Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #9735. hozzászólásra
Ha nagyon fröcsköl a kézipumpa akkor gumizd fel a dugattyut /letekered a hollandert kihúzod a szárat,a dugóról leveszed a gumit s csere/ de már elöbb is irtam.De attol ,hogy kopott még beszokott keményedni.Ha van kompresszorod ,nyomasd meg a tankot,és nyomás alatt pumpáld.Vagy van a tápszivattyú alján 2db szelep nézd meg öket,2db egyforma kulcsnyilású csavar alatt vannak,egymás mellett.
akk megint tölsd tele öket a csövet is ulepitöt is be kel indujjo az adagolon a 2 nyomoszelep közt van egy savar tekerd ki és távszivattyüzd ha jön a petro akkor jó utánna tekerd visa a csavart utána pumpált indisd ha nem indul akkor ahogy van a gázkar az adagolon a kicsit hátrébb a a fülkével szemben találsz egy kupakszerű csavart 22 kulcs teker le utánna a kontrát lazisd fel és egy fél tekerés kijjebb kotra vissza mehet a helyére minden és pumpálás és inditás de ha eljössz értem 10 perc alatt megcsinálom:D
A kipufogódob a Habinál ahogy nézem 6392 ft.
Szerintem megegyezik a dob a T-25-öséval.
A tartókonzol furata kérdéses, mert nálam épp hogy nem egyezett meg, de lehet, hogy másik öntvénynél már stimmelt volna.
De jobb lenne, ha az öntvényen a tőcsavarokat ki tudnád cserélni, ha szükséges.
Érdemes levenni a motorblokkról az egész öntvény csonkot és könnyebben hozzáférni a könyöknél lévő csavarokhoz.
Nekem az egyik tőcsavar törött bele, a többi szépen megindult, mi után jól hozzáfértem.
Válasz #9729. hozzászólásra
hello nekem is voltak gondjaim a vlagyival de csináld eszt igy indul majd a gázolaj szüröt tölsd fel gázolajjal a üzelipö poharat is mert nem tud a kis tápszivattyu akkora vákomut csinálni hogy a tankbol szivja
a cuccot ha feltöltötted csurdig akk tedd vissza és tápszivaggyuzzad igy mennie kell nekem bevált
Köszi a választ, a kipufogó dob az jó lenne a T-25ösé? Mert igazából azért akartam leszedi mert nekem a dob alja a könyök fölött körbe van repedve. És ekkor szakadt le nekem is a tőcsavar de ha folytatnám lehet jönne a maradék 3 is. A tartókonzol egyik furata passzol a T-30aséval ?
Esetleg valaki tudja h. a dob milyen árban van ?
Ma elkezdtem végignézni a dolgokat, az adagolóig végignéztem a csövet, belefújtam a tankba, utána próbáltam pumpálni de akármeddig pumpálom nem keményedik egyáltalán, ha egy kicsit megkeményedik akkor pedig nyomja a gázolajat kifelé. Nem lehet hogy esetleg a kézi szivattyú a rossz? Vagy esetleg egyéb ötlet?
Holnap folytatom tovább a vizsgálatot...
Üdv. Márk!
Én most javítottam a kipufogó öntvényemet.
Először vettem egy T-25 kipufogó öntvényt, de nem stimmelt a tartó konzol furata!
A motorblokkra stimmelt , de a probléma oka a következő volt az öntvénnyel:
A motorblokkhoz ami csatlakozik, ott az öntvény csavar furatai (4 db) 9,5-esek voltak. Nekem a gyári kipufogó öntvényen a furat átmérője 10,5. Ha 10,5 lett volna az öntvényen is, akkor a tartó konzolba is stimmelt volna az új!
Persze ez fúrással elérhető.
Végül a gyári lett meg csinálva (nekem 1 tőcsavar beletörött).
Sziasztok! Elég nagy problémám lett ugyanis letört a kipufogó könyökről a dobot felfogató csavar. Valaki nem tudja h. a T-25-ös és a T-30-as kipufogó könyöke ugyanaz ? És emberi áron hol lehetne beszerezni ?
Köszi a segítséget, üdv: Márk
Köszi a tippeket, holnap megnézem, ősszel volt kitakarítva az összes szűrő, olajszűrő stb... az adagolóban kb. 30 üzemórája volt olaj cserélve azt sem hiszem hogy olyan rég lett volna, a tetején még nem nyomja a cuccost, persze nem is fogom megvárni. De holnap mindenképp kipróbálom a tippeket. Igaz ma is néztem a két szűrő tele volt gázolajjal, de tovább nem keresgéltem mert már esteledett de holnap mindenképp végignézem!
