Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.25 FtUSD395.1 FtCHF445.24 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hali! Szerintem itt a henger talp tömítésed ereszt! azt kell cserélni! A henger tetején ami van az a 2 csavar az szelepfedélnek a lefogató csavarjai! Azokat meg húzd meg ha laza, de nem kell nagyon megtépni őket!
Hali! Szerintem itt a henger talp tömítésed ereszt! azt kell cserélni! A henger tetején ami van az a 2 csavar az szelepfedélnek a lefogató csavarjai! Azokat meg húzd meg ha laza, de nem kell nagyon megtépni őket!
Üdv! Régebben raktam fel képet a hengereknél lévő olajfolyásról és sajnos azóta sem oldottam meg, viszont annyival közelebb kerültem hogy leszedtem a légterelőket és megtakarítottam az olajtól és most már tisztán látszik hol folyik az olaj és ebben kérnék segítséget, a képen be is jelöltem. Nem tudom hogy ott valamilyen tömítés van vagy valamelyik csavaron kéne húzni. Ami a henger tetején van 2-2 csavar azt mennyire kell meghúzni mert az egyém eléggé laza, azon húztam de semmi változás.
Válasz #8413. hozzászólásra
Meg kellene nézni hogy az elsö szürő elött van-e oil,vegyétek le a csövet szivjátok meg,/ha van kompresszor nyomjátok meg a tankot levegövel és ha nincs tömödés jön az anyag.Ha jön az oil akkor a szürönél,/kicserélni/ megvan akkor a tápszivattyú kézi szivattyuját kiveszed ,tele öntöd gázoilal visszaeakod megpumpálod párszor ,majd megint teleöntöd pumpálod ezt csináld meg 3-4 szer és lessz gázolaj a porlasztonál.
Szia!
Nos a helyzet a következő!
Tegnap ugye mindennemű szűrőt kipucoltam.
Aztán a tápszivattyúval próbáltam feltölteni a rendszert de sikertelenül mert a gumi gyűrű elkopott kicseréltem és akkor se volt semmi változás.Mivel 4 ig dolgozok így nem sok időm van rá de igyekszem.Valami megoldás arra hogy gyorsabban átszívatni a rendszeren a gázolajat?
Mire felizgatom a táppal úúúúúúú.Próbáltam úgy is hogy indítózni de semmi.Tudom így nehéz távsegítséggel segíteni de NAGYON KÖSZÖNÖM IGYEKSZEM MECSINÁLNI MERT KÉNE A GÉP.KÖSZI A TÜRELMEDET!!
Válasz #8407. hozzászólásra
Hali! elöször nézd meg ,hogy nem-e levegös. a porlasztokrol tekerd le a hollandert és öninditozz jön e gázolaj.ha nem jön akkor az adagolo elött lazits fel egy áteresztő csavart és addig pumpáld mig nem jön az az anyag ,proba.
Tiszteletem!
Nekünk is van egy ilyen orosz csodánk igaz 92" évjáratú
Olyan kérdésem lenne hogy már a porlasztókat kicseréltük,a nyomóházban van egy nyomótömb azt is.
mindent a helyére tettem s nem indul sajnos,még annyit se mondd hogy tüssz.a porlasztók 180-190Baron nyomnak.
Kérem aki tud segítsen mert már tanácstalan vagyok.
Válasz #8405. hozzászólásra
Szerintem a kinyomó csapágy.Mennyi a holt játéka a pedálnak? A pedál holtjáték 30-50mm kell lennie a csapágy és a kiemelő kar˙(béka) közt 2mm-nek.
Mi lehet a baj?Benyomom a kuplungot teljesen,valami kereplö hangot ad.egy két centit vissza engedem abba marad.kicsit vissza állítottam a rudazaton abba hagyta.amúgy jó.
Laikus kérdésem lenne: Hol lehet T 25 hátsólámpabúrát szerezni? Csak búrát mert minden ép. Habiéknál néztem, de az sztem nem az a méret, és a felfogatása is csak 2 csavaros, ez meg 4 csavaros ugye... Vkinek Vmi ötlet? Előre is kösz.
