Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR401.77 FtUSD383.88 FtCHF424.27 FtGBP482.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
NAGY szomorúság ülte meg szívemet! Mi közben a kedves fórumtag nívópálcával kapcsolatos kérdésére kerestem a választ, a frissen főtengelycsapágyazott motor forgattyúsházába tekintettem. A látvány egy szakbarbár keze nyomát mutatja. Valamit nekivert az a bárány, de mit?
A második fotón két nívópálcát láthattok, centivel. Az ellensúly, jó egy centivel a felső szint felett forog el.
Köszönet a segítőknek, az ötletadóknak! Megadta magát és szétjött mindkét oldal. Azért kell változtatni rajt, mert le volt hegesztve az egyik oldal. Mivel ez örök, meg egy napja fix lehetett szépen elkopott a persely is. Mert azt is szeretném kicserélni, szükséges volt szétvágni . . . stb. kicserélni az irányító kart is. A cserealkatrészen az ék bemarása máshol lehet, így vált szükségszerűvé az után állítás.
Válasz Relsaca #1933. hozzászólásáraKöszi a segítséget. Ez volt a sejtésem ,de jóval több olaj van benne.így vettem.hát veri is kifelé az olajat rendesen. Köszi mégegyszer.
Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraA következő bemarás úgy 40-50 milliméterrel feljebb van, ha túl sok lenne bele lehet reszelni a rögzítőcsavar helyét, nem nagy dolog elég puha anyag. Ha az előttem szólók ötletei nem válnának be meg lehet melegíteni a hüvelyrészt pl gázforrasztó lámpa, gázperzselő, vagy ha van akkor lánghegesztő. Nem kell felizzítani csak olyan 3-400 fokra melegíteni akkor kitágul egy kicsit és két összekontrázott anyával meg lehet forgatni, ha megfordul akkor már szét is fog csúszni. Bár elég hosszan kell melegíteni mert a belső rész van vagy 400 mm.
Válasz matizbacsi #1932. hozzászólásáraAz ellapított rész alja az alsó nívószint a teteje pedig a felső. Ha egyenes a karter akkor és van rajta cenrifugálszűrő akkor kb 4 liter, ha domború a karter akkor 4,5 liter. A centrifugálszűrő nélkül olyan 2 dl-el kevesebb. Én általában 3,5 vagy 4 liternél megállok és olyan 1 decinként öntöm utána amíg a lapított rész 2/3-ig ér. (Bár a felesleget úgyis kiveri magából.)
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy rs 09 est 2 hengeres motorral. Olyan kérdésem lenne,hogy a motor nivópálcán nem látom a min.illetve a maximális.jelzést. Azaz a niva alsó részén van egy ellapított rész, de nemtudom mennyi olaj kell bele.tudnátok valami okosat mondani?
Előre is köszönöm. Imre
amikor az enyémet csináltam nekem is össze volt rohadva. Fújd be csavarlazítóval és kocogtasd végig. Utána tekerj egy anyát a menetre. Támaszd fel a külső rész peremét valamin és üsd le az anyát, vagy nyomd szét őket gömbfejleszedővel, ha odafér.
Válasz kralik76 #1928. hozzászólásáraCsak saját esetemet tudom elmondani.Motor felújításnál, zárlatos volt az egyik izzítógyertya majd a nagy kapkodásban összekevertem a nyomócsövekét , szelephézag álitásnál a gyújtás sorrendre kell figyelni. És hogy minden tökéletes legyen 6-szor besült az egyik porlasztónál a csúcs , mai napig nem tudom mitöl. Remélem az én hibáimból kitudsz szűrni valami hasznosat.
kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni.
Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .
Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!
Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!
Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!
Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.
Ötletem van! Talán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.
Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.
Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.
Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?
ez: 035-0,45mm kell legyen.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??
A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.
Információt szeretnék kérni, hogy 1962-es kéthengeres motornál milyen a helyes szelephézag beállítási érték?
Illetve ugyanehhez a típushoz keresek szerelési útmutatót további javításhoz.
Minden segítséget nagyon köszönök!
