„A frisshús termékeink a legnépszerűbb termékcsoportnak számítanak országszerte a SPAR áruházakban. Azzal, hogy elnyertük a Magyar Termék védjegyhasználati jogot, tovább tudjuk erősíteni a bizalmat a vásárlóinkban. Büszkék vagyunk arra, hogy a bicskei húsüzemünk nem csak nemzetközileg elismert szaktudással rendelkezik, de a magyar beszállítóink segítségével a húsipar kiemelt szereplői is vagyunk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Idén 44 új védjegyes saját márkás termék szerepel a kiskereskedelmi áruházlánc termékkínálatában – fotó: spar.hu
A SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontja 16 éve kezdte meg működését, azóta a Bicskén gyártott termékek egyet jelentenek a frissességgel, a minőséggel és a magas szintű ellenőrzöttséggel. A tavalyi évben mintegy 13,5 millió kilogramm bontott sertést dolgozott fel a húsüzem, s mintegy 12,13 millió kilogramm saját márkás terméket állított elő S-Budget, SPAR, SPAR Premium és Regnum márkanév alatt, a SPAR országos hálózata számára.
A húsüzem a gyártási folyamatok optimalizálásán túl a kezdetek óta figyelmet fordít a kiváló minőségű alapanyagok beszerzésére is. Ahogy a SPAR áruházlánc, úgy az üzem is előnyben részesíti a magyar beszállítókat. A félsertéseknél a beszerzési mennyiség túlnyomó része magyar gazdáktól érkezik.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR között még 2017-ben kezdődött meg az együttműködés. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy választékában meghatározó szerephez jussanak a hazai termelők által előállított és magas színvonalat képviselő termékek. A védjeggyel elismert saját márkás termékek száma évről évre folyamatosan nőtt: 2017-ben 15, 2018-ban 17, 2019-ben 41 és idén már 44 új védjegyes saját márkás termék szerepel a kiskereskedelmi áruházlánc termékkínálatában.