Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #10836. hozzászólásra
Ha rendelsz adagolót,nagyon pontosan mérj meg mindent,mert ezek a mai utángyártott dolgok nem mindig pontosak. PL: rendelésre hoztak 1 fogaskereket a méretek mindenben jók voltak ,csak az ékpálya 5mm-el vékonyabb volt .Vártam rá 2-hetet.
Válasz #10836. hozzászólásra
A két adagoló közt annyi a különbség,hogy az egyiknek rövidebb a tengelye ,és ha e helyére a másik tipust rakod ,akkor kell egy kiemelő távtartót rakni az adagoló és a felfogatása közé.Azt hiszem ,hogy olyan 10-20mm körül van a különbség. Ha a másik variáció ,akkor fordítva. Mi a baj az adagolódal????? Ki mondta ,hogy csere???
Az lenne a kérdésem hogy mi a különbség az új típusú adagoló és a régi típusú köradagoló között! Adagolót kell cserélni a gépen és a habinál nincs most adagoló a másik cégnél(traktor-ker. kft) pedig kétféle van és nem tudom h mi a különbség!
Mifelénk sincs semmi konkrét.Spekulációk már vannak, irsaira meg fehérszőlőkre 180Ft-ot pedzegetnek.Még talán ez sincs kizárva. 1 dolog biztos: jelenleg magyarországon kevesebb bort termelünk mit amit elfogyasztunk, a többi "külföldiából" jön. Szóval kereslet az van a szőlőre, tapasztalom már néhány éve. A legtöbb itteni borász szinte fix vevőkörrel rendelkezik, ilyenkor augusztus felé szomszédom már elküldött vevőt, hogy kitartson neki a bora a törzsvevőknek, akik évek óta hozzá járnak és "nagy" vásárlók.
Válasz #10832. hozzászólásra
Szia Gáborász
Hát igen talán lesz szűret, amit a természet még idáig meg hagyott.Árakat még nem tudok,mert nem halottam semmit.
Köszönöm az érdeklődést, a gép megvan! Kipróbálás a jövő héten. Előtte még lecserélem a váltóolajat is. Nemsokára teszek fel képeket! Nálad minden rendben van?Lassan-lassan kezdődik a szüret!Milyen árak várhatóak nagyjából a szőlő kilójára felétek?
Köszi!Ma cseréltem le az olajat,meglepően tiszta volt!A centrifugálszűrőben még nyoma sem volt az olajsárnak!Mióta megvettem még sem cserélni sem utánaönteni nem kellett kb 60 liter gázolajat fogyasztott idáíg!
Sziasztok!
Uraim :) "rendbe" lett rakva a vlagyi futóműve.
Zsírozva minden tengely, gömbcsuklók, utána húzva,kerékösszetartás.
Egy hétig jó volt, /csak kocsizunk vele/ majd kezdi megint.
6-ban szaladgál az aszfalton de nagyon! Nem merünk vele csak 5-ben félgázon menni.
Mi a fene lehet még vele?
A fülke alatt van a kormányműve, abból kijön egy tengely aminek libafogas a vége.Az a tengely minimálisat kottyan.
A fülke alatti kormányműben van valami állítási lehetőség?
köszönöm.
Szia Ferenc!
Amit így elmondtál, tényleg nem volt túl bíztató a helyzet, szerintem én is gondolkodtam volna 1 évig hogy megvegyem-e. Vlagyikon van turbó? Szerintem ezeken nincs ilyesmi.Erre következtetek Koppány Vezér írásából is, de lehet hogy tévedek, nekem még csak fél éve van meg, ez az első gépem ahogy már többször említettem, soha ezelőtt a családban senki nem foglalkozott traktorokkal, noha mindig is volt az ősök tulajdonában föld amit művelgettek. Na köszönöm az infót, remélem sikerrel jársz a felújítás során, és nem lesz deficites. Mire a végére érsz majdnem lesz egy új vlagyid!
Üdvözöllek Gáborász!
