Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD389.71 FtCHF442.28 FtGBP495.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem törvényszerű, hogy van nívó, általában a feltöltő csavar szintjétől kicsit lejjebb kell tölteni (5-10mm). Természetesen, ha a csavar oldalt van valahol.
Válasz #8882. hozzászólásra
Nem kellet használnom felénk nem volt akkora hó de az az igasság nem nagyon volt időm csinálni és még nincsen teljesen kész majd nyáron megcsinálom befejezem.
Válasz #8879. hozzászólásra
Nekem 1 nagy balesetem volt 87 óta teherautózok és 90 februártól kifele járok.97-ben 1 hajszálon múlt az életem,de mire újból lábra álltam kezdtem mindent előröl.LIAZ nem bírta a gyűrődést meg a szerpentint.
Válasz #8877. hozzászólásra
Laci nem csodálom hogy kitikkaszt a kamionos élet,mert manapság az utakon küzdés van ,nem közlekedés.Na meg a szabályok szinte gomba számra szaporodnak.Én 4 évet bírtam ki de az is sok volt.Pályafutásom egy 19,464-el kezdtem mega fülke+90köbös subbodenes kocsi.Jó autó de nem soförbarát.Ez tartott 2,5 évig de ebben volt egy találkozóm egy román busszal mert valószínü megszunnyadt a pacák és az én sávomban kötött ki,majd én meg össze szedve egy buszmegállót a csatornában.Gazdasági totálkár lett belöle,de én megusztam zúzódással.Másnap mentés,harmadnap egy másik autóval mentem osztrákba.Utána fél évig telephelyeztem meg heti váltásban a többi soför ment szabira én meg vittem a kocsijukat.Hálátlan melö volt mert azok gabonások voltak és én nem nagyon szerettem,na meg hetente másik kocsival járni.Ebben volt 19,414 man 18,400 merci actros 18,480 merci,124L470 scania,164L530 félautómata scania.Majd vett a fönök 2db 18,480 merci actrost 24köbös meiller billencs póttal és abból lett az egyik az enyém.1 év után ugy döntöttem vége a soför életnek és leszálltam kocsiról augusztusban de viszont októberben meg megszünt a cég mert volt a fönöknek egy kis adó problémája.Elnézést a hosszú szövegért.Minden jót és baleset,hatóság mentes szép napot kívánok minden soförnek és fórumtársnak.
Válasz #8874. hozzászólásra
Szia Misi
Kerestél telón.Bocsi de vasárnap óta nyomom az ágyat mert elkapott az influenza.Nem kívánom ezt az élményt senkinek.Géphez most ültem egy tíz percre.Nagyon iparos a géped frankó lesz.
Válasz #8873. hozzászólásra
Hidd el engem is kihülyít már az örökös időszámolgatás.Ráadásul most amivel járok az kártyás ez még azt az egy percet is írja amikor kiszállok fütyülni.Ezért szeretném minél hamarabb abbahagyni már.Kicsavarogtam már magam.97-ben pedig Posztojnában újjá is születtem.Onnantól kettő születésnapom van.
Válasz #8871. hozzászólásra
Igen jól látod FH12 GLOBERTROTTER XL-es volt,és tényleg olyan mintha személyautót vezetnél.Jelenleg egy Daf-fal járok ez is jó de messze áll a Volvo-tól.
Válasz #8866. hozzászólásra LACI én egy önkormányzatnál dolgozom egy ISEKI tgx23 as traktorral megyek melete, soför vagyok én is egy MAN 8.180 pálfiger darus autoval járok de a traki jobban szeretem mert nincsen bent az a hülye tahográf .
Jól látom, hogy ez FH12-es? Én sima F 12-est vezettem, de nagyon tetszett. Igaz, hogy csak egyszer vezettem pót nélküli traktort, de meg tudnám szokni, könnyebb, mint egy autót vezetni.
