Válasz csoppika #9261. hozzászólásáraIgaz a nagy szimering kicsit megnyomorodott beütéskor...Mert a szereléshez semmim nincs... Belül is engedhet valami, mert a benzinkútnál onnan cseppent az olaj
Kettőnknek elég nyögvenyelősen sikerült a lehajtást belökni a helyére...lehet az a szimering is faszult... Pedig akkor kerültem vele egy 2 kmes kört...
Válasz Pont #9255. hozzászólására77000eu
Ki az a magyarországi vadállat a fórumolvasók közül aki ebbe tenné a pénzét?
Max 1 2 lengyel cseh figura ....
Aki eddig kihúzta és még húzza valameddig az a használt jdk ködébe van beburkolózva...
Válasz Kóczán Péter #9252. hozzászólásáraHa nem füstöl be közben az erőlködéstől, akkor is felhordja(nálam az mtz például)
Ha alapjáraton hasogatok vele, akkor monjuk 1 óra...ha 1300as fordulaton, akkor 2-3 óra múlva...
Válasz Dzsanosi #9247. hozzászólásáraHello! 3000 üzemóra van bent de nem mindig csinálja van hogy héten egyszer vagy kéthetente egyszer pedig a traktor napi szinten van használva
Válasz Buvargabi #9246. hozzászólásáraHello! Az olajat nem eszi de nem olyan sürün csinálja van hogy egy héten egyszer vagy a két hétbe egyszer. A traktor napi szinten van használva.
Válasz Kóczán Péter #9245. hozzászólásáraMennyi üó van benne??
Mert valószinű gyűrűtörés vagy csak üzemszerű elhasználódás
De ha kevés óra van benne akkor helyszínen karter hengerfej le de ha sok óra van benne motor ki mert akkor már érdemes igény szerint átnézni
Mert sok órával 1 hengert kár javítani
Üdv.
Érdeklődnék egy 6341 es zetorom van a motor negyedik kipufogó csonknál könnyezik az olaj mi lehet a probléma?Segitségeteket kérem előre is köszönöm.
Válasz Blahoncio #9242. hozzászólására16145 előnyei, egyszerü, viszonylag olcsó traktor amit egyszerü ember is megengedhet magának minden banki kölcsön nélkül. Ha rendbe van rakva és észel használva úgymond örökös traktor, de ez is elromolhat, mint bármelyik másik. Hátránya a kevés sebesség és a lasúság. Ha jól emlékszem akor 25 km/ó a végsebessége.
12145-ben több sebesség van, jobb az elosztása is. Teljesítményéhez képest nagyot tud fogni a súlya és a nagy tengelytávolság miatt. De tisztában kell lenni azal, hogy 117 Le van rendelkezésre. Úton picivel gyorsabb mint a 16145.
Gyári állapotuakra mondtam véleményt, de vannak átszerelt traktorok, amelyek elérik a 40 km/ó, de itt hogy medig bírják, azt nem tudom.
Üdv Mindenkinek!
A véleményeteket szeretném kérni!
Mik az előnyei illetve hátrányai a 16145ös zetornak?
Vagy még esetleg 12145 is szóba jöhet.
Nehéz talajmunkára akarnék egyet de semmi tapasztalatom nincs velük kapcsolatban.
Válasz Filler #9237. hozzászólásáraÉn ezen a melegedésen most vagyok túl. Ha nem jó a hűtő a habinál 38550ft egy vadi új, nekem bevált. Annyira hogy most vehetek egy termosztátot is mert nem érem el üzemi hőfokot nagy melegbe sem. Vizet sem tolja ki. Csak alsó vízleeresztő csapot is vegyél hozzá mert a régivel nem egyezik a menet. Nem érdemes kínlódni belső tisztogatással csináltam többször is nem lett jó.
Válasz Filler #9237. hozzászólásáraEsetleg a hűtő cellái elvannak tömődve és többet tol bele a szivattyú mint amit áttud ereszteni ezért tolná ki
Mtz-vel jártam így
Meg nem túl rég volt hogy Volvo L120
Nyomta ki egyfolytában aztán a hűtő teteje meg a felső vizcső belevegősödött, ráadásképpen a kiegyenlítő tartály meg fullon volt és leállított gépnél se cserélt helyet nézegették vagy egy hónapig aztán véletlenül felcsillant a megoldás két vizcső fel volt cserélve
Válasz Filler #9237. hozzászólásáraMajoroknal én meg nam találkoztam olyan pakolással ami nem lett volna kilyukasztva. Ezt a lehetőséget én kizarnam. A hűtő alján a gumi csovet nem szívja össze véletlenül?
Zetor 6011 motor kidolgozza magából a vizet a túl folyón. A henger nem dolgozik bele, nem melegszik csak 3-4 óra múltán mikor már fogy a víz. Az lenne a kérdésem nincse olyan lehetőség a hengerfej pakolásnál mi t a crystalnal hogy gyárilag nincs lyukasztva furat? Esetleg valakinek ötlete hol engedheti el még a vizet?
Válasz lorant90 #9229. hozzászólásáraMég semmi. Ha túleli a szezont, akkor a 2 régi hajtókart derékszögeltetni kéne vhol nálatok, aztan visszatenni. Mert ugye amit kaptam generálkor , az nem parja a régieknek.(mégis összerakta a szerelő szólás nélkül.)
Hátha tud nekem segiteni valaki azzal a problémával fordulnék hozzátok hogy a tegnapi nap folyamán teljesen elszált a hidraulika a traktoron(6045) tlt működik de nem emel és a körökre sem ad nyomást hátha találkozott már valaki ilyen problémával nem akarom vakon szétszedni
Előre is köszönöm
Válasz N #9220. hozzászólásáraA 90 esbe 4 hengeres van a 270 esbe 6 hengeres cr Deutz 2013 moci van
Munkagépek motorját váltóját javitom
Alapvetően ha rendszeresen szervizeled mind szinte ugyan annyit megy el
Vannak kirívó esetek pl a perkins motor az lényegesen kevesebbet megy el mint az átlag annyival olcsóbb is a javítása de ellenpélda a Liebherr sokat megy de piszkos drága
Cr Deutz gyengéje hogy a két pumpa ami a magasnyomást csinálja annak a tőkéje kissé alulméretezett és előfordul hogy kimegy belőlle
Észrevenni ... Furcsa kopogó hangja lesz . Ha nincs cserélve akkor képes kiütni a blokkot
Válasz T.f. #9204 hozzászólásárKöszi , Épp ez a gondolat volt bennünk is mielőtt bontanánk , mindenféleképp az adogoló pontos beállitása után , ha nem jó továbbra is akkor bontunk.Itt más szaki is a előtőtésre gyanakodott.
Válasz Sk Laci #9215. hozzászólásáraIgen a 6 hengeresre gondolok same motort mondtak hogy az van benne !
Talajmunkára kellene kötött földre mellette lenne mtz kisegítő munkára !
Válasz N #9214. hozzászólására6 hengeres Deutz motorosra gondolsz, vagy a 11741 C 4 hengeres Zetor motoros változatra?
Nekem 11441 van, motoron kívül minden ugyan az. Általában ügyes mozgékony traktornak lehet mondani. Minden merev rajta, ez a konfort kárára megy, de viszont annál kevesebb hibalehetőség van. Nálam 2 évet volt mindenes traktor, mikor csak ez az egy traktorom volt. 120 ha nyugodtan bedolgoz kötött, közepesen kötött talajon, jó vetésforgóval, ha még ekét használsz. Lazítózásba ez a traktor nem való.
Ahogyan feljebb írtam 2 évet ez volt egyedüli traktornak, de vetéskor, vagy más hasonló munkáknál nagyon hiányzott egy kiszolgáló traktor.
Zetorközpont-eladónál ahonnan vettem volt 9540 is, ami 400 ha-on dolgozott mindenesnek, mint szolgáltató traktor. De itt 4 állandó szerelő volt kéznél, ha valami, azonnal indultak.
11611 hozzászólás
Válasz csoppika #9261. hozzászólásáraIgaz a nagy szimering kicsit megnyomorodott beütéskor...Mert a szereléshez semmim nincs... Belül is engedhet valami, mert a benzinkútnál onnan cseppent az olaj
Kettőnknek elég nyögvenyelősen sikerült a lehajtást belökni a helyére...lehet az a szimering is faszult... Pedig akkor kerültem vele egy 2 kmes kört...
5km sétát bírt...

Üdv.zetor 16045 re keresnék olajteknőt. Aki tud segíteni kérem írjon.
Válasz Pont #9258. hozzászólásáraMi olcsóbb?
Válasz *** HM *** #9256. hozzászólásáraKöszönöm, ettől féltem, hogy többet kérnek értük mint egy nyugatiért....
Válasz Pont #9255. hozzászólásáraAhogy HM írja, annyi pénzért van annyiféle más, ami még talán jobban felszerelt....
Válasz Pont #9255. hozzászólására77000eu

Ki az a magyarországi vadállat a fórumolvasók közül aki ebbe tenné a pénzét?
Max 1 2 lengyel cseh figura ....
Aki eddig kihúzta és még húzza valameddig az a használt jdk ködébe van beburkolózva...
Sziasztok!
Visszaolvasgattam pár évet a topikban, alig van hír az "új" crystal-okról, (HD170) hogy váltak, be, és tud e valaki nagyságrendi új gép árat?
Válasz csoppika #9253. hozzászólásáraSzerintem lehet hogy a porlasztó lesz mert kicsit dadog is minimálisan.
Válasz Kóczán Péter #9252. hozzászólásáraHa nem füstöl be közben az erőlködéstől, akkor is felhordja(nálam az mtz például)
Ha alapjáraton hasogatok vele, akkor monjuk 1 óra...ha 1300as fordulaton, akkor 2-3 óra múlva...
Válasz Buvargabi #9251. hozzászólásáraFát rakok vele de nem alapjáraton.
Válasz Kóczán Péter #9249. hozzászólásáraIlyenkor nem megy sokat alapjáraton?
Válasz Dzsanosi #9247. hozzászólásáraHello! 3000 üzemóra van bent de nem mindig csinálja van hogy héten egyszer vagy kéthetente egyszer pedig a traktor napi szinten van használva
Válasz Buvargabi #9246. hozzászólásáraHello! Az olajat nem eszi de nem olyan sürün csinálja van hogy egy héten egyszer vagy a két hétbe egyszer. A traktor napi szinten van használva.
Válasz Kóczán Péter #9245. hozzászólásáraMennyi üó van benne??
Mert valószinű gyűrűtörés vagy csak üzemszerű elhasználódás
De ha kevés óra van benne akkor helyszínen karter hengerfej le de ha sok óra van benne motor ki mert akkor már érdemes igény szerint átnézni
Mert sok órával 1 hengert kár javítani
Válasz Kóczán Péter #9245. hozzászólásáraSzia.elsőnek nézd meg a porlasztót,h jól e porlaszt.olajat nem eszi?
Üdv.
Érdeklődnék egy 6341 es zetorom van a motor negyedik kipufogó csonknál könnyezik az olaj mi lehet a probléma?Segitségeteket kérem előre is köszönöm.
Válasz Blahoncio #9242. hozzászólására16145 előnyei, egyszerü, viszonylag olcsó traktor amit egyszerü ember is megengedhet magának minden banki kölcsön nélkül. Ha rendbe van rakva és észel használva úgymond örökös traktor, de ez is elromolhat, mint bármelyik másik. Hátránya a kevés sebesség és a lasúság. Ha jól emlékszem akor 25 km/ó a végsebessége.
12145-ben több sebesség van, jobb az elosztása is. Teljesítményéhez képest nagyot tud fogni a súlya és a nagy tengelytávolság miatt. De tisztában kell lenni azal, hogy 117 Le van rendelkezésre. Úton picivel gyorsabb mint a 16145.
Gyári állapotuakra mondtam véleményt, de vannak átszerelt traktorok, amelyek elérik a 40 km/ó, de itt hogy medig bírják, azt nem tudom.
Válasz Blahoncio #9242. hozzászólásáraJól nézesd meg egy hozzáértővel!!! Ha a szopott faxnak a jó oldalán szeretsz állni...
Üdv Mindenkinek!
A véleményeteket szeretném kérni!
Mik az előnyei illetve hátrányai a 16145ös zetornak?
Vagy még esetleg 12145 is szóba jöhet.
Nehéz talajmunkára akarnék egyet de semmi tapasztalatom nincs velük kapcsolatban.
Válasz Filler #9237. hozzászólásáraÉn ezen a melegedésen most vagyok túl. Ha nem jó a hűtő a habinál 38550ft egy vadi új, nekem bevált. Annyira hogy most vehetek egy termosztátot is mert nem érem el üzemi hőfokot nagy melegbe sem. Vizet sem tolja ki. Csak alsó vízleeresztő csapot is vegyél hozzá mert a régivel nem egyezik a menet. Nem érdemes kínlódni belső tisztogatással csináltam többször is nem lett jó.
Válasz Filler #9237. hozzászólásáraEsetleg a hűtő cellái elvannak tömődve és többet tol bele a szivattyú mint amit áttud ereszteni ezért tolná ki
Mtz-vel jártam így
Meg nem túl rég volt hogy Volvo L120
Nyomta ki egyfolytában aztán a hűtő teteje meg a felső vizcső belevegősödött, ráadásképpen a kiegyenlítő tartály meg fullon volt és leállított gépnél se cserélt helyet nézegették vagy egy hónapig aztán véletlenül felcsillant a megoldás két vizcső fel volt cserélve
Válasz Filler #9237. hozzászólásáranézze meg a hütő also hosszú csővét nekem ott. őssze szívta főleg nagy gázon


Válasz Filler #9237. hozzászólásáraMajoroknal én meg nam találkoztam olyan pakolással ami nem lett volna kilyukasztva. Ezt a lehetőséget én kizarnam. A hűtő alján a gumi csovet nem szívja össze véletlenül?
Zetor 6011 motor kidolgozza magából a vizet a túl folyón. A henger nem dolgozik bele, nem melegszik csak 3-4 óra múltán mikor már fogy a víz. Az lenne a kérdésem nincse olyan lehetőség a hengerfej pakolásnál mi t a crystalnal hogy gyárilag nincs lyukasztva furat? Esetleg valakinek ötlete hol engedheti el még a vizet?
Köszönöm szépen a dícséretet.
Válasz Turbo Gyuszi #9211. hozzászólásáraGratulálok! Szép munka, gyönyörű lett!
Válasz lorant90 #9233. hozzászólásáraHaver szivat...dolga volt...
Válasz csoppika #9230. hozzászólásáraSzéjött a lehajtas, mit mutat?
Válasz lorant90 #9231. hozzászólására20 eu
Válasz csoppika #9230. hozzászólásáraArra van itt szaki pár faluval arrébb. 20b/hajtokar ha jól emlekszem
Válasz lorant90 #9229. hozzászólásáraMég semmi. Ha túleli a szezont, akkor a 2 régi hajtókart derékszögeltetni kéne vhol nálatok, aztan visszatenni. Mert ugye amit kaptam generálkor , az nem parja a régieknek.(mégis összerakta a szerelő szólás nélkül.)
Válasz csoppika #9228. hozzászólásáraMi a hézag?
Válasz lorant90 #9227. hozzászólásáraHali. Vállalsz helyszíni javítást?
Válasz attila_223 #9226. hozzászólásáraA szivattyunal van ilyen kormos kuplung lehet az szállt el.
Üdv
Hátha tud nekem segiteni valaki azzal a problémával fordulnék hozzátok hogy a tegnapi nap folyamán teljesen elszált a hidraulika a traktoron(6045) tlt működik de nem emel és a körökre sem ad nyomást hátha találkozott már valaki ilyen problémával nem akarom vakon szétszedni
Előre is köszönöm
Válasz Dzsanosi #9223. hozzászólására11741 forterra váltójáról mi a véleményed mi a gyengéje birja a kiképzést ?
Válasz Dzsanosi #9223. hozzászólásáraSzia, te Szlovákiában vagy szervizes?
Ha nem titok, melyik cégnél, és melyik régióban?
Válasz N #9220. hozzászólásáraA 90 esbe 4 hengeres van a 270 esbe 6 hengeres cr Deutz 2013 moci van
Munkagépek motorját váltóját javitom
Alapvetően ha rendszeresen szervizeled mind szinte ugyan annyit megy el
Vannak kirívó esetek pl a perkins motor az lényegesen kevesebbet megy el mint az átlag annyival olcsóbb is a javítása de ellenpélda a Liebherr sokat megy de piszkos drága
Cr Deutz gyengéje hogy a két pumpa ami a magasnyomást csinálja annak a tőkéje kissé alulméretezett és előfordul hogy kimegy belőlle
Észrevenni ... Furcsa kopogó hangja lesz . Ha nincs cserélve akkor képes kiütni a blokkot
Válasz bernathgumi4 #9218. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Remélem sokáig fog szolgálni.
Válasz csoppika #9212. hozzászólásáraKöszi.
Válasz Dzsanosi #9219 hozzászól
Mindegyik tipusban ?
Tudsz valami infót a 11741 ről esetleg ?
Válasz N #9216. hozzászólásáraA same trakiba is deutz motor van
Válasz Turbo Gyuszi #9211. hozzászólásáraGratula , nagyon megcsináltad,.--- profi !!
Válasz T.f. #9204 hozzászólásárKöszi , Épp ez a gondolat volt bennünk is mielőtt bontanánk , mindenféleképp az adogoló pontos beállitása után , ha nem jó továbbra is akkor bontunk.Itt más szaki is a előtőtésre gyanakodott.
Válasz Sk Laci #9215. hozzászólásáraIgen a 6 hengeresre gondolok same motort mondtak hogy az van benne !
Talajmunkára kellene kötött földre mellette lenne mtz kisegítő munkára !
Válasz N #9214. hozzászólására6 hengeres Deutz motorosra gondolsz, vagy a 11741 C 4 hengeres Zetor motoros változatra?
Nekem 11441 van, motoron kívül minden ugyan az. Általában ügyes mozgékony traktornak lehet mondani. Minden merev rajta, ez a konfort kárára megy, de viszont annál kevesebb hibalehetőség van. Nálam 2 évet volt mindenes traktor, mikor csak ez az egy traktorom volt. 120 ha nyugodtan bedolgoz kötött, közepesen kötött talajon, jó vetésforgóval, ha még ekét használsz. Lazítózásba ez a traktor nem való.
Ahogyan feljebb írtam 2 évet ez volt egyedüli traktornak, de vetéskor, vagy más hasonló munkáknál nagyon hiányzott egy kiszolgáló traktor.
Zetorközpont-eladónál ahonnan vettem volt 9540 is, ami 400 ha-on dolgozott mindenesnek, mint szolgáltató traktor. De itt 4 állandó szerelő volt kéznél, ha valami, azonnal indultak.
Érdeklődnék Zetor 11741 Forterra traktorról milyen a vélemények vannak motor váltó... stb !
Talaj munkára kellene kis közepes gazdaságban !
- Váltó teljesen szét lett bontva, felújítva.
- Difi szintén.
- Hidraulika.
- Motor bontva, de csak tömítések cseréje kellet + fagydugók.
- Kormánymű + gömbfejek cseréje, felújítása.
- Első híd rugózottra cserélve + felújítva,
- Teljes elektromosság csere. (Vezetékek, kapcsolók, lámpák, önindító, generátor.)
- Festés. (Előtte minden fémig pucolva, gittelve, szórózva, 2K-s festékkel fúlyva. Sárvédők belseje rücsizve.
- Kapott radiátoros fűtést, ülésfűtést.
- Ablakok hővédő fóliázást. (Nincs sötétítve.)
- Fülke kárpitozva.
- Fülke kapott padlót és hátsó ablakot.