Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR401.93 FtUSD385.06 FtCHF426.08 FtGBP482.86 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #5492. hozzászólásáraAkkor kezeld úgy mint egy 9420R-t. Az is tudna pótkocsizni, mégse teszi, nagy átrakót magyarorazágon max 8r-el húznak ahol van is, ez akárhogyis, talajozó gép. Nyilván vetni is kellhet, de 400+ lóval kevés helyen akarnak ma magyarországon vetni, de lazítót meg nagy grubert meg topdownt sok helyen szeretnének húzni, ahoz meg nem kell nagy ész. Beletesz egy akármilyen univerzális kormányt és mehet. Én megbocsátan neki h nincs benne isobus, ha 30-40 milkóval olcsóbb a jd-től.
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraAzért egyre több helyen pótkocsiznak a 3-400 lóerős gépek is, de ha ezt nem, akkor is tudnia kell húzni komplex eszközöket, ilyen méret mellett már alapnak kell lenni a GPS-nek, tudnia kell kezelni Isobus-t, sokan húznak nagybálázót ilyenekkel, átrakókocsit, ilyesmit...
egyre kevesebben húznak csak IH tárcsát meg kondor ekét a nagygépekkel...
Válasz szanberg #5490. hozzászólásáraIgen az uj Kirovec ár/érték arányban elég jó lehet. 400 le fölött ugyse mondhatja senki, hogy tudnia kell pótkocsizni és hasonlók. Viszont a duplakerékkel a vonulás tuti necces, bár a szimplával is fog szerintem olyat, hogy ne nagyon szlippeljen
Én kiállításon néztem az új Kirovec-et, nekem nagyon teccik, faxa Merci motorral 400lóerővel húzhatná a nagy vakarót szépen és 40pár milláért megkapható amennyiért 200 lovas JD trakikát adnak.
Itthon alföldön valahol dolgozik ezekből már kettő is nagyüzemben, kíváncsi leszek mit mutatnak majd.
A Versatile-traktorok meg azért nem rossz gépek valljuk meg, a leg strapabíróbb traktorok a világon.
Válasz .Feco. #5488. hozzászólásáraEz zömében a kifelé mutogatás,nem több. A nemzeti öntudata az első ilyen gép körbe szántása után véget ér. Ha van pénze, ott is komoly technológiába invesztál. Nem mondom a Rostselmash,kezdi érezni egy két gyártmánynál,hogy lépni kell. Az RMS 161 külsőre még tetszik is. Igaz alatta a fém munkát kivéve, minden nyugati beszállítótól van. A Gomselmass-nál (Fehér-Orosz) egy az egybe jöttek a piros lexionok. Most hogy áll nem tudom. Lida néven tolják az E-520-as szériát is. Vásárolni kellett Nyugati technológiát. És belepumpálni a hazai iparába. Vagy marad a szintén máig gyártott hazai piacra az SZK-5. A tőkeerős gazda, azt már nem veszi,ott sem.
Válasz Vinkó75 #5487. hozzászólásárabennem is ez fogalmazódott meg: azért nem sok valaki gondolkodik azon, hogy ezt vegye vagy inkább egy új Xerion-t... használt T150-eseket tákolnak bontott DAF motorral, meg háziag ragasztgatott üvegszálas burkolatokkal... vicc az egész.. kb mint itt a rábafelújítós cég... irtó kevés az a gazdaság akinek kell az a teljesítményszint és megelégszik ezzel a technikai színvonallal...
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraNem új keletű dolog...már az embargózás előtt kezdték tolni a pénzt a mezőgazdaságba is. Kezdődött a Versatille felvásárlásával. És az IH MX széria Kamaz néven való gyártásával....stb. Az itt látható vasak az igénytelen Oroszos formai világ újragondolása,meglévő alkatrészekből. Ezt az a kényszer is hozta,hogy jelen vannak a Nyugati gyártók is. Valamit illene villantani hazai fronton is. Nem mindig sikerül igényesre !
