Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

John Deere 6920

Létrehozta: laci , 2008-10-26 17:33:28

Kedvencekhez Segítség

313 hozzászólás
Nincs profilkép
#313 janko19780201
2024-11-06 13:52:42

Válasz trakkis #31. hozzászólásáraSzia érdeklődnék mi volt a baj az irányváltóval mert mi is hasonló cipőben járunk köszönöm

#311 Hogel
2024-09-30 20:32:19

Válasz Dávid94 #310. hozzászólásáraKöszönöm, de szerencsére nem kellett billenteni.A gumi szőnyeg alatt van egy nagy levehető dekni.Onnan sikerült kicserélni.

#310 Dávid94
2024-09-30 18:05:44

Válasz Hogel #309. hozzászólásáraInkább billentés, kipufogó, 2bak, jobbról szintén oda beteszel 2db 12es csavart a bakhoz, kuplunbowden, kézifékBowden, meg a fülke szűrőket,elméletileg nem hagytam ki semmit

#309 Hogel
2024-09-29 21:27:21

Válasz apuci #308. hozzászólásáraLehet hogy arról, nekem 4 cső megy a fülke alatt bal oldalt, és valamelyik kilyukadt.De alulról nem tudom egyértelműen megállapítani hogy melyikből folyik az olaj.Ahhoz hogy egy kicsit felbillentsem, hogy a csövekre rálássak, ahhoz sok mindent kell bontani?

#308 apuci
2024-09-29 21:12:10

Válasz Hogel #307. hozzászólásáraA 6800 -nál a fülke billentéssel sokkal könnyebben hozzá lehet férni ahhoz a hidraulika cső párhoz ami az olajhűtőhöz megy előre,de nem biztos hogy erről kérdezel.

#307 Hogel
2024-09-29 21:05:03

Sziasztok, meg tudná valaki mondani hogy a fülkében a gumiszőnyeget felvéve, van alatta kinyitható dekni, ahonnan a fő hidraulika vezetékhez hozzá lehetne férni? Vagy csak a fülke felbillentésével lehet?

Nincs profilkép
#306 A.I.
2024-03-27 18:38:50

Válasz szaboszolobirtok #305. hozzászólásáraA miénken nincs ilyen. Nekünk a tank van beépítve elektromos táp szivattyú.
Gondolom akkor a tiéden a tankban nincs.
Mikori évjárat, magyar vagy import gép?

Nincs profilkép
#305 szaboszolobirtok
2024-03-27 18:33:11

Válasz A.I. #304. hozzászólására:

A gázolaj szűrő tetején van egy elektromos tápszivattyú. Azt kellet szétszednem darabokra és abban van egy szűrő az volt teli retekkel.
(RE509530)

Nincs profilkép
#304 A.I.
2024-03-27 06:32:55

Válasz szaboszolobirtok #303. hozzászólásáraMár ami a tankban van?
Az még az egyik legolcsóbb hiba!

Nincs profilkép
#303 szaboszolobirtok
2024-03-27 04:33:06

Hát a tápszivattyú, belső "szűróje" volt a ludas végül, teli volt retekkel.

Nincs profilkép
#302 A.I.
2024-03-25 06:32:54

Válasz szaboszolobirtok #300. hozzászólásáraAzért kérdezem, mert ha adagoló baj lenne, akkor tudok olyat a keleti országrészben, aki nagyon tud JD adagolóhoz.
Viszont ha elektronikus a "gáz", akkor könnynen lehet, hogy ott lesz valami gond.
(Enyém még mechanikus, ha bowden megvan akkor megysmile thumbup!)

#301 Dávid94
2024-03-25 05:46:47

Válasz szaboszolobirtok #300. hozzászólásáraGázpótméter,bal oldalt a fülkébe a kuplungpedálnál

Nincs profilkép
#300 szaboszolobirtok
2024-03-25 04:26:36

Válasz A.I. #299 hozzászólá

Elektromos adagolós. Alföld, Kiskőrös mellett

Nincs profilkép
#299 A.I.
2024-03-24 20:14:54

Válasz szaboszolobirtok #298. hozzászólásáraAdagoló mechanikus, mármint a "gáz pedál"? Ha igen, akkor csak a szűrő lesz. Illetve annyi, hogy mikor kínlódik, akkor kellene megnézni, hogy hogyan tölti a gázolajat.
Ország melyik részén vagy, ha nem titok?

Nincs profilkép
#298 szaboszolobirtok
2024-03-24 19:29:49

Válasz A.I. #297. hozzászólására:

Reggel cserélek szűrőt ,de az adagolóhoz nagyon szépen nagy nyomással buborékmentesen tolja az üzemanyagot, azért gondolok inkább valami elektromos hibára. Hidegen pár órát hibamentes.
Aztán elkezdi, de nem kell terhelni akkor is csinálja, tehát nem a mennyisséggel van a baj szerintem.Ha A1 ben megyek vele alapjáraton akkor is előjön a hiba.

