Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR402.41 FtUSD385.8 FtCHF427.35 FtGBP485.91 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv! nem rég lettem rs tulajdonos és szeretnék pdf-ben kérni valakitől gt 124.-es magyarnyelvü kezelési-karbatartási útmutatót ,és katalógust ha valaki küldene azt meg köszönném itt a e-mail címem symontemplar@freemail.hu
Üdv. 4 hengeres rs-ben felújított adagoló gyürüzött dugattyúk. De az istennek se indul kjékes füstöt ereget. Nem az enyém barátomé. Kérnék segítséget tudnátok ajánlani valakit aki megcsinálja.
imre.szoke@ hotmail.com Köszönöm
Üdv. Barátom trakiját raktam össze ami ford de rs09 4 hengeres motor van benne karosszériás vagyok nem szerelő de gyűrűzve és adagoló felújítva Szakember csinálta. Nincsenek adataim mit, hogyan kell és mire beállítani. Kéken füstöl indításnál de nem indul hatudtok segítsetek. Vagy valakit ajánljatok akihez elvihetem a motort Köszönöm.
Valaki meg tudná mondani nekem, hogy a gyári RS homlokrakodóba milyen méretű munkahengerek mennek bele?
Nyitott és csukott hossz, csaptávolságok érdekelnének.
Vagy ha tudtok linket, milyet érdemes hozzá venni, az is nagy segítség lenne.
Válasz Gepi #2909. hozzászólásáraNekem lada motor van benne. Teljes megelégedéssel használom. A lada motorra van felrakva az rs lendkerék,kuplung. Egy kb 8-10mm vastag köz darabbal. A fogyasztástól nem kell félni. 2.25m széles magágykészítővel(busa forgokapa) országút 3-ban 1ha kB 1 óra. 4.5-5 liter benzin. Szerintem nem sok. Ja és vonuláskor halad a gép. 25-30 km/óra. :-)
Sokkal jobban használható mint a gyári motorral. Én kerteszetben használom főleg. Palántázás, permetezés, kultivátor. Ha van kérdés válaszolok szívesen.
Nincs valakinek elfekvőben egy 2 hengeres RS-09-hez való gáz-szektor szabályozója?
Az alábbi képeken pirossal bekarikáztam, mire is gondolok.
A válaszokat előre is köszönöm!
A gyári motor helyett milyen motort lehet beépíteni? Lenne itt helyben eladó gép csak nincs benne a motor hogy mi lett vele azt nem tudom. Esetleg bontott motort de lehet az is hiányos?
Válasz mikulangy #2892. hozzászólásáraNem tudom mekkora most a nyitó nyomás, de itt is tudom ajánlani a Borsodi dobozt mert 0,1 mm alátét kb 8 bar nyomás emelkedést eredményez! És mellé még van indok egy sörre is!
Válasz Payer Ádám #2898. hozzászólásáraÉn alátenném még az 1 tizedes alátétet!
Ha nincs gyári alátét akkor ha jól emlékszem a Borsodi sör doboza megfelelő alap hozzá!
Válasz Payer Ádám #2896. hozzászólásáraÉn az enyémen elfogadtam a gyári értéket a 82,8-t mert pár tizeddel én is többet mértem de szerintem az a mérésem se volt teljesen pontos szerintem pici előfeszítése van a görgőnek hogy ne verje a bütyök és a nyomó ütem ott kezdődik! Nekem így jó lett! Szerintem 0,4 hézagoló kell nálad!
Mennyi volt alatta egyébként?
Válasz horvi #2891. hozzászólásáraMa megmértem az adagoló felfekvő felülete és az adagoló alján lévő görgő távolságát. 84mm-t mértem. Hézagoljak alá 1,2mm t?? Viszont ha a blokkva ütött számot nézem, akkor 0,3mm kellene alá.
Válasz mikulangy #2894. hozzászólásáraAkkor síma (ha jól emlékszem)8-as lapos alátéttel!Kombináld a meglévőkkel! Vékonyakat kiveszed,teszel egy vastagot!A vastaghoz utána már tehetsz vékonyat!Érted?
Valószínű nem itt a baj csak a bizonyosság miatt! Ez a méret amit hézagolókkal kell beállítani! A beütött méret és a hézagolóknak ezt kell adni! (82,8)
Akkor kerül a befecskendezés kezdete a gyári értékre! Ha kevesebb akkor hamarabb kezd befecskendezni, ha nagyobb akkor később!
Válasz Payer Ádám #2888. hozzászólásáraAzt nem hiszem hogy annyival kissebb! A vezérmű bütyke már szerintem nyomó ütemben áll azért kevesebb annyival!
Az amkor annyi mikor nem emel a bütyök!
