Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.35 FtUSD393.55 FtCHF441.5 FtGBP494.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Kubota B1-16 Bulltra 3. Pont felfüggesztéssel kapcsolatban érdeklődnék ! Ki hogyan oldotta meg ? Gyárilag 2 pontom van ! Képekkel és segédanyagokkal tudnátok nagyon nagy segítséget nyujtani ! Előre is köszönöm ! Pacsi mindenkinek ! Könnyű szántást !
Válasz mocsencsi1 #35408. hozzászólásáraMegnéztem a videóját is ,Ilokos fórumtárs készített egy ehez nagyon hasonlót használta is.Ő többet tudna mondani ,én lassabban használnám ,hogy a burgonya minél kevésbé sérüljön ,az én felhordó láncos gépem is megüt néhány burgonyát.Sajnos arra a kérdésre ,hogy megéri e ,azt neked kell eldöntened ,valamivel fel kell szedni ,és ha nem okoz nagy kárt a termésben ,az már egész jó.
A hidraulika problémák nagyon specifikusak ,mindenképpen egy szerelővel kellene felvennetek a kapcsolatot .Egy hozzá értő hidraulika szerelőre gondolok.Mezőgazdasági gépszerelő pl .
Válasz rabby80 #35403. hozzászólásáraKellemes szerelést Ezek a traktorok már elég öreg gépek nem minden alkatrészt lehet rendelni ,ezért amit le tudsz gyártani ,vagy más alkatrész is jó oda ,azt érdemes megfontolni ,én bevinném a gumitömítést egy traktoros boltba és ott érdeklődnék ,a filcet is ,de lehet hogy neked kell majd kivágnod méretre.
Üdv Mindeninek!
Kubota B7001 kistraktor első féltengelyház filc porvédőt és gumi tömítést cserélnék, van valakinek valami ötlete, hogy hol tudok venni, és egyáltalán milyen megnevezéssel futhat. Köszi.
Amennyiben sikerült valamilyen megoldást találni a leírt problémájára engem is nagyon érdekelne, mert szintén Hinomoto kistraktorommal ugyanezzel szenvedek folyamatosan emel es meg is fojtja a motort. Az oka pedig nem egyértelmű.
Évek óta úgy használtuk, hogy hidegen emel(de azért nem fogta meg a motort), de ha bemelegszik elmúlt. Most szivárgás miatt lefogyott belőle az olaj a váltóból ezt jelezte a hajtás hangja, majd a szivárgás megszüntetése és feltöltés után azt tapasztalom h folyamatosan emel, csak úgy lehet használni ha közben tartom a joystickot elengedésen és a "leengedesi sebességet" úgy állítom be a tekerővel h ne haladjon lefelé. Így lehet vele közlekedni különben lefojtja a motort az emelés végállás után.
Előre is köszönöm a segítséget bárkinek akinek van ötlete.
Kis segítséget szeretnék kérni. Iseki tf197.-.esem van. Olyan hibája jött elő, hogy bizonyos fordulaton ráz a motor, különösen mikor hirtelen terhelem. Üresben mikor benyomom a kuplungot akkor is. Kardáncsuklókat már cseréltem. Tanácsot szeretnék kérni mi lehet a gond?
Üdv! Mitsubishi MT1601D típushoz hol lehetne alkatrèszt kapni újonnan vagy bontva?? Keletagro, oraker velence meg volt. Sajnos semmi pozitív dolog. Váltò bemenő tengely kellene, ami hajtást adja
Én is nekivágtam egy kiegészítő hidraulika kör kiépítéshez a HinomotoN239-esemen, de nem boldogulok. A szivattyútól hátra induló nyomó ágat vágtam el és ide kötöttem be sorba az új vezérlő tömböt. A vezérlőnek a "P" bemenetébe ment a nyomóág, a "T" jelű kimenetét pedig vittem tovább. A vezérlő "N" jelű kimenete le volt dugózva. Megmozdult az új munkahenger, de nem tette meg a teljes utat. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az "N"-t vezettem tovább a meglévő körbe, a "T"-t pedig vissza a tartályba. Ekkor a munkahengerem redensen működött, de a régi három-pont emelés nem.
