Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 412.2 Ft USD 400.32 Ft CHF 438.4 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6512 hozzászólás
#2262 szanberg
2018-11-29 21:31:53

Válasz J.D. Borda #2259. hozzászólására5000-be Cat C13 motor, kibaxott egy agresszív erőteljes masína, 2000+ Nm nyomatékkal szívós bányagép aggregát. Váltótél félnék, főleg a ZF fokozatmentesekre van panasz, lásd Jd IVT, attól szerintem az összes fokozatmentes stabilabb tartósabb a piacon.
3000-es szériánál hallottam, hogy voltak bajok a hátsó hidakkal hiába Rába volt, ennek utána kell járni, az 5000 alatt akkora híd van mint a Lágymányosi Budapesten, nem hiszem, hogy az gyenge lenne....

ha igen akkor váltani kell kirovec hidakra hehesmile devil

Nincs profilkép
#2261 envagyok2
2018-11-29 21:27:23

Válasz J.D. Borda #2259. hozzászólásárafél év alatt biztos nem nyomtak bele 5-6 ezer órákat, de ettől még felőlem lehet jó gép...

Nincs profilkép
#2260 J.D. Borda
2018-11-29 21:25:22

Válasz szanberg #2256. hozzászólásáraa váltójuk ugyan az a Zf fokozatmentes mint a többibe. csak nagyobb a loerőjének megfelelő.

Nincs profilkép
#2259 J.D. Borda
2018-11-29 21:24:05

Válasz szanberg #2256. hozzászólásárauyibár.. én a rábába melóztam 16 évet. Ott gyártották amióta xerion van a futóművét. Amikor az 5000-et megcsinálták már a kiadása előtt 2,5 évvel mindig hoztak be belőle Románoktól illetve Kazasztánból tesztgépet ami a Claas vezetők tulajok birtokain melózott, de úgy képzeld el belenyomtak 5-6000 órákat simán fél év alatt. A Végén jött egy 17000 órás is...

Motor jó volt váltó hibátlan volt a fülkével volt gond és a futóművel. Aztán minden azért megjavult. Szóval a Xerion szerintem kva jó gép mindegyik...

#2258 VMisi
2018-11-29 21:23:11

Válasz határjáró #2247. hozzászólásáraKöszi! Utánanéztem, Franciából hordja be a gépeket, az is onnan van.

#2256 szanberg
2018-11-29 20:54:56

Válasz J.D. Borda #2253. hozzászólásáraTeccik a gép!
Nézegetem is, csak ez az 5000-es nekünk nagy a maga 520 vagy hány lóerejével. A 3800-as régebbiről hallani egykét komolyabb gondot, bár épen ma vadásztam egy helyen ahol van belőle kettő is és nagyon megvannak elégedve velük, nemtudom mi az igazság, nemtudni milyen a fokozatmentes váltójuk mert ugye ezekben az van, ésatöbbi...

4500-as Köztes széria lenne a legjobb ide, már kilestem csak hát horror ár meg nem is nagyon van belőlük...

Nincs profilkép
#2255 J.D. Borda
2018-11-29 19:34:09

Válasz Sz_Pisti #2254. hozzászólásárajaja nem is mondasz hülyeséget... sőt meg is trágyázzak egyszerre...

Nincs profilkép
#2254 Sz_Pisti
2018-11-29 19:30:08

Válasz J.D. Borda #2253. hozzászólására Ha be van dolgozva, és kicsit megerjed, úgy mindjárt jobban szereti a vaddisznó is, ahogy végigtúrják, úgy rögtön megvan a tavaszi művelés is....
smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2253 J.D. Borda
2018-11-29 18:08:09

Ez a traki kellene ezzel a tárcsával... ez még talán szanberg-nek is jó lenne talán nem kötne bele... sőt ha túl sok lenne neki a kuki mint a ruszkik csövestől be is tudná dolgozni...

https://www.youtube.com/watch?v=7QJGVp3-ock

#2252 RkTomi
2018-11-29 14:56:06

Válasz Pont #2220. hozzászólásáraMinden szervizt magunk végzünk el. Ilyennel nem fárasztjuk a a szervizeseket. Akkor jöjjenek ha tényleg kell, és mi nem tudjuk megoldani.

#2251 RkTomi
2018-11-29 14:54:18

Válasz Vinkó75 #2219. hozzászólásáraNálunk nincs gond a szerelő kapacitással. Mint minden ez is ember és hozzáállás kérdése. És még sajnos attól is függ hogy adott márkából mennyi áll a portán.

