Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz aviator #24728. hozzászólásárakb minden befolyásolja.Nekem is van idősebb gépem,mindnél a széttartás hozta meg a javulást.De egyet sem tudtam mérőszalaggal beállítani,csak kint az úton fokozatosan megtalálni azt a pontot amikor jó.
Válasz aviator #24725. hozzászólásáraValahol valaminek löttye van. Legegyszerübb megoldás ha viszel magaddal kulcsot,és útközben elkezded széttartásra állítani 1 körönként még nem marad el a szitálás.
Első kerék szitálással küzdök már egy jó ideje. Az első kormányösszekötőt pár napja cseréltem, tehát a gömbfejek rendben vannak, az összetartást beállítottam nullára.
A jelenség úgy néz ki, hogy ha nincs hátul semmi akkor alig érezhető, csak nagy sebességnél jön elő és magától meg is szűnik, ha viszont viszem a kaszát vagy a mulcsert hátul akkor 10 km/h-val sem tudok menni vele. Érthető a dolog, hogy ilyenkor nincs terhelés az első kerekeken, de attól még szerintem valami nem stimmel.
Van ötletetek, hogy mit csinálok rosszul, vagy mit próbáljak még meg, hogy ne szitáljon?
Válasz fazekassandor15 #24710. hozzászólásáraHengerfej is lehet hibás. A szelepvezetöknél is be tudja kapni az olajat.Kb mennyit mehetett a motor,üó ? Ha nagyon kopott a henger,gyűrű probléma. Bele kell nézni.
Válasz aviator #24697. hozzászólására3 féle tipus van ! A tiédnek nincs forgulat szám mérője. És az üzemórát az olaj beöntönél az adagolóról méri.Ennek a tipusnak nincs üzem anyag szint mérője. És gyárilag a virsli kerekű.9,3x32. Ha valaki nem cserélgette már ki az alkatrészeket.
Sziasztok!
A T25ös elkezdte enni a motorolajat.
Váratlanul kezdte el, eddig egy szezon alatt fogyott 2-3 deci, most 10-20 perc alatt.
Azt kérdezném tőletek, hogy milyen eshetőségek vannak amik okozhatják?
Sziasztok! Azt szeretném megtudni,ha valaki tudná rá a választ az nagyszerű lenne, hogy mekkora a nyomatéka a TLT véglehajtásának kb 450-es fordulatszámon?
Nekünk sincs benne, de a nívót bmikor meg tudom nézni.
Indulás előtt úgyis illik olajat, miegymást megnézni, megnézem a go-t is.
Még nem tudtam olyan munkát csinálni hogy az 50l ne tartson ki egy nap.
Válasz aviator #24697. hozzászólásáraHát, ha nekiállsz kivágni az üzemanyag szintjelzo helyét, akkor jó nagy marha leszel, már elnézést. A gyári is meglehetősen rövid élettartamú, amit vennél az meg olyan se. Van egy nívópálca a tankban gyárilag, ami tökéletesen megfelel a célnak.
Szerettem volna pótolni a traktorban az üzemanyagszint kijelzést, mert sem az adó, sem a vevő oldal nem volt meg amikor hozzám került. A kézikönyv és a képek alapján a tankon meg kellene, hogy legyen az adó helye, viszont amikor megnéztem, az én tankomon nyoma sincs ilyesminek. Tudom, az a megoldás, hogy vágok rá egy lyukat, a kérdésem az lenne csak kíváncsiságból, hogy ez hogy lehetséges? :) Volt olyan kiadása a traktornak amiben nem volt üzemanyagszint mérés-visszajelzés?
Hello érdeklődnék a fülke tetején a ventilatort mindenki használja? Van értelme? Mert én most szedtem szét h foglalkozzak vele vagy ne? Mindenki véleményére kiváncsi vagyok! Köszönöm
Válasz hajdumaria75 #24680. hozzászólásáraSzétszakadt a tárcsa. Mikori lehetett a tárcsa ? Mennyit mehetett? Ha nem túl öreg és a jó kis 3betüs márka, akkor ne is csodálkozz.Nem kel bezsirozni a tengelyt.Ezek már nem mai gépek .Az újszerűeken is van némi kopás.Anélkül nem lehet.Amit használsz az kopik.