Nem tudom, élsz- e még.Nehogy a kíváncsiság megöljön, gyorsan válaszolok a kérdéseidre.Valóban nem úgy sikerül minden ahogy én akartam, de szép lassan próbálom műszakira felkészíteni. Ezt a kisgépet egy telephelyen láttam meg véletlenül. Így is egy évig nézegettem mire rászántam magam, hogy megveszem. 2010-ben vásároltam meg. Állítólag 2006-ban romlott el. Közben szép lassan valakik elvittek róla sok mindent. Pl.:önindító,generátor,turbó,kipufogó,olajszivattyút házzal együtt, a lámpák le voltak szerelve, kormány körbe forgott.Sebváltóházban több volt a víz mint az olaj. Mikor a motort szétszedtük egy marék darázs volt a dugattyú tetején. Háááát egyenlőre ennyi. Most már szépen haladok a felújítással. Köszi a segítséget, az érdeklődést jó hétvégét. Ha kérdésed van, írj nyugodtam! Üdv: Ferenc.
Sziasztok!
Szerintetek az miért hogy, van amikor rendesen indul és van amikor meg nagyon nyöszörgössen indul szinte alig tudja átfordítani és eközben melegszik az áramtalanító kapcsoló, de olyan szinten hogy a csavar rajta vörös lesz!
Mindegyikbe 55.W.-os halogén/NDK.-s hagyaték!
Szerencsére még használnom nem kellett a tarlószántással végeztem 2. óra alatt!20.centi mélyre szántottam mert magas volt a tarló.HEGER 25.-ös kettesekével,sok forgolódással,6000.nm 10.ligyi gázolaj!Szerintem egész jó fogyasztás!
Hány liter motorolaj megy a gépbe??Mióta megvettem még nem cseréltem olajat.
Válasz #10809. hozzászólásra
Hali! Lehet,hogy átszakadt a dugattyú akkor szokot ilyen drasztikusan belefújni a kartelba.Hirtelen jött a
dolog vagy szépen lassan, mindig jobban-jobban?Több száz üzemórát ment a nagy kartelgázzal?Már régota nagy volt a kartelgáz? Van olyan ,hogy a nivópálcát kilövi a helyéröl,akkora a nyomás .Szépen jár a motor vagy csattog?
Sziasztok !
A Vlagyim elkezdte iszonyatosan nyomni a kartergázt. Mitől lehet ez ? Az elképzelhető hogy a túl sok kartergáztól kinyomja a nívónál az olajat ?
Üdv! segítsen valaki! T25-ösöm van és vele együtt egy kis problémám. A váltóból elkezdett folyni az olaj és bizony nem gyengén. Már kétszer széthúztam szimeringet cseréltem, de a probléma nem szűnt meg. 22 éves a gépem.
És még egy. A fékszalagok cseréjéhez elég a felső fedőlemez és öntvényt eltávolítani, vagy így nem lehet befűzni?
Ferenc!Nem akarlak elkeseríteni, de lehet hogy olyan tömítést nem fogsz találni. Nagyon sokmindent lehet(de nem mindent) kapni a T-25-höz újonnan a HABI-nál(ha már javasolták korábban akkor elnézést) Láttam tömítés szettet, de az motorhoz volt kimondottan. Az interneten fennt vannak, nézd meg az oldalukat, esetleg hívd fel őket, hátha van nekik csak nem jelenítették meg a webáruházban. (megnéztem az összeset,de nem találtam ilyen tömítést)
Egyébként ha szabad érdeklődni akkor miért ragaszkodsz a teljesen eredeti állapothoz?Nem művelni akarsz vele, hanem valami "muzeális-féle" traktort akarsz kihozni belőle? Az old timer autóknak se kell 100%ban eredetinek lenni, minimális eltérések lehetnek. Manapság már nagyon profi tömítőpasztákat kapni, sok esetben jobb mint ezek a szar gumi meg parafatömítések, bár ahogy olvastam ezeket nemnagyon szeretnéd használni. Ha esetleg rendeltetésszerűen valami mezőgazdasági tevékenységhez kell, akkor bőven megteszi a paszta is.Remélem majd sikerrel jársz!!!Még egy utolsó kérdés...azt írtad nagyon rossz állapotban és hiányosan vetted a gépedet....Mik voltak a hiányok és mit értesz rossz alatt?Megöl a kíváncsiság
Szia sanyi 87!
