Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #943. hozzászólásra
Én nem ismerem őket, van itt egy mókus Fendt trakesszal 50km/ó huzgál 2kocsit ő mondta. Amúgy nem hazudós embernek ismerem.Ettől függetlenűl
gondolom te meg nem ismered milyen a hosszú platós lehet ha kipróbálnád te is rájönnél hogy nem csak a plató hosszába van a külömbség.
Válasz #938. hozzászólásra
Tiéd rövid platós, fuvarozóktól kapott infó szerint a hosszú platós szépen fut
a vontató után nem billeg és csóválódik mint a kutya farka.
Ezt hallottam én is hogy a Hw kocsiknak könnyebb a húzása. Most aratáskor húztam egy nagy BSS kocsit na hát ott nem vettem észre mikor feljöttem a földútról a beton útra ugyan olyan nehéz volt húzni
Mondjuk ez meg is volt jó magasítózva meg pakolva is. A másik ami nem tetszik a BSS -en hogy olyan billegős mindig olyan érzésem volt hogy "na most borul fel" Magasan kezdődik a platója meg keskeny a nyomtávja úgy vettem észre
Sztem mind2 jók(csak el szálltak az áraik) bár nekünk nincsen hw 8011 -es viszont van 3 db hw 6011-es ebből az egyik az újabb fajta németből behozott a másik kettő régi alvázasok !!De ha kicsi hw-ban gondolkozol akkor sztem a régi alvázast vegyél azoknak sokkal erősebb a váza meg billentő fülei is!Nekünk olyan 120q megy rá /db-ra nincs velük baj ha ésszel mennek vele! Mi is beraktunk még +2 gumibakot minden rugóköteghez de megéri mert az előtt nagyon billeget ,most is meg maradt de nem olyan ideges( nem vált merevé tőle) a kocsi ,ja meg nem ül össze annyira :)EZT meg éri berakni UTÓLAG!!!sokkal jobb lesz tőle a kocsik!De tavaly búzából volt hogy vittem 245 is :)mellette voltak mbp 6,5 is de azok vala hogy nincsenek olyan jók mint a hw, merevebbek is meg nehezebb húzni őket
A kettő mpb kb 200q-al nehezebb volt húzni mint a 2 hw 240q-el és a hw-on 385 kamion gumák vannak !pedig a kamion gumit nehezebb húzni kövön .
Válasz #936. hozzászólásra
Az enyémeken 5 m-es plató van. Lehet venni teherkocsisat is, ott talán 6 m hosszú a plató, pontos méretet nem tudok a hosszabról mivel nincsen senkinek se a környéken hogy lemérjem.
Válasz #933. hozzászólásra
Árban van köztük kb 1milla, ahogyan írod, 2 kocsival a 290g buzábol megy rá ez már a plafon.Ez magasítás fügvénye is. Ennek akkor van jelentősége ha nem csak helyben fuvarozol. Meszebbre nem gazdaságos kis kocsival fuvarozni, már nem 36ft a gázolaj mint a taxis blokád idején.
Kicsinél 100g a plafon, de helyben ha lehet vele gyorsan forogni a géphez az is elég lehet.
Gumibakot azt annyit teszel alá amennyit akarsz, a töbletet azt utollag rakják alá,esetleg még féder lapot.bár ha a bakra rá ül a féder már nem játszik be.
Válasz #933. hozzászólásra
Valahogyan elég drágák ezek a pótkocsik. Nézz át Szlovákiába, 600 000 forintnak megfelelő euróért nagyon jó állapotúakat árulnak /BSS pótkocsik/. 9 tonna teherbírásra vannak tervezve, de 12 tonnásnak használnak. Ha jó bevételem lenne az idei termésből akkor nekem is lessz eladó 2 db, helyettek vennék egy nagyobbat 18 tonna körülit.
