Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 409 Ft USD 392.62 Ft CHF 440.14 Ft GBP 493.83 Ft

Fórum

RS-09 eszközhordozó

Létrehozta: evo , 2008-10-23 15:21:51

Kedvencekhez Segítség

3428 hozzászólás
Nincs profilkép
#1928 kralik76
2015-10-01 23:17:13

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne izzító gyertyák újak , mindkét adagoló nyom,gázolajat beporlasztja,és valami oknál fogva nem indul be.( RS-09 -es)

Ha valakinek valami ötlete volna szívesen fogadnám . Köszönöm. Gábor smile confused

#1927 csalabek
2015-09-29 13:03:22

kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni. kormány összekötő és a rúd

#1926 csalabek
2015-09-29 12:54:05

Válasz kisfröcs #1925. hozzászólásárasmile thumbupcool
így okosodunk mindannyian!

Nincs profilkép
#1925 kisfröcs
2015-09-27 13:43:11

Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .

Nincs profilkép
#1923 gardonyerdokft
2015-09-18 16:10:09

Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és persze a segítségeket. Megoldódott. smile smile

#1922 csalabek
2015-09-18 11:54:10

Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!

#1921 csalabek
2015-09-18 11:46:51

Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!

Nincs profilkép
#1920 nyírségi
2015-09-18 07:00:55

Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraOlvasd a márc.10-i. hozzászólásom.

Nincs profilkép
#1919 nyírségi
2015-09-18 06:44:09

Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraÜdv.Hívj a 0620 5484866-on és tájékoztatlak.

Nincs profilkép
#1918 gardonyerdokft
2015-09-17 22:38:54

Véglehajtást bocsánat smile thumbup

Nincs profilkép
#1917 gardonyerdokft
2015-09-17 22:37:16

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet leszedni a végrehajtást féltengelytokról. Előre is köszönöm! Tomi

#1916 medikus
2015-09-17 16:32:40

Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!

Nincs profilkép
#1915 GSA
2015-09-17 15:57:42

Válasz medikus #1892. hozzászólásáraNem mozdul annyit a fékpedál, hogy behúzzon.

Nincs profilkép
#1914 kisfröcs
2015-09-15 19:37:29

Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.

#1913 medikus
2015-09-15 13:09:57

Válasz csalabek #1912. hozzászólásáraSőt kar is kevesebb van jobbról!

#1912 csalabek
2015-09-15 10:10:41

Válasz Relsaca #1901. hozzászólásáraVáltozó a kapcsolókarok kivitelezése is. Az én gépemen nincs ilyen tábla, sőt a karok megoldása is más.

#1911 csalabek
2015-09-15 09:53:24

Válasz csalabek #1910. hozzászólásárabocsánat, az imént nem a balos, a jobbost akartam írni!!

#1910 csalabek
2015-09-15 09:51:31

Ötletem van! smile cowboyTalán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.

#1909 csalabek
2015-09-15 09:47:14

és még 1 fotó a szerkezetről, ám a váltó másik oldaláról.Ezen a h.szivattyú a helyén van (fent) s alatta helyezkedik el az említett kuplung szerkezet.

#1908 csalabek
2015-09-15 09:13:04

Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
belesve

Nincs profilkép
#1907 kisfröcs
2015-09-12 21:28:28

Válasz Relsaca #1906. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet.Valószínű megprobálok megbarátkozni a maradék gardán hajtással

Nincs profilkép
#1906 Relsaca
2015-09-12 10:56:38

Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.

Nincs profilkép
#1905 kisfröcs
2015-09-12 05:49:48

Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.

Nincs profilkép
#1904 Relsaca
2015-09-12 01:03:59

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraEgyébként nekem ez a tábla gyárilag fel van szegecselve a kormányoszlopra a kapcsoló karok alá, vagy inkább mögé.






Nincs profilkép
#1903 Relsaca
2015-09-12 01:00:42

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraUpsz az egyik képet sikerült ötször föltenni. smile oops

Nincs profilkép
#1902 Relsaca
2015-09-12 00:58:35

Válasz GSA #1890. hozzászólásáraIgen egy forgatórugó van belül olyan mint az ajtókilincseken az mozgatja a kapcsoló kart.

Nincs profilkép
#1901 Relsaca
2015-09-12 00:52:21

Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraItt vannak a TLT kapcsolókarok állásai.

Nincs profilkép
#1900 nagy0szilard
2015-09-11 22:53:12

Válasz csalabek #1898. hozzászólásáraAz első kihajtás tökéletesen működik!

Nincs profilkép
#1899 sancynagy
2015-09-11 19:37:08

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy az RS56-2 trakeszon van-e difizár?

#1898 csalabek
2015-09-11 19:19:30

Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.

#1897 csalabek
2015-09-11 19:07:40

Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?
ez: 035-0,45mm kell legyen.

Nincs profilkép
#1896 nagy0szilard
2015-09-11 14:20:33

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??

