Gázolaj árak 644 Ft Benzin árak 625 Ft EUR 416.32 Ft USD 400.8 Ft CHF 443.07 Ft GBP 501.5 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5866 hozzászólás
Nincs profilkép
#4966 Ares 826
2020-11-18 21:04:51

Válasz ND #4965. hozzászólásáraHát ez Tátra betegség, kereszt lengőkaros a hátsó felfüggesztés is rajtuk, és ha el van fáradva a rugó így állnak a kerekek sajnos!

Nincs profilkép
#4965 ND
2020-11-18 20:56:49

Válasz Jancsi3527 #4962. hozzászólásáraA hátsó keréknek így kell állnia?

Nincs profilkép
#4963 Róbert86
2020-11-18 17:58:15

Válasz Sk Laci #4956. hozzászólásáraMelyik az a legroosszabban összerakott traktor?

#4962 Jancsi3527
2020-11-18 17:58:11

Válasz Jancsi3527 #4961. hozzászólásáraElnézést Nagyráska ahol árulnak mezőgazdasági gépeket

#4961 Jancsi3527
2020-11-18 17:46:10

Válasz Szabi. #4959. hozzászólásáraKibe vonogatni elég macerás pl itt szlovákba vizsgáztatás minden bevonásával sok pengő! Pl van most itt Szlovákiába farmer rendszá de csak masod és harmadik osztályú utakon használható igaz írja ha mezőgazdasági munkát végeznek pl szezon aratás akkor talán érdemes venni egy öreg 148 agrot azt rendben és talán meg éri Laci ha olvasod majd nézd meg a bazoson Abarán- oborin árulták a teher és mindenféle mezőgazdasági gépeket a tol z ig smile sweatdrop

#4960 Gumóka
2020-11-18 15:23:08

Válasz Szabi. #4959. hozzászólásáraA pénzed akkor is áll benne, tehát a gépre költött pénz előbb hasznosul egy traktorban, mint a teherkocsiban

Nincs profilkép
#4959 Szabi.
2020-11-18 15:06:22

Válasz Gumóka #4958. hozzászólásáraNem használod, ki kell vonatni ideiglenesen.

#4958 Gumóka
2020-11-18 14:00:43

Válasz Sk Laci #4956. hozzászólásáraKiveséztük nagyjából ezt az autó témát, de használtan abból is vehetsz szart, akár trakiból.

Jó az autó is, csak mint mezőgazdász, a trakit neked is előnyösebb lenne, még, ha kicsit többet is kerülne, mint az autó, mert az autó szezonon kívül csak áll, az aratás az év napjainak legkisebb %-át teszi ki.

A pótkocsi meg olcsóbb fenntartású, ha az áll, mégse visz annyi ojrót.
A trakit meg tudod használni tavasztól őszig, így jóval hasznosabb, mint az autó.

Tehát összességében hosszú távon előnyösebb lenne egy traktoros szerelvény, mint egy teherautó.

#4957 Jancsi3527
2020-11-18 10:21:56

Válasz Sk Laci #4953. hozzászólásáraSzia Laci azt tudom felétek menyi kB itt nálunk meg munkanélküliség meg semmi fejlesztés és igy esnek az arak csak nézd meg a bazoson királyhelmecen környékét smile sweatdrop

Nincs profilkép
#4956 Sk Laci
2020-11-18 08:09:46

Válasz szanberg #4952. hozzászólásáraCsak amilyen szerencsés kezem avn, biztosan a legszarabbat sikerülne megvennem. Lásd a NH-ot. Tiszta újonan vettem a legrosszabban összerakott traktort. Mi lenne ha használtra kerülne sor?
Egyszer sikerült egy vacak Crystált vennem, amibe nem láttam bele. Na ez pénzbe került, még gatyába ráztam.

Nincs profilkép
#4955 Sk Laci
2020-11-18 08:07:17

Válasz bandigh #4950. hozzászólásáraMondasz valamit, de silókban eddig nem gondolkoztam.

