Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR411.35 FtUSD391.7 FtCHF441.7 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz tiboca69 #19873. hozzászólásáraFelraktam a képet amin látod a keresőt itt a fórumon,beírod amit keresel és 99% kapsz választ. Ezek a dolgok 100 x le vannak írva! Csak kicsit vissza kell keresni !És ha beleolvasnál a topikba még jól megismernéd a gépedet is !!!!!!!!!!!!!
hidraulika tartályt elvileg felfedezted, fülke alatt hátulról megtalálod, tetején a beöntővel. annak a környékén van egy nívó pálca is, ha esetleg nem találnád kb. 5 centi híjján feltöltöd és a t-25 vidám.
Hidraulika..
Azt olvastam valahol, hogy van egy nívó-szint elellenőrző ablak. Hol található? Honnan tudhatom mennyire kell utánatöltenem az olajat?
Adagoló...
Van valakinek egy "rajza", képe, hogy melyik csavar mire jó?
Amiről azt hittem hogy az olaj beöntő az (sztem) nem annak bizonyult... :(
Viszont van egy "csomó" plombált csavar rajta...
Válasz kzotyi89 #19867. hozzászólásáraA reteszelőnek nincs rugója, azt egy villa mozgatja belül. A váltó jobb oldalán felül van két kis kar amit egy állítható rudazat köt össze. Azt a rudazatot ha jól emlékszem akkor nyújtani kell addig míg teljessen kinyomott kuplungnál könnyedén be tudod rakni sebességbe. Ha a kuplunott visszahúzó rugó hiányzik vagy gyenge és a pedál nem jön fel teljessen akkor is a reteszelő nem teljessen zár és erölködésnél kidobhatja.
Válasz kzotyi89 #19867. hozzászólásáraIgen ,lehet a rugó is gyenge ,fáradt. Kell a rugó fölé esztergálni kb 5mm vastag hézagolót,és úgy összerakni.Vagy lehet a golyó fészke is kopott. Meg kell próbálni,szépen sorjában haladva.Végére sikerül !
Válasz kzotyi89 #19867. hozzászólásáraIgen ,lehet a rugó is gyenge ,fáradt. Kell a rugó fölé esztergálni kb 5mm vastag hézagolót,és úgy összerakni.Vagy lehet a golyó fészke is kopott. Meg kell próbálni,szépen sorjában haladva.Végére sikerül !
Válasz Sánta Olivér #19866. hozzászólásáraAttól függ mire fogod használni. Az MTZ egyértelműen erősebb,minimális alakítás kell a felfogatásához.Ha rajtam múlna akkor MTZ.
Üdv.a gondom még mindig az lenne ha a váltóm szántásnál v nagyobb terhelésnél kidobja a sebességet.megbontottuk a fogaskerekek csapágyak épek mi lehet még a gond?a reteszelő rugót kézzel összébb lehet nyomni?
Komolyra fordítva a szót...
Akkor bármely' autó generátor jobban teljesít... Egy átlagos generátor 60 ampert is le tud adni. Kevés azok száma amik az 50A-nél kevesebbet tudnak...
Válasz tiboca69 #19861. hozzászólásáraLétezik 400W-os kivitel is...
A régifajták döntően gerjesztő tekercsesek kefe nélküli kivitelben..egyszerűek mint a faék..
Válasz stefi69 #19856. hozzászólására1997-es de 10 éve áll, csupa pókháló az egész, most állok neki a felélesztésének. Úgy második tulaj, hogy az első (közeli ismerős) újan vette, szőlőt művelt 600 órán át. Aztán nőtt a szőlő, volt gépbeszerzésre pályázat (meg pénz...) ezért lecserélték, baráti áron kaptuk meg (az eladott T-25 áráért). 3 holdon használta apám de csak pár évig, most 720 óra van benne.
