Mi megúsztuk. Azt hiszem azért, mert nem volt éppen fekete zsák.
Megjegyezném: minden protekció nélkül olyan ellátást kaptam a pécsi honvéd korházban, hogy azóta nem csalok az eü hozzájárulás befizetésével.
Nem nyert!
Alig telt el 2 hét a mutatvány után, mikor megjelent 1 pasi és megvette a rocsot papirostól (nem tudom mennyiért).
Aztán vett 1 másikat, amit seggbe qrtak, na kettévágta mindkettőt és rittentett belőle egy forgalomképes autó.
Szóval megcsinálták (félig), de nem én.
Második szülinap? Hát igen. De mindig elfelejtem megünnepelni.
Kistaki ha nem gyártanak kis országunkban akkor marad a rendelés.
Bencsiki örülök neki,hogy megúsztad a balesetet,bizony elég csúnya,így képről nézve.Ezek a suzuki szedánok sajnos még,nem voltak valami jók a töréstesztben,láttam már ugyan ilyen szedánt,kiflibe hajolva egy fán,ott használták a fekete zsákot is.
Én tavaj cseréltem láncot és a két lánckereket.Nem kaptam hozzá való láncot, igy átoltattam a lánckerekeket colosra.Felénk elhuzódik a tavasz kezdete, ma majdnem egész nap szakadt a hó!BT 66!FELÉTEK IS ESETT?
Válasz #8895. hozzászólásra
Na már láttam a hirdetések közt. Szép kis traki ez a Honda, engem is érdekelne egy ilyen ha a Mitsut sikerülne eledni. Írhatnál róla egy-két dolgot mert semmit nem tudok róla. Pl. méretek, kerekek méretei, motor, teljesítmény, tapasztalatok, meg bármit, minden érdekel.
Köszi! :) Ez már tavaly megvolt, mivel nem volt működőkész, és kapásból szereléssel kezdtem, mert volt két lefogazódott lánckerekem, amit újra kellett csináltatnom, úgyhogy már új csapágyakat is kapott, de sajna a szimeringek nem olyan egyszerű sima szimeringek, mert úgy néznek ki mint a régi ceglédi kanna teteje, ilyet magyarhonba tuti nem gyártanak! :(
Ilyen gumi-fém kóperációt itthon még képen sem láttam! :(
Még valami:Nézd a jó oldalát kistaki,ha szétszeded megtudod nézni a csapágyakat,lánckereket,láncot stb,tudni fogod mi a helyzet a szerkezettel és kitudod javítani a kezdődő hibákat.
Misi az aprító nagyon jól néz ki én láttam az ágaprító fórumban is a videót ne felejtsd el lécci.
kistaki:a talajmaródon a szmeringeket bizony cseréled kell kicsit tudod húzni az időt de nem sokáig szerintem.Én is hallottam már a zsír és olaj keverékéről,de csak kényszermegoldásként használnám.
Nemsokára kezdődik a szezon nálunk is,ma már megpirkadt a teteje a talajnak,igaz mondják az esőt még.
Szia Misi!
Egy kis videó is belefér? :)
Kiváncsian várom!
De a képek alapján tuti jól muzsikál a cucc! :)
Egy más jellegű kérdés, "lassan jön" a rotázás ideje, ősszel már úgy raktam el a gépet, hogy alul a kihajtásaimnál kicsit szivárgott az olaj, mert azok a drága jó japó szimeringek, nem igazán 100%-osak már. Kaptam olyan ötleteket, hogy keverjek bele, egy kis olajos zsíros elegyet, és az tuti jó sűrű cucc lesz és az örökös lesz. Vélemény? Ötlet? Az én rotám lánchajtásos, és középen van a hajtómű. Ezért nem találtam jónak csak a zsírt, mert az vág magának egy utat, és utána már kenés 0.
Köszönettel!
Nem törvényszerű, hogy van nívó, általában a feltöltő csavar szintjétől kicsit lejjebb kell tölteni (5-10mm). Természetesen, ha a csavar oldalt van valahol.
Válasz #8882. hozzászólásra
Nem kellet használnom felénk nem volt akkora hó de az az igasság nem nagyon volt időm csinálni és még nincsen teljesen kész majd nyáron megcsinálom befejezem.
Válasz #8879. hozzászólásra
Nekem 1 nagy balesetem volt 87 óta teherautózok és 90 februártól kifele járok.97-ben 1 hajszálon múlt az életem,de mire újból lábra álltam kezdtem mindent előröl.LIAZ nem bírta a gyűrődést meg a szerpentint.
Válasz #8877. hozzászólásra
Laci nem csodálom hogy kitikkaszt a kamionos élet,mert manapság az utakon küzdés van ,nem közlekedés.Na meg a szabályok szinte gomba számra szaporodnak.Én 4 évet bírtam ki de az is sok volt.Pályafutásom egy 19,464-el kezdtem mega fülke+90köbös subbodenes kocsi.Jó autó de nem soförbarát.Ez tartott 2,5 évig de ebben volt egy találkozóm egy román busszal mert valószínü megszunnyadt a pacák és az én sávomban kötött ki,majd én meg össze szedve egy buszmegállót a csatornában.Gazdasági totálkár lett belöle,de én megusztam zúzódással.Másnap mentés,harmadnap egy másik autóval mentem osztrákba.Utána fél évig telephelyeztem meg heti váltásban a többi soför ment szabira én meg vittem a kocsijukat.Hálátlan melö volt mert azok gabonások voltak és én nem nagyon szerettem,na meg hetente másik kocsival járni.Ebben volt 19,414 man 18,400 merci actros 18,480 merci,124L470 scania,164L530 félautómata scania.Majd vett a fönök 2db 18,480 merci actrost 24köbös meiller billencs póttal és abból lett az egyik az enyém.1 év után ugy döntöttem vége a soför életnek és leszálltam kocsiról augusztusban de viszont októberben meg megszünt a cég mert volt a fönöknek egy kis adó problémája.Elnézést a hosszú szövegért.Minden jót és baleset,hatóság mentes szép napot kívánok minden soförnek és fórumtársnak.