Nincs profilkép
#4954 Sk Laci
2020-11-18 08:06:26

Válasz Szabi. #4948. hozzászólásáraMegtörtént, de megtart még eltakarítom, nem kis összeg, ha még az épitkezési törmelékért is fizetni kell. Kert partos, rendes emelkedő, ezt lebágerozni. Raktárat lehet épiteni, ha a falu beleegyez. Annélkül nem kapok épitkezési engedélyt.

Nincs profilkép
#4953 Sk Laci
2020-11-18 08:03:19

Válasz Jancsi3527 #4949. hozzászólásáraNálunk a duplája, de nem Léva szomszédságában, mert ott min 3x annyi.
Én a szomszéd telket romházzal 12 000 euróért vettem meg /de csak azért mert szoszéd telek/.
Kert úgy benőve fákkel bukrokkal, hogy gyalog probléma volt átmenni, eddig sikerült kb 90% kitisztítani. Kinti kertrész az még várat magára, az is totális "dzsungel".
Házból már az én telkemre is be van dőlve. Tegnap elkezdtem szedni le a cserepeket, de raklapra rakva, mert a faluban "szolgáló" papnak szüksége van a cserépre. Lent meg szépen rakosgatni.
Ha csak dobálnám a pótkocsira, már meg lenne. Ma folytatás, de nem lessz meg.

#4952 szanberg
2020-11-18 07:22:02

Válasz Sk Laci #4942. hozzászólásáraNem is a típus itt a lényeg, hanem a gép jármű kategória, az 50 feletti váltó és a megfelelő gép méret.
Megjegyzem, kb a feléért vettem a fendtet mint te az új johndeerodat, szóval nem ezen fog ez múlani.

Nincs profilkép
#4951 Szabi.
2020-11-18 07:19:11

Válasz Jancsi3527 #4949. hozzászólásáraEbből venni(akár többet is egymás mellett) és telephelyet csinálni belőlük(ha a hatóság engedi).
Azért ezek a “nem pénz” érte kategória.......

#4950 bandigh
2020-11-17 23:03:30

Válasz Sk Laci #4944. hozzászólásáraValami ilyenben kéne gondolkodnod. Beletennéd, aztán onnan kihordod amikor vége az aratàsnak

#4949 Jancsi3527
2020-11-17 22:44:08

Válasz Szabi. #4948. hozzászólásáraSzia Szabi kint kelet Szlovákiában pl Terebesi járás a magyarlakta részeken találni 5000€ tol 13000 ig portát lakasal smile sweatdrop

Nincs profilkép
#4948 Szabi.
2020-11-17 19:11:11

Válasz Sk Laci #4944. hozzászólásáraEgy telek vagy egy régi ház telkestől, nem éri meg venni ? Mennyibe kerül ez kint nálatok ?

Nincs profilkép
#4947 Rabó001
2020-11-17 19:09:32

Válasz Sk Laci #4939. hozzászólásáraÉrtem. Én nem vennék ennyire teherautót, azért amit kb. Szanberg leírt.

Nincs profilkép
#4945 .Richard.
2020-11-17 18:22:13

Válasz Sk Laci #4944. hozzászólásáraHosszban sem fér el? Pedig az a megoldás. Ha kicsi is az igényekhez képest akkor is nagy segitség.

Nincs profilkép
#4944 Sk Laci
2020-11-17 18:18:10

Válasz .Richard. #4943. hozzászólásáraRaktár a volt tsz helyén nem tudom felépiteni, mert nem elég széles a parcella , hogy egy normális 18 m széles raktár elférjen.
Otthon a háznál elég komoly terénelrendezésre lenne szükség.

Nincs profilkép
#4943 .Richard.
2020-11-17 18:15:18

Válasz Sk Laci #4939. hozzászólásáraMiként jönnének ki jobban a számom? Egy fedett tárolo amibe hordani lehet kombájn alol aztán onnan kényelmesen letakarva akár esőben is a száritora hordani? Évek alatt nem lenne ez nyereségesebb? Egy homlokrakodos az hosszabitva 5méterig felpuoolná. Olcsobb a fuvar meg a kamion?