Aztán a kísérletezések során "egyszer csak" három pontos emelés elindult felfelé koppig a felső állásba. Nem tudom miért vagy mitől.
Visszacsináltam mindent a kiinduló helyzetbe, visszatettem a nyomóágból kivett szakaszt. továbbra is valami megbolondult, mert a három pont nem marad a helyén, lassan emelkedik koppra és ott tartja. Leengedni is csak álló motornál tudom. Mi okozhatja ezt a hibát?
Minden tanácsot örömmel fogadok, mert meg vagyok lőve, nincs ötletem hogyan tovább...
Válasz biji #35395. hozzászólásáraSzia!
Igen, így van, ami vízpumpának néz ki rajta, az igazából a dinamója. Kering abban, ne aggódj, a meleg víz a hengerfej tetejéről felszáll a hűtő felső részére, a helyére alulról hűvösebb áramlik. Miért kapott új hűtőt? Ha kérdésed van B 6000-ről, keress bátran, nekem is az van.
Heló!
Van egy Kubata B6000-em. Új hűtő került rá. Keresgéltem a neten , nincs benne gyárilag vízszivattyú és termosztát. / Nem találtam rá utalást, hogy lenne./
A kérdésem pedig az, hogy a hűtő teteje forró az alja pedig langyos.Nem kering benne a hűtővíz.
Ez így van más gépeken is?
Sziasztok segítség kellene 1 Shibaura RV2126 típusu talajmaróhóz keresek speciális szimeringet.A talajmaró közép lehajtásos,és a két belső késtartó ami a lehajtás mellet van enyhén meg vannak döntve,hogy a hajtásház alá vágjon.Ezért van benne ez a speciális szimering aminek a külső pereme és a belső futó gyűrű között gumiharmonika van persze egybe gyártva. https://www.youtube.com/watch?v=AmJxDqgDBEA&ab_channel=tractors%26marineMECHANIC Ezen a linken megnézhető .Ez a talajmaró hasonlít az enyémhez.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ki kb mekkora kardánnal tudja meghajtani a talajmaróját?
Vettem egy 35 lovas trakit és egy talajmarót külön-külön. A két TLT csonk vége között kb 30-35 cm van. Ha vesszük a csatlakozót és a kardán kereszteket is akkor magának a tengelynek kb 10 cm-nek kéne lenni. Hogyan lehetne ezt megoldani?
Köszönöm
Válasz zsolti19860627 #35388. hozzászólásáraMilyen Mitsubishi? D szériás 2 hengeres KE 70 motoros nekem akkor csinált ilyet,mikor kezdett elkopni....de olyan szinten,hogy a végén el sem indult.....ha minden más stimmel,meg kellene mérni a kompressziót
Üdv.Kis segítségre lenne szükségem.Adott egy mitsubishi traki ami a reggeli első indításnál nehezen indul. Az izzítógyertyák újak és gyújtás ráadásakor izzítanak is. Köszönöm a segítséget.
Válasz Józsi074 #28823. hozzászólásáraSzia !
Most vettem 1 fx 28 D-at előtte ym 3110 D volt,ill van.
Szeretném kérdezni ,hogy kell lelégteleniteni ,mert nem találok semmit.
Jelenség : lecseréltem minden szúrót (gázoéaj ,Olaj,stb) üa szúrő csere előtt semmi gond,majd csere után magasabb fordulaton leáll.Mintha üa. ellátás probléma volna. Nem értem.
Előre is köszi.
Üdv: Érdeklődnék Vettem egy kubota B5000 kisgépet . Szeretnék hozzá rendsodrót hátra rakni meg kaszát kis telkek művelésehez. Mik a lehetőségek ? Esetleg ha van valakinek gépkönyve legalább kölcsön tanúlmányoznám. Maszekon gyártott 2 dobos kászát láttam valamikor a neten de nem jegyeztem meg ki gyártotta ha esetleg tudja valaki jó lenne. Válaszokat köszönöm előre is.