Nincs profilkép
#2250 Sk Laci
2018-11-29 10:39:57

Válasz Hús Futár #2232. hozzászólására2004 decemberében, amikor a Zetort vettem, nálam is enyi volt.

Nincs profilkép
#2249 Sk Laci
2018-11-29 10:38:46

Válasz Vinkó75 #2222. hozzászólásáraNem minden szakszerviznek van kellő tudásal rendelkező szakembere. Atól, hogy végig ülte az iskolázást, az nem azt jelenti, hogy "szaki" ha mindjárt papírja is van róla.
Tapasztalatom az egyes szervizek szakembereivel. NH-hoz már csak egy szerelő nyúlhat nálam, mert másik céget meg se szóllitok. Aki hozám jár, bizonyítot, ezért a jövőben is vele számolok, legyen bármely márkaképviseletnél. Zetornál is ez volt, kikértem melyik szerelő szerelje a gépemet. Utoljára csak részben hagyták azt a szerelőt dolgozni, másik "szakit" tetek oda. Max 2 órás munkát 3 napig csinált. Szép számla jött. Azóta se megy oda a traktor.

Nincs profilkép
#2247 határjáró
2018-11-29 07:28:08

Válasz VMisi #2230. hozzászólásáraMezőgazdasági gép adok-veszek traktor. pótkocsi stb

#2246 Bárány
2018-11-29 07:21:16

Válasz Pont #2229. hozzászólásáraÍgy oké. Azt hittem, az egy évről van szó.

#2245 Mézga
2018-11-28 23:23:41

Válasz szanberg #2244. hozzászólásáraa következő traktorom meg kombájnom az kubota lesz

#2244 szanberg
2018-11-28 23:18:40

Válasz Mézga #2243. hozzászólásáraHiába! Elért hozzájuk a híred kulák!smile lolsmile thumbup

#2243 Mézga
2018-11-28 23:10:21

Válasz szanberg #2242. hozzászólásáraarra várok én is smile thumbup
lemkenesek nem szarakodnak, hoznak rt-t demóba

#2242 szanberg
2018-11-28 23:03:00

Válasz t.peti #2236. hozzászólásáraMajd lesz Kubotából is 300+ os kategória előbbutóbb és akkor lesz egy normális nagygép is a piacon, jó háttérrel.

#2241 VMisi
2018-11-28 22:51:24

Válasz t.peti #2240. hozzászólásáraNem is tudom, hogy melyik nagyobb büntetés, egy ilyen gép vagy egy ilyen háttér.

Nincs profilkép
#2240 t.peti
2018-11-28 22:47:38

Válasz J.D. Borda #2238. hozzászólásáraCsak a gazdara akarja az A-B Kft. Terhelni a kiserletezes arat, mert nem tudjak mi a baja, a gyár meg nem irja el gariba, a kereskedo meg nem akarja allni a tippelgetes koltseget... smile laugh

#2239 Drisa
2018-11-28 22:46:44

Válasz J.D. Borda #2238. hozzászólásáraAnnyi gázolajat nem spórolt meg vele az tuti.

Nincs profilkép
#2238 J.D. Borda
2018-11-28 22:43:18

Válasz t.peti #2236. hozzászólásáraEgy ismerősömnek a CVXe fél éve adta meg magát 3500üo után teljes hidrosztatika csere 3,5 milla felújítottál!

Nincs profilkép
#2236 t.peti
2018-11-28 22:40:18

Válasz szanberg #2231. hozzászólásáraA környéken most állt meg egy új Magnumnak a váltója, 300 üzemórával.

Pumakkal is vannak gondok.
4-500 ora alatt milios osszegben cserelgetnek a valton szelepeket

#2235 VMisi
2018-11-28 22:34:50

Válasz szanberg #2234. hozzászólásáraMajd a gx 4-nál talán javítanak ezen.
Olvastam már prosit pedig, de most ebben nem esik erről szó.

#2234 szanberg
2018-11-28 22:30:35

Válasz VMisi #2233. hozzászólásáraKedvezőbben fogyaszt a Perkins motorhoz képest!
Könnyű lótifuti munkánál is, hiába nagyobb sokkal a motorja neki, meg nehéz pályán is.
Teljesen jó a gép, ha lenne benne egy eco váltó szállításban is elverné bármelyik konkurenciát fogyasztását tekintve is, így meg kb. egálban fogyaszt ilyenkor más eco váltós géppel, mármint ha mindkettővel 40el mész mondjuk

#2233 VMisi
2018-11-28 22:23:28

Válasz szanberg #2231. hozzászólásáraKubu fogyasztásáról a kis fergához képest mit tudsz mondani?

