Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
216 hozzászólás
Válasz Csabenn #215. hozzászólásáraSemmi bajom vele, sőttt !!!
Ez még claas színben “pompázik”, legnagyobb.
Kisebb is kellene, viszont amire kell, nem biztos, hogy krammert kellene vennem.
Válasz ..,-:) #214. hozzászólásáraMiért gondolkodsz másik gyártóban Krammer mellé, nem vagy vele megelégedve?? Milyen véleménnyel vagy a Krammerről??
Válasz Pont #213. hozzászólásáraNevezzük néven a dolgokat….Axiál….
Elméletileg így “szerelnek” minden gyártó álltál használt fokozatmentes váltót.
Jó kor írod, mert manitouban gondolkodtam……….krammer mellé……
Válasz Sk Laci #211. hozzászólásáraA Magyar forgalmazó szerelői a CVT váltót nem javíthatják, csak leszerelhetik és az újat fel, legalábbis ezt mondják.....
Válasz ..,-:) #210. hozzászólásáraMagtárban gabonát rakodott.
Válasz Pont #209. hozzászólásáraMiért javíthatatlan?
Tudtommal mindent meg lehet javítani, ha nincsen összeroppentva.
Válasz Pont #209. hozzászólásáraEz eddig mit dolgozott !?
Sziasztok!
Adott egy CVT váltóhibás (javíthatatlan) 1000 üzemórás manitou. Érdeklődnék, hogy volt-e másnál is ilyen probléma, és garanciába cserélték-e?
Udv meg lenne egy kisebb problemam. Olyan baj van h mikor engedem le a gemet erolkodik es nem engedi le, csak ugy 1 2 masodperc utan. Nem engedi le egybol a gemet. Lehet ezen allitani valahol a szelepen esetleg h nyisonn hamarabb?
Válasz rtamas76 #206. hozzászólásáraKoszonom a segitseget
Válasz Mtz1wi #205. hozzászólásáraVegyétekki a nagyot lehet a palást van berágva. Vagyhordóra kopva.
Ne próbálkozz otthon vidd el hidraulikáshoz.
A dugattyút úgysem tudod levenni.(beszokott rágni a menet)
A palástot kikell mérni.
Válasz rtamas76 #204. hozzászólásáraMostmar ertem. Neztem videot is. Akkor mind a ket munkahengert fel kene ujitani , nem tudhatom melyik engedi el a kanalat...
Erdekes h nagyobb sulynal es teljesen behuzott allapotban engedi csak vissza. Ha csak felig billentem akkor megtartja.
Válasz Mtz1wi #202. hozzászólásáraNemtem rontotad el hanem aki előtted gyilkolta
Ha jólfog működni mefogod érteni.
Fogod érezni mennyire belesz feszülve.
Mostmár nemtudsz benne kártcsinálni.
A szintező és a billentő egyolajkörön van.
Vagy a kanálbillentő vagy a szintező
Ha felemeled hátrabillented és így leengeded agémet a szintezőben lévő +olaj nemtud hova menni. Ez szokta szétbaszni a karmantyút.
Válasz rtamas76 #200. hozzászólásáraA szervizesek azt mondtak h eloszor nezessem meg a munkahgert ami a kanal mogott van.
Válasz rtamas76 #200. hozzászólásáraHu ezt most nem nagyon ertem most vettuk a rakodot. Tehat en csak megtoltom kukoricaval a kanalat es nem emelem es billenti vissza. Nem kell emeljema gemet.a szintezo jol mukodik. De van mikor megtartja a kanalat es nem billen vissza, de ha pl homkot emelek ami nehezebb azt mar nem tartja es szepen egedi vissza a billentest.
Válasz Mtz1wi #199. hozzászólásáraVagy a kanálbillentő,de inkább a kompenzáló munkahenger a gén hátuljánal van.
Amikor felvan emelve hátrabillenti a kanalat
És amikor leengedik nemtud hova menni az olaj. A karmantyút megbassza. Elméletileg a szelep elengedi de brutál nyomás van benne.
Ha nemfigyel a kezelő renszeresen csinálja elfárad akarmantyú.
Válasz rtamas76 #198. hozzászólásáraA billentes
Válasz Mtz1wi #197. hozzászólásáraA billentés enged vagy agém?
Udv. Vettunk egy manitou 634 est, 4000 uzemoraval. Olyan problemaja van ha nagy suly van a kanalban akkor engedi vissza a kanalat, bukik vissza. Mi lehet a problema , eloszor nezessuk meg a munkahengert?
Válasz bobalint #195. hozzászólásáraDrága mulatság a bérlés……
csak az estlegesen úgy alakul a bérlés miatt kérdeztem
Köszönöm !
Válasz bobalint #193. hozzászólásáraPasszzz, lényegtelen ez már, ha van benne 5-10%.
köszönöm !