Válasz JD 4630 #5485. hozzászólásáraAz USA addig embargóztat az EU val míg azt a kevés cuccot sem kell majd odavinnünk a ruszkinak, mint annakelőtte...
Heccikém jól elvagy most éni s írok félig neked de félig nem a témához kapcsolódóan.
Én kicsiből a kubut látom magyar piacnak valónak de nagyon.
200+ os gépből 7722-7726 Ferga ami a legjobb a kategóriájában és ugye jönnek itt a JD-sek, hogy majd 5-8-10évesen mikor eladó lesz mennyit ér, hát megkell nézni ezek legalább annyiba mennek használtan mint egy Jd, nyílván a piac beárazta a gép képességeinek-minőségének megfelelően ezt.
Már a 649x-es szériák is ilyenek voltak az a helyzet, egyrészt nagyon kevés eladó van belőle, ami van az is még a régi váltós nem cr motoros, azok butábbak voltak, nem erről beszélek, hanem a TierIII-as Dyna6-osokról. Ami van is 12évesen is tartja árát rendesen. Jó gépek.
Sajnos Pista bátyjád már nem mf-es, de végülis a Startagro elég jó Mf-kereskedő lett, ők azért háttér a mai világban is, így megmaradt a miliője ezeknek.
Nagy kategóriában én pedig vennék egy Case Steigert vagy Versatilét. Egyszer pár éve néztem a 350Steigert, nagyon jó kompakt nagygép, szimpla kerékkel sávban elfér nem nagy de sokkal jobbat fog mint egy univerzális. Ügyes fordulékony gép és talajra való de ha kell egy kuuvanagy pótot is húzhatsz vele ősszel sárban kukuróznál még előnyös is lenne.
Olcsóbb volt mint egy 939-es Fendt akkor amikor kérdeztük, jelentősen!
Válasz *** HM *** #5475. hozzászólásáraAz a baj, hogy tulkomplikalod. Lóerő sosem elég, tehát elindulunk felfelé. Eddig volt úgy 350, menjünk feljebb, 400 köre. Így azonnal kiesnek azok a típusok, amik nem kaphatóak ebben a teljesítmény-osztályban. Nagyon fel sem mehetsz, mert akkor minden munkagépet cserélni kellene...
Ha az előző gép évi 500-600 órát ment és megy feljebb (ráadásul meghagyom a régit is) akkor az új ennyit sem fog menni, akkor rájössz hogy árérzékeny lettel: nem az a cél hogy egy gép mindent meg csináljon mert van több a kertben. Emiatt akkor vagy a leghatékonyabb ha a legjobb ár-értek arányú gépet veszed meg.
A versatilt és a nagy MTZ-t ugye kizártuk...
Én csak erre jutottam Fecó tudva amit tudok sejtve amit sejtek ... már kis területen is ezzel járnék magamnak a maximumot ha lehetne.
Univerzális tr. 4 hevederrel.
Törzscsuklós hevederes ... az a legnagyobb tolvaj sikkasztó ingyenpénzeket kapó cégek gépe... nem vagyunk azok nemkell
Mégha be is illeszthető lenne de....mègse ....
8 kerekes ugyanez.... á amatőrizmus ...
4 kerék .... á...nemnem...
Még lehet a Xerion no.... hmmhmm.... kósza ötlet pár percre
Challenger fajta... ch fendt jd ...hmmm ez is inkább már nem...
400as univerzális 4 kerék... már ez se...
8 kerék ez se ....nem fèrünk stb
Oda jutottam csak heveder valamiféle ha már a földeket igy úgy gatyába ráztuk stbstb..... csak ez jöhet... de akkor milyen?
Feco azt mondta elhangzott a márka adig szó volt Fendt, Case, JD és cat challenger. Utána felhozták a Claas-t amit ki is zárnék ezért. Feco azt monta nem vet 9R-t, de lehet 9RT vagy 9RX. GREVEN-t az monta hernyós amit Feco tagadot meg nem is.
Válasz .Feco. #5465. hozzászólásáraVárjál ...nem is a mit vennék....
Mert nincs áttekintésem információhegyeim arról mibe tolható bele ma biztonsággal a sok 10milla nyereségzsetonom az évek alatt majd....
