Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 401.77 Ft USD 383.88 Ft CHF 424.27 Ft GBP 482.16 Ft

Fórum

RS-09 eszközhordozó

Létrehozta: evo , 2008-10-23 15:21:51

Kedvencekhez Segítség

3437 hozzászólás
#1937 csalabek
2015-10-05 18:46:32

NAGY szomorúság ülte meg szívemet! Mi közben a kedves fórumtag nívópálcával kapcsolatos kérdésére kerestem a választ, a frissen főtengelycsapágyazott motor forgattyúsházába tekintettem. A látvány egy szakbarbár keze nyomát mutatja. Valamit nekivert az a bárány, de mit?
A második fotón két nívópálcát láthattok, centivel. Az ellensúly, jó egy centivel a felső szint felett forog el.

#1936 csalabek
2015-10-05 17:29:18

Köszönet a segítőknek, az ötletadóknak!smile cowboy Megadta magát és szétjött mindkét oldal. Azért kell változtatni rajt, mert le volt hegesztve az egyik oldal. Mivel ez örök, meg egy napja fix lehetett szépen elkopott a persely is. Mert azt is szeretném kicserélni, szükséges volt szétvágni . . . stb. kicserélni az irányító kart is. A cserealkatrészen az ék bemarása máshol lehet, így vált szükségszerűvé az után állítás.

Nincs profilkép
#1935 matizbacsi
2015-10-04 17:51:30

Válasz Relsaca #1933. hozzászólásáraKöszi a segítséget. Ez volt a sejtésem ,de jóval több olaj van benne.így vettem.hát veri is kifelé az olajat rendesen. Köszi mégegyszer.
smile cowboy

Nincs profilkép
#1934 Relsaca
2015-10-04 17:49:49

Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraA következő bemarás úgy 40-50 milliméterrel feljebb van, ha túl sok lenne bele lehet reszelni a rögzítőcsavar helyét, nem nagy dolog elég puha anyag. Ha az előttem szólók ötletei nem válnának be meg lehet melegíteni a hüvelyrészt pl gázforrasztó lámpa, gázperzselő, vagy ha van akkor lánghegesztő. Nem kell felizzítani csak olyan 3-400 fokra melegíteni akkor kitágul egy kicsit és két összekontrázott anyával meg lehet forgatni, ha megfordul akkor már szét is fog csúszni. Bár elég hosszan kell melegíteni mert a belső rész van vagy 400 mm.

Nincs profilkép
#1933 Relsaca
2015-10-04 17:34:18

Válasz matizbacsi #1932. hozzászólásáraAz ellapított rész alja az alsó nívószint a teteje pedig a felső. Ha egyenes a karter akkor és van rajta cenrifugálszűrő akkor kb 4 liter, ha domború a karter akkor 4,5 liter. A centrifugálszűrő nélkül olyan 2 dl-el kevesebb. Én általában 3,5 vagy 4 liternél megállok és olyan 1 decinként öntöm utána amíg a lapított rész 2/3-ig ér. (Bár a felesleget úgyis kiveri magából.)

Nincs profilkép
#1932 matizbacsi
2015-10-03 20:48:29

Sziasztok! Nemrég vásároltam egy rs 09 est 2 hengeres motorral. Olyan kérdésem lenne,hogy a motor nivópálcán nem látom a min.illetve a maximális.jelzést. Azaz a niva alsó részén van egy ellapított rész, de nemtudom mennyi olaj kell bele.tudnátok valami okosat mondani?
Előre is köszönöm. Imre

#1931 medikus
2015-10-02 11:34:35

Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraAzért van bemarva,mert azt ott kell rögzíteni!Állítani a csavarorsón kell!Az nem adja a méretet?Hogy-hogy?

Nincs profilkép
#1930 maraton84
2015-10-02 11:28:17

Válasz csalabek #1927. hozzászólásáraSZia,

amikor az enyémet csináltam nekem is össze volt rohadva. Fújd be csavarlazítóval és kocogtasd végig. Utána tekerj egy anyát a menetre. Támaszd fel a külső rész peremét valamin és üsd le az anyát, vagy nyomd szét őket gömbfejleszedővel, ha odafér.