Válasz #8874. hozzászólásra
Szia Misi
Kerestél telón.Bocsi de vasárnap óta nyomom az ágyat mert elkapott az influenza.Nem kívánom ezt az élményt senkinek.Géphez most ültem egy tíz percre.Nagyon iparos a géped frankó lesz.
Válasz #8873. hozzászólásra
Hidd el engem is kihülyít már az örökös időszámolgatás.Ráadásul most amivel járok az kártyás ez még azt az egy percet is írja amikor kiszállok fütyülni.Ezért szeretném minél hamarabb abbahagyni már.Kicsavarogtam már magam.97-ben pedig Posztojnában újjá is születtem.Onnantól kettő születésnapom van.
Válasz #8871. hozzászólásra
Igen jól látod FH12 GLOBERTROTTER XL-es volt,és tényleg olyan mintha személyautót vezetnél.Jelenleg egy Daf-fal járok ez is jó de messze áll a Volvo-tól.
Válasz #8866. hozzászólásra LACI én egy önkormányzatnál dolgozom egy ISEKI tgx23 as traktorral megyek melete, soför vagyok én is egy MAN 8.180 pálfiger darus autoval járok de a traki jobban szeretem mert nincsen bent az a hülye tahográf .
Jól látom, hogy ez FH12-es? Én sima F 12-est vezettem, de nagyon tetszett. Igaz, hogy csak egyszer vezettem pót nélküli traktort, de meg tudnám szokni, könnyebb, mint egy autót vezetni.
Ez volt a kedvenc autóm amit sajnos eladtak. 1.200.000 km volt benne. Magyarországon mi voltunk az első gazdája és szinte semmi probléma nem volt vele. Bocsi azoktól akiket nem érdekelnek ezek a képek
Sziasztok. Köszönöm az aggódást épségben haza értem. Tudom hogy nem ide tartozik ami képet most megpróbálok ide feltenni de tegnap este beszéltünk róla és ezért raknám fel. 1997. 04. 23-án történt
Itt a tanya amit vettünk
Sziasztok!
Múltkor jött az egyik haverom, hogy kicsit átvizsgáljuk a kicsikét még a tavaszi munkakezdések előtt, azt mondja, lehet le kéne ellenőrizni a szelephézagokat. Ez tök jól hangzik, de sajna nincs infóm, hogy milyen értékeknek kellene megfelelni. Van erről valakinek infoja? Kubota B1502 a gépem.
Üdv Balázs! A gond ott van, hogy állításod szerint 3 azaz 3 db új porlasztó csúcs volt a gépben. Márkáról nem volt szó. Mikor szétszedtem, és láttam, hogy 3 különböző van benne, abbó egy ami újnak néz ki, másik kettő meg szinte rozsdás. Ekkor már tudtam, hogy nem minden arany ami fénylik. Ezek után gondolod még volt benned annyi bizalmam, hogy hozzád forduljak segítségért? Gépi forgácsoló a szakmám, és abban is dolgozok. Hidd el, meg tudok különbztetni egy hengerfejet, ami frissen volt generálozva fullra, és egy olyat, ami fel lett síkolva, hogy egy új tömítéssel még "elmegy". Hogy érthető legyen... a 3 hengernél kráteresen ki volt égve a hengerfej síkja. Na itt látszott, hogy síkolás előtt megvolt már az a kráter. hogy valamennyi tisztult ki belőle, de nem az egész. Ha teszem fel a te felújításod után keletkezett volna a kráter, akkor nem látszódott volna a friss síkolás nyoma. Taszáron szerencsére megcsinálták korrektül, feltöltötték, és utána síkolták. 3 ismétlem 3 új Denso porlasztócsúccsal párosítva, most szépen szól a gép. Szelep fészek marásról, és szeleptányér köszörülésről annyit hogy miután elhoztam tőled, 3. hengerben mért kompresszió (végnyomás) 14 bar volt. leszedett hengerfejnél látszódott, hogy a szelepfészkek is kráteresek. újakat raktak bele, és összerakás után egyből 26 bar volt abban a hengerben is. Nem haragszom, tudtam hogy nem új gépet veszek, és nem is volt drága. Szerintem nem csináltünk rossz üzletet, te sem, én sem. Csak nem kellett volna a sok szöveg, ami nem takarta a valóságot.
Ha valakinek öntöttvas hengerfejjel kapcsolatos problémája van a Szendrei Gépműhelyt érdemes felkeresni Budapesten mi velük dolgoztatunk és nagyon jó minőségű munkát csinálnak!
Válasz #7792. hozzászólásra
Tisztelt Józsi!A gép motorja tényleg fel volt újítva!De a hengerfej nem volt nálunk repedve az biztos mivel van szelepköszörünk,és szelepülés maró készletünk is biztosan meg volt az is csinálva valóban szereltünk egy időben olasz Super Diesel porlasztócsúcsokkal és volt is velük gond ezért áttértünk a német Hans-Pries márkára sajnálom hogy nem voltál maradéktalanul elégedett de nem is jelezted a poblémát,hogy segítsek megoldani!
35454 hozzászólás
Válasz #8902. hozzászólásra


