Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dávid94 #310. hozzászólásáraKöszönöm, de szerencsére nem kellett billenteni.A gumi szőnyeg alatt van egy nagy levehető dekni.Onnan sikerült kicserélni.
Válasz Hogel #309. hozzászólásáraInkább billentés, kipufogó, 2bak, jobbról szintén oda beteszel 2db 12es csavart a bakhoz, kuplunbowden, kézifékBowden, meg a fülke szűrőket,elméletileg nem hagytam ki semmit
Válasz apuci #308. hozzászólásáraLehet hogy arról, nekem 4 cső megy a fülke alatt bal oldalt, és valamelyik kilyukadt.De alulról nem tudom egyértelműen megállapítani hogy melyikből folyik az olaj.Ahhoz hogy egy kicsit felbillentsem, hogy a csövekre rálássak, ahhoz sok mindent kell bontani?
Válasz Hogel #307. hozzászólásáraA 6800 -nál a fülke billentéssel sokkal könnyebben hozzá lehet férni ahhoz a hidraulika cső párhoz ami az olajhűtőhöz megy előre,de nem biztos hogy erről kérdezel.
Sziasztok, meg tudná valaki mondani hogy a fülkében a gumiszőnyeget felvéve, van alatta kinyitható dekni, ahonnan a fő hidraulika vezetékhez hozzá lehetne férni? Vagy csak a fülke felbillentésével lehet?
Válasz szaboszolobirtok #305. hozzászólásáraA miénken nincs ilyen. Nekünk a tank van beépítve elektromos táp szivattyú.
Gondolom akkor a tiéden a tankban nincs.
Mikori évjárat, magyar vagy import gép?
Válasz szaboszolobirtok #300. hozzászólásáraAzért kérdezem, mert ha adagoló baj lenne, akkor tudok olyat a keleti országrészben, aki nagyon tud JD adagolóhoz.
Viszont ha elektronikus a "gáz", akkor könnynen lehet, hogy ott lesz valami gond.
(Enyém még mechanikus, ha bowden megvan akkor megy!)
Válasz szaboszolobirtok #298. hozzászólásáraAdagoló mechanikus, mármint a "gáz pedál"? Ha igen, akkor csak a szűrő lesz. Illetve annyi, hogy mikor kínlódik, akkor kellene megnézni, hogy hogyan tölti a gázolajat.
Ország melyik részén vagy, ha nem titok?
Reggel cserélek szűrőt ,de az adagolóhoz nagyon szépen nagy nyomással buborékmentesen tolja az üzemanyagot, azért gondolok inkább valami elektromos hibára. Hidegen pár órát hibamentes.
Aztán elkezdi, de nem kell terhelni akkor is csinálja, tehát nem a mennyisséggel van a baj szerintem.Ha A1 ben megyek vele alapjáraton akkor is előjön a hiba.
Válasz szaboszolobirtok #295. hozzászólásáraNincs nafta én csak arra tudok gondolni! Ugyan ezt csinálta nekem, csak nem kellett leállítanom, alapjáraton "feltermelt" aztán néhány, percig ment, aztán újra, persze csak munka közben, üresen közúton semmi, simán haza mentem vele.
Kérdés, hogy hol veszik el a nafta!
Nyom rendesen a szivattyú a tankban, az nincs elkoszolódva, mikor volt tisztítva?
Üzemagyagszűrő cserén túl vagy már?
Válasz A.I. #294. hozzászólásáraLeveszi a fordulatot szinte alapjáratra és ha rálépek a gázra akkor hebeg, de nem pörög fel.
Ha nem állítom le nem javul meg. (alapjáraton)
Egyre rosszabb egyre kevesebb ideig birja. Egyre sűrűbben kell inditani.
Válasz szaboszolobirtok #293. hozzászólásáraHa hagynád, nem állnál le vele lefulladna vagy csak elvesz a fordulatból, de csak bizonyos fordulatig, az alá nem megy?
Újra is kell indítani minden alkalommal, vagy próbáltad, hogy alapjáraton állsz egy helyen, aztán mintörténik?
2-3 óra, aztán ha újra indítod meddig bírja?
Újra 2-3 óra?
Válasz szaboszolobirtok #291. hozzászólásáraEz akkor már nem adagolós? Utolsók már nem voltak azok, ha jól tudom.
Mechanikus adagolós van, döglésig fulladt, télen munka közben. Gázolaj szűrő csere megoldotta, illetve volt gond valamelyik üzemanyag csővel, az főleg indításkor hozott hibát, reggel első indítás előtt légteleníteni kellett a szűrőnél, mert elengedett áltában, de ez munka közben nem volt rá kihatással.
6910 reggeli 2 -3 óra munka után elkezdi elvenni a fordulatot, újraindítás, megy tovább valameddig , aztán újra. Régebben már egyszer csinálta ezt aztán random meggyógyult. Hónapokig nem volt vele ilyen.
