Gázolaj árak 651 Ft Benzin árak 635 Ft EUR 413.39 Ft USD 404.69 Ft CHF 441.5 Ft GBP 491.16 Ft

Fórum

Zetor traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-08 20:36:36

Kedvencekhez Segítség

11596 hozzászólás
Nincs profilkép
#7896 buszsofőr
2017-12-11 21:18:53

Válasz csoppika #7895. hozzászólásáraazt megnézném hogy váltasz 4,5km/ó-nál felfelé
ha vlecskát húzol indulj O/1 békába még a kóróföldön is elindul

#7894 csoppika
2017-12-11 21:11:00

Válasz buszsofőr #7893. hozzászólásáraSzóval ezért jobb a lassú váltó... A 3.8-4.5-es sebesség felett van egy plusz fokozat, mielőtt elérném a 7.5-8.2Km órát...smile sweatdrop

#7893 csoppika
2017-12-11 21:08:47

Válasz buszsofőr #7893. hozzászólásáraA gyors váltó O1 mivel passzol a lassúban?

Nincs profilkép
#7892 buszsofőr
2017-12-11 21:01:46

Válasz Bigiboy77 #7891. hozzászólásáraA gyorsitott valtoval a T3=lassú váltoval T4 mivel ott nem a fogaskerék hajt hanem a két tengely van ossekapcsolva
tehát ha eddig T4ben szántottál ezután T3ban szánthatsz ugyan olyan gyorsan

#7891 csoppika
2017-12-11 20:57:32

Válasz Bigiboy77 #7891. hozzászólásáraMunka sebességeket nem mértél telo gps-el?
Kíváncsi lennék...

Nincs profilkép
#7890 Bigiboy77
2017-12-11 20:51:05

Válasz csoppika #7890. hozzászólásáraSzantas nalam T4, neha O1 (ez lassabb mint a T4).
Gruber O2 (tarlohantas) vagy 2 kapaval kevesebbel T4 az 20 centi melyen.
Tehat a 3. fokozatot csak lazitoval hasznaltam, ami helyett hasznalhatnam majd O1et.

#7889 csoppika
2017-12-11 11:05:44

Válasz Bigiboy77 #7889. hozzászólásáraFöldmunkánál kevesebb szóba jöhető fokozatod lesz...(szerintem)
T/2: 3.8-4.5kmph
T/3: 6.8-8.2kmph
O/1: kb 9.5-11kmph (nekem ez gyors, nagyon dobál már...)
T/4: O/1-nél is gyorsabb...
35-el nem szeretek még vonulni sem...de lehet csak az ülés miatt...smile sweatdrop
Gyengus a motorom: Szántás jó esetben T3, vizesen, keményben T2.
Tárcsa leengedve T3, tarlóra menne O1 ben is de dobál...
Lazító: T2, T3...
Békát nem használom terhelésnél, csak ha muszáj...

Nincs profilkép
#7888 Bigiboy77
2017-12-11 10:53:58

Szep Napot!
Oda jutottam, hogy fel kell ujitani a 12145 valtojat.
Lehetoseg lenne gyorsitott valtora atszereles. Katalogusol mar kikerestem a 35km/h valtohoz valo dolgokat, de nem vagyok teljesen biztos a dolgomban, hogy erre van-e szuksegem. (a sebessegre) Ennel a modositasnal a 3. sebessegfokozat kerul gyorsitasra, vagyis a sebessegek ugy mennek majd sorban a H szerint 1-2-4-3.
Ehhez van alkatreszkatalogusom es minden szukseges leiras. De hallottam/olvastam mas gyorsitasi lehetosegrol is, ahol valamilyen fogaskerekpart cserelne (allando attetelt a valto hatuljanal) na arrol kinek milyen informacioja van?
Minden hozzaszolast koszonok. A traktor huz lazitot, grubert, fogast/kombinator... tehat talajmunkara es szallitasra is hasznalva van.
Udv. B.