Sikerült a munkalámpákat bekötni!Egy autóvillamosságis kolléga unatkozott és bekötötte! SKODA világítás kapcsolóval/pedig ott volt a trakiba 2.orosz UAZ lámpakapcsoló relé/.Állítólag az a kapcsoló bírja mert a SKODÁn is csak a fényváltó relés!
Elnézést, hogy most válaszolok a kérdésedre, de próbáltam már minden fele keresni ezt a gumi tömítést. Eddig nem találtam sehol, ez a gumi a t-25-fülke és a tető között van, ami kb. 4cm széles kb.-1cm vastag, 1 méter hosszú, egy kicsit összenyomható, ezért tömít jól. Ezt a gépet nagyon lepusztult állapotban vettem,sok minden le volt róla lopva, nagyon el volt hanyagolva. A gépet teljesen szétszereltük,és próbáljuk újból összerakni (festés-alkatrész pótlás)eredeti állapotába szeretném visszaállítani.azt mondták,hogy nem valószínű, hogy sikerül.ezért próbálok keresgélni a fórumon.köszi a hozzászólást. üdv: Feri
Elnézést, hogy most válaszolok a kérdésedre, de próbáltam már minden fele keresni ezt a gumi tömítést. Eddig nem találtam sehol, ez a gumi a t-25-fülke és a tető között van, ami kb. 4cm széles kb.-1cm vastag, 1 méter hosszú, egy kicsit összenyomható, ezért tömít jól. Ezt a gépet nagyon lepusztult állapotban vettem,sok minden le volt róla lopva, nagyon el volt hanyagolva. A gépet teljesen szétszereltük,és próbáljuk újból összerakni (festés-alkatrész pótlás)eredeti állapotába szeretném visszaállítani.azt mondták,hogy nem valószínű, hogy sikerül.ezért próbálok keresgélni a fórumon.köszi a hozzászólást. üdv: Feri
Ma újra játszótam az új tárcsával! Jó meleg volt a fülkében! :-)
Mint egy szauna pedig ajtó ablak+ még a hátsó ablak is nyítva volt!
De a gép jól szaladt a méteres gazban! :-)
Ma újra játszótam az új tárcsával! Jó meleg volt a fülkében! :-)
Mint egy szauna pedig ajtó ablak+ még a hátsó ablak is nyítva volt!
De a gép jól szaladt a méteres gazban! :-)
Válasz #10797. hozzászólásra
Szia Gáborász
Igen minden rendben van, idáig elég volt alapszerekkel szórni a szőlőt.De most komolyabb szerel kellet szórni,ami drága forintba került.Gépemnek is letört a fül,gyorsan meg kellet csinálnom mert össze jött a munka vele.Azért csináltam utána alátámasztást.
Szia Sanyi!
Köszónöm az érdeklődést!Még nincs meg a gép, szerencsére nem is volt sűrgős mert egy ismerős betárcsázta a területeinket baráti áron, a permetezést meg megcsináltuk motoros stihllel,ment vele egész jól.Hétfőn lesz ideje a szomszéd autószerelőnek segiteni,akkor rakjuk össze.Egyedül még nem mertem szétszedni meg majd összerakni,ezért kellett egy kicsit hozzá igazodnom.Sajnos ez az év traktorozás szempontjából inkább csak félszezon,dehát valamikor ebbe is bele kell rázodni,megismerni a gépet,kijavítani a hibáit.Ha kész a gép akkor teszek fel képeket.Nálad minden rendben?Remélem igen!
Azt néztem a gépemnél, hogy a kuplungharang és a motor csatlakozásoknál a csavarmenetekben nem ér végig a csavar. Ezeket kicserélem olyanra, amik átérnek. Csak többet tart úgy.
Sajnos céges gép :) Már csak javítom, kollégám nyerte meg.
A fűtés légfűtés lenne mint itt Roli és Feri csinálta.
http://www.agroinform.com/files/usergal/agroinform_20111112100129_32831_408_PB120061.JPG
Jók a fényképeik, most arról puskázunk :)
Üdv. Pakesz!
Örülök, hogy szépen rendbe jön a T-25!
