Az orosz teherautók vezetői jól tudják, hogy nincs az a technika, ami -50 fokban előmelegítés nélkül, magától indulna. De akkor milyen módszerrel lehet beindítani a hidegben csonttá fagyott teherautókat? A videóban erre láthatsz egy bizarr példát.
A különleges felvételen jól látszik, hogy a személyzet rutinosan dolgozik
Az olajteknő, differenciálmű alá rakott kisebb tábortűz régi, de hatásos módszer, és a rideg körülmények közé tervezett orosz technikának nem is lesz baja ettől. Kevés benne a műanyag, és az elektronika, így a lángok nem okoznak kárt.
A ZIL születése
A Moszkvai Gépkocsi Társaságot (AMO) 1916-ban alapították, amely a harmincas években már a Sztálin Autógyár (ZiSZ) nevet viselte, majd1956-tól kezdve egykori igazgatója után Lihacsov Autógyárként működött tovább.
Az AMO ZIL a története során több mint 7 millió 850 ezer teherautót, 12,2 ezer vezetői személygépkocsit, 37,6 ezer autóbuszt, 3,2 millió kerékpárt.
A cég 2013-ban csődbe ment, a város területén belül lévő, korszerűtlen gyárat felszámolták és a helyén lakásokat és irodákat építettek. Csak néhány ipari műemléknek számító épületet tartottak meg.
Videón egy teljesen felújított benzines ZIL-130-as
A teljesen felújított V8-as benzinmotorral szerelt, 1986-os ZIL-130-ast egy hazai YouTube csatorna, a Gehilio's Garage próbálhatta ki. A legendás teherautó eddig csupán 570 kilométert tett meg. Csodáld meg Te is!