Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A kérdésem arra vonatkozott hogy az adat javítási könyvből származik-e, és nem csak hallomásból vagy tapasztalatból. A 90 hengerátméröre azért írtam mert az első motorok 85mm-es hengerátmérövel jöttek ki,de engem 90-és adatai éérdekelne. Az emailcimem kcsabi25@freemail.hu ja és sajnos semmilyen javítási könyvem nincs. Elöre is köszönöm.
Nem oly régen tettem szert egy 4 hengeres csodára. Eddig simán indult, most nehezen és a jobb oldali kipufogó kékes füstöt ereget, bőven.
Tippetek van??
És nagyon megköszönnék én is egy gépkönyvet, legyen bármilyen nyelven.
Lengyel gépkönyvből olvastam ki az adatot.
Ha az adatot tartalmazó oldal kell, az egyszerű és gyors megoldás . .persze tudom küldeni.
Ezt a mondatod hogy értsem:Javítási könyvböl 90-és hengerátmerőre?
( AZ én kérdésem: van magyar nyelvű javítási kézikönyved? ( persze tudom nem logikus, hiszen akkor megvolna minden adat róla. )
nekem mikor megvettük rs-t egy szaki azt mondta hogy úgy kell váltani hogy markold meg erősen és lökd finoman. nálam a kopás miatt szinte körbe lehetett forgatni váltókart. ezért a kopást felhegesztettük a kar végén. ezzel megszűnt az a hiba is hogy a sebességek összekeveredtek néha mert a váltó vége ki tudott lépni kulisszából. az irányváltónál is ez a jelenség volt tapasztalható.
Igazándiból azt megtaláltam, csak magát a két csoportot nem értem . (Eddig semmiféle közöm nem volt rs-hez, fater meg papám ment velük kb 25-30 éve.. de neki is megkoptak az emlékei)... Valahogy úgy van az egyes csoport, hogy lent is tudom 1-2-3-4 be rakni, a kettes csoport pedig ugyanez csak fent? Lehet egyértelműbb, ha nem így teng-leng a váltókar, de ezek eléggé szabadon élnek még :).
szia!
A 459-es hozzászólásnál van a sebességek +képek.
Elméletileg nem szabadna lötyögnie,ezek szerint kikopott de helyre lehet hozni.
A porlasztókat nézesd meg és állíttasd be mind a kettőt,140-150 at nak kell lennie.
Sok sikert a géphez
Pár év sóvárgás után sikerült beszerezni saját rs-09-emet. Remélhetőleg annyira fog tetszeni később is, ahogy elképzelem :D... Egy 2 hengeresről van szó.
Most kezdődik a felújítása és lenne pár kérdésem, amiben esetleg tudtok/tudnak segíteni.
Magyar gépkönyvet, "használati utasítást" tudok valahonnan letölteni, esetleg tudna valaki küldeni?
Sebességfokozatok hogy vannak? látom a kar végén, de nem igazán értem:).. eddig a legbonyolultabb váltó a platós aroé volt, amivel találkoztam, ez kicsit bonyolultabbnak tűnik.
Szintén váltóval kapcsolatos kérdés: mennyire "lötyögnek" a karok? Alapból sem állnak túl stabilan, vagy ez már a kopás miatt lehet?
Alkatrészeket hol tudok beszerezni hozzá, esetleg webshop jellegű dolog van?
A motorja: könnyen indul (könnyebben, mint a dízeles személyautóm :D), viszont (hátulról nézve) a jobb oldali kipufogó (henger) elég nagy, fehér füstöt áraszt. Előző tulaj szerint porlasztó gondja lehet (amit szétszedés nélkül látok, hogy ott csöpög is az üzemanyag), túl sok anyagot kap és nem porlaszt rendesen??? Ez lehetséges?
Válasz #1521. hozzászólásra
Helló! Köszönön az ininformációkat! A károstér az gyári adat? Javítási könyvböl 90-és hengerátméröre? El tudnád küldeni ezt a részt ha adók emailcimet? Előre is köszönöm!
Szeretnék élőben is látni egyet nem csak képen. meg ha lehet szerezni akkor inkább eredetit próbálok. nem tudom hogy az én RS-mről nem hiányzik-e valami más is alulról mert még van pár csavar ami csak "úgy lóg" a levegőbe amire valamit valamikor biztosan terveztek. ezeket a találós kérdéseket szeretném megfejteni sorban.
Válasz #1459. hozzászólásra
Mert elég régi a hsz-ed lehet h már válaszoltak rá?
Én egy kéthengeres RS-09 motorra ismertem rá a fotón. A gép amit hajt (szarv, kerekek, stb. ) nem ismert számomra.