Válasz ND #35384. hozzászólásáraA régi Kuboták kerek lámpásak de az átmérőt nem tudom megmondani ,illetve a satoh és iseki modellekből is voltak kerek lámpás gépek ,eredeti Japán alkatrészt bontásból lehet vásárolni ,Velencén szoktak bontani traktort (pár éve még bontottak) .Amennyiben nem muszáj Japán gyártmánynak lennie akkor : ide kattintva .találhatsz néhányat
Sziasztok, nem nagy a pörgés a topicban, de hátha.
12-12,5cm átmérőjű kerek helyzetjelzős fényszóróra lenne szükségem.
Melyik típuson lehet ilyen, illetve hol lehet megvenni?
Sziasztok új vagyok a fórumon, szükségem lenne egy kis segítségre vagy tanácsra. Yanmar AF22-es kistrakiról van szó, a talajmaró szintezőjével van problémám. A munkahenger ami a mélységet szabályozza az működik, külön leszerelve kipróbálva. De viszont az ülés melleti vezérlőről csak egy irányba hajlandó mozgatni ( csak nyitni) a tekerő gombbal és a kétirányú kapcsolóval is. Holnap tudok felrakni képet is, de ma szétbombáztam rendesen. Kérdésem a következő lehet csak kapcsoló baj van vagy komolyabb vezérlés?
Válasz Lipi #35379. hozzászólásáraKöszi a választ, én 8000 Ft-ért szántok,fél óra 5000. Fél óránál kevesebbet nem számolok.Most annyit drágult minden,ezért érdekel hogy más mennyiért dolgozik
Sziasztok. Valakinek nem e lenne fengh shou 404 trakihoz gépkönyve,vagy valamiféle alkatrész vagy javítási útmutató? Meg vásárolnám. S O S!!! Köszönöm!
Szervusztok, Yanmar f22-höz valaki tud angol,akár japán nyelvű kezelési útmutatót? Ha nem, akkor legalább tudja valaki, hofy hol találhatom mwg a műszaki adatokat, hogy tudjam, max mennyit emel a hidraulikája?
Hello. Van 1 nagy gondom. Kubota L2602DT hez keresek kormanyművet. Esetleg tud valaki segiteni ebben. Van olyan japán kisgép amiben ugyanilyen a kormanymű? Elore is koszonom a segitseget.
Válasz Maszek Zs #35371. hozzászólásáraCsak tükröződik a fény a meneten. A sárga gázolajos része szemböl jonak tűnik pedig oldalt az is le van nyalva. Az meg nem lehet meg nincs menetben. Szentem az jo.
Válasz Maszek Zs #35369. hozzászólásáraIgy lehet. Ezért nem értettem a tömlős csavart. Az jöhet a durva szűrőböl föl. Aztán tápszivattyu onnan adagolo onnan a jobb vagy a bal meg a nyomástarto utáni visszafolyo a tápszivattyu szivo oldalába. Ez lehet a képen. Akkor oda egy zárt áteresz csavar is jo vagy ezt felfurni vagy kihajtani vagy elhajitani satupadalá meg ilyesmi.
Válasz .Richard. #35368. hozzászólásáraHa nincs benne semmi,ha nem nyomás tartó. Akkor nagyon egyszerű. Ami elég valószínű,hogy csak légtelenitő, mert általában ejtőtartájossak,oda nem szoktak nyomástartós csavart tenni.
Válasz Maszek Zs #35367. hozzászólásáraLégtelenitő csavar lehet. Ha bele szakadt egy rossz csavarhuzot kuposan 3szögletre köszörülve bele kellene kopogtatni és kihajtani. Akkor ott lesz a minta azt venni egyet. Ennyi szerintem.
