Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #18885. hozzászólásra
Érdekelne a végkimenetel, ha kész szólj légyszi nálunk van aki majdnem évenként cserélt szivattyút mondtam ott valami árulás van.Nekem 2800 üó van a 820 ba használtan vettem egyedül hidraulika szivattyú volt rajta cserélve más nem.Én a munkahengert és a vezértömböt gumi gyűrűztem,de nem lett jobb.Hidegen mint a bajnok emel,a földön fordulok párat ekével vagy ásóboronával és már nehezen akar emelni.
Üdv! olyan kérdésem lenne , hogy NAGY KATTANÁST vagy PATTANÁST hallok az ülés alól Talán difi főleg mikor kicsit jobbra dől a gép ( de szántáskor nem)mintha a féltengelyek végén a zárókörmök akadnának szét ahhoz tudnám hasonlítani létezik ilyen vagy széthullott egy csapágy a hasában és néha valami fölkapja ?
nekem is 10 éves a 952, de méga vez. tömb meg az erő helyzet szab.eredeti, szivattyú már volt cserélve, és még mindig emeli a tizenjópármázsás cuccokat,bár azért az utóbbi időben puhul úgy veszem észre, a veztömböt 1-2 évente szoktam gumigyűrűzni így cseppmentes
Ma szenvedtünk vele egésznap ami vékony csö jön vissza az eröszabályzobol az egy szelepen keresztül megy bele a vezértömbe.Ugytünik azzal lessz a baj ha mindenigaz erösseb rugoval már jobban müködik és nem melegszik ugy egésznapos szántásnál.De ha bemelegszik az olaj nem emel csak lassan még mindig.Valahogy összedolgozik a két vezértömb és a szivattyut terheli.Ugyhogy a szelep rendszer hibája nyirja a szivattyut ki.A régi tipusnál szabadon csatlakozik a vékony csö a vezértömbe.A 820-nál is meleg az olaj a napvégére de az emel rendesen pedig már 10 éves 2-szer volt szivattyu csere az elsö szépen elgyengült a második szétpukadt és benyomta az olajat a váltoba.Egyszer volt a vezértömb gumi gyürzve és az olaj sem folyik belöleA munkahenger sem volt még szétbontva olyan 4500 ora lehet benne kb nem müködik az ora benne már rég.Fellet turbozva a 820-as adtam neki egykis naftát is 3x30 gasner váltossal megy 30-35cm.A 892 3X35 gasnerrel megy de az jobban viszi fél 5-ik-be egy borozdába és még a motor is kevesebbet pörög.
Ma szenvedtünk vele egésznap ami vékony csö jön vissza az eröszabályzobol az egy szelepen keresztül megy bele a vezértömbe.Ugytünik azzal lessz a baj ha mindenigaz erösseb rugoval már jobban müködik és nem melegszik ugy egésznapos szántásnál.De ha bemelegszik az olaj nem emel csak lassan még mindig.Valahogy összedolgozik a két vezértömb és a szivattyut terheli.Ugyhogy a szelep rendszer hibája nyirja a szivattyut ki.A régi tipusnál szabadon csatlakozik a vékony csö a vezértömbe.A 820-nál is meleg az olaj a napvégére de az emel rendesen pedig már 10 éves 2-szer volt szivattyu csere az elsö szépen elgyengült a második szétpukadt és benyomta az olajat a váltoba.Egyszer volt a vezértömb gumi gyürzve és az olaj sem folyik belöleA munkahenger sem volt még szétbontva olyan 4500 ora lehet benne kb nem müködik az ora benne már rég.Fellet turbozva a 820-as adtam neki egykis naftát is 3x30 gasner váltossal megy 30-35cm.A 892 3X35 gasnerrel megy de az jobban viszi fél 5-ik-be egy borozdába és még a motor is kevesebbet pörög.
Válasz #18879. hozzászólásra
Ja meg melegen a mélységhatároló kart le kell engednem másképp sokszor nem is emel,ha már bemelegedett rendesen a mélységhatároló kart ha teljesen hátrahúzom és lassan engedem el ott marad az emelési pozícióban, és akkor nem engedi le a munkaeszközt ha leállítom akkor is ott áll mint a cövek még a nehéz ásóborona is nekem gyanús hogy az antiszlip átenged,???