Válasz #1489. hozzászólásra
Adatok a katalógusokból:
kéthengeres csúcssebessége: 14,86 km/óra
négyhengeresé: 18,00 km/óra
mindkét váltó II. csoport 4. sebesség fokozatában
Válasz #1489. hozzászólásra
Adatok a katalógusokból:
kéthengeres csúcssebessége: 14,86 km/óra
négyhengeresé: 18,00 km/óra
mindkét váltó II. csoport 4. sebesség fokozatában
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az Rs-mről szeretném levenni a sonkákat, levettem a csavarokat egy keveset lentebb jött de onnan se fel se le. Ütni meg nem szeretném. Van rá valamilyen trükk?
VENNÉK 4 hengeres RS09-hez jobb oldali kipufogó leömlő csonkot! Párban is érdekel, vagy akár kipufogókkal együtt is megvenném!
Tel: 30/23-öt8-három43
Így néz ki:
RS-09-hez keresek javítási könyvet. Létezik ilyen magyarul? Németül meg lehet venni ebay-en ("Reparaturhandbuch") de azzal sokra nem mennék. Valaki látott már ebből magyart, érdemes keresnem?
Szia! meglehet rá kérni ha még nem volt piros rendszámmal forgalomba helyezve. Amit mi vettünk azon az volt. RS önjáró eszközhordozó kategóriába volt. KPM-nél kell érdeklődni mert elején oda kell vinni első műszakira.
Nem kell szétszedned de hátha van valakinek elfekvőbe.A földem 2 kilométerrel van és igen sokáig tart még kiérek,mert a munkám véget csak esténként tudok kimenni.
Szai!
Igen tudom,de jó lenne még egy 5km/h rátenni.valahol olvastam hogy a 78 utáni rs sonkába más a fogaskerék mérete,nekem van egy újabb sonkám majd megszámolom a fogak számát.a régebbi 2 hengeresét kéne megtudnom.az én rsemet nem akaraom azért szétszedni
3437 hozzászólás
Válasz #1530. hozzászólásra
A kérdésem arra vonatkozott hogy az adat javítási könyvből származik-e, és nem csak hallomásból vagy tapasztalatból. A 90 hengerátméröre azért írtam mert az első motorok 85mm-es hengerátmérövel jöttek ki,de engem 90-és adatai éérdekelne. Az emailcimem kcsabi25@freemail.hu ja és sajnos semmilyen javítási könyvem nincs. Elöre is köszönöm.
Válasz #953. hozzászólásra
Szia,
El tudnád külden?
imre.bondor@freemailhu címre várhatom?
Köszönöm
Válasz #1528. hozzászólásra
Sziasztok!
Nem oly régen tettem szert egy 4 hengeres csodára. Eddig simán indult, most nehezen és a jobb oldali kipufogó kékes füstöt ereget, bőven.
Tippetek van??
És nagyon megköszönnék én is egy gépkönyvet, legyen bármilyen nyelven.
imre.bondor@freemail.hu- címre el tudnád küldeni?
Köszi,
Válasz #1533. hozzászólásra
Azt kell is szokni rendesen de mióta fel lett hegesztve azóta lényegesen egyszerűbb.
Válasz #1527. hozzászólásra
Köszi!
Most nálam is körbeforog..lötyög..., tehát lesz ezzel is mit csinálni. Közben megmutatta egy traktorhoz értő rokon a váltást is. Még szokom :D
Válasz #1531. hozzászólásra
Sajnos amit te keresel azt én is szívesen fogadnám :-)
magyar nyelvű javítási kézikönyvet magam is örömmel fogadok!
Válasz #1522. hozzászólásra
Lengyel gépkönyvből olvastam ki az adatot.
Ha az adatot tartalmazó oldal kell, az egyszerű és gyors megoldás . .persze tudom küldeni.
Ezt a mondatod hogy értsem:Javítási könyvböl 90-és hengerátmerőre?
( AZ én kérdésem: van magyar nyelvű javítási kézikönyved? ( persze tudom nem logikus, hiszen akkor megvolna minden adat róla. )
Válasz #1528. hozzászólásra
Sziasztok,
nekem is el tudnátok küldeni a gépkönyvet?
Előre is köszönöm.
Üdv
Válasz #1524. hozzászólásra
gépkönyvet este tudok neked küldeni emailben.
