Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáranem tudsz elfordulni mert az első tengelyre ráül az egész minden és gyakorlatilag nem tudod elfordítani a forgózsámolyt mert beleér már volt benne tapasztalatom sőt okosabb aki kölcsönadta hogy menjek el gyorsan vetőmagért ne kelljen hazamenni direkt kihangsúlyozta hogy amíg nincs fölemelve teljesen igaz mert beleül és nem tud elfordítani a billent ő részektől tudom nem érted meg mert olyan géppel dolgoztál ami lehet hogy éppen nem ül bele de a gépek 90 százaléka beleül és nem tudod elfordítani
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraCsinált pótkocsinál van olyan hogy útban van a billentőbak, de nagyívben akkor is tudsz vele fordulni, ha koppra lenn van.
Válasz Dvili #3254. hozzászólásáraA fék miatt nem mozdul, nem a rugó miatt, egyébként meg lehet vele fordulni is, ha defektes a rugó akkor is, gyártófüggő, de elfér felette az alváz.
Szintezhető pótok, amiket használnak is, meg sokszor úgy kell mozgatni is, menetszinttől eltérően.
Válasz Dvili #3245. hozzászólásáraNem azt mondtam, hogy szart kell venni.
Ha egy kurva deka levegő sincs az egész póton, akkor is húzható. Csak mondom.
Válasz Dvili #3247. hozzászólásáraAz új az új soha a kva életben nem használódik el ha nem terheled túl földdel ganajjal kővel.....termenyt hord rajta majd az ükunoka is.
Válasz Büresz #3236. hozzászólásáranincs azzal baj amit írsz, de ritka a normális állapotú, ha meg kerékagy fék forgózsámoly munkahenger plató gumik cserés az nem lesz olcsóbb szinte mint az új , jelenleg 3-6 millió csak platócsere 8,5 méteresen ki mit kíván és akkor hol van többi amit felsoroltam
Válasz Büresz #3243. hozzászólására700hat is betud hordani 2 felujitott a saját telephelyre egy emberrel.
Biztos hogy nagy luxus 1 kismaszeknak venni újakat.
Átlag nem nagy szolgáltató kombájnhoz a 50t elhordószekér is kevés tud lenni közelbe hordáshoz úgyhogy esélytelen 3 nagy szekeret venni 4050millioért pár 100000ből az arató teherkocsijait megfizeted arra a pár fuvarra.
Válasz Gumóka #3237. hozzászólásáranos elmegy levegő vagy szelep beszarik vagy bármi te sehova se húzod pótot, mivel többet áll mint megy a pót ezért állásában fog tönkremenni, 40 fokban köszi de lemondok ilyen csodákról , kamionosoknak nagyon jó, valóban, de mezőgazdaságra felejtős , millio km res alvázakat megette a só, légrugó tartóját célszerű ilyeneken cserelni és ha leereszt nem fordítod el ,mert csak egyenes irányban tudsz menni vele . Kértem már kölcsön egyszer olyat amit 20-30 percig kellett tölteni mert mindenhol is eresztett , köszi de tanultam ebből, nekem erre nincs időm , nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi .
Válasz Dvili #3232. hozzászólásáraNem értem mit vagytok úgy begazolva a légrugótól.
30e forint kb. 1 légrugó, teszel kettőt a polcra, ha eldurran, rakott pót alatt is fél óra cserélni.
Egyébként bakon is el lehet vele ballagni.
Van még hozzá egy szintezőszelep, aztán kb. Ennyi. 4-5 évet simán kibír a légrugó.
Törött laprugó, meg ha szerencsétlenül törik, azt Te nem húzod sehova, ha leküldi a gumit, főleg
Ha utángyártott laprugót veszel, se olcsóbb, aztán utána cserélgetheted majd, mert a gyári tizedét bírja, az eredeti árán meg ötször körbecseréled a gumilufikat
Nem akarok pótkocsi gyártót megnevezni, de egy kamion pót amibe millió kilóméter is lehet, nem tartom kizártnak hogy még tovább el fog menni, mint némelyik hányinger új.
