Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR413.39 FtUSD393.08 FtCHF444.84 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Helló!
Nem, a tolólap az gyári IFA tolólap, csak a tartószerkezet lett házilag csinálva. Az előző tulaj rakta össze, de én már erősítettem rajta szerkezetileg.
Én is attól félek,de ha megveszem akkor leveszem a 3. fejet!!!!Nekem a 8 levelő csipkés társával elég jól dolgozott a homokban! habár nem mertem lerakni nagyon!!! De szerintem jó vásárt csináltam a trakival!!! Szalag fűrészt elbirja, a maradék kis kertimunkára meg 1 osztályú!
Én most néztem egy Vogel ekét 25-os vassal 3 fejel! ha nem birja a 3-at le szedem az utolsot!!! szerintem birnia kell!!! tárcsát használsz utána? Mekkorát?
Köszi a gyors választ!
Most vettem egy T-25-ös taktort,szeretnék hozzá egy ekét de fogalmam sincs mekorát vegyek 2 vagy 3 fejest.Ha valaki tudna segiteni megköszöném. Vagy ha van valakinek eladó az is érdekelne! Ha valakit érdekel van egy 8 levelü tárcsám eladó vagy beszámolom az ekébe( 2 éves, nincs vele összesen 30ha letárcsáva)
Válasz #6386. hozzászólásra
Hali Jasi.
A főtengely végén lévő tárcsa külső átmérője 120mm,a kompresszoré 150mm.
Ha idehaza lesz a kocsi,megmérem a rúd hosszúságát is.
Csákkó belló.
Hát már én is jártam így.
Nekem az volt a gondom, hogy ha félig vagy lejjebb volt az üzemanyagtankom üzemanyaggal és 1-2 napot állt a traki utána már nagyon nehezen indult be. Nekem a tankban lévő búvárcső volt eldugulva kitarkítottam és minden gondom megoldódott.
De ez nem azt jelenti, hogy neked is ez lenne a bajod, de gondoltam megosztom veled.
koszonom a segitsegedet,napkozbe megyen,sot ha masodjara gyujtom csak megmutatom a kulcsot es maris beroffen,az unokatesom megprobalta levegoztetni a ketporlasztot ugyanis kethengeres.es las csodat izzitas nelkul begyuladt
Válasz #6397. hozzászólásra
Ha napközben, működik akkor a tápszivattyú, ha akkor is leáll menet közben akkor a szívócsőnél a tanknál, s úgy végig, a rendszeren.
Én cseréltem már a véglehajtásokban olajat olyan 1,5l. hajtőműolaj megy bele./x2/ Nekem Agip Rotra 80w90-es olajom van tehát Én ezt töltöttem bele.
A váltóba olyan 10liter, hidraulika szivattyú hajtóházában pedig 0,3l., a kormányműbe pedig 0,75l. szükséges.
Remélem tudtam segíteni!
A 6368-as hozzászólásomban linkeltem egy VTZ képet... Már régóta hajtok olyan fényvisszaverő táblára, ami a hátulján van a bal oldalon. Nem tudtok neten valahol, ahol lehetne ilyet venni? A közelben hiába megyek be autós-,traktoros-,kamionos üzletbe, sehol nincs ilyen, ráadásul furán is néznek rám, hogy ilyet szeretnék... Pedig bizony..ilyet szeretnék.
Körülnézek még itt neten.
iggen brumimaci kell legalább te érted a viccet nem fikázol egyből meg különben is én vagyok tv maci főszerkesztője az M1-en és új főszereplőt keresek bakker!!! nem szabad így befásulni érteni kell a viccet... nem bántó szándékkal írtam én he!!!
25322 hozzászólás
Válasz #6422. hozzászólásra
Szia Jasi.
Elvileg ilyen áttétel mellett 1800-as motorfordulatnál (padlógáz)1440-et forog a kompresszor percenként.
Válasz #6419. hozzászólásra
Helló!
Nem, a tolólap az gyári IFA tolólap, csak a tartószerkezet lett házilag csinálva. Az előző tulaj rakta össze, de én már erősítettem rajta szerkezetileg.