Válasz GSA #1890. hozzászólásáraEz a régi kisfülkés 50-es féklámpa kapcsolója!A nagyfülkését is be lehet oda építeni,egy pedálhoz kötött húzó rugóval..Vagy akár egy Zsiguli féklámpa kapcsolót!
3437 hozzászólás
NAGY szomorúság ülte meg szívemet! Mi közben a kedves fórumtag nívópálcával kapcsolatos kérdésére kerestem a választ, a frissen főtengelycsapágyazott motor forgattyúsházába tekintettem. A látvány egy szakbarbár keze nyomát mutatja. Valamit nekivert az a bárány, de mit?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20151005184033_43_n_v_p_t_snyom.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20151005184149_30_n_v_p_lca_centivel.jpg)
A második fotón két nívópálcát láthattok, centivel. Az ellensúly, jó egy centivel a felső szint felett forog el.
Köszönet a segítőknek, az ötletadóknak!
Megadta magát és szétjött mindkét oldal. Azért kell változtatni rajt, mert le volt hegesztve az egyik oldal. Mivel ez örök, meg egy napja fix lehetett szépen elkopott a persely is. Mert azt is szeretném kicserélni, szükséges volt szétvágni . . . stb. kicserélni az irányító kart is. A cserealkatrészen az ék bemarása máshol lehet, így vált szükségszerűvé az után állítás.
Válasz Relsaca #1933. hozzászólásáraKöszi a segítséget. Ez volt a sejtésem ,de jóval több olaj van benne.így vettem.hát veri is kifelé az olajat rendesen. Köszi mégegyszer.
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraA következő bemarás úgy 40-50 milliméterrel feljebb van, ha túl sok lenne bele lehet reszelni a rögzítőcsavar helyét, nem nagy dolog elég puha anyag. Ha az előttem szólók ötletei nem válnának be meg lehet melegíteni a hüvelyrészt pl gázforrasztó lámpa, gázperzselő, vagy ha van akkor lánghegesztő. Nem kell felizzítani csak olyan 3-400 fokra melegíteni akkor kitágul egy kicsit és két összekontrázott anyával meg lehet forgatni, ha megfordul akkor már szét is fog csúszni. Bár elég hosszan kell melegíteni mert a belső rész van vagy 400 mm.
Válasz matizbacsi #1932. hozzászólásáraAz ellapított rész alja az alsó nívószint a teteje pedig a felső. Ha egyenes a karter akkor és van rajta cenrifugálszűrő akkor kb 4 liter, ha domború a karter akkor 4,5 liter. A centrifugálszűrő nélkül olyan 2 dl-el kevesebb. Én általában 3,5 vagy 4 liternél megállok és olyan 1 decinként öntöm utána amíg a lapított rész 2/3-ig ér. (Bár a felesleget úgyis kiveri magából.)
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy rs 09 est 2 hengeres motorral. Olyan kérdésem lenne,hogy a motor nivópálcán nem látom a min.illetve a maximális.jelzést. Azaz a niva alsó részén van egy ellapított rész, de nemtudom mennyi olaj kell bele.tudnátok valami okosat mondani?
Előre is köszönöm. Imre
Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraAzért van bemarva,mert azt ott kell rögzíteni!Állítani a csavarorsón kell!Az nem adja a méretet?Hogy-hogy?
Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraSZia,
amikor az enyémet csináltam nekem is össze volt rohadva. Fújd be csavarlazítóval és kocogtasd végig. Utána tekerj egy anyát a menetre. Támaszd fel a külső rész peremét valamin és üsd le az anyát, vagy nyomd szét őket gömbfejleszedővel, ha odafér.
Üdv
Válasz kralik76 #1928. hozzászólásáraCsak saját esetemet tudom elmondani.Motor felújításnál, zárlatos volt az egyik izzítógyertya majd a nagy kapkodásban összekevertem a nyomócsövekét , szelephézag álitásnál a gyújtás sorrendre kell figyelni. És hogy minden tökéletes legyen 6-szor besült az egyik porlasztónál a csúcs , mai napig nem tudom mitöl. Remélem az én hibáimból kitudsz szűrni valami hasznosat.
Sziasztok!
