Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok ! Olyan gondom van, hogy MTZ 50-esre bálrakóvilla lett felszerelve előre.Kellene még hozzá EO markoló gémjének a munkahengerei 2 db.
A belső munkahenger szár 5-6 cm, maga a munkahenger vagy 127 cm-es vagy 87 cm-es milyen van nem tudtok segiteni hogy hol tudnék szert tenni rá. Állitólag valahol Debrecen mellet van ilyen EO bontó, meg Kecskeméten is, de nem találom. Segítsetek már ha tudtok. email-em: bombi50@gmail.hu. előre is köszi
Válasz csoppika #40662. hozzászólására Szerintem hagyd azt a szakit, egy másodikos autóvillamossági szerelő tanuló is be tud kötni egy ilyen generátort.
Válasz rsándor #40660. hozzászólásáraEngem a gyári generátornak már csak a súlya érdekel a vasba... Viszont az rb1 relét jó lenne kihagyni a buliból... Nem tudom gyári állpotban milyen halk az mtz, de én hallom, hogyha jár a motor...
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ez amúgy azért van mert menetzárlatos az állórész és-vagy diódasor próbléma, a gyári fesz szabályzók álltalában működnek,de a szemyélykocsié százszor jobb.Igaz nekem gaz generátor van rajta ha kell 800 motorforulatnál 30 amperral tölt!!!!!!Még annyit tudsz variálni hogy kisebb ékszíjtárcsát teszel a gyári generátorra így ugyanazon motorfordulaton gyorsabban forog ezáltal jobban tölt.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraCsak egy példa.
Nem kritizálni akarom a tsz szakit,bizti tudja,mit miért csinál. Az én esetemben,adagoló nyüg volt,néha rángatta a fogaslécet,"röfögve "ment mikor kedve tartotta. Előzőekben irtam is róla. Segítséget is kaptam itt,ok. Gondoltam,csináljuk meg. De hol? Ki van közel? Tsz szaki,tsz,több Mtzvel rendelkezik.Gondoltam,több rálátásuk lehet ez ügyben,mint egy húsboltosnak,de tévedtem. Adagolósuk nix,szaki 30éve ott melózik. Ő nem érti,miért van ez a hiba.megértem,nem ez a dolga! De,segített,és sikerült! ott Inkább vettek új adagolót tartalékba. Na,ebből kiindulva ha a te tüneted fordul elő,ott, akkor vettek volna még 2 akkutöltőt,az helyett,hogy megcsinálják a töltés nyügét. Hiába van ott fél évszázada,ha,esetleg a főnöke nem veszi a fáradságot arra,hogy utánna járjon az orosz megoldhatatlan hibáinak. ne add föl! Vidd el egy villamosságishoz,azt megmondja mit mire tegyél,még látatlanban is.vagy megállapítja szare,vagy nem. Vagy az itt tanácsoltad csinálod,de attol még lehet,hogy valami szar és,átverhet.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraNem annyira lehetett a helyzet magaslatán az a szaki!Az a relé a hidraulika tartályon RB1 számmal a diferenciál relé!Azért van,hogy a motor beindítása után ne tudj ráindítózni,és egyben a töltésjelző lámpának is negatívot ad!
Válasz rsándor #40655. hozzászólásáraAkkor másképp kérdezem. Az eredeti generátornak is kell gerjesztés, mint a szénkefésnek, vagy nem? Kontroll lámpásra átkötni nem olyan egyszerű, a tsz szaki sem csinálta meg 3 éve...azért van leragasztva a gyári ellenőrző lámpa...
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Az Mtz-550(nagyfülkés) trakimon "gyári" 700w-os generátor van, beépített feszszabályzós. Most a külső feszszabályzós(hidr. tartályon levő barna dobozos gyári megoldás) 3drótból 1 van rákötve.(a töltésjelző a műszerfalon esztétikusan szigszalaggal leragasztva) Namost ezt kicserélném autó generátorra. Ha beépített feszszabályzós lesz, akkor elég csak ezt az egy drótot rátenni, vagy a gerjesztés miatt variálni kell? Ha külső fesz. lesz, akkor elég visszatenni a 3 eredeti drótot? A válaszokat előre köszönöm.