Válasz horvi #2887. hozzászólásáraNem bírtam magammal, leszedtem. Azt hiszem meg is van a hiba. Ki van kopva a gáz rudazatát mozgató kar háza. A dúsító elvére is sikerült rájönnöm, gyakorlatilag automata, ha minden igaz. Holnap felperselyezem. A vezérműtengely bütyke és az adagoló közti táv 5,8mmel kisebb mint ami be van ütve az adagoló mellé? Létezik ez, hogy ennyire sok??
3437 hozzászólás
Nem .... van rá szakember és gépműhely.
Válasz simon_29469 #2935. hozzászólására Ha kapok email címet akkor küldök.
Üdv! nem rég lettem rs tulajdonos
és szeretnék pdf-ben kérni valakitől gt 124.-es magyarnyelvü kezelési-karbatartási útmutatót ,és katalógust ha valaki küldene azt meg köszönném itt a e-mail címem symontemplar@freemail.hu
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz imre.szoke #2933. hozzászólásáraMisibácsi!
Üdv. 4 hengeres rs-ben felújított adagoló gyürüzött dugattyúk. De az istennek se indul kjékes füstöt ereget. Nem az enyém barátomé. Kérnék segítséget tudnátok ajánlani valakit aki megcsinálja.
imre.szoke@ hotmail.com Köszönöm
Válasz redemptus #2931. hozzászólásáraTe akarod belefaragni?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Szervusztok!
Kéthengeres motorhoz keresek hajtókar- és főtengely csapágyat. + 1-es túlméretes nyers csapágy kellene.
Tud valaki segíteni, hogy hol próbálkozzam?
R.
Válasz buzsér #2927. hozzászólásáraKérhetnék én is. Imre.szoke@hotmail.com
Üdv. Barátom trakiját raktam össze ami ford de rs09 4 hengeres motor van benne karosszériás vagyok nem szerelő de gyűrűzve és adagoló felújítva Szakember csinálta. Nincsenek adataim mit, hogyan kell és mire beállítani. Kéken füstöl indításnál de nem indul hatudtok segítsetek. Vagy valakit ajánljatok akihez elvihetem a motort Köszönöm.
Válasz karibácsi #2926. hozzászólásáraA motorhoz van. Emailt kérek és küldöm ami van.
Válasz karibácsi #2926. hozzászólásáraA motorhoz van. Emailt kérek és küldöm ami van.
Válasz mikulangy #2924. hozzászólásáraSzia ! 4 hengeres javítási útmutatód van ?
Válasz mikulangy #2924. hozzászólásáraordogocske@freemail.hu Köszönöm előre is!
Válasz ordogocske #2923. hozzászólására Ha adsz email címet akkor tudok küldeni RS könyveket.
Szép estét uraim! Valakinek meg lenne a javítási kézikönyv 2 hengeres rs09-hez? Pontos motor 2kvd 9svl előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani nekem, hogy a gyári RS homlokrakodóba milyen méretű munkahengerek mennek bele?
Nyitott és csukott hossz, csaptávolságok érdekelnének.
Vagy ha tudtok linket, milyet érdemes hozzá venni, az is nagy segítség lenne.
Köszönöm segítségetek.
Válasz Gepi #2909. hozzászólásáraNekem lada motor van benne. Teljes megelégedéssel használom. A lada motorra van felrakva az rs lendkerék,kuplung. Egy kb 8-10mm vastag köz darabbal. A fogyasztástól nem kell félni. 2.25m széles magágykészítővel(busa forgokapa) országút 3-ban 1ha kB 1 óra. 4.5-5 liter benzin. Szerintem nem sok. Ja és vonuláskor halad a gép. 25-30 km/óra. :-)
Sokkal jobban használható mint a gyári motorral. Én kerteszetben használom főleg. Palántázás, permetezés, kultivátor. Ha van kérdés válaszolok szívesen.
Kedves Fórumlátogatók!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200323140735_rs_szab_lyoz_r_d.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200323140724_rs_blokk_2.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20200323140854_rs_blokk.jpg)
Nincs valakinek elfekvőben egy 2 hengeres RS-09-hez való gáz-szektor szabályozója?
Az alábbi képeken pirossal bekarikáztam, mire is gondolok.
A válaszokat előre is köszönöm!
Gyula
Válasz lonyi123456 #2918. hozzászólásáraBocsánat most olvastam.
Köszönöm
Válasz apailaci99 #2774. hozzászólásáraJó Napot
Ez a hirdetés még él?
Köszönöm
Válasz lonyi123456 #2916. hozzászólásáraNem az enyém volt csak a kinézete miatt raktam fel.
Válasz Relsaca #2798. hozzászólásáraEz a 2db szivattyú megvan még?