Üdv

Nincs profilkép
#1929 kisfröcs
2015-10-02 06:48:24

Válasz kralik76 #1928. hozzászólásáraCsak saját esetemet tudom elmondani.Motor felújításnál, zárlatos volt az egyik izzítógyertya majd a nagy kapkodásban összekevertem a nyomócsövekét , szelephézag álitásnál a gyújtás sorrendre kell figyelni. És hogy minden tökéletes legyen 6-szor besült az egyik porlasztónál a csúcs , mai napig nem tudom mitöl. Remélem az én hibáimból kitudsz szűrni valami hasznosat.

Nincs profilkép
#1928 kralik76
2015-10-01 23:17:13

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne izzító gyertyák újak , mindkét adagoló nyom,gázolajat beporlasztja,és valami oknál fogva nem indul be.( RS-09 -es)

Ha valakinek valami ötlete volna szívesen fogadnám . Köszönöm. Gábor smile confused

#1927 csalabek
2015-09-29 13:03:22

kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni. kormány összekötő és a rúd

#1926 csalabek
2015-09-29 12:54:05

Válasz kisfröcs #1925. hozzászólásárasmile thumbupcool
így okosodunk mindannyian!

Nincs profilkép
#1925 kisfröcs
2015-09-27 13:43:11

Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .

Nincs profilkép
#1923 gardonyerdokft
2015-09-18 16:10:09

Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és persze a segítségeket. Megoldódott. smile smile

#1922 csalabek
2015-09-18 11:54:10

Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!

#1921 csalabek
2015-09-18 11:46:51

Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!

Nincs profilkép
#1920 nyírségi
2015-09-18 07:00:55

Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraOlvasd a márc.10-i. hozzászólásom.

Nincs profilkép
#1919 nyírségi
2015-09-18 06:44:09

Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraÜdv.Hívj a 0620 5484866-on és tájékoztatlak.

Nincs profilkép
#1918 gardonyerdokft
2015-09-17 22:38:54

Véglehajtást bocsánat smile thumbup

Nincs profilkép
#1917 gardonyerdokft
2015-09-17 22:37:16

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet leszedni a végrehajtást féltengelytokról. Előre is köszönöm! Tomi

#1916 medikus
2015-09-17 16:32:40

Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!

Nincs profilkép
#1915 GSA
2015-09-17 15:57:42

Válasz medikus #1892. hozzászólásáraNem mozdul annyit a fékpedál, hogy behúzzon.

Nincs profilkép
#1914 kisfröcs
2015-09-15 19:37:29

Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.

#1913 medikus
2015-09-15 13:09:57

Válasz csalabek #1912. hozzászólásáraSőt kar is kevesebb van jobbról!

#1912 csalabek
2015-09-15 10:10:41

Válasz Relsaca #1901. hozzászólásáraVáltozó a kapcsolókarok kivitelezése is. Az én gépemen nincs ilyen tábla, sőt a karok megoldása is más.

#1911 csalabek
2015-09-15 09:53:24

Válasz csalabek #1910. hozzászólásárabocsánat, az imént nem a balos, a jobbost akartam írni!!

#1910 csalabek
2015-09-15 09:51:31

Ötletem van! smile cowboyTalán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.

#1909 csalabek
2015-09-15 09:47:14

és még 1 fotó a szerkezetről, ám a váltó másik oldaláról.Ezen a h.szivattyú a helyén van (fent) s alatta helyezkedik el az említett kuplung szerkezet.

#1908 csalabek
2015-09-15 09:13:04

Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
belesve

Nincs profilkép
#1907 kisfröcs
2015-09-12 21:28:28

Válasz Relsaca #1906. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet.Valószínű megprobálok megbarátkozni a maradék gardán hajtással

Nincs profilkép
#1906 Relsaca
2015-09-12 10:56:38

Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.

Nincs profilkép
#1905 kisfröcs
2015-09-12 05:49:48

Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.

