Nemcsak platós, billenős, hulladékgyűjtő és horgos konténeremelős felépítményekkel kívánják gyártani és értékesíteni, de akár hóekés és síkosságmentesítő vagy útseprő kefével is. Sőt, szériában 4x4-es meghajtással készül!
Ari 1570 – fotó: www.ari-motors.com
Nemcsak nagyvárosba, akár falura, farmokra is!
Igaz, az Ari Motors fő profilját az úgynevezett „utolsó mérföldes" könnyű logisztikai és nagyvárosi karbantartó járművek alkotják, de a mostani 1570-es típussal ezen túlléptek. Az állandó összkerékmeghajtás és az opcionális terep- vagy kimondottan fűkaszálásra való felnikkel és abroncsozással már továbbgondolható lehetőségek adódnak, mint például egy gazdaság vagy állattartótelep mindenes, környezetbarát kiszolgáló járműve.
Fuvarozhatnánk vele akár permeteződrónt vagy vetőmag- és műtrágya-utánpótlást a szántóföldekre, kiszolgálva a gépeket, de még kis műhelykocsi is lehetne, vagy kistelepülési önkormányzat által használható, esetleg falugondnoki gépkocsi.
A 35 kW (48 LE) teljesítményű kisteherautó hasznos terhelhetősége 1500 kilogramm,
összkerékhajtással rendelkezik, és akár 1,6 tonna vontatására is képes! Számos extrával kérhető – köztük légkondicionálóval –, bár ezt még a gyártó nem pontosította, sőt a 1570-es típus még a honlapjukon sem szerepel, bár a vételárat már közzétették.
A kisteher végsebessége 70 km/óra, ezzel már nemcsak autóúton, de még autópályára is felhajthatnánk a KRESZ értelmében, bár nem valószínű, hogy örülnének nekünk.
A szabványos fogyasztás 19,2 kilowattóra, amely akár 170 kilométeres hatótávolságot is lehetővé tesz. Az Ari 1570 négy színben lesz kapható, köztük a „közműves" narancssárga színben, nettó 56.990 eurós áron (egyelőre).
A fentiektől függetlenül kétségtelenül jó alternatívája lehet a megszokott dízel kisteherautóknak és pick-upoknak falun, tanyán és nagyvárosban egyaránt.
Ari 1570, sokcélú kishaszonjármű, a vidék esélyese is, bár az ára még elég borsos – fotók: www.ari-motors.com
Forrás: www.e-medienportal.net