Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409 FtUSD392.62 FtCHF440.14 FtGBP493.83 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni.
Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .
Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!
Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!
Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!
Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.
Ötletem van! Talán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.
Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.
Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.
Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?
ez: 035-0,45mm kell legyen.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??
A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.
Információt szeretnék kérni, hogy 1962-es kéthengeres motornál milyen a helyes szelephézag beállítási érték?
Illetve ugyanehhez a típushoz keresek szerelési útmutatót további javításhoz.
Minden segítséget nagyon köszönök!
Válasz GSA #1890. hozzászólásáraEz a régi kisfülkés 50-es féklámpa kapcsolója!A nagyfülkését is be lehet oda építeni,egy pedálhoz kötött húzó rugóval..Vagy akár egy Zsiguli féklámpa kapcsolót!
Válasz medikus #1882. hozzászólásáraA szűrőt szétszedtem, kipucoltam.
Amikor megtorpan, akkor leáll az egyik henger és kis alapgáz után magától beindul és akkor már hóz rendesen több kevesebb ideig.
Szép napot !
Próbálgatom a gépet.
Az a gondom, hogy 2/4-ben
menet közben megtorpan,ha
nem nyomom ki a kuplungot és
veszem vissza a gázt le is áll.
Kicsit várok míg újra erőre kap
és megint kezd pörögni a motor és elindul. van amikor hosszabb utat tudok megtenni, de van, hogy csak néhány métert.A szelepek és a porlasztók be vannak állítva.
A másik, hogy csikorog a kormányrudazat a gerendelyben
középtájon és ott nem tudok hozzáférni. A traktor széthüzása nélkül hogyan lehetne a nyikorgást megszüntetni?
Az osztotol hátra megy a csö,oda van rakva egy T-elágazás és onanntol jobbra balra a munkahengerekbe,elvileg igy egyszerre kellene mennie mind kettönek
3428 hozzászólás
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne izzító gyertyák újak , mindkét adagoló nyom,gázolajat beporlasztja,és valami oknál fogva nem indul be.( RS-09 -es)
Ha valakinek valami ötlete volna szívesen fogadnám . Köszönöm. Gábor
kormányzási problémáim vannak.
Irányító kar cserét követően, nem stimmel az összetartás. Van, volna ötleteteket a beszorult alkatrész felszabadítására? Egy "csipettel" arrébb tenném, hogy jó legyen a kormányhoz, középre essen a kerékállás is.
A mellékelt fotón az összerohadt alkatrészeket látni.
Válasz kisfröcs #1925. hozzászólására
így okosodunk mindannyian!
Válasz csalabek #1921. hozzászólásáraIgazán köszönöm a biztatást. A körmös kapcsolón állítottam ,szerintem nem kopott túlzottan. Jófele babráltam mert működik .
Válasz gardonyerdokft #1923. hozzászólásáraMi és hogyan?
Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és persze a segítségeket. Megoldódott.
Válasz gardonyerdokft #1917. hozzászólásáracsak pár darab csavar fogja össze a tengelytokot a lehajtással, ám ezt a két fődarabot előbb egyben kell leszerelni a váltóról. Itt is csak (kb8 csavar van)+ a fékcsatlakozás!
A művelet többletfigyelmet érdemel, mert a szerelt oldalra dőlhet a gép, míg a gerendely, vagy más felépítmény azt meggátolja!
VIGYÁZZ!
Válasz kisfröcs #1914. hozzászólásáraÉn nem hagynám magam, a helyedben! Az #1908 hozzászólásom (továbbiakban: hsz) felső képen nem csupán a lamellás kapcsoló van. Ez a tengelykapcsoló egy körmös kapcsoló segítségével öntartó! Itt a lényeg. Kiakad, mert elkopott, elállítódót stb. Állíts utána és jó lesz!
A téma, amúgy már tárgyalva volt anno az #511 és az #513 (2011-11-13 20:51:52 )hsz-ben. Nézd meg az akkori bejegyzéseket is hogy okulj. Az állításhoz pedig sok sikert kívánok!
Feltétlen olvasd el még az #517hsz-t is!
Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraOlvasd a márc.10-i. hozzászólásom.
Válasz gardonyerdokft #1918. hozzászólásáraÜdv.Hívj a 0620 5484866-on és tájékoztatlak.