Köszi stefi a képeket!
Jó megoldás lenne, de nekem máshogy van hátul a vonópad elrendezés. AZ a helyzet, hogy feljebb tudnám rakni a vonópadot, így előrébb is kerülne, de akkor már nagyon a traktor feneke alatt lenne nekem a kampó, így nagy fordulókörben kellene tolatnom.
Nekem középmagas állásban van a gép, tehát úgy a kampó is már magasan lenne. Meg nem fix a vonópadom, hanem az emelőkarok tartják.
Válasz #8391. hozzászólásra
Árpy ! Hali! küldök néhány képet.Ha gondolod heggesz valami vasat a hashúzó merevitésére a munka henger alá akkor még jobb,de igy is hatalmasat tart és még praktikus is.Ha véletlen nem szoritaná kellően fel a szögvas rakj rá hézagolót /1..3mm lemezt/
Üdv mindenkinek!Aztszeretném kérdezni,hogy a lehajtásba mennyi olaj kell.Ma leengedtem mind a kettöröl és 6 liter jött le.Én ugy emlékszem másfél liter kell egyik oldalra
Válasz #8390. hozzászólásra
Az egész fül letört 2010-ben ez egy emlékezetes év volt.80-as U szelvény van egy be fordítva,10-es kazán lemez meg az oldala az erősítésnek.
Igen, én is szeretném megelőzni!
Olyan ötletem lenne, hogy az öntvényt támasztanám érintőlegesen alá.
A képen látható zárt szelvényt oldaltartófül segítségével raknám fel a tartó szerkezetre.
Elég lenne ez így is, ugye?
Válasz #8386. hozzászólásra
Szeva Megéri meg csinálni, bár meg csináltam volna hamarabb.Mi előbb le tört volna a fűl!Ja a munka hengerből folyik az olaj fentről.
Sanyi01! Jól emlékszek rá, hogy neked van erősített tartórészed a hátsó munkahenger tartó fülénél?
Úgy vagyok vele, hogy szeretném én is megerősíteni, így pár képre lenne szükségem! A munkahenger felfogatásra, és a tartószerkezet felfogatására oldalt!
Hát köszönöm a sok infot! Most hétvégén bíztos nem lesz jó! Le kell szednem azt a pár kilo szölöt, vasárnap megyek a leltározni! de egy teledont elejtek, aztán meglátjuk!
sziasztok ahhoz szeretnék segítséget kérni vette már le valaki a kicsinek a tetejét mert én most szeretném majd csak a tetőn lévő csavarokat kell ki szedni és le jön?
Űdvőzlőm Lajos nagyon kőszőnőm a tűrelmét és segitségét.Engem az zavar hogy a tengelyeket mikor be raktam és a kuplungot benyomtam nagyon nehezen tudtam űresből egyszer nagyban majd kicsiben rakni természetesen a kővetező fokozatokba igaz hágora kidobja néha most már tanácstalan vagyok
A gyári fokozatkiosztás nem így van! ott az 1 a lassú, míg ugyanott a 2. fokozat a gyors.
A 3 és a 4 a 2. fokozatnak felel meg, ahogy te írtad.
Az 5 és a 6 pedig a 3. fokozat.
Leghátsó tengely a rövid, hosszú. Ha a tengely jobbra áll, akkor hosszú.
Előtte lévő tengely a 2. és a mászó fokozat. Tengely jobbra:2.
Eggyel előbbre a 3. és az 1. Tengely jobbra: 3.
Elöl pedig az irányváltó kapcsolótengelye.
Ki tudná ,megmutatni a valoságban a t-25 milyen pozicioban vannak a tengelyek a reteszelőnél a golyok alatt például 2-es fokozatban előre menet rővid majd 3-as hosszú nagyon kőszőnőm
Köszönöm szépen a segítő szándékot!
Úgy alakult a dolog, hogy a szomszéd faluban van valakinél egy ilyen alkatrész.
Úgy találta, valószínűleg az enyém az!
Üzentem is neki és azt mondta, hogy fogja hozni.