Válasz #9720. hozzászólásra
Lehet neki több féle baja is ,ha nem kezdesz neki megkeresni! igy távoból ,hogy segitsünk,/lehet,hogy a szelep szakadt le/.Le írtam
,hogy hogyan menjél sorba. A nyáron vettem ,egy motor hibás t-25-öt ,annak a levegöszürön nyomta a füstöt,össze vissza járt .A főtengely végén a fogaskerék volt eltöre,és ezért elálítodott a vezérlése.
Válasz #9714. hozzászólásra
Az nembaj hogy fröcsköl a kézi pumpa /azért mert a gumigyürű a dugattyún kopott,cseréld le/ de attól függetlenül pumpáld jó sokáig,hamár nagyon kemény még 20-at. Majd tekerd le a hollandert a porlasztóról,mozdítsd ki a nyomócsövet a helyéről,majd húzd ki a dekompresszort és tekertesd ,hogy a nyomócsöveken jön-e az anyag,ha jön akkor rakd vissza és probáld inditani.Ha nem jön az anyag dugulás van .
Válasz #9716. hozzászólásra Hali!Szerintem nézd meg a szűrőket,tömlőket,tömítéseket.A szűrőházról vedd le a csövet és fújjál bele a tankba nincs-e dugulás?Adagolóba olajcsere?Ha minden rendben az egész rendszer légtelenítése utána el kell neki indulni.Sok szerencsét!
nem veszem észre de a hangja olyan bizonyos fordulatokon h mintha fém fémhez érne meg szombaton csattogott a légszürö azzal kezdötött az egész mindent meg néztem már nem tom mi az oka most nehezen indul szinte1 hengerrel füstöl kopog stb üzemanyag elláto rendszer rendben pedig nem tom mi lehet olja nem fogy akartelböl
Az egyik gumicső felületén volt pár repedés, azt kicseréltem de semmi, amikor kézi szivattyúval pumpálom és elkezd keményedni akkor fröcsög a gázolaj ott kifelé, nem lehet hogy valahol esetleg el van dugulva vagy én már nem tudom, ráment a fél napom
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Gondoltam így a tél végeztével beindítom a Vlagyit. De sajnos sehogy sem sikerül. Akksit beletettem izzitás és dekompresszor majd indítás és csak teker, nem indul be. Gázolaj van benne az akksi jó, de úgy vettem észre mintha levegős lenne a rendszer. Az adagoló talán elengedte a nyomást. Próbáltam a kézi szivattyúval pumpálni de semmi, nem keményedett meg, lazán lehetett húzgálni, néha kicsit megkeményedett de után meg is könnyűlt. Mi lehet a baj?
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz #9709. hozzászólásra
Üdv! Meg kellene nézni a kartelgáz nagyságát./a dugattyú is átszakadhatott/.Ha nincs nagy kartelgáz akkor más valami.Szelephézagot megnézni, jól müködik-e a rendszer /vezérlés/.Ha az is jó akkor az üzemanyag rendszer /porlasztók,adagoló/.
sziasztok valaki tdna segiteni a t-25 traktorom légszüvöjébol csattogo hang jön ki és kipog a motor nehezen indul 1 hengerrel indul és ha felkapcsolok otbe akk is bekipog amotor füstöl mint a attya ur isten valaki tudna segiteni mért van ez
Válasz #9697. hozzászólásra
Nekem egyforma a másik kettő furattal.Mert van egy kis pot is aminek kicsi a vonórúdjának a furata. /a kicsi jó a nagyba is/.
Rendben, köszönöm! Igen a vonószögre gondoltam, amiben érthetetlen voltam!
Azért is kérdezem, mert te biztos húztál már vele több féle kocsit és az az átmérő megfelelhet mindegyiknek.
Válasz #9675. hozzászólásra
Hali!Igen ahogy rajzoltad. Az előző kérdésedet nem igazán értem.A kacsapofa furataira gondolsz? Azok a furatok olyanok mint a vonópadé,/hogy ne lötyögjenek/. A vonószög meg amilyen neked kell.
Köszi Árpi!
Én is cseréltem hidraulika olajat,tömítéseket.
Levettem az ülés alatti lemezt,így nagyon könnyű volt.
Kitakarítottam ,filceztem bőröztem.
