Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Myrrdin #19136. hozzászólásáraÜdv!
Nálunk 400-500kg tencsert emelgetnek vele. Az birja. Próbáld meg a hosszabbító kar alá tegyél egy tuskót és nyomasd lefelé. Ha megemeli azt a felét ahova tetted a tuskót,persze alapjáraton. Akkor a hidraulikával nincsen baj.
mitől / miért lehet az hogy nem akarja megemelni a traktor a tárcsát csak kidobja a hidra kart. ha kézzel tartva, meg kicsit hangos a szivattyú de csak kicsit emeli meg. még a tavasszal lett reparálva a traktor hidraulika rendszere, amit kellett cserélve lett. nyomás beállítva picit többre mint a gyári, emeljen rendesen. kicsi v tárcsa de nehéz lenne a tárcsa neki?
Válasz stefi69 #19129. hozzászólásáraigen az kell nekem pontosan a fötengelyen lévö fogaskerék jele.ebbe már cseréltek fötengelyt ujra össze állitom a vezérlést hogy jó legyen.a másik privibe beszéljük meg hova küldenéd a hengerfejeket ha még aktuális!!
A keret külső mérete 150 cm széles, 136,5 cm hosszú. A keret 50x10-s laposvasból készült, kivéve a széle, mert azok 60x10 nagyságúak. Elől egy 60 mm átmérőjű vastagfalú cső van. A cső frontrészétől, 20 cm-re van az első keresztben lévő laposvas, amin az első sor rugóskapa található.
A harmadik sor laposvas mindkét oldalra 10-10 cm-t lóg ki, míg a negyedik laposvas mindkét oldalra 20-20 cm-t lóg ki.
A fotón látod a belső távolságokat, természetesen szimetrikusan van az osztás.
Nekem van egy gyári 1.8-as kombinátorom. Nem tudom megmondani, hogy milyen tip. mert a felirat eltűnt róla az idők folyamán, a papírja meg nincs meg. Szerintem a 32x10-es rugós kapa van rajta, amennyiben ez a rugós rész keresztmetszetét jelöli.
16 db kapa van rajta 4 sorban, kb. 10 cm-s osztásban, elől van rajta függőleges lemez, ami állítható magasságú, illetve hátul van egy rugón felfüggesztett rögtörő henger.
Válasz mtz 552 #19126. hozzászólásáraJól látod. A főtengelyen általában,csak 1 nagy pontszerű gyenge bemarás van,ha volt már cserélve és nem jelölték be akkor semmi./szeretnek eltörni a főtengely f kerekei / az ékpálya miatt el vannak gyengítve.Ha a nevemre katt akkor a 10. old van is kép róla. Na: A főtengely fkeréknél az ékpálya mellett közvetlen az első fhézagnál van a jel.Csak figyelj mert ferde fogazásúak a kerekek, és így nem 1 az 1 ben jönnek össze a jelek!
sziasztok 1 kis segítség elkelne: építenék 1 kombinátort a trakihoz mekkora legyen? 2 v. 3 soros? mekkora rugóskapával, 32*10-es elég? akinek van leméretezné nekem??? előre is köszi!
Válasz stefi69 #19122. hozzászólásáraszia.irtam nevet cimet tel számot imailben elküldtem.vártam majd csak jön valamit elszurhattam ha nem kaptad meg.részemröl most is áll a vétel!köszi a képet itt látom alul a jelet!
álasz Myrrdin #19120 hozzászólásárakösz megvan az a kép!betük is stimmelnek a fötengelyét nem látni.néztem web áruházba találtam, látni ékpályától a 2. fogba kell a c-nek lenni.
Válasz Myrrdin #19118. hozzászólásárafötengelyen az hajtja a közlökereket egy c betü van bele ütve.máshol nem lehet nézni.elötte van a szolajszivattyut hajtó fogaskerék valszeg az takarja.
Válasz mtz 552 #19115. hozzászólásáraezt nem igazán értem, látod hogy be van ütve a többi fogaskereken betűk ahol kell. mi az hogy nem találod? megtisztítottad rendesen? semmmi jel nem utal arra hogy az lenne az? nálam vissza lapozol akkor találsz képet de nem pont eeért készült, jó oldalát nézed a fogaskeréknek? ha tudsz tegyél képet hát ha megtaláljuk
Válasz dávidka234567 #19116. hozzászólásáraDe ezek szerint jó, csak alapból nem a T-25-re való. Én a Lada kédert úgy raktam rá, hogy a kereten a hajtogatható rögzítőlemezeket lekalapáltam síkba, vagy letörtem, és így felment. Kicsit passzentos lett, de tömít.
sziasztok!segitség kellene fötengelyen a vezérmü fogaskeréken nem találom a betü jelet.a többi keréken megvan a szelep vezérlés elis van rakva ezért füstölhetett annyira.lámpa nagyitó de nem találom.ha lenne valakinek szétszedve meglehetne nézni az ékpályától hányadik fogba van a c betü.