Válasz #6406. hozzászólásra
Köszi Vezér!!! tudtam én hogy nem vagy te olyan feledékeny
Válasz #6407. hozzászólásra
Nem voltam erdőn.
Válasz #6415. hozzászólásra
Semmit.
Szia Árpy!
A tolólapót te csináltad?
2 váltó egyikel váltod a sebeséget a másikal pedig hogy előre vagy hátra szeretnél menni!!! olyan mint a targoncágban van!
Én is attól félek,de ha megveszem akkor leveszem a 3. fejet!!!!Nekem a 8 levelő csipkés társával elég jól dolgozott a homokban! habár nem mertem lerakni nagyon!!! De szerintem jó vásárt csináltam a trakival!!! Szalag fűrészt elbirja, a maradék kis kertimunkára meg 1 osztályú!
Válasz #6413. hozzászólásra
nekem ez magas ,de azert kossz a segitseget a roman traktorokon 6 sebeseg van es ket lukverc...........azt se tudom i az az iranyvalto
Koppány Vezér!
Hótolásnál mit szoktál felrakni a trakeszra hátulra súlynak?
Válasz #6412. hozzászólásra
3×25 sok lesz neki szerintem.
180as tárcsát húzok 46 os lapokal
6 elöre + felező + irányváltó. De az orosz traktoroknál soha nem tudtam megjegyezni hogy vannak a sebeségek!!!
"idáig csak zetorjaink voltak"
Én most néztem egy Vogel ekét 25-os vassal 3 fejel! ha nem birja a 3-at le szedem az utolsot!!! szerintem birnia kell!!! tárcsát használsz utána? Mekkorát?
Köszi a gyors választ!
hany sebesege van a vlagyinak,hogy egy ilyen eket elbir?
Válasz #6408. hozzászólásra
Üdv!
Én 2×30 német ekét húzok vele.
Hát nem valami nagy gép, de soha nem adja fel!
Sziasztok!
Most vettem egy T-25-ös taktort,szeretnék hozzá egy ekét de fogalmam sincs mekorát vegyek 2 vagy 3 fejest.Ha valaki tudna segiteni megköszöném. Vagy ha van valakinek eladó az is érdekelne! Ha valakit érdekel van egy 8 levelü tárcsám eladó vagy beszámolom az ekébe( 2 éves, nincs vele összesen 30ha letárcsáva)
Köszönöm!
Válasz #6406. hozzászólásra
Nem bírt vele a vlagyi azt kinn maradt azt erdőbe???
Válasz #6386. hozzászólásra
Hali Jasi.
A főtengely végén lévő tárcsa külső átmérője 120mm,a kompresszoré 150mm.
Ha idehaza lesz a kocsi,megmérem a rúd hosszúságát is.
Csákkó belló.
Srácok, tudom hogy éppen nem ide tartozik de hátha tud valaki segíteni hogy hogy lehet egy szántóföldből zárt kertet csinálni hivatalosan papíron!
Válasz #6402. hozzászólásra
lehet hogy ego,de nemtudom mi az a tapszivattyu,mi erdelybe mashogy ejtjuk de azert kossz a szerelomnek megmondom holnap:)
Válasz #6401. hozzászólásra
kosz grippen,mindent kitakaritottunk nekem is minden elvolt dugulva ami csak lehetett.de utana is baszot ra gyuladni regelente
Válasz #6399. hozzászólásra
Valamiért elejti a nyomást, lehet kosz is a tápszivattyú szelepe alatt.
Válasz #6397. hozzászólásra
Üdv!
Hát már én is jártam így.
Nekem az volt a gondom, hogy ha félig vagy lejjebb volt az üzemanyagtankom üzemanyaggal és 1-2 napot állt a traki utána már nagyon nehezen indult be. Nekem a tankban lévő búvárcső volt eldugulva kitarkítottam és minden gondom megoldódott.
De ez nem azt jelenti, hogy neked is ez lenne a bajod, de gondoltam megosztom veled.
Válasz #6398. hozzászólásra
A vessző, a működik után értendő!