Válasz polghivtac #40645. hozzászólásáraMa már semmi sem olyan mint a régi!!Az Orosz is rájött hogy nem kell tartós gépet csinálni.Olvasni itt sokat a törött váltó fogaskerekekről,difi kúpkerékről gyenge generátorról.Régen ezek a géppel együtt mentek az olvasztóba,annyit ki bírtak.Erre mondják hogy fogyasztói társadalomban élünk,használd kicsit,és vegyél újat!100000 szám csináljuk a Mercedest évente!!!Csak mi!És még sokan.Miért van erre szükség?Mert nem tartós.Ezek nem bírnak ki 30 évet!A rendszerváltás előtt a Tsz-ben jártak nálunk katonák,Oroszok.Csodálkoztak az Szk kombájnon.Akkor ők azt 3 évig használták,és vitték az olvasztóba,ahogy mondták.Ilyen a mai akkumulátor belseje.Hiányzik belőle az anyag vastagság,ezért ki van hézagolva oldalt,távtartókkal,de a külső méretet tartja,hogy azt hidd jót vettél.Erről tudnék írni egy oldalt!És hiába mégy a fogyasztóvédelemhez,szépen elküldenek,azzal a dumával hogy nem áll módjukban kötelezni az eladót cserére,javításra!
Szerintetek átalakítás nélkül egy 892.2 vagy 920-ba belemenne egy sima 80-as motor?
Ha esetleg elomlana és ideiglenesen egy régebbi motrot kapna.
És mondjuk egy 1025.2-be? Ott dupla kuplungtárcsás.
Válasz VGA #40638. hozzászólásáraÜdv! Nekem a trakiban jelenleg 3800 óra van, ez a rázás probléma az első órájátol kezdve megvan, valóban ötödiktől lefelé.Még nem jöttem rá én sem, hogy miért csinálja. Még eddig nem ment szét semmi az elejében.
Válasz polghivtac #40645. hozzászólásáraKedves Tamás..
Sajnos nagyon rossz hírem van, egy MTZ életében a szokatlan nem az ha folyik az olaj valahonnét. Hanem az, ha porszáraz minden.
Megértem a csalódottságát, nekem is van MTZ trakim. A helyzet az hogy MTZ gépet nem az vesz akinek jól átgondolt konstrukción nyugvó folyamatosan és stabilan üzemelő gép kell.
Hanem az, akinek olcsó gép kell, kis bekerülési áron és olcsó alkatrész utánpótlással.
Azthiszem az Ön(ök) problémája az, hogy nem azt a gépet vették meg, amire vágytak.
Ezeknek a masináknak a szerepe megvan az életben, máskülönben nem léteznének.
De azthiszem hogy amire Ön(ök)nek kellene gép, az semmiféleképpen nem MTZ.
Azt hozzá kell tenni hogy az MTZ olcsó. Nézze meg mibe kerül egy hasonlókategóriás nyugatibb darab, és máris rá fog jönni hogy bizony.. ez egy olcsó gép. Ennek megfelelő elvárásokat kell vele szembe támasztani és akkor nincsennek bajok :D
Válasz Szeni #40642. hozzászólásárasokminden nem okozhat ilyet elv van érvényben gondolom.
ha forgatja kézzel csak feltűnik hogy hol könyebb hol nehezebb, ha tényleg semmi sem lóg és minden jól van hézagolva...
akkor már csak a malac marad, de ha az lesz azt szivesen megnézem. mert momentán nemtudom elképzelni hogyan csinálja.
gumiméret különbség.. fenetudja, nemhiszem hogy annyira rázna, műúton talán, de földön inkább csak túrna.
de, ha keressük meglesz a hiba oka valahol, olyan nincsen hogy nincsen.
Válasz a2457 #40641. hozzászólásáraEz valóban jó. Ha valahol fogtőre van hézagolva, és számolja a fogakat, azt akkor is lehet érezni, ha kézzel hajtod. Lehet h. az első hídban lesz a baj. Egyszer én szűkre tettem a diffi bemenőt, az is úgy rázta.