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Olyan kérdésem lenne izzító gyertyák újak , mindkét adagoló nyom,gázolajat beporlasztja,és valami oknál fogva nem indul be.( RS-09 -es)
Ha valakinek valami ötlete volna szívesen fogadnám . Köszönöm. Gábor
kormányzási problémáim vannak.![kormány összekötő és a rúd](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150929130308_01_sszek_t_sar_d.jpg)
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni.
Válasz kisfröcs #1925. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
így okosodunk mindannyian!
Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .
Válasz gardonyerdokft #1923. hozzászólásáraMi és hogyan?
Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és persze a segítségeket. Megoldódott.![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!
Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!
Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraOlvasd a márc.10-i. hozzászólásom.
Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraÜdv.Hívj a 0620 5484866-on és tájékoztatlak.
Véglehajtást bocsánat![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet leszedni a végrehajtást féltengelytokról. Előre is köszönöm! Tomi
Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!
Válasz medikus #1892. hozzászólásáraNem mozdul annyit a fékpedál, hogy behúzzon.
Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.
Válasz csalabek #1912. hozzászólásáraSőt kar is kevesebb van jobbról!
Válasz Relsaca #1901. hozzászólásáraVáltozó a kapcsolókarok kivitelezése is. Az én gépemen nincs ilyen tábla, sőt a karok megoldása is más.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150915101012_korm_nyr_d_k_zl_fogask.jpg)
Válasz csalabek #1910. hozzászólásárabocsánat, az imént nem a balos, a jobbost akartam írni!!
Ötletem van!
Talán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.
és még 1 fotó a szerkezetről, ám a váltó másik oldaláról.Ezen a h.szivattyú a helyén van (fent) s alatta helyezkedik el az említett kuplung szerkezet.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150915094657_k_zl_kar.jpg)
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
![belesve](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150915091122_h_z_beles_2.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150915091238_h_z_len_z.jpg)
Válasz Relsaca #1906. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet.Valószínű megprobálok megbarátkozni a maradék gardán hajtással
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.
Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.
Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraEgyébként nekem ez a tábla gyárilag fel van szegecselve a kormányoszlopra a kapcsoló karok alá, vagy inkább mögé.
Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraUpsz az egyik képet sikerült ötször föltenni.![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Válasz GSA #1890. hozzászólásáraIgen egy forgatórugó van belül olyan mint az ajtókilincseken az mozgatja a kapcsoló kart.
Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraItt vannak a TLT kapcsolókarok állásai.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004401_20150821_083352.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004401_20150821_083352.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004401_20150821_083352.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004401_20150821_083352.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004401_20150821_083352.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004450_20150821_083445.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150912004530_20150821_083537.jpg)
Válasz csalabek #1898. hozzászólásáraAz első kihajtás tökéletesen működik!
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy az RS56-2 trakeszon van-e difizár?
Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.
Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150911190713_f_tengely_vez_rteng_pozici_.jpg)
ez: 035-0,45mm kell legyen.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??
A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.
Válasz torako #1893. hozzászólásáraHideg motornál a szívó és kipufogó szelepnél is 0.25 mm.
Sziasztok!
Információt szeretnék kérni, hogy 1962-es kéthengeres motornál milyen a helyes szelephézag beállítási érték?
Illetve ugyanehhez a típushoz keresek szerelési útmutatót további javításhoz.
Minden segítséget nagyon köszönök!
Válasz GSA #1890. hozzászólásáraEz a régi kisfülkés 50-es féklámpa kapcsolója!A nagyfülkését is be lehet oda építeni,egy pedálhoz kötött húzó rugóval..Vagy akár egy Zsiguli féklámpa kapcsolót!
Válasz GSA #1841. hozzászólásáraSenkinek nem kallódik ilyesmi?![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Válasz Relsaca #1857. hozzászólásáraKösz! Ilyen kapcsolót még sosem láttam. Elforogva kapcsol?
Válasz Myrrdin #1888. hozzászólásáraKitudja milyen az a munkahenger ami nem működik!Vajon kézzel üresen működik?
Válasz medikus #1887. hozzászólásáraremélem a munkahengerszár nem görbült el
. és a karmantyú is teszi a dolgát![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)