Gázolaj árak 658 Ft Benzin árak 640 Ft EUR 408.33 Ft USD 388.8 Ft CHF 429.37 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4849 hozzászólás
#1299 szanberg
2011-05-15 13:10:54

Válasz #1295. hozzászólásra

Én viselek mindent, meg bánja a faxom...

Fogadjunk az S60 D5vezetése csalódás volt a Tálesz utánsmile lol

#1298 szanberg
2011-05-15 13:09:53

Válasz #1294. hozzászólásra

Barátoméknál most is bakon van s híd nincs alatta:-)
Aztán T180-at is húztak szét 2000-nél, kétmillás végszámla miegymás...
de ilyenek megesnek, nemszabad 5-ös ekét akasztani rá kötöttben és nemlesz baja!!!
smile thumbupcool

Nincs profilkép
#1297 Lala5995
2011-05-15 13:07:54

Válasz #1293. hozzászólásra

Nem lesz birok! A John Deere is sok embernek jó, de aki szidja.... A Claas Magyarországon tesztelte és teszteli a gépei nagy részét. Kombájnjai a magyarországi éghajlatnak megfelelőek. A New Holland és néhány másik kombájnra kevésbé igaz ez.

#1296 Heccmaster
2011-05-15 13:05:25

Válasz #1291. hozzászólásra

Ha nincsen fesztivál
Nem lesz ágró-kárnyeválsmile w00t

Pedig marhajó agrokarneválozni ........smile lolsmile lol
....még pár köcsögözés hiányzik meg lebuzizás......smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#1295 Lala5995
2011-05-15 13:04:21

Válasz #1283. hozzászólásra

A John Deere motor jó. Ferguson kevésbé.Az igazságot, még ha fájdalmas is. el kell viselni. Valtra és egyéb márkák is jók lehetnek. De A sokat dícsért Opelnél nincs motor gond? A Renault ellenségek nem tudják, mi az önkritika. Claas egy megbízható családi vállalkozás. Az Axiál hiányosságait nem kell rákenni a Claas termékeire. Egyébként néhány Volvóban már ültem. Véletlenül ott, ahol a kormány van, menet közben.

#1294 Mézga
2011-05-15 13:01:53

Válasz #1291. hozzászólásra

láttam én már valtrát felbakolvasmile thumbup hiányzott a híd alólasmile lol

#1293 lala1
2011-05-15 12:59:02

Válasz #1291. hozzászólásra
smile rolleyessmile rolleyes Gyerünk birokra!!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#1292 lala1
2011-05-15 12:58:24

Válasz #1290. hozzászólásra
Hali! Sajna minden újra igaz,hogy sehol sincsenek megbízhatóságban,mint a 10 évvel ezelőtti elődeik.smile cryingsmile cryingsmile crying

#1291 Claastra
2011-05-15 12:56:57

Válasz #1289. hozzászólásra

Nem is csöpögés mint a lux-on, fesztivált a népneksmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#1290 Claastra
2011-05-15 12:55:10

Válasz #1286. hozzászólásra

Csipem hát,csak teli a tököm azokkal aki beül apuka traktorába aztán fikázza a másik márkát,egyforma szarok mind,(persze nem a Valtra)1 bizos ami tény,én alkatrészre nem költöttem 16 éve mióta ezeket nyúzom(és tényleg kiszedjük belőlük amit kell),az uj Claasok,meg Jd-k állandóan segitségre várnak(sok a motorgond,rezgézcsillapitó a kuplungnálpl 5 kiló, és van benne már 2000óra),ha megjön a segitség röpködnek az ezer euróksmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#1289 lala1
2011-05-15 12:52:30

No,végre egy kis pörgés egy topicban!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#1288 Heccmaster
2011-05-15 12:50:45

Válasz #1287. hozzászólásra

mi volt a traktorral?

Nincs profilkép
#1287 Batka
2011-05-15 12:49:58

Válasz #1285. hozzászólásra

Hát nekem is okozott kellemetlen meglepetést a claas/renault traktor, de ahogy most látom, inkább a traktor mint az autó. Meg van a szomszéd kedvenc renaultjának diagnózisa, hajtókarcsapágy, de a hengerfejet is javítani kell, csak az lesz 200 ezer, kb ennyiért cserélték a kuplungtárcsát a trakiban!

