Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.39 FtUSD404.69 FtCHF441.5 FtGBP491.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz buszsofőr #7893. hozzászólásáraSzóval ezért jobb a lassú váltó... A 3.8-4.5-es sebesség felett van egy plusz fokozat, mielőtt elérném a 7.5-8.2Km órát...
Válasz Bigiboy77 #7891. hozzászólásáraA gyorsitott valtoval a T3=lassú váltoval T4 mivel ott nem a fogaskerék hajt hanem a két tengely van ossekapcsolva
tehát ha eddig T4ben szántottál ezután T3ban szánthatsz ugyan olyan gyorsan
Válasz csoppika #7890. hozzászólásáraSzantas nalam T4, neha O1 (ez lassabb mint a T4).
Gruber O2 (tarlohantas) vagy 2 kapaval kevesebbel T4 az 20 centi melyen.
Tehat a 3. fokozatot csak lazitoval hasznaltam, ami helyett hasznalhatnam majd O1et.
Válasz Bigiboy77 #7889. hozzászólásáraFöldmunkánál kevesebb szóba jöhető fokozatod lesz...(szerintem)
T/2: 3.8-4.5kmph
T/3: 6.8-8.2kmph
O/1: kb 9.5-11kmph (nekem ez gyors, nagyon dobál már...)
T/4: O/1-nél is gyorsabb...
35-el nem szeretek még vonulni sem...de lehet csak az ülés miatt...
Gyengus a motorom: Szántás jó esetben T3, vizesen, keményben T2.
Tárcsa leengedve T3, tarlóra menne O1 ben is de dobál...
Lazító: T2, T3...
Békát nem használom terhelésnél, csak ha muszáj...
Szep Napot!
Oda jutottam, hogy fel kell ujitani a 12145 valtojat.
Lehetoseg lenne gyorsitott valtora atszereles. Katalogusol mar kikerestem a 35km/h valtohoz valo dolgokat, de nem vagyok teljesen biztos a dolgomban, hogy erre van-e szuksegem. (a sebessegre) Ennel a modositasnal a 3. sebessegfokozat kerul gyorsitasra, vagyis a sebessegek ugy mennek majd sorban a H szerint 1-2-4-3.
Ehhez van alkatreszkatalogusom es minden szukseges leiras. De hallottam/olvastam mas gyorsitasi lehetosegrol is, ahol valamilyen fogaskerekpart cserelne (allando attetelt a valto hatuljanal) na arrol kinek milyen informacioja van?
Minden hozzaszolast koszonok. A traktor huz lazitot, grubert, fogast/kombinator... tehat talajmunkara es szallitasra is hasznalva van.
Udv. B.
Válasz menyus #7887. hozzászólásáraZetor hidraulika kezelési útmutató Ez 6XXX-s széria, de a működés ugyanaz. A kezelőkarok mások de benne van P,M,D, és a "hangerőszabályzó" ismertetése. A magyar szövegben az ábra hivatkozások/számok megfelelnek a pdf.-ben a német/cseh lapok ábra számainak.
A külső hidraulika kör "1"-es nyomó ága lehet, hogy a traktoron nem a felső, hanem az alsó kivezetés. De ez csak annyit számít, hogy a működtető kar felső helyzetében melyik csatlakozóba dugva billent a pótkocsi.
---------------------------------------------- ZETOR 5911 Kezelési Útmutató (angol)
Feltöltési és egyéb adatok. ZETOR 5911 Kezelési Útmutató (cseh)
Válasz Sk Laci #7886. hozzászólásáraSzia!Ez egy 5911-es kiszetor van egy elforditós kar az ülés alatt mint egy hangerő szabályzó olyan jel van rajta azt se tudom mi mindenki mást mond,de konkrétan a betűjellel jelöl 3állású karra gondoltam jobbolta a 2 nagykar az egyik a függesztőkart a másik a pótkocsi billentést vezérli (gondolom én még nem használtam a gépet semmire nemrégen vettem)
Válasz menyus #7885. hozzászólásáraHa a kinti hidraulikus kör karjára gondolsz, akor középen ahogyan áll, akor nem csinál semit, ha hátrahúzod akor nyomat az egyik ágon, ha középállásból kicsit előre /lefelé/ nyomod, elengedi mindkét körből a nyomást, ha teljesen előre/le/ nyomod a kart, akor a másik kinti ágon megy a nyomás.