Válasz #18881. hozzászólásra
Mi a helyzet a hidraulikáddal? Multkori kérdésedre hogy okozhat az erőszabályzó nyomásesést, nem jellemző de szerintem lehe. Az erőszab. egyébként ugyan az rajta mint a hagyományos vez.tömbösön?.A kihelyezett körökben sincs rendes nyomás?
Azt a bizonyos szelepet nézd meg elöször,és melegen kéne nyomást mérni 200bar az üzemi nyomás melegen kb 170-190 az sztem még jo.Vagy a szivattyu bekrepált és csere csak az ujak szarok mint lentebb irták
Na én még nem jutottam odáig,hogy ránézzek.Már végeztem a fontosabb melókkal,a többi meg nem sürgős.Úgy hogy talán a köv. hétvégén pillantok rá.De ha kiderül a bibi mindenképp megírom!
Üdv Karesz vagyok nekem is az a probláémám , hogy melegen a 820 MTZ nagyon nehezen emel hidegen semmi gond vele. Melegen már a szervószivattyú nyomás is visszajelez csak magas fordulaton nem.Az ekét már allig emeli melegen, pörgetni kell a motort rendesen.
Kérnék szépen segítséget.Nem tudom hol kezdjem. Köszönöm !
Válasz #18859. hozzászólásra
Köszi a válaszokat!
Hát,ha minden igaz nálunk kúpos szelepnek mondják,bár én nem vagyok egy nagy mester szerelésben!Ez a kúpos szelep a kuplung előtti részen található?Mert ha igen ,akkor azt már cseréltem.Fel volt válasodva és beragadt,nem emelt a hidraulika semmit.Volt, hogy a barázdából ki kellett, hogy húzzanak!Na most viszont emel, csak lassan és egy pont után megáll,sőt utána meg inkább ereszt.Főleg melegen!
Üdv!
Egy szerelő ismerősöm mesélte, hogy egy 80-ason 3 szivattyút cseréltek mire egy jó lett.
Az én 82-esem 20éves 15000 üzemórával és még most is alapjáraton emeli a 3,3 kombinátort.
A szivattyú sohasem volt kikapcsolva.
Svéd tipus.A hagyományost ismerjük már jo párszor szereltünk s cserélve is volt régebbi gépeken.Az ujba két vezérlö szelep is van.A garanciások is azt mondják hogy rafkos szerkezet.Szerintem a szelepek vacakolnak és igy nem bir elég nyomás lenni és ezért bemel lassan vagy megint szivattyu baj de mindig!!!!!!!Rosszak a szivattyuk nem létezik hogy csak pár honapot megy és kifekszik.Másik gépen elmeegy éveket és még a nyomást sem kell korrigálni.Az eröszabájzo okozhat nyomás problémát?Csak sima alap üzemmódba használjuk uszoba megy minden munkagép.
Válasz #18868. hozzászólásra
HABI Webáruház, Szerszám birodalom, Keletagro, STB.A Hydrosila szivattyúk meg tömbök nem rosszak , de végülis mindegy csak ne kínai legyen, de az is mindegy mert minden boltba azt mondják úgy is hogy ez nem kínai.
Az mit takar hogy új tipusú? Az úgymond svéd mintára készült, vagy a hagyományos orosz csak emelt nyomással és különválasztott erő-helyzetszabályzóval?
Segitséget kérnék.892.2 uj tipusu vezértömbel szerelve nincs elegendö hidroaulika nyomás.Garanciába szivattyut cseréltek aztán már miis,vezértömbön szelepek kiszedve nem találni hibát szürö cserélve.Ma már alig emelte fel az ekét meleg állapotba nyom alapjáraton 50-70bart fordulaton 160 visszaesik 100-ig és ugrál a mutato 100-160 között meg folyik az olaj belöle holnap mütét lesz.Mi lehet a hiba???????
üdv!érdemes az mtz hidraulika szivattyút szimeringezni mert át enged??6hónapja cseréltem benne a szimeringet de eddig birta vagy mit lehetne vele csinálni hogy tartósabb legyen?
