Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.25 FtUSD395.1 FtCHF445.24 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mi már el is adtuk a teherautó mögül azt az utánfutót amit a találkozón láttatok. Egy pesti úton oda-vissza kb. 20.000Ft többlet kiadás lenne a pályadíja.
Hát sajnálom, remélem nem kellett elkótyavetyélned. Mindenesetre az egészség az első, ha azt visszakaptad, akkor szerzel majd gépet is.
76 Ati
Én továbbra is azt mondom, hogy add el a 360-asokat és tegyél fel nagyobb, 460-ast. Sokkal szebb munkája lesz, a géped pedig mosolyogva viszi azt is.
Bukni nem igen buksz, mert a 360-as lapok általában drágábbak is. A kis kistraktorosok meg majd örülnek is neki, mert nem is lehet kapni mindenütt.
krizol
Nem tudom miből volt kibontva a motor. Ha kombájnból, akkor bizony van benne logika, hogy más a szivattyú fordulata. Ha jól tudom, akkor ott csak egy kis munkahenger van, ami a vágóasztalt emeli.
A hűtőről azt hiszem beszéltünk is. Tényleg fontos, hogy a lapát azon keresztül szívjon. Sok gépen még szivacs is körbeveszi a hűtőt, hogy ne mellette jöjjön el a levegő.
Új gazdája lett a kis traktoromnak.
Egy kicsit meg is illetődtünk amikor elvitték.
Hiába az ember szívéhez tud nőni egy gép is,főleg ha a kétkezi munkájával kereste meg az árát.
A fórumot továbbra is fogom olvasni, aztán ha minden rendben lesz,akkor újra elkezdek gyűjtögetni egy gépre .
Balu!
Sikerült matricát rendelned?
Ha kell akkor nekem itt van,amennyiért én rendeltem azért átadom neked ha kell.
Válasz #12682. hozzászólásra
Szép estét.
Igen maradt a 360-as lap,de valószínü felteszem a maradék 1/1 lapot mert jelenleg szántásban képes országúti 2-ben menni és ez felesleg.
Igen a képen egy bakháthúzó van,de ezt nem én csináltam.Lenne igény csigácsra mert a tárcsalapos nehéz az úrnak a 15LE gép után.Ha tudok csigát gyártatni akkor hasonló lesz.Persze csak kopásálló csiga a jó mert nem akarok gariban javítani.Mindjárt teszek teljes képet róla,meg az én masinámról is.
Válasz #12682 hozzászó
Győző!
Készen vagyok.Annyira tapasztalat nincs, mert nem volt rá munkám.A hidraulika maradt olyan lomhának, és gyengébbnek.Ezt még megnézem majd,de nem akartam annyira görcsösen a végére érni, mert az nem vezet jóra!A hütőre tettem fel egy terelőlemezt,mert nem tudtam közelebb hozni a ventillátorhoz a csövezés véget.Megnézhetnéd, ha van valami gépkönyved, hogy a hidraulika meghajtás fordulata megeggyezik e a két motornál!
Anno a tsz-ben, mi gyártottunk kisüzemi módszerrel.Az esztergályos kiszurta a lemezkarikákat, mi pedig a sugár bevágásoknál összehegesztettük a tárcsákat.A tengelyre felrajzolt menetre heggesztettük az igy kapot csigaleveleket!
Szép estét mindenkinek.
Érdeklödöm egy ilyen csigapárt szeretnék gyártatni,esetleg tud valaki gyártó céget?Sajna aki ezt gyártatta az lebetegedett és se beszélni se járni nem tud igy nem tudom meg kérdezni.400mm átmérö 360mm hossz és háromszög alaku kardáncsöre van heggesztve.Elöre is köszönöm.
Jelentem elkészült az újabb masinám.Teljesen még nincs kész mert sárkaparók nincsenek de pótolni fogom öket.Ma már mukára fogtam,pedig a Bence mondta hogy "apa ne homokozd össze"
Üdv mindenkinek.