Nincs profilkép
#1904 Relsaca
2015-09-12 01:03:59

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraEgyébként nekem ez a tábla gyárilag fel van szegecselve a kormányoszlopra a kapcsoló karok alá, vagy inkább mögé.






Nincs profilkép
#1903 Relsaca
2015-09-12 01:00:42

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraUpsz az egyik képet sikerült ötször föltenni. smile oops

Nincs profilkép
#1902 Relsaca
2015-09-12 00:58:35

Válasz GSA #1890. hozzászólásáraIgen egy forgatórugó van belül olyan mint az ajtókilincseken az mozgatja a kapcsoló kart.

Nincs profilkép
#1901 Relsaca
2015-09-12 00:52:21

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraItt vannak a TLT kapcsolókarok állásai.

Nincs profilkép
#1900 nagy0szilard
2015-09-11 22:53:12

Válasz csalabek #1898. hozzászólásáraAz első kihajtás tökéletesen működik!

Nincs profilkép
#1899 sancynagy
2015-09-11 19:37:08

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy az RS56-2 trakeszon van-e difizár?

#1898 csalabek
2015-09-11 19:19:30

Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.

#1897 csalabek
2015-09-11 19:07:40

Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?
ez: 035-0,45mm kell legyen.

Nincs profilkép
#1896 nagy0szilard
2015-09-11 14:20:33

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??

Nincs profilkép
#1895 Gubovica Gusztáv
2015-09-09 20:25:04

A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.

Nincs profilkép
#1894 karibácsi
2015-09-09 14:30:06

Válasz torako #1893. hozzászólásáraHideg motornál a szívó és kipufogó szelepnél is 0.25 mm.

Nincs profilkép
#1893 torako
2015-09-08 07:10:59

Sziasztok!

Információt szeretnék kérni, hogy 1962-es kéthengeres motornál milyen a helyes szelephézag beállítási érték?
Illetve ugyanehhez a típushoz keresek szerelési útmutatót további javításhoz.
Minden segítséget nagyon köszönök!

#1892 medikus
2015-09-07 20:13:03

Válasz GSA #1890. hozzászólásáraEz a régi kisfülkés 50-es féklámpa kapcsolója!A nagyfülkését is be lehet oda építeni,egy pedálhoz kötött húzó rugóval..Vagy akár egy Zsiguli féklámpa kapcsolót!

Nincs profilkép
#1891 GSA
2015-09-07 18:47:35

Válasz GSA #1841. hozzászólásáraSenkinek nem kallódik ilyesmi?smile surrender

Nincs profilkép
#1890 GSA
2015-09-07 18:45:29

Válasz Relsaca #1857. hozzászólásáraKösz! Ilyen kapcsolót még sosem láttam. Elforogva kapcsol?

#1889 medikus
2015-09-01 21:44:01

Válasz Myrrdin #1888. hozzászólásáraKitudja milyen az a munkahenger ami nem működik!Vajon kézzel üresen működik?

#1888 Myrrdin
2015-09-01 21:32:40

Válasz medikus #1887. hozzászólásáraremélem a munkahengerszár nem görbült elsmile whistling. és a karmantyú is teszi a dolgátsmile wink

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Ilyen támogatás igényelhető méhészeti járművekre
Ilyen támogatás igényelhető méhészeti járművekre
Holnaptól be lehet nyújtani a támogatási kérelmet.
Ne kockáztasd a bírságot! Március végéig le kell adni ezt a jelentést!
Ne kockáztasd a bírságot! Március végéig le kell adni ezt a jelentést!
A bírság mértéke 10 000–100 000 forint közötti összeg lehet.
Szállítókocsival eladó gyűrűshenger garnitúra
Szállítókocsival eladó gyűrűshenger...

380.000 Ft

Claas Scorpion 746 Varipower eladó
Claas Scorpion 746 Varipower eladó

19.850.000 Ft

Vogel Noot Dobkasza
Vogel Noot Dobkasza

450.000 Ft

HE-VA Roller 8, 2m-es henger újszerűen,  jó műszaki állapotban eladó
HE-VA Roller 8, 2m-es henger újszerűen,...

4.600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]