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásárapár tik tok es youtube video van balcsi alatt nagy rt-k bevásároltak AP ből rendesen pedig ott nyúzzák őket, fliegl se rossz ár döntő nagyon meg felszereltség amikor végigkérdeztem ez a 2 márka volt a befutó, sajnos pronar kröger brantner, zdt stb mind horror , tandemest senkinek se ajánlok kinyírja a traktort gumi folyton csúszik, végigkérdeztem barcsiakat is anno nincs már normális alváz koruk miatt ami nem légrugós, ha van is mire kicseréled féket forgózsámolyt laprugókat stb munkahenger gumik átalakítás kb szinte ugyanott vagy mint az új legolcsóbb 3 tengelyes abban meg sok matek nincs, mivel alapvetően ha találnak is fixes pótból
lenne átalakítás, az se mindegy 1,5 es lemez vagy 2,5 es oldal stb 4 es min alja de spórolós 3 ast tesz……
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásáramár van 80-80 as oldal2 éve csak rendelésre volt ezen is változtattak, szerintem ap egyáltalán nem rossz, 2 éves patika, (80-60) de 20 t gabona kuki így sosem lesz nagyon túlterhelve nekem tetszik akkor nagyon jó áron volt most nem tudom köv év nem tudtunk megegyezni egy újra ismét, maradt regi schwarzmuller felújítás igaz arra lazán 30 at raksz
Vlm faxsag van mindig a magyar gyartmanyok körül...
Már régen is a festést mondták kidolgozast heggesztések plussz a tobbi elbaxott megoldas eleve ha ranezel....
Mostanaban volt vlm kiallitason korbe is jartuk... És biztos hogy nem egy kröger joskin farmtech érzet kapja el.az embert...
Nem csak 8060oldalakkal adják ki?
Ezt is 808080al kollene venni had nyelje legalebb a napraforgot .
Pár fuvart persze kismaszeknak elvisznek évente nemtagadjuk no ....arra meg nem adhatsz kröger árat...
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraami ér értékben jó az agrogép AP3018 és fliegl 3 tengelyes többit el kell engedni sajnos. ezeket újként érdemes megvenni, nem vagyok légrugós párti bármi történik légrendszerrel sehova se mész míg laprugóst akkor is el tudod húzni, 385 ös gumi kell közúton ez a stabil 3 tengelyesként. Táblára meg ugye nem megyünk fel akkor se ha keménynek tűnik a talaj. Tandemek stb életveszély robbannak szét úton gumik stb túl magas súlypont . Meg kell nézni agrogépes és fliegl árat amelyik a jobb felszereltséget is nézni kell gumikat pótkereket ponyvát
Válasz mtz1221 #3218. hozzászólásáraezt engedd el én is néztem őket volt leiras szerencse német oldalakon csomó garis javítás 3-4 billentés után újra meghirdetve mert rakás szr
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáraén biztos nem vennék egy új kocsi feléért egy ilyet. alapban a 385ös gumi egy halom fos, most nyáron egy 2 tengelyes első útja itt volt nálam, benent táblára, ott rakták meg, az rakottan többet ment lefelé, mint előre. 1 méter hosszon tengelyig merült. ősszel az földútra nem lehet kihúzni, nemhogy a táblára a kombájn alá.
másik, ezt mi fogja elhúzni? mese habbal, hogy 95 lovas kubota megmozdítja. jól mondja kolléga, 95es axionok cibálják, amerre bírják.
pár éve 40 ezer fölött voltak a nagy tandem, három oldalra billentő, 30+ köbös kocsik. nagy kerékkel, komrényzott híddal, rugóztatott rúddal. szeirntem azóta semmi nem drágult tovább, inkább várnék még egy évet, össze nem mérhető a két kocsi, használhatóságban, kihasználhatóságban, merülés biztonságban, és ha elúszik, akkor kihúzhatóasgban. wilton is ki tudja vágni az egyik oldalát a teknüsének, brantnernak is van nagy köbös, flieglnek is van nagy köbös, meg biztos a többinek is. számold ki ez a kocsi felépítmény nélkül nincs 3 tonna. amazok meg 7+ tonnásak. nyilván mindenki maga dönti el, 4,5ért érdekes, nyilván ott jelentps az árdiffi, de az új ár feléért már kurva sok. sehol nem lesz már az e kocsi, mikor az újról még a festék se pattant le.