Válasz VGA #40640. hozzászólásárahát hirtelen amit megpróbálnék, felemelni a traki elejét hogy az első kerekek ne érjenek le, lefogni az egyiket és körbetekerni a másikat, aztán csere.
aztán kézzel hajtani a kardánt ami hajtja az elejét.
ha semmi gyanus nincsen esetleg a közbensőtámaszt (malacot) nézném még meg, lehet hogy szakaszosan csúszik (majdnem kizárt. nemtudom elképzelni hogyan tudna szakaszosan csúszni hosszú ideig.)
Válasz a2457 #40639 hozzászólás még bontatlan minden ,csak terhelésen csinálja,nem üt semmi,de olyan érzés mint amikor 5 centit üt a kardán.szó szerint rázza az egész traktort.
Válasz VGA #40638. hozzászólásáralövésem sincsen, enyém is csinálta de azon rosszul volt hézagolva az elsőhíd tányér/kúpkerék.
újra lett hézagolva s azóta jó, de szerintem 1000 üzemórás gépen nem innen fúj a szél..
Hali! 1000 üziórás szinte gyári 892.2 -ben is rázza az elejét semmi nem kotyog semmi nem lóg,talán a csúszóbordánál egy kicsit.de én is kíváncsi lennék rá. most vettem!Terep5 től lefelé kissé zavaró. de viszont ország 6 -ban 1500 felett elhagyja. Na ez mitől van?
Válasz Mtz 550E #40633. hozzászólásáraha jobban megnézed, látni fogod hogy van rajtuk egy nyíl. az mutatja a bekötés irányát.
a saját szűrője az mtz-nek bőségesen elég.
legyen tiszta, legyen idejében cserélve, és többet nem kíván.
Válasz Mtz 550E #40633. hozzászólásáraMinek ez neked ? Véletlen valami faág oda üt neki szét pukkan észre se veszed és elfolyik a gázolaj Ez motortérbe való ahol védve van!
Sziasztok!Azzal a problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy mtz 820.4.Véletlenül úgy csuktuk be az ajtót hogy a belső reteszelés reteszelve maradt magyarul bezáródott az ajtó.A kérdés az hogy ezt kulccsal valahogy ki lehet nyitni vagy lehet leszerelni róla az ajtót?Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz szg1 #40630. hozzászólásárahát nem tudom .. most elől uj gumik vannak fent, hátul kopottak, de mégis ennyire befolyásolná? nem tudom. de csak akkor remeg amikor terhelve van a gép tehát pl fordulásnál nem, de ha leteszem a pl: tárcsát egyből elkezdi..
Válasz lakatos gabesz #40628. hozzászólásáraMotornak nem lesz baja esetleg ha az adagolót nagyon eltekergeted. Azért nézd meg azt is hogy a 1025-be milyen csúcsok, milyen nyomáson dolgoznak.
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni hogy az 1025.3-as mtznek a turbóját a cseh c14-198-as westage szelepest rá lehet e rakni a 952.3-ra ès ha igen a motornak nem e lesz baja elbirja e?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz BartaZoli #40616. hozzászólásáraA túlnyomást egy külön ventillátor csinâlja, egy másik venti meg fokozatonként kapcsolható, az meg a klíma párologtatójáról fújja le a hideg levegõt, vagy a fûtõradiátorról a meleget.
És igen, olyan tökéletesen zárnak a gumik, hogy sokszor bedugul a füle az embernek ha bekapcsolja a ventillátort, vagy nehéz becsukni az ajtót mert annyira jól érvényesül a túlnyomás.
Ez egy JD fülkére igaz, a Belarus nem mindig tudja ezt...
Válasz ..MZ/X.. #40610. hozzászólásáraCsak azért kérdezem, mert amit hőt eddig átvett a fülke, és tolta befelé nekünk, azt ha leszigeteljük, akkor merre tud eltávozni? Van valami kerülőút, vagy rá van bízva a természetre?