Ez volt a kedvenc autóm amit sajnos eladtak. 1.200.000 km volt benne. Magyarországon mi voltunk az első gazdája és szinte semmi probléma nem volt vele. Bocsi azoktól akiket nem érdekelnek ezek a képek
Sziasztok. Köszönöm az aggódást épségben haza értem. Tudom hogy nem ide tartozik ami képet most megpróbálok ide feltenni de tegnap este beszéltünk róla és ezért raknám fel. 1997. 04. 23-án történt
Itt a tanya amit vettünk
Sziasztok!
Múltkor jött az egyik haverom, hogy kicsit átvizsgáljuk a kicsikét még a tavaszi munkakezdések előtt, azt mondja, lehet le kéne ellenőrizni a szelephézagokat. Ez tök jól hangzik, de sajna nincs infóm, hogy milyen értékeknek kellene megfelelni. Van erről valakinek infoja? Kubota B1502 a gépem.
Üdv Balázs! A gond ott van, hogy állításod szerint 3 azaz 3 db új porlasztó csúcs volt a gépben. Márkáról nem volt szó. Mikor szétszedtem, és láttam, hogy 3 különböző van benne, abbó egy ami újnak néz ki, másik kettő meg szinte rozsdás. Ekkor már tudtam, hogy nem minden arany ami fénylik. Ezek után gondolod még volt benned annyi bizalmam, hogy hozzád forduljak segítségért? Gépi forgácsoló a szakmám, és abban is dolgozok. Hidd el, meg tudok különbztetni egy hengerfejet, ami frissen volt generálozva fullra, és egy olyat, ami fel lett síkolva, hogy egy új tömítéssel még "elmegy". Hogy érthető legyen... a 3 hengernél kráteresen ki volt égve a hengerfej síkja. Na itt látszott, hogy síkolás előtt megvolt már az a kráter. hogy valamennyi tisztult ki belőle, de nem az egész. Ha teszem fel a te felújításod után keletkezett volna a kráter, akkor nem látszódott volna a friss síkolás nyoma. Taszáron szerencsére megcsinálták korrektül, feltöltötték, és utána síkolták. 3 ismétlem 3 új Denso porlasztócsúccsal párosítva, most szépen szól a gép. Szelep fészek marásról, és szeleptányér köszörülésről annyit hogy miután elhoztam tőled, 3. hengerben mért kompresszió (végnyomás) 14 bar volt. leszedett hengerfejnél látszódott, hogy a szelepfészkek is kráteresek. újakat raktak bele, és összerakás után egyből 26 bar volt abban a hengerben is. Nem haragszom, tudtam hogy nem új gépet veszek, és nem is volt drága. Szerintem nem csináltünk rossz üzletet, te sem, én sem. Csak nem kellett volna a sok szöveg, ami nem takarta a valóságot.
Ha valakinek öntöttvas hengerfejjel kapcsolatos problémája van a Szendrei Gépműhelyt érdemes felkeresni Budapesten mi velük dolgoztatunk és nagyon jó minőségű munkát csinálnak!
Válasz #7792. hozzászólásra
Tisztelt Józsi!A gép motorja tényleg fel volt újítva!De a hengerfej nem volt nálunk repedve az biztos mivel van szelepköszörünk,és szelepülés maró készletünk is biztosan meg volt az is csinálva valóban szereltünk egy időben olasz Super Diesel porlasztócsúcsokkal és volt is velük gond ezért áttértünk a német Hans-Pries márkára sajnálom hogy nem voltál maradéktalanul elégedett de nem is jelezted a poblémát,hogy segítsek megoldani!
Válasz #8850. hozzászólásra
Szép nagy utánfutód van. Én ekkorát már nem is kapcsolhatok az autómhoz, mert csak 600kg össz súlyút lehet fék nélkül rákapcsolni. Ha koszosabb cuccot kell szállítanom akkor kibélelem ponyvával a platót. Az a kis rakodó nagyon ügyes szerzemény a kezelő a motor fölött trónol.