Válasz erdozala #5448. hozzászólására6120 M van kinézve, biztos csak a papír aláírása után van Adig meg lehet akár hogy. Írjál privátban, adok több infót.
Válasz *** HM *** #5450. hozzászólására420/85r38-460/85r38-as hátsókereknek a könyv táblázata szerint 161 cm a legkisebb nyomtáv állítható felnivel. Telifelnivel meg csak a nagyobbik, 180 centis nyomtáv "támogatott".
380-as hátsókereket azt hiszem 148-151 cm-re be lehet állítani, meg attól kisebbre is.
Az 380-as elsőkereket be lehet tenni 150 körülre.
Válasz Sk Laci #5447. hozzászólására A 130 az mar a 150 vazban van csak 4 hengere,amugy jó aron vannak most ugye mert kidobtak rajuk akciókat,mire fogod hasznallni?
Válasz Sk Laci #5446. hozzászólásáraVégül 6120M vagy 6130M lett? Melyik cégről rendelted meg? Ilyen felszereltséggel (nekem is nagyjából igy kellene, plus egy mászófokozat) mennyi euróért ajánlották először és mennyire tudtad lealkudni, ha nem titok?
Válasz *** HM *** #5444. hozzászólásáraNem az akciós alapot választotam. Raktam rá pluszba 24/24 eco sebváltó, 3. hidraulikus kör, mert alapban csak 2 van, első 3 pont felfügesztést, első /talán/ betonsúly 900kg, kabirugózás, plusz két munkalámpát, ha az elöl felfügesztet munkagép takarná az első lámpákat.
Hídrugózás, légpárnás rugózás, klíma,..... meg sok más már bene van az alapban.
Egyedül a hátsó keréksúlyon gondolkodom meg e hagyjam, mert van nekem otthom 600 kg a Crystálról megmeredva, de ez legyen a legkeveseb gond.
7044 hozzászólás
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraSzimplával megnézném, hogy azokon a kis felniken hányszor szakítja szét a belsőket a voltyre gumikon.
Válasz .Feco. #5492. hozzászólásáraAkkor kezeld úgy mint egy 9420R-t. Az is tudna pótkocsizni, mégse teszi, nagy átrakót magyarorazágon max 8r-el húznak ahol van is, ez akárhogyis, talajozó gép. Nyilván vetni is kellhet, de 400+ lóval kevés helyen akarnak ma magyarországon vetni, de lazítót meg nagy grubert meg topdownt sok helyen szeretnének húzni, ahoz meg nem kell nagy ész. Beletesz egy akármilyen univerzális kormányt és mehet. Én megbocsátan neki h nincs benne isobus, ha 30-40 milkóval olcsóbb a jd-től.
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraAzért egyre több helyen pótkocsiznak a 3-400 lóerős gépek is, de ha ezt nem, akkor is tudnia kell húzni komplex eszközöket, ilyen méret mellett már alapnak kell lenni a GPS-nek, tudnia kell kezelni Isobus-t, sokan húznak nagybálázót ilyenekkel, átrakókocsit, ilyesmit...
egyre kevesebben húznak csak IH tárcsát meg kondor ekét a nagygépekkel...
Válasz szanberg #5490. hozzászólásáraIgen az uj Kirovec ár/érték arányban elég jó lehet. 400 le fölött ugyse mondhatja senki, hogy tudnia kell pótkocsizni és hasonlók. Viszont a duplakerékkel a vonulás tuti necces, bár a szimplával is fog szerintem olyat, hogy ne nagyon szlippeljen
Én kiállításon néztem az új Kirovec-et, nekem nagyon teccik, faxa Merci motorral 400lóerővel húzhatná a nagy vakarót szépen és 40pár milláért megkapható amennyiért 200 lovas JD trakikát adnak.
Itthon alföldön valahol dolgozik ezekből már kettő is nagyüzemben, kíváncsi leszek mit mutatnak majd.
A Versatile-traktorok meg azért nem rossz gépek valljuk meg, a leg strapabíróbb traktorok a világon.