Hát igazából a traktor forgalmijába 27 500kg van megengedettnek. Tehát ennél biztos hogy nem húznék vele többet de még ennyit se olyan 22-23T max amire gondoltam.Csak azt néztem hogy pl a 8011 az 3 gumibakra ül a 6011 az meg csak 1 -re ahogy én kezdtem össze hasonlítani. De lehet hogy elég lenne mondjuk a 2x 100 q is a traktornak. Csak ezt a 100q gondolom úgy értetted hogy az a plafon a 6011-nek nem? Viszont árban sem mind egy hogy melyik mert a 6011-ből láttam jókat 800 ezer - 1millió között is már viszont 8011 ből nem ritka amit 2 millióért akarnának adni. Amit én meg szánnék rá az olyan 1,2-1,4 millió\ db
Válasz #931. hozzászólásra
Attól függ menyit szeretnél vele max súlyban szállítani.
8011--nállam 145g-búzábol már határ, 6011-100mázsa.
Túl árazott mind a két tipus, pláne ha figyelembe vesszük hogy a nagy, pót
kocsi felvásárlókupecek által összevásároltak általában váz csavarodottak ill. hajlottak melyeket láncokkal húzogatnak vissza. NDK-területről behozottakban elég jók vannak.
Váz-plató legyen egyenes, gyakori hiba, lezárt kilincsekkel felnyomatott váz és plató görbülés. Tengelygörbülés egy nyomba futás, 5 ik-kerék,fék ,vonóháromszög.Esztétikailag legyen rendben,de ne az újrafestéstől úgy általában akkor a többi része is klappol.Munkahengerek, felnik, gumik, könnyen cserélhetőek csak pénz kérdés.
Szerintem meg éri a külömbözet, bár könnyű munkára most nekem egy 6,5 jobban bejönne.
Hw kocsik közül melyiket érdemesebb megvenni 6011 vagy 8011 úgy hallottam hogy a 8011-nek erősebb lenne az alváza? De ér is annyival többet?? Vásárlásnál mit kell ezeken megnézni ?azon kívül ami szembetűnő pl egy alváz csavarodás
nem gondolod hogy erre értelmes választ kapsz ugye? Milyen pótkocsi mekkora oldal mekkora zártszelvény? Beépítés módja, még ezer dologtól függ hogy elég e....
Vehetsz nem terepest is, ha talaj nedves az sem jön le, nekem a 403 as man 300q buzával száll lefelé tarlóról, hasonlóakon elmélkedtem mint te, de bevállt isten tudja kmert benne, saját árut taho mentesen 100km körzetben vihetsz, 3000ért meg kapsz saját áru szállítói igazolványt.
Valaki valami információt az NSN-10-2 pótkocsiról az kérem segítsen!
Olyan problémám van, hogy vettünk egyet és ez 1967-es kiadású ezen csak rögzítő fék lehetett, és így műszakízható-e?
Aratáskor most már csak 6011-est húz(arrais 10 tonna megy,aprómnál látható),de én javarészt szólóban trágyát hordok velük a Tg 10-be,az egyik van felmagasítva 4,80-as meiller plató ,és 10 tonna megy rá gabonábol kukoricábol
Akár egy olyan kisebb is elég lenne, csak olyat sem nagyon találni, terepes alig van a piacon. Meg ezek egyáltalán nincsenek gabonás felépítménnyel, gondolom egy felépítményért is rohadt sokat elkérnek. Na meg 200 lóhoz már csak HW vagy max kis BSS való.
én a kicsiket(200-220ló Mb 1722-1820AK)5 nokiásdobozért vettem 5 és 7 éve,ahová az ifa befér ők is, de 10 tonnásak,és egy rakott bss-el lejöttek a földről,
Még csak találgatok, ebből max jövőre lesz valami. De mindenképpen terepeset szeretnék, csak rohadt drága. A terepes szerelvény akkor 10 misiből állna föl, az országúti meg már lenne 5-6-ért is Vesztruck-nál is szokott lenni terepes, de most csak nyergesek vannak. Mindegy, még van 1-2 évem ezen gondolkodni, addig megoldjuk trakival. Köszi a segítséget!
