A jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottság érdemesnek találta az Agroinform.hu oldalt a Business Superbrands 2023 védjegy viselésére.

Bolyki Bence, az Agroinform.hu portálvezetője vette át az elismerést – Fotó: Agroinform

Business Superbrands Program

Idén tizenhat éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásaival létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

oklevél

Az Agroinform több évtizede meghatározó szereplő az agrárinformáció-szolgáltatásban

Az Agroinform.hu Magyarország egyik vezető mezőgazdasági portálja, melynek fő célja a hazai gazdálkodók versenyképességének fejlesztése szakmai információk nyújtásával és a mezőgazdasági kereslet és kínálat hatékony összekötésével.

Ennek elérése érdekében platformot biztosít az üzletkötések és a közösségi információcsere számára egyaránt, miközben lehetővé teszi a tájékozottsághoz szükséges szakmai hírek gyors és széles körű elérését.

Az Agroinform márkanevet 1967 óta használják mezőgazdasági információk közzétételére, portálként 18 éve működik. Jelenlegi látogatóinak száma megközelíti a havi egymilliót, piactere folyamatosan több mint 2,5 millió mezőgazdasági ajánlatot közvetít látogatói számára.

A portál agrárnapilapként üzemel, a mindennapos, gazdálkodáshoz szükséges információkat közli havonta mintegy 700 darab hír, közlemény, szakmai cikk formájában. Az Agroinform hírlevélből naponta 90 ezer címzett értesül a legfontosabb hírekről, az aktuális piaci helyzetről és az Agroinform partnereinek ajánlatairól.

Az Agroinformon megjelenő szakmai cikkeket és nemzetközi szakmai hírszemléket az országos médiumok is egyre inkább kiindulópontnak tekintik a mezőgazdasági hírkínálatuk összeállításában.

Az Agroinform.hu egyedülálló médiakoncepciójában hangsúlyos szerep jut a hírek, a fórum és a piactér hármasának. A folyamatosan magas napi látogatószám, és az, hogy az Agroinform valódi "love brand" lett, a bizonyítékai annak, hogy ez a koncepció működik, és az agráriumban dolgozók számára korosztálytól függetlenül jó támpont a napi feladatok végzéséhez, a kötelezettségek teljesítéséhez, a lehetőségek, más gazdálkodók által bevált gyakorlatok megismeréséhez.

"Hatalmas elismerés számunkra, hogy idén a Business Superbrands 2023 díjjal jutalmazták a tevékenységünket, beért a gyümölcse a portál fejlesztésébe fektetett munkának. Az agráriumban kifejezetten nehéz idők járnak, ami természetesen nekünk is kihívás. Mi ezt az időszakot arra használjuk fel, hogy fejlesszünk. Rengeteg energiát fektetünk a portál mobilváltozatának optimalizálásába, hiszen látjuk, hogy a gazdálkodók leginkább ilyen eszközökön keresik az információt. A social médiában már egymillió feletti elérésünk van, ami nem csak siker, hanem felelősség is, ezért fejlesztő csapatunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy felhasználóbarát módon a lehető legtöbb hasznos információt tudjunk eljuttatni az agráriumban érdekelt szereplőknek" – mondta Bolyki Bence portálvezető a díj elnyerése kapcsán.

Az Agroinform élére állt annak a törekvésnek, melynek célja az agrárinformatikával, precíziós gazdálkodással és a mesterséges intelligencia mezőgazdaságban való alkalmazhatóságával kapcsolatos információk összegyűjtése és hozzáférhetővé tétele. Ennek a munkának egyik fontos eredménye a PREGA konferencia, ahol mintegy 100 szakmai előadás keretében ismerhetik meg a gazdálkodók a legfrissebb, legmodernebb agrártrendeket, innovációkat. "A most elnyert díj reményeink szerint hozzájárul ahhoz, hogy a gazdálkodók még nagyobb figyelemmel kövessék a hatékony és fenntartható agrárium felé vezető megoldásokat. Ebben továbbra is számíthatnak az Agroinformra a PREGA-n és az év 365 napján is" – mondta a Business Superbrands 2023 díjat elnyert portál vezetője.

Az Agroinform.hu immár 7 alkalommal nyerte el a Magyar Brands díjat, illetve 2023-ban Dun & Bradstreet AAA Gold Tanúsítványt kapott az Agroinform Média Kft. Utóbbit a pénzügyileg legstabilabb cégek nyerhetik el, az ilyen tanúsítvánnyal rendelkező vállalattal történő üzleti kapcsolat pénzügyi kockázata nagyon alacsony.

Mi alapján döntenek a díjról?

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

superbrands

Nemzetközi Superbrands Program

Idén huszonnyolc éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.

A Superbrandsről, melynek az Agroinform is médiapartnere, bővebben: www.hungary.superbrands.com