Válasz muthig.jozsef #35366. hozzászólásáraElőször is meg kéne mérni (menet fésű) a menetet. Ha nem colos akkor biztos van ilyen valahol. De ez még a kisebb baj. Mert szerintem ez nyomástartó csavar. Nem volt más a belsejében?
Üdvözlet! A mellékelt képeken lévő csavar ma beleszakadt egész finom mozdulatra is. Szerintetek hol lehetne ilyet venni? Létezik ez után gyártottba vagy bontott kell? Yanmar YM1500D a traktor.
35415 hozzászólás
Üdv,
Esetlegesen valkai nem rendelkezik, Kubota ZL-1 235-ös japán kistraktorhoz gépkönyvel?
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm !
Válasz potyka.mariann #32173. hozzászólásáraÜdv. Meg van még a shibaura sd1500b motorod?
Sziasztok! Kubota B1-16 Bulltra 3. Pont felfüggesztéssel kapcsolatban érdeklődnék ! Ki hogyan oldotta meg ? Gyárilag 2 pontom van ! Képekkel és segédanyagokkal tudnátok nagyon nagy segítséget nyujtani ! Előre is köszönöm ! Pacsi mindenkinek ! Könnyű szántást !
Válasz editpos2477161 #35411. hozzászólásáraDugulás!!
A szivattyú és a biztonsági szelep között. Vagy a szelep nem nyit ki.
Üdv! Van egy kubota kistraktorom,és szét tört benne a hidrolikaszivattyu.. Másikat vettünk, és az is szét tört.. tud valaki valami okosat mondani?
Válasz GREVEN #35397. hozzászólására
Válasz mocsencsi1 #35408. hozzászólásáraMegnéztem a videóját is ,Ilokos fórumtárs készített egy ehez nagyon hasonlót használta is.Ő többet tudna mondani ,én lassabban használnám ,hogy a burgonya minél kevésbé sérüljön ,az én felhordó láncos gépem is megüt néhány burgonyát.Sajnos arra a kérdésre ,hogy megéri e ,azt neked kell eldöntened ,valamivel fel kell szedni ,és ha nem okoz nagy kárt a termésben ,az már egész jó.
Válasz hspityu #35405. hozzászólásáraA keletagrosról mit tippelsz, megérheti az árát? Köszi
A hidraulika problémák nagyon specifikusak ,mindenképpen egy szerelővel kellene felvennetek a kapcsolatot .Egy hozzá értő hidraulika szerelőre gondolok.Mezőgazdasági gépszerelő pl .
Válasz rabby80 #35403. hozzászólásáraKellemes szerelést Ezek a traktorok már elég öreg gépek nem minden alkatrészt lehet rendelni ,ezért amit le tudsz gyártani ,vagy más alkatrész is jó oda ,azt érdemes megfontolni ,én bevinném a gumitömítést egy traktoros boltba és ott érdeklődnék ,a filcet is ,de lehet hogy neked kell majd kivágnod méretre.
Válasz hspityu #35404. hozzászólásáraA termés az gyenge lett azt nem érdemes nézni
https://youtu.be/Ur5yf_HKgIc?si=5SLnoXsL81HfcUUT
https://youtu.be/Ur5yf_HKgIc?si=5SLnoXsL81HfcUUT
Válasz GREVEN #35399. hozzászólásáraSzia használok burgonyafelszedőt
Üdv Mindeninek!
Kubota B7001 kistraktor első féltengelyház filc porvédőt és gumi tömítést cserélnék, van valakinek valami ötlete, hogy hol tudok venni, és egyáltalán milyen megnevezéssel futhat. Köszi.
Válasz m.zsolnay #35398. hozzászólásáraJó napot!
Amennyiben sikerült valamilyen megoldást találni a leírt problémájára engem is nagyon érdekelne, mert szintén Hinomoto kistraktorommal ugyanezzel szenvedek folyamatosan emel es meg is fojtja a motort. Az oka pedig nem egyértelmű.