Nincs profilkép
#7887 D-032-a
2017-11-29 20:39:59

Válasz menyus #7887. hozzászólásáraZetor hidraulika kezelési útmutató Ez 6XXX-s széria, de a működés ugyanaz. A kezelőkarok mások de benne van P,M,D, és a "hangerőszabályzó" ismertetése. A magyar szövegben az ábra hivatkozások/számok megfelelnek a pdf.-ben a német/cseh lapok ábra számainak.
A külső hidraulika kör "1"-es nyomó ága lehet, hogy a traktoron nem a felső, hanem az alsó kivezetés. De ez csak annyit számít, hogy a működtető kar felső helyzetében melyik csatlakozóba dugva billent a pótkocsi.
----------------------------------------------
ZETOR 5911 Kezelési Útmutató (angol)
Feltöltési és egyéb adatok.
ZETOR 5911 Kezelési Útmutató (cseh)

#7886 menyus
2017-11-29 18:33:26

Válasz Sk Laci #7886. hozzászólásáraSzia!Ez egy 5911-es kiszetor van egy elforditós kar az ülés alatt mint egy hangerő szabályzó olyan jel van rajta azt se tudom mi mindenki mást mond,de konkrétan a betűjellel jelöl 3állású karra gondoltam jobbolta a 2 nagykar az egyik a függesztőkart a másik a pótkocsi billentést vezérli (gondolom én még nem használtam a gépet semmire nemrégen vettem)

Nincs profilkép
#7885 Sk Laci
2017-11-29 18:23:47

Válasz menyus #7885. hozzászólásáraHa a kinti hidraulikus kör karjára gondolsz, akor középen ahogyan áll, akor nem csinál semit, ha hátrahúzod akor nyomat az egyik ágon, ha középállásból kicsit előre /lefelé/ nyomod, elengedi mindkét körből a nyomást, ha teljesen előre/le/ nyomod a kart, akor a másik kinti ágon megy a nyomás.
Ha a másik karra gondolsz ottan az erő és helyzetkapcsoló van a hydraulikus karokra. Major, vagy Crystal traktorról lene szó?

#7884 menyus
2017-11-29 17:14:23

Sziasztok,tudja valaki az a 3 állású kar a hidraulika karok mellett melyik állásban mi a funkciója? És a sebességváltóban elkezdett sivítani valami mint amikor a felező be van kapcsolva de ez országútiban és hátramenetben csinálja és nagyobb sebességnél nem a diferenciálmű az mert a hang mintha középtájról jönne...

#7883 csoppika
2017-11-28 04:44:30

Válasz kolbász #7883. hozzászólásáraSzerintem ez az első olajnyomásra működő lamellás difizár kapcsoló olajcsöve...

Nincs profilkép
#7882 kolbász
2017-11-27 23:37:06

Válasz kolbász #7882. hozzászólásárahogy tudok képet fel tenni?

Nincs profilkép
#7880 kolbász
2017-11-27 23:33:45

hali ez elő hajtásban az a két cső mit kapcsol rácsatlakozik egy elektromos szelepre ugyan olyan szelepre mint ami az első hajtást gardánját kapcsolja vagy ez a két szelep egyszere müködik?

Nincs profilkép
#7879 barna77
2017-11-24 17:50:33

Válasz kölce #7878. hozzászólásáraÜdv!
Engem lehet hogy érdekelne ez a beteges paripa.
Ha megkaphatnám az elérhetőséget, megköszönném.
Barna

Nincs profilkép
#7878 lorant90
2017-11-23 21:27:33

Válasz kölce #7878. hozzászólásáraIndito problema, vagy hajtott es nem indult?

Nincs profilkép
#7877 kölce
2017-11-23 20:52:09

Estét urak hát nem indult az 5611 es igy nem vettem meg

#7876 Hús Futár
2017-11-23 19:51:15

Válasz tomsics #7873. hozzászólásáravagy a kar nem mozgatja a vezértömböt

#7875 tomsics
2017-11-23 19:17:10

Válasz Gepi #7874. hozzászólásáraIgen írtam,de akkor teljesen rossz volt a kardán.Azóta vettem hozzá bontottat,lábnál bekapcsolva használtam idáig.Most,hogy leálltunk megszeretném csinálni,hogy normálisan működjön kormányról.
A szervo az 5611-re ment volna.Össze is lett rakva,majd lebontva,mert a szivattyú hajtása nem lett az igazi később meg kellett a gép így hanyagoltuk.Ha lesz rá idő talán most télen megcsináljuk azt is.

