
szerinted???
Válasz #74. hozzászólásra
te tudod milyen az utb???ha nem akkor ne tudd meg!!
Válasz #72. hozzászólásra
Jól beszélsz!!!!!!!!!!!!!!!
HIDD EL NEKEM HOGY AROMÁN GÉPNÉL NINCS ROSSZABB A VOILÁGON!!!!
HELLÓ.MEG VAGY ELÉGEDVE A ROMÁN GÉPPEL????MERT SZERINTEM AMELYIKBEN BENNE VAN AROMÁN KEZE AZ NEM JÓ SEMMIRE AZ ÉG VILÁGON!!!DOLGOZTÁL MÁR 650 ZTB VAL??HA MÉG NEM AKKOR NE IS PRÓBÁLD KI !!
Válasz #70. hozzászólásra
Direkt a gyárbol vettem. Nemesze tőlünk van egy kereskedő a ki forgalmazta de a mikor tárgyaltam vele össze vissza hazudozott, hogy nincs meg, hogy félévet kell várni stb. Mindd a Válltrát akarta rámsozni mert azt is forgalmaz. Felálltam otthagytam bementem Brassóba a gyárba itt ott egykicsitt intézkedtem, egy hétre rá megvolt a zsiruj 683DT és ráadásul 15%-al olcsobban mint annál a balek kereskedőnél.
gépet magyarországon vetted vagy külföldön?
Válasz #68. hozzászólásra
A toltést szabálzozo relét kellett cserélni az inditómotor forgorészét kellet újra tekercseltetni de ez azért volt merta a traktorosom sporolni akart a gázolajal és minden félpercbe állitotta és indittota egészznap. Az enyémen van fülke és légfék rendszer is.
milyen elektromos hibái voltak a trakinak és a tied fülkés
Válasz #66. hozzászólásra
Hát ez tényle olcsó és ezek mennyire eredetiek és megbizhatóak és a gyártól vagy a kereskedőtől veted?
Válasz #65. hozzászólásra
Közben leléptem. Majd estefelé.
Válasz #64. hozzászólásra
msn?
Válasz #63. hozzászólásra
Tévedtem: 110.000 volt összesen. Ebből az üres blokk meg kb. 60.000.
Válasz #50. hozzászólásra
Olcsóbb. Blokk, hüvelyek, dugók, szelepek, csapágyak, szimmeringek és szerelő munkadíja összesen volt valahol 110-130.000 Ft között.
Válasz #60. hozzászólásra
Hát mielőtt hülyeségnek vennéd azt a cikket, amit belinkeltem, neked is elkélne olvasni, amit Te mutattál!
Ugyan is 1 szóval nem említik benne a falvius-t, csak hogy indiában gyártanak utbh-hez (is) alkatrészt.
A félreértések elkerülése véget, én nem tájékoztatni akarlak, hanem érdeklődök.
Zubán Zoltának üzenem ha van kérdése a 683 tipussal kapcsolatosan akkor szivesen segitek.
Na na látom probálsz tájékozodni de mielőt azt a sok hülyeséget be klafolnád a falvius az egy Indiai cég leányválalata. Nézd meg ezt a honlapot WWW utbparts.com
Válasz #58. hozzászólásra
A Flavius investiti vette meg a gyárat, a 1 befektető, amint az köztudott, nem gyártó.
http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2F209.85.129.132%2Fsearch%3Fq%3Dcache%3AYpmjjWot9uIJ%3Awww.construction-briefly.ro%2Farticol%2Ftractorul-trage-brazde-adanci-pe-piata-imobiliara%2Butb%2Bvandut%2Bla%2Bflavius%2Binvestiti%26hl%3Dro%26ct%3Dclnk%26cd%3D5%26gl%3Dro%26lr%3Dlang_ro&sl=ro&tl=hu&history_state0=ro|hu|reper
Onnat hogy van régebi még a 80-as években gyártott tipusom és szoktam az ismerősőknek javitást vállalni. A honlapon nem a portát mega gyárat árulják hanem a gyár területének egy részét ahol a raktárak volta. Ha a honlapon lévö email cimre elküldöd az alkatrész reperjét akkor vállasztkapsz, hogy menyi és mikor meny utána. Azdt meg honnan szeded, hogy 3éve nem létezik a gyár.
Válasz #56. hozzászólásra
Ezen az oldalon nincs semmi, csak hogy ez a cég árulja az épületet, meg a portát.
"itt találsz infót a cég eladásáról"
Ja! Ha nem volt semmi baja, akkor honnat tudod, hogy van hozzá alkatrész?
Mi? Mi nem létezik a gyár igenis létezik alkatrész gyártás 8 orás müszakban folyik a multhéten vásároltam ott elsőkerék felnit. a honlapjuk www. utb.ro
Válasz #54. hozzászólásra
Most már csak az a baki, hogy a brassói gyár, már nem is létezik vagy 3éve.
Persze a fődarabokat ot gyártják és ha szükséges akkor ott is vásároljuk de nem mindent gyártanak Brasóba. Az adagolot, porlasztokat Szinaján, a hidraulika szivatyut Plopeni-ben stb.
Válasz #52. hozzászólásra
De nem aradon vagy nagyváradon gyártják,ahol alkatrészt veszel hozzá, hanem brasóban.
Vagy tévedek?
Ez igy van nem azért irtam, hogy sürün fogy hanem, hogy legyn mihez viszonyitani én nem ismarem az mtz alkatrészárakot. Mi havalami szükséges az UTB-hez azt mindig direkt agyártotol vásárolyuk mer a kereskedőknél 40-50%-al többet kérnek.