Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraNekem biztosan kínálhatják ennyiért a Kuhn-t, el nem adnák. Nem egészen 15 milláért kínálták a 6 m-es Pöettinger RT. Mostan ősszel akciózták nálunk.
Válasz Büresz #3281. hozzászólásáraNagyon helyes. Nekem egy gondom van ezekkel hogy vágják az udvart, és bazi nagy helyen fordulnak. Szokott itt ismerős kéttengelyese párban lenni, kisebb helyen megfordul abból a két 7.5 méteres mint a 3 tengelyesből az egy 8.3 méteres.
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraTörök biztos olcsóbb, de olyat úgy nézzetek hogy arra még 2-3 napot rákell otthon dolgozni hogy pótkocsi legyen belőle.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraide vezetett az 1 millió ftos havibér. nem hiába áll az ipari termelés,ilyen áron egyszerűen nem kell. nem lehet kigzdálkodni. jön helyette az olcsóbb török, ami még mindig horror, és brutális nyereséget tartalmaz a gyártó számára, de megy ki oda a pénz, ahelyett hogy itthonmaradna.
mikor versenyképességről beszélünk, erről is beszélni kéne...
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraMost kérdeztem a farmtechet 17milla. Egy kuhn 6 méteres rövidtárcsa 27milla. Ez annyira meglepő? Már évek óta brutál árak vannak.
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáraEz valami listaár?
Szerintem ez az ár túlságosan is sok.
Kb 13-16 közé saccolnám az új árat Brantner, Farmtech, Flig, Ohler,.....
Lehet a Pronar vagy más lengyel olcsóbb, de a török is.
Jobban a kereskedőn múlik, mennyit szeretne "szakítani".
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólására2 hónapja kérdeztem, azóta se hiszem hogy lement 13ra. A fliegl se annyi amennyit irkálnak, plusz pódium plusz ponyva és máris 2-2,5 plusz.
Válasz Büresz #3264. hozzászólásáraNem szoktak bajok lenni a ponyva magasítókkal felénk . Ha nem tetszik a deszka tegyél bele zárt szelvényt vagy alu lécet .
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólásáraPedig simán lehet ezt a kocsit kb Noé hagyta itt a bárkából laprugós öreg kocsi amit ha felújítottak rendesen nagyon jó is lehet .
Válasz Büresz #3262. hozzászólásáraNézzél rá pár gyár új 3 tengelyes pótkocsiajira, hasonló méretü rakfelülettel, hogy mennyibe kerülnek.
Én így szoktam kiindulni használt gép vásárlásánál.
Nálam a használt /ha jó állapotban van/ max 1/3 lehet az újnak.
Nem listaárnak, hanem a reális értékesítési árnak.
Válasz Gumóka #3263. hozzászólásáraMegnéztem, nem tűnik rossznak, az összes villany új, az összes levegő cső, fékhengerek, szelepek, idomok, csatlakozók, fékkar állító minden zsír újj.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa nem csak látszatra újították fel, meg dobtak rá egy ponyvát, még jó is lehet, de neked kell megnézzed.
Bírja az a ponyvás magasítás is, igaz közútiba nem igen rakod púpra, max könnyű anyagból.
Itt is raktunk ilyen pótokat púposra 500kg/m3 súlyú poranyaggal, azzal semmi gond nem volt.
Mondjuk ponyvánál se mindegy, milyen, van több fajta, kinek mi az igénye, meg mennyit szán rá.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa jó árban kínálják, miért ne lenne érdemes?
Az alvázat nézzed át rendesen, nehogy össze vissza legyen heggesztgetve.
Ha nem titok, mennyit kérnek egy ilyen használt 3 tengelyes pótkocsiért?
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraTaláltam egy ilyen gyári Schwarz pótot, alul alu oldalas, magasítója léces ponyvás. Érdemes vele foglalkoznom? Véleményed? Köszi
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáranem tudsz elfordulni mert az első tengelyre ráül az egész minden és gyakorlatilag nem tudod elfordítani a forgózsámolyt mert beleér már volt benne tapasztalatom sőt okosabb aki kölcsönadta hogy menjek el gyorsan vetőmagért ne kelljen hazamenni direkt kihangsúlyozta hogy amíg nincs fölemelve teljesen igaz mert beleül és nem tud elfordítani a billent ő részektől tudom nem érted meg mert olyan géppel dolgoztál ami lehet hogy éppen nem ül bele de a gépek 90 százaléka beleül és nem tudod elfordítani
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraCsinált pótkocsinál van olyan hogy útban van a billentőbak, de nagyívben akkor is tudsz vele fordulni, ha koppra lenn van.