Most lehetőségem lenne venni valós 6,00-12 -es gumikat, ezért ezen okból újra felkínálom akárkinek megvételre az eddig alig használt újszerü 6,5/80-12 -es abroncsaimat. Defekt vagy bármilyen más károsodás nélkül, a minták szinte nincsenek is megkopva! Csak együtt eladók, az ár 80€ / 2darab. A fotó valóságos!
Válasz #12653. hozzászólásra
Ez igen Misikém benned soha nem csalódom.Bizonyítékot kértem és ime itt a lekvár,köszönöm.De remélem a Kata nem szorult bele a fazékba?
Jelentem alássan kész lett a Lajosmizsei szamócából készült Újszilvási Lekvár. Mielőtt meg ijednétek nem a Szamóca1-ből csináltuk, hanem amit ATI76 termelt és művelt a japán trakival . Utólag is köszönöm neki a gondos munkát.
A lányomnak is nagyon ízlett így a mosogatás is meglett oldva
Egy kis segítséget kérnék munkahenger csatlakozás bekötéséhez. Hinomoto E2304 trakim van, és az alábbi képen bejelöltem, hova kötöttem a csatlakozót. Ezt javasolta egy ismerős, viszont nem emeli meg teherrel a kispótkocsit. A rendszer úgy működik, hogy lerögzítettem a hárompont függesztést, és ha az elakad, akkor jön ide az olaj. Valószínűleg kis nyomású, esetleg résolaj jöhet ide szerintem. Ötlet, hogy hova kellene bekötnöm?
35444 hozzászólás
Válasz #12693. hozzászólásra
Szépen viszi a SFK-105-ös kaszát
Egy ma készült kaszálós videó.
Válasz #12690. hozzászólásra
majd fog ha hazaér
Mi már el is adtuk a teherautó mögül azt az utánfutót amit a találkozón láttatok. Egy pesti úton oda-vissza kb. 20.000Ft többlet kiadás lenne a pályadíja.
Válasz #12687. hozzászólásra
Szevasz!
Mielőbbi gyógyulást kívánok neked!
Átveszem a matricát majd emailba megírom a cimemet.
Válasz #12688. hozzászólásra
Szia Laci! Remélem külföldön vagy és nem szívsz az e-útdíj rendszerrel.
Válasz #12687. hozzászólásra
Hát sajnálom, remélem nem kellett elkótyavetyélned. Mindenesetre az egészség az első, ha azt visszakaptad, akkor szerzel majd gépet is.
76 Ati
Én továbbra is azt mondom, hogy add el a 360-asokat és tegyél fel nagyobb, 460-ast. Sokkal szebb munkája lesz, a géped pedig mosolyogva viszi azt is.
Bukni nem igen buksz, mert a 360-as lapok általában drágábbak is. A kis kistraktorosok meg majd örülnek is neki, mert nem is lehet kapni mindenütt.
krizol
Nem tudom miből volt kibontva a motor. Ha kombájnból, akkor bizony van benne logika, hogy más a szivattyú fordulata. Ha jól tudom, akkor ott csak egy kis munkahenger van, ami a vágóasztalt emeli.
A hűtőről azt hiszem beszéltünk is. Tényleg fontos, hogy a lapát azon keresztül szívjon. Sok gépen még szivacs is körbeveszi a hűtőt, hogy ne mellette jöjjön el a levegő.
Válasz #12687. hozzászólásra
Szia Szem!
Sajnálattal olvasom,hogy mi történt és mielőbbi gyógyulást kívánok!
Új gazdája lett a kis traktoromnak.
Egy kicsit meg is illetődtünk amikor elvitték.
Hiába az ember szívéhez tud nőni egy gép is,főleg ha a kétkezi munkájával kereste meg az árát.
A fórumot továbbra is fogom olvasni, aztán ha minden rendben lesz,akkor újra elkezdek gyűjtögetni egy gépre .
Balu!
Sikerült matricát rendelned?