Ha a másik karra gondolsz ottan az erő és helyzetkapcsoló van a hydraulikus karokra. Major, vagy Crystal traktorról lene szó?
Sziasztok,tudja valaki az a 3 állású kar a hidraulika karok mellett melyik állásban mi a funkciója? És a sebességváltóban elkezdett sivítani valami mint amikor a felező be van kapcsolva de ez országútiban és hátramenetben csinálja és nagyobb sebességnél nem a diferenciálmű az mert a hang mintha középtájról jönne...
hali ez elő hajtásban az a két cső mit kapcsol rácsatlakozik egy elektromos szelepre ugyan olyan szelepre mint ami az első hajtást gardánját kapcsolja vagy ez a két szelep egyszere müködik?
Válasz Gepi #7874. hozzászólásáraIgen írtam,de akkor teljesen rossz volt a kardán.Azóta vettem hozzá bontottat,lábnál bekapcsolva használtam idáig.Most,hogy leálltunk megszeretném csinálni,hogy normálisan működjön kormányról.
A szervo az 5611-re ment volna.Össze is lett rakva,majd lebontva,mert a szivattyú hajtása nem lett az igazi később meg kellett a gép így hanyagoltuk.Ha lesz rá idő talán most télen megcsináljuk azt is.
Válasz tomsics #7873. hozzászólásáraA tlt hez hatra 2 olajcso megy oldalrol az eggyik a lamellakat nyomja h bekapcsolod a masikon pedig akkor megy az olaj ha kikapcsolod es a fek reszere megy az olaj
Sziasztok!
8011-nél ha nem tudom kikapcsolni kormányról a kardánt,az mitől van?Szorosak a lamellák?Bekapcsolom lábnál,de a kormánynál lévő karra nem reagál semmit
Válasz Zetor6340 #7869. hozzászólásáraNyugodtan huzzatok 210 Nm-re. Tsz ben épp most volt, hogy lehuztak papír szerint, aztán mire visszajott muszakirol szivárgott az olaj a tomitésnél. Vissza a garázsba, ráhuzni és jó lett.
Sziasztok!
3011-es Zetor hidraulika kapcsolási rajz letöltéséhez szeretnék segítséget kérni.Ha valaki tudja,hogy hol tudom megnézni,vagy,ha esetleg valakinek lenne ilyen,az kérem ne tartsa magában.Előre is köszönöm!
Üdv. Olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltünk hengerfej tömítést Zetor 6340-es traktorunkon. Ugye lehúztuk a hengerfejet 190 nm-el, és az érdekelne, hogy kell-e utána húzni a hengerfejnek egy bizonyos üzemóra után vagy nem?
Válasz kölce #7867. hozzászólásáraAmíg nem megy a motor, nem tudod kipróbálni milyen állapotban van. Mondani lehet mindent. Be kelet volna indítani a motort széthúzásal. Ha nincsen másik traktor, akor egy közepes SUV kocsi is behúza. A traktor kb 3300-3600 kg ha nincsen extrán felsúlyozva.
Lehet csak kontakt volt kolegám szerint nem lehet nagy a baja. Fel van bakolva. Külsőre nincs agyonütve. A jobb hátsója szar. A bal fékmunkahenger nem dolgozott. Amugy nem szutykos. Fülke belüről ok. A nagy kérdés hogy 550 be oda adnák de vajon a papirokal. Szerintetek megéri ??? 100 ast rátudok szánni ha elhozom vajon meglehet javitani?
Jóestét urak szeretnék többet tudni egy öreg de nem fiatal Zetorról konkrétan az 5611 es volna. Tüzifa fűrészelés volna a célom. A fogyasztása érdekelne és hogy mennyire megbizható szerintetek egy ilyen öregecske traki ? 50 km re tőlünk van egy eladó, ma megnéztük 750 et kértek irányárba papirosan műszakinélkül. 2 éve ott áll de sajnos nem indult vittünk akksit meg se nyikkant
Válasz Roli és Feri #7864. hozzászólásáraKezelési (ki kel keresni a tömegből, lehet ,hogy magyar is van )
http://www.cals.cz/zetorservice/mapa.asp?cmd=load&status=login&link=navody
Lapozós on-line katalógus
http://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog-nd-5211-7745-222212283-1.html
Sziasztok!
