Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR408.33 FtUSD388.8 FtCHF429.37 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mi a gond a trakival?Én nem adtam volna ki a kezemből a trakit.Vannak ügyes,hozzáértők,akik helyben javítanak.Semmit nem látsz a gépből,csak a végszámlát.
Csak hogy életjelet adjak magamrol, a gép elkerült szakszervízbe. Mi feladtuk, semmit se találtunk rajta.
2 szervizes megnézte, semmire nem jutott senki.
Szolnokon Magtáréknál landolt a gép, éppen volt kapacitás rá, vagy holnap vagy jövöhéten szétkapják ha ott se találnak semmit.
Hogy jót is mondjak.
Vettünk egy Ez Guide 250 sorvezetőt.
Hát.... ha valaki tud áldozni ennyit a precizios művelésre, akkor az ne keressen más tipust.
Egyszerüen marha jo.
Fél nap kellett neki mire belőttük kezelési utmutato nélkül, de nap végén hajszál pontos volt már a vegyszerezés.
Csak ajánlani tudom.
Az azért már erősen a nemtörődömség kategóriába tartozik. Nézz bele minél előbb minél később annál drágább lesz. Nekem is volt hasonló, nem vártam egy percet se vele szét lett túrva és meg lett csinálva. Pisti lenne az igazi megmondhatója de ahogy én gondolom lehet elment a hézagolás benne és akkor az a fokozat is fog egy kicsikét melyik nincs bekapcsolva épen. És a akkor az szépen lassan szétőrli magát teljesen, hogy az egész belseje cserész lesz. De az is lehet hogy csak a kapcsoló munkahengerek karmantyúja adta meg magát.
Az meg inkább csak munkaigényes nem egy nagy költség. De az se tesz jót a belsejének ha úgy járnak vele. Szóval szerintem szétszedni és belenézni minél előbb.
nem kell levenni a váltó fedelét,ennek van valami trükje azzal az ú alakú pedállal,vagy valamivel, rá kell jönni,ez gyárilag homlokrakó kotró,tehát a sok kézi váltástol mentesítették a gépészt de hogy mivel
Szerintem vedd le a váltó fedelét és nézz bele hogy van-e valami bibi. Ezeknek az öreg gépeknek még felűről is sokmindent meg lehet bontani és akkor már többet látsz.
Holnap lefotózom a gépet és felrakom. Az adattábláján nem látszik semmi, az előző tulaja levestette. Azt majd megpróbálom letisztítani. Azért írtam 65-t mert a "forgalmijába" is az volt írva. Viszont így neten én sem találtam olyat mint ez 65-ösbe.
B-ből C-be és E-ből F-be kapcsol bolygóművet is a váltóelektronika, tehát akkor vált át másikra.
3 bolygómű van a dynónak 2-2-2 fokozattal.
Én csak annyit érzek, hogy b-ből C-be váltva menet közben egy fokkal kevésbé simán kapcsol mint egyébként, itt van egy kis lüktetés benne vagy hogy is mondjam.
Hideg olajnál ha állóhelyben váltok kis sebwsséget (A-F között) picit ugrik a motorfordulatszám, ilyenkor nemtudom most melegebb időben.
Vedd már le a szűrőt az ódaláról!!!! nemkell hozzá semmi csak lekell tekerni és kész, 5perc alatt megvan.
Egy olyan kérdésem merült még fel, hogy....
Egy jól bekalibrált dyna 6 váltónál minden egy váltásnál van motorfordulat változás(gázfröccs). Ezt A-tól F-ig váltásra értem?
Példával illusztrálva:
A-bol B-be váltásnál is változik a motor fordulat, B-ből C-be is stb stb.
Jelenleg én csak minden másodiknál tapasztalom.
Vagyis B-ből C-be váltásnál, és D-ből E-be.
Nem emlékszek rá, hogy kalibrálás után volt-e gázfröccsnél mindnél vagy csak ezeknél.
Szerviz után keveset dolgoztam vele, de arra emlékszek, hogy az A-ből B-be váltás meg az E-ből F-be az nagyon finom volt, alig érezhető.