Válasz mtz1221 #40609. hozzászólásáraTudom hogy az a célja a túlnyomásos fülkének, hogy ne menjen be a permet stb. De mitől túl nyomásos? Annyi hogy jól zárnak körbe a gumik a fülkeajtón?
És a szénszűrőn befújt levegő adja a túlnyomást?
Ha így van akkor a mai traktorok javarészt ilyenek?
91759 hozzászólás
Sziasztok ! Olyan gondom van, hogy MTZ 50-esre bálrakóvilla lett felszerelve előre.Kellene még hozzá EO markoló gémjének a munkahengerei 2 db.![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
A belső munkahenger szár 5-6 cm, maga a munkahenger vagy 127 cm-es vagy 87 cm-es milyen van nem tudtok segiteni hogy hol tudnék szert tenni rá. Állitólag valahol Debrecen mellet van ilyen EO bontó, meg Kecskeméten is, de nem találom. Segítsetek már ha tudtok. email-em: bombi50@gmail.hu. előre is köszi
Válasz csoppika #40662. hozzászólására Szerintem hagyd azt a szakit, egy másodikos autóvillamossági szerelő tanuló is be tud kötni egy ilyen generátort.
Válasz rsándor #40660. hozzászólásáraEngem a gyári generátornak már csak a súlya érdekel a vasba... Viszont az rb1 relét jó lenne kihagyni a buliból... Nem tudom gyári állpotban milyen halk az mtz, de én hallom, hogyha jár a motor...
Válasz Richard. #40659. hozzászólására És miért rögög az mtz adagoló??????? Ezzel más is küzd.![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ez amúgy azért van mert menetzárlatos az állórész és-vagy diódasor próbléma, a gyári fesz szabályzók álltalában működnek,de a szemyélykocsié százszor jobb.Igaz nekem gaz generátor van rajta ha kell 800 motorforulatnál 30 amperral tölt!!!!!!Még annyit tudsz variálni hogy kisebb ékszíjtárcsát teszel a gyári generátorra így ugyanazon motorfordulaton gyorsabban forog ezáltal jobban tölt.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraCsak egy példa.
Nem kritizálni akarom a tsz szakit,bizti tudja,mit miért csinál. Az én esetemben,adagoló nyüg volt,néha rángatta a fogaslécet,"röfögve "ment mikor kedve tartotta. Előzőekben irtam is róla. Segítséget is kaptam itt,ok. Gondoltam,csináljuk meg. De hol? Ki van közel? Tsz szaki,tsz,több Mtzvel rendelkezik.Gondoltam,több rálátásuk lehet ez ügyben,mint egy húsboltosnak,de tévedtem. Adagolósuk nix,szaki 30éve ott melózik. Ő nem érti,miért van ez a hiba.megértem,nem ez a dolga! De,segített,és sikerült! ott Inkább vettek új adagolót tartalékba. Na,ebből kiindulva ha a te tüneted fordul elő,ott, akkor vettek volna még 2 akkutöltőt,az helyett,hogy megcsinálják a töltés nyügét. Hiába van ott fél évszázada,ha,esetleg a főnöke nem veszi a fáradságot arra,hogy utánna járjon az orosz megoldhatatlan hibáinak. ne add föl! Vidd el egy villamosságishoz,azt megmondja mit mire tegyél,még látatlanban is.vagy megállapítja szare,vagy nem. Vagy az itt tanácsoltad csinálod,de attol még lehet,hogy valami szar és,átverhet.
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraNem annyira lehetett a helyzet magaslatán az a szaki!Az a relé a hidraulika tartályon RB1 számmal a diferenciál relé!Azért van,hogy a motor beindítása után ne tudj ráindítózni,és egyben a töltésjelző lámpának is negatívot ad!
Válasz csoppika #40656. hozzászólásáraAz eredeti ha minden rendben akkor begerjed,magától is.
Válasz rsándor #40655. hozzászólásáraAkkor másképp kérdezem. Az eredeti generátornak is kell gerjesztés, mint a szénkefésnek, vagy nem? Kontroll lámpásra átkötni nem olyan egyszerű, a tsz szaki sem csinálta meg 3 éve...azért van leragasztva a gyári ellenőrző lámpa...