Nincs profilkép
#4942 Sk Laci
2020-11-17 18:15:17

Válasz szanberg #4941. hozzászólásáraCsak nekem nincsen Fend 936 traktorra.

#4941 szanberg
2020-11-17 18:11:45

A 936 amit hoztam az T5 kategória, legálisan mehet 40 felett, lényegében amennyivel bír.
Ehhez kapcsolódó pótkocsival bárhol védve vagy és haladsz.

#4940 szanberg
2020-11-17 18:01:05

Válasz Sk Laci #4939. hozzászólásáraTeljesen marhaság az ilyen teherautó, alig tud vinni anyagot, drága fenntartani és nincsen terepjáró képessége.

Add el a két traktorodat, vegyél egy normálisat egy nagy póttal és 55-el repülsz mint a szél!

Mi a 6497-el kombájn alól az átvevő helyig 10-15kmes távolságoknál szoptatjuk meg a kamiont, kaputól kapuig hamarabb ér a traktor mint amaz és még a kombájnos sem anyázik mert ki kell hordani minden ürítést. persze ez most nem igaz, mert most bármire is ki kell hordani.

Nincs profilkép
#4939 Sk Laci
2020-11-17 17:46:20

Válasz Rabó001 #4938. hozzászólásáraIgen, a termény beszállitására lenne 95%-ban. 25 km-re szállitani a tábolabbi parcellákról eltart a traktorral. Aratás alatt probléma a fuvart bebiztosítani kombajnhoz, ha nem egy cégtől jön mind a kettő.

Nincs profilkép
#4938 Rabó001
2020-11-17 17:39:14

Válasz Sk Laci #4936. hozzászólásáraHát, úgy nagyjából olvastam a topikot, de nem igazán lett világos nekem, hogy miért akarsz annyira teherkocsit venni, hogy a gabonádat befuvarozd. Aztán lehet csak azért, mert nem figyeltem minden hozzászólást, bocs.

#4937 Gumóka
2020-11-17 09:09:41

3 tengelyest inkább. Az 25t össztömeg, a 2 csak 18. Önsúlyra meg nem sokkal nehezebb a 3 tengelyes. Ott meg egy 6x4 is már tud földön, ha esetleg nem sikerül 6x6-ot találni.

De azt tudni kell ezeknél is, hogy dobfékesek, a nem hajtott kormányzott az szerelte tárcsával, de ha már hajtott, az is dobos.

Volt 8x8-as Iveco nálunk, asszem 2008-as volt, az is végig dobfékes.

Terepre meg kell legalább a két hajtott tengely.

Nincs profilkép
#4936 Sk Laci
2020-11-17 08:17:02

Válasz Sk Laci #4935. hozzászólására3 tengelyes Man 400 lovasban 3 oldalra billent, van kínálatban 37 000 euró+adó, ami 365 Ft/eurónál 13 505 000 Ft +adó. És ha még azt vesszük, hogy 1999-es gyártmány......

Nincs profilkép
#4935 Sk Laci
2020-11-17 08:14:29

Válasz Claastra. #4933. hozzászólásáraMilyen évjáratú volt a Man azért az 1 milkáért, és milyen állapotban?
Ennyi pénzért Sk-ban nem kapok, ha csak nem fogok ki alkalmi vételt.
Minálunk ennyi pénzért esetleg Skoda 706 vagy Liaz 24 van eladó 4x2 kivitelben. Azért 40-50 éves vasakkal én sem szeretnék közlekedni, ha viszonylag olcsó fenttartani.
Mifelénk rengeteg ilyen Skoda, Liaz volt, de a 90% kiszórták müszakin a dobfékjeik miatt.
Sajnos a Tatrák is pont a müszakin égnek ki : hiába fékel jól de a dobfékek összhangja és az emisió kidobós.