Így néz ki szegénykém:
Válasz M.zsolt #19857. hozzászólásáraaz adagoló alján van egy kis csavar, azon keresztül le kell engedni az olajat, majd a fenti nagy csavart leveszed és feltöltöd 1 dl motorolajjal és ha az adagoló nincs elhasználódva akkor 40-50 üzemórát gond nélkül elmegy, de célszerű 40 üzemóránként cserélni és akkor nem lesz gond.
Szevasztok! Esetleg nem tud valaki egy adagolóst t-25höz? Vagy valaki ért hozzá? Vagy érdemes egyáltalán javítani az adagolóját? Az adagoló tetején van egy csavar aminek van egy talpa ami két csavarral van lefogatva és ott nyomja a gázolajat. Elnézést ha tudatlan vagyok de most vásárolom a gépet és nemakarom így elhozni hogy ömlik a gázolaj. Elöre is köszönöm ha valaki segít! Utóirat,köradagolós 89es évjárat.
Válasz stefi69 #19854. hozzászólásáraFelőlem aztán lehet tákolás is. Mindenesetre nekem nem szimpatikus ha a belső burkolaton vagy akár az ajtó élén lyukak tátonganak (tudom, tudom, minden lyukat be lehet tömni/hegeszteni szakszerűen, nem lehetetlen újrakárpitozni sem, de inkább több mint kevesebb, aránytalan ráfordítással járna). Van aki megoldja egy gumipókkal és van aki nem, nincs ezzel gond, nem vagyunk egyformák.
Válasz stefi69 #19852. hozzászólásáraAzzal nincs baj, meg fogom oldani. Csak első körben szeretném 'gányolás' nélkül... és az eddig megkérdezett boltok válaszaiból úgy tűnt, hogy nem én vagyok az első (és az utolsó) érdeklődő :-)
Az akkumulátor kapacitása : 90Ah (a régi T-25 könyvben még 2db 6V 150Ah volt)
Az emelőkarok teherbírása (csak T30A-80-nál!) : 1000kg. Ez meglepő. Bár az emelőkarok sem olyanok mint a 25-ösön (legalábbis az enyémen, ennek gyárilag fekete a blokkja, viszonylag fiatal).
Nem tudja valaki véletlenül, hogy az ajtózár kiváltható-e MTZ-vel (pl a kisfülkésével) ? Minden nagyobb kereskedőt kérdeztem már, sehol nem lehet kapni.
Válasz krumplivirág #19838. hozzászólásárag
Az adagoló házát öntsd fel gázolajjal és menj vele egy darabig. Ha már kezd kisimulni az alapjárat akkor enged le és tegyél bele motorolajat. Felönteni a tetején tudod, a nivócsavar pedig az oldalán van.
Válasz krumplivirág #19838. hozzászólásáraEz attól is függ, kinek mi az alapjárat. A Vlagyi könyve szerint 800-as fordulaton stabilan kell járnia a motornak. Ha jó az adagoló 500-600 fordulaton is stabilan kéne járnia melegen saját tapasztalataim szerint.
Válasz papp.janos #19731. hozzászólásáraÉn rakkram fel HYDOSILA elosztó tömböt. Arra figylej, hogy a csőcsatlakozások alatt tisztítsd le a festéket, mert az enyémen nagyon rossz minőségű az áteresztő fej alatti felfekvő felület és tömítetlenségi problémák jelentkeztek. Üdv. Béla
Válasz krumplivirág #19843. hozzászólásáraA difizár rudazata a padlólemeznél lévő megoldásnál szokott berohadni ha nem használják. Ha nincs töltés, akkor először a "minőségi" orosz csatlakozókat érdemes megmozgatni a műszerfalban, majd átnézni minden egyéb a generátorhoz kapcsolódó kábelt a gépen. A kihajtásnak csak pedig csak ki- és bekapcsolt állása van, de ez a határolón is látszik a fülkében. És sok örömet a géphez
Válasz krumplivirág #19844. hozzászólásáranincsen három igazi állása.
csak teljesen elöl, meg teljesen hátul.
közte a rudazat kopása miatt nekem is úgy tűnt mintha lenne valami, de nincsen semmi az égvilágon.