Jobb érzéssel dolgozik az ember a géppel, ha tudja, hogy minden oké rajta!
Azt a fűtéscsapot ugye tervezed, hogy kiveszed? Az akkor már teljesen felesleges oda. Jobb az, ha szabadon tud áramlani az olaj.
A fűtést a bordáktól szeditek le, vagy építettetek be állófűtést?
25336 hozzászólás
Válasz #10836. hozzászólásra
Ha rendelsz adagolót,nagyon pontosan mérj meg mindent,mert ezek a mai utángyártott dolgok nem mindig pontosak. PL: rendelésre hoztak 1 fogaskereket a méretek mindenben jók voltak ,csak az ékpálya 5mm-el vékonyabb volt .Vártam rá 2-hetet.
Válasz #10838. hozzászólásra
Kat a nevemre.
Helló stefi!
engem érdekelne a könyv!Mennyit kérsz érte és hogy hogy el adod?
Válasz #10836. hozzászólásra
A két adagoló közt annyi a különbség,hogy az egyiknek rövidebb a tengelye ,és ha e helyére a másik tipust rakod ,akkor kell egy kiemelő távtartót rakni az adagoló és a felfogatása közé.Azt hiszem ,hogy olyan 10-20mm körül van a különbség. Ha a másik variáció ,akkor fordítva. Mi a baj az adagolódal????? Ki mondta ,hogy csere???
Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy mi a különbség az új típusú adagoló és a régi típusú köradagoló között! Adagolót kell cserélni a gépen és a habinál nincs most adagoló a másik cégnél(traktor-ker. kft) pedig kétféle van és nem tudom h mi a különbség!
Szia Sanyi!
Mifelénk sincs semmi konkrét.Spekulációk már vannak, irsaira meg fehérszőlőkre 180Ft-ot pedzegetnek.Még talán ez sincs kizárva. 1 dolog biztos: jelenleg magyarországon kevesebb bort termelünk mit amit elfogyasztunk, a többi "külföldiából" jön. Szóval kereslet az van a szőlőre, tapasztalom már néhány éve. A legtöbb itteni borász szinte fix vevőkörrel rendelkezik, ilyenkor augusztus felé szomszédom már elküldött vevőt, hogy kitartson neki a bora a törzsvevőknek, akik évek óta hozzá járnak és "nagy" vásárlók.
Válasz #10832. hozzászólásra
Szia Gáborász
Hát igen talán lesz szűret, amit a természet még idáig meg hagyott.Árakat még nem tudok,mert nem halottam semmit.
T-25 GÉPKÖNYV !!!!!!!!!!!!
ALKATRÉSZ KATALOGUS.
Gyári cikkszámos. Eredeti OROSZ !!!!!!
Nem fénymásolat. Jó ,megkímélt állapotú.
ELADÓ !!!!
Szia Sanyi!
Köszönöm az érdeklődést, a gép megvan! Kipróbálás a jövő héten. Előtte még lecserélem a váltóolajat is. Nemsokára teszek fel képeket! Nálad minden rendben van?Lassan-lassan kezdődik a szüret!Milyen árak várhatóak nagyjából a szőlő kilójára felétek?
Válasz #10830. hozzászólásra
Helyesbítek Gáborászt akartam kérdezni bocs.
Szia Gagoman!A gépeddel mi van?
Válasz #10828. hozzászólásra
Szia
Ezek szerint rendes gazdája volt a gépnek,hogy mindent rendben találtál az olaj cserélnél.Milyen olajat raktál bele?
Válasz #10814. hozzászólásra
Köszi!Ma cseréltem le az olajat,meglepően tiszta volt!A centrifugálszűrőben még nyoma sem volt az olajsárnak!Mióta megvettem még sem cserélni sem utánaönteni nem kellett kb 60 liter gázolajat fogyasztott idáíg!
Válasz #10826. hozzászólásra
Ez igem
Válasz #10825. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=ddV0nyxW4cI
Válasz #10823. hozzászólásra
Üdv. Sanyi!
Akkor nézd!
T-25 turbó(és ez nem ámítás):
http://www.youtube.com/watch?v=ddV0nyxW4cI
Sziasztok!