Válasz Dvili #3254. hozzászólásáraA fék miatt nem mozdul, nem a rugó miatt, egyébként meg lehet vele fordulni is, ha defektes a rugó akkor is, gyártófüggő, de elfér felette az alváz.
Szintezhető pótok, amiket használnak is, meg sokszor úgy kell mozgatni is, menetszinttől eltérően.
Válasz Dvili #3245. hozzászólásáraNem azt mondtam, hogy szart kell venni.
Ha egy kurva deka levegő sincs az egész póton, akkor is húzható. Csak mondom.
Válasz Dvili #3247. hozzászólásáraAz új az új soha a kva életben nem használódik el ha nem terheled túl földdel ganajjal kővel.....termenyt hord rajta majd az ükunoka is.
Válasz Büresz #3236. hozzászólásáranincs azzal baj amit írsz, de ritka a normális állapotú, ha meg kerékagy fék forgózsámoly munkahenger plató gumik cserés az nem lesz olcsóbb szinte mint az új , jelenleg 3-6 millió csak platócsere 8,5 méteresen ki mit kíván és akkor hol van többi amit felsoroltam
Válasz Büresz #3243. hozzászólására700hat is betud hordani 2 felujitott a saját telephelyre egy emberrel.
Biztos hogy nagy luxus 1 kismaszeknak venni újakat.
Átlag nem nagy szolgáltató kombájnhoz a 50t elhordószekér is kevés tud lenni közelbe hordáshoz úgyhogy esélytelen 3 nagy szekeret venni 4050millioért pár 100000ből az arató teherkocsijait megfizeted arra a pár fuvarra.
Válasz Gumóka #3237. hozzászólásáranos elmegy levegő vagy szelep beszarik vagy bármi te sehova se húzod pótot, mivel többet áll mint megy a pót ezért állásában fog tönkremenni, 40 fokban köszi de lemondok ilyen csodákról , kamionosoknak nagyon jó, valóban, de mezőgazdaságra felejtős , millio km res alvázakat megette a só, légrugó tartóját célszerű ilyeneken cserelni és ha leereszt nem fordítod el ,mert csak egyenes irányban tudsz menni vele . Kértem már kölcsön egyszer olyat amit 20-30 percig kellett tölteni mert mindenhol is eresztett , köszi de tanultam ebből, nekem erre nincs időm , nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi .
3294 hozzászólás
Akinek van ponyvás pótja az így tárolja vagy összetekerve? Én a másikat összetekerve a pára miatt.
Válasz Bobo77 #3292. hozzászólásáraKöszi. 250essel.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraGratula! Mekkora géppel fogod ezt cibálni?
Válasz RARGAkèny #3286. hozzászólására23-25 körül
Válasz mtz1221 #3287. hozzászólására Félúton találkoztunk és itt volt egy kpm leálló ahol át akasztottunk.
Válasz RARGAkèny #3286. hozzászólásáraSzomszéd telephely, de el kell vinnem 20 km-re, azért is kellett a nagy kocsi.
Válasz mtz1221 #3287. hozzászólásáraMost esett le, Angliából hoztad ???
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraVicces kedvedben vagy ??? Ez mindenre.
Válasz Büresz #3285. hozzászólásáraKomoly 1 pót, gratula 30 tonnát rá lehet pakolni? Amúgy mennyiért szárítasz a háttérben látott telepeden
Meghoztam a kicsikét. Meg látom mire lesz elég.
Válasz Dvili #3245. hozzászólására"...nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi..."
Meg van saját szervíz ami ha nagy ritkán ki tudják venni a pótotkocsit munkából akkor rögtön átnézik á-tol cetig és cserélik amit kell.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraNekem biztosan kínálhatják ennyiért a Kuhn-t, el nem adnák. Nem egészen 15 milláért kínálták a 6 m-es Pöettinger RT. Mostan ősszel akciózták nálunk.
Válasz Büresz #3281. hozzászólásáraNagyon helyes. Nekem egy gondom van ezekkel hogy vágják az udvart, és bazi nagy helyen fordulnak. Szokott itt ismerős kéttengelyese párban lenni, kisebb helyen megfordul abból a két 7.5 méteres mint a 3 tengelyesből az egy 8.3 méteres.