Nincs profilkép
#297 A.I.
2024-03-24 19:01:46

Válasz szaboszolobirtok #295. hozzászólásáraNincs nafta én csak arra tudok gondolni! Ugyan ezt csinálta nekem, csak nem kellett leállítanom, alapjáraton "feltermelt" aztán néhány, percig ment, aztán újra, persze csak munka közben, üresen közúton semmi, simán haza mentem vele.
Kérdés, hogy hol veszik el a nafta!
Nyom rendesen a szivattyú a tankban, az nincs elkoszolódva, mikor volt tisztítva?
Üzemagyagszűrő cserén túl vagy már?

Nincs profilkép
#296 szaboszolobirtok
2024-03-24 18:58:15

Válasz A.I. #294. hozzászólására:

Fokozatosan megy le a max fordulat ilyen 1100 ig kb

Nincs profilkép
#295 szaboszolobirtok
2024-03-24 18:56:58

Válasz A.I. #294. hozzászólásáraLeveszi a fordulatot szinte alapjáratra és ha rálépek a gázra akkor hebeg, de nem pörög fel.
Ha nem állítom le nem javul meg. (alapjáraton)

Egyre rosszabb egyre kevesebb ideig birja. Egyre sűrűbben kell inditani.

Nincs profilkép
#294 A.I.
2024-03-24 18:52:18

Válasz szaboszolobirtok #293. hozzászólásáraHa hagynád, nem állnál le vele lefulladna vagy csak elvesz a fordulatból, de csak bizonyos fordulatig, az alá nem megy?
Újra is kell indítani minden alkalommal, vagy próbáltad, hogy alapjáraton állsz egy helyen, aztán mintörténik?
2-3 óra, aztán ha újra indítod meddig bírja?
Újra 2-3 óra?

Nincs profilkép
#292 A.I.
2024-03-24 15:04:33

Válasz szaboszolobirtok #291. hozzászólásáraEz akkor már nem adagolós? Utolsók már nem voltak azok, ha jól tudom.
Mechanikus adagolós van, döglésig fulladt, télen munka közben. Gázolaj szűrő csere megoldotta, illetve volt gond valamelyik üzemanyag csővel, az főleg indításkor hozott hibát, reggel első indítás előtt légteleníteni kellett a szűrőnél, mert elengedett áltában, de ez munka közben nem volt rá kihatással.

Nincs profilkép
#291 szaboszolobirtok
2024-03-24 13:59:29

Üdv!

6910 reggeli 2 -3 óra munka után elkezdi elvenni a fordulatot, újraindítás, megy tovább valameddig , aztán újra. Régebben már egyszer csinálta ezt aztán random meggyógyult. Hónapokig nem volt vele ilyen.

Valakinek valami tipp?

Nincs profilkép
#290 duka6420
2023-06-06 20:23:16

Jónapot.
Van egy John Deere 6920 IVT váltós
Már többször kaptam ezt a hibakódot 304085 5 TCU és azt szeretném kérdezni hogy mi okozhatja ezt a problémát.
Válaszokat előre köszönöm!

Nincs profilkép
#289 szasza8308
2022-05-21 06:48:13

Válasz systole16 #288. hozzászólásáraLeszedték a válót, a hátrameneti kuplung volt rossz, átengedte az olajat. De az egész váltót kompletten cseréltük, mert nem sokkal került többe mintha csak a kuplungot cseréltünk volna.

Nincs profilkép
#288 systole16
2022-05-20 18:19:51

Válasz szasza8308 #171. hozzászólásáraVan valami fejlemény, az enyém is ugyan ezt kezdte csinálni.

Nincs profilkép
#287 Ferror
2021-04-01 20:44:53

Válasz Gazda 59 #286. hozzászólásáraCserélve, volt már olyan probléma is. Most viszont úgy néz ki, h üzemanyagnyomás szenzor lesz az ok

Nincs profilkép
#286 Gazda 59
2021-04-01 18:20:01

Válasz Ferror #283. hozzászólásáraTápszivattyú és tank közötti csövön levegőt sziv cseréld ki mert megöregedett a cső és hajszál repedések vannak rajt és levegőt sziv.

Nincs profilkép
#285 Ferror
2021-04-01 16:55:47

Válasz später77 #284. hozzászólásáraMegállás után, gond nélkül indul. Mindenhol van gázolaj.

Nincs profilkép
#284 später77
2021-04-01 15:27:16

Válasz Ferror #283. hozzászólásáraMegállás után hol van a gázolaj? Szűrőkig eljut? Csöveket néztétek?