Segítséget szeretnék kérni. Néhány napja került hozzám egy MF 65-ös traki. Elöl homlokrakodó hátul árokásó van. Minden működik rajta, csupán annyi gondom van hogy nem tudok elindulni vele. Sebességbe rakom de semmi nem történik. Ha valaki ismeri ezt a fajta gépet és tudna segíteni szeretném felvenni vele a kapcsolatot mert más kérdéseim is lennének. Előre is köszönöm.
Nem csinál olyat Bbe Cbe mnitha fogná valami a trakit, nem akar gurulni. Úgy tudod kipróbálni, hogy lejtre állsz vele, motor jár kuplung benyom, Sebessége teszed és kapcsolgatod a powert ha Aba Dbe gurul a traki viszont Bbe és/vagy Cbe olyan mintha fékeznél akkor a powerod megadta magát nagy valószínűséggel. Az enyém legalább is így volt anno.
Ha jól tudom Aba mindkét mágnesszelep megy Be az egyik Cbe a másik és Dbe egyik sem. De az hogy elektromosan jó attól még nem 100% hogy mechanikusan is működik. Vedd ki őket és nézd meg hogy nem e szorult meg a tolattyú bennük esetleg.
A traktor nem régóta van nálam, valóban 6180-as. Azon pedig azt értem,hogy a terhelés alatt kapcsolható b és c fokozatot nem tudom használni. Ha b-be vagy c-be kapcsolok, akkor is a-ban vagy d-ben működik a váltó. Ha az autóvillamossági kollégával jól mértük, akkor a traktor orrához közelebb eső mágneskapcsoló az a-t kapcsolja és úgy mértük, hogy a d állandó fokozat. A traktor farához közelebb eső mágneskapcsoló a b-t és a c-t kapcsolná. Újból megerősíteném, hogy a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is tökéletesen működik. Olyanra gondolok, hogy nem kellene a traktort szétbombázni, hanem hogy nincs.e valami szűrő, ami eldugulhatott, vagy légtelenítő csavar.
Phűűű... ne is mond. Majd ha kikel elmesélem. De jól belebaxtam a lecsóba. Mikor minden körülmény klappol akkor én vagyok a fax és elbaxom azt is ami amúgy jól sikeredhetne.
Elöször is bocsánat, felcseréltem a jobb és a bal oldalakat
A jelölésekhez: a zöld és a kék jelöléseknél mértem, olyan irányban ahogy a jelölés is van. (traktor felöli oldal) A piros jelölés csak azt mutatja hogy hol NE!
Ahol a zöld jel van, az legyen a bal oldal, ahol a kék, az a jobb. Ez alapján:
1. tag: bal 32 cm és jobb 37 cm
2. tag: bal 40 cm és jobb 29 cm
3. tag: bal 17.5 cm és jobb 50 cm
A 4. tag a rögtörönek felelne meg!
Életképek topikba teszek képeket a gépröl mert itt túl sok lesz az OFF...
A munkájáról csak összel tudnék képeket tenni, a tavaszi vetés alá két sor nehézfogassal dolgozunk. Elsö sor nehéz simítóval, második sor rögtörövel. 5.5 métert visz, gyorsabban mint az ásóboronával, kevesebbet is fogyaszt és tökéletes a magágy! Csak ajánlani tudom.
Köszi, hogy lemérted. A hátsó ennyire el van téve?
Teszek fel képet, azon nem tudnád berajzolni melyik méret hol van?
A munkájáról nem tudnál vmi. fotót készíteni?
Majd én is csiálok képet, csak a múltkor amikor dolgoztam vele elfelejtettem.
Igaz holnap meghozza posta nagy Xtrához a fékmunkahengert és lesz egy órás szevíz felkötni rá meg légteleníteni.
Ja meg tárcsáztam bérbe 6,2-es IH-val és eltörött rajta egy négszögtengely tuskós volt a főd. Ezt szereljük holnap biztosan!