És 1 üzemóra az 1 rendes óra lehet nála ? vagy egy kicsivel több
Válasz bobalint #191. hozzászólására3048,13 liter, 391 üzemóra alatt. Ebben vonulások, tarlózás, kazlazás, összegyűjtés/kupacolás, nagykocka, és nem kímélve……737-es volt, nagy motoros.
Átlagosan milyen fogyaszással lehet számolni ? országúton ? rakodáskor ami szinte csak alapjáraton ketyergés ?
Válasz opticum. #188. hozzászólásáraagrogalaxy
Üdv! Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy nem tudja esetleg valaki, mik a hengerfejcsavarok meghúzási nyomatékai/szögei? 730 LSU, Perkins
Ki honnan szerzi be az alkatrészeket? Axiálon kívűl
Üdv, van egy Manitou MT1435HSL amin a szintezés nem működik. A fő gondunk azzal van,hogy lassan fél éve nem találunk rá szerelőt és már kétségbe vagyunk esve. Helyileg Komáromban vagyunk,nem ismer valaki egy szerelőt aki belátható időn belül ráérne?
Sziasztok! 3000es nagyszervíznél mik azok az olajok, szűrők, amiket cserélni kell? Köszi szépen! ;)
Sziasztok!
Nagy manitousok :D Jó árban nem tudtok esetleg tengelyt ami a szoghajtasnal van es a hidraulika szivattyunak adja at a hajtást? Masodik gepnel daralta le a bordastengely kapcsolatot... 735ös a drága. Gepkonyvben a BP 110 es fülön a 25 ös számú tengely. Az axial olyan 170-200 ezerbe adná.
Farmotoros manitou-hoz tud valaki bontott alkatrészt?
Válasz Sk Laci #182. hozzászólásáraVágmedence
Moreu Agri
Moderátor által módosítva: 2020-06-10 14:18:13
Válasz ermike #181. hozzászólásáraSzia! Ezt a rakodót Szlovákiában vetted nem messze Nagykürtöstől?
Manitou 845 120 S5-E3 rakodóhoz keresek magyar nyelvű kezelési útmutatót!
Üdvözlet!
Manitou MT1135-höz keresünk váltót. Lehetőleg gyári bontottat, de akár más is érdekelhet. Tippek is érdekelnének, hogy kinél érdemes próbálkozni.
Előre is köszönöm!
Válasz kárf #178. hozzászólásáraHa van olaj és mozgatja a szivattyú akkor a nyomáshatároló szelepet kellene megnézni.
Le lett légtelenítve a rendszer?
Válasz .Richard. #177. hozzászólásáraAz olajat is forgatja a rendszerben! Szállítási mennyiség is van csak a nyomás nem képes felállni! Én úgy gondolom hogy elektronika tíltja a rendszert ezért is érdeklődöm itt hogy valakinek volt e már ehhez hasonló tapasztalat
Válasz kárf #170. hozzászólásáraSzivattyut egyáltalán forgatja?
Válasz kárf #175. hozzászólásáraOlajat felvette amúgy?
Volt már hogy a nyomóágat le kellett venni, hogy tudja hova nyomni a levegőt, aztán felkapta az olajat. Bár az nem ilyen szivattyú volt, csak mondom.
Válasz feri6 #171. hozzászólásáraMinden szűrő ki lett cserélve! Még a hidraulika tartályban lévő is! Sőt a tartály ki lett mosva!
Válasz Drisa #173. hozzászólásáraAzért mert le vettük és elvittük beméretni! 80 bárnál az összes olaj a résolajon ömlött vissza
Válasz kárf #170. hozzászólásáraszivattyút miért cseréltétek?
Válasz kárf #170. hozzászólásáraTartályban a szívócső ha megsérül, főleg ha letörik, akkor tud ilyen lenni.
Válasz kárf #170. hozzászólásáraSzívó oldali szűrő?
Tisztelt kollégák!
Manitou mht 780 típusú kitológémes rakodóba a tud e valaki segíteni! Egy gépkönyv is nagy segítség lenne!
A probléma az hogy a gép nem tud nyomás felállítani (0 bár) se kormány se gém hidraulika! Szivattyú cserélve lett! Esetleg valaki nem tud tippet adni? Köszi előre is
Én LSU-s Manitou-val dolgozom. A legjobb dolog vele rakodni. ;)
Válasz borda77 (Joe) #166. hozzászólásáraLSU terhelés érzékelős (load sensing), nagyobb szivattyú több műveletes. Mindenképpen ez a jó, ha csak ezen múlik.
Válasz borda77 (Joe) #166. hozzászólásáraAz LSU jobb elvileg. Tudtommal a legjelentősebb különbség, hogy az LSU egyszerre több műveletet is tud a gémen, míg a sima turbo állítólag nem. Nekünk LSU van, a sima T-t nem ismerem. Ha ez igaz, akkor sima T-re nem váltanék, mert azért kényelmes dolog, hogy a gémet tudom visszahúzni, közben engedem le, és közben billentem is.
Ha megbízhatóságra vagy kíváncsi, akkor passz. Nálunk évente ~100 órát dolgozik.