Válasz dávidka234567 #19110. hozzászólásáraHali!30-asra megvettem,egy tekercs (8000FT)volt.Hajtogatni kellett a kereten meg köszörülni.2x ragasztottam fel mire megállt.műkaucsukkal,majd rá kárpittal kiragasztotta a fiam a belsejét.Csukott ablaknál csendes mintegy régi autó.
Válasz nagy0szilard #19106. hozzászólásáratrabant 601 módjára berovátkázod 10Literenként a laposvasat azt tuti mérce! persze trabi modern,az műanyagot használ! Vagy pipetta megoldás sem rossz!
Sziasztok! Lehetséges hogy axiál ventis permetezőt kellene vennem, milyet érdemes nézni? Láttam hogy van aki 1000L-es vontatottat húz, az nekem túl nagy és drága is lenne még a használt is. Függesztettből használtat érdemes nézni vagy inkább újat, 300 vagy 400 literes lenne jó? Almafák permetezéséhez kellene.
Válasz dávidka234567 #19103. hozzászólására
Szia!
Még nem szereltem fel de,pár képet találtam:
-Egy gyűjtölemez a hengereknél:
-Egy csonk a kabinon:
-Egy pillangószelep a nyitás-zárásra:
Válasz ricsi3849 #19098. hozzászólásáraLehet hogy a tiedbe sok olaj van, különben nem köphetné ki ott. Emlékeim szerint a szuszogó alatt ha kicsavarod egy nagyon szűk furat van, ha töltöm be az olajat akkor is alig veszi le. Engedd le az alján lévő csavaron, és önts bele 1 deci motorolajat. A szintellenőrző csavar a behajtótengely magasságában van.
Válasz ricsi3849 #19098. hozzászólásáraez a "szuszogó" az adagolónak. ez ellen csak adagoló csere segít.de még annyit tehetsz hogy az adagolón alul van egy csavar enged le ami benne van majd ahol most kinyomja az anyagot csurgass bele szűk 1dl olajat és hát figyeld a szintet a nívónál mindig mert lehet 1 nap alatt tele nyomja megint vagy még sokkal több időt elmész vele
üdv
egy olyan gondal fordulnék az oldalhogy a 25-öm köradagoloja a zöldel bekarikázott helyen köp gázolajos olaj szerüséget mit tudnák csinálni a hiba megszüntetésére? mert nekem már nincs több ötletem
25336 hozzászólás
egyáltalán van benne elég olaj ?
Válasz Myrrdin #19136. hozzászólásáraKap levegőt a hidrendszer?
Válasz Myrrdin #19136. hozzászólásáraNem nehéz az! 500L-es permetezőket is visznek vele. Az közel 700kg. Nézd át a szelepet,dugattyút.
Válasz Myrrdin #19136. hozzászólásáraÜdv!
Nálunk 400-500kg tencsert emelgetnek vele. Az birja. Próbáld meg a hosszabbító kar alá tegyél egy tuskót és nyomasd lefelé. Ha megemeli azt a felét ahova tetted a tuskót,persze alapjáraton. Akkor a hidraulikával nincsen baj.
Válasz Wendelke #19134. hozzászólásáranagyon köszi
üdv!
mitől / miért lehet az hogy nem akarja megemelni a traktor a tárcsát csak kidobja a hidra kart. ha kézzel tartva, meg kicsit hangos a szivattyú de csak kicsit emeli meg. még a tavasszal lett reparálva a traktor hidraulika rendszere, amit kellett cserélve lett. nyomás beállítva picit többre mint a gyári, emeljen rendesen. kicsi v tárcsa de nehéz lenne a tárcsa neki?
Válasz stefi69 #19129. hozzászólásáraigen az kell nekem pontosan a fötengelyen lévö fogaskerék jele.ebbe már cseréltek fötengelyt ujra össze állitom a vezérlést hogy jó legyen.a másik privibe beszéljük meg hova küldenéd a hengerfejeket ha még aktuális!!
Válasz Wendelke #19133. hozzászólásáraMég egy kép, már az utolsót nem engedte feltölteni.
Válasz Dani1980 #19132. hozzászólásáraSzia!