Amúgy nemsokáig dolgoznak már, a kukorica fődek nagyrésze is készenvan már, műtrágya bedolgozva magágy elkészítve. Pár nap és végzünk aztán a nagytrakis inasok is mennek vetni kétműszakra hagy szóljon.
Olyan gondom van, hogy van egy MF 6810-esem, és a terhelés alatt kapcsolható váltó két fokozata megszűnt, a b és a c. Ha tudna valaki segíteni, ugyanis a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is ki lett mérve, működik, mégsem tudok b-t és c-t kapcsolni. Nem-e valamit légteleníteni kell,vagy valahol nincs-e valami kis szűrője, ami eldugulhatott.
Előre is köszönöm a segítséget!
az ásóboronán a középső tagjai a tratorfelőli oldalon mérve menetirány szerint:
- 1. tag 32 cm jobbra és 37 cm balra
- 2. tag 40 cm jobbra és 29 cm balra
- 2. tag 17.5 cm jobbra és 50 cm balra
Meg nem tudom, ha az a kapcsolo rossz, akkor be se indul a traktor nem? Vagy tévedek?
Meg kardántengelyt se enged hajtani ha nem ülök az ülésben. Legalábbis a kis kormikba ez igy volt. ki is kötöttük gyorsan frissen
A te esetedben nem 10százalék a forgáskülönbség hanem száz, mert a fogaskerék áll mivel nincs kuplungod...az érzékelő nem azt méri hogy mennyi a különség hanem jelzi,hogy tiznél nagyobb az eltérés...akkor reagál...ülés kapcsolot nézted???Szürőt nincs miért levenni...
24427 hozzászólás
Megint elkezdett vacakolni a kuplungkapcsoló.
Tavaly is csinált ilyet, majd elmúlt, egészen idáig.
Van rá valami házi gyógymód, vagy cserés?
Kuplung kiengedéskor két kattanást hallani, két kapcsoló van, vagy egy és annak van két pozíciója?
Válasz #16026. hozzászólásra
Mi a gond a trakival?Én nem adtam volna ki a kezemből a trakit.Vannak ügyes,hozzáértők,akik helyben javítanak.Semmit nem látsz a gépből,csak a végszámlát.
Nem tudni mi a bánata.
Olajnyomás megvan. Érzékelők jok, szelepek jok.
Ugy tippelik valami mechanikai gond lesz.
Jövöhéten többet tudok mondani.
Válasz #16024. hozzászólásra
Hogy szétkapják? Kitúrják a powert belőle?
Csak hogy életjelet adjak magamrol, a gép elkerült szakszervízbe. Mi feladtuk, semmit se találtunk rajta.
2 szervizes megnézte, semmire nem jutott senki.
Szolnokon Magtáréknál landolt a gép, éppen volt kapacitás rá, vagy holnap vagy jövöhéten szétkapják ha ott se találnak semmit.
Hogy jót is mondjak.
Vettünk egy Ez Guide 250 sorvezetőt.
Hát.... ha valaki tud áldozni ennyit a precizios művelésre, akkor az ne keressen más tipust.
Egyszerüen marha jo.
Fél nap kellett neki mire belőttük kezelési utmutato nélkül, de nap végén hajszál pontos volt már a vegyszerezés.
Csak ajánlani tudom.
Válasz #16020. hozzászólásra
Az azért már erősen a nemtörődömség kategóriába tartozik. Nézz bele minél előbb minél később annál drágább lesz. Nekem is volt hasonló, nem vártam egy percet se vele szét lett túrva és meg lett csinálva. Pisti lenne az igazi megmondhatója de ahogy én gondolom lehet elment a hézagolás benne és akkor az a fokozat is fog egy kicsikét melyik nincs bekapcsolva épen. És a akkor az szépen lassan szétőrli magát teljesen, hogy az egész belseje cserész lesz. De az is lehet hogy csak a kapcsoló munkahengerek karmantyúja adta meg magát.