Jónapot.
Van egy John Deere 6920 IVT váltós
Már többször kaptam ezt a hibakódot 304085 5 TCU és azt szeretném kérdezni hogy mi okozhatja ezt a problémát.
Válaszokat előre köszönöm!
Válasz systole16 #288. hozzászólásáraLeszedték a válót, a hátrameneti kuplung volt rossz, átengedte az olajat. De az egész váltót kompletten cseréltük, mert nem sokkal került többe mintha csak a kuplungot cseréltünk volna.
Válasz Ferror #283. hozzászólásáraTápszivattyú és tank közötti csövön levegőt sziv cseréld ki mert megöregedett a cső és hajszál repedések vannak rajt és levegőt sziv.
JD 6920, menetközben hirtelen leáll a motor. Szűrő csere, kis elektromos gázolaj szivattyú csere, üzemanyag adagoló szelep csere megvolt. Megy szépen 1orat is akár, aztán elkezd megváltozni a motor hangja és megáll. Újraindítás után ismét megy, 5perctol 1oraig tünetmentesen.
Elvileg ez az http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OU12401_00009B2_19_02FEB02_1.htm
Általában minden jd-hez van ilyen jellegű kezelési, googleba john deere 6820 manual és elsők között van, és a vége fele szokott lenni mindegyiknél (section 130-140 körül)
Ha jól emlékszem gyújtást hagyd 3-4 másodpercig aztán az ablaktörlő kapcsoló alatti pecekkel be tudsz lépni a kódolvasó üzemmódba. Ott az irányjelzővel tudsz lépkedni, az elakadásjelzővel pedig okézni, de ha az segít neten azthiszem van angol nyelvű könyv hozzá
Válasz Mf-es? #273. hozzászólására6330 villogott, fordulat megvolt, először vezeték szakadás volt üzemanyag szűrő vítérzékelőn(lehet vizes, elfogyott, nincs elég anyag, azt jelzi), másodszor pedig motorvezérlő hiba volt(van), 1 század volt feszültségesés van, azt jelzi, de működik hibátlanul.
Csak gépre dugva olvasható ki, ha nincs komandcenter a gépben!
Válasz VMisi #267. hozzászólásáraCsak azért mert egy ismerősnek most volt 1000 es nagyszerviz a Kubu n (igyaz mgx135) és olyan árat kértek érte hogy egyből leültem és úgy kellett fellocsolni....
Válasz Rőth Gábor #262. hozzászólásáraHello! Az auto power váltó nagyon kényelmes, könnyű kezelni. De ha elromlik akkor nincs javítás csak váltó csere ami elég húzós. Nekem 2 éve netto 5.m + munkadíjba került kb.8500 üzemóránál cserélték. Általában 7-8000 óránál többet ritkán mennek el, a szerelők szerint. Ha kemény talajmunkát végez akkor még ennyit sem. De ha jól müködik akkor sokkal jobb mint a poweres.
313 hozzászólás
Válasz trakkis #31. hozzászólásáraSzia érdeklődnék mi volt a baj az irányváltóval mert mi is hasonló cipőben járunk köszönöm
Válasz Hogel #311. hozzászólásáraAkkor szerencséd volt.
Válasz Dávid94 #310. hozzászólásáraKöszönöm, de szerencsére nem kellett billenteni.A gumi szőnyeg alatt van egy nagy levehető dekni.Onnan sikerült kicserélni.
Válasz Hogel #309. hozzászólásáraInkább billentés, kipufogó, 2bak, jobbról szintén oda beteszel 2db 12es csavart a bakhoz, kuplunbowden, kézifékBowden, meg a fülke szűrőket,elméletileg nem hagytam ki semmit
Válasz apuci #308. hozzászólásáraLehet hogy arról, nekem 4 cső megy a fülke alatt bal oldalt, és valamelyik kilyukadt.De alulról nem tudom egyértelműen megállapítani hogy melyikből folyik az olaj.Ahhoz hogy egy kicsit felbillentsem, hogy a csövekre rálássak, ahhoz sok mindent kell bontani?
Válasz Hogel #307. hozzászólásáraA 6800 -nál a fülke billentéssel sokkal könnyebben hozzá lehet férni ahhoz a hidraulika cső párhoz ami az olajhűtőhöz megy előre,de nem biztos hogy erről kérdezel.
Sziasztok, meg tudná valaki mondani hogy a fülkében a gumiszőnyeget felvéve, van alatta kinyitható dekni, ahonnan a fő hidraulika vezetékhez hozzá lehetne férni? Vagy csak a fülke felbillentésével lehet?
Válasz szaboszolobirtok #305. hozzászólásáraA miénken nincs ilyen. Nekünk a tank van beépítve elektromos táp szivattyú.