Válasz #1526. hozzászólásra
nekem mikor megvettük rs-t egy szaki azt mondta hogy úgy kell váltani hogy markold meg erősen és lökd finoman. nálam a kopás miatt szinte körbe lehetett forgatni váltókart. ezért a kopást felhegesztettük a kar végén. ezzel megszűnt az a hiba is hogy a sebességek összekeveredtek néha mert a váltó vége ki tudott lépni kulisszából. az irányváltónál is ez a jelenség volt tapasztalható.
Válasz #1525. hozzászólásra
Köszönöm!
Igazándiból azt megtaláltam, csak magát a két csoportot nem értem . (Eddig semmiféle közöm nem volt rs-hez, fater meg papám ment velük kb 25-30 éve.. de neki is megkoptak az emlékei)... Valahogy úgy van az egyes csoport, hogy lent is tudom 1-2-3-4 be rakni, a kettes csoport pedig ugyanez csak fent? Lehet egyértelműbb, ha nem így teng-leng a váltókar, de ezek eléggé szabadon élnek még :).
Válasz #1524. hozzászólásra
szia!
A 459-es hozzászólásnál van a sebességek +képek.
Elméletileg nem szabadna lötyögnie,ezek szerint kikopott de helyre lehet hozni.
A porlasztókat nézesd meg és állíttasd be mind a kettőt,140-150 at nak kell lennie.
Sok sikert a géphez
Üdv mindenkinek!
Pár év sóvárgás után sikerült beszerezni saját rs-09-emet. Remélhetőleg annyira fog tetszeni később is, ahogy elképzelem :D... Egy 2 hengeresről van szó.
Most kezdődik a felújítása és lenne pár kérdésem, amiben esetleg tudtok/tudnak segíteni.
Magyar gépkönyvet, "használati utasítást" tudok valahonnan letölteni, esetleg tudna valaki küldeni?
Sebességfokozatok hogy vannak? látom a kar végén, de nem igazán értem:).. eddig a legbonyolultabb váltó a platós aroé volt, amivel találkoztam, ez kicsit bonyolultabbnak tűnik.
Szintén váltóval kapcsolatos kérdés: mennyire "lötyögnek" a karok? Alapból sem állnak túl stabilan, vagy ez már a kopás miatt lehet?
Alkatrészeket hol tudok beszerezni hozzá, esetleg webshop jellegű dolog van?
A motorja: könnyen indul (könnyebben, mint a dízeles személyautóm :D), viszont (hátulról nézve) a jobb oldali kipufogó (henger) elég nagy, fehér füstöt áraszt. Előző tulaj szerint porlasztó gondja lehet (amit szétszedés nélkül látok, hogy ott csöpög is az üzemanyag), túl sok anyagot kap és nem porlaszt rendesen??? Ez lehetséges?
Köszönöm a segítséget!
Helló!
A váltónál nyeles illetve csőtengely közötti szimeringet hogy tudom kicserélni? Remélem nem kell szétborítani a váltót.
Válasz #1521. hozzászólásra
Helló! Köszönön az ininformációkat! A károstér az gyári adat? Javítási könyvböl 90-és hengerátméröre? El tudnád küldeni ezt a részt ha adók emailcimet? Előre is köszönöm!
Válasz #1467. hozzászólásra
Alig 0,35-0,45 mm
alig fél mm hatalmas :)
Válasz #1016. hozzászólásra
ez a kupac megvan még?
Persze csak a gép érdekel :)
és a nyíláson (oldalról)bekandikálva ez látható:
Válasz #1449. hozzászólásra
és mit szeretnél róla tudni?
A mellékelt képen a jobb felső nyíláson át látható.
Válasz #1512. hozzászólásra
Szeretnék élőben is látni egyet nem csak képen. meg ha lehet szerezni akkor inkább eredetit próbálok. nem tudom hogy az én RS-mről nem hiányzik-e valami más is alulról mert még van pár csavar ami csak "úgy lóg" a levegőbe amire valamit valamikor biztosan terveztek. ezeket a találós kérdéseket szeretném megfejteni sorban.
Válasz #1455. hozzászólásra
Hogy néz ki?
Íme:
Válasz #1459. hozzászólásra
Mert elég régi a hsz-ed lehet h már válaszoltak rá?
Én egy kéthengeres RS-09 motorra ismertem rá a fotón. A gép amit hajt (szarv, kerekek, stb. ) nem ismert számomra.
Válasz #1489. hozzászólásra
Adatok a katalógusokból:
kéthengeres csúcssebessége: 14,86 km/óra
négyhengeresé: 18,00 km/óra
mindkét váltó II. csoport 4. sebesség fokozatában
Válasz #1489. hozzászólásra
Adatok a katalógusokból:
kéthengeres csúcssebessége: 14,86 km/óra
négyhengeresé: 18,00 km/óra
mindkét váltó II. csoport 4. sebesség fokozatában
Válasz #1511. hozzászólásra
Miért nem csinálsz? Látom régóta keresed!