#4934 bandigh
2020-11-17 06:49:47

Válasz Claastra. #4933. hozzászólásáraItt volt aki sokáig egy hátsókerekes pótkocsissal hordta a szemet. Reggel még én húztam be a kombájnnal, de megrakva bárhonnan kiment. Lényeg h elektronika nélküli, manuális váltós volt, nem akkor torpant meg, meg váltott sebességet amikor a legjobban húzni kéne. Mondjuk a rutin sem ártott smile sweatdrop

Nincs profilkép
#4933 Claastra.
2020-11-17 05:32:40

Válasz Sk Laci #4932. hozzászólásáravisszatérva az alapkérdésre,a sima 4x2-es billencsek nem alkalmasak számodra,nekemamikor voltak allor átrakókocsival raktam őket szilárd úton,nagyon tehetetlen autók,ha közel akarsz menni a földhözmvagy esetleg még rá is mennél akkor kell a 4x4 vagy 6x6,csak azok nyugatiban méregdrágák,sima billencs 4x2 Man 19403-t 1millióért adtam el márciusban,ugyanez terepesben már 4-5milla

Nincs profilkép
#4932 Sk Laci
2020-11-16 21:16:14

Válasz Gumóka #4931. hozzászólásáraAz egyik cég, ahol adom el a terményt Ivecok vannak. Tatrák után Scániákat vettek, majd két Ivecot. Az egyik már 1 millió felett van, gondmentesen. Scániák már csak az udvarjukon belül járnak a terménymozgatásnál használják, de amint néztem, megint új Ivecok+pótok vannak az udvarjukon.
Ha jól tudom, akkor már 9 Iveco van nekik pótokkal.
Nehéz megmondani mennyi van valójában, mert van 5 felvásárló központjuk, meg megvásárolt tsz-ek. Álhatnak ott másikok is.

#4931 Gumóka
2020-11-16 20:21:34

Válasz Sk Laci #4930. hozzászólásáraÉn a helyedben maradnék az iveconál. Azért neked nem kell napi több száz km-t menni, amire neked kell, szerintem megfelel, kis törődéssel kiszolgál, fenntartani sem drága, a használtpiacon meg a Renault mellett a legolcsóbb. Nálunk itthon 4 tengelyesbe rengeteg megy, mert újban is a legolcsóbb.
Elektronika mellékes, ha nem világít benne valami, az nem is ivecosmile laugh
A féle elbaszott hátul a dobos, minden dobra két munkahengert tett, automata állítósak, amivel addig nincs baj, még meg nem meríted a sárban, mert akkor megszórjuk, nem tud racsnizni, nem állít utána, ezt ott tudod észrevenni, hogy behúzott kézifékkel is megy a szekér. Felújítani ezt is filléres, meg van hozzá készlet. A szilentezése a felfüggesztésének lehet még rossz, azt szereti koptatni.

A 3 tengelyesnél a hátsó duplahúzó oldalanként 1 laprugókötegen ül, annak a két tengely között egy himbán keresztül csatlakozik a vázra. Ezen tud fordulni a köteg.

Ez gyenge pontja, a himba bronzperselyes olajban fut, belül ki szokta enni a szimmeringet, aztán az olaj elfolyik, így gyorsan kopik. Ezt úgy tudod nézni, hogy nem lóg, hogy koppra aláfordítod valamelyik irány a kocsit, ha lóg, a két tengely nem lesz egy vonalba, ezt a tükörből is látni, valamelyik rugóbak a tengelyen képes beleérni a vázba. Nálam ha rakottan a kopott himbával alá kellett tekerni még hallani is lehetett, ahogy hozzáütődik a vázhoz.

Ezt szopás javítani.

Nálunk szakadt le váltó is, de motor tartó bak is, vagyis nem a bak, hanem a csavarok él kitöltött a blokk oldala, aztán a turbó tartotta a motort.

ZF kézi váltó faék, ez rudazatos, ugyanez a mercinél pl. Hidropneumata vezérlés, na az még szopóroller.

Azt azért hozzáteszem, hogy nálunk eszetlen módon kellett használni a kocsikat.
A terepesek erősített bolygóműves húzóval jönnek, ott feltétlen figyelni, hogy az ikerkerék ne lazuljon le, mert leüti a cilindert, ez 6 éve 90 ezer Ft volt.
Billencset kuplungozni két embernek 4-5 óra, azt akár a mező közepén is lehet cserélni.