Tud valaki küldeni Zetor 6245 höz használható,ha lehet magyar karbantartási kezelési kézikönyvet, gépkönyvet ,vagy alkatrész katalógust.
Pdf world vagy letölthető,vagy bármely formában?
zalanrolandf@freemail.hu
Köszi
Üdv urak!
Sok fotón, videón látok prága első hidat kis zetoroknál.
Megvalósítható? Hogyan válik be?
Barna
ue 28 ast cserélnék 5611 re. Lehet beteges is
Válasz csoppika #7860. hozzászólásáraA segédmh. teljes hossza furatközépen mérve 790 mm .
Nálam a felemelt vonókar furatközépnél 97 cm , függesztőorsó hátsó furatban és a bal orsó menetes részéből még kint van bő 6 cm .
Kerék :18,4x34 , 14,9x24
Válasz zetor guru #7857. hozzászólásáraEzeket 175-atm re kell állítani ha jó az adagoló! ha nagy a kartelgáz vagy eszi az olajat akkor hüvelyezni kell! Ha magadnak csinálod akkor lehet venni hozzá kolbensmittet!
Válasz zetor guru #7855. hozzászólásáraMár azt is cseréltem nem változott semmi ! 5db porlasztóm van a 3 hengerhez ! Tök mindegy melyiket rakom bele ! Valamelyik nap szétszedem a motort apróra ,lehet a gyűrűk a ludasok megvannak szorulva !
Válasz kavics64 #7853. hozzászólásáraArra gondoltam hogy hívd fel őket,Wüzetem nálunk is van minden fajta motorhoz majdnem.De nem biztos hogy a csúcsokban van a baj.Én is így jártam 30 éves perkins meg mtz motorokkal is.A végén feljebb lettek állítva a porlasztók kb 15%-al az előírt gyáritól és azóta bírják.Arra gondolok hogy a rúgók ennyi év után nem úgy tartanak a padon mint a meleg motornál.
Válasz mtz1221 #7851. hozzászólásáraEz 160 fokos, nekem 150fokos kéne 3 sugarasban 0,30-as furatokkal Ez úgy néz ki DOP 150S 330 meg valami gyártási szám de azok nem lényegesek !
Válasz kavics64 #7849. hozzászólásáraJol at kel oket mosni benzinnel vagy oldoszerrel akar tobbszor is ha kell es aztan mukodnie kell tokeletesen. Mi is csak ugyanazt szereljuk be.
11596 hozzászólás
Válasz csoppika #7895. hozzászólásáraazt megnézném hogy váltasz 4,5km/ó-nál felfelé
ha vlecskát húzol indulj O/1 békába még a kóróföldön is elindul
Válasz csoppika #7894. hozzászólásárakb O2
Válasz buszsofőr #7893. hozzászólásáraSzóval ezért jobb a lassú váltó... A 3.8-4.5-es sebesség felett van egy plusz fokozat, mielőtt elérném a 7.5-8.2Km órát...
Válasz buszsofőr #7893. hozzászólásáraA gyors váltó O1 mivel passzol a lassúban?
Válasz Bigiboy77 #7891. hozzászólásáraA gyorsitott valtoval a T3=lassú váltoval T4 mivel ott nem a fogaskerék hajt hanem a két tengely van ossekapcsolva
tehát ha eddig T4ben szántottál ezután T3ban szánthatsz ugyan olyan gyorsan
Válasz Bigiboy77 #7891. hozzászólásáraMunka sebességeket nem mértél telo gps-el?
Kíváncsi lennék...
Válasz csoppika #7890. hozzászólásáraSzantas nalam T4, neha O1 (ez lassabb mint a T4).
Gruber O2 (tarlohantas) vagy 2 kapaval kevesebbel T4 az 20 centi melyen.
Tehat a 3. fokozatot csak lazitoval hasznaltam, ami helyett hasznalhatnam majd O1et.
