Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica vetőmagok új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Juhtenyésztés új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Haszonbérleti szerződés új
- Kukorica terményárak új
- Claas Lexion vélemények új
1013 hozzászólás
Válasz gyufi76 #710. hozzászólására
Válasz _NB_ #704. hozzászólására. Helló! Csak co val lett körbevarrva, meg 3 db 16 os csavarnak menet fúrva és behegesztve. De csak ha körbevarrod akkor sem törne le. A híd az acélönvény így teljesen jól hegeszthető 0,8 as ESAB -os huzal van a gépemben. Már ez a 3. átalakításom a hegesztés főleg így csavarozva örök élet, merem ajánlani mindenkinek, annyi, hogy egy barátomat kértem meg , hogy varrja körbe de csak azért mert Ő nagyon szép varratot tud készíteni. A forgalmiban nincs bejegyzés a kormányzás típusáról. Nekem már volt műszakin és semmit nem néztek a hídon, és nem kamu műszaki volt, kamionokat, buszokat is vizsgálnak. Üdv!
Válasz Forrás Gyula #707. hozzászólására. Helló! Lehet vásárolni gyári öntvény felfogató közdarabot, ahhoz vegyél 10x30 as imbuszcsavart 7 db-ot meg egy 14 es hatlapfelyü 10 es csavart és már fel is szerelheted az orbitot. A munkahenger zárófedelével levakolhatod a kormányoszlopon a helyét. A gyái kormánykocka az egy sz@r, venni kell 100 as orbitot és c 50 es munkahengert. Majd küldök fotót arról is. Üdv!
Válasz zoli336 #709. hozzászólására. helló! Nem kell esztergályos , csak egy jó lakatos, vagy fémmegmunkáláshoz értő emberke:-) Először ráfúrod az illesztőstiftet aztán a meneteket és kész is:-) Hídközép a habinál 180 ezer , vagy az új tipusu ami 3 részes akkor ahhoz vehetsz difit is. Üdv, és jó munkát!!!!!
sziasztok
ha a hídközepemen nincsenek furatok, de le van síkolva, megoldható egy jó esztergályos segítségével szerintetek, hogy bemarózza és menetet vágjon bele?
vagy jobban kijövök egy új középpel?
Válasz Sanyee #706. hozzászólására Hali nem az a lényeg hogy többet megy e hanem az hogy többet nem lesz vele gondod nem fog sétálni az uton könyebb vele dolgozni és kezelhető.
Válasz gyufi76 #703. hozzászólásáraSzia érdekelne engem is az átalakítás, csak annyit kérdeznék, hogy te hogy oldottad meg elől a kormányoszlopon a munkahenger vezérlő egységét. arról nincs fénykép. Ezt azért kérdezem mert láttam egy mtz-n hogy azon fent hagyták a régi vezérlő egységet, kiiktatták a régi segéd munkahengert és egyből rácsatlakoztak, a lenti munkahengerre.Te hogy csináltad, megvetted a fenti elosztót is?
Aki alakított már át 50-es vagy 80-as gépet orbitosra vagy vezetett ilyet, szerinte jobban alá lehet így csavarni a kormányt vagy csak annyira tekerhető alá mint a régi szerkezettel?
(Nem elsőhajtással, csak sima első híddal.)
Válasz _NB_ #704. hozzászólásáraHa 3db 16-os csavarral behuzatja és azt menetrögzítő pasztával rögzíti is akkor baj nem lehet.
Válasz gyufi76 #703. hozzászólásáraCo-val csak felfogattad és övténypálcával körbevarrtad ?
A co kicsit rideg öntvényt hegeszteni, nehogy baj legyen, terepen próbáld először kicsit megfeszegetni, hogy bírja e.
Amúgy azért vesznek komplett első híd közepet, mert műszakin ha jól tudom úgy elfogadják, ha viszont te bütykölöd akkor kell hozzá egy mérnők által jóváhagyott műszaki rajz, amivel lehet műszakiztatni, persze ha ügyesen le van festve lehet elkerüli a vizslató szemeket . . .