Ja rámenni rá lehet a földre,a lejövetel a nehézkesa nyugati terepes nagyon drága (van kettő)de az utóbbi 3-4 évben nem volt gond az országuti scániával sem a földön,nekem ezért van a Fliegl
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
Csak az a bajom az ilyen autókkal, hogy nem lehet velük rámenni a földre, a terepes meg már a duplája lenne. Egyébként milyen költségei lennének egy ilyen autónak?? Miket kellene kiváltanom, hogy fuvarozhassak?? Ha jól tudom saját fuvar esetén 50 km-en belül nem kell tachográfot használni. Év közben ki szoktátok vonatni a forgalomból, aztán szezonban vissza??
96-97-es autókban még hagyományos adagoló van ,azt bármikor otthon kijavítom,páldául volt ehy 19362 MAN-em(1992-es) tavaly adtam el 14-évi haszmálat után 1,8 milcsiért.(6e juró) németek vitték el állítólag behajózzák viszik afrikába,egy kuplungtárcsáát és kinyomócsapágyat csseréltem ,igaz "csak" 500ezret hajtottunk bele,és találtam egy tachográfmatricát benne ami 1.7 millió km-t irt
Amit egy traktorral megcsinálsz, azt ezzel is... nem kell attól a km-től annyira félni (pláne, ha nem itthon veszed, mert azért ahol fenn van a mágnes, ott nem pörög az óra sem. az itthon másfél millió km-es autókban 2-2,5 millió is lehet.)
fillérekből felújítod, és megy mint az új. Főleg, hogy ha traktort helyettesíted nem is jársz el az atlanti óceánig, és ha baja van csak behúzod a telepre, és kijavítod magad...
Pont így gondolkodom én is. Ugyanúgy lehet átmenetileg tárolni gabonát a 20éves póton mint az újon. Csak olcsóban. És ebből kifolyólag többet. :) Ha évi 200napot menne a pót akkor biztosan más szemszögből nézném de akkor e valószínű, hogy újat vennék.
üdv!felénk,az egyik nagyobb kft teljesen ugyan ezt csinálja.itt is van olyan amikor akadozik a fogadokapacitása a száritonak.ja és erre felénk még mindig a hw-k a menők....ennek a kft-nek többnyire csak 6011-8011ese van(4-4db)
De ha egy 7-800e forintos pótra költök 1 millát akkor megint kibír nálunk 10-15 évet,úgy vagyok vele legyen 140-150 tonna platóm(ami új árban 50 nokiásdoboz) ,ami 30 hektár termés gabonábol 20 heki kukoricábol(sajnos)és ha szaul fogad a szárító vagy a malom a kombiné még akkor is mehet 1 napot
Fliegl pótót ne vegyetek mert itt a környékünkön (pedig it gyártják), senki nem vesz az alváza nem bírja a terhelést... az is igaz senki nem annyit tesz rá amit lehetne de általában ez már csak így megy... De a többi féle, Brantner, Ohner stb.. azok jók nagyon!
Másik fele ha lenne 4-5-6 millám akkor se pótot vennék a 2millás traktorom után... lenne sok egyéb beruházás ahol 1000x gazdaságosabb lenne befektetni ennyi pénzt.
Én is így vagyok vele. Igaz nekem egy szerelvény is sok lenne. Nálam egy egymillás 3tengelyes pirosrendszámos, billenős pót sincs igazán kihasználva. De ettől olcsóbbat nem találtam. És szezonba szükség van rá. De ez max 20 nap egy évben.
Pótkocsiért nem adnék 4-5-6 milliót az biztos amikor 3,5ért 40 tonnás szerelvényt lehet venni amire rámegy 30-40t terméy,arra a 3 -4 hónapra nem vészes a költség,kevesebb mint a traktorok gumikopás költsége
Enyém meg 30to 3 tenge lyes. 3 oldalra billenős. És valószínűleg töredék áráért vettem a tiednek. 25m3-es felépítmény van rajta takaróponyvával. És annyit próbálok rárakni amennyit még elbírok húzni a trakival, nem a pótkocsi a gyenge keresztmetszet. És nem a pótkocsi csúszkál az úton hanem a lemezelt platóján az üres IBC tartályok ha rossz úton megyek vele elpattognak.