üdv.
az lenne a probléma a 892.2esünkel (rakodós) hogy az első hajtásban tönkre ment valami de nemtudjuk mi mert a kiskuplung fixen van és a hidban sem ment szét a fogaskerék mert nem lehet körbeforgatni a kardánt.
tehát még mi lehetne az oka hogy nem hajt, lehet hogy széthúzás lesz vagy a kihajtás ?
Válasz #18857. hozzászólásra
Igen tarajos szelep, vagy hívjuk még nyakas szelepnek is, meg még a biztonsági szelepet is nézd meg . Mindenképp ezekkel kezdj ne a szivattyúval.
Segítség!Nem emel a hidraulikám!{:confused:)Már a kétfejes ekét is alig bírta felvenni.Éppen,hogy le tudtam zárni!Gondolom szivattyú problem,mert a többi kar mozgatásakor sem hallom,hogy fogná a motort.Ahogy elnézem ki kell bontanom a "hóbelebancot" is,hogy hozzá férjek!
Tipp esetleg valakinek,mielőtt szétkapnám azt is amit nem kéne?
Válasz #18850. hozzászólásra
és indit aval a hat voltal,mert ha ketö van bene és az egyik 6a m ásik 12,5volt a roszat dobd ki mert kinyirja a másikat is
Milyen az önindítód régi nagy vagy kicsi áttételes?
Az áttételes kapcsoló fogaskereke kis kézügyességgel javítható!Az önindító elejét leveszed 3 db inbusz csavar tartja és kijön a kapcsoló fogaskerék a szabadonfutóval. ezt szét kell szedni és benne hengergörgőket és ovális rugókat találsz 5-6 db-ot.
A rugókat megnyujtod kicsit és összerakod jól megtömve zsirral az egéssz szabadonfutót.
Ez nekem 2-3 évet ki szokott bírni és kb fél órába kerül.
Az aksi témánál nem biztos hogy rosz az aksid csak lehet jobban elhasználódott mint a másik.Hány ampert vesz fel?
Válasz #18847. hozzászólásra Meg lenne még egy bajom MTZ önindító tekertetés közbe abba,hagyja a hajtást és pörög és nem hajt.Vagy nem húz be és csak pörög.Elég érthető volt vagy nem jól magyaráztam.
Válasz #18844. hozzászólásra Mi van akkor mikor töltöm az aksit akár meddig mindig fel veszi az áramot de,ha rámérek 6.47 volt van benne.Lehet-e valami baja?Mert a másiknál mikor töltöm az nem veszi fel mikor tele van.
Kénytelen voltan segítséget kérni, egy cimbora megnézte és a tarajos szelep igen passzos és valószínű fel volt szorulva. Ugy kellett "kipajszerolni".
Illetve azt mondja hogy igen nagyra lehet a nyomás állítva, a csavar pozíciójából ítélve. Hát, gyorsan emel az biztos. Lett rajta visszább véve de csak saccra. Holnap összerakom és minden kiderül. Vagy mindenki derül...meglátjuk.
Amikor a hidraulika szűrőt takarítottam, nem poharastól vettem ki, mert nem tudtam hogy is van ez. Apoharat utána kivettem és ezekt találtam benne. Nem tudom hogy ezek a szűrő részei e vagy sem? Ha igen akkor is gáz mert bele voltak hullva...
Tartok tőle nem valami beleeshetett a tartályba...
Csoda történt. Megint nem tudok dolgozni ezzel a ....
Most kapott új szivattyút, tömböt és felújítottam a munkahengert is.
Azért cseréltem ki a tömböt és a szivattyút, mert a régi egyszerűen úgy döntött nem emel. Sőt egyszercsak elkezdett füstölni de pontosan nem tudom mi.
Az új alkatrészekkel, 4-5 üó-át dolgoztam és semmi különöset nem tapasztaltam. Ma hozzá akartam fogni szántani, meg is csináltam egy fél holdat, mire a tömbből fémes kerepelő hang hallatszott főleg alapjáraton. Üres állapotban és úszóban, emeléskor és süllyesztéskor nem.