#2232 Hús Futár
2018-11-28 22:20:35

Válasz Sk Laci #2210. hozzászólásáraZetorra nekem 2 év vagy 1800 óra volt a gari alapból .

#2231 szanberg
2018-11-28 22:20:04

Válasz Pont #2220. hozzászólásáraEgy olyan kis egyszerű Farmall gépre nem is szabad nagy dolgokat megkötni, de egy 370CVT Magnumnál már más a helyzet...

Nincs profilkép
#2229 Pont
2018-11-28 22:12:18

Válasz Bárány #2221. hozzászólásáraNem dobom el a garanciát, addig jönnek amíg az egy év, tart. De ezért nem vennék/veszek (kötök rá biztosítást) pluszban több évet, mert az állandó márkaszervizes javítgatás már többe kerül mint a várható meghibásodás. 94-ben vettük az első új gépet, ez a 24 év tapasztalata a mi "géprevigyázó" gazdaságunkban. Tulajdonképpen az ember összes pénze nem lenne elég, ha minden a gazdaságban előforduló kockázatra biztosítást kötne, tudni kell kiválogatni az igazi kockázatokat....

#2228 bandigh
2018-11-28 21:38:28

Válasz JD 4630 #2223. hozzászólásáraKérdés melyik bíró foglalkozik majd egy törött fogaskerékkel. Oké, egy független szakértő kijelentette, hogy gyári hibás volt. Ocsópézé megcsinál egy váltórekonstrukciót. Aztán meg rákérdeznek, hogy a 16 tonnás pótkocsin miért szokott 20 tonna lenni nettóban, és mit keres előtte a 100 lovas gép.
Ja az nem is szokott mögékötve lenni. Mert ki látta hogy mit húzott. Hát ezaz..

Nincs profilkép
#2227 JD 4630
2018-11-28 21:26:47

Válasz Bárány #2225. hozzászólásáraÉrtem én és van a portán amihez nálunk is márkaszervizes nyúlhat csak.

Nem lesz pár éven belül egyszerű semmisem, jó gépkezelőből és jó szervizesből is egyre nagyobb a hiány ráadásul az új gépek egyre inkább igényilk mindkettőt.

#2226 csoppika
2018-11-28 20:55:39

Válasz Vinkó75 #2222. hozzászólásáraMondogatom is havernak, hogy menjen szervizesnek az A*diból...de nincs kedve... Azt mondta kb 2 év mire képben lenne...
Pedig elég penge szakmailag...(elektro műszerész, autószerelő technikus...fél éve lenne a maszekon végzett gépészmérnökiből, ha a melóhelye nem szarná le az időbeosztását..)
A gyakorlati oldalról is ügyes, meg diagnosztikából is...(elektromos utójavító beosztása van)

#2225 Bárány
2018-11-28 20:53:00

Válasz JD 4630 #2223. hozzászólásáraEz így van. De szakszerviz helyett ki fogja diagnoaztizálni? Mennyiért? (pl. szakértői díj) van egyáltalán hozzáértő a szakszervizen kívül? (Lásd vinkó alábbi kommentjét.)
Idő, pénz, bizonytalanság, kiesett munkaórák.
Ez az egész nyilván csak kényszerhelyzetben kellene, hogy szóba jöjjön.

#2224 feri6
2018-11-28 20:51:38

Válasz Pont #2220. hozzászólásáraDe te nem a 3 szűröért fizettél 85 öt hanem az ott töltött időért meg a kiszállási km ért is.... Mikor magadnak csinalod majd az 1200 órás szervizet rajta minden szűrő minden olaj az is 220 ba lesz csak az anyag

Nincs profilkép
#2223 JD 4630
2018-11-28 20:42:50

Válasz Bárány #2221. hozzászólásáraJogilag ez bonyolultabb ha bizonyítható, hogy gyártási hibás volt a gép(és nem a nem megfelelő olaj vagy szűrő esetleg csere intervalum miatt ment gallyra) bíróság előtt nyerhető a dolog.