A szűrőt egyszerű lesz kipucolni.
Feltöltöttem olajjal,megjárattam,és újra szintet néztem,és még kellett utánna öntenem olajt!
Gyorsabb pontosabb lett így a hidraulika.
Az irányváltóm meg nagyon nagy holtjátékkal működött.Nehezen vette az irányt,meg lötyögött jobbra balra.
Leszedtem a padlót ott is,és egy kúpos csavaron van a kar ami laza volt.Meghúztam és csoda történt
25336 hozzászólás
Válasz #9735. hozzászólásra
Ha nagyon fröcsköl a kézipumpa akkor gumizd fel a dugattyut /letekered a hollandert kihúzod a szárat,a dugóról leveszed a gumit s csere/ de már elöbb is irtam.De attol ,hogy kopott még beszokott keményedni.Ha van kompresszorod ,nyomasd meg a tankot,és nyomás alatt pumpáld.Vagy van a tápszivattyú alján 2db szelep nézd meg öket,2db egyforma kulcsnyilású csavar alatt vannak,egymás mellett.
a t-25 öst meg lehet csinálni öszkerekesre?
Ha kicsit csalok mikor átfúrom a lyukat úgy kijöhet szerinted ?
Válasz #9734. hozzászólásra
Lehet kifúrom a régi tőcsavart aztán hajtok be egy másikat. Mert a tömités véget heggeszteni sem lehet.
akk megint tölsd tele öket a csövet is ulepitöt is be kel indujjo az adagolon a 2 nyomoszelep közt van egy savar tekerd ki és távszivattyüzd ha jön a petro akkor jó utánna tekerd visa a csavart utána pumpált indisd ha nem indul akkor ahogy van a gázkar az adagolon a kicsit hátrébb a a fülkével szemben találsz egy kupakszerű csavart 22 kulcs teker le utánna a kontrát lazisd fel és egy fél tekerés kijjebb kotra vissza mehet a helyére minden és pumpálás és inditás de ha eljössz értem 10 perc alatt megcsinálom:D
Válasz #9732. hozzászólásra
Épp ez a gondom hogy elkezdtem a tanktól szétszedni és mindkét szűrőben volt gázolaj teljesen tele van mindkettő.
Válasz #9731. hozzászólásra
A kipufogódob a Habinál ahogy nézem 6392 ft.
Szerintem megegyezik a dob a T-25-öséval.
A tartókonzol furata kérdéses, mert nálam épp hogy nem egyezett meg, de lehet, hogy másik öntvénynél már stimmelt volna.
De jobb lenne, ha az öntvényen a tőcsavarokat ki tudnád cserélni, ha szükséges.
Érdemes levenni a motorblokkról az egész öntvény csonkot és könnyebben hozzáférni a könyöknél lévő csavarokhoz.
Nekem az egyik tőcsavar törött bele, a többi szépen megindult, mi után jól hozzáfértem.
egyik szelepem kitámasztott a dekompresszor miatt ennyibaja volt 2 hét alatt rájöttem
Válasz #9729. hozzászólásra
hello nekem is voltak gondjaim a vlagyival de csináld eszt igy indul majd a gázolaj szüröt tölsd fel gázolajjal a üzelipö poharat is mert nem tud a kis tápszivattyu akkora vákomut csinálni hogy a tankbol szivja
a cuccot ha feltöltötted csurdig akk tedd vissza és tápszivaggyuzzad igy mennie kell nekem bevált
u.i.: A kipufogó dob kompatibilitása azért érdekel neh. lefolytsam a motort egy kisebb dobbal.
Köszi a választ, a kipufogó dob az jó lenne a T-25ösé? Mert igazából azért akartam leszedi mert nekem a dob alja a könyök fölött körbe van repedve. És ekkor szakadt le nekem is a tőcsavar de ha folytatnám lehet jönne a maradék 3 is. A tartókonzol egyik furata passzol a T-30aséval ?
Esetleg valaki tudja h. a dob milyen árban van ?
Ma elkezdtem végignézni a dolgokat, az adagolóig végignéztem a csövet, belefújtam a tankba, utána próbáltam pumpálni de akármeddig pumpálom nem keményedik egyáltalán, ha egy kicsit megkeményedik akkor pedig nyomja a gázolajat kifelé. Nem lehet hogy esetleg a kézi szivattyú a rossz? Vagy esetleg egyéb ötlet?
Holnap folytatom tovább a vizsgálatot...
