Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ha tényleg az akkor nem fog velünk foglalkozni és az érintett tudni fogja mi a dolga
szerényen megjegyzem kár lesz hogy korzó nem lesz itt velünk ezek után:(
Nálunk most 109000 euro+FA-ért adják. 2008-ban a hollandoknál 85000+Fa-ért akciózták az 1450-es CWS-t 5 m-es gabona asztallal. Ezek nem olyan rossz árak.
A hosszú tengelyt nem engedik, ikerkereked természetesen lehet.
Igazából lehetne az is (talán), csak akkor a fekete rendszám felejtős (mint a törzscsuklósnál).
Egy kérdésem lenne hozzád_ Nállatok mi a tapasztalat ezekkel a kis 1450-es CWS dél amerikai kombájnokkal mert itt most egy ismerős vett egyet és bejáratás közben elpancsolta a motorolaj felét. Szerviz azt mondja normális. Vajon tényleg az? mert aggódik a tulaj.
Régebben írtad, hogy EU betiltotta az ikerkereket. Ha lehetne vele közlekedni, akkor vennének ikerkerekeset tőletek?
Amerikában nyilván nagyobb a tér, de egy olyan tevékenységnél, ami ennyire energiaigényes, sokkal hatékonyabb lehetne a két keskenyebb kerék egy szélesebb helyett. Jól gondolom?
(az meg a paraszt baja, ha egy 300+ lovas, ~12tonnás gépet használ olyan célra amire - a legrosszabb esetben is - elég lenne egy 8tonnás 200 lovas. Bár én is láttam már 8220-assal körbálázó embert...)
Pont a Fendt volt, aki a Profi-nak olyan traktort adott tesztelésre, amin kevesebb hűtőlapát volt, mint a szériagépen. Amikor itt 1-2%-al dobálóznak, akkor már ennyi is fontos lehet (ez kb. 2-4 % javulást okozott a teljes gépre vonatkoztatva). Én csak erről az egy esetről tudok - ez is véletlenül derült ki - és természetesen nem jelenti azt, hogy más nem csalna. De azt jól mutatja, hogy a lehetőség benne van a rendszerben.
A legszebb az egészben az, hogy sokkal több múlik a gépkezelőn, mit a gépen. Az élboly az már nagyon közel van egymáshoz.
Igen, a JD sokat fogyaszt. Ha nincs kiterhelve. A JD motort alaposan meg kell terhelni, hogy jól fogyasszon. Ez azt jelenti, hogy terhelt fordulatszámnak 15-20%-al alacsonyabbnak kell lennie, mint a terheletlennek. A motor bírni fogja, erre van tervezve.
Igazad van a Fendt 360 - as 7000 valahány köbcentis motorja eléggé fel van húzva nem is értem ezt miért kellett. Az amerikai és európai teljesitmény különbségbe még azért az eltérő szabványokon kivűl még beleszámithatjuk a nagyon gyenge minőségű amerikai gázolajat és a nagyobb élettartam iránti igényt is. Mert azért azt megnézném mit szólna az amcsi farmer ahhoz, hogy pár üzemóra után teljes befecskendezőrendszer csere kell egy 6020-as JD-nek amit már másodszor nem fizet a gari. Mert bizony ilyen nem is egy volt. Most nem a CR-ekről beszélek mert azt gondolom tudja mindenki, hogy beszarnak a többi trakinál is.
A tapasztalat meg azt mutatja, hogy a JD sajna többet fogyaszt mint a konkurencia legnagyobb része. Akkor mi is van ezzel az amcsi tesztel? Szerintem ezek a Nebraskai "tudósok" ha belezöldülnek se mondják ki, hogy a Fendt kevesebbet fogyaszt mint a JD, mert az nekik nem jó. És én az adatok szépitését kevésbé tudom elképzelni a német Profi/Topagrar tesztelőitől mint az amcsiktól. Ettől még persze minden lehetséges. Nyugaton meg használnak 300 ló körüli trakikat kaszálni láttam már 360-as Fendt-eket nem is egyszer.
25046 hozzászólás
Válasz #2397. hozzászólásra
Papíron a KITE ZRT vezére !!!!
Neked ez mond valamit ????? :-))))
Válasz #2396. hozzászólásra
sajnos azt nem sikerült elolvasnom. amúgy ki az az ember?
Válasz #2395. hozzászólásra
Szerintem a druszádat ez érdekli a legkevésbé !