Azért nagyon-nagyon köszönöm a szándékot is.
Így képről eléggé gyenge szerkezetnek tűnik, bár lehet, hogy csal a kép.
Úgy látom, hogy ezen a súlytartóra kell feltenni ezt a szerkezetet. Bár alul nem tudom, hogy hol támaszkodik fel.
De udvarból a havat kitolni szerintem ez is megteszi, de nagyobb üzemre az a másik lenne az üzemképes!
25322 hozzászólás
Válasz #8422. hozzászólásra
Hali! Szerintem itt a henger talp tömítésed ereszt! azt kell cserélni! A henger tetején ami van az a 2 csavar az szelepfedélnek a lefogató csavarjai! Azokat meg húzd meg ha laza, de nem kell nagyon megtépni őket!
Válasz #8422. hozzászólásra
Hali! Szerintem itt a henger talp tömítésed ereszt! azt kell cserélni! A henger tetején ami van az a 2 csavar az szelepfedélnek a lefogató csavarjai! Azokat meg húzd meg ha laza, de nem kell nagyon megtépni őket!
Válasz #8422. hozzászólásra
Szerintem szétment az alumínium hézagoló lemez,ami a motorblokk és a henger közt van.
Talán így jobban látszik, kicsit szétszedtem. Benyilaztam hol kezd folyni az olaj.
a kép lemaradt
Üdv! Régebben raktam fel képet a hengereknél lévő olajfolyásról és sajnos azóta sem oldottam meg, viszont annyival közelebb kerültem hogy leszedtem a légterelőket és megtakarítottam az olajtól és most már tisztán látszik hol folyik az olaj és ebben kérnék segítséget, a képen be is jelöltem. Nem tudom hogy ott valamilyen tömítés van vagy valamelyik csavaron kéne húzni. Ami a henger tetején van 2-2 csavar azt mennyire kell meghúzni mert az egyém eléggé laza, azon húztam de semmi változás.
ok email: fuvaros.1026@gmail.com
Válasz #8416. hozzászólásra
Hali! ezen a szinten amatör vagyok ,e-mail,vagy tel, nincs más.
Nos.
csináltam ahogy mondtad.
semmi reakció
figy adok msn címet aztán ha gondolod ott mert így lassú.
msn: morcos.1026@hotmail.com
skype: gabesz1026
várom hogy jelezz
előre is köszi
Válasz #8413. hozzászólásra
Meg kellene nézni hogy az elsö szürő elött van-e oil,vegyétek le a csövet szivjátok meg,/ha van kompresszor nyomjátok meg a tankot levegövel és ha nincs tömödés jön az anyag.Ha jön az oil akkor a szürönél,/kicserélni/ megvan akkor a tápszivattyú kézi szivattyuját kiveszed ,tele öntöd gázoilal visszaeakod megpumpálod párszor ,majd megint teleöntöd pumpálod ezt csináld meg 3-4 szer és lessz gázolaj a porlasztonál.
Apám elmondása szerint egyszercsak leállt menet közben.
Szia!
Nos a helyzet a következő!
Tegnap ugye mindennemű szűrőt kipucoltam.
Aztán a tápszivattyúval próbáltam feltölteni a rendszert de sikertelenül mert a gumi gyűrű elkopott kicseréltem és akkor se volt semmi változás.Mivel 4 ig dolgozok így nem sok időm van rá de igyekszem.Valami megoldás arra hogy gyorsabban átszívatni a rendszeren a gázolajat?
Mire felizgatom a táppal úúúúúúú.Próbáltam úgy is hogy indítózni de semmi.Tudom így nehéz távsegítséggel segíteni de NAGYON KÖSZÖNÖM IGYEKSZEM MECSINÁLNI MERT KÉNE A GÉP.KÖSZI A TÜRELMEDET!!
Sziasztok. Eladnám a 165-ös dobkaszámat, 150000-ft. Érdeklődni: 06 30 433-2547 Komárom-Esztergom megye. Megtekinthető, kipróbálható.