Mi megúsztuk. Azt hiszem azért, mert nem volt éppen fekete zsák.
Megjegyezném: minden protekció nélkül olyan ellátást kaptam a pécsi honvéd korházban, hogy azóta nem csalok az eü hozzájárulás befizetésével.
Válasz #8901. hozzászólásra


Nem nyert!
Alig telt el 2 hét a mutatvány után, mikor megjelent 1 pasi és megvette a rocsot papirostól (nem tudom mennyiért).
Aztán vett 1 másikat, amit seggbe qrtak, na kettévágta mindkettőt és rittentett belőle egy forgalomképes autó.
Szóval megcsinálták (félig), de nem én.
Második szülinap? Hát igen. De mindig elfelejtem megünnepelni.
Kistaki ha nem gyártanak kis országunkban akkor marad a rendelés.
Bencsiki örülök neki,hogy megúsztad a balesetet,bizony elég csúnya,így képről nézve.Ezek a suzuki szedánok sajnos még,nem voltak valami jók a töréstesztben,láttam már ugyan ilyen szedánt,kiflibe hajolva egy fán,ott használták a fekete zsákot is.
Válasz #8896. hozzászólásra


Gondolom nem csináltattátok meg?
Úgy látom neked is legalább két születés napod van egy évben?
Válasz #8894. hozzászólásra
Én tavaj cseréltem láncot és a két lánckereket.Nem kaptam hozzá való láncot, igy átoltattam a lánckerekeket colosra.Felénk elhuzódik a tavasz kezdete, ma majdnem egész nap szakadt a hó!BT 66!FELÉTEK IS ESETT?
Válasz #8895. hozzászólásra
Na már láttam a hirdetések közt. Szép kis traki ez a Honda, engem is érdekelne egy ilyen ha a Mitsut sikerülne eledni. Írhatnál róla egy-két dolgot mert semmit nem tudok róla. Pl. méretek, kerekek méretei, motor, teljesítmény, tapasztalatok, meg bármit, minden érdekel.
Válasz #8895. hozzászólásra