Véglehajtást bocsánat
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogyan lehet leszedni a végrehajtást féltengelytokról. Előre is köszönöm! Tomi
Válasz GSA #1915. hozzászólásáraMiért is? A féklámpa kapcsolót hátra viheted a trepni lemezen akár meddig is!Onnan meg egy akár mekkora húzó rugó tudja működtetni.Vagy a zsiguli féklámpa kapcsoló 0.5 centi mozgásra is kapcsol.Elég ha benyomott állapotban hozzá ér a fék karhoz.A pedálod biztos hogy többet mozdul mint 0.5 centi!!
Válasz medikus #1892. hozzászólásáraNem mozdul annyit a fékpedál, hogy behúzzon.
Válasz csalabek #1908. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást.Igazándiból a Mamától kaptam ezt a kis trakeszt, hogy ne egyen a fene ithol 1 hektáron bohóckodok csak.Valószínű hogy a két hajtásnak nincs köze egymáshoz, elleszek én a maradék hajtással is.
Válasz csalabek #1912. hozzászólásáraSőt kar is kevesebb van jobbról!
Válasz Relsaca #1901. hozzászólásáraVáltozó a kapcsolókarok kivitelezése is. Az én gépemen nincs ilyen tábla, sőt a karok megoldása is más.
Válasz csalabek #1910. hozzászólásárabocsánat, az imént nem a balos, a jobbost akartam írni!!
Ötletem van! Talán megoldható, a balos ablakot (ideiglenesen)leszedve, működés közben meggyőződni, hogy megcsúszik a szerkezet, s ennek következtében nem adja tovább a hajtást.
és még 1 fotó a szerkezetről, ám a váltó másik oldaláról.Ezen a h.szivattyú a helyén van (fent) s alatta helyezkedik el az említett kuplung szerkezet.
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraMég senki nem írta le, mutatta meg konkrétan, a 2-hengeres és a 4-hengeres közötti különbséget. Gondolok itt az erősebb fogaskerekek, vagy egyéb jelekre. Az RS a hengerek számától függetlenül is sok változatban létezik, így a tulajdonosok helyzete nem egyszerű. Mégis bízom abban, segíthetek a fotókkal, amit a kéthengeres gép alkatrészeiről készítettem. Az első fotót a hidraulika szivattyú kiszedését követően készítettem az elém táruló látványról, a másikon pedig még a lamellák is felfedezhetők. (talán ez az amiről szó van )
Válasz Relsaca #1906. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet.Valószínű megprobálok megbarátkozni a maradék gardán hajtással
Válasz kisfröcs #1905. hozzászólásáraA sebességfüggő hajtásnál van benne egy kuplung ott kellene szétnézni. A legelső képen amin a kapcsoló karok látszanak van egy drót nekem azzal van lekötve a kardánkuplung kapcsolókarja mert ha csak egy kicsit is elmozdul leáll a hajtás. Ez egy olajban futó lamellás kuplung, sajnos csak a váltó teljes szétszedésével lehet hozzáférni, és még nem volt lelki erőm hozzáfogni, meg az alkatrészek cseréje is erősen kérdéses. Mert pótalkatrészt már csak használtan lehet beszerezni.
Sziasztok. Fiuk ha már a gardán kihajtás a téma, szeretnék én is tanácsot kérni mert e részen igazán nem vagyok otthon.A fordulat két állású van egy sebesség függő amit én nagyon megszoktam és a fix fordulat ami működik tökéletesen. A megszokottat bekapcsolom 20-m után lelassul és meg áll, ki majd újból bekapcsolom elindul 50-m és ugyanaz ismétlődik.Ha nem tragikus a dolog és nem bonyolult télen megbütykölném. RS-09 T-124 4-hengeres trakeszrol van szó. Jó volna tudnom hogy milyen problémával kell megküzdenem.
Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraEgyébként nekem ez a tábla gyárilag fel van szegecselve a kormányoszlopra a kapcsoló karok alá, vagy inkább mögé.
Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraUpsz az egyik képet sikerült ötször föltenni.
Válasz GSA #1890. hozzászólásáraIgen egy forgatórugó van belül olyan mint az ajtókilincseken az mozgatja a kapcsoló kart.
Válasz nagy0szilard #1900. hozzászólásáraItt vannak a TLT kapcsolókarok állásai.
Válasz csalabek #1898. hozzászólásáraAz első kihajtás tökéletesen működik!
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy az RS56-2 trakeszon van-e difizár?