#1286 Heccmaster
2011-05-15 12:46:31

Válasz #1285. hozzászólásra

hát hogyne... és ezért is Claastra-ktor a nikked.....smile tongue
ne játszd h. utálod mikor tudjuk h. csiped...smile tongue

#1285 Claastra
2011-05-15 12:35:46

Válasz #1284. hozzászólásra

Autóban verhetetlen,de trakiban kamionban lof@sz a vasp..a,ez a saját véleményem,és a Claasok is sajnos tartják a rönó minőséget,a Claas maradjon a kombájngyártásnál ahoz ért de nem attraktorgyártáshoz(kivéve a Xerion de az más katagótia)smile cursingsmile cursingsmile cursing

#1284 szanberg
2011-05-15 11:53:25

a végére egy poén:

Egyik motoros öreg versenyző cimborám azt mondta, mellesleg kamionos időtlen idők óta, hogy : "inas! aminek vas p*na van az orrán az nem kamion se nem ótó"
smile lolsmile lolsmile lol

a tudná hogytraki is volt ilyen !?!?!?!smile cowboysmile lolsmile whistling

#1283 szanberg
2011-05-15 11:50:54


közben beugrott, hogy már a második Tháliádat koptatod, hát igen S60 kategória, tudod is mi a helyzetsmile lol
Aztán mtz-vel dolgozol amivel semmi baj, néhány éve egy T150 eg egy turbós MTZ-vel kapargattuk a 600hektárt én tudom mit jelent azokkal dolgozni jobban mint te.

Szóval te vagy a rönós csávó, csak a rönó kamion csak a rönó traki csak a rönó autó...

akkor most kinek is fizetnek?

szerinted a johndeer motor önmagában nemjó. a Ferguson váltó sem.
Persze a claas trakiban vagy rönóban ahogy teccik, abban meg világszámsmile lol

smile lol

ha nem szóltál volna bölcsebb maradtál volna...

#1282 szanberg
2011-05-15 11:44:15

Idióta vagy, kezeltesd magad...

Volvo személyautók D5-ös saját volvo motorjaitól jobbat nem kapsz a piacon...
hangsúlyozom nekem nincsen volvom, csak te dícséred a sajátodat másoké meg xar...

Nem bántottam a Claasokat rönó trakit mégúgysem, ehhez hozzá sem szóltam.

Nem tudom mi a bajod, rossz indúlatú ürge vagy te hallod akkormeg minek írsz

Nincs profilkép
#1281 Lala5995
2011-05-15 11:28:39

Válasz #1279. hozzászólásra

Talán neked fizetnek, hogy itt járatod le a Renault és a Claas traktorokat? A piros gépek talán a technika csodái?

Nincs profilkép
#1280 Lala5995
2011-05-15 11:26:53

Válasz #1279. hozzászólásra

Talán azért nem kellett a Volvo autógyár másnak, mint a Kínaiaknak? Kamionjai világraszólóak. Kamion motorja a csúcstechnika példaképe. Teljesítménye és megbizhatósága páratlan.Ezért van a Magnumban is.Ha megtanulna személyautóba motort gyártani, nem venne össze sokféle motort. A teszteken bizonyított. Merev karosszériával nem az élvonalban van.

#1279 szanberg
2011-05-15 09:06:08

Válasz #1277. hozzászólásra

Hejj koma azért vagy teis félreinformálva, illetve a nézeteid...

A volvo-k nagyon komoly autók, és nem úgy tervezik őket mint régen az autókat, hogy megmaradjon az alakjuk ütközés után hanem, hogy elnyeljék az energiát ami a menetsebességből és autó mozgó tömegéből tehát a lendületéből adódik. Ha nem törik össze egy autó akkor is ez a mozgási energia kicsapódik valahol, ami pedig TE leszel meg az utasok és nincs pardon.

Ha elütsz egy gyalogost nem is tudom hány 10százalékkal több az esélye a túlélésre egy Volvo által okozott balesetnél, egyszerűen mérnöki remekmű, igaz az autó megsérülhet...
Ütközéskor ugyanez van, gyűrődési zónája nagyobb kiforrottabb és sokkaltöbb energiát bír elnyelni, a kabin és az utasok biztonsága fokozottabb!

Más téma most ez, de éppen ilyen badarságokat írnak itt sokan gépekről is...