Úgy goldolom fogta a motort is mert a hőfok fentebb ment, aztán kisidő múlva megint füst.
Kb. 20 perc mire hazaértem, (kikapcsolt szivattyúval), kibontottam, de még egy is tűzforró a tömb.
Válasz #18828. hozzászólásra
Még egy lehetőség!! A kefehíd felőli pajzsban a hosszú csap amin kicsúszik a forgórész,ki szokott lazulni az alumínium házból.Olyankor lóg az egész tengely.Nem javítható, cserélni kell azt a pajzsot!!
91288 hozzászólás
Válasz #18885. hozzászólásra
Érdekelne a végkimenetel, ha kész szólj légyszi nálunk van aki majdnem évenként cserélt szivattyút mondtam ott valami árulás van.Nekem 2800 üó van a 820 ba használtan vettem egyedül hidraulika szivattyú volt rajta cserélve más nem.Én a munkahengert és a vezértömböt gumi gyűrűztem,de nem lett jobb.Hidegen mint a bajnok emel,a földön fordulok párat ekével vagy ásóboronával és már nehezen akar emelni.
Üdv! olyan kérdésem lenne , hogy NAGY KATTANÁST vagy PATTANÁST hallok az ülés alól Talán difi főleg mikor kicsit jobbra dől a gép ( de szántáskor nem)mintha a féltengelyek végén a zárókörmök akadnának szét ahhoz tudnám hasonlítani létezik ilyen vagy széthullott egy csapágy a hasában és néha valami fölkapja ?
Válasz #18885. hozzászólásra
nekem is 10 éves a 952, de méga vez. tömb meg az erő helyzet szab.eredeti, szivattyú már volt cserélve, és még mindig emeli a tizenjópármázsás cuccokat,bár azért az utóbbi időben puhul úgy veszem észre, a veztömböt 1-2 évente szoktam gumigyűrűzni így cseppmentes
Válasz #18882. hozzászólásra
Ma szenvedtünk vele egésznap ami vékony csö jön vissza az eröszabályzobol az egy szelepen keresztül megy bele a vezértömbe.Ugytünik azzal lessz a baj ha mindenigaz erösseb rugoval már jobban müködik és nem melegszik ugy egésznapos szántásnál.De ha bemelegszik az olaj nem emel csak lassan még mindig.Valahogy összedolgozik a két vezértömb és a szivattyut terheli.Ugyhogy a szelep rendszer hibája nyirja a szivattyut ki.A régi tipusnál szabadon csatlakozik a vékony csö a vezértömbe.A 820-nál is meleg az olaj a napvégére de az emel rendesen pedig már 10 éves 2-szer volt szivattyu csere az elsö szépen elgyengült a második szétpukadt és benyomta az olajat a váltoba.Egyszer volt a vezértömb gumi gyürzve és az olaj sem folyik belöleA munkahenger sem volt még szétbontva olyan 4500 ora lehet benne kb nem müködik az ora benne már rég.Fellet turbozva a 820-as adtam neki egykis naftát is 3x30 gasner váltossal megy 30-35cm.A 892 3X35 gasnerrel megy de az jobban viszi fél 5-ik-be egy borozdába és még a motor is kevesebbet pörög.
Válasz #18882. hozzászólásra
Ma szenvedtünk vele egésznap ami vékony csö jön vissza az eröszabályzobol az egy szelepen keresztül megy bele a vezértömbe.Ugytünik azzal lessz a baj ha mindenigaz erösseb rugoval már jobban müködik és nem melegszik ugy egésznapos szántásnál.De ha bemelegszik az olaj nem emel csak lassan még mindig.Valahogy összedolgozik a két vezértömb és a szivattyut terheli.Ugyhogy a szelep rendszer hibája nyirja a szivattyut ki.A régi tipusnál szabadon csatlakozik a vékony csö a vezértömbe.A 820-nál is meleg az olaj a napvégére de az emel rendesen pedig már 10 éves 2-szer volt szivattyu csere az elsö szépen elgyengült a második szétpukadt és benyomta az olajat a váltoba.Egyszer volt a vezértömb gumi gyürzve és az olaj sem folyik belöleA munkahenger sem volt még szétbontva olyan 4500 ora lehet benne kb nem müködik az ora benne már rég.Fellet turbozva a 820-as adtam neki egykis naftát is 3x30 gasner váltossal megy 30-35cm.A 892 3X35 gasnerrel megy de az jobban viszi fél 5-ik-be egy borozdába és még a motor is kevesebbet pörög.