Gondolom Japán
Válasz #8894. hozzászólásra
Köszi! :) Ez már tavaly megvolt, mivel nem volt működőkész, és kapásból szereléssel kezdtem, mert volt két lefogazódott lánckerekem, amit újra kellett csináltatnom, úgyhogy már új csapágyakat is kapott, de sajna a szimeringek nem olyan egyszerű sima szimeringek, mert úgy néznek ki mint a régi ceglédi kanna teteje, ilyet magyarhonba tuti nem gyártanak! :(
Ilyen gumi-fém kóperációt itthon még képen sem láttam! :(
Válasz #8864. hozzászólásra


Nem volt rossz a hanyatdőlős mutatvány a kamionnal.
Én valami hasonlót adtam elő Suzukival. Azóta tudok csak szervós trakit vezetni.
Válasz #8888. hozzászólásra
Helló japán, milyen is az a gép???
Még valami:Nézd a jó oldalát kistaki,ha szétszeded megtudod nézni a csapágyakat,lánckereket,láncot stb,tudni fogod mi a helyzet a szerkezettel és kitudod javítani a kezdődő hibákat.
Sziasztok

Misi az aprító nagyon jól néz ki én láttam az ágaprító fórumban is a videót ne felejtsd el lécci.
kistaki:a talajmaródon a szmeringeket bizony cseréled kell kicsit tudod húzni az időt de nem sokáig szerintem.Én is hallottam már a zsír és olaj keverékéről,de csak kényszermegoldásként használnám.
Nemsokára kezdődik a szezon nálunk is,ma már megpirkadt a teteje a talajnak,igaz mondják az esőt még.
Válasz #8891. hozzászólásra
Szia Misi!
Egy kis videó is belefér? :)
Kiváncsian várom!
De a képek alapján tuti jól muzsikál a cucc! :)
Egy más jellegű kérdés, "lassan jön" a rotázás ideje, ősszel már úgy raktam el a gépet, hogy alul a kihajtásaimnál kicsit szivárgott az olaj, mert azok a drága jó japó szimeringek, nem igazán 100%-osak már. Kaptam olyan ötleteket, hogy keverjek bele, egy kis olajos zsíros elegyet, és az tuti jó sűrű cucc lesz és az örökös lesz. Vélemény? Ötlet? Az én rotám lánchajtásos, és középen van a hajtómű. Ezért nem találtam jónak csak a zsírt, mert az vág magának egy utat, és utána már kenés 0.
Köszönettel!
Sziasztok!



Ma kipróbáltuk az ág darabolót nagyon jól működött még a lemez borításokat meg kell csinálni és egész hétvégén megy a teszt üzem.
Válasz #8889. hozzászólásra
Nagyon szép lett.
Nekem ilyen a gépem, én újitottam fal.
Szia. Nincs nívo csavar ,csak beöntő ha megjelenik az olaj akkor jó.
Kötelező továbbképzés hivatásos jogosítvány esetében?