Első laprugóköteg ha nem gyári, hanem utángyártott, azt szereti tördelni.
Nekünk eurotrakkerok és trakkerok voltak.

Viszont tényleg MTZ szindróma, könnyen lehet tárolni, hogy menjen, ha épp nincs idő rendesen javítani.

Turbot kompresszort sokat cseréltünk, bár inkább a hanyagság, mert a por erre meg, turbóból vakartam én késsel is ki az olajos homokot.

De mondom, itthon az építőiparban, földmunkában üzemelő teherautók 70%-a szerintem Iveco.



Nincs profilkép
#4930 Sk Laci
2020-11-16 19:42:06

Válasz Gumóka #4929. hozzászólásáraMég egyszer köszönöm az információt. Végzek a kinti munkákkal, és talán kezdek nézelődni komolyabban a teherkocsi piacon. Nagy kedvem sohase volt teherkocsit tartani, de lehet megváltozik a véleményem. Majd még meglátom.

#4929 Gumóka
2020-11-16 19:17:57

Válasz Sk Laci #4928. hozzászólásáraE3-nál még nincs adblue, jók azok a motorok, de mivel injektorosak már ezek is, így azért az üzemanyagra érzékeny, ha meg hibás az injektor, azt nem biztos észreveszed az E3-nál, sőt, inkább nem, aztán ha az miatt lyukas a dugattyú, na ott kell zsebbe nyúlni. Akkor meg inkább a bontott motor, ivecoba mi vettünk nem is egyet, fél Milla körül már kaptunk jót itthon.

Egyébként strapa szerszám a Volvo, nekünk az a két sok kméteres kocsi többet tudott terepen mint az Iveco, csak ugye eladás előtt már nem költöttek rá, a főnink meg szó szerint képről vette őket, bár lógott a belük, de dolgoztak, viszont sok pénzt is vittek, mert drága hozzá minden. Ezek FM volvok voltak, az egyik E2, a másik 3. Az adagolós a bika motoros volt, a másik már kicsit gyenge volt.

Ha azt nézzük, az Iveco a teherautók mtzje. Egyébként ha van gazdája aki mindig egy kicsit simogatja, jó az, de ugye a használt teherpiac is érdekes...
Nálunk is az volt a legnagyobb baj, hogy 130%-on járattuk a kocsikat, költve csak ami a legszükségesebb szezonban, vagy tákolva, aztán télen meg nagyjavítás, ha odaért.

De példának okáért az ivecoba eltörött a hídban a kardán nyelestengelye, ráadásul az elsőben, ahonnan a második is hajtást kap, ez 7 éve 750 ezer forintba került, a következő évben nekem a tatán leszakadt az egyik féltengely tányérkereke, ott mind a két hátsó hídból csak a ház maradt kb, mert rommákopott a bele, az 1,5 Milla volt kompletten Komárnoból hozott gyári alkatrésszel.

Nincs profilkép
#4928 Sk Laci
2020-11-16 18:58:22

Válasz Gumóka #4927. hozzászólásáraKöszi az infót.
Amit írtál /sikerült kiismerni, sajnos/, ez szerint a Volvo felejtős?

Iveco és a Volvo is E3 besorolásu. Van itt Adblu, vagy csak katalizátor?

#4927 Gumóka
2020-11-16 09:34:27

Válasz Sk Laci #4926. hozzászólásáraVolvohoz drága lesz az alkatrész, az Iveco olcsóbb, de nyűgös. Elektronikailag 0 a motorja a porra érzékeny, a felfüggesztésébe vannak gyenge pontok. Maga a cursor motor jó egyébként, pörgős. A régi adagolósak se rosszak.

Ivecoból volt nálunk 16, 2001-2008 évjárat közötti, meg volt Volvo is kettő. A volvok meg 4 tengelyes léttükre 1,5 mill. Kmes kocsik voltak, ezeket a márkákat jól sikerült kiismerni, sajnos.