Válasz gyufi76 #702. hozzászólására Bocsi valamiért nem csatolta a képeket, megpróbálom , ez hátha sikerül:-)
Válasz turzamarika #699. hozzászólásáraSziasztok, most alakítom át a 82 esemet:-) orbitosra. 1991 es gyártásu és sajnos ezen sem volt gyárilag a tartó helye, nem vásároltam új hídközepet, és difit , gyakorlatilag pár ezer forintból, és egy kis ráfordított munkával meglett:-) Most így állok vele, további munkálatokról természetesen kép lessz felrakva. Akinek van kedve, ideje és nincsen + 150000.- jó magyar forintja feleslegbe azt bátorítom ezen képekkel!!! ÜDV MINDENKINEK!!!!
Válasz Lala5995 #700. hozzászólásáraA meglévő kormányommal pont az a baj hogy felújìtásra van szorulva ezért akarnám átalakitani
Mert a gyárit rendbehozni többe kerülne mint átalakitani
Lóg vergődik menetközbe a rudfejek újjak meg a kormánykeresztek is oszt úgy beszitál menet közbe...
Utánna érdeklődtem és azt mondták kb 80-100 felújitani 50-60 bol meg átvan alakitva
Válasz Dzsanosi #696. hozzászólásáraZetornál nem kell ennyire bonyolítani! Egy orbit kell és a meglévő kormányműről le kell szerelni a vezérlő részt. Egy kis alakítás és kész. Létezik gyári megoldás! ZTS katalógusban is megvan.
Válasz gyufi76 #550. hozzászólásáraÜdv :Szeretném én is megcsinálni az mtz t orbitosra nekem csak az elsőhídra való felfogató kellene tudnál e nekem ilyet csináltatni!
Válasz mtz1221 #697. hozzászólására15dm3 80 bar
Válasz Dzsanosi #696. hozzászólásáraHány cm3-es a gyári szivattyú?14-16 akkor elég.160 literes orbitot hozzá,meg két 50-es mtz munkahengert.A 8 literes tartály az elég.
Zetor 12045 öst akarom átalakitani orbitosra
De azt mondták hogy ne az mtz munkahengerét tegyem fel mert az gyenge is lenne meg kicsit tegyek hosszabbat is mert keveset forditana nekem.mert igy is azért elég nagy iven fordul mert azért csak hosszú a gép.
Meg olyan kérdés hogy mi a különbség a 100 és 160 orbit közöt
Még annyi hogy a gyári globoidszervó szivattyú ami van a gépen az elég e hozzá
És kb mekkora rendszer kell neki? Abbol is a gyári tartály elég-e kb 8 literes
Aki bármibe tudna segiteni megköszönném mind tanácsba mind hozzávalóban jo áron
Válasz janimihaly #694. hozzászólásáranincs nyomás mérni kell a nyomó ágon
Halló! Tudnátok abban segíteni,hogy mért szorul az orbit. Nehazebb a kormányt elforditani mint a réginél.
Válasz asztalosfavago #692. hozzászólásáraHirdetésemnél ott van.
Válasz Büresz #644. hozzászólásáraszia,tudnál adni egy telefonos elérhetőséget?
Válasz Vadmalac #690. hozzászólásáraÉn mindig leengedett hy-gardot teszek az mtz hidraulikába, mert ha pótozok inkább az menjen a claasba. A mellettem lévő cég is csak ő újat, semmit nem eszik meg.
Válasz Büresz #689. hozzászólásáraÁllítólag az megeszi a sima gumigyűrűket. Nem tudom mi az igazság. A hidraulika tartályba azt öntöttem legutóbb, amit a JD-ből engedtem le, a vezérműtömb meg kapott új gyűrűket, majd kiderül hogy mi lesz. Az orbithoz nem is akartam élből használt olajat tenni, no meg el is fogyott a használt.
Válasz Vadmalac #688. hozzászólásáraHy-gardot is rakhatsz bele. El nem rontja.
Válasz Büresz #686. hozzászólásáraÉn 60-ast vettem, a JD ben 80-as van, az se túl sűrű, vékonyollottam a 46-ost. Majd kiderül.
Válasz Vadmalac #685. hozzászólásáraA hidraulikájába is azt használom.
Válasz Vadmalac #685. hozzászólására46-ost használok.
Válasz Büresz #684. hozzászólásáraÉn is hidraulikára gondoltam, és szerelő is azt mondta, hogy az orbithoz ő már nem rakna motorolajat. A hidraulika olajból melyiket használod?
Válasz Vadmalac #683. hozzászólásáraKönyv szerint motor olajat de én 10 éve használom hidraulika olajjal gobd nélkül, hidegen-melegen egyaránt tökéletes.