Az meg inkább csak munkaigényes nem egy nagy költség. De az se tesz jót a belsejének ha úgy járnak vele. Szóval szerintem szétszedni és belenézni minél előbb.
Nagy itt a csend FERGÁSOK!!!!!!!
Válasz #16019. hozzászólásra
Pancsolás kannázás,környezeti tényezők,kosz stb
Válasz #16018. hozzászólásra
Igen,ősz óta nincs meg.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/974501/Massey-Ferguson-4370.html#
Erről mi a véleményetek? 3500 üó-nál még az MTZ-n se kell adagolót cserélni.
Válasz #16017. hozzászólásra
Ezt most hogy érted? Nincs meg minden fokozat a powereden és úgy használod?
Válasz #16005. hozzászólásra
Az enyémbe A-ból B-be semmi,B-ből-D-be vált.Vagyis B-ből-C-be rakom,de a valóságba D-be ugrik.
Máté! Szereztél már ilyet az Xtra-hoz??
Válasz #16014. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget, próbálkozok tovább, majd leírom hogy-s mint sikerült...
Válasz #16013. hozzászólásra
nem kell levenni a váltó fedelét,ennek van valami trükje azzal az ú alakú pedállal,vagy valamivel, rá kell jönni,ez gyárilag homlokrakó kotró,tehát a sok kézi váltástol mentesítették a gépészt de hogy mivel
Válasz #16010. hozzászólásra
Szerintem vedd le a váltó fedelét és nézz bele hogy van-e valami bibi. Ezeknek az öreg gépeknek még felűről is sokmindent meg lehet bontani és akkor már többet látsz.
Válasz #16009. hozzászólásra
hát ez a gép akármitöl is nem indulhat el már bocsi!
Válasz #16010. hozzászólásra
Tallózás, feltöltés, beillesztés!
Válasz #16009. hozzászólásra
Valamiért nem sikerült a képet ide feltölteni ezért az alábbi linken megtekinthető.
http://kepfeltoltes.hu/view/120419/20120419022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120419/20120419025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz #16007. hozzászólásra
A gép típusa MF 65R a táblája szerint. Lefotóztam, hátha így többet mond.
Válasz #16007. hozzászólásra
Holnap lefotózom a gépet és felrakom. Az adattábláján nem látszik semmi, az előző tulaja levestette. Azt majd megpróbálom letisztítani. Azért írtam 65-t mert a "forgalmijába" is az volt írva. Viszont így neten én sem találtam olyat mint ez 65-ösbe.
Válasz #16006. hozzászólásra
a 65-ös sima traktor ,szerintem nem csak sebességbe kell tenni,hanem az irányváltót is kell kapcsolni,ha mégse indul.széttépték a kuplungját
Válasz #16003. hozzászólásra
pedálos irányváltós? előre egy pedál meg hátra? nekem mf 50bx volt! ilyen
Válasz #16004. hozzászólásra
B-ből C-be és E-ből F-be kapcsol bolygóművet is a váltóelektronika, tehát akkor vált át másikra.
3 bolygómű van a dynónak 2-2-2 fokozattal.
Én csak annyit érzek, hogy b-ből C-be váltva menet közben egy fokkal kevésbé simán kapcsol mint egyébként, itt van egy kis lüktetés benne vagy hogy is mondjam.
Hideg olajnál ha állóhelyben váltok kis sebwsséget (A-F között) picit ugrik a motorfordulatszám, ilyenkor nemtudom most melegebb időben.
Vedd már le a szűrőt az ódaláról!!!! nemkell hozzá semmi csak lekell tekerni és kész, 5perc alatt megvan.
Őőőőő
Egy olyan kérdésem merült még fel, hogy....
Egy jól bekalibrált dyna 6 váltónál minden egy váltásnál van motorfordulat változás(gázfröccs). Ezt A-tól F-ig váltásra értem?
Példával illusztrálva:
A-bol B-be váltásnál is változik a motor fordulat, B-ből C-be is stb stb.
Jelenleg én csak minden másodiknál tapasztalom.