Válasz #18879. hozzászólásra
Ja meg melegen a mélységhatároló kart le kell engednem másképp sokszor nem is emel,ha már bemelegedett rendesen a mélységhatároló kart ha teljesen hátrahúzom és lassan engedem el ott marad az emelési pozícióban, és akkor nem engedi le a munkaeszközt ha leállítom akkor is ott áll mint a cövek még a nehéz ásóborona is nekem gyanús hogy az antiszlip átenged,???
Válasz #18881. hozzászólásra
Mi a helyzet a hidraulikáddal? Multkori kérdésedre hogy okozhat az erőszabályzó nyomásesést, nem jellemző de szerintem lehe. Az erőszab. egyébként ugyan az rajta mint a hagyományos vez.tömbösön?.A kihelyezett körökben sincs rendes nyomás?
Válasz #18879. hozzászólásra
Azt a bizonyos szelepet nézd meg elöször,és melegen kéne nyomást mérni 200bar az üzemi nyomás melegen kb 170-190 az sztem még jo.Vagy a szivattyu bekrepált és csere csak az ujak szarok mint lentebb irták
Válasz #18879. hozzászólásra
Na én még nem jutottam odáig,hogy ránézzek.Már végeztem a fontosabb melókkal,a többi meg nem sürgős.Úgy hogy talán a köv. hétvégén pillantok rá.De ha kiderül a bibi mindenképp megírom!
Válasz #18876. hozzászólásra
Üdv Karesz vagyok nekem is az a probláémám , hogy melegen a 820 MTZ nagyon nehezen emel hidegen semmi gond vele. Melegen már a szervószivattyú nyomás is visszajelez csak magas fordulaton nem.Az ekét már allig emeli melegen, pörgetni kell a motort rendesen.
Kérnék szépen segítséget.Nem tudom hol kezdjem. Köszönöm !
Válasz #18877. hozzászólásra
Egy kézzelfogható emilt
Hát felőlem kiírhatod egy papírra,és megfoghatod mind a két kezeddel ha akarod Ha Neked így jó
Szeni....!
Adsz valami kézzelfoghatóbbat,e-mailre?????
Válasz #18859. hozzászólásra
Köszi a válaszokat!
Hát,ha minden igaz nálunk kúpos szelepnek mondják,bár én nem vagyok egy nagy mester szerelésben!Ez a kúpos szelep a kuplung előtti részen található?Mert ha igen ,akkor azt már cseréltem.Fel volt válasodva és beragadt,nem emelt a hidraulika semmit.Volt, hogy a barázdából ki kellett, hogy húzzanak!Na most viszont emel, csak lassan és egy pont után megáll,sőt utána meg inkább ereszt.Főleg melegen!
Válasz #18874. hozzászólásra
Üdv!
Egy szerelő ismerősöm mesélte, hogy egy 80-ason 3 szivattyút cseréltek mire egy jó lett.
Az én 82-esem 20éves 15000 üzemórával és még most is alapjáraton emeli a 3,3 kombinátort.
A szivattyú sohasem volt kikapcsolva.
Válasz #18866. hozzászólásra
Svéd tipus.A hagyományost ismerjük már jo párszor szereltünk s cserélve is volt régebbi gépeken.Az ujba két vezérlö szelep is van.A garanciások is azt mondják hogy rafkos szerkezet.Szerintem a szelepek vacakolnak és igy nem bir elég nyomás lenni és ezért bemel lassan vagy megint szivattyu baj de mindig!!!!!!!Rosszak a szivattyuk nem létezik hogy csak pár honapot megy és kifekszik.Másik gépen elmeegy éveket és még a nyomást sem kell korrigálni.Az eröszabájzo okozhat nyomás problémát?Csak sima alap üzemmódba használjuk uszoba megy minden munkagép.
köszönöm a segítséget !
