Hirdetés
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Grubber új
- AKG támogatás új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
758 hozzászólás
Válasz attila74 #706. hozzászólásáraÚgy hallottam a Hattat becsődöltette a Lakkos kft-ét, felvették az előlegeket az új gépekre és nem küldték a trakikat. Szóval a törökök csesztek ki a céggel. Részleteket nem tudok, ennyit hallottam, érdemes őket felhívni, biztos adnak tájékoztatást. Értelem szerűen innentől a Lakkos nem forgalmaz tovább Hattat traktorokat, később talán egy másik márkával folytatják.
Válasz attila74 #706. hozzászólásáraÉn is kerestem őket, de sehol senki.
Hová tűnt a Lakkos Kft.
És a Hattat hirdetések???
Válasz Ká01 #702. hozzászólásárahttps://www.armatrac.eu/
Válasz kosaneedina #703. hozzászólásáraTartálytól az első szűrőig minden csövet hollandert ellenőrizz/fújd ki alaposan. Utánna meg majd lehet idegeskedni.
Kedves Mindenki! 5 éves, 300 üzemórás Hattat a90 traktorom nem megy csak 1700ig pörög ki. Alig használtam, főleg szállításra. Mit tegyek, tudtok segíteni?
Válasz armatrac #700. hozzászólásáraHelyileg merre?
Üdvözletem!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne a jövőben Hattat alkatrészre keressen bizalommal.
HATTAT gyári alkatrészeket készletről vagy rövid szállítási határidővel kínálunk az alábbi típusokhoz: A széria, T széria, Compact széria. GLS futárszolgálattal az országba bárhová szállítható.
- Szűrők
- Hajtómű alkatrészek
- Üvegek
- Mellsőhíd alkatrészek
- Hidraulika rendszer alkatrészei
- Motor alkatrészek
- Hátsó híd alkatrészek
- Elektromos berendezések
- Vezetőfülke és tartozékai
Kérdés esetén keressenek bizalommal!
+36-30/144-1070 vagy armatrac@armatrac.eu elérhetőség bármelyikén.
Válasz mtz1221 #698. hozzászólásáraBiztos bírni fogja,csak "kicsit" költséges mire bekopik. Helyszínen,csak ki lett véve, a többit a központban csinálnák. Mondjuk nem nagyon győztek meg,hogy arra az utaztatásra, tényleg szükség van-e....
Válasz Zanetti #697. hozzászólásáraBekopik, majd bírni fogja az is. Az a vicces aki ért hozzá a helyszínen is javítani tudja, egy kicsi tengelyszerű valami szorul meg, 10ből 8-nak. Hülye parasztot meg jól megvágják a semmiért.
Válasz R Sándor #696. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Végül az adagoló adta meg magát,a Perkins szerint a rossz gázolaj miatt. A traktor kizárólag kúton tankolt,és 200 üzemórás. 5-6000 üzemórás traktorainknak kutya baja,ugyanazzal a gázolajjal. Így persze a garival sem érek semmit.... Eddig csalódás.
Válasz Zanetti #695. hozzászólásáraCserèld ki a szűrőket, és nézd át az ateresz csavarokat főleg ami a tankbol jön. Esetleg próbáld meg visszafujni a szívó csövet.
Sziasztok. 4100-as pár napja alapjáraton alacsonyabb fordulaton pörög,valamint váltások után is lejjebb esik a fordulatszám,mint kellene. Munka közben viszont fordulatcsökkenés nélkül szépen megy. Valaki járt már így?
Válasz mitiii #693. hozzászólásáraPedig ez nekem is így működik az armán. Induláskor bekapcsolgatom, utána táblavégen meg csak a baloldali karral (tlt kuplung) fordulok. Az újabbakban már elektromos tlt kapcsolás van, arra lettem volna kíváncsi, mert itt a tümosanosok mindenkit lebeszélnek az olyanról.
Válasz mtz.1221. #680. hozzászólásáraAz, hogy a tlt kapcsolóval nem lehet kapcsolni, csak úgy ha a bal oldalt az ülés mellett lévő kart felhúzom (ami a leírás szerint csak pillanat szétkapcsolásra való) majd utána a rendes jobb oldalon lévő tlt kapcsolóval illetve karral bekapcsolom. Igazából megszokható, csak nem gondolnám, hogy így kellene működnie.
