Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR413.39 FtUSD404.69 FtCHF441.5 FtGBP491.16 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz T.f. #7196. hozzászólásáraSzerintem ez sem az. Egy tengelyen, jobról, balról, zégergyürűvel biztosított kerékről lenne szó, amire rácsúsztatja a kapcsoló a másik fogaskereket.
Van egy problémám, 12045-el. Kardán nem kapcsolt be. Széthúztuk, és közben kiesett a kardán hajtó fogaskerék, amit a kapcsoló, egy belső bordás fogaskerék rátolásával kapcsol be. Ezt 2 zégergyűrű tartja fixen a tengejen. A hátsó zéger lett kuka ezért nem kapcsolt be.
A lényeg, a kiesett fogaskerék hogyan volt a tengelyen. A vastagabb, vagy a vékonyabb felével volt a motor mfelé/előre?
Gépkönyvben nem látszik sajnos.
Tegnap sikeresen átment a teszten is. Jó vízállásos gyepet lazítottam. A hátsó difizárhoz hozzá sem kellett nyúlni. Ahogy szokás mondani az eleje húzott mint egy gőzmozdony.
A területről pár kép.
Rakok fel az olajnyomásról is két képet 5 óra munka után. Fordulaton és alapjáraton.
Válasz Nabu #7183. hozzászólásáraNa sikerült szereznem egy bontottat,jövőhéten talán meg is kapom.Az enyém teljesen kuka,rendesen össze gányolták.2 vascső volt rá húzva a csonkra.Ahova csak lehetett lehegesztve minden.Ezen már se menet,se zéger,se csavar se semmi nem volt,csak hegesztés....
Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraPróbáld a hegesztést óvatosan leflexelgetni és utána meglátod a gyűrűt. Nem tudom a két menet mennyire olvadt össze, ki lehet-e még csavarni a gyűrűt a helyéről.http://mgaruhazbcs.unas.hu/spd/80_153_253/Kormosanya
Válasz tomsics #7180. hozzászólásáraÉn már nem most, hagytam vissza egy gyűjteményben kihajtásokat , ha gondolod ráérdeklődöm. (helyileg Tamási mellett volt)
Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraSzia. Hegeszteni semmikép nem javaslom , a problémás rész egy belsőbordás hüvely.
Cserélni kellene az utolsó képen látható üres kapcsoló harangot , a kivehető bordás tengely csonkot és ami nincs , a rögzítő menetes hüvelyt. Ez eddig szép , de a katalógus szériaszám függő cikkszámokat ad és itt pont.
Találni kellene egy komplett bontott "0"-ásba való kihajtást , ami nincs össze kokányolva.
Az a gond , hogy cikkszám alapján a későbbi szériáké más , azt meg nem tudom , kompletten csereszabatos-e?
Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraAzt a csonkot gyárilag egy külső menetes gyűrű biztosítja a helyén. A bordás csonk másik vége is bordás csak nagyobb átmérőjű és az agy belső bordás részébe van betolva. A rázkódástól a menetes gyűrű ki szokott verődni, utána már új gyűrű sem áll meg helyén. Az enyémen is le van hegesztve csak kicsit szebben. Az a lényeg, hogy a szimmering futófelülete ne sérüljön. Elméletileg mindent venned kellene, agy bordás csomk, biztosító menetes gyűrű.
Válasz T.f. #7174. hozzászólásáraNah ma sikerült szétszednem.Előző tulaj szépe cigány módon megoldotta.Hegesztés hegesztés hátán.Csapágy kéregig le kellett köszörülnöm,hogy megmozduljon.
Megint kérdeznék.Ehez így most miket kellene vennem,vagy lehet ezt valahogy hegeszteni,esztergáltatni?
Válasz tomsics #7173. hozzászólásáraA bironal termeszetesen van, vagy az agrocenterben Dunaszerdahelyen 350_400eu. Eszterga kes nem fer oda elszedni a hegesztest?
Válasz tomsics #7172. hozzászólásáraMég egy kérdésem lenne.Azért nem tudtam szétszedni mert az előző tulaj szépen körbe hegesztette a zéger gyűrűt...
Lehet még valahol kapni ilyet kompletten?Vagy csak bontottan
Sziasztok!
Szimering csere után is folyat a gardán kihajtásom a 8011-en.Gondoltam felhegesztem,majd le esztergálom,de nem bírom szétszedni.Magát a gardán egységet ki vettem,de a tengely az istenért sem jön ki.
Aki szedett már szét ilyet le írhatná,hogy hogyan kell.Köszönöm
Válasz maris93 #7159. hozzászólásáraHa kérhetnék egy telefonszámot. Lefényképezem, és elküldeném, hogy lássad. Természetesen ha van kedved átjönni Szlovákiába Lévára, van amikor Újvárban vagyok, oda is elvihetem. Még van hozzá tiszta új fogaskerék-gyürü, ha érdekel, de az eredeti is jó rajta.