Köszönöm a gyors választ.
A difizárral mi lehet? Be tud rohadni a rudazat? A váltó teteje tele volt sárral. Nem az a baj hogy nem akar összeakadni, egyszerűen nem is mozdul a pedál.
Válasz krumplivirág #19839. hozzászólásáraÖssze van rohadva, de nagyon durván. A trepni alatt van difizárnak egy forgáspontja (kétkarú emelő) na annak a csapja van úgy összerohadva, hogy én csak flexel tudtam kiszabadítani.
Válasz krumplivirág #19838. hozzászólásáraregulátor hiba, legjobb megoldás adoptálni rá egy mtz adagolót.
a kormány kenyérszervós, könyebben megy zsíroskenyérrel, vagy.. mozgás közben.
a váltó elöl bal oldalon és jobb oldalon terepváltó, mindegyik nehezen veszi ameddig meg nem szokod hogyan kell váltani, onnantól nincsen ilyen gond vele. tanulni kell :D
a kardán kapcsoló úgy működik ahogy mondod, kuplungolsz, áthúzod a kart, és felengeded a kuplungot. nincsen egyébb állása, vagy hajt vagy nem.
töltés, érdemes egy autó generátor nézni rá bontottan, nem nagy ügy. bármié jó szinte.
kardáncsonkot lehet venni nem drágáért, meg csapágyat, onnantól nem üt.
árát én nemtudom behatárolni, a kérdés mindíg az neked mennyit ér.
T25 traktor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni. A hétvégén megnéztem egy ilyen traktort a motorja könnyen indult, de alapjárat környéki stabil fordulatszámot nem lehetett beállítani a kézigázzal. Kicsit magasabb fordulaton normálisan működött. Ez adagoló hiba???
Az olajnyomás 3-4 között ugrált a kormány nagyon nehéz álló helyzetben nem is lehet forgatni. A sebesség váltót előre balra csak úgy bírtam sebességbe rakni, hogy a tenyeremmel belevertem. Ez ilyen nehezen működik ??? A kardán kihajtás kapcsolója hogy működik?? Itt csak a leghátsó állásban forgott a kihajtás . Ha előre toltam nem csinált semmit és középen sem. Töltés nem volt a kardánkihajtás üt. Ezeknek a hibáknak kijavítása kb. mennyibe kerülés egy ilyen traktor mennyi ér? Műszaki van papírok rendezettek hátsógumi jó, első gumi nem rá való kopott, levegő rendszer nincs, irányváltós .
Segítségeteket várom , előre is köszönöm.
Üdv. Krumplivirág
Válasz dávidka234567 #19835. hozzászólásáraLehet, hogy nem teljessen vízszintessen állt a traktor és kicsit bukott előre. Akkor biztos nem megy bele a 12 liter. Ha kicsit hanyatt áll akkor meg még ennél több is belemegy de nem érdemes mert akkor hamarabb kifolyik a féktoknál és ha allul nem jó a szuszogó benne akkor egy idő után fék se lesz.
Válasz dávidka234567 #19835. hozzászólásárahirtelen nem emlékszem de mintha ennek is úgy lenne hogy egy beöntő van, és elöször a váltó telik fel, aztán folyik szépen hátra közben a differenciálműhöz, ha rendes vastag hajtómű olaj volt és gyorsba beletöltötted akkor csak szivatott, nem volt még tele, csak még nem ért hátra a cucc.
Válasz tiboca69 #19827. hozzászólására2-3 liter az semmi.
elfolyt ezek szerint, igen.
sajnos.
de félni nem kell, ezek a berendezések meglehetősen toleránsak.
jóval igénytelenebb még az mtz nél is.