Válasz Bigiboy77 #7889. hozzászólásáraFöldmunkánál kevesebb szóba jöhető fokozatod lesz...(szerintem)
T/2: 3.8-4.5kmph
T/3: 6.8-8.2kmph
O/1: kb 9.5-11kmph (nekem ez gyors, nagyon dobál már...)
T/4: O/1-nél is gyorsabb...
35-el nem szeretek még vonulni sem...de lehet csak az ülés miatt...
Gyengus a motorom: Szántás jó esetben T3, vizesen, keményben T2.
Tárcsa leengedve T3, tarlóra menne O1 ben is de dobál...
Lazító: T2, T3...
Békát nem használom terhelésnél, csak ha muszáj...
Szep Napot!
Oda jutottam, hogy fel kell ujitani a 12145 valtojat.
Lehetoseg lenne gyorsitott valtora atszereles. Katalogusol mar kikerestem a 35km/h valtohoz valo dolgokat, de nem vagyok teljesen biztos a dolgomban, hogy erre van-e szuksegem. (a sebessegre) Ennel a modositasnal a 3. sebessegfokozat kerul gyorsitasra, vagyis a sebessegek ugy mennek majd sorban a H szerint 1-2-4-3.
Ehhez van alkatreszkatalogusom es minden szukseges leiras. De hallottam/olvastam mas gyorsitasi lehetosegrol is, ahol valamilyen fogaskerekpart cserelne (allando attetelt a valto hatuljanal) na arrol kinek milyen informacioja van?
Minden hozzaszolast koszonok. A traktor huz lazitot, grubert, fogast/kombinator... tehat talajmunkara es szallitasra is hasznalva van.
Udv. B.
Válasz menyus #7887. hozzászólásáraZetor hidraulika kezelési útmutató Ez 6XXX-s széria, de a működés ugyanaz. A kezelőkarok mások de benne van P,M,D, és a "hangerőszabályzó" ismertetése. A magyar szövegben az ábra hivatkozások/számok megfelelnek a pdf.-ben a német/cseh lapok ábra számainak.
A külső hidraulika kör "1"-es nyomó ága lehet, hogy a traktoron nem a felső, hanem az alsó kivezetés. De ez csak annyit számít, hogy a működtető kar felső helyzetében melyik csatlakozóba dugva billent a pótkocsi.
----------------------------------------------
ZETOR 5911 Kezelési Útmutató (angol)
Feltöltési és egyéb adatok.
ZETOR 5911 Kezelési Útmutató (cseh)
Válasz Sk Laci #7886. hozzászólásáraSzia!Ez egy 5911-es kiszetor van egy elforditós kar az ülés alatt mint egy hangerő szabályzó olyan jel van rajta azt se tudom mi mindenki mást mond,de konkrétan a betűjellel jelöl 3állású karra gondoltam jobbolta a 2 nagykar az egyik a függesztőkart a másik a pótkocsi billentést vezérli (gondolom én még nem használtam a gépet semmire nemrégen vettem)
Válasz menyus #7885. hozzászólásáraHa a kinti hidraulikus kör karjára gondolsz, akor középen ahogyan áll, akor nem csinál semit, ha hátrahúzod akor nyomat az egyik ágon, ha középállásból kicsit előre /lefelé/ nyomod, elengedi mindkét körből a nyomást, ha teljesen előre/le/ nyomod a kart, akor a másik kinti ágon megy a nyomás.
Ha a másik karra gondolsz ottan az erő és helyzetkapcsoló van a hydraulikus karokra. Major, vagy Crystal traktorról lene szó?
Sziasztok,tudja valaki az a 3 állású kar a hidraulika karok mellett melyik állásban mi a funkciója? És a sebességváltóban elkezdett sivítani valami mint amikor a felező be van kapcsolva de ez országútiban és hátramenetben csinálja és nagyobb sebességnél nem a diferenciálmű az mert a hang mintha középtájról jönne...
Válasz kolbász #7883. hozzászólásáraSzerintem ez az első olajnyomásra működő lamellás difizár kapcsoló olajcsöve...
Válasz kolbász #7882. hozzászólásárahogy tudok képet fel tenni?