Viszont, ha használt gyárit néznék, az kempf lenne. Nagyon stabilak.
Szlovák-Cseh vonalon van még a vs-mont, meg mcloch ( asszem' így írják), itthon nem elterjedt, talán nincs is, de gyártanak kimondottan teherautók után mezőgazdasági pótkocsikat, azok még jók, futólag láttam, mit művelnek arra ezekkel, aztán gurul, ahogy kell.
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáradehogy is.ha már évek óta kukoricahordáskor a 950axion,a 8r traktorok cibájják az alább emlitett sullyal,és sértetlenek....nekem a3.szezonja volt most még csak.de simán megmertem venni,mert márt az itteni kft-nél bizonyitottak---kögel és krone alvázak.
megjegyzem én csak a barcsi drávatrans-os pótkocsikról beszélek,a többit nem ismerem.
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraAttól függ milyen a kiindulási alap. Régi típusú, masszív vázú pótkocsival azért még simán szét lehetne verni némelyik vadiúj csodát, pedig már kb 20x megkerülték a Földet.
Válasz Büresz #3211. hozzászólására8,5 guriga egy ilyen lerohadt, átbuherált kohószökevény? akkor várni kell még egy évet, és dupla áron megvenni az örök élet plusz egy nagy új kocsit, ami arra való, amire használod.
Válasz Büresz #3211. hozzászólásáraJol folment áruk ezeknek is par eve mennyi volt 4alatt egy haromtengelyes nem?
Mi penzt nyernek ezeken atyaisten kihasználják hogy nem birunk uj nagyot venni....
3259 hozzászólás
Jó reggelt! Kérdésem Pronar T653/2 pótkocsi mennyire terhelhető, mennyi mázsa tehető rá?
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáranem tudsz elfordulni mert az első tengelyre ráül az egész minden és gyakorlatilag nem tudod elfordítani a forgózsámolyt mert beleér már volt benne tapasztalatom sőt okosabb aki kölcsönadta hogy menjek el gyorsan vetőmagért ne kelljen hazamenni direkt kihangsúlyozta hogy amíg nincs fölemelve teljesen igaz mert beleül és nem tud elfordítani a billent ő részektől tudom nem érted meg mert olyan géppel dolgoztál ami lehet hogy éppen nem ül bele de a gépek 90 százaléka beleül és nem tudod elfordítani
Válasz hashtag #3256. hozzászólásáragyönyörű...
Válasz Gumóka #3255. hozzászólásáraCsinált pótkocsinál van olyan hogy útban van a billentőbak, de nagyívben akkor is tudsz vele fordulni, ha koppra lenn van.
Válasz Dvili #3254. hozzászólásáraA fék miatt nem mozdul, nem a rugó miatt, egyébként meg lehet vele fordulni is, ha defektes a rugó akkor is, gyártófüggő, de elfér felette az alváz.
Szintezhető pótok, amiket használnak is, meg sokszor úgy kell mozgatni is, menetszinttől eltérően.
Válasz Gumóka #3250. hozzászólásáravalamelyiket húzhatod előre de fordulni nem tudsz és valamelyik meg se mozdul , újak meg se mozdulnak
Válasz Gumóka #3252. hozzászólásáraja értem!
Válasz fexco #3251. hozzászólásáraBe, mert rugóerőtárolós, de most nem a fékre céloztam konkrétan.
Egyébként ki lehet tekergetni a köcsögöket.
Válasz Gumóka #3250. hozzászólásáranálam ha elmegy a levegő ,befognak a fékek.??
Válasz Dvili #3245. hozzászólásáraNem azt mondtam, hogy szart kell venni.
Ha egy kurva deka levegő sincs az egész póton, akkor is húzható. Csak mondom.
Válasz $HMP$ #3246. hozzászólásáraEddig volt egy bérfuvaros, de sajna nyugdíjba ment, itt felénk nincs ilyenre lehetőség ezért muszáj megoldanom.