Vagyis B-ből C-be váltásnál, és D-ből E-be.
Nem emlékszek rá, hogy kalibrálás után volt-e gázfröccsnél mindnél vagy csak ezeknél.
Szerviz után keveset dolgoztam vele, de arra emlékszek, hogy az A-ből B-be váltás meg az E-ből F-be az nagyon finom volt, alig érezhető.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Néhány napja került hozzám egy MF 65-ös traki. Elöl homlokrakodó hátul árokásó van. Minden működik rajta, csupán annyi gondom van hogy nem tudok elindulni vele. Sebességbe rakom de semmi nem történik. Ha valaki ismeri ezt a fajta gépet és tudna segíteni szeretném felvenni vele a kapcsolatot mert más kérdéseim is lennének. Előre is köszönöm.
Ledöntött a hányás - hasmenés duo. Traktor probléma pihentetve!!!
Válasz #15991. hozzászólásra
Erről... ,beszéltem"...uff
Válasz #15998. hozzászólásra
Nem csinál olyat Bbe Cbe mnitha fogná valami a trakit, nem akar gurulni. Úgy tudod kipróbálni, hogy lejtre állsz vele, motor jár kuplung benyom, Sebessége teszed és kapcsolgatod a powert ha Aba Dbe gurul a traki viszont Bbe és/vagy Cbe olyan mintha fékeznél akkor a powerod megadta magát nagy valószínűséggel. Az enyém legalább is így volt anno.
Válasz #15998. hozzászólásra
Szűrő vagy légtelenítési lehetőség nincs.
Ha jól tudom Aba mindkét mágnesszelep megy Be az egyik Cbe a másik és Dbe egyik sem. De az hogy elektromosan jó attól még nem 100% hogy mechanikusan is működik. Vedd ki őket és nézd meg hogy nem e szorult meg a tolattyú bennük esetleg.
Tisztelt Kollégák!
A traktor nem régóta van nálam, valóban 6180-as. Azon pedig azt értem,hogy a terhelés alatt kapcsolható b és c fokozatot nem tudom használni. Ha b-be vagy c-be kapcsolok, akkor is a-ban vagy d-ben működik a váltó. Ha az autóvillamossági kollégával jól mértük, akkor a traktor orrához közelebb eső mágneskapcsoló az a-t kapcsolja és úgy mértük, hogy a d állandó fokozat. A traktor farához közelebb eső mágneskapcsoló a b-t és a c-t kapcsolná. Újból megerősíteném, hogy a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is tökéletesen működik. Olyanra gondolok, hogy nem kellene a traktort szétbombázni, hanem hogy nincs.e valami szűrő, ami eldugulhatott, vagy légtelenítő csavar.
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!
Válasz #15994. hozzászólásra
Phűűű... ne is mond. Majd ha kikel elmesélem. De jól belebaxtam a lecsóba. Mikor minden körülmény klappol akkor én vagyok a fax és elbaxom azt is ami amúgy jól sikeredhetne.
Válasz #15995. hozzászólásra
@ Sötét Paraszt
Elöször is bocsánat, felcseréltem a jobb és a bal oldalakat
A jelölésekhez: a zöld és a kék jelöléseknél mértem, olyan irányban ahogy a jelölés is van. (traktor felöli oldal) A piros jelölés csak azt mutatja hogy hol NE!
Ahol a zöld jel van, az legyen a bal oldal, ahol a kék, az a jobb. Ez alapján:
1. tag: bal 32 cm és jobb 37 cm
2. tag: bal 40 cm és jobb 29 cm
3. tag: bal 17.5 cm és jobb 50 cm
A 4. tag a rögtörönek felelne meg!
Életképek topikba teszek képeket a gépröl mert itt túl sok lesz az OFF...
A munkájáról csak összel tudnék képeket tenni, a tavaszi vetés alá két sor nehézfogassal dolgozunk. Elsö sor nehéz simítóval, második sor rögtörövel. 5.5 métert visz, gyorsabban mint az ásóboronával, kevesebbet is fogyaszt és tökéletes a magágy! Csak ajánlani tudom.