Válasz szuszi11 #24689. hozzászólásáraCsak az indítást gondoltam gombbal kiváltani. Attól az izzítás maradhat.
De a dekompresszor mellé kell izzítás?
Vagy nagyon hidegbe is használod?
25335 hozzászólás
Válasz crupie #24738. hozzászólásáraHabi
Válasz Adrián m #24737. hozzászólásáraSzia!
Hol vetted ezt a javító készletet?
Válasz Gumóka #24736. hozzászólásáraKöszönöm én is erre a megoldásra jutottam
Válasz Adrián m #24733. hozzászólásáraKéssel elvágtam szögben aztán ráfűztem. A régi is úgy volt fent.
C-75 munkahengeren
Válasz peter.domafoldi #24734. hozzászólásáraMind kettő.
Válasz Adrián m #24627. hozzászólásáraSzia, megvan még valamelyik?
Hello munkahenger javitokészlet. A bakelit gyűrűt hogy tudom feltenni???
Válasz aviator #24725. hozzászólásáraVagy még a trapézkar retesz nút van meg kopva reszelni kell egy új reteszt vagy új trapézkar és függőcsap kell
Válasz aviator #24725. hozzászólásáraTrapézkar retesz az van szét kopva
Válasz aviator #24728. hozzászólásárakb minden befolyásolja.Nekem is van idősebb gépem,mindnél a széttartás hozta meg a javulást.De egyet sem tudtam mérőszalaggal beállítani,csak kint az úton fokozatosan megtalálni azt a pontot amikor jó.
Válasz mtz1221 #24726. hozzászólásáraKöszönöm, teszek egy próbát vele. A kerékdőlés nem tudom állítható-e. Az nem befolyásolja a szitálást?
Válasz Adrián m #24724. hozzászólásáraTalán 6.00-16
Hárombordás
Válasz aviator #24725. hozzászólásáraValahol valaminek löttye van. Legegyszerübb megoldás ha viszel magaddal kulcsot,és útközben elkezded széttartásra állítani 1 körönként még nem marad el a szitálás.
Sziasztok,
Első kerék szitálással küzdök már egy jó ideje. Az első kormányösszekötőt pár napja cseréltem, tehát a gömbfejek rendben vannak, az összetartást beállítottam nullára.
A jelenség úgy néz ki, hogy ha nincs hátul semmi akkor alig érezhető, csak nagy sebességnél jön elő és magától meg is szűnik, ha viszont viszem a kaszát vagy a mulcsert hátul akkor 10 km/h-val sem tudok menni vele. Érthető a dolog, hogy ilyenkor nincs terhelés az első kerekeken, de attól még szerintem valami nem stimmel.
Van ötletetek, hogy mit csinálok rosszul, vagy mit próbáljak még meg, hogy ne szitáljon?
Első gumi méret kinél mekkora?? Köszönőm
Válasz ND #24722. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Adrián m #24721. hozzászólásáraVan kettő.
A traktoron
Hello van valakinek első felnije? Köszönöm
Válasz Sanyi74 #24719. hozzászólásáraKöszönöm akkor nem teszem fel.
Válasz Adrián m #24693. hozzászólásáraNincs értelme mindent be szív nincs szűrő
Válasz stefi69 #24716. hozzászólásáraMég osztod?
Válasz madaigumi #24696. hozzászólásáraFasza az adagolod
Válasz fazekassandor15 #24710. hozzászólásáraHengerfej is lehet hibás. A szelepvezetöknél is be tudja kapni az olajat.Kb mennyit mehetett a motor,üó ? Ha nagyon kopott a henger,gyűrű probléma. Bele kell nézni.
Válasz aviator #24697. hozzászólására3 féle tipus van ! A tiédnek nincs forgulat szám mérője. És az üzemórát az olaj beöntönél az adagolóról méri.Ennek a tipusnak nincs üzem anyag szint mérője. És gyárilag a virsli kerekű.9,3x32. Ha valaki nem cserélgette már ki az alkatrészeket.
Válasz madaigumi #24696. hozzászólásáraA jobb alsó sarkánál.az a nagyobb csavar .
Válasz Gepi #24712. hozzászólásáraEddig még nem vettem észre.