Válasz kolbász #7881. hozzászólásáraa kép lemaradt
hali ez elő hajtásban az a két cső mit kapcsol rácsatlakozik egy elektromos szelepre ugyan olyan szelepre mint ami az első hajtást gardánját kapcsolja vagy ez a két szelep egyszere müködik?
Válasz kölce #7878. hozzászólásáraÜdv!
Engem lehet hogy érdekelne ez a beteges paripa.
Ha megkaphatnám az elérhetőséget, megköszönném.
Barna
Válasz kölce #7878. hozzászólásáraIndito problema, vagy hajtott es nem indult?
Estét urak hát nem indult az 5611 es igy nem vettem meg
Válasz tomsics #7873. hozzászólásáravagy a kar nem mozgatja a vezértömböt
Válasz Gepi #7874. hozzászólásáraIgen írtam,de akkor teljesen rossz volt a kardán.Azóta vettem hozzá bontottat,lábnál bekapcsolva használtam idáig.Most,hogy leálltunk megszeretném csinálni,hogy normálisan működjön kormányról.
A szervo az 5611-re ment volna.Össze is lett rakva,majd lebontva,mert a szivattyú hajtása nem lett az igazi később meg kellett a gép így hanyagoltuk.Ha lesz rá idő talán most télen megcsináljuk azt is.
Válasz tomsics #7873. hozzászólásáraA tlt hez hatra 2 olajcso megy oldalrol az eggyik a lamellakat nyomja h bekapcsolod a masikon pedig akkor megy az olaj ha kikapcsolod es a fek reszere megy az olaj
Válasz tomsics #7873. hozzászólásáraMég Április környékén írtál erről és szervositás terén mire jutottál
Sziasztok!
8011-nél ha nem tudom kikapcsolni kormányról a kardánt,az mitől van?Szorosak a lamellák?Bekapcsolom lábnál,de a kormánynál lévő karra nem reagál semmit
Válasz kajszi_71823 #7871. hozzászólásáraKöszi szépen :D
Válasz Zetor6340 #7869. hozzászólásáraNyugodtan huzzatok 210 Nm-re. Tsz ben épp most volt, hogy lehuztak papír szerint, aztán mire visszajott muszakirol szivárgott az olaj a tomitésnél. Vissza a garázsba, ráhuzni és jó lett.
Sziasztok!
3011-es Zetor hidraulika kapcsolási rajz letöltéséhez szeretnék segítséget kérni.Ha valaki tudja,hogy hol tudom megnézni,vagy,ha esetleg valakinek lenne ilyen,az kérem ne tartsa magában.Előre is köszönöm!
Üdv. Olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltünk hengerfej tömítést Zetor 6340-es traktorunkon. Ugye lehúztuk a hengerfejet 190 nm-el, és az érdekelne, hogy kell-e utána húzni a hengerfejnek egy bizonyos üzemóra után vagy nem?
Válasz kölce #7867. hozzászólásáraAmíg nem megy a motor, nem tudod kipróbálni milyen állapotban van. Mondani lehet mindent. Be kelet volna indítani a motort széthúzásal. Ha nincsen másik traktor, akor egy közepes SUV kocsi is behúza. A traktor kb 3300-3600 kg ha nincsen extrán felsúlyozva.
Lehet csak kontakt volt kolegám szerint nem lehet nagy a baja. Fel van bakolva. Külsőre nincs agyonütve. A jobb hátsója szar. A bal fékmunkahenger nem dolgozott. Amugy nem szutykos. Fülke belüről ok. A nagy kérdés hogy 550 be oda adnák de vajon a papirokal. Szerintetek megéri ??? 100 ast rátudok szánni ha elhozom vajon meglehet javitani?
Jóestét urak szeretnék többet tudni egy öreg de nem fiatal Zetorról konkrétan az 5611 es volna. Tüzifa fűrészelés volna a célom. A fogyasztása érdekelne és hogy mennyire megbizható szerintetek egy ilyen öregecske traki ? 50 km re tőlünk van egy eladó, ma megnéztük 750 et kértek irányárba papirosan műszakinélkül. 2 éve ott áll de sajnos nem indult vittünk akksit meg se nyikkant
Válasz Roli és Feri #7864. hozzászólásáraKezelési (ki kel keresni a tömegből, lehet ,hogy magyar is van )
http://www.cals.cz/zetorservice/mapa.asp?cmd=load&status=login&link=navody
Lapozós on-line katalógus
http://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog-nd-5211-7745-222212283-1.html
Sziasztok!