Válasz #15983. hozzászólásra
Köszi, hogy lemérted. A hátsó ennyire el van téve?
Teszek fel képet, azon nem tudnád berajzolni melyik méret hol van?
A munkájáról nem tudnál vmi. fotót készíteni?
Majd én is csiálok képet, csak a múltkor amikor dolgoztam vele elfelejtettem.
Makuka vetésed hogy sikeredett végül???
Mennyi az a minimum amire betudtad még állítani a végén???
Válasz #15988. hozzászólásra
Mit jelent az hogy megszűnt? Bbe Cbe nem hajtja a kereket csak áll üresbe?
Válasz #15988. hozzászólásra
Nem 6180as akar az lenni?
Válasz #15987. hozzászólásra
Miről beszélsz te rendbontó!!!!!
Igaz holnap meghozza posta nagy Xtrához a fékmunkahengert és lesz egy órás szevíz felkötni rá meg légteleníteni.
Ja meg tárcsáztam bérbe 6,2-es IH-val és eltörött rajta egy négszögtengely tuskós volt a főd. Ezt szereljük holnap biztosan!
Amúgy nemsokáig dolgoznak már, a kukorica fődek nagyrésze is készenvan már, műtrágya bedolgozva magágy elkészítve. Pár nap és végzünk aztán a nagytrakis inasok is mennek vetni kétműszakra hagy szóljon.
Válasz #15988. hozzászólásra
Hááááát nem akarlak elkeseríteni de ha elektromosan rendben van biztosan, akkor mélyebben belekellesz nézni azt gondolom
Válasz #15980. hozzászólásra
Ezekben nincsen üléskapcsoló!
Az újévjáratokban nemtudom 09-ig biztos nem
Kedves Masseyos kollegák!
Olyan gondom van, hogy van egy MF 6810-esem, és a terhelés alatt kapcsolható váltó két fokozata megszűnt, a b és a c. Ha tudna valaki segíteni, ugyanis a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is ki lett mérve, működik, mégsem tudok b-t és c-t kapcsolni. Nem-e valamit légteleníteni kell,vagy valahol nincs-e valami kis szűrője, ami eldugulhatott.
Előre is köszönöm a segítséget!
Emil
No-no ,mi a helyzett a fergásokkal??Mindegyik javít??
Válasz #15982. hozzászólásra
no mi a helyzet avval a géppel?
Válasz #15982. hozzászólásra
no mi a helyzet avval a géppel?
Válasz #15982. hozzászólásra
A feneked alatt...elindulni csak akkor nem engedi ha sebességben van...ha nem ülsz ben attól még elindul csak nem gurul...
Válasz #15881. hozzászólásra
@ Sötét Paraszt:
az ásóboronán a középső tagjai a tratorfelőli oldalon mérve menetirány szerint:
- 1. tag 32 cm jobbra és 37 cm balra
- 2. tag 40 cm jobbra és 29 cm balra
- 2. tag 17.5 cm jobbra és 50 cm balra
Adatkábel híján holnap teszek fel egy pár képet!
Válasz #15980. hozzászólásra
Meg nem tudom, ha az a kapcsolo rossz, akkor be se indul a traktor nem? Vagy tévedek?
Meg kardántengelyt se enged hajtani ha nem ülök az ülésben. Legalábbis a kis kormikba ez igy volt. ki is kötöttük gyorsan frissen
Válasz #15980. hozzászólásra
Az merre van rajta, hogy néz ki?
Válasz #15934. hozzászólásra
A te esetedben nem 10százalék a forgáskülönbség hanem száz, mert a fogaskerék áll mivel nincs kuplungod...az érzékelő nem azt méri hogy mennyi a különség hanem jelzi,hogy tiznél nagyobb az eltérés...akkor reagál...ülés kapcsolot nézted???Szürőt nincs miért levenni...
Válasz #15975. hozzászólásra
Lehet,hogy be sem dugta,de az is lehet hogy fordítva...régen.volt már vetés