Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én fékszalag cserénél nem bontottam szét a fél trakit .
Csak a fékmechanikát tartó téglalap alakú öntvényt szedtem le,miután előtte a szalagot mozgató apróbb alkatrészeket már leszedtem.Kereket megemeltem lassan forgatva, fékszalag egyik vége kifele feszítve és szépen
kisondorodott a szalag.Ja egyik végét ahol a csap át van tolva előtte kissé össze lapítottam,hogy elférjen a körbeforgatáskor.Az újnak szintén egyik felét kissé össze kell nyomni,L alakú csavarhúzóval a helyén vissza gömbölyíteni.
Válasz #12683. hozzászólásra Az enyémen cseréltem de, nekem teljesen szét kellett szednem mert,szimmeringet és tömítést is kellett cserélnem. Ha a peremhajtást leveszed akkor már látod milyen van bent.De szerintem így is kitudod cserélni. Kattints Alex nevére ott találsz pár képet.
okés
értem. de am miből látni ezt kivülről vagy ha leszedem azt a kis fedelet ott ahol után lehet állítani h dob vagy tárcsa? és ha leszedtem a peremhajtást aztán ott belül a csavarokat körben akkor le kell hogy jöjjön iga? te csináltad már? kép nincs róla véletlen?
Válasz #12681. hozzászólásra Nem. Ha nem akarsz gerincsérvet kapni és eget-földet egybeszaggatni akkor szedd szét. Így legalább meglátod milyen állapotban vannak a csapágyak és a szimmeringek.
érdekes módon ez még szalagos 94 évjárt. akkor egyben nem lehet leszedni? csak úgy ha a vátóhoz ahogy csatlakozik ott leszedem a csavarokat és egyben leveszem? úgy nem megy? am mindkét oldalában cserélni akarok
Válasz #12678. hozzászólásra Hali! Le kell venni a sonkát és az utána lévő hajtásházat is a tengellyel együtt.A hajtás házban van a fék. Bal felől ki kell nyomni a difit is.Egyedül elég nehéz de, megoldható. Hol akarsz te szalagféket cserélni? A tiédben tárcsa fék van.
Hali! ha fékszalagot akarok cserélni akkor le kell szednem a külső hajtásrészt is ahol a magasságállítás lehetséges, vagy lejön az a hajtásrész egyben a váltó oldaláról?
Szia Gerimur!
Köszönöm az ábrákat FineReaderrel, sikerült megállapítani, hogy melyik fogaskerekekre lesz szükségem. Esetleg meg tudnád mondani, hogy a jobb felső képen található 33 és 35 számú fogaskerekeknek mi a nevük, mert nem sikerült elolvastatnom.
Válasz #12672. hozzászólásra Helló! Az MTZ-és topikban levő kérdésedre:Nekem van kettő csatlakozóm és dugóm. A méretei:
Aljzat-belső átmérő a záró résznél a gumigyűrűnél:24mm,menet:22mm.
Dugó-külső átmérő a záró résznél{gumigyűrűbe illeszkedik}:20.5mm,feljebb a golyósor csatlakozásnál:23.5mm
Válasz #12656. hozzászólásra
Szia Bongyi!
1000-1300 között a fordulat.Azért megyek féloldalas szórókkal gyorsabban így meg felelő mennyiséget kap a szőlő.Mert ha lassan megyek sokat kap.Ezt már így csinálom amióta permetezek.
A golyós összedugós hidraulika gyorscsatlakozók mennyire készülnek egy szabvány szerint ?
Az olyan aljzatba amibe ilyen dugó megy: http://webshop.axial.hu/upload_files/products/XX-01_32073.jpg
belemegy a sima golyós aljzat is ?
Sziasztok!
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy a T-25 traktoron a vezérlés felőli oldalon a főtengely végén van egy fogaskerék annak mi a pontos neve, vagy fogak száma, ill. található mellette egy kb. 8-10 cm tengely, annak mi a pontos neve és milyen fogaskerék való rá, mert szeretnék rendelni ilyeneket csak nem tudom meghatározni a nevüket.
Most tervezem T25 -ös traktor vásárlását érdeklődnék, hogy nincs benne irányváltó és azt hallattam hogy lehet belerakni erről bővebben tudna valaki valami infóval szolgálni (ár, időbe mennyi, mennyire kell szétszedni, érdemes-e egyáltalán belerakni) 83-as évjáratú traktor érdemes-e megvenni?
Mit kell nézni használt T25 -ös vásárlásánál?