Válasz #2391. hozzászólásra
az is ember és joga van ide irogatni. itt van köztünk F. Gyula is
Válasz #2392. hozzászólásra
elég nagy a valószinűsége
Válasz #2391. hozzászólásra
Na tuti, hogy 5 napon belül fog ilyen is lenni !!!!!!
Válasz #2388. hozzászólásra
Akkor az a Búvár, itt csak búvárkodott !!!!!?????
Válasz #2389. hozzászólásra
szrinted ha valaki harsányi zs. vagy saxon a. néven irogatna azt nem törölnék?
Válasz #2388. hozzászólásra
Nyalván korzo kitette a cégtől !!!!!! :-)))))
Válasz #2388. hozzászólásra
De miért????????
Válasz #2386. hozzászólásra
jéééé törölték B.Géza h.sz-át
Válasz #2386. hozzászólásra
?
(bocs, kreszvizsgára tanulok (CE), nem figyeltem)
Korzo !
Helyzet ????
Tipli ??????
Szopatás ??????
Válasz #2384. hozzászólásra
Hogy itt? Hát itt kéremszépen sör folyik, hukk. :-)
Itt meg a mi a franc folyik?????
Válasz #2369. hozzászólásra
Mondjuk én azt mondanám, hogy nagyon gyenge próbálkozás tőled, nincs olyan idióta hülye, aki ezt bevenné!
DE!
Van, vagyis nagyon rosszul látom:((
Válasz #2369. hozzászólásra
Ja, hogy a kite-nél van ilyen, hogy "üzleti etika"? Jó tudni!
Válasz #2379. hozzászólásra
volt időm írni ám odaát is !
Válasz #2369. hozzászólásra
mi van öreg Gézu komám !!!????
unatkozól !!!!!?????
Te lennél az első aki még aznap visszahívná nyavalyogva korzo-t a cégedhez ! gondolkozz már el !
korzo ! ha az öreg komolyan gondolja, hozzám jöhetsz ! igaz van egy kis távolság, de áthidaljuk valahogy(úgy is van egy szabad ponton.......) :-))))
Válasz #2376. hozzászólásra
Szevasz!!!!
jobb későn mint soha
Válasz #2376. hozzászólásra
munka munka munka :))
Válasz #2375. hozzászólásra
:DD
ez igaz
vagy az igazgató úr kicsit resteli is már a dolgot menet közben is ......................
üdv jd-sek !!!! :-)
van egy kis időm végre. valami fejlemény ?
Válasz #2369. hozzászólásra
a cég nevét azért illene tudni :-)) (ZRT,nem RT)
Válasz #2373. hozzászólásra
ha tényleg az akkor nem fog velünk foglalkozni és az érintett tudni fogja mi a dolga
szerényen megjegyzem kár lesz hogy korzó nem lesz itt velünk ezek után:(
Válasz #2372. hozzászólásra
tegyük próbára
szül év:?
hely?
melyik évben szerzett agrár diplomát és melyik egyetemen ?
Válasz #2370. hozzászólásra
nem hinném :))
Válasz #2369. hozzászólásra
Üdvözöljük Igazgató Úr a fórumon !!
Válasz #2369. hozzászólásra
EZ KAMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-07-22 00:23:02
Válasz #2367. hozzászólásra
ez is:
Válasz #2366. hozzászólásra
vet
Van itt erős gép !! Csak mit csinál szántáskor ???
korzo !
Nem tudsz intézni egy jd-t(7830) demora, én szereznék egy fergát(6497-99) mellé. Egy súlycsoport ?
Válasz #2361. hozzászólásra
Nálunk most 109000 euro+FA-ért adják. 2008-ban a hollandoknál 85000+Fa-ért akciózták az 1450-es CWS-t 5 m-es gabona asztallal. Ezek nem olyan rossz árak.
Válasz #2354. hozzászólásra
Amúgy nem hatékonyabb.
Válasz #2356. hozzászólásra
Nem sok. Nem igazán tud versenyképes lenni árilag, sajnos.
Válasz #2355. hozzászólásra
Nem tudok motorproblémáról, csak korai korrózióról halottam egy pár esetben (túl sok időt töltött a nagy vízen, és annak közelében)
Válasz #2354. hozzászólásra
A hosszú tengelyt nem engedik, ikerkereked természetesen lehet.