Válasz #18868. hozzászólásra
it
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/1040/hidr_sziv_rovid_M4.html
Válasz #18868. hozzászólásra
itt a szivattyúd http://webshop.keletagro.hu/ns-32-szivattyu-50-es-akcios_id4694
Válasz #18868. hozzászólásra
HABI Webáruház, Szerszám birodalom, Keletagro, STB.A Hydrosila szivattyúk meg tömbök nem rosszak , de végülis mindegy csak ne kínai legyen, de az is mindegy mert minden boltba azt mondják úgy is hogy ez nem kínai.
Válasz #18868. hozzászólásra
www.keletagro.hu www.habi.hu
neten hol lehet ilyet megnézni?
nekem egy bukókeretes MTZbe kell, azt értettem hogy újra gondolsz csak hogy milyen tipusut!
Válasz #18863. hozzászólásra
Az mit takar hogy új tipusú? Az úgymond svéd mintára készült, vagy a hagyományos orosz csak emelt nyomással és különválasztott erő-helyzetszabályzóval?
az milyen?
Válasz #18862. hozzászólásra
Nem érdemes ,vegyél bele valami jobb minőségű szivattyút.
Segitséget kérnék.892.2 uj tipusu vezértömbel szerelve nincs elegendö hidroaulika nyomás.Garanciába szivattyut cseréltek aztán már miis,vezértömbön szelepek kiszedve nem találni hibát szürö cserélve.Ma már alig emelte fel az ekét meleg állapotba nyom alapjáraton 50-70bart fordulaton 160 visszaesik 100-ig és ugrál a mutato 100-160 között meg folyik az olaj belöle holnap mütét lesz.Mi lehet a hiba???????
üdv!érdemes az mtz hidraulika szivattyút szimeringezni mert át enged??6hónapja cseréltem benne a szimeringet de eddig birta vagy mit lehetne vele csinálni hogy tartósabb legyen?
üdv.
az lenne a probléma a 892.2esünkel (rakodós) hogy az első hajtásban tönkre ment valami de nemtudjuk mi mert a kiskuplung fixen van és a hidban sem ment szét a fogaskerék mert nem lehet körbeforgatni a kardánt.
tehát még mi lehetne az oka hogy nem hajt, lehet hogy széthúzás lesz vagy a kihajtás ?
lucernát kaszáltam és pókhálós lett az ajtóban az alsó üveg
Válasz #18857. hozzászólásra
Igen tarajos szelep, vagy hívjuk még nyakas szelepnek is, meg még a biztonsági szelepet is nézd meg . Mindenképp ezekkel kezdj ne a szivattyúval.
Válasz #18857. hozzászólásra
Tarajos szelep, de érdemes lehet kikérni a töbiek véleményét.
Segítség!Nem emel a hidraulikám!{:confused:)Már a kétfejes ekét is alig bírta felvenni.Éppen,hogy le tudtam zárni!Gondolom szivattyú problem,mert a többi kar mozgatásakor sem hallom,hogy fogná a motort.Ahogy elnézem ki kell bontanom a "hóbelebancot" is,hogy hozzá férjek!
Tipp esetleg valakinek,mielőtt szétkapnám azt is amit nem kéne?
Válasz #18855. hozzászólásra
Mondjuk elvileg az akukat is párba kellene cserélni de a mai világban drágaság van !
Válasz #18854. hozzászólásra
jé tényleg valamikor oljanokal voltak,akor nem szoltam semit nehogy kidobja mindketöt
Válasz #18852. hozzászólásra
lehet hogy 2db 6 voltos van neki
Válasz #18851. hozzászólásra
magyarul bendix
Válasz #18850. hozzászólásra
és indit aval a hat voltal,mert ha ketö van bene és az egyik 6a m ásik 12,5volt a roszat dobd ki mert kinyirja a másikat is
Válasz #18850. hozzászólásra
Akkor az önindítódban ki kell cserélni a szabadonfutót (kapcsolófogaskereket) ki hogy hívja.Mert nem szétszedhető nem javítható.