Évek óta úgy használtuk, hogy hidegen emel(de azért nem fogta meg a motort), de ha bemelegszik elmúlt. Most szivárgás miatt lefogyott belőle az olaj a váltóból ezt jelezte a hajtás hangja, majd a szivárgás megszüntetése és feltöltés után azt tapasztalom h folyamatosan emel, csak úgy lehet használni ha közben tartom a joystickot elengedésen és a "leengedesi sebességet" úgy állítom be a tekerővel h ne haladjon lefelé. Így lehet vele közlekedni különben lefojtja a motort az emelés végállás után.
Előre is köszönöm a segítséget bárkinek akinek van ötlete.
Jó napot!
Kis segítséget szeretnék kérni. Iseki tf197.-.esem van. Olyan hibája jött elő, hogy bizonyos fordulaton ráz a motor, különösen mikor hirtelen terhelem. Üresben mikor benyomom a kuplungot akkor is. Kardáncsuklókat már cseréltem. Tanácsot szeretnék kérni mi lehet a gond?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui. eddig 500 üzemóra ment bele hiba nélkül
Üdv! Mitsubishi MT1601D típushoz hol lehetne alkatrèszt kapni újonnan vagy bontva?? Keletagro, oraker velence meg volt. Sajnos semmi pozitív dolog. Váltò bemenő tengely kellene, ami hajtást adja
Válasz GREVEN #35397. hozzászólásáraSenki? Nem is látott? Nem is hallott?
Sziasztok !
Én is nekivágtam egy kiegészítő hidraulika kör kiépítéshez a HinomotoN239-esemen, de nem boldogulok. A szivattyútól hátra induló nyomó ágat vágtam el és ide kötöttem be sorba az új vezérlő tömböt. A vezérlőnek a "P" bemenetébe ment a nyomóág, a "T" jelű kimenetét pedig vittem tovább. A vezérlő "N" jelű kimenete le volt dugózva. Megmozdult az új munkahenger, de nem tette meg a teljes utat. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az "N"-t vezettem tovább a meglévő körbe, a "T"-t pedig vissza a tartályba. Ekkor a munkahengerem redensen működött, de a régi három-pont emelés nem.
Aztán a kísérletezések során "egyszer csak" három pontos emelés elindult felfelé koppig a felső állásba. Nem tudom miért vagy mitől.
Visszacsináltam mindent a kiinduló helyzetbe, visszatettem a nyomóágból kivett szakaszt. továbbra is valami megbolondult, mert a három pont nem marad a helyén, lassan emelkedik koppra és ott tartja. Leengedni is csak álló motornál tudom. Mi okozhatja ezt a hibát?
Minden tanácsot örömmel fogadok, mert meg vagyok lőve, nincs ötletem hogyan tovább...
Köszönöm !!!
20-25 LE japán kis traktorral használ valaki burgonya felszedőt?
Válasz biji #35395. hozzászólásáraSzia!
Igen, így van, ami vízpumpának néz ki rajta, az igazából a dinamója. Kering abban, ne aggódj, a meleg víz a hengerfej tetejéről felszáll a hűtő felső részére, a helyére alulról hűvösebb áramlik. Miért kapott új hűtőt? Ha kérdésed van B 6000-ről, keress bátran, nekem is az van.
Heló!
Van egy Kubata B6000-em. Új hűtő került rá. Keresgéltem a neten , nincs benne gyárilag vízszivattyú és termosztát. / Nem találtam rá utalást, hogy lenne./
A kérdésem pedig az, hogy a hűtő teteje forró az alja pedig langyos.Nem kering benne a hűtővíz.
Ez így van más gépeken is?
köszi, jani
Válasz chevrolett72 #35393. hozzászólásárahow to replace oil seal kubota center drive rotovator Ez a jó amit meg lehet nézni.
