Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Videók új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Fakitermelés, erdők újratelepítése új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Kecsketenyésztés új
- Poénok új
1415 hozzászólás
Válasz #214. hozzászólásra
Mire is csorgatad a nyálad??
Válasz #213. hozzászólásra
Ma jártam az idősnél csorgatni a nyálam
Válasz #177. hozzászólásra
JD8530: 11.700 kg
+2 x 635kg belső keréksúly
+6 x 205kg külső keréksúly
+20x 50kg mellső táskasúly
=15.200 kg nagyjából
Válasz #211. hozzászólásra
Nehéz vele,kérdésre kérdéssel válaszol
Válasz #209. hozzászólásra
bocs hogy belepofáztam magasröptű eszmecserétekbe
Válasz #207. hozzászólásra
hehehe Na vajon?!
Válasz #208. hozzászólásra
janixet kérdeztem ,hogy miről beszél
Válasz #207. hozzászólásra
amilyen oda való.
Én csak arra céloztam,hogy szerelés szempontjából van párféle,és én nem szereltem egyet se,mind a srácok szerelték.
Azért kérdeztem menjenek-e,mert volt amelyikkel cumiztak ők is.
Válasz #206. hozzászólásra
Milyet vettem?
Válasz #198. hozzászólásra
Lac is ilyet vett
Válasz #204. hozzászólásra
tenkjú veri a maccskát?
Válasz #203. hozzászólásra
ezen besírtam a röhögéstől
Válasz #199. hozzászólásra
azok csak mellékes szexuális segédeszközök szerintem...
Józsibácsitól kérdeztem soksok éve,hogy van ebbe a sebesség(T150 mechanikus váltóval, ződ színben jd killer)
megfogta egyszerre a két váltót, iszonyat recsegtetés, és tudtuk melyik keréken hány fog van:-D mert megrántotta a moslékkeverőket arra amerre ingerenciája volt.
ha szerencséje volt jóba rakta.
Persze amikor hoztuk haza miskolc mellől, 14-el jött végig.... Itthon meg találtam benne mégegy sebességet egyből ment 30-40-et:-D
nekünk volt 3 vagy 4. nem is tudom már, ottálltak sorba. Egy mindig jóvolt, második kicis thiányos 3. enyhén káros állapotú 4. enyhén MÉH gyanús...
aztán mind elment egyszerre lomnak.
Bár a ződbe mai napig itt figyel a Rába motor...nem hagytál időt belerakni, hoztad a veresördögöt ahogy a bacsok híjják.
Válasz #197. hozzászólásra
Ha Biga Imi ezt elolvassa szívinfarktust kap
Válasz #199. hozzászólásra
Ja,a zaj az kemény volt benne!
Válasz #198. hozzászólásra
elég szarul hangzik.
Szerintem ha én ilyenek közelében nőttem volna fel,valszeg messzire menekülök a mezőgazdaságtól!
Elég elvetemült lehet aki most ilyenről álmodik.
Válasz #197. hozzászólásra
és az airtó csörömpölés?
Meg az a sok lötyögő moslékkeverőfa ott az ülés mellett?
Válasz #196. hozzászólásra
Akor azt képzeld el amikor egy szombat esti discó után nyomtam neki.. szerinted este már nem sok mindent halotam.. A dolog lényege Zaj- Füst rázkódás és fizikai munka.. És a közlekedésben a stresz is..És képzeljétek most halotam hogy egy fanatikus most akar veni egy vadi ujat az oroszoktol..
Válasz #196. hozzászólásra
a T-150 kényelmesebb gép mint a Rábák. Rugózott híd meg miegymás...
csak a mechanikus váltós váltója érdekes kicsit. mindegy volt,valamerre belökted őket aztán ment:-D
Válasz #195. hozzászólásra
brrrrrrrrrrr..................
Én annak idején T-150-nnel szántottam egy napot.
Méla utálattal szálltam le róla.
A rába ehez képest szanatórium volt!
Azóta is mélyen tisztelem azokat az embereket,akik több évet is lenyomtak egy ilyenen.
A k700-ról nem is beszélve.Az már a vérbeli mazochisták gépe!
Válasz #193. hozzászólásra
Az kelet!!Azota is vakmerö maradtam.. Képzelj el egy ojan gépet ahol semi sem az aminek látszik!!Iletve az de nem ugy viselkedik ahogy kelene manapság!! Gondolok a kormányra fékre sebváltora és a fékre és az öszkerék kapcsolásra.. És a kuplung pedálra!! Talán csak a gázpedál müködöt normálisan..
Válasz #190. hozzászólásra
szóval MTZ-vel 3.-ban...
Válasz #192. hozzászólásra
Hát biztosan kellett elszántság hogy ilyennel járjon az ember
Válasz #191. hozzászólásra
Nagynak tényleg nagy.. én lovagoltam de legalább anyira topa is..
Válasz #179. hozzászólásra
Azért abban volt egy jóadag bűvészkedés is szerintem.