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
Válasz csoppika #40653. hozzászólására Ha ennyire értessz hozzá akkor inkább kötessd be mással, álltalában kell rá a vastag "drót" azon fog tölteni meg kell rá egy vékony "drót" azt egy kontrollámpán keresztül kell rákötni, azon keresztül gerjeszt és ha elalszik tudod van töltésed.
Válasz csoppika #40652. hozzászólásáraJa, a csere oka: 2év után teljes fordulaton is csak 12.2-3V a töltés. Nem akarok vele szórakozni.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Az Mtz-550(nagyfülkés) trakimon "gyári" 700w-os generátor van, beépített feszszabályzós. Most a külső feszszabályzós(hidr. tartályon levő barna dobozos gyári megoldás) 3drótból 1 van rákötve.(a töltésjelző a műszerfalon esztétikusan szigszalaggal leragasztva) Namost ezt kicserélném autó generátorra. Ha beépített feszszabályzós lesz, akkor elég csak ezt az egy drótot rátenni, vagy a gerjesztés miatt variálni kell? Ha külső fesz. lesz, akkor elég visszatenni a 3 eredeti drótot? A válaszokat előre köszönöm.
Válasz polghivtac #40645. hozzászólásáraMa már semmi sem olyan mint a régi!!Az Orosz is rájött hogy nem kell tartós gépet csinálni.Olvasni itt sokat a törött váltó fogaskerekekről,difi kúpkerékről gyenge generátorról.Régen ezek a géppel együtt mentek az olvasztóba,annyit ki bírtak.Erre mondják hogy fogyasztói társadalomban élünk,használd kicsit,és vegyél újat!100000 szám csináljuk a Mercedest évente!!!Csak mi!És még sokan.Miért van erre szükség?Mert nem tartós.Ezek nem bírnak ki 30 évet!A rendszerváltás előtt a Tsz-ben jártak nálunk katonák,Oroszok.Csodálkoztak az Szk kombájnon.Akkor ők azt 3 évig használták,és vitték az olvasztóba,ahogy mondták.Ilyen a mai akkumulátor belseje.Hiányzik belőle az anyag vastagság,ezért ki van hézagolva oldalt,távtartókkal,de a külső méretet tartja,hogy azt hidd jót vettél.Erről tudnék írni egy oldalt!És hiába mégy a fogyasztóvédelemhez,szépen elküldenek,azzal a dumával hogy nem áll módjukban kötelezni az eladót cserére,javításra!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20151106215552_felrobbant_akku_001.jpg)
Válasz Mtz 550E #40649. hozzászólásárahmm hát én biztosan egyikfelén szabadonfutós, másikfelén nyomatékhatárolt kardánt vennék hozzá.
Oldalazó talajmaró 1m munkaszélesség! Milyen kardánokkal hajtjátok elég a sima kardán vagy szabadonfutós kell? Köszönöm!
Vagy szabadonfutóst hol használjátok?
Sziasztok!
Szerintetek átalakítás nélkül egy 892.2 vagy 920-ba belemenne egy sima 80-as motor?
Ha esetleg elomlana és ideiglenesen egy régebbi motrot kapna.
És mondjuk egy 1025.2-be? Ott dupla kuplungtárcsás.
Válasz VGA #40638. hozzászólásáraÜdv! Nekem a trakiban jelenleg 3800 óra van, ez a rázás probléma az első órájátol kezdve megvan, valóban ötödiktől lefelé.Még nem jöttem rá én sem, hogy miért csinálja. Még eddig nem ment szét semmi az elejében.
Válasz polghivtac #40645. hozzászólásáraKedves Tamás..
Sajnos nagyon rossz hírem van, egy MTZ életében a szokatlan nem az ha folyik az olaj valahonnét. Hanem az, ha porszáraz minden.
Megértem a csalódottságát, nekem is van MTZ trakim. A helyzet az hogy MTZ gépet nem az vesz akinek jól átgondolt konstrukción nyugvó folyamatosan és stabilan üzemelő gép kell.