Válasz tiboca69 #19826. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú mögött van, a váltó jobb első sarkában. 32 v. 36-os kulcs kell hozzá és ha kitekered akkor kb. 5 cm-es nyílásod lesz.
25322 hozzászólás
Válasz tiboca69 #19873. hozzászólásáraFelraktam a képet amin látod a keresőt itt a fórumon,beírod amit keresel és 99% kapsz választ. Ezek a dolgok 100 x le vannak írva! Csak kicsit vissza kell keresni !És ha beleolvasnál a topikba még jól megismernéd a gépedet is !!!!!!!!!!!!!
Válasz Sánta Olivér #19875. hozzászólásáraA legolcsóbb is jó a T-25 höz.
Valamelyik a kettő közül jó lehet t25-höz? És mi külömbség?
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/1236/Kozepsovonorud_50_4605090.html
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/1376/Kozepsovonorud_50_4605090.html
Válasz tiboca69 #19873. hozzászólásáraamin plomba van azt ne bántsad.
képem sajnos nincsen róla :(
hidraulika tartályt elvileg felfedezted, fülke alatt hátulról megtalálod, tetején a beöntővel. annak a környékén van egy nívó pálca is, ha esetleg nem találnád kb. 5 centi híjján feltöltöd és a t-25 vidám.
Köszönöm a tanácsokat, jól jönnek...! :)
Váltómű olaj elintézve, 10 liter passzolt bele...
Hidraulika..
Azt olvastam valahol, hogy van egy nívó-szint elellenőrző ablak. Hol található? Honnan tudhatom mennyire kell utánatöltenem az olajat?
Adagoló...
Van valakinek egy "rajza", képe, hogy melyik csavar mire jó?
Amiről azt hittem hogy az olaj beöntő az (sztem) nem annak bizonyult... :(
Viszont van egy "csomó" plombált csavar rajta...
Köszi a segítséget...
Válasz Bubi_ #19862. hozzászólásáraA múltkor mértem 28-30 Amper megakasztotta,
igaz 80-ason volt.Ilyen ez a forgóerövonalvezetös szakma...
Válasz kzotyi89 #19867. hozzászólásáraA reteszelőnek nincs rugója, azt egy villa mozgatja belül. A váltó jobb oldalán felül van két kis kar amit egy állítható rudazat köt össze. Azt a rudazatot ha jól emlékszem akkor nyújtani kell addig míg teljessen kinyomott kuplungnál könnyedén be tudod rakni sebességbe. Ha a kuplunott visszahúzó rugó hiányzik vagy gyenge és a pedál nem jön fel teljessen akkor is a reteszelő nem teljessen zár és erölködésnél kidobhatja.
Válasz kzotyi89 #19867. hozzászólásáraIgen ,lehet a rugó is gyenge ,fáradt. Kell a rugó fölé esztergálni kb 5mm vastag hézagolót,és úgy összerakni.Vagy lehet a golyó fészke is kopott. Meg kell próbálni,szépen sorjában haladva.Végére sikerül !
Válasz kzotyi89 #19867. hozzászólásáraIgen ,lehet a rugó is gyenge ,fáradt. Kell a rugó fölé esztergálni kb 5mm vastag hézagolót,és úgy összerakni.Vagy lehet a golyó fészke is kopott. Meg kell próbálni,szépen sorjában haladva.Végére sikerül !
Válasz Sánta Olivér #19866. hozzászólásáraAttól függ mire fogod használni. Az MTZ egyértelműen erősebb,minimális alakítás kell a felfogatásához.Ha rajtam múlna akkor MTZ.
Üdv.a gondom még mindig az lenne ha a váltóm szántásnál v nagyobb terhelésnél kidobja a sebességet.megbontottuk a fogaskerekek csapágyak épek mi lehet még a gond?a reteszelő rugót kézzel összébb lehet nyomni?
Szeretném megkérdezni milyen középső vonórudat vegyek a habinál jó az is ami a t25-höz való vagy inkább valami erősebbet pl mtz-hez valót ?
