A rendezvény a Tempus Közalapítvány által kiírt ” Kreativitás és Innováció Európai Éve 2009” pályázat nyertesei közé tartozik.

A kiállítás fő célja a magyarországi agrár-termékek és -élelmiszerek bemutatása, ugyanakkor a magyar szakemberek felmérhetik cégeik és áruik versenyképességét is.

A kiállítói kínálat felöleli az élelmiszer-előállítás és -feldolgozás teljes vertikumát, az alap-, a félkész- és késztermékek bemutatását, az élelmiszer-feldolgozási technológiák megismertetését és a mindezekhez szorosan illeszkedő szolgáltatásokat. A várható magas látogatottságnak, valamint a standokon történő kóstolóknak és az értékesítési lehetőségnek köszönhetően a résztvevő kiállítók valamint termékeik ismertségének növelését a kiállítás kiválóan segíti.

Ajánlott cikkek


Utánunk a tűzözön! Egyre több erdő válik a lángok martalékává
Utánunk a tűzözön! Egyre több erdő válik a lángok martalékává

A szakmai testület szerint az innováció lehet a megoldás.

Kedvezőek a kilátások: lesz piaca a magyar diónak
Kedvezőek a kilátások: lesz piaca a magyar diónak

Aki dió telepítésre vállalkozik, annak nem években, hanem évtizedekben kell gondolkodnia.

Egyre több a medvetámadás, szomszédunknál megunták a dolgot
Egyre több a medvetámadás, szomszédunknál megunták a dolgot

Magyarországon is készülni kell a találkozásokra.