Gondolom akkor a tiéden a tankban nincs.
Mikori évjárat, magyar vagy import gép?
Válasz A.I. #304. hozzászólására:
A gázolaj szűrő tetején van egy elektromos tápszivattyú. Azt kellet szétszednem darabokra és abban van egy szűrő az volt teli retekkel.
(RE509530)
Válasz szaboszolobirtok #303. hozzászólásáraMár ami a tankban van?
Az még az egyik legolcsóbb hiba!
Hát a tápszivattyú, belső "szűróje" volt a ludas végül, teli volt retekkel.
Válasz szaboszolobirtok #300. hozzászólásáraAzért kérdezem, mert ha adagoló baj lenne, akkor tudok olyat a keleti országrészben, aki nagyon tud JD adagolóhoz.
Viszont ha elektronikus a "gáz", akkor könnynen lehet, hogy ott lesz valami gond.
(Enyém még mechanikus, ha bowden megvan akkor megy!)
Válasz szaboszolobirtok #300. hozzászólásáraGázpótméter,bal oldalt a fülkébe a kuplungpedálnál
Válasz A.I. #299 hozzászólá
Elektromos adagolós. Alföld, Kiskőrös mellett
Válasz szaboszolobirtok #298. hozzászólásáraAdagoló mechanikus, mármint a "gáz pedál"? Ha igen, akkor csak a szűrő lesz. Illetve annyi, hogy mikor kínlódik, akkor kellene megnézni, hogy hogyan tölti a gázolajat.
Ország melyik részén vagy, ha nem titok?
Válasz A.I. #297. hozzászólására:
Reggel cserélek szűrőt ,de az adagolóhoz nagyon szépen nagy nyomással buborékmentesen tolja az üzemanyagot, azért gondolok inkább valami elektromos hibára. Hidegen pár órát hibamentes.
Aztán elkezdi, de nem kell terhelni akkor is csinálja, tehát nem a mennyisséggel van a baj szerintem.Ha A1 ben megyek vele alapjáraton akkor is előjön a hiba.
Válasz szaboszolobirtok #295. hozzászólásáraNincs nafta én csak arra tudok gondolni! Ugyan ezt csinálta nekem, csak nem kellett leállítanom, alapjáraton "feltermelt" aztán néhány, percig ment, aztán újra, persze csak munka közben, üresen közúton semmi, simán haza mentem vele.
Kérdés, hogy hol veszik el a nafta!
Nyom rendesen a szivattyú a tankban, az nincs elkoszolódva, mikor volt tisztítva?
Üzemagyagszűrő cserén túl vagy már?
Válasz A.I. #294. hozzászólására:
Fokozatosan megy le a max fordulat ilyen 1100 ig kb
Válasz A.I. #294. hozzászólásáraLeveszi a fordulatot szinte alapjáratra és ha rálépek a gázra akkor hebeg, de nem pörög fel.
Ha nem állítom le nem javul meg. (alapjáraton)
Egyre rosszabb egyre kevesebb ideig birja. Egyre sűrűbben kell inditani.
Válasz szaboszolobirtok #293. hozzászólásáraHa hagynád, nem állnál le vele lefulladna vagy csak elvesz a fordulatból, de csak bizonyos fordulatig, az alá nem megy?
Újra is kell indítani minden alkalommal, vagy próbáltad, hogy alapjáraton állsz egy helyen, aztán mintörténik?
2-3 óra, aztán ha újra indítod meddig bírja?
Újra 2-3 óra?
Válasz A.I. #292. hozzászólására:
De , még adagolós.
Válasz szaboszolobirtok #291. hozzászólásáraEz akkor már nem adagolós? Utolsók már nem voltak azok, ha jól tudom.
Mechanikus adagolós van, döglésig fulladt, télen munka közben. Gázolaj szűrő csere megoldotta, illetve volt gond valamelyik üzemanyag csővel, az főleg indításkor hozott hibát, reggel első indítás előtt légteleníteni kellett a szűrőnél, mert elengedett áltában, de ez munka közben nem volt rá kihatással.
Üdv!
6910 reggeli 2 -3 óra munka után elkezdi elvenni a fordulatot, újraindítás, megy tovább valameddig , aztán újra. Régebben már egyszer csinálta ezt aztán random meggyógyult. Hónapokig nem volt vele ilyen.
Valakinek valami tipp?
Jónapot.
Van egy John Deere 6920 IVT váltós
Már többször kaptam ezt a hibakódot 304085 5 TCU és azt szeretném kérdezni hogy mi okozhatja ezt a problémát.
Válaszokat előre köszönöm!