Válasz #8849. hozzászólásra
Mostanság Nekem is az utánfutó (750kg) a "megoldás", de ez nem az igazi mert nem is fékezett meg nem is billenős, és erre azért akármilyen piszkos holmit nem rakodok. Ezért volna jó egy legalább 1 tonnás pótkocsi amire az ember nem sajnál rápakolni semmit sem, legyen az homok, kő vagy akár trágya. És azért az is jó ha a felpakolt holmit nem kell lepakolni is, hanem csak úgy magától lecsúszik róla. De sajnos csak 500€-ig van rá keretem, ennyiért kellene találni valami jó pótkocsit.
Válasz #8848. hozzászólásra
Szerettem volna én is egy jó kis billenős pótot, de az, hogy évente 3-4 alkalommal van rá szükségem nem érné meg fönntartani ( biztosítás, műszaki, súlyadó).Van egy 550 kg-os utánfutóm, megoldom azzal.
Válasz #8847. hozzászólásra
Hát igen, de egy ilyen nagy útra nem szívesen indulok el, én nem vagyok ilyencsavargós típus. Egyébként meg a "szívem csücske" akkor is a gyári Agrostroj ANS-564, azt ismerem, tudom hogy jó, masszív, a teherbírása meg megbízhatóan 1500kg, nem csak olyan "azt mondták". És nekem elég az is ha csak hátrafelé billent.
Válasz #8844. hozzászólásra
Nekem meg ezt kínálták 750€-ért, csak egészen messze, Pozsony mellett. Nekem az nagyon messze van, 800km-t oda vissza nem tudom megérné-e autózni. Még azt sem tudom gyári-e, de ha nem is gyári akkor is jónak néz ki.
Aki szeretne egy igazán jó pótkocsit venni és vastag a pénztárcája, annak itt van egy pótkocsi-hirdetés. Nekem is ilyen kellene de ennyi pénzem sajna nincs rá, hát "átengedem" másnak.
35441 hozzászólás
Sziasztok!
Ma kipróbáltuk az ág darabolót nagyon jól működött még a lemez borításokat meg kell csinálni és egész hétvégén megy a teszt üzem.
Válasz #8889. hozzászólásra
Nagyon szép lett.
Nekem ilyen a gépem, én újitottam fal.
Szia. Nincs nívo csavar ,csak beöntő ha megjelenik az olaj akkor jó.
Kötelező továbbképzés hivatásos jogosítvány esetében?
http://www.gkivizsga.hu/
Nem igaz hogy igaz!
Válasz #8884. hozzászólásra
Üdv!
Nem törvényszerű, hogy van nívó, általában a feltöltő csavar szintjétől kicsit lejjebb kell tölteni (5-10mm). Természetesen, ha a csavar oldalt van valahol.
Sziasztok!
Ki tudna nekem segíteni, hogy Kubota L2250-es traktor hátsó hajtásának hol van az olajnívója, mert én csak beöntőt találok, de azon nincs nívó?!
Válasz #8882. hozzászólásra
Nem kellet használnom felénk nem volt akkora hó de az az igasság nem nagyon volt időm csinálni és még nincsen teljesen kész majd nyáron megcsinálom befejezem.
Válasz #8844. hozzászólásra
Szia Szamoca!Láttam ezt a pótkocsit és profi nagyon és szép de az ár szerintem az is szép!Tolólapod,hogy működött?
Válasz #8879. hozzászólásra
Nekem 1 nagy balesetem volt 87 óta teherautózok és 90 februártól kifele járok.97-ben 1 hajszálon múlt az életem,de mire újból lábra álltam kezdtem mindent előröl.LIAZ nem bírta a gyűrődést meg a szerpentint.
Válasz #8878. hozzászólásra
Szia Ati!Jobbulást kívánok gyógyulj meg gyorsan!!!!!Forralt bor de sok és garantált a gyógyulás!