Teljes, jó minőségű T-25 és T-30 alkatrész katalógus :
http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/vtz/
ami megoldotta az ajtózár kérdésemet is :-) a cikkszáma alapján egyezik a kisfülkés MTZ50-el.
Válasz Bubi_ #19862. hozzászólásáraKöszi szépen!
(a képletből kimaradt a fordulatszám-függőségi hányados... )
Komolyra fordítva a szót...
Akkor bármely' autó generátor jobban teljesít... Egy átlagos generátor 60 ampert is le tud adni. Kevés azok száma amik az 50A-nél kevesebbet tudnak...
Válasz tiboca69 #19861. hozzászólásáraLétezik 400W-os kivitel is...
A régifajták döntően gerjesztő tekercsesek kefe nélküli kivitelben..egyszerűek mint a faék..
Válasz tiboca69 #19861. hozzászólására700W=14V*xA
x=50
Szép estét!
Mit lehet tudni a T-25 originál generátoráról?
Hány ampert tud max. termelni?
.
Nagyon szuper itt olvasni a tanácsokat!
Köszönet! :)
Válasz Attikaa #19858. hozzászólásáraKöszönöm a tippet kipróbálom!
Válasz stefi69 #19856. hozzászólására1997-es de 10 éve áll, csupa pókháló az egész, most állok neki a felélesztésének. Úgy második tulaj, hogy az első (közeli ismerős) újan vette, szőlőt művelt 600 órán át. Aztán nőtt a szőlő, volt gépbeszerzésre pályázat (meg pénz...) ezért lecserélték, baráti áron kaptuk meg (az eladott T-25 áráért). 3 holdon használta apám de csak pár évig, most 720 óra van benne.
Így néz ki szegénykém:
Válasz M.zsolt #19857. hozzászólásáraaz adagoló alján van egy kis csavar, azon keresztül le kell engedni az olajat, majd a fenti nagy csavart leveszed és feltöltöd 1 dl motorolajjal és ha az adagoló nincs elhasználódva akkor 40-50 üzemórát gond nélkül elmegy, de célszerű 40 üzemóránként cserélni és akkor nem lesz gond.
Szevasztok! Esetleg nem tud valaki egy adagolóst t-25höz? Vagy valaki ért hozzá? Vagy érdemes egyáltalán javítani az adagolóját? Az adagoló tetején van egy csavar aminek van egy talpa ami két csavarral van lefogatva és ott nyomja a gázolajat. Elnézést ha tudatlan vagyok de most vásárolom a gépet és nemakarom így elhozni hogy ömlik a gázolaj. Elöre is köszönöm ha valaki segít! Utóirat,köradagolós 89es évjárat.
Válasz Bubi_ #19855. hozzászólásáraHányas évjáratú a géped,hogy fekete a motor ,első tulaja vagy ?
Válasz stefi69 #19854. hozzászólásáraFelőlem aztán lehet tákolás is. Mindenesetre nekem nem szimpatikus ha a belső burkolaton vagy akár az ajtó élén lyukak tátonganak (tudom, tudom, minden lyukat be lehet tömni/hegeszteni szakszerűen, nem lehetetlen újrakárpitozni sem, de inkább több mint kevesebb, aránytalan ráfordítással járna). Van aki megoldja egy gumipókkal és van aki nem, nincs ezzel gond, nem vagyunk egyformák.
Válasz Bubi_ #19853. hozzászólásáraA gányolás a munkafolyamat minősége,nem pedig,hogy esetleg nem a gyárival megegyező méretű alkatrész beépítése.