Válasz Balti #691. hozzászólásáraKöszi. megvan mi a szitu szedték már szét és a vezérlőre nem azt a csövet dugták vissza ami rá való meg a munkahengere sem. Össze vissza működött a fék. (katasztrófa emberek vannak) szereztem katalógust hozzá és szétválogattuk a csöveket, most jó.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
Válasz Balti #690. hozzászólására
A 4-es kar.
Válasz uvegeszoli74 #688. hozzászólásáraÜdv! Az ülés mellet meg kellene nézni, hogy egy körösre van-e állítva. 3 állása van.
Válasz uvegeszoli74 #687. hozzászólásáraHa az a baja mint a mienknek akkor igen tudják mond mi a baja
Üdv. Újabb probléma adódott A-110 nél rákötöttem a pótkocsit sima 1körös légfék a traktor feltermelte a levegőt a pótra is átengedte és a pedál benyomásra semmi reakció. Nem fékezi a kocsit ,van valami trükkje ennek a szekérnek vagy valami elektromos hiba lehet? Előre is köszi.
Válasz papszi06 #686. hozzászólásáraKöszönöm szépen az infót akkor ezt megszívtam szedhetem szét pedig most vettem nem dolgozott semmit, most akartam talajt lezárni vele de akkor marad az MTZ-82.
A szimeringet vagy gumigyűrűt cikkszám szerint kell rendelnem vagy tudják fejből ,hogy mi kell hozzá? Üdv.
Válasz papszi06 #684. hozzászólásáraBocs nem jól írtam a hidraulika olaj ment a váltóba
Válasz mtz.1221. #679. hozzászólásáraValószínű valamelyik nyomócső dugulás
Válasz uvegeszoli74 #681. hozzászólásáraIgen tavaly a mienk az egyik mert 2 van, hát komoly baj az első hajtásnál kiment egy gumi gyűrű mert elektromosan zár a traktort szétkel húzni miatta fülke le.A lakos KFT rendelj hozzá gyűrűt és beszélhetsz a szerelőjükkel.
Válasz mtz.1221. #682. hozzászólásáraKöszi majd akkor megkérdezem a szomszédot is.
Válasz uvegeszoli74 #681. hozzászólásáraSzomszédod esténként, megöntözi esetleg.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy hattat A 110 nél a váltóba bemegy a gázolaj valahol. Járt már így valaki vagy halott már ehhez hasonló problémáról? Előre is köszönöm.Üdv.
Válasz mitiii #676. hozzászólásáraMi a gond a tlt-vel ???
Válasz papszi06 #677. hozzászólásáraCommon rail, habosodik vagy csak felnyomja ???
Válasz mitiii #676. hozzászólásáranem gondolnám hogy ellenfele egy 892.2 nek..erő-suly..
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy van Hattat A110 traktorunk es meg tankoljuk gázolajal akkor nagyobb fordulaton a tanksapkán nyomja kifele a gázolajt majd alapjáratonis ugyanugy nyomja tudnátok segíteni?
Sziasztok! Nálam egy T4075-ös dolgozik 3 éve. 500 üzemóra van benne, nehéz munkát nem végez, főleg gyümölcsösben használom így nem általánosíthatok, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Vannak hibái, a tlt-vel nem vagyok megelégedve, illetve ennek is sír a hidraulika szivattyúja, de ezek nem befolyásolják a napi munkavégzést inkább csak bosszantó dolgok. Garancia 2 év volt, idén már mi csináltuk az éves szervizt, egyszerű konstrukció igaz ez még a mechanikus változat nulla elektronikával. Van egy 98-as évjáratú 82es a családban és 15 évig használtam egy 2003-as 892-es mtz-t és azoknak is meg voltak/vannak a maga bajai, ha olyat fogsz ki belőle azt is javíthatod megállás nélkül. Összességében nem bántam meg a vásárlást kicsivel több volt mint egy mtz viszont harmada mint egy jd vagy fendt szóval én megint ilyet vennék, de ahogy az elején is mondtam nem általánosítok csak a saját tapasztalatomat osztom meg.