Nincs profilkép
#7874 lorant90
2017-11-23 18:59:12

Válasz tomsics #7873. hozzászólásáraA tlt hez hatra 2 olajcso megy oldalrol az eggyik a lamellakat nyomja h bekapcsolod a masikon pedig akkor megy az olaj ha kikapcsolod es a fek reszere megy az olaj

#7873 Gepi
2017-11-23 18:56:15

Válasz tomsics #7873. hozzászólásáraMég Április környékén írtál erről és szervositás terén mire jutottálsmile surrender

#7872 tomsics
2017-11-23 18:09:12

Sziasztok!
8011-nél ha nem tudom kikapcsolni kormányról a kardánt,az mitől van?Szorosak a lamellák?Bekapcsolom lábnál,de a kormánynál lévő karra nem reagál semmit

Nincs profilkép
#7870 kajszi_71823
2017-11-20 19:14:42

Válasz Zetor6340 #7869. hozzászólásáraNyugodtan huzzatok 210 Nm-re. Tsz ben épp most volt, hogy lehuztak papír szerint, aztán mire visszajott muszakirol szivárgott az olaj a tomitésnél. Vissza a garázsba, ráhuzni és jó lett.

Nincs profilkép
#7869 anitta40517
2017-11-20 18:36:14

Sziasztok!
3011-es Zetor hidraulika kapcsolási rajz letöltéséhez szeretnék segítséget kérni.Ha valaki tudja,hogy hol tudom megnézni,vagy,ha esetleg valakinek lenne ilyen,az kérem ne tartsa magában.Előre is köszönöm!

#7868 Zetor6340
2017-11-20 18:06:12

Üdv. Olyan kérdésem lenne, hogy most cseréltünk hengerfej tömítést Zetor 6340-es traktorunkon. Ugye lehúztuk a hengerfejet 190 nm-el, és az érdekelne, hogy kell-e utána húzni a hengerfejnek egy bizonyos üzemóra után vagy nem?

Nincs profilkép
#7867 Sk Laci
2017-11-20 09:41:51

Válasz kölce #7867. hozzászólásáraAmíg nem megy a motor, nem tudod kipróbálni milyen állapotban van. Mondani lehet mindent. Be kelet volna indítani a motort széthúzásal. Ha nincsen másik traktor, akor egy közepes SUV kocsi is behúza. A traktor kb 3300-3600 kg ha nincsen extrán felsúlyozva.

Nincs profilkép
#7866 kölce
2017-11-19 21:55:54

Lehet csak kontakt volt kolegám szerint nem lehet nagy a baja. Fel van bakolva. Külsőre nincs agyonütve. A jobb hátsója szar. A bal fékmunkahenger nem dolgozott. Amugy nem szutykos. Fülke belüről ok. A nagy kérdés hogy 550 be oda adnák de vajon a papirokal. Szerintetek megéri ??? 100 ast rátudok szánni ha elhozom vajon meglehet javitani?

Nincs profilkép
#7865 kölce
2017-11-19 21:50:06

Jóestét urak szeretnék többet tudni egy öreg de nem fiatal Zetorról konkrétan az 5611 es volna. Tüzifa fűrészelés volna a célom. A fogyasztása érdekelne és hogy mennyire megbizható szerintetek egy ilyen öregecske traki ? 50 km re tőlünk van egy eladó, ma megnéztük 750 et kértek irányárba papirosan műszakinélkül. 2 éve ott áll de sajnos nem indult vittünk akksit meg se nyikkant

#7864 T.f.
2017-11-16 20:13:18

Válasz Roli és Feri #7864. hozzászólásáraKezelési (ki kel keresni a tömegből, lehet ,hogy magyar is van )
http://www.cals.cz/zetorservice/mapa.asp?cmd=load&status=login&link=navody
Lapozós on-line katalógus
http://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog-nd-5211-7745-222212283-1.html

Nincs profilkép
#7863 Roli és Feri
2017-11-16 19:08:55

Sziasztok!
Tud valaki küldeni Zetor 6245 höz használható,ha lehet magyar karbantartási kezelési kézikönyvet, gépkönyvet ,vagy alkatrész katalógust.
Pdf world vagy letölthető,vagy bármely formában?
zalanrolandf@freemail.hu
Köszi

Nincs profilkép
#7862 barna77
2017-11-14 16:27:51


Üdv urak!
Sok fotón, videón látok prága első hidat kis zetoroknál.
Megvalósítható? Hogyan válik be?
Barnasmile cowboy
ue 28 ast cserélnék 5611 re. Lehet beteges is

Nincs profilkép
#7861 barna77
2017-11-14 16:25:27


Üdv urak!
Sok fotón, videón látok prága első hidat kis zetoroknál.
Megvalósítható? Hogyan válik be?
Barnasmile cowboy