#2222 Vinkó75
2018-11-28 20:42:14

Válasz Pont #2220. hozzászólásáraEz a problémák elő lépcsőfoka,gyakorlatilag. A szolgáltatási árak nyugatiak. A szerelők bérezése Keleti. Ez még fokozódni fog, a szerelők lépnek.A cégeknek abból kell főzni ami van. A mechanikai javítások mára rutin történet. Viszont a gyártók a digitalizációval menetelnek előre rohamléptékben. Nos ilyenkor a diagnosztika már egy alappillére a javításnak. A régi szerelők ebből kifutnak. Viszont azzal ami van, még egy jó darabig elvannak. Mivel 10 éve még csak CAN rendszerről beszéltünk mára már kettős CAN rendszerről, egyre összetettebb....pl. Mivel a leggyorsabb diagnosztika (és pontos) az a gyári. De azt nem lehet a sarki boltban kapni. Így marad a szakszervíz mi ember hiánnyal küszködik. Ez szépen lassan rászakad a piacra.

#2221 Bárány
2018-11-28 20:32:48

Válasz Pont #2220. hozzászólásáraEgy-kétszázezer forintért inkább eldobod a garanciát? Én nem tenném.

Nincs profilkép
#2220 Pont
2018-11-28 20:29:45

Válasz RkTomi #2216. hozzászólásáraItt van a kutya elásva, garancia addig van amíg a márkaképviselet szervizeli. Ma kaptam számlát a Farmall85 50. üzórás szervizéről, ami 3 szűrőcsere volt, még olajat sem 85 000Ft. Ha nem nagyon versenyeztetem meg a szűrőkereskedőket akkor is megvan 20 ból egy ilyen szerviz, szóval senki ne kövessen, de én cserélem inkább magam...

#2219 Vinkó75
2018-11-28 20:26:55

Válasz RkTomi #2218. hozzászólásáraA garis javításokat letudják a gyártónak...Valójában a szerelő kapacitással van gond,ilyen konstrukciók esetén. Mikor a nyakába szakadnak a gépek. Van olyan hazai cég hol 25 szervíz szerelőnek is volna mit menni, de nincs ennyi pluszba.

#2218 RkTomi
2018-11-28 19:25:13

Válasz VMisi #2212. hozzászólásáraKombájnnál még 2013-ban volt 1+4 éves, de ezt már megszüntették, rájöttek, hogy nem jó bolt.

#2217 RkTomi
2018-11-28 19:24:01

Válasz VMisi #2212. hozzászólására1 évi gyári + 2 év fizetős garancia a KITE-nél. A 2 évben ha nagy értékű 120e Ft feletti alkatrész kell akkor a felette lévő részt a biztosító fizeti.

#2216 RkTomi
2018-11-28 19:20:27

Válasz szanberg #2213. hozzászólásáraKubota karbantartó anyag használata esetén

#2215 Drisa
2018-11-28 17:57:23

Válasz VMisi #2212. hozzászólásáraEzeket nyomják, mert a gyári kiterjesztés sokkal drágább lenne.
Mint a Casco, van egy önerőd azt te állod felette mindent akivel szerződsz, neked nem kell futkosni a kereskedő intéz mindent.

#2214 szanberg
2018-11-28 17:28:50

Válasz VMisi #2212. hozzászólásáraAnnyit jelent, hogy géptörés biztosítás. Ára van, fizetni kell érte, cserébe ha nagy baj van akkor jól jársz, kis gondnál nem is kell igénybe venni ezt, mármint baxakodni pénz lehívással.

Startagro-nál most új fergusonoknál van 5 év vagy 6000üzemóra garancia, a gyári időn túl az is biztosításos konstrukció, csak be van előre építve az árába, nem jönnek csekkek ez ügyben.

Amúgy ez szerintem jó, főleg egy 150-200 ezer eurós variós űrtechnikás masinánál, marhaság lenne kihagyni.

#2213 szanberg
2018-11-28 17:24:55

Válasz Bárány #2208. hozzászólásáraKubota 3év vagy 3000 üzemóra teljes körű gyári garancia!!!smile thumbupcool

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milliárdok kerültek a gazdákhoz
Milliárdok kerültek a gazdákhoz
A felhívásokra többszörös volt a túljelentkezés.
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Elképesztően erős áron kezdte az évet a takarmánykukorica
Egy éve csak reménykedtek a termelők egy hasonlóan magas árban.
Väderstad Rapid 400, 450
Väderstad Rapid 400, 450

9.390.000 Ft

Állatkedvelő segédmunkás
Állatkedvelő segédmunkás

450.000 Ft

Eladó fűkasza
Eladó fűkasza

2.900.000 Ft

Bálaszállító pótkocsi
Bálaszállító pótkocsi

900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]