Válasz nagy0szilard #1896. hozzászólásáraHogyan törhet el valami úgy, hogy nem csattog, kattog semmi? Gondolom előre kihajt, mert ezt ellenőrizted. Ugye? Azok a kapcsolókarok nehézkesen mozognak, ez a tapasztalatom. Az alsó kapcsolja a hátsó kihajtást.
Válasz Gubovica Gusztáv #1895. hozzászólásáraSzerintem: ha a bütykös-tengely fogaskereke és a főtengely fogaskereke kapcsolatát (lásd a mellékelt fotón)nem módosítottad, akkor nyugodt lehetsz, menni fog. Ellenőrizd a szelephézagot ismét. Aggodalmam: dugattyú-résméretet ellenőrizted?
ez: 035-0,45mm kell legyen.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a váltó nem hajt ki a hátsó kardánra. Levettem az alját és a tejét is a váltónak látszólak minden rendben, esetleg a léptetővillával lehet gond? illetve ha törött valami mennyire lehet hozzá alkatrész szerezni??
A hajtókarok ki lettek fúzve a 2 hengeres motoron.
Ami óta összeraktam be sem indul a motor, csak fústöl.
Kérdésem, hogy közben forgattam a főtengelyt, így el
tud állítódni a vezérlés?
A vezérléshez nem lett nyűlva,csak a hajtókarok lettek megbontva.
Válasz torako #1893. hozzászólásáraHideg motornál a szívó és kipufogó szelepnél is 0.25 mm.
Sziasztok!
Információt szeretnék kérni, hogy 1962-es kéthengeres motornál milyen a helyes szelephézag beállítási érték?
Illetve ugyanehhez a típushoz keresek szerelési útmutatót további javításhoz.
Minden segítséget nagyon köszönök!
Válasz GSA #1890. hozzászólásáraEz a régi kisfülkés 50-es féklámpa kapcsolója!A nagyfülkését is be lehet oda építeni,egy pedálhoz kötött húzó rugóval..Vagy akár egy Zsiguli féklámpa kapcsolót!
Válasz GSA #1841. hozzászólásáraSenkinek nem kallódik ilyesmi?
Válasz Relsaca #1857. hozzászólásáraKösz! Ilyen kapcsolót még sosem láttam. Elforogva kapcsol?
Válasz Myrrdin #1888. hozzászólásáraKitudja milyen az a munkahenger ami nem működik!Vajon kézzel üresen működik?
Válasz medikus #1887. hozzászólásáraremélem a munkahengerszár nem görbült el. és a karmantyú is teszi a dolgát
Válasz kisromoda #1884. hozzászólásáraEgyik munkahenger szorul biztosan.Tegyél súlyt rá,akkor majd egyformán emel!
Válasz medikus #1882. hozzászólásáraA szűrőt szétszedtem, kipucoltam.
Amikor megtorpan, akkor leáll az egyik henger és kis alapgáz után magától beindul és akkor már hóz rendesen több kevesebb ideig.
Válasz kisromoda #1884. hozzászólásárakösd le azt a munkahengert ami most emel, és kösd csak arra a tömlőket amelyik nem emel. és akkor majd kiderül.
Válasz medikus #1881. hozzászólásáraIgen,egyik oldalt emeli másikat meg se mozditja.
Válasz medikus #1881. hozzászólásáraIgen,egyik oldalt emeli másikat meg se mozditja.
Válasz Gubovica Gusztáv #1880. hozzászólásáraA gázolajszűrő nincs eldugulva?
Válasz kisromoda #1879. hozzászólására Tegyél rá súlyt!Akkor is félre emel?
Szép napot !
Próbálgatom a gépet.
Az a gondom, hogy 2/4-ben
menet közben megtorpan,ha
nem nyomom ki a kuplungot és
veszem vissza a gázt le is áll.
Kicsit várok míg újra erőre kap
és megint kezd pörögni a motor és elindul. van amikor hosszabb utat tudok megtenni, de van, hogy csak néhány métert.A szelepek és a porlasztók be vannak állítva.
A másik, hogy csikorog a kormányrudazat a gerendelyben
középtájon és ott nem tudok hozzáférni. A traktor széthüzása nélkül hogyan lehetne a nyikorgást megszüntetni?
Az osztotol hátra megy a csö,oda van rakva egy T-elágazás és onanntol jobbra balra a munkahengerekbe,elvileg igy egyszerre kellene mennie mind kettönek