Nincs profilkép
#283 Ferror
2021-04-01 13:58:12

JD 6920, menetközben hirtelen leáll a motor. Szűrő csere, kis elektromos gázolaj szivattyú csere, üzemanyag adagoló szelep csere megvolt. Megy szépen 1orat is akár, aztán elkezd megváltozni a motor hangja és megáll. Újraindítás után ismét megy, 5perctol 1oraig tünetmentesen.smile confusedsmile blushingsmile sad

#282 jozef19
2021-03-30 21:18:32

Válasz pamko #279. hozzászólásárahttps://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/john-deere-6930/1698835052-276-2512

#281 barazdabetyar.
2021-03-30 17:52:49

6820 hibakód:94 ecu 18 Adagoló lehet?Nincs megfelelő üzemanyag nyomás,valami ilyesmi.smile hammer

#280 Mf-es?
2021-02-23 06:10:20

Válasz pamko #279. hozzászólásáraKore Agró Törökszentmiklós.

#279 pamko
2021-02-21 20:49:55

Keresnék saját célra 6620-tól 6930-ig ,jó állapotú gépet,ha valakinek lenne privátba irjon.

#277 Mf-es?
2021-02-13 12:04:59

Válasz A.I. #274. hozzászólásáraKapott új üzemanyag szűrőt,és minden ok.

Nincs profilkép
#276 lorant0511
2021-02-13 11:24:17

Elvileg ez az http://manuals.deere.com/omview/OMAL152775_19/OU12401_00009B2_19_02FEB02_1.htm

Általában minden jd-hez van ilyen jellegű kezelési, googleba john deere 6820 manual és elsők között van, és a vége fele szokott lenni mindegyiknél (section 130-140 körül)

Nincs profilkép
#275 lorant0511
2021-02-13 11:20:20

Válasz Mf-es? #273. hozzászólásáraKönyve nincs meg? Abba benne van

Ha jól emlékszem gyújtást hagyd 3-4 másodpercig aztán az ablaktörlő kapcsoló alatti pecekkel be tudsz lépni a kódolvasó üzemmódba. Ott az irányjelzővel tudsz lépkedni, az elakadásjelzővel pedig okézni, de ha az segít neten azthiszem van angol nyelvű könyv hozzá

Nincs profilkép
#274 A.I.
2021-02-13 09:36:14

Válasz Mf-es? #273. hozzászólására6330 villogott, fordulat megvolt, először vezeték szakadás volt üzemanyag szűrő vítérzékelőn(lehet vizes, elfogyott, nincs elég anyag, azt jelzi), másodszor pedig motorvezérlő hiba volt(van), 1 század volt feszültségesés van, azt jelzi, de működik hibátlanul.
Csak gépre dugva olvasható ki, ha nincs komandcenter a gépben!

#273 Mf-es?
2021-02-13 09:20:06

6820-ból hogyan kell hibakódot olvasni?Villog az izzítás lámpa,és nincs meg a teljes fordulat.Hideg miatt csinálja?

#270 VMisi
2020-11-30 16:05:34

Válasz Bobo77 #269. hozzászólásáraÉrdekes, mert a gyári szűrők és olajok árai nem annyira vészesek, a munkadíjak meg mindenhol egyformán drágák.

Nincs profilkép
#269 Bobo77
2020-11-30 15:54:23

Válasz VMisi #267. hozzászólásáraCsak azért mert egy ismerősnek most volt 1000 es nagyszerviz a Kubu n (igyaz mgx135) és olyan árat kértek érte hogy egyből leültem és úgy kellett fellocsolni....smile oops

#268 Hogel
2020-11-30 14:56:04

Válasz VMisi #265. hozzászólására82000 a felújított eredeti , 67 az utángyártott és 25 lejön belőlük , ha beküldöd a régi eredetit.

Nincs profilkép
#266 Bobo77
2020-11-30 12:49:16

Válasz VMisi #265. hozzászólásáraBocs a kis off ért!Volt már a Kubu n 1000 es szervízed?

#265 VMisi
2020-11-30 12:44:49

Válasz Hogel #259. hozzászólásáraMilyen árban volt a felújított így cserével?

Nincs profilkép
#264 szasza8308
2020-11-29 19:22:18

Válasz Rőth Gábor #262. hozzászólásáraHello! Az auto power váltó nagyon kényelmes, könnyű kezelni. De ha elromlik akkor nincs javítás csak váltó csere ami elég húzós. Nekem 2 éve netto 5.m + munkadíjba került kb.8500 üzemóránál cserélték. Általában 7-8000 óránál többet ritkán mennek el, a szerelők szerint. Ha kemény talajmunkát végez akkor még ennyit sem. De ha jól müködik akkor sokkal jobb mint a poweres.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Daf xf cf
Daf xf cf

1.950.000 Ft

Volvo terberg  10x8 billencs
Volvo terberg 10x8 billencs

2.990.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]