Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD392 FtCHF432.9 FtGBP485.2 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Itt havernak a 5000órás valmet motoros stájerja már csak füstölni bír... már ha beindul... igaz szegény trakinak van előélete...
Erdészetnél 3év alatt beltettek 8000órát a 3cxes jcb-be. Kuplung turbina már a harmadik van alatta de motorja pont olyan mint mikor kijött a gyárból. És nincs kímélve a gép, vagy tuskózik az erdőn vagy közelítő utat csinál. 4. garnitúra gumi van rajta.
Fergában mindkettő termosztát elfelejtett kinyitni, a hűtősapka rugója meg túl kemény volt , mert 1 légkörnél még nem nyitott ki , ezért nyomta ki a hűtő felső peremét . A hűtőt 3,5e megjavitották + gyengébb zetor hűtősapkát vettem rá, a termosztát kidobva, igy csak az első tömör zöld közepéig ment fel az 5 fejjel szántással homokban .
moltkor hívott 1 kolléga valahonnan északrol ,vett egy valtrát 26000órával,és a motor gyári ,bontás mentes ,váltóhibásan vette ,mert olajmérgazést kapott,azért pörkinst nem látni ennyivel,a caterban(428B)11000-nél elszálltak a dugók,pedig az csak egy kotrórakodó
nono! Mutassatok egy valmet motort ami 14000+óránál úgy szól mint az én perkinsem! Errefelé a valmet motorokat csak gereblyézésre használják. Ahová power kell ott a perkins dolgozik.
Ma én is olajbúvárkodtam, és még holnap is. Sok apróság de ha már le van engedve az olaj a váltóból akkor rendberakom. Reggelre volt 20 mili eső úgyhogy 1-2 napig úgyse lehet a földre menni. Első hajtás kapcsoló labirint gyűrűi, csapágyai csere, váltókat tengelyének végén kikopott a kar és nagyon lötyög ez is meg lesz perselyezve és a kézifékem lesz gatyába rázva. ?eg a carier tárcsát újra kell vezetékelnem teljesen mert a napraszár xarrá szaggatta az egész hóbelebancot egy éjszaka alatt.
Szia! Én olyat ismerek aki kipróbálta, és meg volt elégedve vele. Láttam én is munka közben és nagyon szép munkát lehet végezni vele. A demo gép ha jól emlékszem 6 méteres volt és ahhoz a 250Le kellett. Ha kérdésed van írd meg és próbálok válaszolni!
Nem tudja valaki véletlen, hogy ki vett Multiva rövidtárcsát itt a forumozok között?
Láttam valamelyik topic-ba de nem találom. Rába után huzza méghozzá.
Válasz #16950. hozzászólásra
ahogy mondod,nekem tavalj egy megörbitet tengejü szárzuzu 10holdanként megevett egy csapágyat a timken 70holdat kibirt pedig csak 3,5ször volt drágáb mint az indiai
Szinte tök mindegy csakilyen helyre azért ne kínait de a timken az árban felső kategória picit olcsóbb talán mint a koyo meg az NTN, USA gyártmány ha jól rémlik. És ezek nagyságrendileg 4-5x áron vannak egy cseh vagy szlovák csapágyhoz. De néha muszáj megvenni őket mikor nincs olcsóbb alterntivája a méretnek.
én is ugyan így jártam tavasszal csak azt nem tudom hogy miért kb 1 hónapig minden ok volt utána meg egyik oldala elkezdte engedni de majd lemegy a vetéa utána szétszedem...
én is ugyan így jártam tavasszal csak azt nem tudom hogy miért kb 1 hónapig minden ok volt utána meg egyik oldala elkezdte engedni de még nincs megcsinálva...
kopva, csak hirtelen nem jutott ez a szó eszembe.
Es ugyebar ha kopva van akkor valamennyire lefele ereszkedik a féltengely és jobban öli a szimeringet.
Na de ha még1x szétszedem tuti h szépen rendperakok mindent, csak most sietős volt a dolog mert kelett a gép és gondoltuk valameddig csak elmegy, de nem ment tul sokat.
Az olaj végett a féltengelyekre is érdemes figyelni, hogy vannak-e vásolva a perselyek alatt, a hid két végénél.
Könnyen úgy lehet járni mint én, ha vásolva van és nem töltődik fel, kb 3 hét után megint szivárog az olaj, mondjuk nekem a véglehajtásból, de ugyanaz a helyzet a hiddal is.
Én M20 hegyére vágattam M18 menetet. De nyúlt az acélcsavar rendesen mire kihúzta. Pedig óvatosan meg is langyítottam gázlámpával. Összerakáshoz. Is kell egy rövid M18 csavar amit beletekersz hogy felütközzön a feje és azt ütöd. De előtte a függőcsapot betenni párórára a fagyasztóba, a hídtokot meg meggázlámpázni akkor viszonylag könnyen bele megy.