Annyi, hogy a öntvény alátámasztó tartókonzol a T-30-nál 1 furatos. Az új öntvényen 2 furat van a tartókonzol rögzítésére.
Válasz #9726. hozzászólásra
Üdv. Márk!
Én most javítottam a kipufogó öntvényemet.
Először vettem egy T-25 kipufogó öntvényt, de nem stimmelt a tartó konzol furata!
A motorblokkra stimmelt , de a probléma oka a következő volt az öntvénnyel:
A motorblokkhoz ami csatlakozik, ott az öntvény csavar furatai (4 db) 9,5-esek voltak. Nekem a gyári kipufogó öntvényen a furat átmérője 10,5. Ha 10,5 lett volna az öntvényen is, akkor a tartó konzolba is stimmelt volna az új!
Persze ez fúrással elérhető.
Végül a gyári lett meg csinálva (nekem 1 tőcsavar beletörött).
Az öntvény ára a HABI-nál 3500 ft.
Sziasztok! Elég nagy problémám lett ugyanis letört a kipufogó könyökről a dobot felfogató csavar. Valaki nem tudja h. a T-25-ös és a T-30-as kipufogó könyöke ugyanaz ? És emberi áron hol lehetne beszerezni ?
Köszi a segítséget, üdv: Márk
Válasz #9723. hozzászólásra
Az adagoló olajának semmi köze hozzá!!!!!!!!
holnap szedem szét a motort a többi rendbe adagolo porlasztok stb rendbe szelephézag is jo stb
Köszi a tippeket, holnap megnézem, ősszel volt kitakarítva az összes szűrő, olajszűrő stb... az adagolóban kb. 30 üzemórája volt olaj cserélve azt sem hiszem hogy olyan rég lett volna, a tetején még nem nyomja a cuccost, persze nem is fogom megvárni. De holnap mindenképp kipróbálom a tippeket. Igaz ma is néztem a két szűrő tele volt gázolajjal, de tovább nem keresgéltem mert már esteledett de holnap mindenképp végignézem!
Válasz #9720. hozzászólásra
Válasz #9720. hozzászólásra
Lehet neki több féle baja is ,ha nem kezdesz neki megkeresni! igy távoból ,hogy segitsünk,/lehet,hogy a szelep szakadt le/.Le írtam
,hogy hogyan menjél sorba. A nyáron vettem ,egy motor hibás t-25-öt ,annak a levegöszürön nyomta a füstöt,össze vissza járt .A főtengely végén a fogaskerék volt eltöre,és ezért elálítodott a vezérlése.
valaki tud ebben segiteni
hát én nem tudom kopog össze vissza mintha fém fémet érne de csak alapjáraton meg olyan 1700 nál
Válasz #9714. hozzászólásra
Az nembaj hogy fröcsköl a kézi pumpa /azért mert a gumigyürű a dugattyún kopott,cseréld le/ de attól függetlenül pumpáld jó sokáig,hamár nagyon kemény még 20-at. Majd tekerd le a hollandert a porlasztóról,mozdítsd ki a nyomócsövet a helyéről,majd húzd ki a dekompresszort és tekertesd ,hogy a nyomócsöveken jön-e az anyag,ha jön akkor rakd vissza és probáld inditani.Ha nem jön az anyag dugulás van .
Válasz #9716. hozzászólásra Hali!Szerintem nézd meg a szűrőket,tömlőket,tömítéseket.A szűrőházról vedd le a csövet és fújjál bele a tankba nincs-e dugulás?Adagolóba olajcsere?Ha minden rendben az egész rendszer légtelenítése utána el kell neki indulni.Sok szerencsét!
nem veszem észre de a hangja olyan bizonyos fordulatokon h mintha fém fémhez érne meg szombaton csattogott a légszürö azzal kezdötött az egész mindent meg néztem már nem tom mi az oka most nehezen indul szinte1 hengerrel füstöl kopog stb üzemanyag elláto rendszer rendben pedig nem tom mi lehet olja nem fogy akartelböl
Az egyik gumicső felületén volt pár repedés, azt kicseréltem de semmi, amikor kézi szivattyúval pumpálom és elkezd keményedni akkor fröcsög a gázolaj ott kifelé, nem lehet hogy valahol esetleg el van dugulva vagy én már nem tudom, ráment a fél napom
Válasz #9714. hozzászólásra
Ahol van gumicső, ott szerintem érdemes megnézni, hogy nem-e meg van repedve.