Válasz mtz1221 #3280. hozzászólásáraLehetséges. Sokat agyaltam rajt, de délután megegyeztünk.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraArról ne is beszéljünk, ha nincs szétbarmolva több mint valószínű hogy kibírja a mai újakat is életartamban.
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraTörök biztos olcsóbb, de olyat úgy nézzetek hogy arra még 2-3 napot rákell otthon dolgozni hogy pótkocsi legyen belőle.
Válasz envagyok2 #3277. hozzászólásáraPersze pontosan. Termény árak 10-20 éves szinten. Gépek meg x1,5-2.
Válasz Büresz #3276. hozzászólásáraide vezetett az 1 millió ftos havibér. nem hiába áll az ipari termelés,ilyen áron egyszerűen nem kell. nem lehet kigzdálkodni. jön helyette az olcsóbb török, ami még mindig horror, és brutális nyereséget tartalmaz a gyártó számára, de megy ki oda a pénz, ahelyett hogy itthonmaradna.
mikor versenyképességről beszélünk, erről is beszélni kéne...
Válasz Sk Laci #3275. hozzászólásáraMost kérdeztem a farmtechet 17milla. Egy kuhn 6 méteres rövidtárcsa 27milla. Ez annyira meglepő? Már évek óta brutál árak vannak.
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáraEz valami listaár?
Szerintem ez az ár túlságosan is sok.
Kb 13-16 közé saccolnám az új árat Brantner, Farmtech, Flig, Ohler,.....
Lehet a Pronar vagy más lengyel olcsóbb, de a török is.
Jobban a kereskedőn múlik, mennyit szeretne "szakítani".
Válasz Büresz #3273. hozzászólásáraAkkor nem lesz azzal baj.
Válasz Hús Futár #3272. hozzászólásáraSzerintem is, meg csak 50 centibe ilyen kb.
Válasz Büresz #3270. hozzászólásáraSzerintem az megbírja gond nélkül
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólására2 hónapja kérdeztem, azóta se hiszem hogy lement 13ra. A fliegl se annyi amennyit irkálnak, plusz pódium plusz ponyva és máris 2-2,5 plusz.
Válasz Hús Futár #3269. hozzászólásáraAluléc van benn.
Válasz Büresz #3264. hozzászólásáraNem szoktak bajok lenni a ponyva magasítókkal felénk . Ha nem tetszik a deszka tegyél bele zárt szelvényt vagy alu lécet .
Válasz envagyok2 #3267. hozzászólásáraPedig simán lehet ezt a kocsit kb Noé hagyta itt a bárkából laprugós öreg kocsi amit ha felújítottak rendesen nagyon jó is lehet .
Válasz Büresz #3266. hozzászólásáranettó? ezt nem hiszem el, h ennyibe kerül nettó.
Válasz Sk Laci #3265. hozzászólásáraFarmtech 18,5guriga
Válasz Büresz #3262. hozzászólásáraNézzél rá pár gyár új 3 tengelyes pótkocsiajira, hasonló méretü rakfelülettel, hogy mennyibe kerülnek.
Én így szoktam kiindulni használt gép vásárlásánál.
Nálam a használt /ha jó állapotban van/ max 1/3 lehet az újnak.
Nem listaárnak, hanem a reális értékesítési árnak.
Válasz Gumóka #3263. hozzászólásáraMegnéztem, nem tűnik rossznak, az összes villany új, az összes levegő cső, fékhengerek, szelepek, idomok, csatlakozók, fékkar állító minden zsír újj.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa nem csak látszatra újították fel, meg dobtak rá egy ponyvát, még jó is lehet, de neked kell megnézzed.
Bírja az a ponyvás magasítás is, igaz közútiba nem igen rakod púpra, max könnyű anyagból.
Itt is raktunk ilyen pótokat púposra 500kg/m3 súlyú poranyaggal, azzal semmi gond nem volt.
Mondjuk ponyvánál se mindegy, milyen, van több fajta, kinek mi az igénye, meg mennyit szán rá.
Válasz Sk Laci #3261. hozzászólására6,7 milla. Ami nem tetszik hogy magasíitása 3 léc meg ponyva.
Válasz Büresz #3260. hozzászólásáraHa jó árban kínálják, miért ne lenne érdemes?
Az alvázat nézzed át rendesen, nehogy össze vissza legyen heggesztgetve.