#1278 szanberg
2011-05-15 08:08:13

Válasz #1256. hozzászólásra

de hány lóerős helló????
mekkora a tengelytáv ilyesmi?
tedd már közzé, kíváncsiak vagyunk had okuljunk mi is a részletekből.
Keréksúly ilyesmi lesz rajta??? mekkora felnikkel gumikkal? hány euró is ennek az ára ha szabad tudni?

Mesélj koma ne titkolózz!

A bepattogást meg hiddel egy 1400-as orrsúly nem mindig oldja meg nehéz körülmények között, de jólesz az.

hány lovas és milyen eszközöket fogsz vontatni vele?

Nincs profilkép
#1277 Lala5995
2011-05-14 14:02:48

Válasz #1276. hozzászólásra

A Claas egy fokkal többet ér, mint a Valtra. A Volvo is csak addig számított jó személyautónak, biztonságosnak, míg a törésteszteken kiderült az ellenkezője. Svédacél? De egy ,,ócska Renault" kiselejtezte fél frontális ütközéskor. Claas megszerezte a Laverda gyárat, ezért valószínűsíthető az Olasz motor is. A MAN motor nem éppen a megbízhatóságáról híres.

Nincs profilkép
#1276 Csencsóka
2011-05-14 12:29:09

Nekem ezt a MAN motor dolgot az AXIAL termékmenedzser mondta.Ha ő hazudott akkor én is,Azért mondtam mert ugy voltam vele neki lehet hinni!Amúgy a CLAAS traktor az az egyik legjobb gép,nemhiába vette meg a röncsi céget.RENAULT traki volt 2004-ig aztán megszületett a CLAAS traktor és az már CLAAS traktor nem RENAULT!A Valtrának kiteszi az irányjelzőt a barázdába!Szántottam együtt Valtrával.Nekem ez a tapasztalatom!3 nap szántás után aazt mondta nekem a Valtrás "DE hülye voltam hogy nem CLAAS-t vettem"!!smile tonguesmile thumbup Én azt szoktam mondani kinek melyik tetszik(izlések és pofonok)Mindegyik jo,a VALTRA a CLAAS a JD az MF!Lehetne egész évben vitatkozni meglyik a jobb!Mindenki azt dicséri ami tetszik neki!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#1275 Lala5995
2011-05-14 12:00:50

Az ADBLUE egy adalék. Ami teljesítmény növelésre nem alkalmas. Csak a környezetvédelem miatt használják. Ugyanis a motorba nem jut be. Csak a kipufogóban fejti hatását. Káros anyag közömbösítésre használják.

#1274 lala1
2011-05-13 22:26:55

Én agrofarm 100-as dojc-al dolgoztam(zok),eddig csak a fülke kicsisége róható fel negatívumként.

#1273 Heccmaster
2011-05-13 21:53:55

Válasz #1267. hozzászólásra

Hányas az a traktor?

#1271 Drisa
2011-05-13 21:02:32

Válasz #1268. hozzászólásra

Köszönöm hogy javítottad előző álláspontodat... észrevételem után:)

#1270 Bán Zsolt
2011-05-13 19:55:35

Válasz #1269. hozzászólásra

na mindjárt jönnek a hegyi emberek és kapszsmile lol

Nincs profilkép
#1269 Dinnyés Laci
2011-05-13 19:53:58

Válasz #1239. hozzászólásra

Nem messze tőlünk van 2 deutz 260 lovas meg vannak velük elégedve pedig a csapat nem a rendszeres karbatartásáról híres. igaz még csak 2000 óra volt bennük. Ja és azt mondta a tulaj,hogy a 8480-as fergát lealázza fogyasztásban.Sok szerencsét az új géphezsmile thumbupcool

#1268 ClaasMan
2011-05-13 19:34:00

Válasz #1244. hozzászólásra
Akkor megsúgom hogy a lexionban még nem tudni milyen motor lesz.
Egy Jaguart láthattál V12-es MAN motorral, a 980-as duplamotoros utódját, de még az sem 100% hogy abba az lesz. A 970-től lefelé meg biztos hogy marad a Merci, vagy MTU.

Az Arionban valóban CR volt 2009-ben, de a XX7 Aresokban még nem, pedig akkor a JD-ben már CR volt. (Ez mondjuk nem feltétlen baj).

Szabi, bocs elértettem azt hittem a Deutz-ra gondoltál. Az AGCO soha nem adna el SISU motort a Claas-nak ez biztos :-) Igazad van.