Válasz systole16 #288. hozzászólásáraLeszedték a válót, a hátrameneti kuplung volt rossz, átengedte az olajat. De az egész váltót kompletten cseréltük, mert nem sokkal került többe mintha csak a kuplungot cseréltünk volna.
Válasz szasza8308 #171. hozzászólásáraVan valami fejlemény, az enyém is ugyan ezt kezdte csinálni.
Válasz Gazda 59 #286. hozzászólásáraCserélve, volt már olyan probléma is. Most viszont úgy néz ki, h üzemanyagnyomás szenzor lesz az ok
Válasz Ferror #283. hozzászólásáraTápszivattyú és tank közötti csövön levegőt sziv cseréld ki mert megöregedett a cső és hajszál repedések vannak rajt és levegőt sziv.
Válasz später77 #284. hozzászólásáraMegállás után, gond nélkül indul. Mindenhol van gázolaj.
Válasz Ferror #283. hozzászólásáraMegállás után hol van a gázolaj? Szűrőkig eljut? Csöveket néztétek?
JD 6920, menetközben hirtelen leáll a motor. Szűrő csere, kis elektromos gázolaj szivattyú csere, üzemanyag adagoló szelep csere megvolt. Megy szépen 1orat is akár, aztán elkezd megváltozni a motor hangja és megáll. Újraindítás után ismét megy, 5perctol 1oraig tünetmentesen.
Válasz pamko #279. hozzászólásárahttps://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/john-deere-6930/1698835052-276-2512
6820 hibakód:94 ecu 18 Adagoló lehet?Nincs megfelelő üzemanyag nyomás,valami ilyesmi.
Válasz pamko #279. hozzászólásáraKore Agró Törökszentmiklós.
Keresnék saját célra 6620-tól 6930-ig ,jó állapotú gépet,ha valakinek lenne privátba irjon.
Válasz Mf-es? #277. hozzászólásáraÖrülök!
Válasz A.I. #274. hozzászólásáraKapott új üzemanyag szűrőt,és minden ok.
Elvileg ez az http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OU12401_00009B2_19_02FEB02_1.htm
Általában minden jd-hez van ilyen jellegű kezelési, googleba john deere 6820 manual és elsők között van, és a vége fele szokott lenni mindegyiknél (section 130-140 körül)
Válasz Mf-es? #273. hozzászólásáraKönyve nincs meg? Abba benne van
Ha jól emlékszem gyújtást hagyd 3-4 másodpercig aztán az ablaktörlő kapcsoló alatti pecekkel be tudsz lépni a kódolvasó üzemmódba. Ott az irányjelzővel tudsz lépkedni, az elakadásjelzővel pedig okézni, de ha az segít neten azthiszem van angol nyelvű könyv hozzá
Válasz Mf-es? #273. hozzászólására6330 villogott, fordulat megvolt, először vezeték szakadás volt üzemanyag szűrő vítérzékelőn(lehet vizes, elfogyott, nincs elég anyag, azt jelzi), másodszor pedig motorvezérlő hiba volt(van), 1 század volt feszültségesés van, azt jelzi, de működik hibátlanul.
Csak gépre dugva olvasható ki, ha nincs komandcenter a gépben!
6820-ból hogyan kell hibakódot olvasni?Villog az izzítás lámpa,és nincs meg a teljes fordulat.Hideg miatt csinálja?
Válasz VMisi #270. hozzászólásáraIrtam emailt
Válasz Bobo77 #269. hozzászólásáraMennyibe került?
Válasz Bobo77 #269. hozzászólásáraÉrdekes, mert a gyári szűrők és olajok árai nem annyira vészesek, a munkadíjak meg mindenhol egyformán drágák.
Válasz VMisi #267. hozzászólásáraCsak azért mert egy ismerősnek most volt 1000 es nagyszerviz a Kubu n (igyaz mgx135) és olyan árat kértek érte hogy egyből leültem és úgy kellett fellocsolni....
Válasz VMisi #265. hozzászólására82000 a felújított eredeti , 67 az utángyártott és 25 lejön belőlük , ha beküldöd a régi eredetit.
Válasz Bobo77 #266. hozzászólásáraNem, most 500.
Válasz VMisi #265. hozzászólásáraBocs a kis off ért!Volt már a Kubu n 1000 es szervízed?
Válasz Hogel #259. hozzászólásáraMilyen árban volt a felújított így cserével?
Válasz Rőth Gábor #262. hozzászólásáraHello! Az auto power váltó nagyon kényelmes, könnyű kezelni. De ha elromlik akkor nincs javítás csak váltó csere ami elég húzós. Nekem 2 éve netto 5.m + munkadíjba került kb.8500 üzemóránál cserélték. Általában 7-8000 óránál többet ritkán mennek el, a szerelők szerint. Ha kemény talajmunkát végez akkor még ennyit sem. De ha jól müködik akkor sokkal jobb mint a poweres.