Az a baj hogy én is ott voltam mikor kiválasztottuk a Vlagyit.
Na már most ha valamit kérek ezt a fejemhez vágják hogy miért ezt vetted.
Na de kérem! Célnak megfelel, és árban is jó.
Szia Bucó!
Ej de jól mondtad ezt a gyertyapipás dolgot!!!Pont ezt a módszert javasoltam én is csak akkusaruval még korábban!Politikai hovatartozástól függetlenül költenek mindenféle jutalmakra meg kitudja mikre ezek a hivatalok meg közszervek közben meg 10liter olajra se képesek adni.Tisztelet a kivételnek.Ha ilyen helyen lennék simán megcsinálnám én is ezt a gyertyapipást hadműveletet.
Hát most ígértek pár cuccot :)
De az e havi fizetésünk is nehéz szülés volt, késve.
A motorja tiszta egy csepp olaj sincs rajta.
A hótolásban 7 ü/ó ment vasárnap.
ahogy számolgattam tankolástól-tankolásig 2L fogyaszt, vagy kicsivel többet.
Nem tudom jó e ez a fogyasztás, mert szinte csak üresen szalad, kevés hó, ha kocsizik meg max.: 5-6q. és műúton.
Ami késik nem múlik!
A hivatal megrázza kicsit magát és már jó is lesz. Én a munkahelyemen csak úgy kapok pénzt a gépekre, ha azt mondom hogy már nem indul, kijönnek megnézik de azt nem veszik észre hogy a gyertyapipa nincs rajta és már van is egy kis pénz a karbantartásra. Ha ezt nem csinálnám még olajcserére sem kapnék pénzt.
Azzt szeretném kérdezni, hogy milyen motorfordulattal mész a terep 3-ban illetve az országúti 4-ben? Miért nem ugyanazt a fokozatot használod teljes keretnél és féloldalasan?
Helyileg merre vagy?
Tartály, csövek, szivattyú, szakaszoló működik?
Ha emberi közelségben lennél nekem a szórókeret,ventilátor, kardán nélkül is megfelelne.
A probléma nem a folyadék mennyiségével lehet, hanem a ventilátor légköbméter szállításával (a ventilátor a fő terhelés).
Nem gondolkodtál el azon, hogy azt az 500l-es permetezőt alakítod át? (?arról esetleg kép?)
Milyen szivattyú van a mostani gépeden?
Ha az megfelelő akkor csak a kétoldali fúvókasort, szakaszolót, pár csövet kellene felfogatni és már mehet is a móka.
Haj.
Van egy 400 literes JF axiálventillátoros permetezőm ha esetleg valakit érdekelne.
Vlagyival tekertem,de vettem 1 nagyobb vontatottat,így munka nélkül maradt az elmult 2 évben.
3 hengeres Gamma,bőrdugattyús szivattyúja van,+a kardánt adom hozzá.
70-80 e ft lenne az ára.
Válasz #12648. hozzászólásra Azért jó a csapágyvédő mert,a csapágyat nem koptatja el olyan gyorsan a földNálam a régit szabályosan kihegyezteSárkaparót én is szeretnék rá csinálni, bár eddig nagy szükségem nem volt rá,nem tömődött el.
Válasz #12644. hozzászólásra
Nincs rajta csapágy védő,még nem láttam ilyet jó dolog.Még tárcsalevél kaparót kellene csinálnom rá,akkor nem rakodna be földel.
Képet nem tudok feltenni, de egy 4 hengeres kertitox szivattyu van rajta+turbina.
Almásba használnám. Jelenleg egy 500literest húzok TZ4K-val. De az sajnos pisztolyos permetező így sok idő kifújnia szert. Esetleg ha az axit csak 500 literrel használnám? Még akkor is hamarabb kész lennék a permetezéssel mint pisztolyosan
Válasz #12645. hozzászólásra Alaphelyzetben a fülkében levő kar lent van,a csapok lapolt fele felfele áll.Felhúzott helyzetben{fülkében felfele húzva} a lapolt rész elfordul és kitámassza a szívószelepet,de ezt már leírtam.
Szelephézagot mindig alaphelyzetben állítunk és hideg motárnál.
Köszönöm ez megvan, most azzal szenvedek,hogy a porlasztókat ki tudjam venni!
A dekompresszornak, hogyan kell állnia amikor a szelepeket állítom? A vezetőfülkéből nézve: a kar felhúzott állapotban, vagy teljesen letolt állapotban?