Magyar nyelvű Javítási kézikönyvem Zetor 6045-7045-ös van. Ez digitális, ha gondolod elküldöm email-ben, vagy akár CD-n.
Szintén 60-70-es Zetorokhoz van magyar nyelvű kezelői kézikönyvem. Ez fénymásolt, nem túlzottan jó minőségű, de ha valami segíthet belőle, akkor azt a pár oldalt beszkennelem, és meglátjuk , használható-e.
Válasz Hús Futár #7157. hozzászólásáraArra gondoltam először én is! Egészen közelről halgatva nem a kinyomócsapágy felől hanem a nyomatékváltó felől hallani,és nem csapágy morgás hangja van, hanem nagyon mély morgó búgó hang amit nem tudok mihez hasonlítani. De a kuplungtól hátrábbról halható,ez benne a fura!Azt a kis deknit levettem amin a szivatyú kapcsoló van, úgy szinte az orrom előtt a kinyomócsapágy és nem onnan hallom!
Valaki esetleg megtudná mondani, hogy a 161-es zetor mitől produkálja a kuplungpedál lenyomásakor, hogy nagyon mély hangos morgó, búgó hangot hallat a pedál felengedéséig!És érdekes ha a pedál lenyomásakor elkezd morogni és azonnal felengedem majd azonnal ujra lenyomom akkor nem morog! Azomban csak indítás után még hideg üzemben jelenkezett régebben, ősszel viszont már a szántásban néha előjött bemelegedett hajtóműnél is!Amúgy a nyomatékváltó rendesen nyúlba békába hangtalanul működik. Vajon mi okozhatja a jelenséget?
Válasz maris93 #7152. hozzászólásáraHello nekem is van de elég rossz állapotban, ha nincs más és nem laksz messze esetleg olcsón megválok tőle. BAZ megye
11596 hozzászólás
Válasz T.f. #7196. hozzászólásáraSzerintem ez sem az. Egy tengelyen, jobról, balról, zégergyürűvel biztosított kerékről lenne szó, amire rácsúsztatja a kapcsoló a másik fogaskereket.
Válasz endypapa #7195. hozzászólásáraAkkor még egyszer . A kapcsolókerék szélesebb válla néz hátrafelé.
Válasz T.f. #7194. hozzászólásáraSajnos ez nem a váltó. A difi elötti rész kellene, ha jól látható rajta minden.
Köszönöm.-
Válasz endypapa #7193. hozzászólásáraNem egészen értem a kérdésed , de talán a mellékelt pdf megadja a választ.
Van egy problémám, 12045-el. Kardán nem kapcsolt be. Széthúztuk, és közben kiesett a kardán hajtó fogaskerék, amit a kapcsoló, egy belső bordás fogaskerék rátolásával kapcsol be. Ezt 2 zégergyűrű tartja fixen a tengejen. A hátsó zéger lett kuka ezért nem kapcsolt be.
A lényeg, a kiesett fogaskerék hogyan volt a tengelyen. A vastagabb, vagy a vékonyabb felével volt a motor mfelé/előre?
Gépkönyvben nem látszik sajnos.
Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz Turbo Gyuszi #7186. hozzászólásárahát az biztos hogy főleg 4 egyforma kerékkel elsődifizár majdnemhogy hasznosabb mint a hátsó.
Válasz csoppika #7190. hozzászólásáraViszont, ha a kanyarodás közepén érsz a takonyba, akkor sajna addigra már szétoldott...
Válasz T.f. #7188. hozzászólásáraAz a helyzet, ha jól kaparászik már és tekergeted a kormányt , akkor nem old szét...
Válasz soldier11 #7187. hozzászólásáraSzia. Szerviz könyvem van pdf.
Katalógus On-line :
http://www.kubikzetor.cz/katalogy-zetor/ur-ii-crystal-major/8111-16145/rejstrik-29/kl-ukova-skrina/?p=11
Válasz Turbo Gyuszi #7186. hozzászólásáraSzia. Önzáró difis az eleje? Kanyarban terhelve hogy viselkedik?
Üdv!
12145 Zetorhoz elérhető-e valakinél valahogyan magyar nyelvű doksi, vagy valamilyen alkatrészjegyzék?
Köszönöm!
Válasz Turbo Gyuszi #6968. hozzászólásáraSziasztok!
Tegnap sikeresen átment a teszten is. Jó vízállásos gyepet lazítottam. A hátsó difizárhoz hozzá sem kellett nyúlni. Ahogy szokás mondani az eleje húzott mint egy gőzmozdony.
A területről pár kép.
Rakok fel az olajnyomásról is két képet 5 óra munka után. Fordulaton és alapjáraton.