Ha kell akkor nekem itt van,amennyiért én rendeltem azért átadom neked ha kell.
A tárcsás a sajátom
[k
ep1]
Válasz #12682. hozzászólásra
Szép estét.
Igen maradt a 360-as lap,de valószínü felteszem a maradék 1/1 lapot mert jelenleg szántásban képes országúti 2-ben menni és ez felesleg.
Igen a képen egy bakháthúzó van,de ezt nem én csináltam.Lenne igény csigácsra mert a tárcsalapos nehéz az úrnak a 15LE gép után.Ha tudok csigát gyártatni akkor hasonló lesz.Persze csak kopásálló csiga a jó mert nem akarok gariban javítani.Mindjárt teszek teljes képet róla,meg az én masinámról is.
Válasz #12682 hozzászó
Győző!
Készen vagyok.Annyira tapasztalat nincs, mert nem volt rá munkám.A hidraulika maradt olyan lomhának, és gyengébbnek.Ezt még megnézem majd,de nem akartam annyira görcsösen a végére érni, mert az nem vezet jóra!A hütőre tettem fel egy terelőlemezt,mert nem tudtam közelebb hozni a ventillátorhoz a csövezés véget.Megnézhetnéd, ha van valami gépkönyved, hogy a hidraulika meghajtás fordulata megeggyezik e a két motornál!
Válasz #12665. hozzászólásra
Klassz lett. Végül maradtál a 360-as lapoknál?
krizol:
Készen van a gép teljesen? Mik a tapasztalataid? Megoldódott a hidraulika problémád?
Sziasztok!
Plútó:Norbi ígéri,hogy jövőre a Misi nyitó beszéde nem marad le a videóról,Bencsiki se marad le semmi jóról így.
Ati a lapok a tárcsán hány cm-sek?Egyébként nagyon jól néz ki.Látom kis fiad jól kivette részét a munkából.
Üdv!
Találkozó képei az adatlapomon a fotóalbumba megtalálhatok.
Válasz #12675. hozzászólásra
Ránézésre ez egy bakháthúzó. Fóliát tesz-e az már nem látszik.
Válasz #12676. hozzászólásra
Borozda behúzó ?
Válasz #12671. hozzászólásra
Ha csiga kell, bármihez:
Pilisi gép
Válasz #12675. hozzászólásra
Szerintem valami bakhát készítő herkentyű lehet. Esetleg még a fóliát is lefektetheti.
Válasz #12671. hozzászólásra
Ez mi célt szólgál?
Válasz #12671. hozzászólásra
Anno a tsz-ben, mi gyártottunk kisüzemi módszerrel.Az esztergályos kiszurta a lemezkarikákat, mi pedig a sugár bevágásoknál összehegesztettük a tárcsákat.A tengelyre felrajzolt menetre heggesztettük az igy kapot csigaleveleket!
Kattogok nagyon a disznótor elképzelésen.Szerintem megvalósítható!
Igen a Bence nagyon éli a szerelést de most sztem elég volt a lendület a fénykép kedvéért.
Szép estét mindenkinek.
Érdeklödöm egy ilyen csigapárt szeretnék gyártatni,esetleg tud valaki gyártó céget?Sajna aki ezt gyártatta az lebetegedett és se beszélni se járni nem tud igy nem tudom meg kérdezni.400mm átmérö 360mm hossz és háromszög alaku kardáncsöre van heggesztve.Elöre is köszönöm.
Válasz #12669. hozzászólásra
hová
Holnap veterán traktor találkozora megyünk a fiammal!
Válasz #12665. hozzászólásra
Apa egy kicsit hosszabb száru kulcsot adtál volna Bencének!Elmegy a kedve a szereléstől!
Válasz #12665. hozzászólásra
A Bencének jó lelke van!
Gratula!