Válasz #6398. hozzászólásra
koszonom a segitsegedet,napkozbe megyen,sot ha masodjara gyujtom csak megmutatom a kulcsot es maris beroffen,az unokatesom megprobalta levegoztetni a ketporlasztot ugyanis kethengeres.es las csodat izzitas nelkul begyuladt
Válasz #6397. hozzászólásra
Ha napközben, működik akkor a tápszivattyú, ha akkor is leáll menet közben akkor a szívócsőnél a tanknál, s úgy végig, a rendszeren.
sokaig nemtudtam hogy miert,nemgyulad reggel a traki,vegul rajottem,levegos,csak most nemtudom hol keressem,szerintetek hol kaphat levegot??
Válasz #6395. hozzászólásra
AAAAAAAA Tesókám mint 1 gépkönyv.Nagyon köszi!
Válasz #6394. hozzászólásra
Üdv!
Én cseréltem már a véglehajtásokban olajat olyan 1,5l. hajtőműolaj megy bele./x2/ Nekem Agip Rotra 80w90-es olajom van tehát Én ezt töltöttem bele.
A váltóba olyan 10liter, hidraulika szivattyú hajtóházában pedig 0,3l., a kormányműbe pedig 0,75l. szükséges.
Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok Vlagyisok!
Ki cserélt már olajat a gépen a véglehajtásokban??
Milyen kell bele meg mennyi???
Válasz #6392. hozzászólásra
Má rég...Azóta beleraktam 5órát..Egyikbe s másikba..
Válasz #6391. hozzászólásra
Okvetlen.
Neki szólok előszőr.
Paripa elkészült?
Válasz #6390. hozzászólásra
De előtte szólj Ingének hova mész ne legyen megijedve ha nem találna esetleg..
Válasz #6389. hozzászólásra
Nincs.
Most megyek érte.
Válasz #6388. hozzászólásra
Van belőle raktáron???
Válasz #6386. hozzászólásra
85D-és melltartót hord.
Válasz #6295. hozzászólásra
Milyen vastag anyagból tervezitek a kést megcsinálni?
Válasz #6380. hozzászólásra
igazad lehet Jancsika!!! de Vezért ezt sem felejti el.....
John-ikon szokott lenni olyan
A 6368-as hozzászólásomban linkeltem egy VTZ képet... Már régóta hajtok olyan fényvisszaverő táblára, ami a hátulján van a bal oldalon. Nem tudtok neten valahol, ahol lehetne ilyet venni? A közelben hiába megyek be autós-,traktoros-,kamionos üzletbe, sehol nincs ilyen, ráadásul furán is néznek rám, hogy ilyet szeretnék... Pedig bizony..ilyet szeretnék.
Körülnézek még itt neten.
Válasz #6382. hozzászólásra
Kár vót benézni...Egy fekete démon miatt lesz álmatlan az éjszakám.
Válasz #6380. hozzászólásra
Nézz be a Landinis topikba.
Válasz #6378. hozzászólásra
Akkor software-t kell cseréljek ezeken a medvéken. Hány kellene? Mert amit nem viszel azt meghagyom még morgósan.
Sztem sem kell befásulni, jól beszél Jasi, nem akar itt senki megverni senkit. Vagy én tudom rosszul?
Válasz #6379. hozzászólásra
Beezeg ha a szomszédasszony mellbőségét adtad volna ki házi feladatnak,ne agódj már itt szerepelnének az adatok..
Válasz #6377. hozzászólásra
oksa majd eszedbe lesz tán valamikor és megméred
előre is kösz
Válasz #6376. hozzászólásra
iggen brumimaci kell legalább te érted a viccet nem fikázol egyből meg különben is én vagyok tv maci főszerkesztője az M1-en és új főszereplőt keresek bakker!!! nem szabad így befásulni érteni kell a viccet... nem bántó szándékkal írtam én he!!!
Válasz #6375. hozzászólásra
Elfelejtettem...a tárcsákat sem mértem még meg neked.
Megpróbálom nem elfelejteni.
Válasz #6374. hozzászólásra
Milyen medvét akarsz?
Nekem van pár fajta, igaz még nem túl nagyok, ha gondolod.
Morrogni már tudnak, vagy neked a brummogós kell?
Válasz #6372. hozzászólásra
Hali vezér!!!
nem mérted meg véletlenül nékem a vonórudat a póton?? vagy el is felejtetted??