Válasz Dvili #3247. hozzászólásáraAz új az új soha a kva életben nem használódik el ha nem terheled túl földdel ganajjal kővel.....termenyt hord rajta majd az ükunoka is.
Válasz Büresz #3236. hozzászólásáranincs azzal baj amit írsz, de ritka a normális állapotú, ha meg kerékagy fék forgózsámoly munkahenger plató gumik cserés az nem lesz olcsóbb szinte mint az új , jelenleg 3-6 millió csak platócsere 8,5 méteresen ki mit kíván és akkor hol van többi amit felsoroltam
Válasz Büresz #3243. hozzászólására700hat is betud hordani 2 felujitott a saját telephelyre egy emberrel.
Biztos hogy nagy luxus 1 kismaszeknak venni újakat.
Átlag nem nagy szolgáltató kombájnhoz a 50t elhordószekér is kevés tud lenni közelbe hordáshoz úgyhogy esélytelen 3 nagy szekeret venni 4050millioért pár 100000ből az arató teherkocsijait megfizeted arra a pár fuvarra.
Válasz Gumóka #3237. hozzászólásáranos elmegy levegő vagy szelep beszarik vagy bármi te sehova se húzod pótot, mivel többet áll mint megy a pót ezért állásában fog tönkremenni, 40 fokban köszi de lemondok ilyen csodákról , kamionosoknak nagyon jó, valóban, de mezőgazdaságra felejtős , millio km res alvázakat megette a só, légrugó tartóját célszerű ilyeneken cserelni és ha leereszt nem fordítod el ,mert csak egyenes irányban tudsz menni vele . Kértem már kölcsön egyszer olyat amit 20-30 percig kellett tölteni mert mindenhol is eresztett , köszi de tanultam ebből, nekem erre nincs időm , nagy cégeknek lehet jó ahol folyton megy a pótkocsi .
Válasz fexco #3240. hozzászólásáraAnnyit azért nem, ha feszt' megy a kocsi 250km, csak az igénybevétel sok.
Ez a dilemma hogy 10-12 napra 15-20 millás pótokat luxus megvenni. Ha lenne 500 hektárom egy percig se gondolkoznék.
Válasz fexco #3240. hozzászólásáraAzt gondolom. De sokszor állásába megy valami tönkre.
Válasz Büresz #3238. hozzászólásáraNem szereti ha nincs benne levegő. Leül, nagyon megtörik, kirepedezik. Nekem van 8 éves is és hibátlan.
Válasz Büresz #3238. hozzászólásáraők 1nap alatt mennek annyit,mint temeg én egész évbe.
Válasz Büresz #3238. hozzászólásáraHasználatfüggő.
Nálunk a teherautókon kb. ennyit bírnak, de tartánykocsik, napi 20 alkalommal van összeültetve koppra, vagy épp kiemelve teljesen.
Válasz Gumóka #3237. hozzászólására4-5 évente szétmegy a légrugó? Vagy csak földút eszi?
Válasz Dvili #3232. hozzászólásáraNem értem mit vagytok úgy begazolva a légrugótól.
30e forint kb. 1 légrugó, teszel kettőt a polcra, ha eldurran, rakott pót alatt is fél óra cserélni.
Egyébként bakon is el lehet vele ballagni.
Van még hozzá egy szintezőszelep, aztán kb. Ennyi. 4-5 évet simán kibír a légrugó.
Törött laprugó, meg ha szerencsétlenül törik, azt Te nem húzod sehova, ha leküldi a gumit, főleg
Ha utángyártott laprugót veszel, se olcsóbb, aztán utána cserélgetheted majd, mert a gyári tizedét bírja, az eredeti árán meg ötször körbecseréled a gumilufikat
Nem akarok pótkocsi gyártót megnevezni, de egy kamion pót amibe millió kilóméter is lehet, nem tartom kizártnak hogy még tovább el fog menni, mint némelyik hányinger új.
