Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.84 FtUSD393.24 FtCHF433.65 FtGBP486.14 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Azért amit Mézga írt, talán az első és legfontosabb lépés: ahhoz, ami leírtál, szerinted tényleg érdemes ilyen drága traktort venni?
Az összes többi csak ezután jön.
Nem csak ezért. KKésőbb is kell a háttér.
De azért főleg így az elején ne ragadj le egy márkánál. Nézz meg mindent, amit lehet, gyűjts infókat és árakat.
az árajánlat tényleg ingyenes,de holmi kis céget keress meg vele hanem nagyobb céget,az mf-honlapján megvannak a profi centerek azokat keresd a többi mese habbal
Most kértem árajánlatot egy MF 163 F körbálázóról, de azt mondták hogy olyat már nem gyártanak. Úgylátszik, lemaradtam. Nemtudja valaki hogy milyen MF bálázót gyártanak most ami euró bálát készít?
85-95 le erös re gondoltam föleg bérmunka de kb olyan 25ha földet müvelnék saját részre! dombok azok vannak meg sok szölö amit bérbe tudnék vállalni! bálázásra használnák még!kisseb gazdáknak be segiteni talaj munka szem hordás!
Amúgy nagyonsokat jelent a guminyomás! 2010-ben a lucskos sárban csak kapargált a 6497-es már, 1,2bar volt a gumikban. 0,6-ra eresztettem le őket és szántottam tovább nem is túl rosszúl
Hátul 650/85R38 gumik vannak szimplán nincs ikerkerekem.
Elől pedig 600/70 R28 de a /70-ben lehet eltérés nem emlékszem rá 100%-osan most hirtelen.
Alapesetben a 6,2-es tárcsát nem nehéz húzni hiszen a kisebbik gép is megy vele prímán, hozzáteszem amennyivel erősebb az adagolós 8,4-es motor annyival ügyesebb a commonrail 7,4-es kisebbik szerkezet, egyszerűen rugalmasabb és nagyobb fordúlat tartományban oldja meg a teljesítmény leadását mint emez, így az a 30lóerő plussz majdnem el is vész. Azért a lazító előtt kiadta tarlón hogy a nagyobb súly nagyobb gumik több paci erősebben ment, ősszel a 6497-es mármár megszakadt mert 3km/h-val rángatta a lazítót ezmeg 5-el lelazította a maradék hektárokat volt ahol jobban is ment nyílván.
De gyors munkában sokkal roszabb a berugózása végett.
A héten kimegyek vele tárcsázni egy dombos területet. Felrakom rá az orrsúlyt igaz erre csak egy 600kilos van fronthidróra akasztható, a másiknak a tonnás súlya nemjó rá nem akasztható fel emerre. Meg leeresztem 1-barra a gumikat és megfogom látni
OK, ha hülyeséget írok, azt el kell ismernem. A Claas tanfolyamon a SZÁNTÁS esetére javasolták a híd rugózás kikapcsolását, ha bólogatna vele a traktor.
Ami a guminyomást illeti, a gépkönyvek elég általánosan adják meg az ajánlott nyomást, mivel több féle gumival is készül egy-egy traktor.
A gumi gyártójának az adatai a tuti pontosak.
Ha kell valakinek kompi a trakira vagy légtartály akkor ŐKET meglehet próbálni. Hatalmas kamionbont + szervíz. Légtartályból szerintem egy fél pótkocsival összelehetne szedni de vannak öregebb gépek is amiről szerintem eladnák a kompresszort
Ha kikapcsolja az első híd rugózást bukik kb 15-30%os tapadást amit a rugózott elsőhídnak köszönhetne, emiatt én ezt nem javasolnám.A gépkönyvben egyébként benne kellene lennie hogy mekkora nyomás kell a gumiba.Arra viszont vigyázz ha túl alacsony a nyomás akkor megmozdulhat a felnin a gumi!!! ha meg körbeforog rajta vehetsz megint újakat.Ez természetesen nagy vonoerő igénynél jelentkezhet.én a 15.5-16 tonnámal 1.3 al szoktam tárcsázni 1.1.1.2 kultivátor 2.0 szállítás.gyári érték 1.6.Próbálgasd de először tudd meg mi az alsó határa a gumidnak.Meg ugye az se mind egy hogy ikerkerék van e fent avagy nincs.