3294 hozzászólás
Válasz #943. hozzászólásra
Én nem ismerem őket, van itt egy mókus Fendt trakesszal 50km/ó huzgál 2kocsit ő mondta. Amúgy nem hazudós embernek ismerem.Ettől függetlenűl
gondolom te meg nem ismered milyen a hosszú platós lehet ha kipróbálnád te is rájönnél hogy nem csak a plató hosszába van a külömbség.
Válasz #941. hozzászólásra
"Csóválódik mint a kutya farka" hát ezt még sosem tapasztaltam. Valaki neked nagyon tévesztő információt adott.
Válasz #939. hozzászólásra
Milyen magasak az oldalak?
Válasz #938. hozzászólásra
Tiéd rövid platós, fuvarozóktól kapott infó szerint a hosszú platós szépen fut
a vontató után nem billeg és csóválódik mint a kutya farka.
Válasz #939. hozzászólásra
Ezt hallottam én is hogy a Hw kocsiknak könnyebb a húzása. Most aratáskor húztam egy nagy BSS kocsit na hát ott nem vettem észre mikor feljöttem a földútról a beton útra ugyan olyan nehéz volt húzni
Mondjuk ez meg is volt jó magasítózva meg pakolva is. A másik ami nem tetszik a BSS -en hogy olyan billegős mindig olyan érzésem volt hogy "na most borul fel" Magasan kezdődik a platója meg keskeny a nyomtávja úgy vettem észre
Válasz #931. hozzászólásra
Sztem mind2 jók(csak el szálltak az áraik) bár nekünk nincsen hw 8011 -es viszont van 3 db hw 6011-es ebből az egyik az újabb fajta németből behozott a másik kettő régi alvázasok !!De ha kicsi hw-ban gondolkozol akkor sztem a régi alvázast vegyél azoknak sokkal erősebb a váza meg billentő fülei is!Nekünk olyan 120q megy rá /db-ra nincs velük baj ha ésszel mennek vele! Mi is beraktunk még +2 gumibakot minden rugóköteghez de megéri mert az előtt nagyon billeget ,most is meg maradt de nem olyan ideges( nem vált merevé tőle) a kocsi ,ja meg nem ül össze annyira :)EZT meg éri berakni UTÓLAG!!!sokkal jobb lesz tőle a kocsik!De tavaly búzából volt hogy vittem 245 is :)mellette voltak mbp 6,5 is de azok vala hogy nincsenek olyan jók mint a hw, merevebbek is meg nehezebb húzni őket
A kettő mpb kb 200q-al nehezebb volt húzni mint a 2 hw 240q-el és a hw-on 385 kamion gumák vannak !pedig a kamion gumit nehezebb húzni kövön .
Válasz #936. hozzászólásra
Az enyémeken 5 m-es plató van. Lehet venni teherkocsisat is, ott talán 6 m hosszú a plató, pontos méretet nem tudok a hosszabról mivel nincsen senkinek se a környéken hogy lemérjem.
Válasz #929. hozzászólásra
Igen.
Válasz #934. hozzászólásra
Ez hosszú vagy a rövidebb platós?
Válasz #933. hozzászólásra
Árban van köztük kb 1milla, ahogyan írod, 2 kocsival a 290g buzábol megy rá ez már a plafon.Ez magasítás fügvénye is. Ennek akkor van jelentősége ha nem csak helyben fuvarozol. Meszebbre nem gazdaságos kis kocsival fuvarozni, már nem 36ft a gázolaj mint a taxis blokád idején.
Kicsinél 100g a plafon, de helyben ha lehet vele gyorsan forogni a géphez az is elég lehet.
Gumibakot azt annyit teszel alá amennyit akarsz, a töbletet azt utollag rakják alá,esetleg még féder lapot.bár ha a bakra rá ül a féder már nem játszik be.