Tud valaki küldeni Zetor 6245 höz használható,ha lehet magyar karbantartási kezelési kézikönyvet, gépkönyvet ,vagy alkatrész katalógust.
Pdf world vagy letölthető,vagy bármely formában?
zalanrolandf@freemail.hu
Köszi
Üdv urak!
Sok fotón, videón látok prága első hidat kis zetoroknál.
Megvalósítható? Hogyan válik be?
Barna
ue 28 ast cserélnék 5611 re. Lehet beteges is
Üdv urak!
Sok fotón, videón látok prága első hidat kis zetoroknál.
Megvalósítható? Hogyan válik be?
Barna
Válasz csoppika #7860. hozzászólásáraA segédmh. teljes hossza furatközépen mérve 790 mm .
Nálam a felemelt vonókar furatközépnél 97 cm , függesztőorsó hátsó furatban és a bal orsó menetes részéből még kint van bő 6 cm .
Kerék :18,4x34 , 14,9x24
Válasz csoppika #7859. hozzászólásáraMajd ha igen unatkozok, a segédhengereket leválasztom, az megmutatja, hogy mennyi eltérés van fel vagy le...
Válasz T.f. #7839. hozzászólásáraMost így állunk...
Válasz zetor guru #7857. hozzászólásáraEzeket 175-atm re kell állítani ha jó az adagoló! ha nagy a kartelgáz vagy eszi az olajat akkor hüvelyezni kell! Ha magadnak csinálod akkor lehet venni hozzá kolbensmittet!
Válasz kavics64 #7856. hozzászólásáraez milyen traktor 52-es mert azok 3-hengeresek!
Válasz zetor guru #7855. hozzászólásáraMár azt is cseréltem nem változott semmi ! 5db porlasztóm van a 3 hengerhez ! Tök mindegy melyiket rakom bele ! Valamelyik nap szétszedem a motort apróra ,lehet a gyűrűk a ludasok megvannak szorulva !
Válasz mtz1221 #7851. hozzászólásáraha ilyen gyorsan tönkre megy eggy motorpál akkor cserélj komplett porlasztó testet!
Válasz kavics64 #7853. hozzászólásáraArra gondoltam hogy hívd fel őket,Wüzetem nálunk is van minden fajta motorhoz majdnem.De nem biztos hogy a csúcsokban van a baj.Én is így jártam 30 éves perkins meg mtz motorokkal is.A végén feljebb lettek állítva a porlasztók kb 15%-al az előírt gyáritól és azóta bírják.Arra gondolok hogy a rúgók ennyi év után nem úgy tartanak a padon mint a meleg motornál.
Válasz mtz1221 #7851. hozzászólásáraEz 160 fokos, nekem 150fokos kéne 3 sugarasban 0,30-as furatokkal Ez úgy néz ki DOP 150S 330 meg valami gyártási szám de azok nem lényegesek !
Válasz lorant90 #7850. hozzászólásáraEzen verzión már túl vagyok 50-szer félnapig jó és utána jó ha 1,5 henger megy a háromból !
Válasz kavics64 #7847. hozzászólásáraWüzetemet kerestél már ?? Vagy a Firad is gyárt a régebbi traktorokhoz.
https://webshop.keletagro.hu/140_zetor-alkatreszek/zetor-porlasztocsucs-wuzetem-1436-os_id6392?visit_source=itemlist
Válasz kavics64 #7849. hozzászólásáraJol at kel oket mosni benzinnel vagy oldoszerrel akar tobbszor is ha kell es aztan mukodnie kell tokeletesen. Mi is csak ugyanazt szereljuk be.
Válasz csoppika #7848. hozzászólásáraEzt én is igy gondolom de mi a megoldás ?
Válasz kavics64 #7847. hozzászólásáraGondolom kínait adnak jó csomagolásban.