#7860 T.f.
2017-11-12 19:36:16

Válasz csoppika #7860. hozzászólásáraA segédmh. teljes hossza furatközépen mérve 790 mm .
Nálam a felemelt vonókar furatközépnél 97 cm , függesztőorsó hátsó furatban és a bal orsó menetes részéből még kint van bő 6 cm .
Kerék :18,4x34 , 14,9x24

#7859 csoppika
2017-11-12 13:55:14

Válasz csoppika #7859. hozzászólásáraMajd ha igen unatkozok, a segédhengereket leválasztom, az megmutatja, hogy mennyi eltérés van fel vagy le...

Nincs profilkép
#7857 zetor guru
2017-11-11 21:16:38

Válasz zetor guru #7857. hozzászólásáraEzeket 175-atm re kell állítani ha jó az adagoló! ha nagy a kartelgáz vagy eszi az olajat akkor hüvelyezni kell! Ha magadnak csinálod akkor lehet venni hozzá kolbensmittet!

Nincs profilkép
#7856 zetor guru
2017-11-11 21:09:21

Válasz kavics64 #7856. hozzászólásáraez milyen traktor 52-es mert azok 3-hengeresek!

Nincs profilkép
#7855 kavics64
2017-11-10 22:02:15

Válasz zetor guru #7855. hozzászólásáraMár azt is cseréltem nem változott semmi ! 5db porlasztóm van a 3 hengerhez ! Tök mindegy melyiket rakom bele ! Valamelyik nap szétszedem a motort apróra ,lehet a gyűrűk a ludasok megvannak szorulva !smile confused

Nincs profilkép
#7854 zetor guru
2017-11-10 19:06:06

Válasz mtz1221 #7851. hozzászólásáraha ilyen gyorsan tönkre megy eggy motorpál akkor cserélj komplett porlasztó testet!

#7853 mtz1221
2017-11-09 20:43:39

Válasz kavics64 #7853. hozzászólásáraArra gondoltam hogy hívd fel őket,Wüzetem nálunk is van minden fajta motorhoz majdnem.De nem biztos hogy a csúcsokban van a baj.Én is így jártam 30 éves perkins meg mtz motorokkal is.A végén feljebb lettek állítva a porlasztók kb 15%-al az előírt gyáritól és azóta bírják.Arra gondolok hogy a rúgók ennyi év után nem úgy tartanak a padon mint a meleg motornál.

Nincs profilkép
#7852 kavics64
2017-11-09 20:27:42

Válasz mtz1221 #7851. hozzászólásáraEz 160 fokos, nekem 150fokos kéne 3 sugarasban 0,30-as furatokkal Ez úgy néz ki DOP 150S 330 meg valami gyártási szám de azok nem lényegesek !smile helpsmilie

Nincs profilkép
#7851 kavics64
2017-11-09 20:25:12

Válasz lorant90 #7850. hozzászólásáraEzen verzión már túl vagyok 50-szer félnapig jó és utána jó ha 1,5 henger megy a háromból !

Nincs profilkép
#7849 lorant90
2017-11-09 19:45:12

Válasz kavics64 #7849. hozzászólásáraJol at kel oket mosni benzinnel vagy oldoszerrel akar tobbszor is ha kell es aztan mukodnie kell tokeletesen. Mi is csak ugyanazt szereljuk be.

Nincs profilkép
#7848 kavics64
2017-11-09 18:53:07

Válasz csoppika #7848. hozzászólásáraEzt én is igy gondolom de mi a megoldás ? smile helpsmilie

#7847 csoppika
2017-11-09 08:48:54

Válasz kavics64 #7847. hozzászólásáraGondolom kínait adnak jó csomagolásban.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Milyen vis maior változások léptek életbe?
Milyen vis maior változások léptek életbe?
A szabályozás a folyamatban lévő ügyekre is alkalmazandó.
Hirdetés
Jelentősen csökkentek az inputköltségeim – a regeneratív gazdaságról egy gazda szemével
Simba Solo
Simba Solo

3.500.000 Ft

Kitámasztó orsó eladó John Deere
Kitámasztó orsó eladó John Deere

52.000 Ft

Rotoland ST 300 "Y" késes szárzúzó
Rotoland ST 300 "Y" késes szárzúzó

990.000 Ft

ECO OR-24 Seprőadapter
ECO OR-24 Seprőadapter

990.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]