Hanem az, akinek olcsó gép kell, kis bekerülési áron és olcsó alkatrész utánpótlással.
Azthiszem az Ön(ök) problémája az, hogy nem azt a gépet vették meg, amire vágytak.
Ezeknek a masináknak a szerepe megvan az életben, máskülönben nem léteznének.
De azthiszem hogy amire Ön(ök)nek kellene gép, az semmiféleképpen nem MTZ.
Azt hozzá kell tenni hogy az MTZ olcsó. Nézze meg mibe kerül egy hasonlókategóriás nyugatibb darab, és máris rá fog jönni hogy bizony.. ez egy olcsó gép. Ennek megfelelő elvárásokat kell vele szembe támasztani és akkor nincsennek bajok :D
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-12 13:56:09
Válasz röfik #40542. hozzászólásáraa hátso keréksúlyok is ha fellezulnak,azok is rendesen meg tudnak ....ni.....![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Moderátor által módosítva: 2015-12-03 11:21:05
Válasz Szeni #40642. hozzászólásárasokminden nem okozhat ilyet elv van érvényben gondolom.
ha forgatja kézzel csak feltűnik hogy hol könyebb hol nehezebb, ha tényleg semmi sem lóg és minden jól van hézagolva...
akkor már csak a malac marad, de ha az lesz azt szivesen megnézem. mert momentán nemtudom elképzelni hogyan csinálja.
gumiméret különbség.. fenetudja, nemhiszem hogy annyira rázna, műúton talán, de földön inkább csak túrna.
de, ha keressük meglesz a hiba oka valahol, olyan nincsen hogy nincsen.
Válasz a2457 #40641. hozzászólásáraEz valóban jó. Ha valahol fogtőre van hézagolva, és számolja a fogakat, azt akkor is lehet érezni, ha kézzel hajtod. Lehet h. az első hídban lesz a baj. Egyszer én szűkre tettem a diffi bemenőt, az is úgy rázta.
Válasz VGA #40640. hozzászólásárahát hirtelen amit megpróbálnék, felemelni a traki elejét hogy az első kerekek ne érjenek le, lefogni az egyiket és körbetekerni a másikat, aztán csere.
aztán kézzel hajtani a kardánt ami hajtja az elejét.
ha semmi gyanus nincsen esetleg a közbensőtámaszt (malacot) nézném még meg, lehet hogy szakaszosan csúszik (majdnem kizárt. nemtudom elképzelni hogyan tudna szakaszosan csúszni hosszú ideig.)
Válasz a2457 #40639 hozzászólás még bontatlan minden ,csak terhelésen csinálja,nem üt semmi,de olyan érzés mint amikor 5 centit üt a kardán.szó szerint rázza az egész traktort.
Válasz VGA #40638. hozzászólásáralövésem sincsen, enyém is csinálta de azon rosszul volt hézagolva az elsőhíd tányér/kúpkerék.
újra lett hézagolva s azóta jó, de szerintem 1000 üzemórás gépen nem innen fúj a szél..
Hali! 1000 üziórás szinte gyári 892.2 -ben is rázza az elejét semmi nem kotyog semmi nem lóg,talán a csúszóbordánál egy kicsit.de én is kíváncsi lennék rá. most vettem!Terep5 től lefelé kissé zavaró. de viszont ország 6 -ban 1500 felett elhagyja. Na ez mitől van?
Válasz Mtz 550E #40633. hozzászólásáraha jobban megnézed, látni fogod hogy van rajtuk egy nyíl. az mutatja a bekötés irányát.
a saját szűrője az mtz-nek bőségesen elég.
legyen tiszta, legyen idejében cserélve, és többet nem kíván.
Válasz gjoni #40635. hozzászólásáraNekem permetezőhöz kellene a kosz ne menjen a szórófejbe mert állandóan eldugul! Kis nyomás van csak!
Válasz Mtz 550E #40633. hozzászólásáraMinek ez neked ? Véletlen valami faág oda üt neki szét pukkan észre se veszed és elfolyik a gázolaj
Ez motortérbe való ahol védve van!