Ha nem titok, mennyit kérnek egy ilyen használt 3 tengelyes pótkocsiért?
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraTaláltam egy ilyen gyári Schwarz pótot, alul alu oldalas, magasítója léces ponyvás. Érdemes vele foglalkoznom? Véleményed? Köszi
Jó reggelt! Kérdésem Pronar T653/2 pótkocsi mennyire terhelhető, mennyi mázsa tehető rá?
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáranem tudsz elfordulni mert az első tengelyre ráül az egész minden és gyakorlatilag nem tudod elfordítani a forgózsámolyt mert beleér már volt benne tapasztalatom sőt okosabb aki kölcsönadta hogy menjek el gyorsan vetőmagért ne kelljen hazamenni direkt kihangsúlyozta hogy amíg nincs fölemelve teljesen igaz mert beleül és nem tud elfordítani a billent ő részektől tudom nem érted meg mert olyan géppel dolgoztál ami lehet hogy éppen nem ül bele de a gépek 90 százaléka beleül és nem tudod elfordítani
Válasz hashtag #3256. hozzászólásáragyönyörű...
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraCsinált pótkocsinál van olyan hogy útban van a billentőbak, de nagyívben akkor is tudsz vele fordulni, ha koppra lenn van.
Válasz Dvili #3254. hozzászólásáraA fék miatt nem mozdul, nem a rugó miatt, egyébként meg lehet vele fordulni is, ha defektes a rugó akkor is, gyártófüggő, de elfér felette az alváz.
Szintezhető pótok, amiket használnak is, meg sokszor úgy kell mozgatni is, menetszinttől eltérően.
Válasz Gumóka #3250. hozzászólásáravalamelyiket húzhatod előre de fordulni nem tudsz és valamelyik meg se mozdul , újak meg se mozdulnak
Válasz Gumóka #3252. hozzászólásáraja értem!
Válasz fexco #3251. hozzászólásáraBe, mert rugóerőtárolós, de most nem a fékre céloztam konkrétan.
Egyébként ki lehet tekergetni a köcsögöket.
Válasz Gumóka #3250. hozzászólásáranálam ha elmegy a levegő ,befognak a fékek.??
Válasz Dvili #3245. hozzászólásáraNem azt mondtam, hogy szart kell venni.
Ha egy kurva deka levegő sincs az egész póton, akkor is húzható. Csak mondom.
Válasz $HMP$ #3246. hozzászólásáraEddig volt egy bérfuvaros, de sajna nyugdíjba ment, itt felénk nincs ilyenre lehetőség ezért muszáj megoldanom.
Válasz Dvili #3247. hozzászólásáraAz új az új soha a kva életben nem használódik el ha nem terheled túl földdel ganajjal kővel.....termenyt hord rajta majd az ükunoka is.
Válasz Büresz #3236. hozzászólásáranincs azzal baj amit írsz, de ritka a normális állapotú, ha meg kerékagy fék forgózsámoly munkahenger plató gumik cserés az nem lesz olcsóbb szinte mint az új , jelenleg 3-6 millió csak platócsere 8,5 méteresen ki mit kíván és akkor hol van többi amit felsoroltam
Válasz Büresz #3243. hozzászólására700hat is betud hordani 2 felujitott a saját telephelyre egy emberrel.
Biztos hogy nagy luxus 1 kismaszeknak venni újakat.
Átlag nem nagy szolgáltató kombájnhoz a 50t elhordószekér is kevés tud lenni közelbe hordáshoz úgyhogy esélytelen 3 nagy szekeret venni 4050millioért pár 100000ből az arató teherkocsijait megfizeted arra a pár fuvarra.
Válasz Gumóka #3237. hozzászólásáranos elmegy levegő vagy szelep beszarik vagy bármi te sehova se húzod pótot, mivel többet áll mint megy a pót ezért állásában fog tönkremenni, 40 fokban köszi de lemondok ilyen csodákról , kamionosoknak nagyon jó, valóban, de mezőgazdaságra felejtős , millio km res alvázakat megette a só, légrugó tartóját célszerű ilyeneken cserelni és ha leereszt nem fordítod el ,mert csak egyenes irányban tudsz menni vele . Kértem már kölcsön egyszer olyat amit 20-30 percig kellett tölteni mert mindenhol is eresztett , köszi de tanultam ebből, nekem erre nincs időm , nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi .