Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Pont #2209. hozzászólásáraNem egészen van így, sok gyári hiba igazából tervezési, konstrukciós hiba ami lehet hogy csak 1500-2000 óra körül jelentkezik, mi már kétszer is bele futottunk ilyenbe, szerencsére mindkét esetben javította a kereskedő. Persze ütni kell az asztalt keményen.
Jellemzően egy éven túl az önerős biztosítós "garanciák" mennek. Itt 90%át a lovénak a gazda állja mert a javítások nagyon nagy százaléka 100 ezer vagy 150 ezer alatt van. Ha nagyobb a baj (motor, váltó stb) arra jók ezek a biztosítós dolgok.
Válasz Bárány #2208. hozzászólásáraAmikor a JD vettem, én is kérdeztem, miért nem két év? Anyit mondtak, hogy törvényileg 1 év, vagy bizonyos motoróra. Erre annyit mondtam, ha már anyira ki van dicsérve a JD, hogy a legjobb traktor, akor miért félnek megadni a 2 évet, amikor a Zetornál alap, esetleg akciózva lehet több is? Inkáb elterelték a témát más irányba
Válasz VMisi #2206. hozzászólásáraAzért a gyári hibák előjövetelére elég az egy év, a használatból eredő meghibásodásokra meg úgysem terjed ki a garancia, én ezért biztos nem fizetnék plusz garancia évekért. Kiforrott, nem a legújabb típust célszerű választani, aminek már kijavították a gyerekbetegségeit.
Válasz VMisi #2206. hozzászólásáraMa már elég nehezen adnak többet, de nem lehetetlen. (Úgy 10 éve simán kaptunk plusz egyet.)
Vannak fizetős konstrukciók, ez a könnyebb, de ha pl. kevés üzemórát hajtasz bele egy év alatt, akkor erre hivatkozva esetleg lehet kérni hosszabbítást. Lehet, gogy egy év után kérnek egy plusz (fizetős) szervizt állapotfelméréshez a 2. évhez.
Próbálj te ajánlatot tenni, aztán onnan indulhat az egyezkedés.
Válasz bandigh #2197. hozzászólásáraNekem a gumis géphez vannak pofa toldatok amikkel lazán megtudom fogni belülről a ráfot úgymond még ha 42-es akkoris.
Válasz szanberg #2182. hozzászólásáraTöbb féle felnivel vannak ezek, egy 650/85 , 42 es felnin már becsületes kerékátmérő, az legalább annyit nyom a latba, mint a plusz szélesség. A kisebbet csak azért mondtam, hogy akkor még szellősen melléfér egy iker, de ha majdnem ugyanakkora, akkor meg max az árait érdemes összevetni, de úgylátom nagy különbség nincs a két méret közt, najó, a nagyobb valamivel drágább.
Akkor a 710 es a 42 es felnin, nem árt a plussz perem hosszúság, pl a 38 ashoz képest, nehezebben fordul meg a felni a gumiban :D
Annyi hogy akkor abból tényleg tengelycsonkos ikert érdemes mert a 42 es csatos ikerkerékben akkora lyuk van hogy nem mindenhol tudják befogni a gumis gépbe
Válasz Gabika6330 Pr. #2193. hozzászólásáraDe miért? Pofonegyszerű az egész, díjak mindent magától, meg állítgatni sem kell rajta semmit! Megadod hogy mennyi el akarsz menni, meg adsz egy minimum motorfordulatot, ha kell mondjuk valami hidraulika vagy tlt miatt és utána rá sem kell nézni, egész nap nem kell hozzányúlni semmihez, csak megy...
Válasz Gabika6330 Pr. #2186. hozzászólásáraSzerintem majdnem mindenki tudja rólam hogy 6 IVT után tavaly vettünk egy powershift-est és megállapítottam hogy a büdös életben meg egyszer többet ilyen hibát nem csinálok...
Válasz szanberg #2182. hozzászólásáraSzerintem meg igenis van különbség, nem is kevés! A 710/70R42 sokkal jobban elfekszik, nyulosabb, ugyanakkor az alacsony oldalról miatt szerintem tartósabb és puhább, mint egy ugyanakkora 650/85R38, szerintem is nagyobb gépre már a nagyobbat kell venni!
Azt szerintem ne firtassuk mire jó a hevederes... nincs most kedvem annyit írni...
Amúgy ha a kettő között gondolkodol és egy árban vannak vagy a claas olcsóbb akkor axion, művel az mégis csak +50 lóerő, és ha ugyanazt végzi akkkr minden hátrányát elfelejteti az a teljesítmény tartalék!
Ha axion 930 vagy fendt 936 és pénz nem számít akkor nyilván a fendt...
Válasz *** HM *** #2181. hozzászólásárajaaaaaa!
Ha így gondolom hamarébb, megnéztem volna neked, most jöttem meg telephelyről, de amúgy 1900-körüli fordulaton olyan 6,5-7 km/h és ilyenkor kb 19-20 litert eszik óránként ha nem slippel nagyon, tehát az 170-es fogásszélességgel nagyon reális amit a kolléga írt.
Válasz J.D. Borda #2178. hozzászólásáraMondom szerintem a 650 meg 710 között fikarsztnyi különbség van, nem azon fog múlani, súly kell elsősorban de ez egy ördögi kör mert akkor meg taposol.
Ezért jó a hevederes, mert nehéz is, erős is, csak épen kevesebbet tapos mint egy kis könnyű traktor ikerkerékkel.
Válasz szanberg #2177. hozzászólásáraA nyáron váltottam gumiabroncsot a NH elején igaz csak 28 colos a felni de a 420-as méretben is volt a gyártók között a tényleges profilszélességben 30 mm eltérés
Válasz szanberg #2177. hozzászólásáraolvastam valamikor egy cikket arról hogy 280LE felett 710es gumi mert hiába van a 300+ nem tudja leadni a földön...710 az még mindenhol elfér...
Válasz J.D. Borda #2176. hozzászólására20mm-el volt keskenyebb a 650-es gumi a 710-től, azért mondom szinte ugyanaz, szóval 710-el lehet egy nagytraki még univerzális.
Válasz bandigh #2174. hozzászólására710-el még jók vagyunk, ráfér a mérlegre és barázdában sem tapos többet jelentősen a 650-hez képest, viszont azért csak nagyobb a gumi.
Univerzálisból amióta elkente a 345R száját mégjobban teccik mint eddig, csak egyszerű gépekhez szokott gépésznek ez a fendt színvonal egy űrhajó és ettől tartok, hogy ezért nem ez a legjobb választás.
Válasz szanberg #2173. hozzászólásáraHa mégis az mf lenne, lehet a 650 es gumival venném, h mégis univerzális legyen. Tudjál szántani pótkocsizni akármi. Ikernek meg két keskenyebbet, h beférjél a méretbe. A sorbajárós kiskerék szerintem aránytalanul sok kompromisszum
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraFúrtak már rajta valamennyit, de nem eleget
Egyébként úgy hallottam az új 900 asok már nagy MAN motorral jönnek, de a régieket még el kell adni
Válasz szanberg #2166. hozzászólásáraDe egy vario váltó nem így működik, ott nincs vissza vagy fel kapcsolás, ott csak teljesítmény-igény van, az nem tud megfulladni, vagy megtorpanni, vagy felpörögni... ha valamit nem bír akkor állandó fordulaton vagy minimális fordulat eséssel lassul, majd ahogy bír fogni szépen komótosan kezd nyúlni...
Pont ezért utálom a sárgát, abban szenvedni kell a nyomorult váltóval! A vario olyan mint a kocsiban az automata! Létezik más is, de minek szenvedne az ember olyannal amire már létezik megoldás....
Én is jobban szeretnek nagy cm3-is motort a zoldekbe de sajna ezt nem lehet megválogatni! Egy faxa c9.3-as vagy egy 9.0-s DPS motor kellene a piroskerekű zöldbe is és tökéletes gép lenne!
Tudod ez olyan, hogy ahová jártam bér aratni van egy 2375-ös Versatile-jük amolyan 14-5 éves forma, illetve egy új T8.410 nyuszi. Azt mondják amúgy nincs a kettő között érdemben lóerő különbség, kultivátort tárcsát nembírja a csuklós sem gyorsabban, csak azt lerakod abban a fokozatban kisgázon amelyikben 12-vel húzod, a T8-on meg vagy 3-at is vissza kell pöckölni, automata még többet visszacsap... 8700 kontra 12000 köbcenti, a lóerő kb egyazon téma...
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraA többibe meg 6700cm3 van.de mind1. Érthetetlen . Felénk nagyon sok fendt van itt ny. Mo. De tuti nem fognak ekkora motorral venmi csak a fanatikusok. Pont az yen drága trakibe tesznek ilyen kis motort. Maga a df jó motor de nem ekkora lóerő ekkora cm3 .vel
6512 hozzászólás
Válasz Drisa #2211. hozzászólásáraMit jelent az önerős biztosítós garancia?
A kite, axi is ilyesmiket kínálna egy év után a "komoly" márkákra?
Válasz Pont #2209. hozzászólásáraNem egészen van így, sok gyári hiba igazából tervezési, konstrukciós hiba ami lehet hogy csak 1500-2000 óra körül jelentkezik, mi már kétszer is bele futottunk ilyenbe, szerencsére mindkét esetben javította a kereskedő. Persze ütni kell az asztalt keményen.
Jellemzően egy éven túl az önerős biztosítós "garanciák" mennek. Itt 90%át a lovénak a gazda állja mert a javítások nagyon nagy százaléka 100 ezer vagy 150 ezer alatt van. Ha nagyobb a baj (motor, váltó stb) arra jók ezek a biztosítós dolgok.
Válasz Bárány #2208. hozzászólásáraAmikor a JD vettem, én is kérdeztem, miért nem két év? Anyit mondtak, hogy törvényileg 1 év, vagy bizonyos motoróra. Erre annyit mondtam, ha már anyira ki van dicsérve a JD, hogy a legjobb traktor, akor miért félnek megadni a 2 évet, amikor a Zetornál alap, esetleg akciózva lehet több is? Inkáb elterelték a témát más irányba
Válasz VMisi #2206. hozzászólásáraAzért a gyári hibák előjövetelére elég az egy év, a használatból eredő meghibásodásokra meg úgysem terjed ki a garancia, én ezért biztos nem fizetnék plusz garancia évekért. Kiforrott, nem a legújabb típust célszerű választani, aminek már kijavították a gyerekbetegségeit.
Válasz VMisi #2206. hozzászólásáraMa már elég nehezen adnak többet, de nem lehetetlen. (Úgy 10 éve simán kaptunk plusz egyet.)
Vannak fizetős konstrukciók, ez a könnyebb, de ha pl. kevés üzemórát hajtasz bele egy év alatt, akkor erre hivatkozva esetleg lehet kérni hosszabbítást. Lehet, gogy egy év után kérnek egy plusz (fizetős) szervizt állapotfelméréshez a 2. évhez.
Próbálj te ajánlatot tenni, aztán onnan indulhat az egyezkedés.
Válasz VMisi #2206. hozzászólásáraakkor is....vagy vegyél zetort arra van3...
Válasz Bárány #2205. hozzászólásáraÉs ha szólsz? Keveslem az egy évet.
Válasz VMisi #2204. hozzászólásáraLeggyakrabban 1 év, ha nem szólsz semmit.
Új gépekre mennyi garanciát adnak alapból?
Válasz Garfield #2202. hozzászólásáraCsak a 66-ra kifejlesztettek és gyártottak volna külön? A 68-69 hajtása van a 70-ben is?
Válasz VMisi #2127. hozzászólásáraHajtás 64-65,66,68-69 így van.
Válasz Sk Laci #2200. hozzászólásáraA lóerő többlet miatt írta. A 2 kérdéses gép közül a claas erősebb +50 lóval és azért.
Válasz .Feco. #2185. hozzászólásáraMostan akkor szerinted a Claas jobb? Vagy miért válasza inkáb az axiont ha egy árban vannak?
Válasz .Feco. #2187. hozzászólásáraTényleg, mi van a hevederessel?
Csalódás?
Válasz bandigh #2197. hozzászólásáraNekem a gumis géphez vannak pofa toldatok amikkel lazán megtudom fogni belülről a ráfot úgymond még ha 42-es akkoris.
Válasz szanberg #2182. hozzászólásáraTöbb féle felnivel vannak ezek, egy 650/85 , 42 es felnin már becsületes kerékátmérő, az legalább annyit nyom a latba, mint a plusz szélesség. A kisebbet csak azért mondtam, hogy akkor még szellősen melléfér egy iker, de ha majdnem ugyanakkora, akkor meg max az árait érdemes összevetni, de úgylátom nagy különbség nincs a két méret közt, najó, a nagyobb valamivel drágább.
Akkor a 710 es a 42 es felnin, nem árt a plussz perem hosszúság, pl a 38 ashoz képest, nehezebben fordul meg a felni a gumiban :D
Annyi hogy akkor abból tényleg tengelycsonkos ikert érdemes mert a 42 es csatos ikerkerékben akkora lyuk van hogy nem mindenhol tudják befogni a gumis gépbe
Válasz .Feco. #2194. hozzászólásáraMi az amit nem díjjaz az IVT?
Úgy értem mivel lehet kínozni?
Válasz .Feco. #2194. hozzászólásáraDíjak = csinál
Válasz Gabika6330 Pr. #2193. hozzászólásáraDe miért? Pofonegyszerű az egész, díjak mindent magától, meg állítgatni sem kell rajta semmit! Megadod hogy mennyi el akarsz menni, meg adsz egy minimum motorfordulatot, ha kell mondjuk valami hidraulika vagy tlt miatt és utána rá sem kell nézni, egész nap nem kell hozzányúlni semmihez, csak megy...
Válasz .Feco. #2192. hozzászólásáraKicsit félek tőle,eddig (20 év) csak poweshif-est hajtottam
Válasz Gabika6330 Pr. #2191. hozzászólásáraNem tudom elképzelni semmilyen racionális érvet az IVT-vel szemben!
Válasz .Feco. #2190. hozzászólásáraNállunk pont fordított a helyzet
Válasz Gabika6330 Pr. #2186. hozzászólásáraSzerintem majdnem mindenki tudja rólam hogy 6 IVT után tavaly vettünk egy powershift-est és megállapítottam hogy a büdös életben meg egyszer többet ilyen hibát nem csinálok...
Válasz halihó #2184. hozzászólásáraez nem ?-s fendt.. de nem egy árban vannak!!!
Feco, neked mi a véleményed az IVT-ről úgy általában?
Válasz szanberg #2182. hozzászólásáraSzerintem meg igenis van különbség, nem is kevés! A 710/70R42 sokkal jobban elfekszik, nyulosabb, ugyanakkor az alacsony oldalról miatt szerintem tartósabb és puhább, mint egy ugyanakkora 650/85R38, szerintem is nagyobb gépre már a nagyobbat kell venni!
Azt szerintem ne firtassuk mire jó a hevederes... nincs most kedvem annyit írni...
Fecó, neked mi a véleményed az IVT-ről úgy általában?
Válasz halihó #2184. hozzászólásáraElég ám egy helyen megkérdezned...
Amúgy ha a kettő között gondolkodol és egy árban vannak vagy a claas olcsóbb akkor axion, művel az mégis csak +50 lóerő, és ha ugyanazt végzi akkkr minden hátrányát elfelejteti az a teljesítmény tartalék!
Ha axion 930 vagy fendt 936 és pénz nem számít akkor nyilván a fendt...
Sziasztok! Szerintetek Fendt 930 vagy Claas Axion 930???
Válasz *** HM *** #2181. hozzászólásárajaaaaaa!
Ha így gondolom hamarébb, megnéztem volna neked, most jöttem meg telephelyről, de amúgy 1900-körüli fordulaton olyan 6,5-7 km/h és ilyenkor kb 19-20 litert eszik óránként ha nem slippel nagyon, tehát az 170-es fogásszélességgel nagyon reális amit a kolléga írt.
Válasz J.D. Borda #2178. hozzászólásáraMondom szerintem a 650 meg 710 között fikarsztnyi különbség van, nem azon fog múlani, súly kell elsősorban de ez egy ördögi kör mert akkor meg taposol.
Ezért jó a hevederes, mert nehéz is, erős is, csak épen kevesebbet tapos mint egy kis könnyű traktor ikerkerékkel.
Válasz szanberg #2173. hozzászólásáraM5 fokozat a téma..... azt írta
Kistrakik nem izgatnak 120 a min
Válasz szanberg #2177. hozzászólásáraA nyáron váltottam gumiabroncsot a NH elején igaz csak 28 colos a felni de a 420-as méretben is volt a gyártók között a tényleges profilszélességben 30 mm eltérés
A fészbukon egy csoportba van most feltéve egy Kubota M7.171.
évjárat: 2016
üzemóra: 1.200 h
teljesítmény: 170 Le
19 milla.
Válasz szanberg #2177. hozzászólásáraolvastam valamikor egy cikket arról hogy 280LE felett 710es gumi mert hiába van a 300+ nem tudja leadni a földön...710 az még mindenhol elfér...
Válasz J.D. Borda #2176. hozzászólására20mm-el volt keskenyebb a 650-es gumi a 710-től, azért mondom szinte ugyanaz, szóval 710-el lehet egy nagytraki még univerzális.
Válasz szanberg #2175. hozzászólásáramiért 650 volt a bérgépen nem 710?
Válasz bandigh #2174. hozzászólására710-el még jók vagyunk, ráfér a mérlegre és barázdában sem tapos többet jelentősen a 650-hez képest, viszont azért csak nagyobb a gumi.
Univerzálisból amióta elkente a 345R száját mégjobban teccik mint eddig, csak egyszerű gépekhez szokott gépésznek ez a fendt színvonal egy űrhajó és ettől tartok, hogy ezért nem ez a legjobb választás.
Válasz szanberg #2173. hozzászólásáraHa mégis az mf lenne, lehet a 650 es gumival venném, h mégis univerzális legyen. Tudjál szántani pótkocsizni akármi. Ikernek meg két keskenyebbet, h beférjél a méretbe. A sorbajárós kiskerék szerintem aránytalanul sok kompromisszum
Válasz *** HM *** #2172. hozzászólásáraElvileg M5 széria az eco váltós már, tehát nem fúrón megy 40-el hanem kisebb fordulaton.
Következő kisgép nekünk egy ilyen lesz, már most elhoztam volna csak most a nagynál van még a varia mi legyen...
Ez a m5 hány kmh?
Alatta meg felette sebességek hány kmhk 2000en?
Válasz J.D. Borda #2158. hozzászólásáraFeribátyánk is frissíti a flottát???
Válasz bandigh #2169. hozzászólásáraNa akkor nem csak én voltam aki azt mondta hogy hülyék vtak....
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraFúrtak már rajta valamennyit, de nem eleget
Egyébként úgy hallottam az új 900 asok már nagy MAN motorral jönnek, de a régieket még el kell adni
Válasz szanberg #2166. hozzászólásáraDe egy vario váltó nem így működik, ott nincs vissza vagy fel kapcsolás, ott csak teljesítmény-igény van, az nem tud megfulladni, vagy megtorpanni, vagy felpörögni... ha valamit nem bír akkor állandó fordulaton vagy minimális fordulat eséssel lassul, majd ahogy bír fogni szépen komótosan kezd nyúlni...
Pont ezért utálom a sárgát, abban szenvedni kell a nyomorult váltóval! A vario olyan mint a kocsiban az automata! Létezik más is, de minek szenvedne az ember olyannal amire már létezik megoldás....
Én is jobban szeretnek nagy cm3-is motort a zoldekbe de sajna ezt nem lehet megválogatni! Egy faxa c9.3-as vagy egy 9.0-s DPS motor kellene a piroskerekű zöldbe is és tökéletes gép lenne!
Válasz szanberg #2166. hozzászólására313asról targyalok most az 4400 cm3.
Válasz J.D. Borda #2164. hozzászólására828-ban kereken 6000, 516-ban meg még 4000 sincsen a köbcenti.
Tudod ez olyan, hogy ahová jártam bér aratni van egy 2375-ös Versatile-jük amolyan 14-5 éves forma, illetve egy új T8.410 nyuszi. Azt mondják amúgy nincs a kettő között érdemben lóerő különbség, kultivátort tárcsát nembírja a csuklós sem gyorsabban, csak azt lerakod abban a fokozatban kisgázon amelyikben 12-vel húzod, a T8-on meg vagy 3-at is vissza kell pöckölni, automata még többet visszacsap... 8700 kontra 12000 köbcenti, a lóerő kb egyazon téma...
Válasz .Feco. #2161. hozzászólásáraHolnap privibe leirom. Mi bajod a berlingóval jó auto
Válasz szanberg #2163. hozzászólásáraA többibe meg 6700cm3 van.de mind1. Érthetetlen . Felénk nagyon sok fendt van itt ny. Mo. De tuti nem fognak ekkora motorral venmi csak a fanatikusok. Pont az yen drága trakibe tesznek ilyen kis motort. Maga a df jó motor de nem ekkora lóerő ekkora cm3 .vel
Válasz J.D. Borda #2158. hozzászólásáraHát ezt mondjuk én sem értem, a MAN-is német mint a deutz, maradtak volna nemzeti hagyományaiknál...
142lovas kububan 6100, 390-es Fendtben 7100-as motor...