http://www.gkivizsga.hu/
Nem igaz hogy igaz!
Válasz #8884. hozzászólásra
Üdv!
Nem törvényszerű, hogy van nívó, általában a feltöltő csavar szintjétől kicsit lejjebb kell tölteni (5-10mm). Természetesen, ha a csavar oldalt van valahol.
Sziasztok!
Ki tudna nekem segíteni, hogy Kubota L2250-es traktor hátsó hajtásának hol van az olajnívója, mert én csak beöntőt találok, de azon nincs nívó?!
Válasz #8882. hozzászólásra
Nem kellet használnom felénk nem volt akkora hó de az az igasság nem nagyon volt időm csinálni és még nincsen teljesen kész majd nyáron megcsinálom befejezem.
Válasz #8844. hozzászólásra
Szia Szamoca!Láttam ezt a pótkocsit és profi nagyon és szép de az ár szerintem az is szép!Tolólapod,hogy működött?
Válasz #8879. hozzászólásra
Nekem 1 nagy balesetem volt 87 óta teherautózok és 90 februártól kifele járok.97-ben 1 hajszálon múlt az életem,de mire újból lábra álltam kezdtem mindent előröl.LIAZ nem bírta a gyűrődést meg a szerpentint.
Válasz #8878. hozzászólásra
Szia Ati!Jobbulást kívánok gyógyulj meg gyorsan!!!!!Forralt bor de sok és garantált a gyógyulás!
Válasz #8877. hozzászólásra
Laci nem csodálom hogy kitikkaszt a kamionos élet,mert manapság az utakon küzdés van ,nem közlekedés.Na meg a szabályok szinte gomba számra szaporodnak.Én 4 évet bírtam ki de az is sok volt.Pályafutásom egy 19,464-el kezdtem mega fülke+90köbös subbodenes kocsi.Jó autó de nem soförbarát.Ez tartott 2,5 évig de ebben volt egy találkozóm egy román busszal mert valószínü megszunnyadt a pacák és az én sávomban kötött ki,majd én meg össze szedve egy buszmegállót a csatornában.Gazdasági totálkár lett belöle,de én megusztam zúzódással.Másnap mentés,harmadnap egy másik autóval mentem osztrákba.Utána fél évig telephelyeztem meg heti váltásban a többi soför ment szabira én meg vittem a kocsijukat.Hálátlan melö volt mert azok gabonások voltak és én nem nagyon szerettem,na meg hetente másik kocsival járni.Ebben volt 19,414 man 18,400 merci actros 18,480 merci,124L470 scania,164L530 félautómata scania.Majd vett a fönök 2db 18,480 merci actrost 24köbös meiller billencs póttal és abból lett az egyik az enyém.1 év után ugy döntöttem vége a soför életnek és leszálltam kocsiról augusztusban de viszont októberben meg megszünt a cég mert volt a fönöknek egy kis adó problémája.Elnézést a hosszú szövegért.Minden jót és baleset,hatóság mentes szép napot kívánok minden soförnek és fórumtársnak.
Válasz #8874. hozzászólásra

Szia Misi
Kerestél telón.Bocsi de vasárnap óta nyomom az ágyat mert elkapott az influenza.Nem kívánom ezt az élményt senkinek.Géphez most ültem egy tíz percre.Nagyon iparos a géped frankó lesz.
Válasz #8873. hozzászólásra
Hidd el engem is kihülyít már az örökös időszámolgatás.Ráadásul most amivel járok az kártyás ez még azt az egy percet is írja amikor kiszállok fütyülni.Ezért szeretném minél hamarabb abbahagyni már.Kicsavarogtam már magam.97-ben pedig Posztojnában újjá is születtem.Onnantól kettő születésnapom van.
Válasz #8871. hozzászólásra
Igen jól látod FH12 GLOBERTROTTER XL-es volt,és tényleg olyan mintha személyautót vezetnél.Jelenleg egy Daf-fal járok ez is jó de messze áll a Volvo-tól.
Válasz #8867. hozzászólásra
Misi nagyon jó lesz a műved.Látom nem sajnáltad az anyagot belőle.
Válasz #8873. hozzászólásra




És digit kártya sem
Válasz #8866. hozzászólásra LACI én egy önkormányzatnál dolgozom egy ISEKI tgx23 as traktorral megyek melete, soför vagyok én is egy MAN 8.180 pálfiger darus autoval járok de a traki jobban szeretem mert nincsen bent az a hülye tahográf .
Válasz #8870. hozzászólásra
.
Ezen még nem gondolkodtam, de nem valószínű de bér darabolást azt vállalok
Válasz #8866. hozzászólásra
Jól látom, hogy ez FH12-es? Én sima F 12-est vezettem, de nagyon tetszett. Igaz, hogy csak egyszer vezettem pót nélküli traktort, de meg tudnám szokni, könnyebb, mint egy autót vezetni.
Egy ilyen nekem is jól jönne! :)))
Lehet majd bérelni? :)
Válasz #8868. hozzászólásra

Elméletileg 5-6cm darabokra aprítja össze. Holnap csináljuk a lemez burkolatot.
Tök Jóó!
Indulhat is akkor a sorozat gyártás! :)
Mekkora aprítékra lesz képes a tervek alapján?
Sziasztok!