Uraim :) "rendbe" lett rakva a vlagyi futóműve.
Zsírozva minden tengely, gömbcsuklók, utána húzva,kerékösszetartás.
Egy hétig jó volt, /csak kocsizunk vele/ majd kezdi megint.
6-ban szaladgál az aszfalton de nagyon! Nem merünk vele csak 5-ben félgázon menni.
Mi a fene lehet még vele?
A fülke alatt van a kormányműve, abból kijön egy tengely aminek libafogas a vége.Az a tengely minimálisat kottyan.
A fülke alatti kormányműben van valami állítási lehetőség?
köszönöm.
Válasz #10819. hozzászólásra
Hát meg nézném a turbós T-25 traktort.
Válasz #10819. hozzászólásra
...turbó?
Szia Ferenc!
Amit így elmondtál, tényleg nem volt túl bíztató a helyzet, szerintem én is gondolkodtam volna 1 évig hogy megvegyem-e. Vlagyikon van turbó? Szerintem ezeken nincs ilyesmi.Erre következtetek Koppány Vezér írásából is, de lehet hogy tévedek, nekem még csak fél éve van meg, ez az első gépem ahogy már többször említettem, soha ezelőtt a családban senki nem foglalkozott traktorokkal, noha mindig is volt az ősök tulajdonában föld amit művelgettek. Na köszönöm az infót, remélem sikerrel jársz a felújítás során, és nem lesz deficites. Mire a végére érsz majdnem lesz egy új vlagyid!
Válasz #10819. hozzászólásra
Enyémről a gyárban lelopták a "turbót".........még a helyét sem találom.
Válasz #10805. hozzászólásra
Üdvözöllek Gáborász!
Nem tudom, élsz- e még.Nehogy a kíváncsiság megöljön, gyorsan válaszolok a kérdéseidre.Valóban nem úgy sikerül minden ahogy én akartam, de szép lassan próbálom műszakira felkészíteni. Ezt a kisgépet egy telephelyen láttam meg véletlenül. Így is egy évig nézegettem mire rászántam magam, hogy megveszem. 2010-ben vásároltam meg. Állítólag 2006-ban romlott el. Közben szép lassan valakik elvittek róla sok mindent. Pl.:önindító,generátor,turbó,kipufogó,olajszivattyút házzal együtt, a lámpák le voltak szerelve, kormány körbe forgott.Sebváltóházban több volt a víz mint az olaj. Mikor a motort szétszedtük egy marék darázs volt a dugattyú tetején. Háááát egyenlőre ennyi. Most már szépen haladok a felújítással. Köszi a segítséget, az érdeklődést jó hétvégét. Ha kérdésed van, írj nyugodtam! Üdv: Ferenc.
Áramtalanító.
Válasz #10816. hozzászólásra
Valahol kontak hiba.Éramtalanitó.aksi, öninditó.
Válasz #10815. hozzászólásra
nem ad át az áramtalanítód, vagy laza a csavar,vagy más a baj.
Sziasztok!
Szerintetek az miért hogy, van amikor rendesen indul és van amikor meg nagyon nyöszörgössen indul szinte alig tudja átfordítani és eközben melegszik az áramtalanító kapcsoló, de olyan szinten hogy a csavar rajta vörös lesz!
Válasz #10813. hozzászólásra
7 liter olaj kell.Én használtam mert ebben a fóróságban ami volt csak este tudtam permetezni.A fogyasztása a gépnek jó.
Válasz #10808. hozzászólásra
Mindegyikbe 55.W.-os halogén/NDK.-s hagyaték!
Szerencsére még használnom nem kellett a tarlószántással végeztem 2. óra alatt!20.centi mélyre szántottam mert magas volt a tarló.HEGER 25.-ös kettesekével,sok forgolódással,6000.nm 10.ligyi gázolaj!Szerintem egész jó fogyasztás!
Hány liter motorolaj megy a gépbe??Mióta megvettem még nem cseréltem olajat.
Válasz #10811. hozzászólásra
Meg kompresszió gyűrű törésnél is ez a jelenség.