Válasz #933. hozzászólásra
Valahogyan elég drágák ezek a pótkocsik. Nézz át Szlovákiába, 600 000 forintnak megfelelő euróért nagyon jó állapotúakat árulnak /BSS pótkocsik/. 9 tonna teherbírásra vannak tervezve, de 12 tonnásnak használnak. Ha jó bevételem lenne az idei termésből akkor nekem is lessz eladó 2 db, helyettek vennék egy nagyobbat 18 tonna körülit.
Válasz #932. hozzászólásra
Hát igazából a traktor forgalmijába 27 500kg van megengedettnek. Tehát ennél biztos hogy nem húznék vele többet de még ennyit se olyan 22-23T max amire gondoltam.Csak azt néztem hogy pl a 8011 az 3 gumibakra ül a 6011 az meg csak 1 -re ahogy én kezdtem össze hasonlítani. De lehet hogy elég lenne mondjuk a 2x 100 q is a traktornak. Csak ezt a 100q gondolom úgy értetted hogy az a plafon a 6011-nek nem? Viszont árban sem mind egy hogy melyik mert a 6011-ből láttam jókat 800 ezer - 1millió között is már viszont 8011 ből nem ritka amit 2 millióért akarnának adni. Amit én meg szánnék rá az olyan 1,2-1,4 millió\ db
Válasz #931. hozzászólásra
Attól függ menyit szeretnél vele max súlyban szállítani.
8011--nállam 145g-búzábol már határ, 6011-100mázsa.
Túl árazott mind a két tipus, pláne ha figyelembe vesszük hogy a nagy, pót
kocsi felvásárlókupecek által összevásároltak általában váz csavarodottak ill. hajlottak melyeket láncokkal húzogatnak vissza. NDK-területről behozottakban elég jók vannak.
Váz-plató legyen egyenes, gyakori hiba, lezárt kilincsekkel felnyomatott váz és plató görbülés. Tengelygörbülés egy nyomba futás, 5 ik-kerék,fék ,vonóháromszög.Esztétikailag legyen rendben,de ne az újrafestéstől úgy általában akkor a többi része is klappol.Munkahengerek, felnik, gumik, könnyen cserélhetőek csak pénz kérdés.
Szerintem meg éri a külömbözet, bár könnyű munkára most nekem egy 6,5 jobban bejönne.
Hw kocsik közül melyiket érdemesebb megvenni 6011 vagy 8011 úgy hallottam hogy a 8011-nek erősebb lenne az alváza? De ér is annyival többet?? Vásárlásnál mit kell ezeken megnézni ?azon kívül ami szembetűnő pl egy alváz csavarodás
Válasz #929. hozzászólásra
nem gondolod hogy erre értelmes választ kapsz ugye? Milyen pótkocsi mekkora oldal mekkora zártszelvény? Beépítés módja, még ezer dologtól függ hogy elég e....
Pótkocsi oldalnak elég a 3-as falu zárt szelvény?
Válasz #917. hozzászólásra
Vehetsz nem terepest is, ha talaj nedves az sem jön le, nekem a 403 as man 300q buzával száll lefelé tarlóról, hasonlóakon elmélkedtem mint te, de bevállt isten tudja kmert benne, saját árut taho mentesen 100km körzetben vihetsz, 3000ért meg kapsz saját áru szállítói igazolványt.
Válasz #926. hozzászólásra
Széles gumit?
Hát igen kemény az év apránként jön össze a pót.....
Nagyobb tandem 10t feletti ha nem rugózott rúdas mennyire pusztijja a traktort??
Nemigen érdemes merev rudast gondoljuk hm....
Válasz #925. hozzászólásra
vettem!
Ha új pótot vesz a paraszt miért nem tetet rá széles gumizást , a + ár ennyire elriasztja????
Feribá vettél már, ez nem tűnik rossznak EZ
Valaki valami információt az NSN-10-2 pótkocsiról az kérem segítsen!
Olyan problémám van, hogy vettünk egyet és ez 1967-es kiadású ezen csak rögzítő fék lehetett, és így műszakízható-e?