Nem a 815, hanem a csőrös (148) pl. Az erre a normál fülkéseket. De ezt minden ismerős mondta, aki Tartozott, meg járt még csőrössel is, hogy terepen lényegesen jobb volt.

Bükkábrányba láttam az újabb csőröst a jamalt, meg mentem is egy kört vele, hát az tényleg bivaly volt.

Nincs profilkép
#4926 Sk Laci
2020-11-16 09:09:45

Válasz Gumóka #4925. hozzászólásáraMajd meglátom.
Per pillanat van a közelembe egy Vovo és egy Iveco konténeres eladó. )Szerdán ránézek, ha az idő kiadja. Ma nemtudom dolgoznak e, mert holnap Sk-ban ünnep van.

Írnál valamit az öregebb 815-ről, hogy megette a Terrnot? Miben más a terénben?

#4925 Gumóka
2020-11-15 18:39:22

Válasz Sk Laci #4922. hozzászólásáraIgen, az öreg 815 is képes szépen rohadni egyrészt, másrészt meg a hajtás, amit nem szabad csak "valahogy" összerakni.
Viszont én mindenképp agrot néznék, ha pót nem kell utána, az legalább hosszú alvázas, van a Platón m3 ami viszi a terményt.

Az, hogy hidegen füstölve indul a motor nem baj, az öreget mi is csak sámánnak hívtuk, melegen kék füstje ne legyen aztán annyi.

Nincs profilkép
#4924 Sk Laci
2020-11-14 18:43:02

Válasz Claastra. #4923. hozzászólásáraTandem 3 oldalra billentős BSS. Pontos tipusát nem tudom, mert ezeket sohase nézegettem.

Nincs profilkép
#4923 Claastra.
2020-11-14 18:37:04

Válasz Sk Laci #4922. hozzászólásáraHa bss a pot és reális árat mondassz érdekelne

Nincs profilkép
#4922 Sk Laci
2020-11-14 18:18:24

Válasz Gumóka #4919. hozzászólásáraAmikro kifutott a motor, és hoztak másikot, akkor nem nézték, milyen volt benne azelőt, csak legaláb teljesítményre legyen min. annyi amenyi volt.

12V turbú volt abban a Tatrában is, amelyik a katonaságon hozzám volt beosztva.
Léván is volt egy billencs, répába is járt, megrakva partoknak felfelé "nyomta" a személykocsikat maga előtt. De mikor a fuvarozócégben kifutott a tatraszezon Scániákra mentek át, és eladták a Tatrákat, Liazokat.

Amit néztem a hirdetésben Tatra 815 hátra billentőset, ma felhívtam, mert nem volt messze /25 km/, de tegnap új tuljra lelet. Erről lekéstem.
Van még egy 60 km-re, de csak pótkocsival egyben lehet megvenni. Pótkocsira nincsen szükségem, így nem tudom mit csináljak. Nem akarok kupeckodni, hogy majd eladjam a pótot. Meg természetesen + pénz a pótkocsi ára.
Sok Tatra van a hirdetésekben, de amikor a képek szerint is látni, hogy a "húst már régen lerágták, csak a csont maradt". Ócskavasra nincsen szükségem.

Nincs profilkép
#4921 Sk Laci
2020-11-14 18:06:08

Válasz Jancsi3527 #4920. hozzászólására2200 fordulatra tekertette a traktorokon.
Benzinkocsin talán 5500 fordulatra, nem figyeltem, mert nyugodt voltam, hogy az Ăreg Felícia átmegy az emiszión. Azon a motoron 272-273 000 km van, de emiszió terén olyan mint új korában.
Tavaly a diesel SUV-t Ssanyongot talán 4400 tekertette, mert ott annyi a max fordulat.
Be vannak írva a számitógépben a gyári adatok, és ha a fordulat nem éri el az előírtat, hibás mérésnek veszi a gép. 2 hibás mérés esetén 10-nél újból kezded a 10-et mérni. Kidobja a rendszer.

Sajnos a rengeteg kamera miatt nincsen lehetőség megbuherálni a méréseket.
Én is költöttem minden jármüre ami ment müzakira, hogy lehetőleg elsőre menjen át.