Válasz #8409. hozzászólásra
Mi az hogy /ha/ ?,jön a porlasztó elött a gázoil vagy sem? az adagoló elött van gázoil vagy nincs? nézd már meg!!!!!!!!!
Holtjátékot adtam neki nagyobbat,most csendben van.amúgy semmi csapágy hang nincs.eddig durva kerepelő hangot adott,majd kimutassa ha hiba van.
és ha az se?
akkor ?
további tippet is írj köszönöm!!!!
Válasz #8407. hozzászólásra
Hali! elöször nézd meg ,hogy nem-e levegös. a porlasztokrol tekerd le a hollandert és öninditozz jön e gázolaj.ha nem jön akkor az adagolo elött lazits fel egy áteresztő csavart és addig pumpáld mig nem jön az az anyag ,proba.
Tiszteletem!
Nekünk is van egy ilyen orosz csodánk igaz 92" évjáratú
Olyan kérdésem lenne hogy már a porlasztókat kicseréltük,a nyomóházban van egy nyomótömb azt is.
mindent a helyére tettem s nem indul sajnos,még annyit se mondd hogy tüssz.a porlasztók 180-190Baron nyomnak.
Kérem aki tud segítsen mert már tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
Válasz #8405. hozzászólásra
Szerintem a kinyomó csapágy.Mennyi a holt játéka a pedálnak? A pedál holtjáték 30-50mm kell lennie a csapágy és a kiemelő kar˙(béka) közt 2mm-nek.
Mi lehet a baj?Benyomom a kuplungot teljesen,valami kereplö hangot ad.egy két centit vissza engedem abba marad.kicsit vissza állítottam a rudazaton abba hagyta.amúgy jó.
Válasz #8402. hozzászólásra
Hali! rakj fel képet, 4-féle lámpa létezik.
Válasz #8402. hozzászólásra
Hali!
Győrben a Zsenáknál biztos, h van én is ott vettem. Ez a száma: 0620/4766960
Üdv Mindenkinek!
Laikus kérdésem lenne: Hol lehet T 25 hátsólámpabúrát szerezni? Csak búrát mert minden ép. Habiéknál néztem, de az sztem nem az a méret, és a felfogatása is csak 2 csavaros, ez meg 4 csavaros ugye... Vkinek Vmi ötlet? Előre is kösz.
Végülis ehhez a 2 furathoz fogom felfogatni mind a két oldalt a tartórészt. Ahhoz meg hozzá hegesztem a lejjebb már mutatott zártszelvényt.
Válasz #8398. hozzászólásra
Köszi stefi a képeket!
Jó megoldás lenne, de nekem máshogy van hátul a vonópad elrendezés. AZ a helyzet, hogy feljebb tudnám rakni a vonópadot, így előrébb is kerülne, de akkor már nagyon a traktor feneke alatt lenne nekem a kampó, így nagy fordulókörben kellene tolatnom.
Nekem középmagas állásban van a gép, tehát úgy a kampó is már magasan lenne. Meg nem fix a vonópadom, hanem az emelőkarok tartják.
Válasz #8397. hozzászólásra
Lemaradtak.
Bocsi szombat esti buli után vagyok
Válasz #8391. hozzászólásra
Árpy ! Hali! küldök néhány képet.Ha gondolod heggesz valami vasat a hashúzó merevitésére a munka henger alá akkor még jobb,de igy is hatalmasat tart és még praktikus is.Ha véletlen nem szoritaná kellően fel a szögvas rakj rá hézagolót /1..3mm lemezt/
Köszi a segitséget!
Válasz #8393. hozzászólásra
Igen 1.5 liter kell bele oldalanként.
Válasz #8390. hozzászólásra
Szerintem elég lesz.
Üdv mindenkinek!Aztszeretném kérdezni,hogy a lehajtásba mennyi olaj kell.Ma leengedtem mind a kettöröl és 6 liter jött le.Én ugy emlékszem másfél liter kell egyik oldalra
Válasz #8390. hozzászólásra
Az egész fül letört 2010-ben ez egy emlékezetes év volt.80-as U szelvény van egy be fordítva,10-es kazán lemez meg az oldala az erősítésnek.