Szerintem mind a kettő kell a szőlőbe.A tárcsával szerintem vigyázni kell mert hajlamos a tárcsatalpra (talajtömörödés) a kulti meg jobban folszagatja a keményebb talajt. Ha rendszeresen kapálom már nem lesznek benne kórók és nem lesz mit összehúznia. Én egész évben kultizom csak zöldmunkát szoktam letárcsázni.
25336 hozzászólás
Válasz #12689. hozzászólásra
holnap kiderül ha szét birom szedni
Válasz #12683. hozzászólásra Szia jasi!
Szerintem a T30-asod is tárcsafékes.Eddig amit láttam mind az volt de,lehet van kivétel.
Én fékszalag cserénél nem bontottam szét a fél trakit .
Csak a fékmechanikát tartó téglalap alakú öntvényt szedtem le,miután előtte a szalagot mozgató apróbb alkatrészeket már leszedtem.Kereket megemeltem lassan forgatva, fékszalag egyik vége kifele feszítve és szépen
kisondorodott a szalag.Ja egyik végét ahol a csap át van tolva előtte kissé össze lapítottam,hogy elférjen a körbeforgatáskor.Az újnak szintén egyik felét kissé össze kell nyomni,L alakú csavarhúzóval a helyén vissza gömbölyíteni.
Válasz #12677. hozzászólásra Szia doszi!
33= olajszivattyú hajtó fogaskereke
35= vezérmű hajtó fogaskereke
Köszönöm! Akkor megveszem az mtz-re valót.
Válasz #12683. hozzászólásra Az enyémen cseréltem de, nekem teljesen szét kellett szednem mert,szimmeringet és tömítést is kellett cserélnem. Ha a peremhajtást leveszed akkor már látod milyen van bent.De szerintem így is kitudod cserélni. Kattints Alex nevére ott találsz pár képet.
Válasz #12682. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
okés
értem. de am miből látni ezt kivülről vagy ha leszedem azt a kis fedelet ott ahol után lehet állítani h dob vagy tárcsa? és ha leszedtem a peremhajtást aztán ott belül a csavarokat körben akkor le kell hogy jöjjön iga? te csináltad már? kép nincs róla véletlen?
Válasz #12681. hozzászólásra Nem. Ha nem akarsz gerincsérvet kapni és eget-földet egybeszaggatni akkor szedd szét. Így legalább meglátod milyen állapotban vannak a csapágyak és a szimmeringek.
Válasz #12679. hozzászólásra
94 évjárt. akkor egyben nem lehet leszedni? csak úgy ha a vátóhoz ahogy csatlakozik ott leszedem a csavarokat és egyben leveszem? úgy nem megy? am mindkét oldalában cserélni akarok
érdekes módon ez még szalagos
Válasz #12677. hozzászólásra Szia doszi!
Amit küldtem levelet megkaptad?
Válasz #12678. hozzászólásra Hali! Le kell venni a sonkát és az utána lévő hajtásházat is a tengellyel együtt.A hajtás házban van a fék. Bal felől ki kell nyomni a difit is.Egyedül elég nehéz de, megoldható. Hol akarsz te szalagféket cserélni? A tiédben tárcsa fék van.
Hali! ha fékszalagot akarok cserélni akkor le kell szednem a külső hajtásrészt is ahol a magasságállítás lehetséges, vagy lejön az a hajtásrész egyben a váltó oldaláról?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz #12675. hozzászólásra
Szia Gerimur!
Köszönöm az ábrákat FineReaderrel, sikerült megállapítani, hogy melyik fogaskerekekre lesz szükségem. Esetleg meg tudnád mondani, hogy a jobb felső képen található 33 és 35 számú fogaskerekeknek mi a nevük, mert nem sikerült elolvastatnom.
Válasz #12672. hozzászólásra Helló! Az MTZ-és topikban levő kérdésedre:Nekem van kettő csatlakozóm és dugóm. A méretei:
Aljzat-belső átmérő a záró résznél a gumigyűrűnél:24mm,menet:22mm.
Dugó-külső átmérő a záró résznél{gumigyűrűbe illeszkedik}:20.5mm,feljebb a golyósor csatlakozásnál:23.5mm
Válasz #12671. hozzászólásra Hali! Ezekből a rajzokból talán kitudod válogatni az alkatrészt {az egyik egy kicsit silány}:
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130213084811_IMG_0010.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130213085100_img017.jpg)
Válasz #12672. hozzászólásra
Szia Márk91.
Szerintem nem fog belemenni, mert nekem is volt és nem tudtam összedugni. Ezek a mostanik tudtommal már egy szabvány szerint készülnek.