A keret külső mérete 150 cm széles, 136,5 cm hosszú. A keret 50x10-s laposvasból készült, kivéve a széle, mert azok 60x10 nagyságúak. Elől egy 60 mm átmérőjű vastagfalú cső van. A cső frontrészétől, 20 cm-re van az első keresztben lévő laposvas, amin az első sor rugóskapa található.
A harmadik sor laposvas mindkét oldalra 10-10 cm-t lóg ki, míg a negyedik laposvas mindkét oldalra 20-20 cm-t lóg ki.
A fotón látod a belső távolságokat, természetesen szimetrikusan van az osztás.
Válasz Dani1980 #19131. hozzászólásárakép jó lenne meg méretek ha nem gond...
Válasz Wendelke #19130. hozzászólásáramegköszönném....
Válasz Dani1980 #19124. hozzászólásáraSzia!
Nekem van egy gyári 1.8-as kombinátorom. Nem tudom megmondani, hogy milyen tip. mert a felirat eltűnt róla az idők folyamán, a papírja meg nincs meg. Szerintem a 32x10-es rugós kapa van rajta, amennyiben ez a rugós rész keresztmetszetét jelöli.
16 db kapa van rajta 4 sorban, kb. 10 cm-s osztásban, elől van rajta függőleges lemez, ami állítható magasságú, illetve hátul van egy rugón felfüggesztett rögtörő henger.
Ha esetleg kell, tudok róla képet is feldobni.
Válasz mtz 552 #19126. hozzászólásáraJól látod. A főtengelyen általában,csak 1 nagy pontszerű gyenge bemarás van,ha volt már cserélve és nem jelölték be akkor semmi./szeretnek eltörni a főtengely f kerekei / az ékpálya miatt el vannak gyengítve.Ha a nevemre katt akkor a 10. old van is kép róla. Na: A főtengely fkeréknél az ékpálya mellett közvetlen az első fhézagnál van a jel.Csak figyelj mert ferde fogazásúak a kerekek, és így nem 1 az 1 ben jönnek össze a jelek!
Válasz ND #19127. hozzászólásáraaz előző dávidkának ment volna a kéderrel kapcsolatban
Válasz dávidka234567 #19116. hozzászólásáraén autóbontóban vettem valami opelról pár száz forintért egy egész garnitúrányit, azt vágtuk méretre.
talán túl jó is lett, mert közelít a tömítettség a légmenteshez :-)
hajnalban, esőben vagy hidegben nem győzöm törölgetni a párát az üvegről
Válasz stefi69 #19125. hozzászólásáraa közlö keréken látom holkéne lenni az enyémen a fötengely fogaskerékhez képest.
Válasz mtz 552 #19123. hozzászólásáraMelyik f keréken látod alul a jelet ?
sziasztok 1 kis segítség elkelne: építenék 1 kombinátort a trakihoz mekkora legyen? 2 v. 3 soros? mekkora rugóskapával, 32*10-es elég? akinek van leméretezné nekem??? előre is köszi!
Válasz stefi69 #19122. hozzászólásáraszia.irtam nevet cimet tel számot imailben elküldtem.vártam majd csak jön valamit elszurhattam ha nem kaptad meg.részemröl most is áll a vétel!köszi a képet itt látom alul a jelet!
Válasz mtz 552 #19115. hozzászólásáraNem jelentkeztél a hengerfejért,amit lebeszéltünk. De azért itt a kép .
álasz Myrrdin #19120 hozzászólásárakösz megvan az a kép!betük is stimmelnek a fötengelyét nem látni.néztem web áruházba találtam, látni ékpályától a 2. fogba kell a c-nek lenni.
Válasz mtz 552 #19119. hozzászólásáraa nevemre katt és a 10. oldal közepén van egy kép
Válasz Myrrdin #19118. hozzászólásárafötengelyen az hajtja a közlökereket egy c betü van bele ütve.máshol nem lehet nézni.elötte van a szolajszivattyut hajtó fogaskerék valszeg az takarja.
Válasz mtz 552 #19115. hozzászólásáraezt nem igazán értem, látod hogy be van ütve a többi fogaskereken betűk ahol kell. mi az hogy nem találod? megtisztítottad rendesen? semmmi jel nem utal arra hogy az lenne az? nálam vissza lapozol akkor találsz képet de nem pont eeért készült, jó oldalát nézed a fogaskeréknek? ha tudsz tegyél képet hát ha megtaláljuk
Válasz dávidka234567 #19116. hozzászólásáraDe ezek szerint jó, csak alapból nem a T-25-re való. Én a Lada kédert úgy raktam rá, hogy a kereten a hajtogatható rögzítőlemezeket lekalapáltam síkba, vagy letörtem, és így felment. Kicsit passzentos lett, de tömít.
akkor azt mondjátok hogy a habbinál lévő gumi nem jó
sziasztok!segitség kellene fötengelyen a vezérmü fogaskeréken nem találom a betü jelet.a többi keréken megvan a szelep vezérlés elis van rakva ezért füstölhetett annyira.lámpa nagyitó de nem találom.ha lenne valakinek szétszedve meglehetne nézni az ékpályától hányadik fogba van a c betü.