Sziasztok segítség kellene 1 Shibaura RV2126 típusu talajmaróhóz keresek speciális szimeringet.A talajmaró közép lehajtásos,és a két belső késtartó ami a lehajtás mellet van enyhén meg vannak döntve,hogy a hajtásház alá vágjon.Ezért van benne ez a speciális szimering aminek a külső pereme és a belső futó gyűrű között gumiharmonika van persze egybe gyártva. https://www.youtube.com/watch?v=AmJxDqgDBEA&ab_channel=tractors%26marineMECHANIC Ezen a linken megnézhető .Ez a talajmaró hasonlít az enyémhez.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ki kb mekkora kardánnal tudja meghajtani a talajmaróját?
Vettem egy 35 lovas trakit és egy talajmarót külön-külön. A két TLT csonk vége között kb 30-35 cm van. Ha vesszük a csatlakozót és a kardán kereszteket is akkor magának a tengelynek kb 10 cm-nek kéne lenni. Hogyan lehetne ezt megoldani?
Köszönöm
Válasz Agronomus #35389. hozzászólásáraMitsubishi k3ge motor ha jól emlékszem ami 3 hengeres.Amúgy azt nem lehet rajta észrevenni hogy nincs benne erő.
Válasz Agronomus #35389. hozzászólásáraLehet minusz 9volt akkor. Azért akkor 5másodpecig forgathat.
Válasz zsolti19860627 #35388. hozzászólásáraMilyen Mitsubishi? D szériás 2 hengeres KE 70 motoros nekem akkor csinált ilyet,mikor kezdett elkopni....de olyan szinten,hogy a végén el sem indult.....ha minden más stimmel,meg kellene mérni a kompressziót
Üdv.Kis segítségre lenne szükségem.Adott egy mitsubishi traki ami a reggeli első indításnál nehezen indul. Az izzítógyertyák újak és gyújtás ráadásakor izzítanak is. Köszönöm a segítséget.
Válasz Józsi074 #28823. hozzászólásáraSzia !
Most vettem 1 fx 28 D-at előtte ym 3110 D volt,ill van.
Szeretném kérdezni ,hogy kell lelégteleniteni ,mert nem találok semmit.
Jelenség : lecseréltem minden szúrót (gázoéaj ,Olaj,stb) üa szúrő csere előtt semmi gond,majd csere után magasabb fordulaton leáll.Mintha üa. ellátás probléma volna. Nem értem.
Előre is köszi.
Üdv: Érdeklődnék Vettem egy kubota B5000 kisgépet . Szeretnék hozzá rendsodrót hátra rakni meg kaszát kis telkek művelésehez. Mik a lehetőségek ? Esetleg ha van valakinek gépkönyve legalább kölcsön tanúlmányoznám. Maszekon gyártott 2 dobos kászát láttam valamikor a neten de nem jegyeztem meg ki gyártotta ha esetleg tudja valaki jó lenne. Válaszokat köszönöm előre is.
Válasz ND #35384. hozzászólásáraA régi Kuboták kerek lámpásak de az átmérőt nem tudom megmondani ,illetve a satoh és iseki modellekből is voltak kerek lámpás gépek ,eredeti Japán alkatrészt bontásból lehet vásárolni ,Velencén szoktak bontani traktort (pár éve még bontottak) .Amennyiben nem muszáj Japán gyártmánynak lennie akkor : ide kattintva .találhatsz néhányat
Sziasztok, nem nagy a pörgés a topicban, de hátha.
12-12,5cm átmérőjű kerek helyzetjelzős fényszóróra lenne szükségem.
Melyik típuson lehet ilyen, illetve hol lehet megvenni?
Előre is köszönöm
Sziasztok új vagyok a fórumon, szükségem lenne egy kis segítségre vagy tanácsra. Yanmar AF22-es kistrakiról van szó, a talajmaró szintezőjével van problémám. A munkahenger ami a mélységet szabályozza az működik, külön leszerelve kipróbálva. De viszont az ülés melleti vezérlőről csak egy irányba hajlandó mozgatni ( csak nyitni) a tekerő gombbal és a kétirányú kapcsolóval is. Holnap tudok felrakni képet is, de ma szétbombáztam rendesen. Kérdésem a következő lehet csak kapcsoló baj van vagy komolyabb vezérlés?