Válasz #18849. hozzászólásra Régi nagy önindító.Bocs de nem írtam.
Válasz #18848. hozzászólásra
Milyen az önindítód régi nagy vagy kicsi áttételes?
Az áttételes kapcsoló fogaskereke kis kézügyességgel javítható!Az önindító elejét leveszed 3 db inbusz csavar tartja és kijön a kapcsoló fogaskerék a szabadonfutóval. ezt szét kell szedni és benne hengergörgőket és ovális rugókat találsz 5-6 db-ot.
A rugókat megnyujtod kicsit és összerakod jól megtömve zsirral az egéssz szabadonfutót.
Ez nekem 2-3 évet ki szokott bírni és kb fél órába kerül.
Az aksi témánál nem biztos hogy rosz az aksid csak lehet jobban elhasználódott mint a másik.Hány ampert vesz fel?
Válasz #18847. hozzászólásra Meg lenne még egy bajom MTZ önindító tekertetés közbe abba,hagyja a hajtást és pörög és nem hajt.Vagy nem húz be és csak pörög.Elég érthető volt vagy nem jól magyaráztam.
Válasz #18844. hozzászólásra Mi van akkor mikor töltöm az aksit akár meddig mindig fel veszi az áramot de,ha rámérek 6.47 volt van benne.Lehet-e valami baja?Mert a másiknál mikor töltöm az nem veszi fel mikor tele van.
Sziasztok
Hogy lehet cserélni a külsö féltengelycsapagyat, hogy ne kelljen lebombázni az egész sonkat?
Igy talán joban érthetö.
Üdv
colizoli
Sziasztok
Hogy lehet a külsö féltengelycsapagyat, hogy ne kelljen lebombázni az egész sonkat?
Üdv
colizoli
Szeni te vágod a villamosságot?
Válasz #18842. hozzászólásra
Kénytelen voltan segítséget kérni, egy cimbora megnézte és a tarajos szelep igen passzos és valószínű fel volt szorulva. Ugy kellett "kipajszerolni".
Illetve azt mondja hogy igen nagyra lehet a nyomás állítva, a csavar pozíciójából ítélve. Hát, gyorsan emel az biztos. Lett rajta visszább véve de csak saccra. Holnap összerakom és minden kiderül. Vagy mindenki derül...meglátjuk.
Őszintén szólva kezdem unni.
Válasz #18841. hozzászólásra
Ez nagy szívás,de rá fogunk jönni,mi a baj.
Válasz #18840. hozzászólásra
Amikor a hidraulika szűrőt takarítottam, nem poharastól vettem ki, mert nem tudtam hogy is van ez. Apoharat utána kivettem és ezekt találtam benne. Nem tudom hogy ezek a szűrő részei e vagy sem? Ha igen akkor is gáz mert bele voltak hullva...
Tartok tőle nem valami beleeshetett a tartályba...
Tisztelt Kollegák,
Csoda történt. Megint nem tudok dolgozni ezzel a ....
Most kapott új szivattyút, tömböt és felújítottam a munkahengert is.
Azért cseréltem ki a tömböt és a szivattyút, mert a régi egyszerűen úgy döntött nem emel. Sőt egyszercsak elkezdett füstölni de pontosan nem tudom mi.
Az új alkatrészekkel, 4-5 üó-át dolgoztam és semmi különöset nem tapasztaltam. Ma hozzá akartam fogni szántani, meg is csináltam egy fél holdat, mire a tömbből fémes kerepelő hang hallatszott főleg alapjáraton. Üres állapotban és úszóban, emeléskor és süllyesztéskor nem.
Úgy goldolom fogta a motort is mert a hőfok fentebb ment, aztán kisidő múlva megint füst.
Kb. 20 perc mire hazaértem, (kikapcsolt szivattyúval), kibontottam, de még egy is tűzforró a tömb.
Válasz #18828. hozzászólásra
Még egy lehetőség!! A kefehíd felőli pajzsban a hosszú csap amin kicsúszik a forgórész,ki szokott lazulni az alumínium házból.Olyankor lóg az egész tengely.Nem javítható, cserélni kell azt a pajzsot!!