Válasz #8877. hozzászólásra
Laci nem csodálom hogy kitikkaszt a kamionos élet,mert manapság az utakon küzdés van ,nem közlekedés.Na meg a szabályok szinte gomba számra szaporodnak.Én 4 évet bírtam ki de az is sok volt.Pályafutásom egy 19,464-el kezdtem mega fülke+90köbös subbodenes kocsi.Jó autó de nem soförbarát.Ez tartott 2,5 évig de ebben volt egy találkozóm egy román busszal mert valószínü megszunnyadt a pacák és az én sávomban kötött ki,majd én meg össze szedve egy buszmegállót a csatornában.Gazdasági totálkár lett belöle,de én megusztam zúzódással.Másnap mentés,harmadnap egy másik autóval mentem osztrákba.Utána fél évig telephelyeztem meg heti váltásban a többi soför ment szabira én meg vittem a kocsijukat.Hálátlan melö volt mert azok gabonások voltak és én nem nagyon szerettem,na meg hetente másik kocsival járni.Ebben volt 19,414 man 18,400 merci actros 18,480 merci,124L470 scania,164L530 félautómata scania.Majd vett a fönök 2db 18,480 merci actrost 24köbös meiller billencs póttal és abból lett az egyik az enyém.1 év után ugy döntöttem vége a soför életnek és leszálltam kocsiról augusztusban de viszont októberben meg megszünt a cég mert volt a fönöknek egy kis adó problémája.Elnézést a hosszú szövegért.Minden jót és baleset,hatóság mentes szép napot kívánok minden soförnek és fórumtársnak.
Válasz #8874. hozzászólásra
Szia Misi
Kerestél telón.Bocsi de vasárnap óta nyomom az ágyat mert elkapott az influenza.Nem kívánom ezt az élményt senkinek.Géphez most ültem egy tíz percre.Nagyon iparos a géped frankó lesz.
Válasz #8873. hozzászólásra
Hidd el engem is kihülyít már az örökös időszámolgatás.Ráadásul most amivel járok az kártyás ez még azt az egy percet is írja amikor kiszállok fütyülni.Ezért szeretném minél hamarabb abbahagyni már.Kicsavarogtam már magam.97-ben pedig Posztojnában újjá is születtem.Onnantól kettő születésnapom van.
Válasz #8871. hozzászólásra
Igen jól látod FH12 GLOBERTROTTER XL-es volt,és tényleg olyan mintha személyautót vezetnél.Jelenleg egy Daf-fal járok ez is jó de messze áll a Volvo-tól.
Válasz #8867. hozzászólásra
Misi nagyon jó lesz a műved.Látom nem sajnáltad az anyagot belőle.
Válasz #8873. hozzászólásra
És digit kártya sem
Válasz #8866. hozzászólásra LACI én egy önkormányzatnál dolgozom egy ISEKI tgx23 as traktorral megyek melete, soför vagyok én is egy MAN 8.180 pálfiger darus autoval járok de a traki jobban szeretem mert nincsen bent az a hülye tahográf .
Válasz #8870. hozzászólásra
Ezen még nem gondolkodtam, de nem valószínű de bér darabolást azt vállalok.
Válasz #8866. hozzászólásra
Jól látom, hogy ez FH12-es? Én sima F 12-est vezettem, de nagyon tetszett. Igaz, hogy csak egyszer vezettem pót nélküli traktort, de meg tudnám szokni, könnyebb, mint egy autót vezetni.
Egy ilyen nekem is jól jönne! :)))
Lehet majd bérelni? :)
Válasz #8868. hozzászólásra
Elméletileg 5-6cm darabokra aprítja össze. Holnap csináljuk a lemez burkolatot.
Tök Jóó!
Indulhat is akkor a sorozat gyártás! :)
Mekkora aprítékra lesz képes a tervek alapján?
Sziasztok!