Légtartálytól hátrafelé kb 1000-1100yuró, akkor van 1+2 vezetéked olajvezérelve + kézifék. Légtartály meg ami előtte van az meg úgy ahogy Clastra írja renault midinerről. Bár elég nehéz olyat találni de már volt akinek sikerült. Ha kompletba veszed akkor 2400-2500yuro+fa.
teherautóbontóban keress perkins motoros renault midlinert,arrol vedd meg a kompresszort,légtartályt adok ha kell,a fékszelep az a húzós,ha fékolajvezéreltet akarsz,én Mtz fékszelepet variáltam a trakimra
24427 hozzászólás
Válasz #16275. hozzászólásra
Ezt a jószágot én is nézegettem minap... a 82-es helyére szerintem tök jó lenne... de az is jó lenne ha ránk szakadna a nemzeti előtte.
Válasz #16274. hozzászólásra
megbízhatóról volt szó
Válasz #16254. hozzászólásra
Katáéknál 5445 tavasszal 46000 körül volt.
Válasz #16255. hozzászólásra
MF 5430 finanszírozás
Válasz #16273. hozzászólásra
MTZ 892
akkor mondjatok nekem megbizhato es jo traktort!? Amit minden területen tudok hasznalni! Es nem olyan drága?
Hát én nemrég raktam le a voksomat mf 5400-as széria mellett remélem nem fogok csalódni benne eddig sok jót hallottam róluk
Válasz #16270. hozzászólásra
Azért amit Mézga írt, talán az első és legfontosabb lépés: ahhoz, ami leírtál, szerinted tényleg érdemes ilyen drága traktort venni?
Az összes többi csak ezután jön.
És ki mit tud ajánlani melyik jobb traki kinek melyik jön be jobban? a CAse ihába csalodtam mxm155 volt és elég sok gond volt vele!!
Válasz #16266. hozzászólásra
nem csak az,ha utánna esetleg bajod van ők csak vakaróznak meg hebegnek,hogy nem hozzájuk tartozik stb.........
Válasz #16266. hozzászólásra
Nem csak ezért. KKésőbb is kell a háttér.
De azért főleg így az elején ne ragadj le egy márkánál. Nézz meg mindent, amit lehet, gyűjts infókat és árakat.
Válasz #16265. hozzászólásra
78 , 135+chip, 92
oké értem szóval a nagyobbakat kell!! igen a kicsik hasznot raknak rá maguknak!!
Válasz #16263. hozzászólásra
Oké értem és hány LE erösek?
az árajánlat tényleg ingyenes,de holmi kis céget keress meg vele hanem nagyobb céget,az mf-honlapján megvannak a profi centerek azokat keresd a többi mese habbal
Válasz #16262. hozzászólásra
Mármint nekem? (Használd a "válasz ... hozzászólásra" feliratot.)
MTZ, Claas, Landini.
Sok jot olvastam róluk!! meg látjuk mi lesz mit sikerül intézni!! neked milyen géped van?
http://www.masseyferguson.at/hu/termekek/traktorok/mf-5400.html
Most néztem a 5420rol videot az se rossz még abba is ki egyeznék!
Válasz #16258. hozzászólásra
5420-ra
Válasz #16257. hozzászólásra
4520-ra volt konkrét 40.8 ajánlatom. Ahhoz viszonyítva kb.
Válasz #16256. hozzászólásra
szerintem nincs annyi
Válasz #16255. hozzászólásra
valahol 42-43.000 Euro körül, persze felszereltség és kereskedő függő. Az árajánlat ingyen van. Hívj fel egy-két kereskedőt.
Engem az MF 5430 érdekelne ha tud valaki róla árat mondani!
Nem hallottatok véletlen mostanában 5445re árat, esetleg 5100M JD-re?
hát 80 95max le erös gépen gondolkozok egyelöre nagyobb gép felesleges!
Válasz #16251. hozzászólásra
akkora területre ilyen drága gépet?
Én 5400 seriára gondoltam!!
Válasz #16249. hozzászólásra
MF 5445
Szőlőbe MF 3625 S
Nem csak szölö növénytermesztés is!
magtár mai-mf-5455-46500-e
mf-6496-86700-e
mf-8690-137500-e
kp-vásárlás 3-gépre 10-% engedmény
Most kértem árajánlatot egy MF 163 F körbálázóról, de azt mondták hogy olyat már nem gyártanak. Úgylátszik, lemaradtam. Nemtudja valaki hogy milyen MF bálázót gyártanak most ami euró bálát készít?
Ha szőlő akkor csak 3600 series!!!
itt a környéken talán 2 szaladgál és meg vannak elégedve velük!!
85-95 le erös re gondoltam föleg bérmunka de kb olyan 25ha földet müvelnék saját részre! dombok azok vannak meg sok szölö amit bérbe tudnék vállalni! bálázásra használnák még!kisseb gazdáknak be segiteni talaj munka szem hordás!