Válasz #921. hozzászólásra
Ezen is érdemes gondolkodni,az utolsó sorozat ZF váltó Rába futómű,Meiler(licens)plató
Válasz #920. hozzászólásra
Majd meglátom, ez még a jövő zenéje. Addig hátha lesz valami jó vétel. Ha aktuális lesz keresni foglak! Köszi a segítséget!
Válasz #919. hozzászólásra
Aratáskor most már csak 6011-est húz(arrais 10 tonna megy,aprómnál látható),de én javarészt szólóban trágyát hordok velük a Tg 10-be,az egyik van felmagasítva 4,80-as meiller plató ,és 10 tonna megy rá gabonábol kukoricábol
Válasz #918. hozzászólásra
Akár egy olyan kisebb is elég lenne, csak olyat sem nagyon találni, terepes alig van a piacon. Meg ezek egyáltalán nincsenek gabonás felépítménnyel, gondolom egy felépítményért is rohadt sokat elkérnek. Na meg 200 lóhoz már csak HW vagy max kis BSS való.
Válasz #917. hozzászólásra
én a kicsiket(200-220ló Mb 1722-1820AK)5 nokiásdobozért vettem 5 és 7 éve,ahová az ifa befér ők is, de 10 tonnásak,és egy rakott bss-el lejöttek a földről,
Válasz #916. hozzászólásra
Még csak találgatok, ebből max jövőre lesz valami. De mindenképpen terepeset szeretnék, csak rohadt drága. A terepes szerelvény akkor 10 misiből állna föl, az országúti meg már lenne 5-6-ért is Vesztruck-nál is szokott lenni terepes, de most csak nyergesek vannak. Mindegy, még van 1-2 évem ezen gondolkodni, addig megoldjuk trakival. Köszi a segítséget!
Válasz #915. hozzászólásra
A testvérek nagyon drágák,igaz elég jó állapotú gépeket árulnak,6-8-ig saccolom,ha ilyenben gondolkozol szólj tudok segíteni,pót az 2-től 5-6ig
Válasz #914. hozzászólásra
Ennek mennyi lehet a reális ára?? Ha valós a futott km, akkor még mennyit menne el gond nélkül?? Hozzávaló 3 tengelyest mennyiért lehet már kapni??
Válasz #913. hozzászólásra
Ja rámenni rá lehet a földre,a lejövetel a nehézkesa nyugati terepes nagyon drága (van kettő)de az utóbbi 3-4 évben nem volt gond az országuti scániával sem a földön,nekem ezért van a Fliegl
Válasz #911. hozzászólásra
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
Válasz #911. hozzászólásra
6 autóbol 1 marad forgalomban,fuvarozni csak tachográfossal lehet,persze akkor fuvarengedély is kell(50km csak saját használat,de lehet hogy már 100km),biztosítás súlyadó,évente műszaki,
Csak az a bajom az ilyen autókkal, hogy nem lehet velük rámenni a földre, a terepes meg már a duplája lenne. Egyébként milyen költségei lennének egy ilyen autónak?? Miket kellene kiváltanom, hogy fuvarozhassak?? Ha jól tudom saját fuvar esetén 50 km-en belül nem kell tachográfot használni. Év közben ki szoktátok vonatni a forgalomból, aztán szezonban vissza??
Válasz #908. hozzászólásra
96-97-es autókban még hagyományos adagoló van ,azt bármikor otthon kijavítom,páldául volt ehy 19362 MAN-em(1992-es) tavaly adtam el 14-évi haszmálat után 1,8 milcsiért.(6e juró) németek vitték el állítólag behajózzák viszik afrikába,egy kuplungtárcsáát és kinyomócsapágyat csseréltem ,igaz "csak" 500ezret hajtottunk bele,és találtam egy tachográfmatricát benne ami 1.7 millió km-t irt
Válasz #908. hozzászólásra
Amit egy traktorral megcsinálsz, azt ezzel is... nem kell attól a km-től annyira félni (pláne, ha nem itthon veszed, mert azért ahol fenn van a mágnes, ott nem pörög az óra sem. az itthon másfél millió km-es autókban 2-2,5 millió is lehet.)
fillérekből felújítod, és megy mint az új. Főleg, hogy ha traktort helyettesíted nem is jársz el az atlanti óceánig, és ha baja van csak behúzod a telepre, és kijavítod magad...