Válasz stefi69 #19852. hozzászólásáraAzzal nincs baj, meg fogom oldani. Csak első körben szeretném 'gányolás' nélkül... és az eddig megkérdezett boltok válaszaiból úgy tűnt, hogy nem én vagyok az első (és az utolsó) érdeklődő :-)
Két érdekesség a T30 orosz kezelési könyvéből
(újabbnak tűnik mint a 25-ösé)
Az akkumulátor kapacitása : 90Ah (a régi T-25 könyvben még 2db 6V 150Ah volt)
Az emelőkarok teherbírása (csak T30A-80-nál!) : 1000kg. Ez meglepő. Bár az emelőkarok sem olyanok mint a 25-ösön (legalábbis az enyémen, ennek gyárilag fekete a blokkja, viszonylag fiatal).
Válasz Bubi_ #19851. hozzászólásáraMinden megoldható ! Csak hozzáállás kérdése .
Sziasztok !
Nem tudja valaki véletlenül, hogy az ajtózár kiváltható-e MTZ-vel (pl a kisfülkésével) ? Minden nagyobb kereskedőt kérdeztem már, sehol nem lehet kapni.
Válasz krumplivirág #19838. hozzászólásárag
Az adagoló házát öntsd fel gázolajjal és menj vele egy darabig. Ha már kezd kisimulni az alapjárat akkor enged le és tegyél bele motorolajat. Felönteni a tetején tudod, a nivócsavar pedig az oldalán van.
Válasz krumplivirág #19838. hozzászólásáraEz attól is függ, kinek mi az alapjárat. A Vlagyi könyve szerint 800-as fordulaton stabilan kell járnia a motornak. Ha jó az adagoló 500-600 fordulaton is stabilan kéne járnia melegen saját tapasztalataim szerint.
Stefi írtam a T-16 oldalra átnéznél?
Válasz papp.janos #19731. hozzászólásáraÉn rakkram fel HYDOSILA elosztó tömböt. Arra figylej, hogy a csőcsatlakozások alatt tisztítsd le a festéket, mert az enyémen nagyon rossz minőségű az áteresztő fej alatti felfekvő felület és tömítetlenségi problémák jelentkeztek. Üdv. Béla
Válasz krumplivirág #19843. hozzászólásáraA difizár rudazata a padlólemeznél lévő megoldásnál szokott berohadni ha nem használják. Ha nincs töltés, akkor először a "minőségi" orosz csatlakozókat érdemes megmozgatni a műszerfalban, majd átnézni minden egyéb a generátorhoz kapcsolódó kábelt a gépen. A kihajtásnak csak pedig csak ki- és bekapcsolt állása van, de ez a határolón is látszik a fülkében. És sok örömet a géphez
Válasz krumplivirág #19844. hozzászólásáranincsen három igazi állása.
csak teljesen elöl, meg teljesen hátul.
közte a rudazat kopása miatt nekem is úgy tűnt mintha lenne valami, de nincsen semmi az égvilágon.
itt nincsennek nagy titkok, ez egy egyszerű gép.
Sokat segítenek a válaszok. Köszönöm.
Az érdekelne még, hogy a kihajtás kapcsolójának miért van három állása ha csak két funkció van. Hajt vagy nem hajt?
Üdv: krumplivirág
Köszönöm a gyors választ.
A difizárral mi lehet? Be tud rohadni a rudazat? A váltó teteje tele volt sárral. Nem az a baj hogy nem akar összeakadni, egyszerűen nem is mozdul a pedál.
Üdv krumplivirág
Ez igy van nekem is bevolt rohadva mert oda megy a föld azt azért rohadbe én 2 napig ásztattam rosda oldoval
Válasz krumplivirág #19839. hozzászólásáraÖssze van rohadva, de nagyon durván. A trepni alatt van difizárnak egy forgáspontja (kétkarú emelő) na annak a csapja van úgy összerohadva, hogy én csak flexel tudtam kiszabadítani.