Válasz #16242. hozzászólásra
mert van egy a kollégádnak ott
Válasz #16240. hozzászólásra
mekkorát szeretnél és mennyi pénzed van rá?
Válasz #16240. hozzászólásra
Mire szeretnéd használni? milyen eszközeid és talajaid, domborzatod van! Ez sok mindent meghatároz
Oké köszi!! és ti melyiket ajánlanátok még melyik tipust melyik gyártot?
Válasz #16234. hozzászólásra
nagyon jó kis gépek az 5400-esek, hajrá!
Amúgy nagyonsokat jelent a guminyomás! 2010-ben a lucskos sárban csak kapargált a 6497-es már, 1,2bar volt a gumikban. 0,6-ra eresztettem le őket és szántottam tovább nem is túl rosszúl
Válasz #16231. hozzászólásra
Hátul 650/85R38 gumik vannak szimplán nincs ikerkerekem.
Elől pedig 600/70 R28 de a /70-ben lehet eltérés nem emlékszem rá 100%-osan most hirtelen.
Alapesetben a 6,2-es tárcsát nem nehéz húzni hiszen a kisebbik gép is megy vele prímán, hozzáteszem amennyivel erősebb az adagolós 8,4-es motor annyival ügyesebb a commonrail 7,4-es kisebbik szerkezet, egyszerűen rugalmasabb és nagyobb fordúlat tartományban oldja meg a teljesítmény leadását mint emez, így az a 30lóerő plussz majdnem el is vész. Azért a lazító előtt kiadta tarlón hogy a nagyobb súly nagyobb gumik több paci erősebben ment, ősszel a 6497-es mármár megszakadt mert 3km/h-val rángatta a lazítót ezmeg 5-el lelazította a maradék hektárokat volt ahol jobban is ment nyílván.
De gyors munkában sokkal roszabb a berugózása végett.
A héten kimegyek vele tárcsázni egy dombos területet. Felrakom rá az orrsúlyt igaz erre csak egy 600kilos van fronthidróra akasztható, a másiknak a tonnás súlya nemjó rá nem akasztható fel emerre. Meg leeresztem 1-barra a gumikat és megfogom látni
Válasz #16231. hozzászólásra
OK, ha hülyeséget írok, azt el kell ismernem. A Claas tanfolyamon a SZÁNTÁS esetére javasolták a híd rugózás kikapcsolását, ha bólogatna vele a traktor.
Ami a guminyomást illeti, a gépkönyvek elég általánosan adják meg az ajánlott nyomást, mivel több féle gumival is készül egy-egy traktor.
A gumi gyártójának az adatai a tuti pontosak.
Ha kell valakinek kompi a trakira vagy légtartály akkor ŐKET meglehet próbálni. Hatalmas kamionbont + szervíz. Légtartályból szerintem egy fél pótkocsival összelehetne szedni de vannak öregebb gépek is amiről szerintem eladnák a kompresszort
Sziasztok engem érdekelne szerintetek meik traki jobb? és érdemese ferguson trakit venni? 5400 szeriára gondoltam!!
Miért is?
Válasz #16231. hozzászólásra
húúhha gyerekek, ezért kaptok most rendesen
hahahaha
Válasz #16227. hozzászólásra
Ha kikapcsolja az első híd rugózást bukik kb 15-30%os tapadást amit a rugózott elsőhídnak köszönhetne, emiatt én ezt nem javasolnám.A gépkönyvben egyébként benne kellene lennie hogy mekkora nyomás kell a gumiba.Arra viszont vigyázz ha túl alacsony a nyomás akkor megmozdulhat a felnin a gumi!!! ha meg körbeforog rajta vehetsz megint újakat.Ez természetesen nagy vonoerő igénynél jelentkezhet.én a 15.5-16 tonnámal 1.3 al szoktam tárcsázni 1.1.1.2 kultivátor 2.0 szállítás.gyári érték 1.6.Próbálgasd de először tudd meg mi az alsó határa a gumidnak.Meg ugye az se mind egy hogy ikerkerék van e fent avagy nincs.
Válasz #16226. hozzászólásra
Légtartálytól hátrafelé kb 1000-1100yuró, akkor van 1+2 vezetéked olajvezérelve + kézifék. Légtartály meg ami előtte van az meg úgy ahogy Clastra írja renault midinerről. Bár elég nehéz olyat találni de már volt akinek sikerült. Ha kompletba veszed akkor 2400-2500yuro+fa.
Válasz #16226. hozzászólásra
teherautóbontóban keress perkins motoros renault midlinert,arrol vedd meg a kompresszort,légtartályt adok ha kell,a fékszelep az a húzós,ha fékolajvezéreltet akarsz,én Mtz fékszelepet variáltam a trakimra