Válasz #8387. hozzászólásra
Stefi69! Igen, érdekelne az ötleted! Mert sokat használom a hashúzót!
Válasz #8389. hozzászólásra
Igen, én is szeretném megelőzni!
Olyan ötletem lenne, hogy az öntvényt támasztanám érintőlegesen alá.
A képen látható zárt szelvényt oldaltartófül segítségével raknám fel a tartó szerkezetre.
Elég lenne ez így is, ugye?
Neked konkrétan az egész fül letörött még annó?
Válasz #8386. hozzászólásra
Szeva Megéri meg csinálni, bár meg csináltam volna hamarabb.Mi előbb le tört volna a fűl!Ja a munka hengerből folyik az olaj fentről.
Válasz #8386. hozzászólásra
Válasz #8386. hozzászólásra
Hali:Ha meg van a hashúzód azzal nagyon egyszerűen alá lehet támasztani.Ha érdekel leirom.
Sanyi01! Jól emlékszek rá, hogy neked van erősített tartórészed a hátsó munkahenger tartó fülénél?
Úgy vagyok vele, hogy szeretném én is megerősíteni, így pár képre lenne szükségem! A munkahenger felfogatásra, és a tartószerkezet felfogatására oldalt!
Inkább megerősítem, így biztos ami biztos!
Hát köszönöm a sok infot! Most hétvégén bíztos nem lesz jó! Le kell szednem azt a pár kilo szölöt, vasárnap megyek a leltározni! de egy teledont elejtek, aztán meglátjuk!
sziasztok ahhoz szeretnék segítséget kérni vette már le valaki a kicsinek a tetejét mert én most szeretném majd csak a tetőn lévő csavarokat kell ki szedni és le jön?
Űdvőzlőm Lajos nagyon kőszőnőm a tűrelmét és segitségét.Engem az zavar hogy a tengelyeket mikor be raktam és a kuplungot benyomtam nagyon nehezen tudtam űresből egyszer nagyban majd kicsiben rakni természetesen a kővetező fokozatokba igaz hágora kidobja néha most már tanácstalan vagyok
A gyári fokozatkiosztás nem így van! ott az 1 a lassú, míg ugyanott a 2. fokozat a gyors.
A 3 és a 4 a 2. fokozatnak felel meg, ahogy te írtad.
Az 5 és a 6 pedig a 3. fokozat.
Válasz #8380. hozzászólásra
Leghátsó tengely a rövid, hosszú. Ha a tengely jobbra áll, akkor hosszú.
Előtte lévő tengely a 2. és a mászó fokozat. Tengely jobbra:2.
Eggyel előbbre a 3. és az 1. Tengely jobbra: 3.
Elöl pedig az irányváltó kapcsolótengelye.
Válasz #8379. hozzászólásra
Ki tudná ,megmutatni a valoságban a t-25 milyen pozicioban vannak a tengelyek a reteszelőnél a golyok alatt például 2-es fokozatban előre menet rővid majd 3-as hosszú nagyon kőszőnőm
Válasz #8354. hozzászólásra
Köszönöm szépen a segítő szándékot!
Úgy alakult a dolog, hogy a szomszéd faluban van valakinél egy ilyen alkatrész.
Úgy találta, valószínűleg az enyém az!
Üzentem is neki és azt mondta, hogy fogja hozni.
Azért nagyon-nagyon köszönöm a szándékot is.
Üdv!!
Válasz #8376. hozzászólásra
Kinézetre bírná, de csak T25-re passzol, T30-ra át kéne alakítani a felfogatását.
Válasz #8374. hozzászólásra
Így képről eléggé gyenge szerkezetnek tűnik, bár lehet, hogy csal a kép.
Úgy látom, hogy ezen a súlytartóra kell feltenni ezt a szerkezetet. Bár alul nem tudom, hogy hol támaszkodik fel.
De udvarból a havat kitolni szerintem ez is megteszi, de nagyobb üzemre az a másik lenne az üzemképes!