Lassan a célegyenesbe érünk és kész lesz a masina addig is pár kép.
Ez volt a kedvenc autóm amit sajnos eladtak. 1.200.000 km volt benne. Magyarországon mi voltunk az első gazdája és szinte semmi probléma nem volt vele. Bocsi azoktól akiket nem érdekelnek ezek a képek
Sziasztok. Köszönöm az aggódást épségben haza értem. Tudom hogy nem ide tartozik ami képet most megpróbálok ide feltenni de tegnap este beszéltünk róla és ezért raknám fel. 1997. 04. 23-án történt
Itt a tanya amit vettünk
Sziasztok!
Ki tudna nekem segíteni, hogy Kubota L2250-es traktor hátsó hajtásának hol van az olajnívója, mert én csak beöntőt találok, de azon nincs nívó?!
Sziasztok!
Múltkor jött az egyik haverom, hogy kicsit átvizsgáljuk a kicsikét még a tavaszi munkakezdések előtt, azt mondja, lehet le kéne ellenőrizni a szelephézagokat. Ez tök jól hangzik, de sajna nincs infóm, hogy milyen értékeknek kellene megfelelni. Van erről valakinek infoja? Kubota B1502 a gépem.
Köszönettel: Kistaki
Válasz #8857. hozzászólásra
Üdv Balázs! A gond ott van, hogy állításod szerint 3 azaz 3 db új porlasztó csúcs volt a gépben. Márkáról nem volt szó. Mikor szétszedtem, és láttam, hogy 3 különböző van benne, abbó egy ami újnak néz ki, másik kettő meg szinte rozsdás. Ekkor már tudtam, hogy nem minden arany ami fénylik. Ezek után gondolod még volt benned annyi bizalmam, hogy hozzád forduljak segítségért? Gépi forgácsoló a szakmám, és abban is dolgozok. Hidd el, meg tudok különbztetni egy hengerfejet, ami frissen volt generálozva fullra, és egy olyat, ami fel lett síkolva, hogy egy új tömítéssel még "elmegy". Hogy érthető legyen... a 3 hengernél kráteresen ki volt égve a hengerfej síkja. Na itt látszott, hogy síkolás előtt megvolt már az a kráter. hogy valamennyi tisztult ki belőle, de nem az egész. Ha teszem fel a te felújításod után keletkezett volna a kráter, akkor nem látszódott volna a friss síkolás nyoma. Taszáron szerencsére megcsinálták korrektül, feltöltötték, és utána síkolták. 3 ismétlem 3 új Denso porlasztócsúccsal párosítva, most szépen szól a gép. Szelep fészek marásról, és szeleptányér köszörülésről annyit hogy miután elhoztam tőled, 3. hengerben mért kompresszió (végnyomás) 14 bar volt. leszedett hengerfejnél látszódott, hogy a szelepfészkek is kráteresek. újakat raktak bele, és összerakás után egyből 26 bar volt abban a hengerben is. Nem haragszom, tudtam hogy nem új gépet veszek, és nem is volt drága. Szerintem nem csináltünk rossz üzletet, te sem, én sem. Csak nem kellett volna a sok szöveg, ami nem takarta a valóságot.
Szevasztok!
Ha valakit érdekel a kombinátor olcsón odaadom.
Ha valakinek öntöttvas hengerfejjel kapcsolatos problémája van a Szendrei Gépműhelyt érdemes felkeresni Budapesten mi velük dolgoztatunk és nagyon jó minőségű munkát csinálnak!
Válasz #8855. hozzászólásra
de betegek
Válasz #7792. hozzászólásra
Tisztelt Józsi!A gép motorja tényleg fel volt újítva!De a hengerfej nem volt nálunk repedve az biztos mivel van szelepköszörünk,és szelepülés maró készletünk is biztosan meg volt az is csinálva valóban szereltünk egy időben olasz Super Diesel porlasztócsúcsokkal és volt is velük gond ezért áttértünk a német Hans-Pries márkára sajnálom hogy nem voltál maradéktalanul elégedett de nem is jelezted a poblémát,hogy segítsek megoldani!