Válasz .Feco. #5488. hozzászólásáraEz zömében a kifelé mutogatás,nem több. A nemzeti öntudata az első ilyen gép körbe szántása után véget ér. Ha van pénze, ott is komoly technológiába invesztál. Nem mondom a Rostselmash,kezdi érezni egy két gyártmánynál,hogy lépni kell. Az RMS 161 külsőre még tetszik is. Igaz alatta a fém munkát kivéve, minden nyugati beszállítótól van. A Gomselmass-nál (Fehér-Orosz) egy az egybe jöttek a piros lexionok. Most hogy áll nem tudom. Lida néven tolják az E-520-as szériát is. Vásárolni kellett Nyugati technológiát. És belepumpálni a hazai iparába. Vagy marad a szintén máig gyártott hazai piacra az SZK-5. A tőkeerős gazda, azt már nem veszi,ott sem.
Válasz Vinkó75 #5487. hozzászólásárabennem is ez fogalmazódott meg: azért nem sok valaki gondolkodik azon, hogy ezt vegye vagy inkább egy új Xerion-t... használt T150-eseket tákolnak bontott DAF motorral, meg háziag ragasztgatott üvegszálas burkolatokkal... vicc az egész.. kb mint itt a rábafelújítós cég... irtó kevés az a gazdaság akinek kell az a teljesítményszint és megelégszik ezzel a technikai színvonallal...
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraNem új keletű dolog...már az embargózás előtt kezdték tolni a pénzt a mezőgazdaságba is. Kezdődött a Versatille felvásárlásával. És az IH MX széria Kamaz néven való gyártásával....stb. Az itt látható vasak az igénytelen Oroszos formai világ újragondolása,meglévő alkatrészekből. Ezt az a kényszer is hozta,hogy jelen vannak a Nyugati gyártók is. Valamit illene villantani hazai fronton is. Nem mindig sikerül igényesre !![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz JD 4630 #5485. hozzászólásáraAz USA addig embargóztat az EU val míg azt a kevés cuccot sem kell majd odavinnünk a ruszkinak, mint annakelőtte...![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraEu enbargó Donyeck miatt.
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Hogy ki sz*pat kit azt hagyjuk
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraBORIS BOND Név nélkül.
Mi a f@sz történik az oroszoknál ?? Boldog/boldogtalan traktor gyártásba kezdett.T360 K714
Deutz-Fahr 5115-ről van valakinek tapasztalata? Kinek mi a véleménye. Vegyszerezés és mütrágyaszórás lenne a fő feladata.
Válasz .Feco. #5477. hozzászólásáraEzek alapján simán lehet case quadtrac használtan, de akkor a tipizálástól eltekintünk.
Vagy megkell várni a nagy kubotát majd hehe![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Heccikém jól elvagy most éni s írok félig neked de félig nem a témához kapcsolódóan.
Én kicsiből a kubut látom magyar piacnak valónak de nagyon.
200+ os gépből 7722-7726 Ferga ami a legjobb a kategóriájában és ugye jönnek itt a JD-sek, hogy majd 5-8-10évesen mikor eladó lesz mennyit ér, hát megkell nézni ezek legalább annyiba mennek használtan mint egy Jd, nyílván a piac beárazta a gép képességeinek-minőségének megfelelően ezt.
Már a 649x-es szériák is ilyenek voltak az a helyzet, egyrészt nagyon kevés eladó van belőle, ami van az is még a régi váltós nem cr motoros, azok butábbak voltak, nem erről beszélek, hanem a TierIII-as Dyna6-osokról. Ami van is 12évesen is tartja árát rendesen. Jó gépek.
Sajnos Pista bátyjád már nem mf-es, de végülis a Startagro elég jó Mf-kereskedő lett, ők azért háttér a mai világban is, így megmaradt a miliője ezeknek.