Nagyon nagy darab vas ám az az orosz....
Válasz #189. hozzászólásra
Ha nagyon alacsonyban az a baj, ha gyorsban az a baj. Gondolkozz !
Válasz #188. hozzászólásra
mekkora és milyen motor van a 936-ban???
hogy jobb összekötni más géppel erőpróbára egy trakit? legalacsonyabb fokozatban vagy gyorsabban???
nekem hajdúböszörményes videóim vannak csak most már nem érek rá megmutatni de ott a fendt végighúzta..a john deere meg nem..az asszem 70 m megált
Bocs lemaradt a vidi
Ezen lehet magyarázkodni
A fendtnek kicsi a tengelytávja és az hátrány lehet.
Válasz #182. hozzászólásra
Persze lehet de eben a videóban nem is ez volt a lényeg.. Pedig az is kéteséjesnek tünt elsöre..
egyébként lehet h a jd elhúzza a fendtet dee hiszem ha látom!
láttam azt a vidit de az 933 as volt csak
Szerintem ha a jd autopower váltós akkor a tengelytávja és súlyelosztása miatt esélyesebb.
Válasz #178. hozzászólásra
A Fesztiválon az a baj hogy félig amatör félig gyári csapatok vanak.. És lehet hogy nem azért nem volt ott a JD mert berezelt hanem mert a tulaj nem vite ki mert jobb dolga akadt.. Az AXIÁL meg fontosnak tartota és kint volt Szerintem enyi..
Válasz #177. hozzászólásra
Böszörményben ott vanak mindenre kapható emberek.. A You tube-n látam ojan videót amin a csehek a FENDET egy K 700- 701 el kötöték igy ösze!! Érdekes volt a szitu Pedig ott volt le meg suj is.. Csufos vereség lett a k701 vége!!Ajánlom hogy nézétek meg..
2008 ban ott volt a john deere is meg a fendt is de csak a claasal kötötték össze azt meg elhúzta
2009 ben már a john deere a környéken sem volt mivel 2008 ban nehezítették a súlygépet és a john deere kiesett és a claas xerion meg a fendt holtversenyes 1 lett
Megmondom őszintén én sem nagyon bírom a john deere-t de tegyük fel jó gép.. hát a john deere nál azt írják hogy üresen álítólag 11700 kg a fendt üresen 10380 kg +2500 orsúly + 2000 tengelysúly de ha egy súlyra ki tudnák hozni akkor lenne a jó...ha valaki ezt meg tudja oldani videózza le
Válasz #174. hozzászólásra
Hát ez baromi jó kérdés!! Szerintem ere kiváló alkalom a Hajdúböszörményi traktor huzó verseny!! Ott szokot leni ijen idö kitöltö sohw elem!! Kiváncsi is lenék rá mert amig csak beszélünk rola adig az nem tényszerü..És bizony sokan vagyunk ugy manapság hogy csak azt hiszük el amit saját szemel látunk..
Válasz #174. hozzászólásra
a súly is sokat számit.igy nem lehet megmondani.de én fendtre szavaznék mivel nem birom a JD-t.
helósztok!
Szerintetek ha a Fendt 936 egy rúddal összekötnék a John Deere 8530 melyik irányba mozdulnának el a gépek??
http://www.youtube.com/watch?v=PkGIj0wHhE4
Válasz #171. hozzászólásra
Igy van és még hozzátenném azdt is hogy jelenleg a Caterpillár motor tartja a hatékonyság csucsot is.
Válasz #77. hozzászólásra
Még csak Caterpillar motor van igazán. Az egyetlen gyártó jelenleg akinek minimális beszállítói alkatrésze van a motorján. Saját gyártás a turbo, üzemanyagrendszer stb. Talán önindító (Delco) meg pár szenzor amit úgy vesz hozzá.
Válasz #76. hozzászólásra
A Claas soha nem volt benne a Challenger fejlesztésébe, csak értékesítési szerződés volt közöttük. Átújták, és árulták. Úgy ahogy semmi köze a Caterpillar-nek a CAT Lexion-hoz, ott ugyanez az eset fordítva
Válasz #168. hozzászólásra
igen!
Válasz #164. hozzászólásra
Persze minden elképzelhetö ot és akor!!De tegnap látam azt amit a rába szántot4 fejel hát az apraja a szalonának akora mint egy pb gázpalack a nagya meg majdnem kétszer akora ugyhogy ojanban elfogyna a tolóerö...
Válasz #164. hozzászólásra
Persze minden elképzelhetö ot és akor!!De tegnap látam azt amit a rába szántot4 fejel hát az apraja a szalonának akora mint egy pb gázpalack a nagya meg majdnem kétszer akora ugyhogy ojanban elfogyna a tolóerö...
Válasz #163. hozzászólásra
ez meg a másik.
Ez Tiszanagyfaluban van Nyíregyháza környékén laza max középkötött fődeken...
Itt egyet lekéne venni és az ekefejosztás sem lehetne 50...