Ügyfélkapus bejelentkezést követően, az ún. Ügyfél-tájékoztatási rendszerben az újonnan kialakított „Folyószámla adatok” fülön minden kedvezményezett több évre visszamenőleg lekérdezheti az összes részére megtörtént kifizetést, nyomon követheti az egyes kérelmekre megítélt támogatást és az esetleges tartozások kiegyenlítése után ténylegesen kifizetett összegeket is.
A felületen megjelenő adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, az egyes döntések – amelyek azonosítója szintén szerepel ezen a felületen – tartalmazzák a hivatalosnak tekinthető információkat.
Az Ügyfélkapura érkező üzeneteknek két nagy csoportja van:
1. Ha a kifizető hatóság közölni (pl. támogatói okirat), vagy kérni (pl. hiánypótlás) akar tőlünk valamit, akkor docDescr típusú, olvasható, pdf fájlokat küld.
2. Az "olvashatatlan" xml fájlok a hitelesített visszaigazolások az MVH felé általunk beküldött támogatási kérelmekről, hiánypótlásokról, adategyeztetésekről, egyébről. Ezek általában "W"-vel kezdődnek, (pl. a W1450 kódszám az anyajuh támogatási kérelmet jelöli). Ezeket célszerű tartóstárba helyezni, ugyanis ezekkel a visszaigazoló nyugtákkal bizonyítjuk, hogy például határidőben beküldtük az adott kérelmet stb.