Válasz #10809. hozzászólásra
Hali! Lehet,hogy átszakadt a dugattyú akkor szokot ilyen drasztikusan belefújni a kartelba.Hirtelen jött a
dolog vagy szépen lassan, mindig jobban-jobban?Több száz üzemórát ment a nagy kartelgázzal?Már régota nagy volt a kartelgáz? Van olyan ,hogy a nivópálcát kilövi a helyéröl,akkora a nyomás .Szépen jár a motor vagy csattog?
Válasz #10809. hozzászólásra
Szia.
Szerintem elkoptak a kompresszió gyűrűk.Olaj nyomás van?
Sziasztok !
A Vlagyim elkezdte iszonyatosan nyomni a kartergázt. Mitől lehet ez ? Az elképzelhető hogy a túl sok kartergáztól kinyomja a nívónál az olajat ?
Válasz #10804. hozzászólásra
Szia KEGE!
Az jó hogy sikerült meg csinálni a munkalámpákat,és milyen izzó van benne?
Üdv! segítsen valaki! T25-ösöm van és vele együtt egy kis problémám. A váltóból elkezdett folyni az olaj és bizony nem gyengén. Már kétszer széthúztam szimeringet cseréltem, de a probléma nem szűnt meg. 22 éves a gépem.
És még egy. A fékszalagok cseréjéhez elég a felső fedőlemez és öntvényt eltávolítani, vagy így nem lehet befűzni?
Sziasztok!
Felraktam a talajmarót, és az ekét! Ha valakit érdekel hívjon vagy írjon megegyezünk! :-)
Jó estét!
Ferenc!Nem akarlak elkeseríteni, de lehet hogy olyan tömítést nem fogsz találni. Nagyon sokmindent lehet(de nem mindent) kapni a T-25-höz újonnan a HABI-nál(ha már javasolták korábban akkor elnézést) Láttam tömítés szettet, de az motorhoz volt kimondottan. Az interneten fennt vannak, nézd meg az oldalukat, esetleg hívd fel őket, hátha van nekik csak nem jelenítették meg a webáruházban. (megnéztem az összeset,de nem találtam ilyen tömítést)
Egyébként ha szabad érdeklődni akkor miért ragaszkodsz a teljesen eredeti állapothoz?Nem művelni akarsz vele, hanem valami "muzeális-féle" traktort akarsz kihozni belőle? Az old timer autóknak se kell 100%ban eredetinek lenni, minimális eltérések lehetnek. Manapság már nagyon profi tömítőpasztákat kapni, sok esetben jobb mint ezek a szar gumi meg parafatömítések, bár ahogy olvastam ezeket nemnagyon szeretnéd használni. Ha esetleg rendeltetésszerűen valami mezőgazdasági tevékenységhez kell, akkor bőven megteszi a paszta is.Remélem majd sikerrel jársz!!!Még egy utolsó kérdés...azt írtad nagyon rossz állapotban és hiányosan vetted a gépedet....Mik voltak a hiányok és mit értesz rossz alatt?Megöl a kíváncsiság
Válasz #10463. hozzászólásra
Szia sanyi 87!
Sikerült a munkalámpákat bekötni!Egy autóvillamosságis kolléga unatkozott és bekötötte! SKODA világítás kapcsolóval/pedig ott volt a trakiba 2.orosz UAZ lámpakapcsoló relé/.Állítólag az a kapcsoló bírja mert a SKODÁn is csak a fényváltó relés!