Válasz yanmar #35381. hozzászólásáraHali, az enyém 20le lent irtam a tarifámat,tavaly dolgoztam ennyiért. Én nem tennék különbséget 14 vagy 20le közt
Sziasztok 14Le traktornál mi az ideális óradíj? Köszi a válaszokat!
Válasz Lipi #35379. hozzászólásáraKöszi a választ, én 8000 Ft-ért szántok,fél óra 5000. Fél óránál kevesebbet nem számolok.Most annyit drágult minden,ezért érdekel hogy más mennyiért dolgozik
Válasz 1970robika #35377. hozzászólásáraTört óránál az oda-vissza utat is bele kell számolni.
Sziasztok. Valakinek nem e lenne fengh shou 404 trakihoz gépkönyve,vagy valamiféle alkatrész vagy javítási útmutató? Meg vásárolnám. S O S!!! Köszönöm!
Sziasztok!
Érdeklődnék milyen órabérért dolgoztok,negyed órát ,fél órát vagy csak egész órát számoltak?
Szervusztok, Yanmar f22-höz valaki tud angol,akár japán nyelvű kezelési útmutatót? Ha nem, akkor legalább tudja valaki, hofy hol találhatom mwg a műszaki adatokat, hogy tudjam, max mennyit emel a hidraulikája?
Hello. Van 1 nagy gondom. Kubota L2602DT hez keresek kormanyművet. Esetleg tud valaki segiteni ebben. Van olyan japán kisgép amiben ugyanilyen a kormanymű? Elore is koszonom a segitseget.
Sziasztok!
Japán kistraktorhoz keresek 100-200L , függesztett permetezőt.
Az sem baj ha nem gyári vagy nincs kerete.
Tel:303228195
Üdv
Válasz .Richard. #35372. hozzászólásáraA tömlőt csavarnak a külső menete jó. Ami bele volt csavarva az szakadt meg. Viszont annak a közepe üreges volt.
Válasz Maszek Zs #35371. hozzászólásáraCsak tükröződik a fény a meneten. A sárga gázolajos része szemböl jonak tűnik pedig oldalt az is le van nyalva. Az meg nem lehet meg nincs menetben. Szentem az jo.
Válasz .Richard. #35370. hozzászólásáraDe várjál! A legalsó képre ránagyítasz olyan mintha az is meg lenne szakítva.
Válasz Maszek Zs #35369. hozzászólásáraIgy lehet. Ezért nem értettem a tömlős csavart. Az jöhet a durva szűrőböl föl. Aztán tápszivattyu onnan adagolo onnan a jobb vagy a bal meg a nyomástarto utáni visszafolyo a tápszivattyu szivo oldalába. Ez lehet a képen. Akkor oda egy zárt áteresz csavar is jo vagy ezt felfurni vagy kihajtani vagy elhajitani satupadalá meg ilyesmi.
Válasz .Richard. #35368. hozzászólásáraHa nincs benne semmi,ha nem nyomás tartó. Akkor nagyon egyszerű. Ami elég valószínű,hogy csak légtelenitő, mert általában ejtőtartájossak,oda nem szoktak nyomástartós csavart tenni.
Válasz Maszek Zs #35367. hozzászólásáraLégtelenitő csavar lehet. Ha bele szakadt egy rossz csavarhuzot kuposan 3szögletre köszörülve bele kellene kopogtatni és kihajtani. Akkor ott lesz a minta azt venni egyet. Ennyi szerintem.
Válasz muthig.jozsef #35366. hozzászólásáraElőször is meg kéne mérni (menet fésű) a menetet. Ha nem colos akkor biztos van ilyen valahol. De ez még a kisebb baj. Mert szerintem ez nyomástartó csavar. Nem volt más a belsejében?
Üdvözlet! A mellékelt képeken lévő csavar ma beleszakadt egész finom mozdulatra is. Szerintetek hol lehetne ilyet venni? Létezik ez után gyártottba vagy bontott kell? Yanmar YM1500D a traktor.