Nagy kategóriában én pedig vennék egy Case Steigert vagy Versatilét. Egyszer pár éve néztem a 350Steigert, nagyon jó kompakt nagygép, szimpla kerékkel sávban elfér nem nagy de sokkal jobbat fog mint egy univerzális. Ügyes fordulékony gép és talajra való de ha kell egy kuuvanagy pótot is húzhatsz vele ősszel sárban kukuróznál még előnyös is lenne.
Olcsóbb volt mint egy 939-es Fendt akkor amikor kérdeztük, jelentősen!
Válasz .Feco. #5477. hozzászólásáraJa persze ezekre gondoltam de nem kapartam be.
Gépcsere felesleges nagyság nagy ár
Van több traki... dolgok jaja...
Vagy csak hátul 2 mégis...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
Na akkor mit ad ki a metszet emberek?
A cèget biztos nem?
Az axi legyalàzott mindenkit már.... úgyhogy biztos axi.
Jd az axitól
Jó bő 400ló legyen
Meg 10en literes motor
Hevederek
Vario
Na ez mi fiuk?
Válasz *** HM *** #5475. hozzászólásáraAz a baj, hogy tulkomplikalod. Lóerő sosem elég, tehát elindulunk felfelé. Eddig volt úgy 350, menjünk feljebb, 400 köre. Így azonnal kiesnek azok a típusok, amik nem kaphatóak ebben a teljesítmény-osztályban. Nagyon fel sem mehetsz, mert akkor minden munkagépet cserélni kellene...
Ha az előző gép évi 500-600 órát ment és megy feljebb (ráadásul meghagyom a régit is) akkor az új ennyit sem fog menni, akkor rájössz hogy árérzékeny lettel: nem az a cél hogy egy gép mindent meg csináljon mert van több a kertben. Emiatt akkor vagy a leghatékonyabb ha a legjobb ár-értek arányú gépet veszed meg.
A versatilt és a nagy MTZ-t ugye kizártuk...
Én csak erre jutottam Fecó tudva amit tudok sejtve amit sejtek ... már kis területen is ezzel járnék magamnak a maximumot ha lehetne.
Univerzális tr. 4 hevederrel.
Lóerő ....be nagyon kell a 400+.
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
A sokkal több nem feltétlenül.
Fontosabb oda a jókis hevederezés...
Na de hogysmint meg miféle????
Aztán hogy mi viszi el az embert a csak hátra 2....fajta felé .... vagy a rá mind a 4re felé meséljenek a tulajok....
Ja még ott a qnagy fendt 4 kerék....
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Na de itt meg belèp a új konstrukcióktól való tartás.
Legyen kísérleti nyúl aki ingyenpénzen veszi...
Törzscsuklós hevederes ... az a legnagyobb tolvaj sikkasztó ingyenpénzeket kapó cégek gépe... nem vagyunk azok
nemkell
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
.... kósza ötlet pár percre
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Mégha be is illeszthető lenne de....mègse ....
8 kerekes ugyanez.... á amatőrizmus ...
4 kerék .... á...nemnem...
Még lehet a Xerion no.... hmmhmm
Challenger fajta... ch fendt jd ...hmmm ez is inkább már nem...
400as univerzális 4 kerék... már ez se...
8 kerék ez se ....nem fèrünk stb
Oda jutottam csak heveder valamiféle ha már a földeket igy úgy gatyába ráztuk stbstb..... csak ez jöhet... de akkor milyen?
Aztàn powershiftes se kell mán ...rég kinőttük azt is...
Szóvaa
.... elmélkedve miaxart hozzunk ki tavaszra .....erre jutnák....
Ha ülnék a telepen a dsgsben 2017ben ....mint F.
Márka
Nem hiszem hogy a triumviratuson kivülre nyúlnál....
Jd Cl F
Válasz .Feco. #5467. hozzászólásáraVárjá töltöm telót meg eszek...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Meg emèsztem a nőnapot is...
Válasz *** HM *** #5466. hozzászólására8Rt vagy Quadtrac![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Feco azt mondta elhangzott a márka adig szó volt Fendt, Case, JD és cat challenger. Utána felhozták a Claas-t amit ki is zárnék ezért. Feco azt monta nem vet 9R-t, de lehet 9RT vagy 9RX. GREVEN-t az monta hernyós amit Feco tagadot meg nem is.