Igényesnek néz ki :)
Jelentem elkészült az újabb masinám.Teljesen még nincs kész mert sárkaparók nincsenek de pótolni fogom öket.Ma már mukára fogtam,pedig a Bence mondta hogy "apa ne homokozd össze"
Nem biztos,hogy megkóstolnám azt a lekvárt
Még a befőttet sem.
Válasz #12662. hozzászólásra
Ismerős a gép. Nem a tulajából főztök a levárt.
Válasz #12661. hozzászólásra
Hát igen ha ez elkel ennyiért én felrakom az enyémet feléért.Amúgy találtam valamit én is.
Reklám helyett.
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Japan_kistraktor_Mitsubishi_MT_16_10111807.htm
A minőséget meg kell fizetni.
http://www.jofogas.hu/nograd/Megkimelt_Japan_Kistraktor_elado_10356720.htm
Május elseje 2013-ban, valahol Csehországban...
Válasz #12658. hozzászólásra
A lényeg lemaradt. A gumik: Mitas 6,5/80-12 6PR.
Üdv mindenkinek.
Most lehetőségem lenne venni valós 6,00-12 -es gumikat, ezért ezen okból újra felkínálom akárkinek megvételre az eddig alig használt újszerü 6,5/80-12 -es abroncsaimat. Defekt vagy bármilyen más károsodás nélkül, a minták szinte nincsenek is megkopva! Csak együtt eladók, az ár 80€ / 2darab. A fotó valóságos!
Válasz #12655. hozzászólásra
lábas fejű bazzz nagggyon pihent
Válasz #12597. hozzászólásra
Üdv Norbi.Köszönet a videóért.Szerintem jó lett.Lájkoltam és hozzá szóltam is.
Válasz #12654. hozzászólásra
A Kata olyan lett mint a polip, hisz az is lábas fejű
Válasz #12653. hozzászólásra
Ez igen Misikém benned soha nem csalódom.Bizonyítékot kértem és ime itt a lekvár,köszönöm.De remélem a Kata nem szorult bele a fazékba?
Jelentem alássan kész lett a Lajosmizsei szamócából készült Újszilvási Lekvár. Mielőtt meg ijednétek nem a Szamóca1-ből csináltuk, hanem amit ATI76 termelt és művelt a japán trakival . Utólag is köszönöm neki a gondos munkát.
A lányomnak is nagyon ízlett így a mosogatás is meglett oldva
Válasz #12651. hozzászólásra
Igen, erre gondoltam. Köszönöm szépen a segítséget.
Válasz #12650. hozzászólásra
Szerintem a találkozón készített képekre mutat a link, legalábbis a hsz. száma alapján.
Komondor SFK-105
Válasz #12649. hozzászólásra
A megcsapolt hely jó. Növelni kellene a pótkocsi munkahengerének átmérőjét, vagy áthelyezni a billentési pontot. Ez ennyit tud.
A kasza linkje nem működik, vagyis nem jó helyre dob.
Üdv!
Egy kis segítséget kérnék munkahenger csatlakozás bekötéséhez. Hinomoto E2304 trakim van, és az alábbi képen bejelöltem, hova kötöttem a csatlakozót. Ezt javasolta egy ismerős, viszont nem emeli meg teherrel a kispótkocsit. A rendszer úgy működik, hogy lerögzítettem a hárompont függesztést, és ha az elakad, akkor jön ide az olaj. Valószínűleg kis nyomású, esetleg résolaj jöhet ide szerintem. Ötlet, hogy hova kellene bekötnöm?
Válasz #12647. hozzászólásra
Tehát e kasza felől érdeklődnék, hogy milyen típus?
Válasz #12393. hozzászólásra
Üdv!
Tudnátok segíteni, hogy ez milyen típusú kemper kasza? Én is valami hasonló kicsit akarok venni a gépemhez.
Válasz #12643. hozzászólásra
Soha sem értettem, miért van az a Z alakú izé néhány régebbi gyári ekén.
Válasz #12602. hozzászólásra
Szép estét mindenkinek.
Sztem az evés ellen senkinek sincs ellenvetése.