Válasz #10762. hozzászólásra
Elnézést,hogy most válaszolok a kérdésedre, de eredeti állapotba szeretném a t-25-öt felújítani köszi a hozzászólást. üdv: Feri
Válasz #10767. hozzászólásra
Válasz #10767. hozzászólásra
Elnézést, hogy most válaszolok a kérdésedre, de próbáltam már minden fele keresni ezt a gumi tömítést. Eddig nem találtam sehol, ez a gumi a t-25-fülke és a tető között van, ami kb. 4cm széles kb.-1cm vastag, 1 méter hosszú, egy kicsit összenyomható, ezért tömít jól. Ezt a gépet nagyon lepusztult állapotban vettem,sok minden le volt róla lopva, nagyon el volt hanyagolva. A gépet teljesen szétszereltük,és próbáljuk újból összerakni (festés-alkatrész pótlás)eredeti állapotába szeretném visszaállítani.azt mondták,hogy nem valószínű, hogy sikerül.ezért próbálok keresgélni a fórumon.köszi a hozzászólást. üdv: Feri
Válasz #10768. hozzászólásra
Elnézést, hogy most válaszolok a kérdésedre, de próbáltam már minden fele keresni ezt a gumi tömítést. Eddig nem találtam sehol, ez a gumi a t-25-fülke és a tető között van, ami kb. 4cm széles kb.-1cm vastag, 1 méter hosszú, egy kicsit összenyomható, ezért tömít jól. Ezt a gépet nagyon lepusztult állapotban vettem,sok minden le volt róla lopva, nagyon el volt hanyagolva. A gépet teljesen szétszereltük,és próbáljuk újból összerakni (festés-alkatrész pótlás)eredeti állapotába szeretném visszaállítani.azt mondták,hogy nem valószínű, hogy sikerül.ezért próbálok keresgélni a fórumon.köszi a hozzászólást. üdv: Feri
sziasztok!
Ma újra játszótam az új tárcsával! Jó meleg volt a fülkében! :-)
Mint egy szauna pedig ajtó ablak+ még a hátsó ablak is nyítva volt!
De a gép jól szaladt a méteres gazban! :-)
sziasztok!
Ma újra játszótam az új tárcsával! Jó meleg volt a fülkében! :-)
Mint egy szauna pedig ajtó ablak+ még a hátsó ablak is nyítva volt!
De a gép jól szaladt a méteres gazban! :-)
Válasz #10797. hozzászólásra
Szia Gáborász
Igen minden rendben van, idáig elég volt alapszerekkel szórni a szőlőt.De most komolyabb szerel kellet szórni,ami drága forintba került.Gépemnek is letört a fül,gyorsan meg kellet csinálnom mert össze jött a munka vele.Azért csináltam utána alátámasztást.
Szia Sanyi!
Köszónöm az érdeklődést!Még nincs meg a gép, szerencsére nem is volt sűrgős mert egy ismerős betárcsázta a területeinket baráti áron, a permetezést meg megcsináltuk motoros stihllel,ment vele egész jól.Hétfőn lesz ideje a szomszéd autószerelőnek segiteni,akkor rakjuk össze.Egyedül még nem mertem szétszedni meg majd összerakni,ezért kellett egy kicsit hozzá igazodnom.Sajnos ez az év traktorozás szempontjából inkább csak félszezon,dehát valamikor ebbe is bele kell rázodni,megismerni a gépet,kijavítani a hibáit.Ha kész a gép akkor teszek fel képeket.Nálad minden rendben?Remélem igen!
Válasz #10795. hozzászólásra
Szia Gáborász
Készen lett a géped?
Szia Kege!
Köszönöm a segítségedet(és a többiekét is). Győr nekem kicsit messze van innen a Mátrából, de azért rendes tőled. Mégegyszer köszönöm!
Azt néztem a gépemnél, hogy a kuplungharang és a motor csatlakozásoknál a csavarmenetekben nem ér végig a csavar. Ezeket kicserélem olyanra, amik átérnek. Csak többet tart úgy.
Csináltam egy erősítést a kuplungharang és a motortartó csövek csatlakozásához.:
Válasz #10791. hozzászólásra
Szia Árpy!
Sajnos céges gép :) Már csak javítom, kollégám nyerte meg.
A fűtés légfűtés lenne mint itt Roli és Feri csinálta.
http://www.agroinform.com/files/usergal/agroinform_20111112100129_32831_408_PB120061.JPG
Jók a fényképeik, most arról puskázunk :)
Válasz #10790. hozzászólásra
Üdv. Pakesz!
Örülök, hogy szépen rendbe jön a T-25!
Jobb érzéssel dolgozik az ember a géppel, ha tudja, hogy minden oké rajta!
Azt a fűtéscsapot ugye tervezed, hogy kiveszed? Az akkor már teljesen felesleges oda. Jobb az, ha szabadon tud áramlani az olaj.
A fűtést a bordáktól szeditek le, vagy építettetek be állófűtést?