Végigolvastam a topicot régebben, de már nem emlékszem rá, hogy volt e téma, hogy milyen olajat kell belerakni? Hidraulika vagy motorolaj?
Válasz gyufi76 #679. hozzászólásáraAkkor marad a régi kormány. Remélem ha hátra megy a nagyobb külső akkor is lehet majd irányítani a traktort.
Válasz zsolt.kiskovacs #680. hozzászólásáraHelló! Neked mi volt a tapasztalat a felsőssel? Sokat kell tekerni, nagy holtjáték, vagy nehezen ment?????? Köszi!
Válasz VDénes #678. hozzászólásáraNe alakítsd át, nem jó a felső munkahengeresre megoldás. Én megcsináltam, de másnap visszaalakítottam. Most alsó munkahengeresre csinálom.
Válasz VDénes #678. hozzászólására. Helló! Én is sokat kérdezgettem, nemleges válaszokat kaptam, meg is próbáltam átalakítani de nekem sem lett az igazi. Felhívtam a keletagrot ahol árulják a szettet a felső munkahengereshez de azt mondták, hogy még csak alsósat adtak el. Ami nekem tapasztalat, sokat kellett tekerni a kormányon hogy beforduljon. Itt a fórumon azt írták , hogy egyenes úton nagy sebességnél lehetetlen egyenesben tartani a gépet. Üdv!
Sziasztok!
Próbáltam visszaolvasni, de sehon nem találtam meg egyértelműen azt, hogy érdemes e felső munkahengeresre megcsinálni az MTZ-t? Tud az működni? Nagyobb sebességnél biztonságosabb mint a gyári kormány?
Válasz Sanyiko #676. hozzászólásáraHelló! Az emailcímem gyufi76@freemail.hu ide írj és elküldöm. Üdv!
Válasz gyufi76 #517. hozzászólásáraSzia légyszives emilbe küldjél már egy telószámot szeretnék veled beszélni előre is köszi.
Válasz gyufi76 #673. hozzászólásáraOk. De most az összeszerelés kicsit csúszni fog, mert megvárom az első műtrágyaszórást, aztán lesz szétszedve. Az alkatrész nettó 173.230 Ft-ra jött ki, elvileg ma jön meg.
Azért vettem a keletagro-tól, mert elvileg az utolsó csavarig benne lesz minden ami kell. Még egy robbantott ábrát is adnak az összeszereléshez. Ha meg külön veszek mindent, ki tudja hányszor kell átmenni, mert még ez is kell, ja meg az is kell, hidraulika cső ide-oda, azt legyártatni, stb.
Válasz gyufi76 #672. hozzászólásáraKöszi!
Válasz Vadmalac #650. hozzászólására Helló! Tegyél képet ha kész a mű és azt írd meg légyszi mennyi volt cuzammen az átalakítás. A habinál is van alkatrész és sok minden olcsóbb mint a keletagronál. Üdv!
Válasz Büresz #644. hozzászólására Helló! Ez precizen legyártott fronthidraulika!!!! Gratula
Válasz csizizoli #665. hozzászólására Helló! Sajnos nem tudom Én is 1 irányítókarosra alakítottam át.
Válasz dracke #669. hozzászólásáraAkkor valószínű.
Válasz Büresz #657. hozzászólásárarendbe értem, meglehet hogy ez miatt van nálam az hogy egyik irányba teljesen kiforgatva beleér az összekötő a királycsap házába? tettem is fel kicsit korábban róla pár képet. Mert a másik problémát már úgy ahogy megoldottam mert a rugók elvoltak törve és azért érte el az összekötő az alvázat billenésnél. Bár így is eléri de csak épp hozzáér
Válasz gabika82 #667. hozzászólásáraNm.
Válasz Büresz #666. hozzászólásárarendben köszönöm elöre is
Válasz gabika82 #664. hozzászólásáraSzerintem ugyanaz. Előtte el kell jönni megnézni.
Válasz gyufi76 #622. hozzászólására Hali kérdezném töled is hogy meghagytad e két irányitokarosra és jobbra alászedve nem e jártál ugy hogy a jobb oldali kerék becsuklott összekötö becsuklik.
Válasz Büresz #663. hozzászólásáraMég anyi hogy ez felmegy a csapot elejü 820 asra is mert nekem ara kelene szerinted ara is jo?