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-04-06 09:54:45
Válasz Nabu #7183. hozzászólásáraNa sikerült szereznem egy bontottat,jövőhéten talán meg is kapom.Az enyém teljesen kuka,rendesen össze gányolták.2 vascső volt rá húzva a csonkra.Ahova csak lehetett lehegesztve minden.Ezen már se menet,se zéger,se csavar se semmi nem volt,csak hegesztés....
Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraPróbáld a hegesztést óvatosan leflexelgetni és utána meglátod a gyűrűt. Nem tudom a két menet mennyire olvadt össze, ki lehet-e még csavarni a gyűrűt a helyéről.http://mgaruhazbcs.unas.hu/spd/80_153_253/Kormosanya
Válasz tomsics #7180. hozzászólásáraÉn már nem most, hagytam vissza egy gyűjteményben kihajtásokat , ha gondolod ráérdeklődöm. (helyileg Tamási mellett volt)
Válasz T.f. #7179. hozzászólásárahttp://www.agportal.cz/files/user/zetor/8011-12045-Katalog_ND.pdf
A TLT a 126. o. -on van.
Válasz T.f. #7179. hozzászólásáraSzia!
Köszönöm.
Ajajj kezdődnek a bajok,ettől féltem.
Szóval mindeképp kellene vadásznom egy normális bontottat
Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraSzia. Hegeszteni semmikép nem javaslom , a problémás rész egy belsőbordás hüvely.
Cserélni kellene az utolsó képen látható üres kapcsoló harangot , a kivehető bordás tengely csonkot és ami nincs , a rögzítő menetes hüvelyt. Ez eddig szép , de a katalógus szériaszám függő cikkszámokat ad és itt pont.
Találni kellene egy komplett bontott "0"-ásba való kihajtást , ami nincs össze kokányolva.
Az a gond , hogy cikkszám alapján a későbbi szériáké más , azt meg nem tudom , kompletten csereszabatos-e?
Válasz tomsics #7177. hozzászólásáraAzt a csonkot gyárilag egy külső menetes gyűrű biztosítja a helyén. A bordás csonk másik vége is bordás csak nagyobb átmérőjű és az agy belső bordás részébe van betolva. A rázkódástól a menetes gyűrű ki szokott verődni, utána már új gyűrű sem áll meg helyén. Az enyémen is le van hegesztve csak kicsit szebben. Az a lényeg, hogy a szimmering futófelülete ne sérüljön. Elméletileg mindent venned kellene, agy bordás csomk, biztosító menetes gyűrű.
Válasz T.f. #7174. hozzászólásáraNah ma sikerült szétszednem.Előző tulaj szépe cigány módon megoldotta.Hegesztés hegesztés hátán.Csapágy kéregig le kellett köszörülnöm,hogy megmozduljon.
Megint kérdeznék.Ehez így most miket kellene vennem,vagy lehet ezt valahogy hegeszteni,esztergáltatni?
Válasz tomsics #7173. hozzászólásáraVan külön is amibe a csonk van leheg. az 170 körül
Válasz tomsics #7173. hozzászólásáraA bironal termeszetesen van, vagy az agrocenterben Dunaszerdahelyen 350_400eu. Eszterga kes nem fer oda elszedni a hegesztest?
Válasz tomsics #7173. hozzászólásáraSzia. Létezik új , de miért kell cserélni az egészet?
http://www.monsta.cz/nahradni-dily-na-traktory/spojka-vyv-hrid-89-153-610
Ez ugyan Cseh link , de SK-ban (pl AGROBIRO) biztos van.
Válasz tomsics #7172. hozzászólásáraMég egy kérdésem lenne.Azért nem tudtam szétszedni mert az előző tulaj szépen körbe hegesztette a zéger gyűrűt...
Lehet még valahol kapni ilyet kompletten?Vagy csak bontottan
Sziasztok!
Szimering csere után is folyat a gardán kihajtásom a 8011-en.Gondoltam felhegesztem,majd le esztergálom,de nem bírom szétszedni.Magát a gardán egységet ki vettem,de a tengely az istenért sem jön ki.
Aki szedett már szét ilyet le írhatná,hogy hogyan kell.Köszönöm
Válasz T.f. #7166. hozzászólásáraledacs@citromail.hu a címem,előre is köszi!
Válasz D-032a #7165. hozzászólásáraledacs@citromail.hu és nagyon szépen köszönöm mindent!
Válasz daccs #7164. hozzászólásáraT.f. linkjéből biztos megtaláltad, de inkább kétszer:
6211 szerelési útmutató
http://www.agportal.cz/files/user/zetor/Zetor_521152456211624572117245_-_Dilenska_piruka.pdf
Válasz maris93 #7159. hozzászólásáraHa kérhetnék egy telefonszámot. Lefényképezem, és elküldeném, hogy lássad. Természetesen ha van kedved átjönni Szlovákiába Lévára, van amikor Újvárban vagyok, oda is elvihetem. Még van hozzá tiszta új fogaskerék-gyürü, ha érdekel, de az eredeti is jó rajta.