24434 hozzászólás
Válasz #16982. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Itt 1,7/0,2......a minap volt szerencsém egy 78/24-est kipróbálni.............na az húzta lefelé a cuccost !!!!!!
Válasz #16979. hozzászólásra
Fagyban nem dolgozik, legfeljebb kihúzni valakit a hóbol , másik gépekben sincs a fűtés bekötve, kis időre úgy is fel kell őltözni télen .
Válasz #16982. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
de akkor van gond a forumon ha 100fölé megy a tagok száma![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
1,72
Válasz #16981. hozzászólásra
megnéztem. 4 mega sincs. holnap elküldöm az anyjukba a upc-eket
Válasz #16980. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Ez így van.
Válasz #16978. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
sisu motorokkal semmi gond(szerencsére)ha megkapja ami jár neki,de ez a többire is igaz nagyjábol
Válasz #16976. hozzászólásra
Milyen ferga? Ha nincs benne termosztát nem lesz fűtésed egy fikarcnyi se.
Válasz #16975. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
4. garnitúra gumi van rajta.
Itt havernak a 5000órás valmet motoros stájerja már csak füstölni bír... már ha beindul... igaz szegény trakinak van előélete...
Erdészetnél 3év alatt beltettek 8000órát a 3cxes jcb-be. Kuplung turbina már a harmadik van alatta de motorja pont olyan mint mikor kijött a gyárból. És nincs kímélve a gép, vagy tuskózik az erdőn vagy közelítő utat csinál.
Válasz #16970. hozzászólásra![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
persze mert 5éve megvette a pörkins gyárat a cat,a claas traki se rönó(elméletileg)
Válasz #16972. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Fergában mindkettő termosztát elfelejtett kinyitni, a hűtősapka rugója meg túl kemény volt , mert 1 légkörnél még nem nyitott ki , ezért nyomta ki a hűtő felső peremét . A hűtőt 3,5e megjavitották + gyengébb zetor hűtősapkát vettem rá, a termosztát kidobva, igy csak az első tömör zöld közepéig ment fel az 5 fejjel szántással homokban .
Válasz #16971. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
moltkor hívott 1 kolléga valahonnan északrol ,vett egy valtrát 26000órával,és a motor gyári ,bontás mentes ,váltóhibásan vette ,mert olajmérgazést kapott,azért pörkinst nem látni ennyivel,a caterban(428B)11000-nél elszálltak a dugók,pedig az csak egy kotrórakodó
Válasz #16972. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
üsd be a gugliba, hogy "letöltési sebesség mérés" és csapj a homlokodra. Nem kell letölteni se, megméri online.
Válasz #16972. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Tessék vagy kamu vagy nem, nekem 10 körül mutatott
Válasz #16971. hozzászólásra
nem tudod, hogy honnan lehetne letölteni programot, ami megméri, hogy milyen gyors a netem? elvileg 25 megás van, de lassúnak tűnik
Válasz #16969. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
nono! Mutassatok egy valmet motort ami 14000+óránál úgy szól mint az én perkinsem! Errefelé a valmet motorokat csak gereblyézésre használják. Ahová power kell ott a perkins dolgozik.
Válasz #16969. hozzászólásra
kiderült, hogy ez nem is pörkinsz, mert nem tudtak csinálni hanem CAT
Válasz #16968. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
ja cat mocinak nincs ellenfele,de a pörkins mint a trabanté
Válasz #16967. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
lealázza T180 valtrádat simán. a CAT mocinak nincs ellenfele
a hangjából is sugárzik az erő
Válasz #16966. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
ja,megdupláztad a ferga értékét
Válasz #16964. hozzászólásra
vettem erősített felniket és gumikat
Válasz #16963. hozzászólásra
Sok apróság de ha már le van engedve az olaj a váltóból akkor rendberakom. Reggelre volt 20 mili eső úgyhogy 1-2 napig úgyse lehet a földre menni. Első hajtás kapcsoló labirint gyűrűi, csapágyai csere, váltókat tengelyének végén kikopott a kar és nagyon lötyög ez is meg lesz perselyezve és a kézifékem lesz gatyába rázva. ?eg a carier tárcsát újra kell vezetékelnem teljesen mert a napraszár xarrá szaggatta az egész hóbelebancot egy éjszaka alatt. ![smile scared](/oldforum/images/smiles/scared.gif)
Ma én is olajbúvárkodtam, és még holnap is.
Válasz #16963. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
mi történt
Válasz #16958. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
a héten nekem is fel lesz bakolva a sárgafergám
Válasz #16961. hozzászólásra
Diesel Tibi demózta a 6 méteres multivát nem olyan régen.
Válasz #16960. hozzászólásra
Megtaláltam közben azt aki demozott vele, dobtam neki egy mail-t remélem válaszol.