Válasz #907. hozzászólásra
Ja, hát 1,5 millió km-es autót gondoltam, hogy lehet venni ennyiért, azt hittem olyanra gondol amit még lehet is használni. Köszi a linket!
Válasz #906. hozzászólásra
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/man/man_26372-7543884
ennek nem írja a km-t ez egy kicsit drágább de újabb is
http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/daf/daf_fa_95_xf_3-6619602
Válasz #896. hozzászólásra
3,5-ért 40 tonnás szerelvényt?? Ez érdekelne, linkelhetnél egy pár ilyet légy szíves!
Válasz #902. hozzászólásra
Ebben igazad van.
50-100 napos használatra egy évben.
Válasz #902. hozzászólásra
Pont így gondolkodom én is. Ugyanúgy lehet átmenetileg tárolni gabonát a 20éves póton mint az újon. Csak olcsóban. És ebből kifolyólag többet. :) Ha évi 200napot menne a pót akkor biztosan más szemszögből nézném de akkor e valószínű, hogy újat vennék.
Válasz #902. hozzászólásra
üdv!felénk,az egyik nagyobb kft teljesen ugyan ezt csinálja.itt is van olyan amikor akadozik a fogadokapacitása a száritonak.ja és erre felénk még mindig a hw-k a menők....ennek a kft-nek többnyire csak 6011-8011ese van(4-4db)
Válasz #899. hozzászólásra
De ha egy 7-800e forintos pótra költök 1 millát akkor megint kibír nálunk 10-15 évet,úgy vagyok vele legyen 140-150 tonna platóm(ami új árban 50 nokiásdoboz) ,ami 30 hektár termés gabonábol 20 heki kukoricábol(sajnos)és ha szaul fogad a szárító vagy a malom a kombiné még akkor is mehet 1 napot
Fliegl pótót ne vegyetek mert itt a környékünkön (pedig it gyártják), senki nem vesz az alváza nem bírja a terhelést... az is igaz senki nem annyit tesz rá amit lehetne de általában ez már csak így megy... De a többi féle, Brantner, Ohner stb.. azok jók nagyon!
Válasz #899. hozzászólásra
Mi az ami elromolhat egy tengelyen? Csapágy-fék. 'x kell rendbetenni ha úgy adódik és utána örök élet.
Válasz #896. hozzászólásra
Azért újonnan egy pótkocsi elég sokáig kiszolgál egy gazdaságot. Csak menni kell vele, meg nem 500 ezer km-es tengely van alatta.
Válasz #896. hozzászólásra
Másik fele ha lenne 4-5-6 millám akkor se pótot vennék a 2millás traktorom után... lenne sok egyéb beruházás ahol 1000x gazdaságosabb lenne befektetni ennyi pénzt.
Válasz #896. hozzászólásra
Én is így vagyok vele. Igaz nekem egy szerelvény is sok lenne. Nálam egy egymillás 3tengelyes pirosrendszámos, billenős pót sincs igazán kihasználva. De ettől olcsóbbat nem találtam. És szezonba szükség van rá. De ez max 20 nap egy évben.
Válasz #895. hozzászólásra
Pótkocsiért nem adnék 4-5-6 milliót az biztos amikor 3,5ért 40 tonnás szerelvényt lehet venni amire rámegy 30-40t terméy,arra a 3 -4 hónapra nem vészes a költség,kevesebb mint a traktorok gumikopás költsége
Válasz #894. hozzászólásra
Enyém meg 30to 3 tenge lyes. 3 oldalra billenős. És valószínűleg töredék áráért vettem a tiednek. 25m3-es felépítmény van rajta takaróponyvával. És annyit próbálok rárakni amennyit még elbírok húzni a trakival, nem a pótkocsi a gyenge keresztmetszet. És nem a pótkocsi csúszkál az úton hanem a lemezelt platóján az üres IBC tartályok ha rossz úton megyek vele elpattognak.