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Gondoltam így a tél végeztével beindítom a Vlagyit. De sajnos sehogy sem sikerül. Akksit beletettem izzitás és dekompresszor majd indítás és csak teker, nem indul be. Gázolaj van benne az akksi jó, de úgy vettem észre mintha levegős lenne a rendszer. Az adagoló talán elengedte a nyomást. Próbáltam a kézi szivattyúval pumpálni de semmi, nem keményedett meg, lazán lehetett húzgálni, néha kicsit megkeményedett de után meg is könnyűlt. Mi lehet a baj?
A segítséget előre is köszönöm!
Válasz #9679. hozzászólásra Én kompletten levettem az egészet.Krovával hozzáférni.
Válasz #9709. hozzászólásra
Üdv! Meg kellene nézni a kartelgáz nagyságát./a dugattyú is átszakadhatott/.Ha nincs nagy kartelgáz akkor más valami.Szelephézagot megnézni, jól müködik-e a rendszer /vezérlés/.Ha az is jó akkor az üzemanyag rendszer /porlasztók,adagoló/.
Válasz #9710. hozzászólásra
Üdv.Motor olaj fogyasztása van.
Válasz #9303. hozzászólásra
ja és kéket füstöl
sziasztok valaki tdna segiteni a t-25 traktorom légszüvöjébol csattogo hang jön ki és kipog a motor nehezen indul 1 hengerrel indul és ha felkapcsolok otbe akk is bekipog amotor füstöl mint a attya ur isten valaki tudna segiteni mért van ez
Válasz #9237. hozzászólásra
tudnátok segiteni mért koog a t-25 traktorom és hangosan csattog a levegöszüröböl is
Válasz #9703. hozzászólásra
Közúton, igen!
Válasz #9702. hozzászólásra
Tetszik ez a megoldás is, mert a 2. pont szintben tartja, ha fel van emelve, akkor is.
Iseki 160cm es talajmarónk van.
Gond nélkül,dolgozik vele a gép.
Válasz #9703. hozzászólásra
Mért ne vinné csak nehogy ágaskodjon vele ,mert a négysoros SPC-hez még kellett előre súly!
Sziasztok
szerintetek elviszi a t-25 ös a 180 as talajmarot???
Válasz #9701. hozzászólásra
http://data.hu/get/4814227/2012-03-06_11.32.54.jpg
Válasz #9700. hozzászólásra
Nekünk így van mtz vonófejjel a megfordulást a támasztórud gátolja, de ha megfordítom fútót is tudok húzni
Válasz #9697. hozzászólásra
Nekem egyforma a másik kettő furattal.Mert van egy kis pot is aminek kicsi a vonórúdjának a furata. /a kicsi jó a nagyba is/.
Válasz #9696. hozzászólásra
Válasz #9695. hozzászólásra
Rendben, köszönöm! Igen a vonószögre gondoltam, amiben érthetetlen voltam!
Azért is kérdezem, mert te biztos húztál már vele több féle kocsit és az az átmérő megfelelhet mindegyiknek.
Jó éjt mindenkinek !
http://indavideo.hu/video/JO_ejt_VIDEO_6
Válasz #9675. hozzászólásra
Hali!Igen ahogy rajzoltad. Az előző kérdésedet nem igazán értem.A kacsapofa furataira gondolsz? Azok a furatok olyanok mint a vonópadé,/hogy ne lötyögjenek/. A vonószög meg amilyen neked kell.
Válasz #9688. hozzászólásra
Márk Téged a jó isten küldött ide !!!
Megprobálom kiszedni,ha nemjönn akkor nincs más hátra mint elöre !
Köszi Árpi!
Én is cseréltem hidraulika olajat,tömítéseket.
Levettem az ülés alatti lemezt,így nagyon könnyű volt.
Kitakarítottam ,filceztem bőröztem.
A szűrőt egyszerű lesz kipucolni.
Feltöltöttem olajjal,megjárattam,és újra szintet néztem,és még kellett utánna öntenem olajt!
Gyorsabb pontosabb lett így a hidraulika.
Az irányváltóm meg nagyon nagy holtjátékkal működött.Nehezen vette az irányt,meg lötyögött jobbra balra.
Leszedtem a padlót ott is,és egy kúpos csavaron van a kar ami laza volt.Meghúztam és csoda történt
Válasz #9691. hozzászólásra
Válasz #9690. hozzászólásra
Nehogy komolyra vedd !