Válasz krumplivirág #19838. hozzászólásáraregulátor hiba, legjobb megoldás adoptálni rá egy mtz adagolót.
a kormány kenyérszervós, könyebben megy zsíroskenyérrel, vagy.. mozgás közben.
a váltó elöl bal oldalon és jobb oldalon terepváltó, mindegyik nehezen veszi ameddig meg nem szokod hogyan kell váltani, onnantól nincsen ilyen gond vele. tanulni kell :D
a kardán kapcsoló úgy működik ahogy mondod, kuplungolsz, áthúzod a kart, és felengeded a kuplungot. nincsen egyébb állása, vagy hajt vagy nem.
töltés, érdemes egy autó generátor nézni rá bontottan, nem nagy ügy. bármié jó szinte.
kardáncsonkot lehet venni nem drágáért, meg csapágyat, onnantól nem üt.
árát én nemtudom behatárolni, a kérdés mindíg az neked mennyit ér.
Az előző kérdésözönből kimaradt:
A difizár taposóját egy millimétert nem lehetett lenyomni. Ez milyen hiba?
Üdv: kruplivirág
T25 traktor vásárlás előtt állok, és a segítségeteket szeretném kérni. A hétvégén megnéztem egy ilyen traktort a motorja könnyen indult, de alapjárat környéki stabil fordulatszámot nem lehetett beállítani a kézigázzal. Kicsit magasabb fordulaton normálisan működött. Ez adagoló hiba???
Az olajnyomás 3-4 között ugrált a kormány nagyon nehéz álló helyzetben nem is lehet forgatni. A sebesség váltót előre balra csak úgy bírtam sebességbe rakni, hogy a tenyeremmel belevertem. Ez ilyen nehezen működik ??? A kardán kihajtás kapcsolója hogy működik?? Itt csak a leghátsó állásban forgott a kihajtás . Ha előre toltam nem csinált semmit és középen sem. Töltés nem volt a kardánkihajtás üt. Ezeknek a hibáknak kijavítása kb. mennyibe kerülés egy ilyen traktor mennyi ér? Műszaki van papírok rendezettek hátsógumi jó, első gumi nem rá való kopott, levegő rendszer nincs, irányváltós .
Segítségeteket várom , előre is köszönöm.
Üdv. Krumplivirág
Válasz dávidka234567 #19835. hozzászólásáraLehet, hogy nem teljessen vízszintessen állt a traktor és kicsit bukott előre. Akkor biztos nem megy bele a 12 liter. Ha kicsit hanyatt áll akkor meg még ennél több is belemegy de nem érdemes mert akkor hamarabb kifolyik a féktoknál és ha allul nem jó a szuszogó benne akkor egy idő után fék se lesz.
Válasz dávidka234567 #19835. hozzászólásárahirtelen nem emlékszem de mintha ennek is úgy lenne hogy egy beöntő van, és elöször a váltó telik fel, aztán folyik szépen hátra közben a differenciálműhöz, ha rendes vastag hajtómű olaj volt és gyorsba beletöltötted akkor csak szivatott, nem volt még tele, csak még nem ért hátra a cucc.
Az ért csdákszok ezen a 12l mert nekem csak 8l mentbele és már folyot is a nivon
Válasz stefi69 #19833. hozzászólására
Válasz dávidka234567 #19832. hozzászólására10 L a gyári előírás,de lehet,hogy a furat aljáig belemegy a 12-is. Bajt nem csinál !
12litert a válto bevesz nemsok az egy kicsit?
Válasz tiboca69 #19827. hozzászólására2-3 liter az semmi.
elfolyt ezek szerint, igen.
sajnos.
de félni nem kell, ezek a berendezések meglehetősen toleránsak.
jóval igénytelenebb még az mtz nél is.
Válasz tiboca69 #19826. hozzászólásáraA hidraulika szivattyú mögött van, a váltó jobb első sarkában. 32 v. 36-os kulcs kell hozzá és ha kitekered akkor kb. 5 cm-es nyílásod lesz.
Válasz Gerimur #19818. hozzászólásáraNem neked ! A nekem címzettre !
Válasz Magister #19823. hozzászólásáraIsten ments!
Gazolinnak szoktam becézni a gázolajat