#4920 Jancsi3527
2020-11-14 10:35:40

Válasz Sk Laci #4915. hozzászólásáraSzia Laci ennek voltam stk szeptemberben semmit nem változott sőt szigorúan mint még soha irtad kitekerte a fordulatszám 2200ba na nekem 6800tekerteki
Azt hitem ki ugrik a motor utánam a cigány gyerekek valami Fordal egy csavar a kerékböl hibázott haza is kulték smile cowboy

#4919 Gumóka
2020-11-14 00:30:17

Válasz Sk Laci #4913. hozzászólásáraNálunk a régiekbe én nem láttam itthon gyári turbós v10et. Meg v12-t sem, az csak a nagy 813-ba volt. Magyarországon szerintem így volt elterjedt, azért is nem találkoztam vele. Szlovákiába is sokat láttam ott félig meddig hazai gyártás is volt egykor.

#4918 Gumóka
2020-11-14 00:25:08

Válasz Rabó001 #4914. hozzászólásáraAzért én sajnálom a léghűtéses, igaz kicsit hangosabb volt tőle a motor, meg a méretei is nagyobbak, de igénytelen volt és soha nem tudtam benne megmelegíteni addig az olajat, hogy rákapcsoljon a venti.
Strapa jó motor a paccar is, csak a darab kicsit lomha volt.

Meg azt azért tudni kell, hogy a Tatra tudott először egy sima mechanikus adagolós motort euro3ra hozni. Az e4nél az adblueval megfogták már azt is, mert a motor ugyanaz volt, csak a norma miatt gyengébb.

#4917 Gumóka
2020-11-14 00:19:39

Válasz Sk Laci #4913. hozzászólásáraA 148-ba is volt V8. Csőrösbe nem igen fért be a plusz 2 hengersmile laugh Viszont verték a 815-öst.

Javarészt TerrNot hajtottam, volt ujkorátol 1 gazdász, azt 4 évesen kaptam meg, utána cégváltáskor jutott egy 8 éves, annak kellett mindkét hátsó hídját javítani, abba volt 14 ezer óra leadásakor. Ott volt még egy öreg 815 azt is a motor kivételével teljesen felújítottuk a festéssel bezárólag.

Meg volt egy Oroszból hozott TerrNo, az alatt volt 14.00 meg 12.00 méretű nagy kerék bolygóműves kerékaggyal. Annak rövidebb végáttétele volt, viszont terepen az én normál hidasom megette. Azt is reparálni kellett, viszont azon keményen látszott, hogy ütötték,van hátsó difiházak alja papírra kopott. Meg körbe volt verve mindenhol, viszont a motorja annak is patent volt.
Azt azért tudni kell, hogy jó magyar szokás szerint teljesítményes melóink voltak, tehát nyomni kellett nem ritkán jártunk 60 tonna felett is.
Ami még marha jó dolog, a független kerékfelfüggesztés. Rettentő stabilitást tudott adni, meg rossz úton is lehetett vele száguldozni, ha rakott volt. Üresen kicsit parasztszekér effektus a volt.

De mondom, a motorokkal nem volt bajunk. Olaj legyen benne, meg a légszűrő legyen karbantartva, aztán kb. Ennyi.


Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtótájékoztatót tartott az Agrárminisztérium – minden termelőt érintenek az elhangzottak
Sajtótájékoztatót tartott az Agrárminisztérium – minden termelőt érintenek az elhangzottak
Sokmilliós támogatást kaphatnak a legkisebb gazdaságok és a fiatal gazdák.
Rengeteg új szabály jelent meg az év végén – érdemes képbe kerülni a változásokkal
Használt MTZ gumi eladó
Használt MTZ gumi eladó

160.000 Ft

Vogel Noot Gruber
Vogel Noot Gruber

800.000 Ft

10 darab 7 hónapos Gyöngyös eladó
10 darab 7 hónapos Gyöngyös eladó

2.500 Ft

Gruber 11 kapás
Gruber 11 kapás

2.930.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]