Köszi
Válasz Gepi #2914. hozzászólásáraMiért? Felújított kell?Lehet van Misinek!
Válasz medikus #2912. hozzászólásáraGondolom arról is hiányzik ez az![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz mikulangy #2910. hozzászólásárautána nézek![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Gepi #2909. hozzászólásáraSzoktak hirdetni motort!
Válasz Gepi #2909. hozzászólásáraMulticar 22!
Válasz Gepi #2909. hozzászólására Valamilyen Bolgár targoncamotor állítólag stimmel bele. Itt nálunk van ilyen.
A gyári motor helyett milyen motort lehet beépíteni? Lenne itt helyben eladó gép csak nincs benne a motor hogy mi lett vele azt nem tudom. Esetleg bontott motort de lehet az is hiányos?
Válasz Relsaca #2907. hozzászólásáraÍgy már világos köszönöm!!
Válasz Szalai A P #2905. hozzászólásáraIgen. Olvass vissza feltöltöttem a kapcsolókar állásokat.
Sziasztok!!!Rs 09 traktoron lehet változtatni a TLT hajtás irányát valahogy??
Eredeti gyári permetező tartály nagyon jó állapotban és hozzá való permetező szivattyú eladó.
Válasz horvi #2899. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget mindenkinek! Sajnos a motort teljesen szétszedtük, Misi bácsihoz került, több sebből vérzett.
Válasz mikulangy #2892. hozzászólásáraNem tudom mekkora most a nyitó nyomás, de itt is tudom ajánlani a Borsodi dobozt mert 0,1 mm alátét kb 8 bar nyomás emelkedést eredményez! És mellé még van indok egy sörre is!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz horvi #2899. hozzászólásáraIgen! Azzal készültem! Vágtam már ki egy párat.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Payer Ádám #2898. hozzászólásáraÉn alátenném még az 1 tizedes alátétet!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ha nincs gyári alátét akkor ha jól emlékszem a Borsodi sör doboza megfelelő alap hozzá!
Válasz horvi #2897. hozzászólására0,3mm volt alatta.
Válasz Payer Ádám #2896. hozzászólásáraÉn az enyémen elfogadtam a gyári értéket a 82,8-t mert pár tizeddel én is többet mértem de szerintem az a mérésem se volt teljesen pontos szerintem pici előfeszítése van a görgőnek hogy ne verje a bütyök és a nyomó ütem ott kezdődik! Nekem így jó lett! Szerintem 0,4 hézagoló kell nálad!
Mennyi volt alatta egyébként?
Válasz horvi #2891. hozzászólásáraMa megmértem az adagoló felfekvő felülete és az adagoló alján lévő görgő távolságát. 84mm-t mértem. Hézagoljak alá 1,2mm t?? Viszont ha a blokkva ütött számot nézem, akkor 0,3mm kellene alá.![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz mikulangy #2894. hozzászólásáraAkkor síma (ha jól emlékszem)8-as lapos alátéttel!Kombináld a meglévőkkel! Vékonyakat kiveszed,teszel egy vastagot!A vastaghoz utána már tehetsz vékonyat!Érted?![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #2893. hozzászólásáraHa lenne de sajnos nincs
Válasz mikulangy #2892. hozzászólásáraRégi rosszból!
rs porlasztóba keresek hézagoló alátétet nyitónyomás beállításához.
Válasz Payer Ádám #2890. hozzászólására![](/static/site/img/icon-document.png)
Valószínű nem itt a baj csak a bizonyosság miatt! Ez a méret amit hézagolókkal kell beállítani! A beütött méret és a hézagolóknak ezt kell adni! (82,8)
Akkor kerül a befecskendezés kezdete a gyári értékre! Ha kevesebb akkor hamarabb kezd befecskendezni, ha nagyobb akkor később!
Üdv!
Válasz horvi #2889. hozzászólásáraIgen, nyomó ütemben van a vezérmű bütyke. Ha nem nyomó ütemben van akkor pedig 57mm körül van.
Válasz Payer Ádám #2888. hozzászólásáraAzt nem hiszem hogy annyival kissebb! A vezérmű bütyke már szerintem nyomó ütemben áll azért kevesebb annyival!
Az amkor annyi mikor nem emel a bütyök!
Válasz horvi #2887. hozzászólásáraNem bírtam magammal, leszedtem. Azt hiszem meg is van a hiba. Ki van kopva a gáz rudazatát mozgató kar háza. A dúsító elvére is sikerült rájönnöm, gyakorlatilag automata, ha minden igaz. Holnap felperselyezem. A vezérműtengely bütyke és az adagoló közti táv 5,8mmel kisebb mint ami be van ütve az adagoló mellé? Létezik ez, hogy ennyire sok??