Igazából lehetne az is (talán), csak akkor a fekete rendszám felejtős (mint a törzscsuklósnál).
Válasz #2355. hozzászólásra
Nem lehet ,hogy egy kicsit túlterhelte?
1 hete voltam motort vinni felújítatni és pont erről beszéltem az ottani szakikkal, azok mondtak hasonló esetet és abban túlterhelés volt az oka.
Valami írásos anyagot csináljon(pl jegyzőkönyveztesse a helyi kereskedővel) azért a biztonság kedvéért.
Válasz #2352. hozzászólásra
Válasz #2355. hozzászólásra
Van nálatok egyáltalán ilyesmi?
Válasz #2352. hozzászólásra
Egy kérdésem lenne hozzád_ Nállatok mi a tapasztalat ezekkel a kis 1450-es CWS dél amerikai kombájnokkal mert itt most egy ismerős vett egyet és bejáratás közben elpancsolta a motorolaj felét. Szerviz azt mondja normális. Vajon tényleg az? mert aggódik a tulaj.
Válasz #2352. hozzászólásra
Régebben írtad, hogy EU betiltotta az ikerkereket. Ha lehetne vele közlekedni, akkor vennének ikerkerekeset tőletek?
Amerikában nyilván nagyobb a tér, de egy olyan tevékenységnél, ami ennyire energiaigényes, sokkal hatékonyabb lehetne a két keskenyebb kerék egy szélesebb helyett. Jól gondolom?
állítólag a 936osnak nem jó a fogyasztása ezért vett eggyel kisebbet a 933v-t 330pacival
Válasz #2349. hozzászólásra
(az meg a paraszt baja, ha egy 300+ lovas, ~12tonnás gépet használ olyan célra amire - a legrosszabb esetben is - elég lenne egy 8tonnás 200 lovas. Bár én is láttam már 8220-assal körbálázó embert...)
Válasz #2349. hozzászólásra
Pont a Fendt volt, aki a Profi-nak olyan traktort adott tesztelésre, amin kevesebb hűtőlapát volt, mint a szériagépen. Amikor itt 1-2%-al dobálóznak, akkor már ennyi is fontos lehet (ez kb. 2-4 % javulást okozott a teljes gépre vonatkoztatva). Én csak erről az egy esetről tudok - ez is véletlenül derült ki - és természetesen nem jelenti azt, hogy más nem csalna. De azt jól mutatja, hogy a lehetőség benne van a rendszerben.
A legszebb az egészben az, hogy sokkal több múlik a gépkezelőn, mit a gépen. Az élboly az már nagyon közel van egymáshoz.
Igen, a JD sokat fogyaszt. Ha nincs kiterhelve. A JD motort alaposan meg kell terhelni, hogy jól fogyasszon. Ez azt jelenti, hogy terhelt fordulatszámnak 15-20%-al alacsonyabbnak kell lennie, mint a terheletlennek. A motor bírni fogja, erre van tervezve.
Válasz #2346. hozzászólásra
Igazad van a Fendt 360 - as 7000 valahány köbcentis motorja eléggé fel van húzva nem is értem ezt miért kellett. Az amerikai és európai teljesitmény különbségbe még azért az eltérő szabványokon kivűl még beleszámithatjuk a nagyon gyenge minőségű amerikai gázolajat és a nagyobb élettartam iránti igényt is. Mert azért azt megnézném mit szólna az amcsi farmer ahhoz, hogy pár üzemóra után teljes befecskendezőrendszer csere kell egy 6020-as JD-nek amit már másodszor nem fizet a gari. Mert bizony ilyen nem is egy volt. Most nem a CR-ekről beszélek mert azt gondolom tudja mindenki, hogy beszarnak a többi trakinál is.
Válasz #2347. hozzászólásra
A tapasztalat meg azt mutatja, hogy a JD sajna többet fogyaszt mint a konkurencia legnagyobb része. Akkor mi is van ezzel az amcsi tesztel? Szerintem ezek a Nebraskai "tudósok" ha belezöldülnek se mondják ki, hogy a Fendt kevesebbet fogyaszt mint a JD, mert az nekik nem jó. És én az adatok szépitését kevésbé tudom elképzelni a német Profi/Topagrar tesztelőitől mint az amcsiktól. Ettől még persze minden lehetséges. Nyugaton meg használnak 300 ló körüli trakikat kaszálni láttam már 360-as Fendt-eket nem is egyszer.