Válasz *** HM *** #5466. hozzászólásáraNa és mit?
Válasz .Feco. #5465. hozzászólásáraVárjál ...nem is a mit vennék....
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Mert nincs áttekintésem információhegyeim arról mibe tolható bele ma biztonsággal a sok 10milla nyereségzsetonom az évek alatt majd....
Hanem hogy mit gondolok oda bepasszinthatónak....
Válasz *** HM *** #5464. hozzászólásáraÉs mit?
Válasz mtz1221 #5463. hozzászólásáraElhát.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Kikövetkeztetem mit vennék a helyèben...
Válasz *** HM *** #5462. hozzászólásáraTe itt elvagy magaddal,vagy én használok rossz böngészőt![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
És a rengeteg halmaz metszete lesz a vassss!!!!![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Majd folytatni a lóerőbehatárolással...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Aztán konstrukciókizárással...
Aztán váltókizárással...
Lehet kezdeni a màrkakizárással...![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Azèrt F. traktoràt csak ki kéne találni nem?![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Lekéne vezetni mi is lehet...
Hmmhmmm...
Válasz dr.T #5451. hozzászólásáraZetort leváltani, szállitás, vegyszerezés, vetés, esetleg magágykészités fogasal.
Válasz *** HM *** #5450. hozzászólására460mmm.![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Jól ismersz, hogy nem veszek vékonyat
Ki dobálná át egyfolytában....
Válasz erdozala #5448. hozzászólására6120 M van kinézve, biztos csak a papír aláírása után van
Adig meg lehet akár hogy. Írjál privátban, adok több infót.
Válasz határjáró #5432. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=MP3TFaGgs98
Válasz *** HM *** #5450. hozzászólására420/85r38-460/85r38-as hátsókereknek a könyv táblázata szerint 161 cm a legkisebb nyomtáv állítható felnivel. Telifelnivel meg csak a nagyobbik, 180 centis nyomtáv "támogatott".
380-as hátsókereket azt hiszem 148-151 cm-re be lehet állítani, meg attól kisebbre is.
Az 380-as elsőkereket be lehet tenni 150 körülre.
Amúgy a nagyobb alváz 6135-től van.
Válasz Sk Laci #5447. hozzászólására A 130 az mar a 150 vazban van csak 4 hengere,amugy jó aron vannak most ugye mert kidobtak rajuk akciókat,mire fogod hasznallni?
Válasz Sk Laci #5446. hozzászólására420 460 gumi?
Pont 150re belehet ezzel tenni?
Vagy 520 és veszel vékonyakat?
Á nem biztos nem veszel...
Egyes váltóiknál mi a kül??.. írjátok mán le megint....
Válasz Sk Laci #5446. hozzászólásáraAha.Mennyi súly van hátul?
Válasz Sk Laci #5446. hozzászólásáraVégül 6120M vagy 6130M lett? Melyik cégről rendelted meg? Ilyen felszereltséggel (nekem is nagyjából igy kellene, plus egy mászófokozat) mennyi euróért ajánlották először és mennyire tudtad lealkudni, ha nem titok?
Válasz dr.T #5445. hozzászólására6120M , 130-as joban bejött volna, de akció nélkül drága.
Válasz *** HM *** #5444. hozzászólásáraNem az akciós alapot választotam. Raktam rá pluszba 24/24 eco sebváltó, 3. hidraulikus kör, mert alapban csak 2 van, első 3 pont felfügesztést, első /talán/ betonsúly 900kg, kabirugózás, plusz két munkalámpát, ha az elöl felfügesztet munkagép takarná az első lámpákat.
Hídrugózás, légpárnás rugózás, klíma,..... meg sok más már bene van az alapban.
Egyedül a hátsó keréksúlyon gondolkodom meg e hagyjam, mert van nekem otthom 600 kg a Crystálról megmeredva, de ez legyen a legkeveseb gond.
Válasz Sk Laci #5442. hozzászólásáraMelyiket nézted?