OK. nem néztem mielőtt elküldtem, hogy már megjött a segítség.
Válasz daccs #7162. hozzászólásáraVan gépemen magyar kezelési pdf-ben , de nem engedi feltenni ,E-mail címre eltudom küldeni .
Válasz daccs #7162. hozzászólásáraSzia. ZETOR alkatrész katalógus, benne a 6211-es.
http://www.agportal.cz/files/user/zetor/Zetor_52115245621162457211724572454H771177457711T7745T_-_Katalog_ND.pdf
ZETOR Kezelői kézikönyv. Ebben képek, ábrák, adatok, táblázatok.(Angol nyelvű.)
http://www.cals.cz/zetorservice/files/1/UR%20I%205211-7745%20FR.pdf
Magyar nyelvű Javítási kézikönyvem Zetor 6045-7045-ös van. Ez digitális, ha gondolod elküldöm email-ben, vagy akár CD-n.
Szintén 60-70-es Zetorokhoz van magyar nyelvű kezelői kézikönyvem. Ez fénymásolt, nem túlzottan jó minőségű, de ha valami segíthet belőle, akkor azt a pár oldalt beszkennelem, és meglátjuk , használható-e.
Válasz T.f. #7163. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a gyors választ!
Válasz daccs #7162. hozzászólásáraOn-line katalogus
http://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog-nd-5211-7745-222212283-1.html
Letölthető pdf-ek (ált. szlovák , de van többnyelvű is közte)
http://www.agportal.cz/cz/nd/zetor.html
Vegyes (van magyar is elvétve)
http://www.cals.cz/zetorservice/mapa.asp?cmd=load&status=login&link=navody
Sikeres mazsolázást.
Sziasztok! Segítséget kérek tőletek,6211-es gépkönyv,javítási és mindenféle leírásról hol keressem ezeket? Köszönöm előre is!
Válasz T.f. #7153. hozzászólásáraoké kőszőnőm
Válasz Filler #7155. hozzászólásárasomogy megye csőkőly
Válasz Sk Laci #7154. hozzászólásárasomogy megye csököly
Válasz Hús Futár #7157. hozzászólásáraArra gondoltam először én is! Egészen közelről halgatva nem a kinyomócsapágy felől hanem a nyomatékváltó felől hallani,és nem csapágy morgás hangja van, hanem nagyon mély morgó búgó hang amit nem tudok mihez hasonlítani. De a kuplungtól hátrábbról halható,ez benne a fura!Azt a kis deknit levettem amin a szivatyú kapcsoló van, úgy szinte az orrom előtt a kinyomócsapágy és nem onnan hallom!
Válasz Gabi 007 #7156. hozzászólásáraKinyomó csapágy
Valaki esetleg megtudná mondani, hogy a 161-es zetor mitől produkálja a kuplungpedál lenyomásakor, hogy nagyon mély hangos morgó, búgó hangot hallat a pedál felengedéséig!És érdekes ha a pedál lenyomásakor elkezd morogni és azonnal felengedem majd azonnal ujra lenyomom akkor nem morog! Azomban csak indítás után még hideg üzemben jelenkezett régebben, ősszel viszont már a szántásban néha előjött bemelegedett hajtóműnél is!Amúgy a nyomatékváltó rendesen nyúlba békába hangtalanul működik. Vajon mi okozhatja a jelenséget?
Válasz maris93 #7152. hozzászólásáraHello nekem is van de elég rossz állapotban, ha nincs más és nem laksz messze esetleg olcsón megválok tőle. BAZ megye
Válasz maris93 #7152. hozzászólásáraNekem van, te merre laksz?
Válasz maris93 #7152. hozzászólásáraSzia. Érdeklődj a betett linken , én legutóbb ,mikor voltam nála , áttekinthetetlen mennyiségben volt bontott alkatrésze. Hátha akad nála ez is.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/zetor-crystal-zts-sebessegvalto/h_6721536
Moderátor által módosítva: 2017-02-24 12:09:31
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-01-17 11:03:53
Válasz Koppány Vezér #7147. hozzászólásáraMeg kellene próbálni gy gumisütő kisiparost! Lehet,hogy gyártott,sütött már ilyet,van hozzá szerszáma.06 309 214 004, sose lehet tudni!
Válasz némedi #7146. hozzászólásáraMár írtam is nekik!
Kössz az infót.
Válasz Myrrdin #7145. hozzászólásáraMTZ nagyobb.
Köszi neked is.