Válasz #12656. hozzászólásra
Szia Bongyi!
1000-1300 között a fordulat.Azért megyek féloldalas szórókkal gyorsabban így meg felelő mennyiséget kap a szőlő.Mert ha lassan megyek sokat kap.Ezt már így csinálom amióta permetezek.
Sziasztok ?
A golyós összedugós hidraulika gyorscsatlakozók mennyire készülnek egy szabvány szerint ?
Az olyan aljzatba amibe ilyen dugó megy: http://webshop.axial.hu/upload_files/products/XX-01_32073.jpg
belemegy a sima golyós aljzat is ?
Sziasztok!![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy a T-25 traktoron a vezérlés felőli oldalon a főtengely végén van egy fogaskerék annak mi a pontos neve, vagy fogak száma, ill. található mellette egy kb. 8-10 cm tengely, annak mi a pontos neve és milyen fogaskerék való rá, mert szeretnék rendelni ilyeneket csak nem tudom meghatározni a nevüket.
Tisztelt fórum társaim!
Pár kérdéssel fordulok hozzátok.
Most tervezem T25 -ös traktor vásárlását érdeklődnék, hogy nincs benne irányváltó és azt hallattam hogy lehet belerakni erről bővebben tudna valaki valami infóval szolgálni (ár, időbe mennyi, mennyire kell szétszedni, érdemes-e egyáltalán belerakni) 83-as évjáratú traktor érdemes-e megvenni?
Mit kell nézni használt T25 -ös vásárlásánál?
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz #12667. hozzászólásra
Jó reggelt!
Erre igen.
Tegnap néztek Kecskeméten, majd kiderül az árajánlat után.
Hali.
(palacsinta sütő)![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=yl-VpviF5RUhttp://
Egykét megoldás a pótkocsi vonókhoz és a ventilátor szűkítőhöz!
Válasz #12658. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Erre gondoltad?
Válasz #12665. hozzászólásra
Te sem láttál a belsejébe anno. Minden nemű gépjármű vásárlás kockázattal jár még az új is! Amit meg használnak az kopik.
Válasz #12664. hozzászólásra
Az a baj hogy én is ott voltam mikor kiválasztottuk a Vlagyit.
Na már most ha valamit kérek ezt a fejemhez vágják hogy miért ezt vetted.
Na de kérem! Célnak megfelel, és árban is jó.
Szia Bucó!![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
Ej de jól mondtad ezt a gyertyapipás dolgot!!!Pont ezt a módszert javasoltam én is csak akkusaruval még korábban!Politikai hovatartozástól függetlenül költenek mindenféle jutalmakra meg kitudja mikre ezek a hivatalok meg közszervek közben meg 10liter olajra se képesek adni.Tisztelet a kivételnek.Ha ilyen helyen lennék simán megcsinálnám én is ezt a gyertyapipást hadműveletet.
Válasz #12662. hozzászólásra
Hát most ígértek pár cuccot :)
De az e havi fizetésünk is nehéz szülés volt, késve.
A motorja tiszta egy csepp olaj sincs rajta.
A hótolásban 7 ü/ó ment vasárnap.
ahogy számolgattam tankolástól-tankolásig 2L fogyaszt, vagy kicsivel többet.
Nem tudom jó e ez a fogyasztás, mert szinte csak üresen szalad, kevés hó, ha kocsizik meg max.: 5-6q. és műúton.
Válasz #12661. hozzászólásra
és már van is egy kis pénz a karbantartásra. Ha ezt nem csinálnám még olajcserére sem kapnék pénzt.
Ami késik nem múlik!
A hivatal megrázza kicsit magát és már jó is lesz. Én a munkahelyemen csak úgy kapok pénzt a gépekre, ha azt mondom hogy már nem indul, kijönnek megnézik de azt nem veszik észre hogy a gyertyapipa nincs rajta
Válasz #12660. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Köszönöm :)
Hát még ha rendbe lenne téve, ez csak a külső
Válasz #12659. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Csinos darab!
Sziasztok Fórumozók!
használ valaki T25 való hátsó húzólapot?
amivel havat is lehet húzni.
esetleg egy kép róla ha van.
köszönöm.
(csináltatni akarunk, de nincs tapasztalat róla)
Válasz #12655. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130211072457_032.JPG)
GY-M-S megye.
Kitavaszodik akkor lefotózom,de sajnos nincs képem róla.
Csak ez.
Válasz #12602. hozzászólásra
Szia sanyi74!