Válasz #16956. hozzászólásra
Szia! Én olyat ismerek aki kipróbálta, és meg volt elégedve vele. Láttam én is munka közben és nagyon szép munkát lehet végezni vele. A demo gép ha jól emlékszem 6 méteres volt és ahhoz a 250Le kellett. Ha kérdésed van írd meg és próbálok válaszolni!
Válasz #16957. hozzászólásra
Ha minden igaz ma jött a szinkronhoz az alkatrész.
Semmi többet nem tudok.
Válasz #16955. hozzászólásra
350+áfa,ahonnan te.Kb.30-al olcsóbb nettóba itt.
Válasz #16956. hozzászólásra
Talán mintha Biga Imi demózott volna egy ilyennel.
Hogy van a traki, alakul?
Nem tudja valaki véletlen, hogy ki vett Multiva rövidtárcsát itt a forumozok között?
Láttam valamelyik topic-ba de nem találom. Rába után huzza méghozzá.
Válasz #16954. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
honnan? mennyiért?ha nem titok!!!
Válasz #16953. hozzászólásra
Meg van rendelve,legkésőbb péntekre nállam,az ígéret szerint.
Válasz #16934. hozzászólásra
![smile huh](/oldforum/images/smiles/huh.gif)
alkatrész beszerezni
sikerült?
Válasz #16950. hozzászólásra
ahogy mondod,nekem tavalj egy megörbitet tengejü szárzuzu 10holdanként megevett egy csapágyat a timken 70holdat kibirt pedig csak 3,5ször volt drágáb mint az indiai
Válasz #16949. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Szinte tök mindegy csakilyen helyre azért ne kínait de a timken az árban felső kategória picit olcsóbb talán mint a koyo meg az NTN, USA gyártmány ha jól rémlik. És ezek nagyságrendileg 4-5x áron vannak egy cseh vagy szlovák csapágyhoz. De néha muszáj megvenni őket mikor nincs olcsóbb alterntivája a méretnek.
Válasz #16940. hozzászólásra
keres timken-t nekem bevágtak nagyon
Válasz #16946. hozzászólásra
csak azt nem tudom hogy miért kb 1 hónapig minden ok volt utána meg egyik oldala elkezdte engedni de majd lemegy a vetéa utána szétszedem...
én is ugyan így jártam tavasszal
Válasz #16946. hozzászólásra
csak azt nem tudom hogy miért kb 1 hónapig minden ok volt utána meg egyik oldala elkezdte engedni de még nincs megcsinálva...
én is ugyan így jártam tavasszal
Válasz #16944. hozzászólásra
kopva, csak hirtelen nem jutott ez a szó eszembe.
Es ugyebar ha kopva van akkor valamennyire lefele ereszkedik a féltengely és jobban öli a szimeringet.
Na de ha még1x szétszedem tuti h szépen rendperakok mindent, csak most sietős volt a dolog mert kelett a gép és gondoltuk valameddig csak elmegy, de nem ment tul sokat.
Válasz #16943. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Én is ezt tenném a helyében.
Válasz #16941. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
mi az hogy "vásolva"?
Válasz #16934. hozzászólásra
vedd meg pampaliniét,és csináltas rá uj bordát és hüvelyt
Válasz #16940. hozzászólásra
Én ZVL-eket raktam bele. 10-15e ből megvolt az összes ha jól emlékszem.
confidenza csapágyszolgálat.
Válasz #16937. hozzászólásra
Az olaj végett a féltengelyekre is érdemes figyelni, hogy vannak-e vásolva a perselyek alatt, a hid két végénél.
Könnyen úgy lehet járni mint én, ha vásolva van és nem töltődik fel, kb 3 hét után megint szivárog az olaj, mondjuk nekem a véglehajtásból, de ugyanaz a helyzet a hiddal is.
Válasz #16939. hozzászólásra
Olcsó kúpcsapágyat hol lehet venni?Ha véletlen ott nincs,ahol szoktam.
Válasz #16938. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Én M20 hegyére vágattam M18 menetet. De nyúlt az acélcsavar rendesen mire kihúzta. Pedig óvatosan meg is langyítottam gázlámpával. Összerakáshoz. Is kell egy rövid M18 csavar amit beletekersz hogy felütközzön a feje és azt ütöd. De előtte a függőcsapot betenni párórára a fagyasztóba, a hídtokot meg meggázlámpázni akkor viszonylag könnyen bele megy.
Válasz #16936. hozzászólásra
Az első kerék ütköző csavarja.
Az M18-as lehúzó csavar,az tartozéka a trakinak.
Válasz #16936. hozzászólásra
Nem ment szét a csapágy,csak nagyon viselt volt.Olaj?Néha volt,de mostmár lesz mindíg.Új szimeringet kap.
Válasz #16934. hozzászólásra
Olaj volt benne rendesen? Vagy csapágy ment szét?
Hát ez tényleg oda van. Mi lehetett az oka?