Válasz #8844. hozzászólásra
Egy talicska csak 7000-be kerül. Minek adnál egy másikért fél millát?
Válasz #8854. hozzászólásra
http://allegro.pl/listing.php/search?string=yanmar&category=78176 ezek az árak jobbak mint nálunk!!!!!!!!!!!!!
Válasz #8851. hozzászólásra
1210000 huf az ára igaz ennyiért bobcat is van
Válasz #8850. hozzászólásra
Szép nagy utánfutód van. Én ekkorát már nem is kapcsolhatok az autómhoz, mert csak 600kg össz súlyút lehet fék nélkül rákapcsolni. Ha koszosabb cuccot kell szállítanom akkor kibélelem ponyvával a platót. Az a kis rakodó nagyon ügyes szerzemény a kezelő a motor fölött trónol.
Válasz #8851. hozzászólásra
komoly szerezni kell egy roncs tmk-t
Ezt érdemes megnézni!!!
Ez nem japó hanem TZ-4K, de nem akármilyen. Lehet hogy valakinek ez egy jó inspiráció homlokrakodó vagy más készítéséhez.
http://allegro.pl/miniladowarka-tz-4k-14-i3011188850.html
Válasz #8849. hozzászólásra
Mostanság Nekem is az utánfutó (750kg) a "megoldás", de ez nem az igazi mert nem is fékezett meg nem is billenős, és erre azért akármilyen piszkos holmit nem rakodok. Ezért volna jó egy legalább 1 tonnás pótkocsi amire az ember nem sajnál rápakolni semmit sem, legyen az homok, kő vagy akár trágya. És azért az is jó ha a felpakolt holmit nem kell lepakolni is, hanem csak úgy magától lecsúszik róla. De sajnos csak 500€-ig van rá keretem, ennyiért kellene találni valami jó pótkocsit.
Válasz #8848. hozzászólásra
Szerettem volna én is egy jó kis billenős pótot, de az, hogy évente 3-4 alkalommal van rá szükségem nem érné meg fönntartani ( biztosítás, műszaki, súlyadó).Van egy 550 kg-os utánfutóm, megoldom azzal.
Válasz #8847. hozzászólásra
Hát igen, de egy ilyen nagy útra nem szívesen indulok el, én nem vagyok ilyencsavargós típus. Egyébként meg a "szívem csücske" akkor is a gyári Agrostroj ANS-564, azt ismerem, tudom hogy jó, masszív, a teherbírása meg megbízhatóan 1500kg, nem csak olyan "azt mondták". És nekem elég az is ha csak hátrafelé billent.
Válasz #8846. hozzászólásra
Sziasztok! Ha nem is gyári, de az látszik, hogy igényesen van megcsinálva. Az ára meg több mint kedvező.
Válasz #8844. hozzászólásra
Nekem meg ezt kínálták 750€-ért, csak egészen messze, Pozsony mellett. Nekem az nagyon messze van, 800km-t oda vissza nem tudom megérné-e autózni. Még azt sem tudom gyári-e, de ha nem is gyári akkor is jónak néz ki.
https://www.youtube.com/watch?v=007txlyej3MEzt a videót nézzétek meg ez is egy kubota és nem is akár mijen.
Nekem ez is jó lenne.Az ára 469,500 ft és új.
Aki szeretne egy igazán jó pótkocsit venni és vastag a pénztárcája, annak itt van egy pótkocsi-hirdetés. Nekem is ilyen kellene de ennyi pénzem sajna nincs rá, hát "átengedem" másnak.
Agrostroj ANS-564
Válasz #8840. hozzászólásra
Köszönöm szépen a választ.Nem sokára én is szétszedem hogy kész legyen a szezonra.