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásárapár tik tok es youtube video van balcsi alatt nagy rt-k bevásároltak AP ből rendesen pedig ott nyúzzák őket, fliegl se rossz ár döntő nagyon meg felszereltség amikor végigkérdeztem ez a 2 márka volt a befutó, sajnos pronar kröger brantner, zdt stb mind horror , tandemest senkinek se ajánlok kinyírja a traktort gumi folyton csúszik, végigkérdeztem barcsiakat is anno nincs már normális alváz koruk miatt ami nem légrugós, ha van is mire kicseréled féket forgózsámolyt laprugókat stb munkahenger gumik átalakítás kb szinte ugyanott vagy mint az új legolcsóbb 3 tengelyes abban meg sok matek nincs, mivel alapvetően ha találnak is fixes pótból
lenne átalakítás, az se mindegy 1,5 es lemez vagy 2,5 es oldal stb 4 es min alja de spórolós 3 ast tesz……
Válasz $HMP$ #3233. hozzászólásáramár van 80-80 as oldal2 éve csak rendelésre volt ezen is változtattak, szerintem ap egyáltalán nem rossz, 2 éves patika, (80-60) de 20 t gabona kuki így sosem lesz nagyon túlterhelve nekem tetszik akkor nagyon jó áron volt most nem tudom köv év nem tudtunk megegyezni egy újra ismét, maradt regi schwarzmuller felújítás igaz arra lazán 30 at raksz
Válasz Dvili #3232. hozzászólásáraHany eve vetted 2 3?
Akkor hány %al volt olcsobb emezektől?
Vlm faxsag van mindig a magyar gyartmanyok körül...
Már régen is a festést mondták kidolgozast heggesztések plussz a tobbi elbaxott megoldas eleve ha ranezel....
Mostanaban volt vlm kiallitason korbe is jartuk... És biztos hogy nem egy kröger joskin farmtech érzet kapja el.az embert...
Nem csak 8060oldalakkal adják ki?
Ezt is 808080al kollene venni had nyelje legalebb a napraforgot .
Pár fuvart persze kismaszeknak elvisznek évente nemtagadjuk no ....arra meg nem adhatsz kröger árat...
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraami ér értékben jó az agrogép AP3018 és fliegl 3 tengelyes többit el kell engedni sajnos. ezeket újként érdemes megvenni, nem vagyok légrugós párti bármi történik légrendszerrel sehova se mész míg laprugóst akkor is el tudod húzni, 385 ös gumi kell közúton ez a stabil 3 tengelyesként. Táblára meg ugye nem megyünk fel akkor se ha keménynek tűnik a talaj. Tandemek stb életveszély robbannak szét úton gumik stb túl magas súlypont . Meg kell nézni agrogépes és fliegl árat amelyik a jobb felszereltséget is nézni kell gumikat pótkereket ponyvát
Válasz mtz1221 #3218. hozzászólásáraezt engedd el én is néztem őket volt leiras szerencse német oldalakon csomó garis javítás 3-4 billentés után újra meghirdetve mert rakás szr
Válasz envagyok2 #3229. hozzászólásáraÉrtelek, de annyiért nem fogok venni még jövőre se az tuti, szerencsére nem nagyon kell földre bemennem.
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáraén biztos nem vennék egy új kocsi feléért egy ilyet. alapban a 385ös gumi egy halom fos, most nyáron egy 2 tengelyes első útja itt volt nálam, benent táblára, ott rakták meg, az rakottan többet ment lefelé, mint előre. 1 méter hosszon tengelyig merült. ősszel az földútra nem lehet kihúzni, nemhogy a táblára a kombájn alá.
másik, ezt mi fogja elhúzni? mese habbal, hogy 95 lovas kubota megmozdítja. jól mondja kolléga, 95es axionok cibálják, amerre bírják.
pár éve 40 ezer fölött voltak a nagy tandem, három oldalra billentő, 30+ köbös kocsik. nagy kerékkel, komrényzott híddal, rugóztatott rúddal. szeirntem azóta semmi nem drágult tovább, inkább várnék még egy évet, össze nem mérhető a két kocsi, használhatóságban, kihasználhatóságban, merülés biztonságban, és ha elúszik, akkor kihúzhatóasgban. wilton is ki tudja vágni az egyik oldalát a teknüsének, brantnernak is van nagy köbös, flieglnek is van nagy köbös, meg biztos a többinek is. számold ki ez a kocsi felépítmény nélkül nincs 3 tonna. amazok meg 7+ tonnásak. nyilván mindenki maga dönti el, 4,5ért érdekes, nyilván ott jelentps az árdiffi, de az új ár feléért már kurva sok. sehol nem lesz már az e kocsi, mikor az újról még a festék se pattant le.