Lassan a célegyenesbe érünk és kész lesz a masina addig is pár kép.
Ez volt a kedvenc autóm amit sajnos eladtak. 1.200.000 km volt benne. Magyarországon mi voltunk az első gazdája és szinte semmi probléma nem volt vele. Bocsi azoktól akiket nem érdekelnek ezek a képek



Sziasztok. Köszönöm az aggódást épségben haza értem. Tudom hogy nem ide tartozik ami képet most megpróbálok ide feltenni de tegnap este beszéltünk róla és ezért raknám fel. 1997. 04. 23-án történt





Itt a tanya amit vettünk
Sziasztok!
Ki tudna nekem segíteni, hogy Kubota L2250-es traktor hátsó hajtásának hol van az olajnívója, mert én csak beöntőt találok, de azon nincs nívó?!
Sziasztok!
Múltkor jött az egyik haverom, hogy kicsit átvizsgáljuk a kicsikét még a tavaszi munkakezdések előtt, azt mondja, lehet le kéne ellenőrizni a szelephézagokat. Ez tök jól hangzik, de sajna nincs infóm, hogy milyen értékeknek kellene megfelelni. Van erről valakinek infoja? Kubota B1502 a gépem.
Köszönettel: Kistaki
Válasz #8857. hozzászólásra
Üdv Balázs! A gond ott van, hogy állításod szerint 3 azaz 3 db új porlasztó csúcs volt a gépben. Márkáról nem volt szó. Mikor szétszedtem, és láttam, hogy 3 különböző van benne, abbó egy ami újnak néz ki, másik kettő meg szinte rozsdás. Ekkor már tudtam, hogy nem minden arany ami fénylik. Ezek után gondolod még volt benned annyi bizalmam, hogy hozzád forduljak segítségért? Gépi forgácsoló a szakmám, és abban is dolgozok. Hidd el, meg tudok különbztetni egy hengerfejet, ami frissen volt generálozva fullra, és egy olyat, ami fel lett síkolva, hogy egy új tömítéssel még "elmegy". Hogy érthető legyen... a 3 hengernél kráteresen ki volt égve a hengerfej síkja. Na itt látszott, hogy síkolás előtt megvolt már az a kráter. hogy valamennyi tisztult ki belőle, de nem az egész. Ha teszem fel a te felújításod után keletkezett volna a kráter, akkor nem látszódott volna a friss síkolás nyoma. Taszáron szerencsére megcsinálták korrektül, feltöltötték, és utána síkolták. 3 ismétlem 3 új Denso porlasztócsúccsal párosítva, most szépen szól a gép. Szelep fészek marásról, és szeleptányér köszörülésről annyit hogy miután elhoztam tőled, 3. hengerben mért kompresszió (végnyomás) 14 bar volt. leszedett hengerfejnél látszódott, hogy a szelepfészkek is kráteresek. újakat raktak bele, és összerakás után egyből 26 bar volt abban a hengerben is. Nem haragszom, tudtam hogy nem új gépet veszek, és nem is volt drága. Szerintem nem csináltünk rossz üzletet, te sem, én sem. Csak nem kellett volna a sok szöveg, ami nem takarta a valóságot.
Szevasztok!
Ha valakit érdekel a kombinátor olcsón odaadom.
Ha valakinek öntöttvas hengerfejjel kapcsolatos problémája van a Szendrei Gépműhelyt érdemes felkeresni Budapesten mi velük dolgoztatunk és nagyon jó minőségű munkát csinálnak!
Válasz #8855. hozzászólásra
de betegek
Válasz #7792. hozzászólásra
Tisztelt Józsi!A gép motorja tényleg fel volt újítva!De a hengerfej nem volt nálunk repedve az biztos mivel van szelepköszörünk,és szelepülés maró készletünk is biztosan meg volt az is csinálva valóban szereltünk egy időben olasz Super Diesel porlasztócsúcsokkal és volt is velük gond ezért áttértünk a német Hans-Pries márkára sajnálom hogy nem voltál maradéktalanul elégedett de nem is jelezted a poblémát,hogy segítsek megoldani!
Válasz #8844. hozzászólásra

Egy talicska csak 7000-be kerül. Minek adnál egy másikért fél millát?
Válasz #8854. hozzászólásra
http://allegro.pl/listing.php/search?string=yanmar&category=78176 ezek az árak jobbak mint nálunk!!!!!!!!!!!!!