Válasz Mtz 550E #40633. hozzászólásáranem
Hali!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20151105193315_2010_12210008.jpg)
Ezt a fajta gázolajszűrőt mindegy melyik oldalról van bekötve?
Sziasztok!Azzal a problémával fordulnék hozzátok,hogy adott egy mtz 820.4.Véletlenül úgy csuktuk be az ajtót hogy a belső reteszelés reteszelve maradt magyarul bezáródott az ajtó.A kérdés az hogy ezt kulccsal valahogy ki lehet nyitni vagy lehet leszerelni róla az ajtót?Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz szg1 #40630. hozzászólásárahát nem tudom .. most elől uj gumik vannak fent, hátul kopottak, de mégis ennyire befolyásolná? nem tudom. de csak akkor remeg amikor terhelve van a gép tehát pl fordulásnál nem, de ha leteszem a pl: tárcsát egyből elkezdi..![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz jasi #40626. hozzászólásáraGuminyomás eltérések, esetleges nagyobb kopás is okoz ilyet.
Válasz lakatos gabesz #40628. hozzászólásáraMotornak nem lesz baja esetleg ha az adagolót nagyon eltekergeted. Azért nézd meg azt is hogy a 1025-be milyen csúcsok, milyen nyomáson dolgoznak.
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni hogy az 1025.3-as mtznek a turbóját a cseh c14-198-as westage szelepest rá lehet e rakni a 952.3-ra ès ha igen a motornak nem e lesz baja elbirja e?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz emcett #40617. hozzászólásáraA természet megoldja. Van azért hely ahol el tud menni a meleg ha nem is hátra a fülkébe hanem előre a motor felé.
Válasz Jakabjóska #40625. hozzászólásáraettől is jöhet a remegés?
az oldal kihajtásban esetleg csinálhat valami ilyet?
Válasz jasi #40614. hozzászólásáraAz első hídban a difi tányérkerék rögzítő anyát nézd meg, nem-e lazult fel. Nekem már volt ilyen
gardán kereszteket néztem azok rendbe vannak, és nem volt mostanában kuplungozva,
Válasz jasi #40614. hozzászólásáraNÉZD MEG KARDÁN KERESZTEKET.
Válasz jasi #40614. hozzászólásáraNÉZD MEG KARDÁN KERESZTEKET.
Válasz jasi #40614. hozzászólásáraNÉZD MEG KARDÁN KERESZTEKET.
Válasz jasi #40614. hozzászólásáraNÉZD MEG KARDÁN KERESZTEKET.
Válasz jasi #40614. hozzászólásáraVolt mostanában kuplungozva?
Válasz BartaZoli #40616. hozzászólásáraA túlnyomást egy külön ventillátor csinâlja, egy másik venti meg fokozatonként kapcsolható, az meg a klíma párologtatójáról fújja le a hideg levegõt, vagy a fûtõradiátorról a meleget.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
És igen, olyan tökéletesen zárnak a gumik, hogy sokszor bedugul a füle az embernek ha bekapcsolja a ventillátort, vagy nehéz becsukni az ajtót mert annyira jól érvényesül a túlnyomás.
Ez egy JD fülkére igaz, a Belarus nem mindig tudja ezt...
Válasz ..MZ/X.. #40610. hozzászólásáraCsak azért kérdezem, mert amit hőt eddig átvett a fülke, és tolta befelé nekünk, azt ha leszigeteljük, akkor merre tud eltávozni? Van valami kerülőút, vagy rá van bízva a természetre?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz mtz1221 #40609. hozzászólásáraTudom hogy az a célja a túlnyomásos fülkének, hogy ne menjen be a permet stb. De mitől túl nyomásos? Annyi hogy jól zárnak körbe a gumik a fülkeajtón?
És a szénszűrőn befújt levegő adja a túlnyomást?
Ha így van akkor a mai traktorok javarészt ilyenek?
Hali
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Egy kis segítség Mtz 80-as motor ha alapjáraton meg kb olyan 6-700 körül kicsit csörög,mi lehet az ok ? ötlete van valakinek vagy járt már így ?