Nincs profilkép
#1895 Gubovica Gusztáv
2015-09-09 20:25:04

A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.

Nincs profilkép
#1894 karibácsi
2015-09-09 14:30:06

Válasz torako #1893. hozzászólásáraHideg motornál a szívó és kipufogó szelepnél is 0.25 mm.

Nincs profilkép
#1893 torako
2015-09-08 07:10:59

Sziasztok!

Információt szeretnék kérni, hogy 1962-es kéthengeres motornál milyen a helyes szelephézag beállítási érték?
Illetve ugyanehhez a típushoz keresek szerelési útmutatót további javításhoz.
Minden segítséget nagyon köszönök!

#1892 medikus
2015-09-07 20:13:03

Válasz GSA #1890. hozzászólásáraEz a régi kisfülkés 50-es féklámpa kapcsolója!A nagyfülkését is be lehet oda építeni,egy pedálhoz kötött húzó rugóval..Vagy akár egy Zsiguli féklámpa kapcsolót!

Nincs profilkép
#1891 GSA
2015-09-07 18:47:35

Válasz GSA #1841. hozzászólásáraSenkinek nem kallódik ilyesmi?smile surrender

Nincs profilkép
#1890 GSA
2015-09-07 18:45:29

Válasz Relsaca #1857. hozzászólásáraKösz! Ilyen kapcsolót még sosem láttam. Elforogva kapcsol?

#1889 medikus
2015-09-01 21:44:01

Válasz Myrrdin #1888. hozzászólásáraKitudja milyen az a munkahenger ami nem működik!Vajon kézzel üresen működik?

#1888 Myrrdin
2015-09-01 21:32:40

Válasz medikus #1887. hozzászólásáraremélem a munkahengerszár nem görbült elsmile whistling. és a karmantyú is teszi a dolgátsmile wink

#1887 medikus
2015-09-01 20:41:47

Válasz kisromoda #1884. hozzászólásáraEgyik munkahenger szorul biztosan.Tegyél súlyt rá,akkor majd egyformán emel!

Nincs profilkép
#1886 Gubovica Gusztáv
2015-09-01 20:14:03

Válasz medikus #1882. hozzászólásáraA szűrőt szétszedtem, kipucoltam.
Amikor megtorpan, akkor leáll az egyik henger és kis alapgáz után magától beindul és akkor már hóz rendesen több kevesebb ideig.

#1885 Myrrdin
2015-09-01 15:57:19

Válasz kisromoda #1884. hozzászólásárakösd le azt a munkahengert ami most emel, és kösd csak arra a tömlőket amelyik nem emel. és akkor majd kiderül.

Nincs profilkép
#1884 kisromoda
2015-09-01 15:02:14

Válasz medikus #1881. hozzászólásáraIgen,egyik oldalt emeli másikat meg se mozditja.

Nincs profilkép
#1883 kisromoda
2015-09-01 15:02:06

Válasz medikus #1881. hozzászólásáraIgen,egyik oldalt emeli másikat meg se mozditja.

#1882 medikus
2015-09-01 12:50:37

Válasz Gubovica Gusztáv #1880. hozzászólásáraA gázolajszűrő nincs eldugulva?

#1881 medikus
2015-09-01 12:48:19

Válasz kisromoda #1879. hozzászólására Tegyél rá súlyt!Akkor is félre emel?

Nincs profilkép
#1880 Gubovica Gusztáv
2015-09-01 08:26:54

Szép napot !
Próbálgatom a gépet.
Az a gondom, hogy 2/4-ben
menet közben megtorpan,ha
nem nyomom ki a kuplungot és
veszem vissza a gázt le is áll.
Kicsit várok míg újra erőre kap
és megint kezd pörögni a motor és elindul. van amikor hosszabb utat tudok megtenni, de van, hogy csak néhány métert.A szelepek és a porlasztók be vannak állítva.
A másik, hogy csikorog a kormányrudazat a gerendelyben
középtájon és ott nem tudok hozzáférni. A traktor széthüzása nélkül hogyan lehetne a nyikorgást megszüntetni?

Nincs profilkép
#1879 kisromoda
2015-08-30 22:14:05

Az osztotol hátra megy a csö,oda van rakva egy T-elágazás és onanntol jobbra balra a munkahengerekbe,elvileg igy egyszerre kellene mennie mind kettönek

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Hálaadó Napon járt az agrárminiszter
Hálaadó Napon járt az agrárminiszter
Az új kenyeret és az új bort kézbe venni minden évben rendkívüli pillanat.
Így nő a minimálbér és a garantált bérminimum összege a következő években
Alpego DTek forgóborona DEMOGÉP!
Alpego DTek forgóborona DEMOGÉP!

16.500.000 Ft

Kubota R410
Kubota R410

5.800.000 Ft

Wühlmaus 1733s
Wühlmaus 1733s

5.150.000 Ft

8 db borju eladò
8 db borju eladò

200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]