Válasz Sergio Oliva #674. hozzászólásáraNekünk belement a hidraulika olaj a váltóba,egy gumi gyűrű miatt az első hajtásnál van a fülkét lekellet venni a trakit szét kellett húzni iszonyú munkavolt
Szulejmán in action
Válasz imre.csupasz #667. hozzászólásáraA váltó adta meg magát, széthullott. Pedig az valóban valtra. Azóta (6 éve) csak műtrágya és vetőmag bigbag le föl rakodásra meg a földig kiszállásra használom évi 23 üzemórát. Udvaron áll hidegben is beindul. Hidraulika szivattyú sír. Kormány kínlódik. Nálam ez a traki elérte, hogy még villás kulcsot sem veszek, ha török.
Válasz papszi06 #671. hozzászólásáraAz ülés mögött van (A 110) az említett csavar kézzel lehet állítan.
Válasz mtz1221. #670. hozzászólásáraKöszi de nincs ilyen rajta,rajta van még az eke, emelni emel a súlytól nagyon lassan leenged.Mennénk szórni a műtrágyát nem tudjuk. Hívtam volna a Lakos kft szerelőjét nem veszi fel,szombat van.
Válasz papszi06 #668. hozzászólásáraÁllítható zuhanásgátló szelep van azoknak is az ülés előtt valahol ??? Ha van nem lett véletlenül megrúgva és elcsapódott ???
Vannak érdekes dolgok.
Megkerestek, hogy tudok-e valakit, aki a Perkins motoron tud diagnosztikát csinálni, mert ki kéne regenerálni a DPF szűrőt, de nincs szerviz a közelben és 120 ezerért jönnének ki valahonnan a világ végéről.
Akkor inkább MTZ.
Mi is árulunk török gépeket, de akit lehet lebeszélek róla,
Hiába van olasz elektronika, meg német Haweka mérőegység és tengely benne, meg kerül felébe/kétharmadába, mint a nyugatiak...
Van akinek 2 éve nem jön meg hozzá egy opciós tartozék.
Sziasztok mi lehet a gond a hidraulika emelni emel lefele nem engedi az ősszel még működött
Válasz Sergio Oliva #268. hozzászólásáraHello kuplung miatt lett szét húzva a gép?
Válasz Dávid #651. hozzászólásáraÁrát tudja már valaki?
Válasz Pityesz90 #664. hozzászólásáraIgen, arra köszi!
Válasz mitiii #662. hozzászólásáraHa a felső (Vékonyabb) csőre gondolsz nyugodtan cseréld ki azon a csövön kapja az olajat a kompresszor a másikon pedig távozik az olaj vissza a katrerbe. Nem lehet légteleníteni nyugi semmi gond nem lesz.
Válasz mitiii #662. hozzászólásáraHa a felső (Vékonyabb) csőre gondolsz nyugodtan cseréld ki azon a csövön kapja az olajat a kompresszor a másikon pedig távozik az olaj vissza a katrerbe. Nem lehet légteleníteni nyugi semmi gond nem lesz.
Válasz mitiii #661. hozzászólására
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a képen látható, egyébként Hattat T4075-ös perkins motorján lévő légkompresszor olajcsövének cseréje igényel-e valami speciális műveletet. Ahogy nézem az adagoló felöl jön a cső, kell-e légteleníteni a rendszert vagy ilyesmi, a gépkönyv ilyet nem ír, a garancia meg már lejárt szóval ezt most én cserélem. (Megjegyzem az elmúlt több mint 2 évben soha nem kellett a géphez nyúlni, lehet ez a cső is bírná még, csak nagyon zavar a látvány.)
Előre is köszi a segítséget!
Válasz Mötözö #659. hozzászólásáraAttól függ hogy rakták be a helyére. Armánál úgy sikerült nekik hogy nem fér el a gyári olajszűrő ( raktak egy 1000 köbös autóét ), és most félidőnél cserélik, mert volt többnél hogy bejelzett, vagy fütyült a megkerülő szelepje.
Válasz Ká01 #658. hozzászólásáraa jelenlegi kor talán legjobb egységét kapta..talán a kubota ilyen megbizható és tartós