Válasz fexco #3224. hozzászólásáraKöszi az infót, hamarosan meghirdetem a jelenlegit, ha elviszik mar gyártatom is az újat.
Válasz fexco #3226. hozzászólásáraMind csereszekrényes volt fénykorába, ha jól megépítették, áldás rá, meg fakereszt
Viszont, ha használt gyárit néznék, az kempf lenne. Nagyon stabilak.
Szlovák-Cseh vonalon van még a vs-mont, meg mcloch ( asszem' így írják), itthon nem elterjedt, talán nincs is, de gyártanak kimondottan teherautók után mezőgazdasági pótkocsikat, azok még jók, futólag láttam, mit művelnek arra ezekkel, aztán gurul, ahogy kell.
Válasz Gumóka #3225. hozzászólásáranemtudom.itt a drávatransos kocsik mennek,ezzel a kettő márkával.ezek megvannak csinálva ugy,ahogy kell.
Válasz fexco #3224. hozzászólásáraInkább a Krone, azok jól össze vannak rakva.
A schwarzért pénzt nem adnék, ha elém löknék se.
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáradehogy is.ha már évek óta kukoricahordáskor a 950axion,a 8r traktorok cibájják az alább emlitett sullyal,és sértetlenek....nekem a3.szezonja volt most még csak.de simán megmertem venni,mert márt az itteni kft-nél bizonyitottak---kögel és krone alvázak.
megjegyzem én csak a barcsi drávatrans-os pótkocsikról beszélek,a többit nem ismerem.
Válasz mtz1221 #3222. hozzászólásáraMindennek.
Válasz Büresz #3221. hozzászólásáraAkkor nem szóltam, jól felbacták annak is az árát.
Válasz mtz1221 #3220. hozzászólásáraAgroinformon a 14 tonnás 7,5 m, akkor a 24-se 9.
Válasz Büresz #3219. hozzászólásáraHívd fel, ezek itt nálunk majd fél árban vannak a pronar metalfachoz .
Válasz mtz1221 #3217. hozzászólásáraNem tudom, bármelyik új közt is kicsi a különbség.
Válasz mtz1221 #3217. hozzászólásáraVagy a 3 tengelyes ??? 1-2 napot rájuk kell dolgozni, de csak új.
https://royaltraktor.hu/termek/palazoglu-haromtengelyes-potkocsi--108716
Válasz Büresz #3215. hozzászólásáraTeknős palazuglu mennyi ???
Válasz Praetor #3209. hozzászólásáraEzek közt mi angyalnak érezzük itt magunkat.
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraA felépítmény új, az alváz annyira fos??? 6 méteres platóval 2 tengelyes 3 éve 4,5 volt.
Válasz envagyok2 #3213. hozzászólásáraAttól függ milyen a kiindulási alap. Régi típusú, masszív vázú pótkocsival azért még simán szét lehetne verni némelyik vadiúj csodát, pedig már kb 20x megkerülték a Földet.
Válasz Büresz #3211. hozzászólására8,5 guriga egy ilyen lerohadt, átbuherált kohószökevény? akkor várni kell még egy évet, és dupla áron megvenni az örök élet plusz egy nagy új kocsit, ami arra való, amire használod.
Válasz Büresz #3211. hozzászólásáraJol folment áruk ezeknek is par eve mennyi volt 4alatt egy haromtengelyes nem?
Mi penzt nyernek ezeken atyaisten kihasználják hogy nem birunk uj nagyot venni....
Válasz Gumóka #3210. hozzászólásáraÉrtek én mindent, de az is sok. Barcsi 8,5 fullosan.
Válasz Büresz #3208. hozzászólásáraPódiumot megoldod otthon is, ponyvát meg töredékéből raknak rá, nem hiszem, hogy utólagosan 1 millánál többe lenne.