Válasz #1506. hozzászólásra
Szia! hátsó kardán hószabitó az érdekelne ha esetleg van nálad.
Válasz #1504. hozzászólásra
megnéztem sajnos nincs ez a rész meg.
Szép estét!
Csináltam egy homlokrakodót,ma megvolt a próba és birta igaz még csak 90%os
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az Rs-mről szeretném levenni a sonkákat, levettem a csavarokat egy keveset lentebb jött de onnan se fel se le. Ütni meg nem szeretném. Van rá valamilyen trükk?
Üdv minden Rs 09 rajongónak.
Érdekelne-e valakit komplett váltó,vég lehajtások,gerenda,kormánymű, hibás 2 hengeres motor.
Válaszokat szívélyesen várom.
Válasz #1504. hozzászólásra
Szia! hétvégén megnézem lehet hogy van nekem egy bontott 4 hengeresből.
VENNÉK 4 hengeres RS09-hez jobb oldali kipufogó leömlő csonkot! Párban is érdekel, vagy akár kipufogókkal együtt is megvenném!
Tel: 30/23-öt8-három43
Így néz ki:
Köszönöm!
Sajnos nem sikerült odajutnom, hogy foglalkozzak vele. De remélhetőleg holnap eljutok boltba legalább.
Válasz #1501. hozzászólásra
A könyv szerint 22x35 22x30. két méretet ír(lehet hogy 2 van benne).
a csőtengelyé 50x80
Köszönöm a segítséget!
Olyan kérdésem lenne, hogy a nyelestengelynél mekkora szimering van?
Tisztelt Fórumtársak!
RS-09-hez keresek javítási könyvet. Létezik ilyen magyarul? Németül meg lehet venni ebay-en ("Reparaturhandbuch") de azzal sokra nem mennék. Valaki látott már ebből magyart, érdemes keresnem?
Köszönöm előre is ha valaki válaszol. :)
József
Válasz #1497. hozzászólásra
http://bolthely.hu/agroapro/Rendszam_kistraktorra
itt sok mindent megtudhatsz.
Válasz #1497. hozzászólásra
Szia! meglehet rá kérni ha még nem volt piros rendszámmal forgalomba helyezve. Amit mi vettünk azon az volt. RS önjáró eszközhordozó kategóriába volt. KPM-nél kell érdeklődni mert elején oda kell vinni első műszakira.
Üdvözlet mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne, hogy a zöld rendszámot meg lehet igényelni rs-re? Milyen papírokat kellene hozzá szereznem?
Válasz #1495. hozzászólásra
Az lesz,ugy is mennem kel hozzá legfeljebb majd jól lecsesz a hülye kérdéseimért
Miért nem kérdezed Misi bácsit!
Válasz #1493. hozzászólásra
Nem kell szétszedned de hátha van valakinek elfekvőbe.A földem 2 kilométerrel van és igen sokáig tart még kiérek,mert a munkám véget csak esténként tudok kimenni.
Válasz #1492. hozzászólásra
Akkor én szedjem szét?
szerencsére nem volt rá szükség hogy szétszedjem. de mire szeretnéd használni azt a plusz 5km/h?
Válasz #1490. hozzászólásra
Szai!
Igen tudom,de jó lenne még egy 5km/h rátenni.valahol olvastam hogy a 78 utáni rs sonkába más a fogaskerék mérete,nekem van egy újabb sonkám majd megszámolom a fogak számát.a régebbi 2 hengeresét kéne megtudnom.az én rsemet nem akaraom azért szétszedni
Üdvözlet minden RS traktor szakértőnek.
Tudna-e valaki fotót/kat mellékelni a részemre,a gyorsító fogaskerékről.
coli202@freemail.hu
Választ köszöntem.
Szép napot.
Válasz #1489. hozzászólásra
Szia!
RS nem egy versenygép legyen is szó bármelyik típusáról. neki az előnye nem abban volt. hanem a variálhatósága és az eszközök amiket tud kezelni.
Üdv!
Lenne egy kérdésem,ugy halottam hogy a 4 hengeres rs gyorsabb mint a 2 hengeres.2 hengeres 16Km/h. a 4hengeres 19Km/h
Üdv.
Az alvázszám a következő helyen található.
Gerenda és a váltó illesztésénél felül. A gerendán-festéket le kell drótkefézni.
Ha esetleg plató van rajta akkor nem fogja megtalálni.