Az adBlue, és fogyasztáscsökkenés dologról majd írok egyszer, most nincs annyi időm, de elég nagy tévhitek vannak ebbe a témában...

Üdv Mindenkinek

Nincs profilkép
#1267 borda77 (Joe)
2011-05-13 13:42:16

Válasz #1261. hozzászólásra

Tudom a kamionok ezt nyomják nem is olcsó, és ha kiürül annyi ereje marad hoyg vánszorogjon üresen + 1 újabb hiba forrás. Emellett a DF-is 100%-k bioetanolos miért nem, lehet itthon ilyet kapni tetü kutatk, illetve aki nem enmgedi be, osztrákoknál minden faluiban van 100%-os bio, és mennek is vele 1000-el!

#1265 Czanik Sanyi
2011-05-13 13:33:14

Válasz #1264. hozzászólásra

Sok busz is használja.

#1263 Czanik Sanyi
2011-05-13 13:30:55

Válasz #1261. hozzászólásra

Az AdBlue-re gondolsz?

#1262 Drisa
2011-05-13 13:27:09

Válasz #1260. hozzászólásra

Először nézd már meg mire reagálva írtam...
És utána olvasd el még egyszer amit én írtam és átértékeled a jelzők jelentését...

#1261 Szabi5
2011-05-13 13:25:57

Válasz #1260. hozzászólásra

Mostmár kötelező az adalék egy bizonyos teljesitményszint felett. A tied is ilyen kellene hogy legyen már. Pl. a valtránál azt hiszem 180 ló fölött már SCR-ek a motorok. Azzal próbálják meg eladni, hogy igy jobb lessz a fogyasztás. Pont most olvastam a DLG uj tesztjét ahonnan kiderül, hogy pontosan mennyi ammoniumvegyület(magyarul van más neve issmile thumbup hozzáadásával mennyi üzemanyag spórolható. Aztán hogy ez mennyire lessz megbizható nem tudom de a kamionok már rég használják.

Nincs profilkép
#1260 borda77 (Joe)
2011-05-13 13:15:07

Válasz #1259. hozzászólásra

Miért a régi az szar?? Szerintem nem. Ez is tévhit aki azt mondja!!! Attól mert Tier 3/b pl. attól nem lesz jobb egy motor pl. Max mint az új NH-ba nyomahtják majd az adalékokat a gázolajba...

#1259 Drisa
2011-05-13 12:59:11

Válasz #1240. hozzászólásra

Eddig is CR-es volt az össze kis claasban a jd motor 2009es 520 arionban legalábbis az van. Az tév hit hogy a Jd csak a saját traktorjaiba rakja az új motorokat, a többieknek meg régi szarokat ad...

Nincs profilkép
#1258 borda77 (Joe)
2011-05-13 11:55:16

Válasz #1257. hozzászólásra

Köszönöm már alig várom nyomathassam vele. Itt nálunk a faluban van egy ennél egy szériával régebbi gép, de nagyon jól üzemel, nyilván kipróbáltam , meg utánajártam. Amúgy tényleg szörnyű, hogy Deutz, MF, Valtra, cat alig vannak a sok másikakhoz képest PEDIG....

De ez oylan mitn a landini MCcormick, vagy Case, new holand egyikből mitn a tenger a másikból fele sem...

#1257 Szabi5
2011-05-13 11:51:14

Válasz #1256. hozzászólásra

Sok szerencsét hozzá.

Nincs profilkép
#1256 borda77 (Joe)
2011-05-13 11:41:04

Válasz #1246. hozzászólásra

Na már megkötöttük a boltot. Ezt a traktort németországba szerelik össze olaszba a kicsik vannak. Német cuccokból...a lényeg benne.

1400 kg fronthidraulikás orrsúlylal és 9400 kg-al nem hinném hogy pattogna, összehasollítottam a méreteket is nem rövid, nem keskeny, jó súlyelossalással is.

7150m3-s motorral van és sok plusszal, olcsóbbra jöttem ki mint a 6499-es MF-el, amit szállítani sem tudnának csak novemberre. Az meg nem nem volt jó.