Válasz fazekassandor15 #24710. hozzászólásáraSzelepeknél nem nyomja az olajat?
Válasz fazekassandor15 #24710. hozzászólásáraPl törött v letapadt gyűrű
Sziasztok!
A T25ös elkezdte enni a motorolajat.
Váratlanul kezdte el, eddig egy szezon alatt fogyott 2-3 deci, most 10-20 perc alatt.
Azt kérdezném tőletek, hogy milyen eshetőségek vannak amik okozhatják?
Köszi!
Válasz aviator #24697. hozzászólásáraSzia,
igen volt, viszont a helye ki volt alakítva, illetve a beöntőszűrőben volt egy gyári pálca elhelyezve. Hiba nélkül dolgozott.
Válasz peter.domafoldi #24706. hozzászólásáraItt a számom 06305056290
Sziasztok! Azt szeretném megtudni,ha valaki tudná rá a választ az nagyszerű lenne, hogy mekkora a nyomatéka a TLT véglehajtásának kb 450-es fordulatszámon?
Válasz dávidka234567 #24705. hozzászólásáraA felni.
Válasz peter.domafoldi #24704. hozzászólásáraMicsoda
Válasz dávidka234567 #24647. hozzászólásáraSzia, megvan még?
Válasz Sanyi74 #24702. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz Adrián m #24693. hozzászólásárasemmi értelme én most cseréltem sima lemezre mert be ázót
Válasz aviator #24697. hozzászólásáraSzia,
Nekünk sincs benne, de a nívót bmikor meg tudom nézni.
Indulás előtt úgyis illik olajat, miegymást megnézni, megnézem a go-t is.
Még nem tudtam olyan munkát csinálni hogy az 50l ne tartson ki egy nap.
Válasz aviator #24697. hozzászólásáraHello én így oldottam meg a két cső közé teszek egy átlátszó üzemanyag csövet
Válasz aviator #24697. hozzászólásáraMint a mellékelt ábra mutatja, volt ilyen kiadása.
Válasz aviator #24697. hozzászólásáraHát, ha nekiállsz kivágni az üzemanyag szintjelzo helyét, akkor jó nagy marha leszel, már elnézést. A gyári is meglehetősen rövid élettartamú, amit vennél az meg olyan se. Van egy nívópálca a tankban gyárilag, ami tökéletesen megfelel a célnak.
Sziasztok,
Szerettem volna pótolni a traktorban az üzemanyagszint kijelzést, mert sem az adó, sem a vevő oldal nem volt meg amikor hozzám került. A kézikönyv és a képek alapján a tankon meg kellene, hogy legyen az adó helye, viszont amikor megnéztem, az én tankomon nyoma sincs ilyesminek. Tudom, az a megoldás, hogy vágok rá egy lyukat, a kérdésem az lenne csak kíváncsiságból, hogy ez hogy lehetséges? :) Volt olyan kiadása a traktornak amiben nem volt üzemanyagszint mérés-visszajelzés?
Szép napot.Segitsetek mennyi olajat tegyek az adagolóba. Köszönöm
Válasz ND #24694. hozzászólásáraKöszi
Válasz Adrián m #24693. hozzászólásáraÉn szoktam.
Permetezéskor Pl.
Meg párásodás ellen
Hello érdeklődnék a fülke tetején a ventilatort mindenki használja? Van értelme? Mert én most szedtem szét h foglalkozzak vele vagy ne? Mindenki véleményére kiváncsi vagyok! Köszönöm
Válasz menyus #24670. hozzászólásáraHolnap lefotozom
Válasz hajdumaria75 #24680. hozzászólásáraSzétszakadt a tárcsa. Mikori lehetett a tárcsa ? Mennyit mehetett? Ha nem túl öreg és a jó kis 3betüs márka, akkor ne is csodálkozz.Nem kel bezsirozni a tengelyt.Ezek már nem mai gépek .Az újszerűeken is van némi kopás.Anélkül nem lehet.Amit használsz az kopik.
Válasz szuszi11 #24689. hozzászólásáraCsak az indítást gondoltam gombbal kiváltani. Attól az izzítás maradhat.
De a dekompresszor mellé kell izzítás?
Vagy nagyon hidegbe is használod?