Azzt szeretném kérdezni, hogy milyen motorfordulattal mész a terep 3-ban illetve az országúti 4-ben? Miért nem ugyanazt a fokozatot használod teljes keretnél és féloldalasan?
Válasz #12653. hozzászólásra
Helyileg merre vagy?
Tartály, csövek, szivattyú, szakaszoló működik?
Ha emberi közelségben lennél nekem a szórókeret,ventilátor, kardán nélkül is megfelelne.
Pár képet feldobhatnál róla.
Válasz #12647. hozzászólásra
Hy!
A probléma nem a folyadék mennyiségével lehet, hanem a ventilátor légköbméter szállításával (a ventilátor a fő terhelés).
Nem gondolkodtál el azon, hogy azt az 500l-es permetezőt alakítod át? (?arról esetleg kép?)
Milyen szivattyú van a mostani gépeden?
Ha az megfelelő akkor csak a kétoldali fúvókasort, szakaszolót, pár csövet kellene felfogatni és már mehet is a móka.
Haj.
Van egy 400 literes JF axiálventillátoros permetezőm ha esetleg valakit érdekelne.
Vlagyival tekertem,de vettem 1 nagyobb vontatottat,így munka nélkül maradt az elmult 2 évben.
3 hengeres Gamma,bőrdugattyús szivattyúja van,+a kardánt adom hozzá.
70-80 e ft lenne az ára.
Válasz #12651. hozzászólásra
Igen a szőlőbe kell oldal hajtásokat nevágjam le,és az oszloban ne akadjon el,és a földet ne dabja rá a tőkére .A súlyát nem tudom.
Válasz #12650. hozzászólásra Már akartam kérdezni:oldalt azok a lemezek miért vannak rajt? A szőlőben kell? A tiédnek Kb: mennyi a súlya?
Válasz #12649. hozzászólásra
Nekem egy párszor már berakodót ,és csak szaladt a föld tetején.Meg nem engedi felcsavarodni a lapra a gazat.
Válasz #12648. hozzászólásra Azért jó a csapágyvédő mert,a csapágyat nem koptatja el olyan gyorsan a föld
Nálam a régit szabályosan kihegyezte
Sárkaparót én is szeretnék rá csinálni, bár eddig nagy szükségem nem volt rá,nem tömődött el.
Válasz #12644. hozzászólásra
Még tárcsalevél kaparót kellene csinálnom rá,akkor nem rakodna be földel.
Nincs rajta csapágy védő,még nem láttam ilyet jó dolog.
Válasz #12593. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Szia Márk!
Képet nem tudok feltenni, de egy 4 hengeres kertitox szivattyu van rajta+turbina.
Almásba használnám. Jelenleg egy 500literest húzok TZ4K-val. De az sajnos pisztolyos permetező így sok idő kifújnia szert. Esetleg ha az axit csak 500 literrel használnám? Még akkor is hamarabb kész lennék a permetezéssel mint pisztolyosan
Válasz #12645. hozzászólásra Alaphelyzetben a fülkében levő kar lent van,a csapok lapolt fele felfele áll.Felhúzott helyzetben{fülkében felfele húzva} a lapolt rész elfordul és kitámassza a szívószelepet,de ezt már leírtam.
Szelephézagot mindig alaphelyzetben állítunk és hideg motárnál.
Válasz #12640. hozzászólásra
Köszönöm ez megvan, most azzal szenvedek,hogy a porlasztókat ki tudjam venni!
A dekompresszornak, hogyan kell állnia amikor a szelepeket állítom? A vezetőfülkéből nézve: a kar felhúzott állapotban, vagy teljesen letolt állapotban?
Válasz #12643. hozzászólásra A tiéden nem látok csapágyvédőt, vagy nincs is rajt?
Válasz #12641. hozzászólásra
Klasz a váza
Válasz #12639. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Szia.
Szerintem mind a kettő kell a szőlőbe.A tárcsával szerintem vigyázni kell mert hajlamos a tárcsatalpra (talajtömörödés) a kulti meg jobban folszagatja a keményebb talajt. Ha rendszeresen kapálom már nem lesznek benne kórók és nem lesz mit összehúznia. Én egész évben kultizom csak zöldmunkát szoktam letárcsázni.
Én saját magam csináltam az egészet,csak a lapokat guberáltam össze.Az idén lapcsere és kész.Ilyen lett:![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130210144403_SAM_0653.JPG)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130210144706_SAM_0652.JPG)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Egy kicsit havas, ugyan is reggeltől fogva esik a hó