Én azt mondom a mi 15-25 AK-s földjeinkre BŐVEN elég ez, van tartalék is mögötte lóerőbe. Szóval remélem én is, hoyg szerencsénk lesz vele, amúgy meg ez a kevés van belőle , olyan gáz. A ZF cuccos gépek mind jók, az hogy az Axiál vagy IKR nem ezt árulja azért nem iylen színűa fél ország, és uygan ez a téma az MF-el is. Azért mert a forint hitelekbe és a relatív alacsony árba belugrasztanak sok embnert azért még nem biztos hoyg a az annyit is ér.

Szóval AUGra jön a gép!!!! Majd küldök képet róla!

#1255 Szabi5
2011-05-13 11:33:47

Válasz #1254. hozzászólásra

Annyit tennék hozzá, hogy legtöbb helyen univerzálisan használják a traktorokat. Vagyis néha nem kell annyi suly. Ha meg kell akkor ráteszel még. Mi pl legtöbbször forgóboronázunk, szállitunk vagy burgonya sort marunk. Oda minek a mostani 7,5 tonnánl több. 5-ös ekével is jól boldogul 30 centi mélyen. Ja és a SISU nem benne van hanem eredetileg az övé. A Fergába csak kölcsön adták.
Ha meg nehezebbek a körülmények akkor veszel ökörtraktort 8 az JD-t mint Grün vagy 900-as Fendtet. Azokat viszont már nem lehet univerzáslisan használni.

#1254 szanberg
2011-05-13 11:20:09

Hangsúlyozom, hogy neki megfelelő munkákhoz!!!! jó lenne és ahogy mondod főleg mert Sisu motor van bennesmile thumbupcool

de továbbra is fenntartom, hogy nehéz taljmunkára nem jó választás, mert amikor a nagygép a nagyobb gumijaival, 30centi+ tengelytávjával plusz 30mázsa súlyával sem tud rendesen dolgozni a nehéz körülmények miatt, olyankor nem az a megoldás

#1253 Szabi5
2011-05-13 11:00:34

Válasz #1251. hozzászólásra

Tudod. Utolső reggel velünk Valtrásokkal reggelizett

#1252 Szabi5
2011-05-13 11:00:01

Válasz #1251. hozzászólásra

Szia. Hát te? Mi a helyzet a nyugati végeken?

Nincs profilkép
#1251 .grün
2011-05-13 10:56:01

Válasz #1250. hozzászólásra


........de csak azért mert süsü motor van bennesmile lolsmile cowboy

(lehet rosszul emlékszek de a múltkorában még nagyon leszóltad a Valtrát)smile confusedsmile confused

#1250 szanberg
2011-05-13 10:43:34

Válasz #1244. hozzászólásra

A barátomék duplakerekeznek T180-al elejétő kezdve, féltengelycsapágyakkal híddal baj nemvolt 3500óa körül van benne azthiszem. Szimering ilyesmi volt cserélve de az nem érdekes.
A kabin nem zajos sőt tök jó volt benne ülni. No nem is űlni, mert a segídvezetőnek szánt hely inkább egy kis polc lenne nem ülés, de a kabin akkor is jó.
A kabinrúgó, hídrúgó az tényleg gagyi, folyamatosan lekoppan ekkor nagyot üt, le is van fixálva nekik rajta talajmunkánál.
Egyébként nekem teccik mint traktor, hozzávaló munkákra elfogadnám a nagyobb ferga mellé

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Még nagyobb adómentességhez jutnak az őstermelők
Még nagyobb adómentességhez jutnak az őstermelők
Ez közel 390 ezer őstermelőt érint kedvezően.
Vendégmunkások: már a filippínók se maradnak
Vendégmunkások: már a filippínók se maradnak
Pedig a mezőgazdaságban szükség van rájuk.
KONGSKILDE 2.1m-es 9 késes gruber,  MTZ kategória Vogel Noot,  Rabewerk,  Regent,  Pöttinger
KONGSKILDE 2.1m-es 9 késes gruber, MTZ...

820.000 Ft

Claas Corto 280 D tárcsás diszkés kasza,  fűkasza
Claas Corto 280 D tárcsás diszkés kasza,...

780.000 Ft

Ausztriai lakás,  szgk. parkoló és szuterén helyiség eladó (esetleg kiadó)
Ausztriai lakás, szgk. parkoló és...

160.000 EUR

HOWARD HR 20 205, 2 MÉTERES TALAJMARÓ
HOWARD HR 20 205, 2 MÉTERES TALAJMARÓ

680.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]