Válasz dávidka234567 #19110. hozzászólásáraHali!30-asra megvettem,egy tekercs (8000FT)volt.Hajtogatni kellett a kereten meg köszörülni.2x ragasztottam fel mire megállt.műkaucsukkal,majd rá kárpittal kiragasztotta a fiam a belsejét.Csukott ablaknál csendes mintegy régi autó.
Válasz dávidka234567 #19111. hozzászólásáraHali!
Ne vegyél rá, mert nem jó, a Vlagyinak a szigetelő gumija elég érdekes kialakítású. Én bontóban vettem rá Lada kédergumit, azt raktam rá.
Válasz nagy0szilard #19106. hozzászólásáratrabant 601 módjára berovátkázod 10Literenként a laposvasat azt tuti mérce! persze trabi modern,az műanyagot használ! Vagy pipetta megoldás sem rossz!
szerintetek ez a mtz ajtószigetelő gumi jő a t25 ös höz? az ajtóhoz meg az ablakhoz akarnám
Válasz a2457 #19108. hozzászólásáraAz a legjobb mechanikus!
Válasz nagy0szilard #19106. hozzászólásárahogyne, 6 os menetes szár :D
Sziasztok! Lehetséges hogy axiál ventis permetezőt kellene vennem, milyet érdemes nézni? Láttam hogy van aki 1000L-es vontatottat húz, az nekem túl nagy és drága is lenne még a használt is. Függesztettből használtat érdemes nézni vagy inkább újat, 300 vagy 400 literes lenne jó? Almafák permetezéséhez kellene.
Sziasztok! Üzemanyag szint mérőt valaki már épített bele?
Válasz dávidka234567 #19103. hozzászólásáraFolytatás:
-Egy szükétés a ventillátornál:
-Hengernél levegő bevezetés a kabinba:
-Kivülről:
Válasz dávidka234567 #19103. hozzászólására
Szia!
Még nem szereltem fel de,pár képet találtam:
-Egy gyűjtölemez a hengereknél:
-Egy csonk a kabinon:
-Egy pillangószelep a nyitás-zárásra:
fűtésről tudna valaki képet felrani? előre is kösz
hogyne köphetnéki ha s... a fejszelep lengedi a gázolajat
Moderátor által módosítva: 2015-10-28 15:25:51
Válasz ricsi3849 #19098. hozzászólásáraLehet hogy a tiedbe sok olaj van, különben nem köphetné ki ott. Emlékeim szerint a szuszogó alatt ha kicsavarod egy nagyon szűk furat van, ha töltöm be az olajat akkor is alig veszi le. Engedd le az alján lévő csavaron, és önts bele 1 deci motorolajat. A szintellenőrző csavar a behajtótengely magasságában van.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-10-28 15:25:15
Válasz ricsi3849 #19098. hozzászólásáraez a "szuszogó" az adagolónak. ez ellen csak adagoló csere segít.de még annyit tehetsz hogy az adagolón alul van egy csavar enged le ami benne van majd ahol most kinyomja az anyagot csurgass bele szűk 1dl olajat és hát figyeld a szintet a nívónál mindig mert lehet 1 nap alatt tele nyomja megint vagy még sokkal több időt elmész vele
Válasz ricsi.szemeti #19097. hozzászólására
üdv
egy olyan gondal fordulnék az oldalhogy a 25-öm köradagoloja a zöldel bekarikázott helyen köp gázolajos olaj szerüséget mit tudnák csinálni a hiba megszüntetésére? mert nekem már nincs több ötletem
a válaszokat elöre is köszönom
Válasz nmarko66 #19095. hozzászólására Szia!
Olvass vissza kicsit a2457 leírt párat.
sziasztok mire kell odafigyelni T-25A traktor vásárlásnál? vannak típushibái?
bocsi lehet elnéztem amugy köszi a képet
kép alapján a ventilátor lemeze van alul amásik meg felül
Válasz dávidka234567 #19063. hozzászólására Így néz ki a tetőillesztés: